Ok.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Toch wel handig als er opmerkingen gemaakt worden over Olympische sporters en profvoetbalsters..
nnnnNii!!!quote:Op donderdag 15 april 2021 17:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
Het is wat allemaalquote:Op donderdag 15 april 2021 18:15 schreef capricia het volgende:
[modbreak]Gaan we weer een beetje on topic, mensen.[/modbreak]
SC is hiernaast.
Zou best eens kunnen kloppen.quote:Dinsdagavond hebben we gehoord dat we vooralsnog vanaf 11 mei open mogen. Wij kunnen niet wachten en blijven er dan ook alles aan doen om jou écht zo snel mogelijk met open armen te kunnen ontvangen
Ik heb die datum anders niet gehoord. Wat ik wel honderd keer heb gehoord is "op voorwaarde dat", "als de cijfers naar beneden gaan" en "niks is zeker".quote:Op donderdag 15 april 2021 18:25 schreef capricia het volgende:
Uit de mail van Basic Fit zojuist:
[..]
Zou best eens kunnen kloppen.
Ik hoop het zo.
@:noek weet jij meer, wat denk jij?
Is gewoon gebaseerd op dat prachtige openingsplan. Zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:25 schreef capricia het volgende:
Uit de mail van Basic Fit zojuist:
[..]
Zou best eens kunnen kloppen.
Ik hoop het zo.
@:noek weet jij meer, wat denk jij?
Ja volgens mij heb ik het daar ook zien staan, maar, de cijfers moeten het wel toelaten. Persoonlijk ga ik er niet vanuit dat ik weer kan werken de 11de. Nou ja, misschien buiten.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:49 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Is gewoon gebaseerd op dat prachtige openingsplan. Zou er niet op rekenen.
Zijn dat dan geen kerngezonde, topfitte en afgetrainde atleten?quote:Op donderdag 15 april 2021 18:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Toch wel handig als er opmerkingen gemaakt worden over Olympische sporters en profvoetbalsters..
Behalve wellicht de grote ketens vermoed ik dat er weinig sportscholen zijn die willen meewerken aan toegangstesten.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:33 schreef GemMagic het volgende:
11 mei? Dat zou prettig zijn, open met hygiëne regels, maar hopelijk zonder testbewijzen en dergelijke
Jeetje, ik heb het even uitgerekend, dat is echt gigantisch veel.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:23 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Ah, daar is het nu eindelijk ook begonnen.
Eens kijken of ze 10 miljoen cases per dag kunnen halen.
Dat minder zorgvuldige was ook cynisch bedoeldquote:Op donderdag 15 april 2021 17:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik zou het niet minder zorgvuldige landen noemen maar landen die door hebben hoe schadelijk lockdowns zijn.
De faalhazenquote:Op donderdag 15 april 2021 19:04 schreef Newby6781 het volgende:
Geen versoepelingen dus 28 april dat is wel duidelijk
https://www.nu.nl/politie(...)uiterst-onzeker.html
Na de apocalyptische rambasambacopacabanacorona gaat de Bollywoodmutant from hell ons nu dus nog langer in de lockdown houden. Nog even volhouden!quote:Op donderdag 15 april 2021 18:23 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Ah, daar is het nu eindelijk ook begonnen.
Eens kijken of ze 10 miljoen cases per dag kunnen halen.
Wanneer gaat belgie?quote:
Echt elke keer valse hoop verkopen. Stappenplanquote:Op donderdag 15 april 2021 19:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wanneer gaat belgie?
En duitsland?
Laffe dakhaas gaat echt niet eerder.
Huh wat bedoel je nu?quote:Op donderdag 15 april 2021 19:11 schreef _serial_ het volgende:
Voor de mensen die nog een afspraak moeten maken online. Geef niet op als je geen vaccinatiepost in de buurt krijgt, mijn moeder kreeg naar 25x de postcode invoeren gewoon de vaccinatiepost in haar woonplaats aangeboden.
A.s maandag al.
Nouja totdat Darten een olympische sport wordt. Zijn dat inderdaad fitte afgetrainde atletenquote:Op donderdag 15 april 2021 19:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zijn dat dan geen kerngezonde, topfitte en afgetrainde atleten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |