Andere plaats in het lichaam.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:28 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hoe worden mensen zonder armen eigenlijk gevaccineerd?
En als ze ook geen benen hebben?quote:Op donderdag 15 april 2021 17:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Worden in hun oog geprikt.
Edit: Nee, gewoon in hun dijbeen.
Dan kunnen ze ook niet naar de vaccinatielocatie toelopen en is het hele probleem er gewoon nietquote:Op donderdag 15 april 2021 17:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En als ze ook geen benen hebben?
Er was vorige week ook iets over vaccinatiereizen naar Servië.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:20 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-mijn-vrijheid-terug
@:asco
Die mag je bij mij langsbrengen indien vrouwelijk.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En als ze ook geen benen hebben?
Gisteren waren het er nog een paar duizend, maar volgens Hugo zijn het er vandaag 3 miljoen.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk met het syndroom van Down en morbide obesitas? Of moet het en/of zijn? Communicatie bij de GGD.
All inclusivequote:Op donderdag 15 april 2021 17:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er was vorige week ook iets over vaccinatiereizen naar Servië.
Ik zie een leuke combiregeling aankomen als middelvinger naar ons rampzalige beleid: massaal op vakantie naar minder zorgvuldige landen en die prik scoren.
Het is dat ik niet direct haast heb anders deed ik het ook.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie een leuke combiregeling aankomen als middelvinger naar ons rampzalige beleid: massaal op vakantie naar minder zorgvuldige landen en die prik scoren.
Ik zou het niet minder zorgvuldige landen noemen maar landen die door hebben hoe schadelijk lockdowns zijn.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
HANG OP. BEL UW BANK.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
@:Zipportal misschien handig voor je als je al lang aan het wachten bent.
Na mijn ervaring met hep b vaccinatie en die avond flink doorhalen kan ik een zuipvakantie iig afraden. Hele dag ziek op bed gelegen.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik zou het niet minder zorgvuldige landen noemen maar landen die door hebben hoe schadelijk lockdowns zijn.
Vraag monty python ff.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:35 schreef asco het volgende:
[..]
Die mag je bij mij langsbrengen indien vrouwelijk.
Een romp staat nog op de bucketlist.
Racisme!quote:Op donderdag 15 april 2021 16:24 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ze leek een beetje op een banaan.
Hier bami met een eitje.....quote:Op donderdag 15 april 2021 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet vanavond een burger met sambasaus.
Waarvan moet ik in vredesnaam weten waar vrouwelijke profvoetballers deze zomer uithangen? Ik volg geen vrouwenvoetbal.quote:
Ook geen OS?quote:Op donderdag 15 april 2021 17:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarvan moet ik in vredesnaam weten waar vrouwelijke profvoetballers deze zomer uithangen? Ik volg geen vrouwenvoetbal.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmmquote:Op donderdag 15 april 2021 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag monty python ff.
[ afbeelding ]
OS boeien me, net als bijv. de Tour, totaal niet.quote:
Het duurt even een maandje of vier om het zorgvuldig op te zetten, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 15 april 2021 17:56 schreef skrn het volgende:
Ik ben wel echt blij dat het vaccineren eindelijk op stoom begint te komen.
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
OS boeien me, net als bijv. de Tour, totaal niet.
Toch wel handig als er opmerkingen gemaakt worden over Olympische sporters en profvoetbalsters..quote:Op donderdag 15 april 2021 18:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |