Ken er minimaal 1, zat op Fok, doet nu wat op Youtube.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk met het syndroom van Down en morbide obesitas? Of moet het en/of zijn? Communicatie bij de GGD.
Dat is een zeldzame, die valt in beide groepen toch?quote:Op donderdag 15 april 2021 16:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken er minimaal 1, zat op Fok, doet nu wat op Youtube.
Hoop testen zo zonder klachten! Maar dab maar ff inplannen.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je laten testen, en tot een negatieve uitslag in quarantaine, en dan daarna nog een test na 5 dagen.
Er zijn echt mensen die dat doen jaquote:Op donderdag 15 april 2021 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je laten testen, en tot een negatieve uitslag in quarantaine, en dan daarna nog een test na 5 dagen.
Het zijn uiteraard de vaccins zélf die ons terugbrengen naar normaal en niet de -paspoorten, maar dit wil men nog wel eens met elkaar verwarren, dus dan heb je er maar mee te dealen.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Voor niets.
Als de bureaucratie belangrijker is dan het doel wel ja.
Want geen paspoort is geen optie?quote:Op donderdag 15 april 2021 16:31 schreef galantis het volgende:
[..]
Het zijn uiteraard de vaccins zélf die ons terugbrengen naar normaal en niet de -paspoorten, maar dit wil men nog wel eens met elkaar verwarren, dus dan heb je er maar mee te dealen.
'Kalou dans l'arbe de banane' mocht ook niet.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:24 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ze leek een beetje op een banaan.
Nou ja, als iemand een vaccinatiebewijs vraagt, zul je toch wat moeten laten zien, toch.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Want geen paspoort is geen optie?
Wat bijzonder.
Wat mij betreft is dat zeker een optie maar daar denken mensen die erover mogen beslissen waarschijnlijk anders over.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Want geen paspoort is geen optie?
Wat bijzonder.
| 1 2 3 4 5 6 7 | <40 32 🟩 -1 40-50 49 🟩 -2 50-60 182 🟩 -4 60-70 284 🟩 -8 70+ 225 🟥 +7 -------------------- Totaal 772 🟩 -8 |
Dan moeten ze dat niet vragen.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand een vaccinatiebewijs vraagt, zul je toch wat moeten laten zien, toch.
Helemaal gelijk.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat niet vragen.
Ok, ik snap natuurlijk dat het niet zo simpel is, zeker niet internationaal.
Maar soms wordt je doodmoe van alle rompslomp. Prik iedereen lek die dat wil, zo snel en massaal mogelijk en hoop het beste. Op dit moment is dat zeker niet slechter dan het huidige beleid.
@ the bradgequote:Op donderdag 15 april 2021 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
@:Zipportal misschien handig voor je als je al lang aan het wachten bent.
Dat is dus het ding. Je kunt er wel tegen zijn, maar als je het nodig hebt om toegang te krijgen, heb je weinig keus.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat niet vragen.
Ok, ik snap natuurlijk dat het niet zo simpel is, zeker niet internationaal.
Er is in ieder geval daling.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:46 schreef raptorix het volgende:
👨🏾🏫
Situatie op de IC, Bron: Stichting Nice, 15 April 2021 16:15
[ code verwijderd ]
Redelijke cijfers, al had ik de daling heet liefst in de 70+ groep gezien, ik hoop dat deze de komende tijd wel blijft doordalen.
En de grafiek:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2021 16:49 schreef galantis het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
Men wil tot een zeker moment wachten met de inzet van vaccinatiebewijzen, maar het paradoxale eraan is dat hoe meer mensen er eentje hebben, hoe nuttelozer ze worden.
Yep.. En ik kan me niet voorstellen dat we daar een oplossing voor gaan vinden.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is dus het ding. Je kunt er wel tegen zijn, maar als je het nodig hebt om toegang te krijgen, heb je weinig keus.
Worden in hun oog geprikt.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:28 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hoe worden mensen zonder armen eigenlijk gevaccineerd?
Ja, ik had het vanmorgen hier al gepost toen ik het las op HLN.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:20 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-mijn-vrijheid-terug
@:asco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |