Dat zou kunnen inderdaad. Op een gegeven moment is schaarste geen probleem meer natuurlijk. Ik hoef trouwens niet te kiezenquote:Op donderdag 15 april 2021 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus wij 20/30ers krijgen wel keuze?
Russen! Nee die zijn eng en dom.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:47 schreef ijs. het volgende:
Nee geen Spoetnik, Nederlands buitenlandbeleid mbt Rusland is nog gebaseerd op de Koude Oorlog.
Ben net getest en heb al geen last meer. Heb je aan aids gedacht?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:49 schreef maan_man het volgende:
Ik zal wel een uitzondering zijn, maar ik heb na een test afgelopen maandag nog altijd last van mijn neus. Ik zie niet zoveel in de testsamenleving na maandag.
quote:Op donderdag 15 april 2021 15:49 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Russen! Nee die zijn eng en dom.
quote:Volgens Van Delden van het RIVM wordt het maximaal door de EU toegestane aantal vaccins ingekocht. Hij zegt ook open te staan voor het Russische Spoetnik-vaccin. "Maar het moet wel eerst door het EMA worden goedgekeurd. Zodra dat gebeurt, is er geen enkele reden om het niet te kopen."
WTF?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:50 schreef ijs. het volgende:
[..]
Ben net getest en heb al geen last meer. Heb je aan aids gedacht?
Haha, hij zegt aids.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:50 schreef ijs. het volgende:
[..]
Ben net getest en heb al geen last meer. Heb je aan aids gedacht?
Thuis achter het aanrecht?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Waar denk je dat (een deel van) de vrouwelijke profvoetballers zijn deze zomer?
Of ze kan haar anus en mond tegelijk vlossenquote:Op donderdag 15 april 2021 15:53 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Die veegt gewoon haar keel en longen schoon bij een Covid besmetting
Lekker vlossen en dan je tanden poedsenquote:Op donderdag 15 april 2021 15:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of ze kan haar anus en mond tegelijk vlossen
Wijfen vlossen faginaal.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of ze kan haar anus en mond tegelijk vlossen
Ik snap wel waarom kuzuu die avondklok eraf moet. Ze moeten snachts toch ook weer hun spulletjes kunnen verzamelen.....quote:Op donderdag 15 april 2021 15:55 schreef raptorix het volgende:
TURKIEEEEEEEEEYEEEEEEEEEEEE TUUT TUUT TUUUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |