Denk wel meer dan alleen haar keel en longen.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:53 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Die veegt gewoon haar keel en longen schoon bij een Covid besmetting
Iemand die ik vrijdag had gezien, kreeg dinsdag koorts en is gisteren getest, vandaag positief. Inmiddels dag 6 sinds ik haar gezien heb en nergens last van.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:47 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Op dag 5 na het eerste contact toch?
Gewoon test halen, je hebt niet altijd klachten bij corona.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Iemand die ik vrijdag had gezien, kreeg dinsdag koorts en is gisteren getest, vandaag positief. Inmiddels dag 6 sinds ik haar gezien heb en nergens last van.
Maar twijfel of ik me moet laten testen alsnog.
Kan het op de site van de overheid niet goed vinden.
Een dagje verschil maakt niet zoveel uit, die vijf dagen zijn zo kort mogelijk genomen om de maatschappelijke impact te beperken. Je kan je dus nog laten testen vandaag, dan wel morgen.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Iemand die ik vrijdag had gezien, kreeg dinsdag koorts en is gisteren getest, vandaag positief. Inmiddels dag 6 sinds ik haar gezien heb en nergens last van.
Is dit nou een paardenmeisje?quote:
Misschien raar, maar ergens vind ik dat juist lastiger. Kiezen. Je zal maar de pech hebben dat je net dat ene vaccin kiest wat net op jou extreme gevolgen heeft. Terwijl de anderen veilig waren geweest.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus wij 20/30ers krijgen wel keuze?
Volgens mij moet je je laten testen, en tot een negatieve uitslag in quarantaine, en dan daarna nog een test na 5 dagen.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen, pfizer uiteraard. Maar ik ga die anderen zeker niet weigeren. Sterker nog, als ik nu AZ zou krijgen of volgende week pfizer ga ik nu direct voor AZ.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien raar, maar ergens vind ik dat juist lastiger. Kiezen. Je zal maar de pech hebben dat je net dat ene vaccin kiest wat net op jou extreme gevolgen heeft. Terwijl de anderen veilig waren geweest.
Tijdens debat doen alleen de woordvoerders het op dat onderwerp, dus logisch dat sommige nu pas hun speech hebben, sommige zelfs over een tijdje.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:01 schreef ijs. het volgende:
Wel slim, bewaren van je maiden speech. Had Rutte ook moeten doen, mooie joker om in te zetten bij het toeslagenaffairedebat.
Dat in quarantaine is helemaal bijzonder geregeld. Zie bijvoorbeeld onze Zweedse minister.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je laten testen, en tot een negatieve uitslag in quarantaine, en dan daarna nog een test na 5 dagen.
Hoe is het met de chauffeur?quote:Op donderdag 15 april 2021 16:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat in quarantaine is helemaal bijzonder geregeld. Zie bijvoorbeeld onze Zweedse minister.
Als je het hebt ben je dan ook gemiddeld al vijf dagen verder dan wanneer je in aanraking bent gekomen met iemand die het heeft.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat in quarantaine is helemaal bijzonder geregeld. Zie bijvoorbeeld onze Zweedse minister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |