Ik verwacht de eerste stap pas ergens mid mei. Met mazzel. Ligt er aan hoe vaak het OMT die piek met twee weken gaat verschuiven.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja je kon de avondklok erop gelijk zetten hè
Ach joh, gewoon over de zomervakantie heen tillen.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik verwacht de eerste stap pas ergens mid mei. Met mazzel. Ligt er aan hoe vaak het OMT die piek met twee weken gaat verschuiven.
Als je flink door vaccineert lopen je ziekenhuisopnames vanzelf terug en hoef je de besmettingen niet meer zo serieus te nemen.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon over de zomervakantie heen tillen.
Wat trouwens nu wel blijkt is dat al deze maatregelen niet helpen om de cijfers naar beneden te krijgen.
3 mei toch? (Ivm Dodenherdenking en Bevrijdingsdag)quote:Op donderdag 15 april 2021 20:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
28 april
5 mei nieuwe poging
Nee, maar als je van tevoren al weet dat 28 april niet haalbaar is, waarom dan wel met die datum komen.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ze hebben nooit gezegd dat het om 28 april 2021 zou gaan toch?
11 mei kan ook nogquote:Op donderdag 15 april 2021 20:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
3 mei toch? (Ivm Dodenherdenking en Bevrijdingsdag)
15 juli kan ook nogquote:
Met deze cijfers reken ik er nog niet op. Zelf gok ik eind mei, begin juni. We staan wel echt vooraan nu in het openingsplan itt vorig jaar.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:25 schreef capricia het volgende:
Uit de mail van Basic Fit zojuist:
[..]
Zou best eens kunnen kloppen.
Ik hoop het zo.
@:noek weet jij meer, wat denk jij?
Nee, maar als je van tevoren al weet dat 28 april niet haalbaar is, waarom dan wel met die datum komen.quote:
Had je je bier maar sneller af moeten rekenen.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:25 schreef Cynicio het volgende:
Nou het is me overkomen hoor. Ik was om exact 20:01 nog bezig bij de zelfscan en mocht mijn bier weer inleveren.
Krijg pestpokken.
Dit is een grapquote:Op donderdag 15 april 2021 20:25 schreef Cynicio het volgende:
Nou het is me overkomen hoor. Ik was om exact 20:01 nog bezig bij de zelfscan en mocht mijn bier weer inleveren.
Krijg pestpokken.
quote:Op donderdag 15 april 2021 20:25 schreef Cynicio het volgende:
Krijg pestpokken.
Nee. Maar komt omdat hun systemen automatisch om 20:00 die verkoop blokkeren. Dus als je net om 20:01 en 1 seconde scant pakt ie m al niet meerquote:
Ze blijven het uitstellen ja.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon over de zomervakantie heen tillen.
Wat trouwens nu wel blijkt is dat al deze maatregelen niet helpen om de cijfers naar beneden te krijgen.
waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:
Wauwquote:Op donderdag 15 april 2021 20:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee. Maar komt omdat hun systemen automatisch om 20:00 die verkoop blokkeren. Dus als je net om 20:01 en 1 seconde scant pakt ie m al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |