Ben benieuwd hoe je de provincie/gemeente grenzen over gaat. Wordt flink gecontroleerd of je de goede autocertificaten hebt.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vliegtuig, maar zag al dat het niet uitmaakt hoe je gaat (volgens de link).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
4 gemeentes met 1 besmettingen
25 gemeentes met 2-4 besmettingen
72 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
TR gezetquote:Op donderdag 15 april 2021 15:15 schreef raptorix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PRIMA CIJFERS WEER!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar denk je dat (een deel van) de vrouwelijke profvoetballers zijn deze zomer?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik ben fanatiek formule 1 kijker en heb jarenlang een seizoenskaart bij een profclub gehad. Desondanks zie ik het nut niet in van het vaccineren van jonge, kerngezonde professionele atleten.
Dus of in quarantaine of 95 euro betalen?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)it-risicogebied.html
Dat is wel een beetje de standaard geworden, dat ze alles te laat doen.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:14 schreef Qarrad het volgende:
Krijg net een pushbericht van de NOS dat er nu toch echt een quarantaineplicht komt. Een jaar verder...
quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)it-risicogebied.html
In de DDR zouden ze hier jaloers op geweest zijn.quote:Belteams
Belteams van het ministerie van VWS gaan controleren of mensen daadwerkelijk in quarantaine zijn gegaan. Ook dat gaat via steekproeven. Als het belteam een tip krijgt dat iemand zich er niet aan houdt, kan de burgemeester worden ingeschakeld, die dan kan optreden.
Voorlopig blijft alles nog wel op rood staan (behalve misschien UK).quote:Op donderdag 15 april 2021 15:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ligt er aan wat als risicogebied wordt aangemerkt.
Ga daar maar wel vanuit. Urk 29 erbij.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:17 schreef Gunner het volgende:
Correctie van gister lijkt me? Toen was er een storing begreep ik.
Hoe gaat een belteam dat kunnen controleren dan?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
In de DDR zouden ze hier jaloers op geweest zijn.
Vieze machtsgeile teringlijers.
Mooie cijfers, ondanks de storing, lijkt de daling door te zetten.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL
Positief getest: 8.797
Totaal: 1.378.145 (+8.734 ivm -63 corr.)
Perc. positief 11 apr - 13 apr: 9,7%
Opgenomen: 232
Huidig: 1.688 (-27)
Opgenomen op IC: 39
Huidig: 789 (+5)
Overleden: 14
Totaal: 16.861
https://twitter.com/mzelst/status/1382684218040451074
Het ministerie zal hier waarschijnlijk met tientallen ingehuurde experts wel goed over hebben nagedacht, maar wat als ik nou zeg dat ik thuis ben terwijl ik stiekem even naar de supermarkt loop?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Ga vanwege mijn werk daar naartoe en een paar weken geleden was dat gebied oranje. De exacte datum kan altijd nog veranderen maar de bedoeling is wel op korte termijn (in mei). Daar verblijf ik in een appartement.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je de provincie/gemeente grenzen over gaat. Wordt flink gecontroleerd of je de goede autocertificaten hebt.
Heb je al een idee? Of vlieg je naar een geel gebied en blijf je daar?
Dan word je dus doodgeschoten.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:19 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het ministerie zal hier waarschijnlijk met tientallen ingehuurde experts wel goed over hebben nagedacht, maar wat als ik nou zeg dat ik thuis ben terwijl ik stiekem even naar de supermarkt loop?
Ze krijgen training om goed te luisteren naar achtergrondgeluiden (geen grap).quote:Op donderdag 15 april 2021 15:19 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het ministerie zal hier waarschijnlijk met tientallen ingehuurde experts wel goed over hebben nagedacht, maar wat als ik nou zeg dat ik thuis ben terwijl ik stiekem even naar de supermarkt loop?
Vandaag:quote:Tot nu toe zijn er 4.020.836 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
quote:Tot nu toe zijn er 4.137.027 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
quote:Op donderdag 15 april 2021 15:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zou echt hilarisch zijn als hij opnieuw minister wordt.
Bij het UWV werken al van die ratten die mensen thuis op komen zoeken om te kijken of deze zich wel houden aan de voorwaarden van hun uitkering. Dus wellicht leek het ze op Hugo's ministerie ook wel een goed idee om deze ratten ook voor coronacontroles in te zetten.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:19 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er is nergens te zien hoeveel eerste prikken er gezet worden toch? Die tweede prikken boeien eigenlijk niet zo.quote:
Dit begint er een beetje op te lijken!quote:
2021 zal inderdaad net zo'n grauwe eat, sleep, work, repeat-sleur zijn en blijven als 2020 grotendeels ook al was.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat 2021 ook een verloren jaar gaat zijn.
Mensen die deel uit gaan maken van zo'n belteam moeten ze echt hun kop kaal scheren. NSB'ers.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je hier kijken.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er is nergens te zien hoeveel eerste prikken er gezet worden toch? Die tweede prikken boeien eigenlijk niet zo.
Poeh. Hou er rekening mee dat er echt gecontroleerd wordt of je je aan de daar geldende quarantaine voorwaarden houdt. De boetes zijn niet mis. Rond de 4.000 euro begreep ik.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ga vanwege mijn werk daar naartoe en een paar weken geleden was dat gebied oranje. De exacte datum kan altijd nog veranderen maar de bedoeling is wel op korte termijn (in mei). Daar verblijf ik in een appartement.
De afgelopen dagen iedere keer rond de 65-75.000 tests. Gisteren dus 51.000, nu opeens 91.000.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL
Positief getest: 8.797
Totaal: 1.378.145 (+8.734 ivm -63 corr.)
Perc. positief 11 apr - 13 apr: 9,7%
Opgenomen: 232
Huidig: 1.688 (-27)
Opgenomen op IC: 39
Huidig: 789 (+5)
Overleden: 14
Totaal: 16.861
https://twitter.com/mzelst/status/1382684218040451074
Eigenlijk maar 1 oplossing voor die vent. @Zipportal heeft hier een leuk gifje voor, maar die mag ik niet posten.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:22 schreef Pino112 het volgende:
Stevige griep.
Van Haga is echt een volkomen idioot.
Mensen die de quarantaineregels overtreden zijn dan ook een gevaar voor de volksgezondheid en schaden onze nationale belangen. Maar het is weer een halve maatregel en volkomen mosterd na de maaltijd. Het kwaad is al grotendeels geschied.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2021 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigenlijk maar 1 oplossing voor die vent. @:zipportal heeft hier een leuk gifje voor, maar die mag ik niet posten.
Ik ben moderator dus heb hier een voorbeeldfunctie.
Bedankt, die kende ik nog niet. Mooie site, meteen de focus vol op de vaccinatiesquote:Op donderdag 15 april 2021 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je hier kijken.
https://coronabeeld.nl/
Zelfs op 15 april 2020 zou quarantaineplicht al een beetje aan de late kant zijn geweestquote:Op donderdag 15 april 2021 15:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mensen die de quarantaineregels overtreden zijn dan ook een gevaar voor de volksgezondheid en schaden onze nationale belangen. Maar het is weer een halve maatregel en volkomen mosterd na de maaltijd. Het kwaad is al grotendeels geschied.
Ik zit de helft van de week in de haven van Antwerpen en de andere helft van de week hier in Nederland. Gaat leuk worden met die quarantainequote:Op donderdag 15 april 2021 15:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ga vanwege mijn werk daar naartoe en een paar weken geleden was dat gebied oranje. De exacte datum kan altijd nog veranderen maar de bedoeling is wel op korte termijn (in mei). Daar verblijf ik in een appartement.
Heeft die Yorick van Twitter inderdaad mooi gefikstquote:Op donderdag 15 april 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bedankt, die kende ik nog niet. Mooie site, meteen de focus vol op de vaccinaties
Ali B woont in Almere, terug naar elf provincies zeg ik.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:27 schreef raptorix het volgende:
Weer Urked vandaag, maak er een eiland van!
Komt er toch nog wat goeds van zijn handquote:Op donderdag 15 april 2021 15:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft die Yorick van Twitter inderdaad mooi gefikst
Gezicht, arm, spraak?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:28 schreef Anton91 het volgende:
Die van de PvdD moet bijna huilen of zo?
Op zich niet zo heel raar, daar zijn toch de meeste doses van beschikbaar.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:29 schreef alpeko het volgende:
Morgen sowieso + 2 vaccinaties... beide ouders tegelijk ('48 en '52)... Vreemd genoeg wel Pfizer voor mijn moeder.
Waarom is dit nog steeds niet geregeld?quote:Kullberg zegt dat het tijdsinterval tussen de eerste en tweede prik bij alle vaccins naar 12 weken kan. "We weten zeker dat de tweede dosis echt nodig is, maar de eerste beschermt al voor een deel: ongeveer 60 tot 70 procent in de eerste zes weken. Per saldo scheelt het een tot vijf ziekenhuisopnames per dag. Dat is een relatief klein voordeel. Je zou die stap kunnen maken, maar dat moet je afwegen tegen het wijzigen van het programma."
Klopt maar als je 60+'ers al niet met AZ vaccineert, wie dan welquote:Op donderdag 15 april 2021 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich niet zo heel raar, daar zijn toch de meeste doses van beschikbaar.
Ja, goeie vraag. Mijn ouders krijgen het allebei waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Klopt maar als je 60+'ers al niet met AZ vaccineert, wie dan wel
Eerst ff paar weken vergaderenquote:Op donderdag 15 april 2021 15:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom is dit nog steeds niet geregeld?
Waarom zo bekijken? We komen nu pas op gang door de leveringen.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
100 dagen al aan het vaccineren. Dat is een gemiddelde van 40.000 per dag.
Misschien om te vieren dat eindelijk het vaccineren een beetje euhm...quote:Op donderdag 15 april 2021 15:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Prachtige cijfers! Ik bestel vast m'n biertje
Van NOS.nlquote:'Geen keuze uit vaccins om vertraging te voorkomen'
Er komt voorlopig geen mogelijkheid om te kiezen welk vaccin je wilt. "Een vrije keuze zou vertragend kunnen werken", zegt Jaap van Delden van het RIVM in een briefing in de Tweede Kamer.
"Zolang er schaarste is, werkt het geven van een vrije keuze vertragend. Dit is in ieder geval zo tot en met juni en juli. Ik zie voor die tijd geen ruimte voor mensen om te kiezen. Ik wil de snelheid van het vaccineren niet belemmeren door mensen de keuze te geven. Dit is bij de griepprik ook niet zo. De Gezondheidsraad bepaalt welk vaccin voor wie beschikbaar komt, daar wil ik me aan houden."
Overigens wordt AZ in principe ook niet geadviseerd voor mensen boven de 65, tenzij de huisarts dat anders inschat. Dus misschien heeft het daarmee te maken.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Klopt maar als je 60+'ers al niet met AZ vaccineert, wie dan wel
Meer slachthuizen!quote:Op donderdag 15 april 2021 15:33 schreef raptorix het volgende:
Vraag me af wat van der Plas gaat roepen: BOERDERIJEN WEER OPEN!
Omdat hugo dat niet wil.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom is dit nog steeds niet geregeld?
Kan ze mooi negatief doenquote:Op donderdag 15 april 2021 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zo bekijken? We komen nu pas op gang door de leveringen.
Dus wij 20/30ers krijgen wel keuze?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Van NOS.nl
Valt weinig tegen in te brengen.
Lijkt heel wat totdat jij je realiseert dat je het aantal door twee moet delen om tot het aantal gevaccineerden te komen. Al klopt dat ook niet helemaal, want mijn opa kent al twee mensen die de tweede prik niet hebben gehaald.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
100 dagen al aan het vaccineren. Dat is een gemiddelde van 40.000 per dag.
Ja Rutte speelt echt vies, die loopt alleen balletjes af te wachten.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:34 schreef ijs. het volgende:
Zouden de kamerleden ook haxball doen in de pauze?
Zou vertragend kunnen werken.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus wij 20/30ers krijgen wel keuze?
Ja, daar lijkt wel een kans op. Zo ver weg is juli nou ook niet meer.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus wij 20/30ers krijgen wel keuze?
Jip. Niks kiezen, spuiten met die hap.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Van NOS.nl
Valt weinig tegen in te brengen.
Ik ben vóór de stelling dat het openbaar vervoer gratis moet zijn..quote:Op donderdag 15 april 2021 15:38 schreef maan_man het volgende:
Ik ben Laurens Dassen en ik doe mijn spreekbeurt over....
Geldt dan eigenlijk uiteindelijk voor iedereen onder de 60.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt wel een kans op. Zo ver weg is juli nou ook niet meer.
Nee nog even en we hebben het weer over de kerstpiek.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt wel een kans op. Zo ver weg is juli nou ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |