Er zitten wel tricky beperkingen aan >27 met max 4quote:Op donderdag 15 april 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De sportscholen die de ruimte hebben hebben ook al lang en breed tenten buiten staan hoor.
Het is koud, en Yorick is een tropisch persoon.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet Yorick geen lunch gaan bezorgen op zijn fiets ofzo.
Doe maar 20quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Maak er voor de zekerheid 10 van.
quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)it-risicogebied.html
95 euro boete kan ik wel mee levenquote:Daarom wordt de zelfisolatie een verplichting, en bij overtreding wordt een boete opgelegd. De hoogte daarvan wordt bepaald door het Openbaar Ministerie, maar zal waarschijnlijk 95 euro worden. Dat is in lijn met de straf voor andere coronavergrijpen.
Dat soort regels slaat ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er zitten wel tricky beperkingen aan >27 met max 4
Onder 27 geen issue.
Mijn moeder morgen via de huisarts, en ze sleurt ook m'n vader mee. Met een beetje geluk krijgt hij dan ook (als ze over hebben).quote:Op donderdag 15 april 2021 15:03 schreef Noek het volgende:
Mijn ouders worden beiden dit weekend gevaccineerd.![]()
Ik ga binnenkort naar Italië en ga zeker niet in quarantaine als ik terugkom als de risico's op besmettingen daar en hier gelijk zijn. Daarnaast zijn de mensen met het grootste risico dan al deels gevaccineerd als ik terug komquote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bizar dat we dit moeten vragen in maand 14 van de pandemie.
Je kan je nog steeds verschuilen achter quarantaine dat je coronamelder is afgegaan.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:03 schreef Noek het volgende:
Mijn ouders worden beiden dit weekend gevaccineerd.![]()
Das mooi want dan kunnen de kroegen hier weer open en kan ik me niet meer achter mn verkoudheid schuilen als ik geen zin heb om langs te gaan. Laatste is wel kut.
Hoeveel daarvan gaat naar de schatkist en hoeveel is kopgeld?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[..]
95 euro boete kan ik wel mee leven
Jeps, de boa ligt in de struiken.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Wat nou als je tijdens je voetbaltraining jarig bent en 28 wordt, moet je dan meteen het veld af?
Nee dan noem je je zelf teamassistent en dan is het legaal.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Wat nou als je tijdens je voetbaltraining jarig bent en 28 wordt, moet je dan meteen het veld af?
Wij trainen alweer een maandje met 2-3 teams en voornamelijk 30+quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Mijn vader is dinsdag gefactureerd (edit gevaccineerd). Beetje raar in zijn hoofd was ie (niet anders dan normaal dusquote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn moeder morgen via de huisarts, en ze sleurt ook m'n vader mee. Met een beetje geluk krijgt hij dan ook (als ze over hebben).
Ja en verplicht 28 dagen in quarantaine, een dag voor ieder levensjaar.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Kijk maar uit dat Frank je niet meeneemt, na Babel kijk ik nergens meer van op.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Was het duur dat vaccin?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:05 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Mijn vader is dinsdag gefactureerd. Beetje raar in zijn hoofd was ie (niet anders dan normaal dus.
Heeft Pfizer gekregen.
Jaquote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
haha, ik ben ook raar in mijn hoofd. Gefactureerd...... Moet ook niet werken en Fokken tegelijk.quote:
Prik locatie naast het station moet je hebben niet erachterquote:
Er is niet echt verschil tussen quarantine en hoe ik nu al meer dan een jaar leef eigenlijkquote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Italië en ga zeker niet in quarantaine als ik terugkom als de risico's op besmettingen daar en hier gelijk zijn. Daarnaast zijn de mensen met het grootste risico dan al deels gevaccineerd als ik terug kom
Eerste keer dat ik uitgroei aan de onderkant ziequote:Op donderdag 15 april 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
Die kleurspoeling van Lisa is MISLUKT.
RIP Toerisme 2021quote:
Zou echt hilarisch zijn als hij opnieuw minister wordt.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:09 schreef ijs. het volgende:
Zou Hugo al uitkijken naar een nieuw kabinet?
Lekker met vakantie.
Hoe ga je? Auto of vliegtuig?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Italië en ga zeker niet in quarantaine als ik terugkom als de risico's op besmettingen daar en hier gelijk zijn. Daarnaast zijn de mensen met het grootste risico dan al deels gevaccineerd als ik terug kom
Heb een keer 15 dagen quarantaine gedaan in een hotel, ik vond het verschrikkelijkquote:Op donderdag 15 april 2021 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is niet echt verschil tussen quarantine en hoe ik nu al meer dan een jaar leef eigenlijk
Ik ben fanatiek formule 1 kijker en heb jarenlang een seizoenskaart bij een profclub gehad. Desondanks zie ik het nut niet in van het vaccineren van jonge, kerngezonde professionele atleten.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jij volgt duidelijk geen sport
Ligt er aan wat als risicogebied wordt aangemerkt.quote:
Wat een verschil met Hiddema, jammer hoor.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:13 schreef aartstyle het volgende:
wat een debiel die Haga.
Gewoon negeren, next.
Honddood gemaaktquote:Op donderdag 15 april 2021 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wtf? Waar is mijn post?
@:danny wat is dit?
Weten jullie ook eens hoe het voeltquote:Op donderdag 15 april 2021 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wtf? Waar is mijn post?
@:danny wat is dit?
Goh, jee.quote:Regular Exercise May Help Protect Against Severe Covid
People who tended to be sedentary were far more likely to be hospitalized, and to die, from Covid than those who exercised regularly.
Ik keek gisteren nog eens op de site van buitenlandse zaken met betrekking tot reisadviezen. Klikte Portugal aan; aangezien we daar een trip voor hebben staan mid juni. Stond bij dat je vanaf 9 april niet meer in quarantaine hoeft in Nederland. Maar is wel een oranje gebied. En nu gaan ze zoiets dus vanaf 15 mei alsnog weer verplicht maken. Logisch.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)it-risicogebied.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |