Cipier Rutte en kampbewaarder de Jongequote:Op donderdag 15 april 2021 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Even memo naar Mark sturen dat buiten relatief veilig is.
Volgens mij hebben ze daar een mutitie, maar zal mij niet verbazen als wij daar binnenkort ook bang voor gemaakt worden.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh wat verrassend, dat had niemand zien aankomen natuurlijk
Je brengt het als grap. Maar idd zou er veel meer gericht op moeten zijn om mensen juist naar buiten te krijgen.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:48 schreef ijs. het volgende:
Buiten is minder gevaarlijk dan binnen. Vanaf nu een omgekeerde avondklok, verplicht buiten zijn vanaf tien uur.
Twee miljard investeren in terrasverwarmers aan de lantaarnpalen.
Deze mensen moeten eens naar de cijfers kijken in plaats van roeptoeteren.quote:
Eens hoor, maar is dit niet nu al zo? Zie vaak apparatuur buiten staan iig.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:56 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Je brengt het als grap. Maar idd zou er veel meer gericht op moeten zijn om mensen juist naar buiten te krijgen.
Dus terrassen open, sportclubs open. Sportscholen de mogelijkheid geven om buiten dingen te organiseren. Parken inrichten met terrassen en foodtrucks (wel afstand houden) etc. Zowel mentaal, qua weerstand en qua economie brengt dit weer kleur op de wangen.
Maar er wat moois van waar mensen naar uit kunnen kijken ipv vanalles verbieden.
De sportscholen die de ruimte hebben hebben ook al lang en breed tenten buiten staan hoor.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:56 schreef aartstyle het volgende:
Dus terrassen open, sportclubs open. Sportscholen de mogelijkheid geven om buiten dingen te organiseren. Parken inrichten met terrassen en foodtrucks (wel afstand houden) etc. Zowel mentaal, qua weerstand en qua economie brengt dit weer kleur op de wangen.
Nou ja ze waren daar van de week ook met honderdduizenden tegelijk hutjemutje op elkaar in de Ganges aan het zwemmenquote:Op donderdag 15 april 2021 14:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar een mutitie, maar zal mij niet verbazen als wij daar binnenkort ook bang voor gemaakt worden.
Dat is mooi! Maar zou nog actiever moeten qua communicatie! Meer positiviteit erin.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De sportscholen die de ruimte hebben hebben ook al lang en breed tenten buiten staan hoor.
Maak er voor de zekerheid 10 van.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef raptorix het volgende:
Mijn god, gaat dat mens weer bepleiten voor keuze in vaccin, goed moment, moment ik rij even naar de Pfizer fabriek om 5 miljoen extra te halen!
https://nos.nl/artikel/23(...)it-risicogebied.htmlquote:Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is het inmiddels al verplicht? En is er ook een eventuele controle?
Moment, ik bestel ook gelijk voor de jaargangen covid-20 tm 26!quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Maak er voor de zekerheid 10 van.
Bizar dat we dit moeten vragen in maand 14 van de pandemie.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je deur wordt dichtgespijkerd, maar geen vrees. Het gebeurt alleen als Hugo erbij op de foto kan.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |