Even een ademtestje.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je dan gelijk in comateuze toestand ja?
@:zipportal
Dat lijkt me sterk. Neem aan dat je via je DigiD wel ergens je geboortedatum moet laten checken.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het er op gokt je misschien al wel een afspraak in kunt plannen..
Ik denk dat je je tevreden moet houden met alleen het bier.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik moet zo testen en het lijkt me oprecht driewerf kut.
Vanavond extra bier drinken en Ajax wint van Roma als goedmaker.
quote:Op donderdag 15 april 2021 14:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer bellen, zeg dat je slechtziend bent en de brief niet kunt lezen.
Of vraag of de dokter foto er van maakt en naar je toe appt.
Precies. Maakt me niet uit als ik m'n hele leven Jaap gelijk moet geven en op m'n grafsteen ''Jaap had gelijk'' moet laten zetten; zolang we maar dalen. Wat mij betreft maken we een paar mooie standbeelden van Jaap, Mark, Hugo, Gommers, Kuipers, Marc Bonten, etc. Kunnen ze op die manier relevant blijven. Alles voor een daling.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Boeit geen fuck wat mij betreft, als het maar daalt en we open kunnen!
*Van Rossem.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door voordringers als Maarten van Rossum is het nu een grote bureaucratische rompslomp geworden.
Moet hij weten.quote:
Mwa, nee, dit is gewoon wanbeleid dat zie je ook duidelijk als je het gaat vergelijken met andere landen die het beter voor elkaar hebben.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We zijn meegegroeid met die maatregelen.
Ja het stond er verkeerd, moest avondklok zijn. Maar de lockdown was inderdaad al eerder, wat ze ook veel te extreem hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel begon het al in oktober toen de horeca weer dicht moest. Daarna ging het heel snel.
[..]
Ja, de pessimist in me ziet de bui ook al hangen.
Er zijn al zoveel verhalen van mensen die gewoon de stoute schoenen aan hebben getrokken en binnen enkele dagen lokaal geprikt konden worden. Totaal onafhankelijk van geboortejaar of medische indicatie.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:40 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Neem aan dat je via je DigiD wel ergens je geboortedatum moet laten checken.
Ik wacht wel een paar dagen met een afspraak voor hem maken. Zal hooguit nog een weekje duren.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel verhalen van mensen die gewoon de stoute schoenen aan hebben getrokken en binnen enkele dagen lokaal geprikt konden worden. Totaal onafhankelijk van geboortejaar of medische indicatie.
wijs.hedenquote:Op donderdag 15 april 2021 14:48 schreef ijs. het volgende:
Buiten is minder gevaarlijk dan binnen. Vanaf nu een omgekeerde avondklok, verplicht buiten zijn vanaf tien uur.
Twee miljard investeren in terrasverwarmers aan de lantaarnpalen.
Goh wat verrassend, dat had niemand zien aankomen natuurlijkquote:Het aantal besmettingsgevallen in India stijgt al dagenlang explosief. De afgelopen 24 uur kwamen er 200.739 gevallen bij, aldus het Indiase ministerie van Gezondheid.
Soort Mount Rushmore, maar dan op de Amerongse Berg ofzoquote:Op donderdag 15 april 2021 14:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Precies. Maakt me niet uit als ik m'n hele leven Jaap gelijk moet geven en op m'n grafsteen ''Jaap had gelijk'' moet laten zetten; zolang we maar dalen. Wat mij betreft maken we een paar mooie standbeelden van Jaap, Mark, Hugo, Gommers, Kuipers, Marc Bonten, etc. Kunnen ze op die manier relevant blijven. Alles voor een daling.
Loppersum lijkt me wel een mooi plekje.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Soort Mount Rushmore, maar dan op de Amerongse Berg ofzo![]()
Met 0-1!quote:Op donderdag 15 april 2021 14:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik moet zo testen en het lijkt me oprecht driewerf kut.
Vanavond extra bier drinken en Ajax wint van Roma als goedmaker.
Dat is bij mijn moeder ook, maar die heeft zoiets van ik ga wel lekker met de waterbus naar Rotterdam, heb ik meteen een uitje.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze moeten trouwens wel naar Almelo (plm 25 minuten met de auto), terwijl er letterlijk op 2 minuten fietsen van hun huis ook een GGD priklocatie is, maar hoe eerder, hoe beter, was hun ideeGeef ze groot gelijk
''Maak er geen uitje van!!!!!!''quote:Op donderdag 15 april 2021 14:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is bij mijn moeder ook, maar die heeft zoiets van ik ga wel lekker met de waterbus naar Rotterdam, heb ik meteen een uitje.
Buiten Fietsen, gezondquote:Op donderdag 15 april 2021 14:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''Maak er geen uitje van!!!!!!''
Cipier Rutte en kampbewaarder de Jongequote:Op donderdag 15 april 2021 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Even memo naar Mark sturen dat buiten relatief veilig is.
Volgens mij hebben ze daar een mutitie, maar zal mij niet verbazen als wij daar binnenkort ook bang voor gemaakt worden.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh wat verrassend, dat had niemand zien aankomen natuurlijk
Je brengt het als grap. Maar idd zou er veel meer gericht op moeten zijn om mensen juist naar buiten te krijgen.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:48 schreef ijs. het volgende:
Buiten is minder gevaarlijk dan binnen. Vanaf nu een omgekeerde avondklok, verplicht buiten zijn vanaf tien uur.
Twee miljard investeren in terrasverwarmers aan de lantaarnpalen.
Deze mensen moeten eens naar de cijfers kijken in plaats van roeptoeteren.quote:
Eens hoor, maar is dit niet nu al zo? Zie vaak apparatuur buiten staan iig.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:56 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Je brengt het als grap. Maar idd zou er veel meer gericht op moeten zijn om mensen juist naar buiten te krijgen.
Dus terrassen open, sportclubs open. Sportscholen de mogelijkheid geven om buiten dingen te organiseren. Parken inrichten met terrassen en foodtrucks (wel afstand houden) etc. Zowel mentaal, qua weerstand en qua economie brengt dit weer kleur op de wangen.
Maar er wat moois van waar mensen naar uit kunnen kijken ipv vanalles verbieden.
De sportscholen die de ruimte hebben hebben ook al lang en breed tenten buiten staan hoor.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:56 schreef aartstyle het volgende:
Dus terrassen open, sportclubs open. Sportscholen de mogelijkheid geven om buiten dingen te organiseren. Parken inrichten met terrassen en foodtrucks (wel afstand houden) etc. Zowel mentaal, qua weerstand en qua economie brengt dit weer kleur op de wangen.
Nou ja ze waren daar van de week ook met honderdduizenden tegelijk hutjemutje op elkaar in de Ganges aan het zwemmenquote:Op donderdag 15 april 2021 14:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar een mutitie, maar zal mij niet verbazen als wij daar binnenkort ook bang voor gemaakt worden.
Dat is mooi! Maar zou nog actiever moeten qua communicatie! Meer positiviteit erin.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De sportscholen die de ruimte hebben hebben ook al lang en breed tenten buiten staan hoor.
Maak er voor de zekerheid 10 van.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef raptorix het volgende:
Mijn god, gaat dat mens weer bepleiten voor keuze in vaccin, goed moment, moment ik rij even naar de Pfizer fabriek om 5 miljoen extra te halen!
https://nos.nl/artikel/23(...)it-risicogebied.htmlquote:Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is het inmiddels al verplicht? En is er ook een eventuele controle?
Moment, ik bestel ook gelijk voor de jaargangen covid-20 tm 26!quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Maak er voor de zekerheid 10 van.
Bizar dat we dit moeten vragen in maand 14 van de pandemie.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je deur wordt dichtgespijkerd, maar geen vrees. Het gebeurt alleen als Hugo erbij op de foto kan.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er zitten wel tricky beperkingen aan >27 met max 4quote:Op donderdag 15 april 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De sportscholen die de ruimte hebben hebben ook al lang en breed tenten buiten staan hoor.
Het is koud, en Yorick is een tropisch persoon.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet Yorick geen lunch gaan bezorgen op zijn fiets ofzo.
Doe maar 20quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Maak er voor de zekerheid 10 van.
quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)it-risicogebied.html
95 euro boete kan ik wel mee levenquote:Daarom wordt de zelfisolatie een verplichting, en bij overtreding wordt een boete opgelegd. De hoogte daarvan wordt bepaald door het Openbaar Ministerie, maar zal waarschijnlijk 95 euro worden. Dat is in lijn met de straf voor andere coronavergrijpen.
Dat soort regels slaat ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er zitten wel tricky beperkingen aan >27 met max 4
Onder 27 geen issue.
Mijn moeder morgen via de huisarts, en ze sleurt ook m'n vader mee. Met een beetje geluk krijgt hij dan ook (als ze over hebben).quote:Op donderdag 15 april 2021 15:03 schreef Noek het volgende:
Mijn ouders worden beiden dit weekend gevaccineerd.![]()
Ik ga binnenkort naar Italië en ga zeker niet in quarantaine als ik terugkom als de risico's op besmettingen daar en hier gelijk zijn. Daarnaast zijn de mensen met het grootste risico dan al deels gevaccineerd als ik terug komquote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bizar dat we dit moeten vragen in maand 14 van de pandemie.
Je kan je nog steeds verschuilen achter quarantaine dat je coronamelder is afgegaan.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:03 schreef Noek het volgende:
Mijn ouders worden beiden dit weekend gevaccineerd.![]()
Das mooi want dan kunnen de kroegen hier weer open en kan ik me niet meer achter mn verkoudheid schuilen als ik geen zin heb om langs te gaan. Laatste is wel kut.
Hoeveel daarvan gaat naar de schatkist en hoeveel is kopgeld?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[..]
95 euro boete kan ik wel mee leven
Jeps, de boa ligt in de struiken.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Wat nou als je tijdens je voetbaltraining jarig bent en 28 wordt, moet je dan meteen het veld af?
Nee dan noem je je zelf teamassistent en dan is het legaal.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Wat nou als je tijdens je voetbaltraining jarig bent en 28 wordt, moet je dan meteen het veld af?
Wij trainen alweer een maandje met 2-3 teams en voornamelijk 30+quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Mijn vader is dinsdag gefactureerd (edit gevaccineerd). Beetje raar in zijn hoofd was ie (niet anders dan normaal dusquote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn moeder morgen via de huisarts, en ze sleurt ook m'n vader mee. Met een beetje geluk krijgt hij dan ook (als ze over hebben).
Ja en verplicht 28 dagen in quarantaine, een dag voor ieder levensjaar.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Kijk maar uit dat Frank je niet meeneemt, na Babel kijk ik nergens meer van op.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
Was het duur dat vaccin?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:05 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Mijn vader is dinsdag gefactureerd. Beetje raar in zijn hoofd was ie (niet anders dan normaal dus.
Heeft Pfizer gekregen.
Jaquote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Questular het volgende:
haha, ik ben ook raar in mijn hoofd. Gefactureerd...... Moet ook niet werken en Fokken tegelijk.quote:
Prik locatie naast het station moet je hebben niet erachterquote:
Er is niet echt verschil tussen quarantine en hoe ik nu al meer dan een jaar leef eigenlijkquote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Italië en ga zeker niet in quarantaine als ik terugkom als de risico's op besmettingen daar en hier gelijk zijn. Daarnaast zijn de mensen met het grootste risico dan al deels gevaccineerd als ik terug kom
Eerste keer dat ik uitgroei aan de onderkant ziequote:Op donderdag 15 april 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
Die kleurspoeling van Lisa is MISLUKT.
RIP Toerisme 2021quote:
Zou echt hilarisch zijn als hij opnieuw minister wordt.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:09 schreef ijs. het volgende:
Zou Hugo al uitkijken naar een nieuw kabinet?
Lekker met vakantie.
Hoe ga je? Auto of vliegtuig?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:04 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Italië en ga zeker niet in quarantaine als ik terugkom als de risico's op besmettingen daar en hier gelijk zijn. Daarnaast zijn de mensen met het grootste risico dan al deels gevaccineerd als ik terug kom
Heb een keer 15 dagen quarantaine gedaan in een hotel, ik vond het verschrikkelijkquote:Op donderdag 15 april 2021 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is niet echt verschil tussen quarantine en hoe ik nu al meer dan een jaar leef eigenlijk
Ik ben fanatiek formule 1 kijker en heb jarenlang een seizoenskaart bij een profclub gehad. Desondanks zie ik het nut niet in van het vaccineren van jonge, kerngezonde professionele atleten.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jij volgt duidelijk geen sport
Ligt er aan wat als risicogebied wordt aangemerkt.quote:
Wat een verschil met Hiddema, jammer hoor.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:13 schreef aartstyle het volgende:
wat een debiel die Haga.
Gewoon negeren, next.
Honddood gemaaktquote:Op donderdag 15 april 2021 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wtf? Waar is mijn post?
@:danny wat is dit?
Weten jullie ook eens hoe het voeltquote:Op donderdag 15 april 2021 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wtf? Waar is mijn post?
@:danny wat is dit?
Goh, jee.quote:Regular Exercise May Help Protect Against Severe Covid
People who tended to be sedentary were far more likely to be hospitalized, and to die, from Covid than those who exercised regularly.
Ik keek gisteren nog eens op de site van buitenlandse zaken met betrekking tot reisadviezen. Klikte Portugal aan; aangezien we daar een trip voor hebben staan mid juni. Stond bij dat je vanaf 9 april niet meer in quarantaine hoeft in Nederland. Maar is wel een oranje gebied. En nu gaan ze zoiets dus vanaf 15 mei alsnog weer verplicht maken. Logisch.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)it-risicogebied.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |