Ze komen al vanaf ongeveer nu he.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is te laat. Dan heeft iedereen die dat wil al een prik gehad.
Klopt, zo is mijn vader uit 1946 nog altijd niet opgeroepen voor een vaccinatie. Hij woont namelijk in Uelsen, een dorp bij Nordhorn (Niedersachsen). Belachelijkquote:Op woensdag 14 april 2021 22:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Frankrijk en België volg ik verder niet zo, Duitsland wel omdat ik er woon en het is hier inmiddels ook een regelrechte puinhoop. Eind januari had men het vanwege het lage vaccinatietempo hier al over het "Impfdisaster". De verschillen in maatregelen tussen de afzonderlijke Bundesländer, Kreise en steden maakt het welhaast onmogelijk om te weten waar ja je aan dient te houden.
Het idee dat in Nederland lijkt te heersen, dat de Duitsers de maatregelen braaf en zonder te klagen ondergaan, klopt in ieder geval zeer zeker niet.
sabotage!quote:Op woensdag 14 april 2021 22:32 schreef trein2000 het volgende:
In Limbabwe spoot de GGD overblijvend vaccin in bij risicogroepers. Dat is nu gestaakt op last van De Jonge. https://www.1limburg.nl/v(...)kwetsbare-limburgers_!
maar de overheid niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat we graag uit de crisis willen komen, zo snel mogelijk.
Dat ie wel of niet wil dat mensen geprikt worden? Hugo kan namelijk niks, geen actieve herinnering. Ow, dat is die andere compleet demente. Beide opzoutenquote:Op donderdag 15 april 2021 00:03 schreef DonDruiper het volgende:
Zijn er al rechtszaken in de maak tegen Hugo de J voor dood door schuld?
ik had die al vorige jaar verwacht icm Jaap, maar niks,hequote:Op donderdag 15 april 2021 00:03 schreef DonDruiper het volgende:
Zijn er al rechtszaken in de maak tegen Hugo de J voor dood door schuld?
Ik had het al eerder gezegd hier, ik mis het gevoel van urgentie bij hun.quote:
nah, is al een oud berichtquote:Op donderdag 15 april 2021 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
Weet niet of dit interessant is;
https://www.lnnmedia.nl/c(...)dvocaat-reiner-fuel/
Hij is geen kleintje, dus wie weet.
Die lul wil dus geen risicogroepers extra snel beschermen en maar liever overgebleven vaccin 'waste' laten worden.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:32 schreef trein2000 het volgende:
In Limbabwe spoot de GGD overblijvend vaccin in bij risicogroepers. Dat is nu gestaakt op last van De Jonge. https://www.1limburg.nl/v(...)kwetsbare-limburgers_!
Vraag het hugo.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam heeft iemand het een goed idee gevonden om dat niet het doel te maken?
Zet geen zoden aan de dijk als j&j weg valt. Dat is maar vervanging voor 10% van de personen.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Eind juni 2.000.000 Pfizerdoses vervroegd naar Nederland.
Gaat ook de goede kant op. 20% al gemiddeld, dan zit je ook zo maar op 50% met vaccinaties snel genoeg. En zul je echt al wel effecten gaan zien binnenkort. En dan nog even door naar 70% en we hebben hopelijk groepsimmuniteit.quote:Op donderdag 15 april 2021 00:21 schreef Za het volgende:
Uit deze afbeelding blijkt dat er geen covid golven bestaan.
In maart dit jaar hadden 4x zoveel bloeddonoren antistoffen tov april-mei vorig jaar, en het percentage is in 3 weken (10 - 31 mrt) wederom gestegen van 18,6 naar 21,1%.
[ afbeelding ]
En hoe blijkt dat daar dan precies uit?quote:Op donderdag 15 april 2021 00:21 schreef Za het volgende:
Uit deze afbeelding blijkt dat er geen covid golven bestaan.
In maart dit jaar hadden 4x zoveel bloeddonoren antistoffen tov april-mei vorig jaar, en het percentage is in 3 weken (10 - 31 mrt) wederom gestegen van 18,6 naar 21,1%.
[ afbeelding ]
Je gaat bijna kwade opzet verwachtenquote:Op donderdag 15 april 2021 00:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die lul wil dus geen risicogroepers extra snel beschermen en maar liever overgebleven vaccin 'waste' laten worden.
Wat voor een vlerk is die hugo? Iedere dag is het erger dan de vorige.
onder voorbehoud van nieuwe super gevaarlijke mutaties van de duivel!quote:Op donderdag 15 april 2021 00:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gaat ook de goede kant op. 20% al gemiddeld, dan zit je ook zo maar op 50% met vaccinaties snel genoeg. En zul je echt al wel effecten gaan zien binnenkort. En dan nog even door naar 70% en we hebben hopelijk groepsimmuniteit.
Nee, dat is onzin en dit posts je al maanden zonder dat er ook maar iets gebeurt in die zogenaamde rechtszaak.quote:Op donderdag 15 april 2021 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
Weet niet of dit interessant is;
https://www.lnnmedia.nl/c(...)dvocaat-reiner-fuel/
Hij is geen kleintje, dus wie weet.
Rustig maar, je hoeft niet boos te worden. En dat heb ik misschien 2 keer gepost, jezus. Ben jij ook degene die mijn posts verwijdert? Grote man hoorquote:Op donderdag 15 april 2021 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin en dit posts je al maanden zonder dat er ook maar iets gebeurt in die zogenaamde rechtszaak.
Geen woorden voor.quote:Op donderdag 15 april 2021 00:03 schreef THEFXR het volgende:
nieuwsuur van vanavond over de verschillende vaccins en strategie>
https://www.npostart.nl/nieuwsuur/14-04-2021/VPWON_1324185
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |