abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199004311
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199004374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:53 schreef Blues het volgende:

[..]

Welke klacht :?

Aha geen klacht gegeven :)
Je was zo gefrustreerd toen collega positief was dat jullie nog niet waren gevaccineerd.

@sigme; vast. Vrijdag was hij bij de besmettingsbron, ik heb hem alleen zaterdag niet gezien (want toen was ie ook een dag ziek..).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199004376
@Blues : zie DM :)
pi_199004448
Ik snap dat het een anticlimax is, maar jongens, zo'n erge topickiller was het nu ook weer niet hè :{w
pi_199004473
@FutureFairytale wat shit, voor hem en nu extra spannend voor jou.

@Blues, Line of Duty (ze lieten in de laatste seconde een stukje foto zien van een heel fout iemand in de organisatie, net genoeg om te zien wie -O- )

Ik zie net op het nieuws dat België binnenkort meer open gaat en mensen ook voor niet noodzakelijke redenen naar het buitenland mogen, zo fijn voor @Jagärtrut *O* kan ze naar haar ouders.

Mooi nieuws ook voor @Candaasje, 80% ja is heel veel
We have far more in common than that which devides us..
pi_199004729
@sigme :D Als ik uit emotie ga typen zitten er wel vaker bijzondere constructies in. :')

Ik heb gesport, 1 van onze coaches was vandaag voor het laatst, dat vind ik wel treurig. Dus we deden afscheidsworkout en het was verschrikkelijk en heftig en ik deed op alles dikke PR :D :D
Daarna was er taart. :7

Moet zo nog douchen en eten en dan is het klaar. Vandaag. Alles. Honger. Moe. Honger.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199004784
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Je was zo gefrustreerd toen collega positief was dat jullie nog niet waren gevaccineerd.

@:sigme; vast. Vrijdag was hij bij de besmettingsbron, ik heb hem alleen zaterdag niet gezien (want toen was ie ook een dag ziek..).
Het vaccinatiebeleid rammelt big time maar een klacht indienen? Zou niet weten hoe en bij wie. Het is een landelijk, nee, wereldwijd groot probleem (geworden) door de ophef en de indianenverhalen over de zeer zeldzame bijwerking.
Daar ben ik heel boos over.
Maar volgens mij bijna iedereen :D
pi_199004799
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:02 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues : zie DM :)
^O^
pi_199004891
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

@:sigme; vast. Vrijdag was hij bij de besmettingsbron, ik heb hem alleen zaterdag niet gezien (want toen was ie ook een dag ziek..).
Jeutje, spannend ja.
Je klinkt echt aangeslagen. Realiseer je wel dat een besmetting niet meteen doodziek zijn hoeft te betekenen. Heel veel mensen rollen er vrij symptoomloos doorheen. Alleen die isolatie, niet fijn, niet altijd handig ivm werk of privéleven. Maar ook dat vindt zijn weg wel.

Of zijn er persoonlijke of medische redenen waarom een besmetting bij jou extra belastend/gevaarlijk zou zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199004897
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik snap dat het een anticlimax is, maar jongens, zo'n erge topickiller was het nu ook weer niet hè :{w
We waren allemaal stil van je wittige rook *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199004968
Mensen die een klacht zouden indienen over de gang van zaken vervroegd vaccineren... ik mag toch hopen dat dat nooit realiteit wordt :X

Laten we het ajb op (enigszins) meetbare en gelijke selectiecriteria houden voor de hele bevolking.

Intussen las ik wel dat de vorig jaar beloofde 2021 bonus van 500 euro voor zorgpersoneel misschien toch niet voor iedereen doorgaat. Zoals te verwachten was. Bij die 1000 euro van 2020 is er veel mis gegaan. En ik vind het prima als er meer geld gaat naar de groep die met bewezen (of verdacht van) besmette mensen werkt ipv minder geld uitgesmeerd over een hele grote hoop die daar niet specifiek mee werkt én met voorrang werd gevaccineerd.

Hoe ze het ook gaan doen, geeft toch gezeik. Want in een functie waarbij je met veel verschillende mensen in aanraking komt (zoals die van @Blues ) loop je op dit moment gemiddeld toch meer risico dan in een woongroep of zo.
pi_199005074
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen die een klacht zouden indienen over de gang van zaken vervroegd vaccineren... ik mag toch hopen dat dat nooit realiteit wordt :X

Laten we het ajb op (enigszins) meetbare en gelijke selectiecriteria houden voor de hele bevolking.

Intussen las ik wel dat de vorig jaar beloofde 2021 bonus van 500 euro voor zorgpersoneel misschien toch niet voor iedereen doorgaat. Zoals te verwachten was. Bij die 1000 euro van 2020 is er veel mis gegaan. En ik vind het prima als er meer geld gaat naar de groep die met bewezen (of verdacht van) besmette mensen werkt ipv minder geld uitgesmeerd over een hele grote hoop die daar niet specifiek mee werkt én met voorrang werd gevaccineerd.

Hoe ze het ook gaan doen, geeft toch gezeik. Want in een functie waarbij je met veel verschillende mensen in aanraking komt (zoals die van @:Blues ) loop je op dit moment gemiddeld toch meer risico dan in een woongroep of zo.
Dat ze hierover lopen zeuren :( terwijl er bedrijven als Adecco, klm en vele anderen geld hebben gekregen en die ceo’s bonus hebben gegeven maakt mij woest. En dan kleine ondernemers straks hun hulp moeten terugbetalen. Ik ben daar zo woest over.
pi_199005081
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

Hoe ze het ook gaan doen, geeft toch gezeik. Want in een functie waarbij je met veel verschillende mensen in aanraking komt (zoals die van @:Blues ) loop je op dit moment gemiddeld toch meer risico dan in een woongroep of zo.
Ik vond het vrij bijzonder dat een familielid van mij al heel vroeg werd gevaccineerd omdat ze op zo'n woongroep staat (niet per se hoog-risico bewoners, en zelf is ze van mijn leeftijd) en dat ik dan van jullie lees dat jullie nu pas langzaamaan een vaccinatie krijgen.
pi_199005230
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vond het vrij bijzonder dat een familielid van mij al heel vroeg werd gevaccineerd omdat ze op zo'n woongroep staat (niet per se hoog-risico bewoners, en zelf is ze van mijn leeftijd) en dat ik dan van jullie lees dat jullie nu pas langzaamaan een vaccinatie krijgen.
Ik had er ook vroeg bij kunnen zijn (januari). Maja... Kerona. En toen was Pfizer op dus moest ik nog twee weken wachten. En nog veeeeel langer op prik2. Veel van mijn collega’s hebben uiterlijk februari hun volledige vaccinatie al gehad.
pi_199005295
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik had er ook vroeg bij kunnen zijn (januari). Maja... Kerona. En toen was Pfizer op dus moest ik nog twee weken wachten. En nog veeeeel langer op prik2. Veel van mijn collega’s hebben uiterlijk februari hun volledige vaccinatie al gehad.
Oh dat valt me dan nog mee inderdaad.
Ik ben benieuwd wanneer ik een prikje kan halen, want zag dat er ook protocollen zijn voor ons medewerkers prikken met 'restanten'. (In de zin van dus wel volwaardige vaccinaties, maar aangebroken flacons. Maar dat snapte je wel)
pi_199005406
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat valt me dan nog mee inderdaad.
Ik ben benieuwd wanneer ik een prikje kan halen, want zag dat er ook protocollen zijn voor ons medewerkers prikken met 'restanten'. (In de zin van dus wel volwaardige vaccinaties, maar aangebroken flacons. Maar dat snapte je wel)
Jij gaat voor de 6G B-)

Las nu dat de GGD Noord-Limburg al weken kwetsbare mensen op een oproeplijst heeft staan. Lijstje is aangeleverd door huisartsen, als er vaccin over is worden mensen gebeld en moeten ze meteen naar de locatie kunnen komen voor de prik. Zijn al tientallen mensen blij mee gemaakt.
GGD landelijk is blijkbaar al een maand bezig met een protocol maken hiervoor....
pi_199005529
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij gaat voor de 6G B-)

Las nu dat de GGD Noord-Limburg al weken kwetsbare mensen op een oproeplijst heeft staan. Lijstje is aangeleverd door huisartsen, als er vaccin over is worden mensen gebeld en moeten ze meteen naar de locatie kunnen komen voor de prik. Zijn al tientallen mensen blij mee gemaakt.
GGD landelijk is blijkbaar al een maand bezig met een protocol maken hiervoor....
Klinkt op zich wel logisch, zou ik zeggen :D
pi_199005708
Ik las (voorzichtig) goed nieuws voor Candaasje *O*

En dat FFT wel een dikke knuffel kon gebruiken :*

Verder ben ik onrustig vandaag dus bijlezen en echt meeposten komt wel weer.
  woensdag 14 april 2021 @ 19:30:44 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199005740
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij gaat voor de 6G B-)

Er bestaat geen landelijke GGD dus dan is alles altijd wat ingewikkelder :+

GGD'en gaan geloof ik nu toch meer overnemen van de huisartsen qua prikken (na indicatie door huisarts). Goeie aanpassing, eindelijk :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 14 april 2021 @ 19:33:29 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199005796
FFT, gelukkig jonge frisfruitige godin, dus dat komt vast goed, mocht je toch positief blijken te zijn ^O^

Myr al beetje aan het opknappen?
  woensdag 14 april 2021 @ 19:48:59 #21
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199006074
Helicopter aan deck! O+
Naar huis even 4 dagen bijkomen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199006104
Allereerst sterkte voor FFT! Het hele idee en gevoel van mogelijk besmet zijn is naar!
Nu kun je ook niet naar je ouders. Red je je een beetje alleen? qua boodschappen en zo.
En iedere dag even een bulletin hé. Sterkte ermee.

En Candaasje een voorzichtig dansje dan. *O*
  woensdag 14 april 2021 @ 19:53:46 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006158
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:51 schreef AnneX het volgende:
Allereerst sterkte voor FFT! Het hele idee en gevoel van mogelijk besmet zijn is naar!
Nu kun je ook niet naar je ouders. Red je je een beetje alleen? qua boodschappen en zo.
En iedere dag even een bulletin hé. Sterkte ermee.

En Candaasje een voorzichtig dansje dan. *O*
Wellicht hoeft ze niet in quarantaine hè, en kan ze zelf naar de supermarkt;)
pi_199006314
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Wellicht hoeft ze niet in quarantaine hè, en kan ze zelf naar de supermarkt;)
Tot aan de uitslag van de test toch 😉 !?
  woensdag 14 april 2021 @ 20:02:31 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006367
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Tot aan de uitslag van de test toch 😉 !?
Ligt eraan
pi_199006403
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Ligt eraan
Wil je dat dan even uitleggen? pretty please.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:08:32 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006488
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik weet toch niet of zij onder overige contacten (vlug dichtbij contact onder de 15 minuten, of helemaal geen contact binnen de 1,5 meter) valt.

Dat waren laatste keer dat ik checkte de adviezen namelijk, tenzij klachten
  woensdag 14 april 2021 @ 20:08:33 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_199006489
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Ligt eraan
Nu ben ik het ook even kwijt. Het is/was toch t/m test binnen blijven bij mogelijk contact met besmet persoon? Of is dit veranderd?
En dan niet de vluchtroute die onze ministers gebruikt hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:09:14 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006504
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik weet toch niet of zij onder overige contacten (vlug dichtbij contact onder de 15 minuten, of helemaal geen contact binnen de 1,5 meter) valt.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Nu ben ik het ook even kwijt. Het is/was toch t/m test binnen blijven bij mogelijk contact met besmet persoon? Of is dit veranderd?
En dan niet de vluchtroute die onze ministers gebruikt hebben.
Samen thuis werken hoeft niet te betekenen langdurig dicht bij elkaar zitten
pi_199006506
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:33 schreef Molo het volgende:
Myr al beetje aan het opknappen?
Ik voelde me al niet superslecht, maar vandaag ging toch nog wat beter. Vriend is nog wel een vaatdoekje, Als die vandaag 2 uur uit bed is het veel. En dat waren dan momenten waarop die op de bank ging liggen.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:09:59 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006517
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik voelde me al niet superslecht, maar vandaag ging toch nog wat beter. Vriend is nog wel een vaatdoekje, Als die vandaag 2 uur uit bed is het veel. En dat waren dan momenten waarop die op de bank ging liggen.
Fijn dat jij hem dan nog beetje kunt opvangen, samen heel beroerd is ook zo wat

Fijn dat het bij jou beter gaat al! ^O^
pi_199006536
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Het is de directe collega/vriend van FFT, waarmee zij samenwerkt in zijn huis.
Of zij afstand houden, weet ik niet. Dat zal de collega op het kantoor ook wel hebben gedaan...
Affijn, dat laat ik aan FFT om preciezer te beantwoorden dan.
pi_199006563
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Zoals ik het lees moet ze zich laten testen (moeten als in: er zijn redenen waarom testen verstandig is). En dan zit quarantaine tot aan de uitslag wel in het pakket natuurlijk.
En ik neem aan dat ze samen met GGD heeft overlegd wanneer het goede moment is, als ze nu geen klachten heeft.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:12:34 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_199006565
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

Samen thuis werken hoeft niet te betekenen langdurig dicht bij elkaar zitten
Dit bedoel ik met de vluchtweg. Het contact was slechts 14 minuten (per keer). En daarbuiten op 1.6 meter.
Dus we mogen alles nog.
pi_199006577
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:09 schreef Molo het volgende:
Fijn dat jij hem dan nog beetje kunt opvangen, samen heel beroerd is ook zo wat

Fijn dat het bij jou beter gaat al! ^O^
Hij is niet zo'n prater op zulke momenten. Dus ik weet niet zo goed hoe ik hem kan helpen, maarja. Hij slaapt veel, dus met rust laten zal wel okay zijn.

Heb nu extra veel respect voor hoe mensen die hele corona-tijd al single zijn. Jeetje, wat verveel ik me en voel ik me eenzaam zonder iemand om tegen aan te lullen. :D
pi_199006582
quote:

[..]

Post je nog steeds smakeloos? ;(

Fijn dat je je verder wel oké voelt, vriend heeft het meer te pakken zeg.
pi_199006612
quote:

[..]

Wisselend zeg, tussen jullie twee.
Dat het maar snel verbetert!
pi_199006637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij is niet zo'n prater op zulke momenten. Dus ik weet niet zo goed hoe ik hem kan helpen, maarja. Hij slaapt veel, dus met rust laten zal wel okay zijn.

Heb nu extra veel respect voor hoe mensen die hele corona-tijd al single zijn. Jeetje, wat verveel ik me en voel ik me eenzaam zonder iemand om tegen aan te lullen. :D
Het is net hoe je gebakken bent ;)

Voor en ook tijdens Corona (ook in isolatie) heb ik het single zijn nooit als zwaar of moeilijk ervaren. Denk dat ik intussen een hele moeilijke zou zijn om mee samen te wonen, zelfs _O-

In die tien dagen isolatie had ik trouwens meer contacten (via telefoon, beeld, kort en op afstand met mondmasker in de deuropening) dan normaal :D
  woensdag 14 april 2021 @ 20:19:42 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit bedoel ik met de vluchtweg. Het contact was slechts 14 minuten (per keer). En daarbuiten op 1.6 meter.
Dus we mogen alles nog.
Hahaha

Ja ok, true :+
  woensdag 14 april 2021 @ 20:20:06 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006731
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zoals ik het lees moet ze zich laten testen (moeten als in: er zijn redenen waarom testen verstandig is). En dan zit quarantaine tot aan de uitslag wel in het pakket natuurlijk.
En ik neem aan dat ze samen met GGD heeft overlegd wanneer het goede moment is, als ze nu geen klachten heeft.
Kan allemaal :P
pi_199006769
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Post je nog steeds smakeloos? ;(

Fijn dat je je verder wel oké voelt, vriend heeft het meer te pakken zeg.
Dat helaas wel. Hoe lang bleef jouw smaak weg?

Ik vind het ergens wel heel interessant overigens. Om zonder dat je proeft, wel je eten leuk maakt. Ik ben er bijvoorbeeld achter dat een banaan heel ranzig is nu. Maar cruesli (chocolade) met Optimel vanille vla is echt geweldig. Want verschillende structuren. O+ De roti van vanavond smaakte als een soort stamppot, maar was alsnog wel heel erg lekker om te eten.

En ondanks dat ik niets proef, is limonade soms toch lekker. Want het voelt lekkerder. :D Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog thee drink, maar ook dat doe ik gewoon.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:25:21 #43
63722 z80
I fink you freaky
pi_199006799
Ik dacht dat het nep was toen het op 9gag langskwam. Maar het blijk waar te zijn. Als de kaart niet de juiste kleur meer heeft om angst aan te jagen verander je toch stiekem de index.
pi_199006823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat helaas wel. Hoe lang bleef jouw smaak weg?

Ik vind het ergens wel heel interessant overigens. Om zonder dat je proeft, wel je eten leuk maakt. Ik ben er bijvoorbeeld achter dat een banaan heel ranzig is nu. Maar cruesli (chocolade) met Optimel vanille vla is echt geweldig. Want verschillende structuren. O+ De roti van vanavond smaakte als een soort stamppot, maar was alsnog wel heel erg lekker om te eten.

En ondanks dat ik niets proef, is limonade soms toch lekker. Want het voelt lekkerder. :D Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog thee drink, maar ook dat doe ik gewoon.
Ik zou het vast in de SC terug kunnen vinden, want ik hield jullie vrij nauwkeurig op de hoogte _O-

Denk een week of twee/drie dat het helemaal weg was. En toen kwam het langzaam terug. Dat ik een maand later pas bewust bedacht dat ik alles weer kon proeven.

Proefje niks of proef je zaken anders/vies?

Ik ging ook echt op zoek naar eten met verschillende structuren. Een banaan was saai, maar doe er gehakte nootjes op en dan werd hij weer interessant. Soep was stom (en soep is nooit stom), maar een beschuit erin (of knapperbolletjes en dan snel opeten): beter.

Drinken: ook thee en veel water. Maar soms ook fris omdat prik het leuker maakte. En omdat ik wist dat fris lekker is en ik mezelf wilde verwennen. Idem voor chocolade. :')
pi_199006832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:25 schreef z80 het volgende:
Ik dacht dat het nep was toen het op 9gag langskwam. Maar het blijk waar te zijn. Als de kaart niet de juiste kleur meer heeft om angst aan te jagen verander je toch stiekem de index.
[ afbeelding ]
:D
  woensdag 14 april 2021 @ 20:29:27 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006846
quote:
[ afbeelding ]
Daar doet @sigme op dit moment toch een opleiding in? :+

Datavisualisatie, joy O+
pi_199006857
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het is net hoe je gebakken bent ;)

Voor en ook tijdens Corona (ook in isolatie) heb ik het single zijn nooit als zwaar of moeilijk ervaren. Denk dat ik intussen een hele moeilijke zou zijn om mee samen te wonen, zelfs _O-

In die tien dagen isolatie had ik trouwens meer contacten (via telefoon, beeld, kort en op afstand met mondmasker in de deuropening) dan normaal :D
Eerste 2 helemaal mee eens, 3e (nog) niet meegemaakt en wil dat ook zo houden :P

Ben ook benieuwd hoe het gaat als alles weer normaler is. Iedereen die hier in huis komt pakt zelf meestal eten en drinken, sommigen koken ook en ik zit op de bank. En nu ben ik al ruim een jaar in mijn uppie en doe alles zelf.
En koken voor grote aantallen, daar zal ik ook weer aan moeten wennen
pi_199006878
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zou het vast in de SC terug kunnen vinden, want ik hield jullie vrij nauwkeurig op de hoogte _O-

Denk een week of twee/drie dat het helemaal weg was. En toen kwam het langzaam terug. Dat ik een maand later pas bewust bedacht dat ik alles weer kon proeven.

Proefje niks of proef je zaken anders/vies?

Ik ging ook echt op zoek naar eten met verschillende structuren. Een banaan was saai, maar doe er gehakte nootjes op en dan werd hij weer interessant. Soep was stom (en soep is nooit stom), maar een beschuit erin (of knapperbolletjes en dan snel opeten): beter.

Drinken: ook thee en veel water. Maar soms ook fris omdat prik het leuker maakte. En omdat ik wist dat fris lekker is en ik mezelf wilde verwennen. Idem voor chocolade. :')
Oh meh, dat is wel echt lang. ;(

Ik proef niets. En dat is wel jammer. Want in tegenstelling tot de meeste mensen die ik ken, hou ik juist van kruidig en heftig eten als ik ziek ben. O+ Waar mensen aan de kippensoep en beschuitjes gaan, heb ik het liefst een warme bak curry. O+ Of een heerlijke lasagne. O+ Thaise kokossoep. O+
pi_199006913
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik proef niets. En dat is wel jammer. Want in tegenstelling tot de meeste mensen die ik ken, hou ik juist van kruidig en heftig eten als ik ziek ben. O+ Waar mensen aan de kippensoep en beschuitjes gaan, heb ik het liefst een warme bak curry. O+ Of een heerlijke lasagne. O+ Thaise kokossoep. O+
Lang? Ik vond het eigenlijk kort. Want hoorde de verhalen van mensen die na maanden en zelfs een jaar nog geen geur en smaak hadden. Of bijsmaakjes bij eten :X

Wel jammer van je kruidenfix. Misschien Heel Veel pepers door alles heen doen? Proef je niet, voel je vast wel :+
  woensdag 14 april 2021 @ 20:35:05 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006924
Ik ga na hele covidstress alles wat ik nog moet inhalen qua slaap bijslapen.
Erna álle terrassen bezoeken die kunnen, feestweek inlassen met vrienden en platknuffelen en dansen en zuipen tot en met.
En dan wellicht nog een week bijslapen om weer enigszins aan het werk te kunnen :+
En dan vakanties

Nu al zin in _O_
pi_199006961
quote:
[ afbeelding ]
Dit deden ze in de VS ook! de andere kant op _O- om het minder erg te doen lijken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199007092
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Balen ja. Hopelijk komt t snel terug!
  woensdag 14 april 2021 @ 20:50:22 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199007113
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit deden ze in de VS ook! de andere kant op _O- om het minder erg te doen lijken
Als iets fascinerend is, is het het presenteren van feiten en data in deze tijden met zo idioot ve belangen

Echt, wonderlijk is hetb
pi_199007302
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het is de directe collega/vriend van FFT, waarmee zij samenwerkt in zijn huis.
Of zij afstand houden, weet ik niet. Dat zal de collega op het kantoor ook wel hebben gedaan...
Affijn, dat laat ik aan FFT om preciezer te beantwoorden dan.
Hij was 1 minuut op de afdeling, op afstand en met mondkapje en is positief. 3 Collega's op onze afdeling die er elke dag zitten zijn negatief getest.
Ik zit schuin tegenover hem dus we praten wel naar elkaar toe. Maar zitten, en lopen, altijd op afstand van elkaar. Maar dat zegt dus niet altijd wat gezien hij besmet is.

En ik ben al een jaar bang en nu extra. Bang dat het virus mij op de verkeerde manier grijpt, vooral bang om slecht te kunnen ademen. Hoeft niet maar ik ben gewoon bang.
Maar dingen als frisfruitig en jong van Molo helpen wel :)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoop dat hij naast moe geen pijn of andere narigheden heeft. En dat dit niet te lang voor hem gaat duren. Blij dat het weer nóg beter met jou gaat, houden zo.
pi_199007386
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hij was 1 minuut op de afdeling, op afstand en met mondkapje en is positief. 3 Collega's op onze afdeling die er elke dag zitten zijn negatief getest.
Ik zit schuin tegenover hem dus we praten wel naar elkaar toe. Maar zitten, en lopen, altijd op afstand van elkaar. Maar dat zegt dus niet altijd wat gezien hij besmet is.

En ik ben al een jaar bang en nu extra. Bang dat het virus mij op de verkeerde manier grijpt, vooral bang om slecht te kunnen ademen. Hoeft niet maar ik ben gewoon bang.
Maar dingen als frisfruitig en jong van Molo helpen wel :)
[..]

Hoop dat hij naast moe geen pijn of andere narigheden heeft. En dat dit niet te lang voor hem gaat duren. Blij dat het weer nóg beter met jou gaat, houden zo.
Maar dan lijk je ervan uit te gaan dat hij het op de afdeling heeft opgelopen. Dat hoeft toch helemaal niet? Ten minste, ik neem aan dat hij ook wel eens buiten, thuis, in de supermarkt of andere winkel is. Wellicht buiten sport, een vriend bezoekt etc.

Angst valt lastig weg te redeneren, maar probeer je niet teveel te laten leiden door de ernstige ziektegevallen waar de media mee komt. Zeker omdat jij jong en fruitig bent :+

Misschien helpt het als je je meer focust op de mensen in deze SC die het ook (hebben) gehad? En de mensen hier die moesten testen ivm positief contact en negatief bleken te zijn?
pi_199007393
Gut, dat is wel super pech hebben voor hem, FFT -O- Maar heb al vaker gehoord van mensen die en op redelijke afstand bleven en een mondkapje droegen en toch besmet zijn geraakt. Wanneer heb je voor het laatst met hem samen gewerkt?

En gelukkig ben je jong en gezond. De kans dat een besmetting (áls je al besmet bent hè!) dan voor grote problemen zorgt is dan echt klein. Helaas is die kans niet 100% gegarandeerd, maar het is nu verspilde energie om je daar op te focussen. Hopelijk kan je je gedachten afleiden tot de testuitslag er is :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199007533
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar dan lijk je ervan uit te gaan dat hij het op de afdeling heeft opgelopen. Dat hoeft toch helemaal niet? Ten minste, ik neem aan dat hij ook wel eens buiten, thuis, in de supermarkt of andere winkel is. Wellicht buiten sport, een vriend bezoekt etc.

Angst valt lastig weg te redeneren, maar probeer je niet teveel te laten leiden door de ernstige ziektegevallen waar de media mee komt. Zeker omdat jij jong en fruitig bent :+

Misschien helpt het als je je meer focust op de mensen in deze SC die het ook (hebben) gehad? En de mensen hier die moesten testen ivm positief contact en negatief bleken te zijn?
Buiten lopen ja, op afstand van iedereen, maar verder is hij een week lang nergens geweest. Niet in de winkel, vrienden sowieso on hold. Alleen bedrijf.

Ik ben niet lekker dus zou maf zijn als ik negatief ben. En nog minder lekker omdat ik er constant aan denk. Zou willen dat ik me niet zo aanstel en dat ik t op me af kan laten komen en hopen dat ik bij het deel hoor die er goed door komt. Doe m'n best. Blegh.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Gut, dat is wel super pech hebben voor hem, FFT -O- Maar heb al vaker gehoord van mensen die en op redelijke afstand bleven en een mondkapje droegen en toch besmet zijn geraakt. Wanneer heb je voor het laatst met hem samen gewerkt?

En gelukkig ben je jong en gezond. De kans dat een besmetting (áls je al besmet bent hè!) dan voor grote problemen zorgt is dan echt klein. Helaas is die kans niet 100% gegarandeerd, maar het is nu verspilde energie om je daar op te focussen. Hopelijk kan je je gedachten afleiden tot de testuitslag er is :*
Gisteren hele dag gewerkt (maandag ook, en zondag gelopen en gegeten en op de achterbank van z'n auto gezeten, en vrijdag ook hele dag gewerkt toen hij heen en weer naar bedrijf ging). Nou ja, vanmorgen nog om mn spullen mee te nemen om hier thuis te werken.
Werk dus 5 dagen bij hem en in weekend wandelen we.
  woensdag 14 april 2021 @ 21:27:32 #58
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199007602
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Buiten lopen ja, op afstand van iedereen, maar verder is hij een week lang nergens geweest. Niet in de winkel, vrienden sowieso on hold. Alleen bedrijf.

Ik ben niet lekker dus zou maf zijn als ik negatief ben. En nog minder lekker omdat ik er constant aan denk. Zou willen dat ik me niet zo aanstel en dat ik t op me af kan laten komen en hopen dat ik bij het deel hoor die er goed door komt. Doe m'n best. Blegh.
[..]

Gisteren hele dag gewerkt (maandag ook, en zondag gelopen en gegeten en op de achterbank van z'n auto gezeten, en vrijdag ook hele dag gewerkt toen hij heen en weer naar bedrijf ging). Nou ja, vanmorgen nog om mn spullen mee te nemen om hier thuis te werken.
Werk dus 5 dagen bij hem en in weekend wandelen we.
Niet lekker zijn hoeft niet perse positief te zijn. Anna en ik voelden ons afgelopen week ook klote. Toch negatief getest.
pi_199007607
Mij hielp het door me gewoon van te voren al in te stellen op een positieve testuitslag. Als je je toch al niet lekker voelt, maakt het ook niet zoveel uit of het wel of geen corona is. Misschien heb je geen corona maar griep, en dan? Voel je je niet beter van.

Heb je in ieder geval corona straks meegemaakt, ben je onderdeel van de geschiedenisboeken. Hoef je er niet meer zo bang voor te zijn. Heb je nog maar één vaccinatie in plaats van twee nodig. Daarbij vond ik het een fijne gedachte dat ik niet alleen aan het hypochonderen was, maar dat ik gewoon echt corona had. :') Want ik vond dat twijfelen en denken dat je jezelf alles aanpraat al helemaal naar.
pi_199007713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:27 schreef Myraela het volgende:
Mij hielp het door me gewoon van te voren al in te stellen op een positieve testuitslag. Als je je toch al niet lekker voelt, maakt het ook niet zoveel uit of het wel of geen corona is. Misschien heb je geen corona maar griep, en dan? Voel je je niet beter van.

Heb je in ieder geval corona straks meegemaakt, ben je onderdeel van de geschiedenisboeken. Hoef je er niet meer zo bang voor te zijn. Heb je nog maar één vaccinatie in plaats van twee nodig. Daarbij vond ik het een fijne gedachte dat ik niet alleen aan het hypochonderen was, maar dat ik gewoon echt corona had. :') Want ik vond dat twijfelen en denken dat je jezelf alles aanpraat al helemaal naar.
Zo stond ik er ook in. Bij mij ook omdat mijn kuchje herkende van vorig jaar, toen ik in de brandhaard werkte. Krijg je de uitslag in de site: laat het even rustig op u inwerken.
Neuh, was ik allang klaar mee. Was verbaasd geweest als het negatief was, eigenlijk.

En heel veel stress had ik er niet van.
  woensdag 14 april 2021 @ 21:38:29 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199007746
En ondertussen dit meezingen, dat helpt ook!

pi_199007765
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo stond ik er ook in. Bij mij ook omdat mijn kuchje herkende van vorig jaar, toen ik in de brandhaard werkte. Krijg je de uitslag in de site: laat het even rustig op u inwerken.
Neuh, was ik allang klaar mee. Was verbaasd geweest als het negatief was, eigenlijk.

En heel veel stress had ik er niet van.
Die tekst was wel mooi, ja. 'Neem even de tijd om dit nieuws rustig te verwerken...' :D
pi_199007836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:27 schreef Myraela het volgende:
Als je je toch al niet lekker voelt, maakt het ook niet zoveel uit of het wel of geen corona is. Misschien heb je geen corona maar griep, en dan? Voel je je niet beter van.

Knap dat jij en Cat dit kunnen :) Ik heb 100x liever griep. Dat ben ik gewend. Corona is te onbekend en, voor mij, eng terrein.
pi_199007859
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:38 schreef Molo het volgende:

Henny!! :D O+
pi_199008044
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:38 schreef Molo het volgende:

Dan liever Corona doofheid :'(
pi_199008068
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Knap dat jij en Cat dit kunnen :) Ik heb 100x liever griep. Dat ben ik gewend. Corona is te onbekend en, voor mij, eng terrein.
Stél dat je het hebt... dan zijn velen je al voorgegaan.
En rol jij er vast fluitend doorheen en heb je dat ook eens meegemaakt /onverbeterlijk optimistisch (als dat een beetj helpt)

Negatieve testuitslag zal vast het allerbeste helpen nu.
  woensdag 14 april 2021 @ 22:17:46 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008395
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan liever Corona doofheid :'(
Hoezo, je was toch je smaak toen kwijt? :+
pi_199008415
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:17 schreef Molo het volgende:

[..]

:D nice
  woensdag 14 april 2021 @ 22:26:03 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008488
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D nice
*)

Moest nog aan je denken vandaag

Vriend van me belde voor één en ander, wat heftiger onderwerpen zeg maar. Miep tetterde hier er steeds doorheen. En had blijkbaar een roze haai getekend en wilde dat heel graag aan ons beide vertellen

Dus ik zei met hem op de luidspreker 'maar een haai is toch niet roze?'
En kreeg toen een 'jawel mama, de binnenkant wel, als ik m dan open snijd is ie roze'

Ok

Wij hárd gelachen allebei :D
Mafklapper

* Molo zet Miep alvast op de wachtlijst voor GGZ :+
pi_199008520
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef Molo het volgende:

[..]

*)

Vriend van me belde voor één en ander, wat heftiger onderwerpen zeg maar. Miep tetterde hier er steeds doorheen. En had blijkbaar een roze haai getekend en wilde dat heel graag aan ons beide vertellen

En kreeg toen een 'jawel mama, de binnenkant wel, als ik m dan open snijd is ie roze'

Ok

Mafklapper

:D _O-

marinebioloog in spé! ^O^
  woensdag 14 april 2021 @ 22:29:43 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008543
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D _O-

marinebioloog in spé! ^O^
Ik ben wel oprecht benieuwd waar die naartoe gaat qua opleiding en werk :P
pi_199008588
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ben wel oprecht benieuwd waar die naartoe gaat qua opleiding en werk :P
Ik denk dat pathaloog anatoom beter betaalt dan een beroep als slager :+
  woensdag 14 april 2021 @ 22:34:35 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008623
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik denk dat pathaloog anatoom beter betaalt dan een beroep als slager :+
Wilde ik vroeger worden, serieus :P
pi_199008723
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh lijkt me best tof hoor!
Ik vond de dissecties oprecht heel gaaf om te doen. En we hadden nog wel eens dieren die ziek waren geweest, dus het zag er ook niet altijd even netjes volgens het boekje uit. ( 'Mevrouw, ik geloof dat mijn konijn geen lever heeft....oh.....wacht.......ja.....ok, dat wás de lever, nu is het een magegrote tumorhoop. De levers van konijnen komen niet terug op het praktisch examen hè? :') )

Maar goed. Levende dieren vind ik nog net wat leuker :P
  woensdag 14 april 2021 @ 22:45:44 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008844
Leek me vet interessant, maar dat was even een leveltje of wat te hoog gegrepen plus uiteindelijk gekozen voor levende mensen

En nu voor systemen en beleid :9~

Lekker van stinkende patiënten en stomme zorgverleners af. Zalig *;
pi_199008869
quote:

[..]

*)

Ok

Mafklapper

:D
Heeft ze teveel naar de zalm van P gekeken soms })
pi_199008874
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Oorsmaak gaat via andere kanalen en was nog intact :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199008878
quote:

[..]

Ik ook *G*
pi_199008883
quote:

[..]

*)

Ok

Mafklapper

Zullen we haar hier maar Chuckie gaan noemen? Kan je vast wennen ^O^
pi_199008903
FFT ik heb het vast gemist (doe weer eens veel te veel tegelijk online en tv erbij en zuks (overigens kijkt iemand hier de kinderen van Ruinerwold? :{ ) maar wanneer ben je getest en krijg je uitslag?
pi_199008920
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zullen we haar hier maar Chuckie gaan noemen? Kan je vast wennen ^O^
Er zijn MIEP poppen *G*

woensdag 14 april 2021 @ 22:54:28 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:49 schreef Blues het volgende:
FFT ik heb het vast gemist (doe weer eens veel te veel tegelijk online en tv erbij en zuks (overigens kijkt iemand hier de kinderen van Ruinerwold? :{ ) maar wanneer ben je getest en krijg je uitslag?
Yep

Maar vinden de documentairemaakster stomme vragen stellen
pi_199008980
quote:

[..]

Ik ook _O_

En wat een chille opmerking van je dochter :D

Doet me denken aan m'n oma. Had een beroerte gehad, zat in revalidatiecentrum daarna maar ging vrij snel achteruit geestelijk gezien. Die heeft het een bezoek lang erover gehad dat als ze dood was dat ze dan wel bij mij op de snijtafel wilde zodat ik op haar kon oefenen voor m'n studie :X bloedserieus was ze. En ik m'n tranen maar inhouden want ik wilde helemaal niet denken aan dat ze dood zou kunnen gaan.
Ik heb een jaar biomedische wetenschappen gestudeerd en daar ook wat dieren voor moeten ontleden, blijkbaar had ze dat ergens in haar geheugen naar boven gehaald die dag.. bizar gesprek was dat.
  woensdag 14 april 2021 @ 22:54:52 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008984
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Er zijn MIEP poppen *G*

[ afbeelding ]
Met bruine irissen zou het zo Miep zijn :+
  woensdag 14 april 2021 @ 22:55:59 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008998
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik ook _O_

En wat een chille opmerking van je dochter :D

Doet me denken aan m'n oma. Had een beroerte gehad, zat in revalidatiecentrum daarna maar ging vrij snel achteruit geestelijk gezien. Die heeft het een bezoek lang erover gehad dat als ze dood was dat ze dan wel bij mij op de snijtafel wilde zodat ik op haar kon oefenen voor m'n studie :X bloedserieus was ze. En ik m'n tranen maar inhouden want ik wilde helemaal niet denken aan dat ze dood zou kunnen gaan.
Ik heb een jaar biomedische wetenschappen gestudeerd en daar ook wat dieren voor moeten ontleden, blijkbaar had ze dat ergens in haar geheugen naar boven gehaald die dag.. bizar gesprek was dat.
Zo dan, ja zoiets onthoudt je wel de rest van je leven. Dat is best bizar te horen in zo'n situatie

Ik klap om hier dus ga eens snurken
pi_199009974
quote:

[..]

*)

Ok

Mafklapper

WUT? _O-
Misschien van natuurprogramma's waarin dieren een ander opeten, of van het zien van opengereten dieren langs/op de weg.
pi_199009983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:49 schreef Blues het volgende:
Zag het maar na 10 sec overgezet. Te bizar dit maar ze beginnen toch weer n rechtszaak (heel goed).
Ik ben 11.20u aan de beurt voor n test.
Vannacht 2 uur wakker gelegen koud en verkouden in keel. Nu alleen nog koud.
pi_199010279
Goedemorgen,
In drie dagen alweer bijna voldoende uren gemaakt voor de hele week, dus vandaag doe ik alleen afspraken (alsnog een volle dag), en morgen alleen wat zelfstudie. Gaar, zoals meestal op dag 4 in zo'n week.

Ik zal mee duimen FFT!
pi_199010469
Goedemorgen :O even wakker worden op de hometrainer

Sterkte zometeen FFT
  donderdag 15 april 2021 @ 08:33:49 #90
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199010492
Sterkte FFT, niet te druk maken!
pi_199010648
Mogguh :O FFT :* Niet te druk maken. Je kan er op dit moment weinig meer aan doen. En laat je werk het heen en weer krijgen en meld je gewoon ziek als je positief bent.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199010703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O FFT :* Niet te druk maken. Je kan er op dit moment weinig meer aan doen. En laat je werk het heen en weer krijgen en meld je gewoon ziek als je positief bent.
En meld je gewoon ziek als je ziek bent, ook als je negatief test!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199010902
Succes FFT en idd ongeacht de uitslag, ziek melden als je je niet goed voelt.
pi_199010906
Mogge!

Sterkte FFT, hopelijk ook heel erg snel "negatieve" uitslag, want da's dan weer positief
pi_199011084
Lief van jullie allemaal :*
Het gaat goed, blijf positief tot de uitslag. Waarschijnlijk blijf ik dan alsnog positief (hehehe). Nee hoor, ik ben gewoon een beetje grieperig toevallig maar werken lukt nog wel. En als het slechter gaat dan meld ik me idd ziek. Tis toch hun schuld dat we alsnog ziek zijn (in ieder geval vriend). Hij heeft nog smaak dus dat is mooi.
pi_199011806
Gezellig: de medewachtenden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed FFT linksom of rechtsom .
pi_199012068
Leuker als grote kruizen @AnneX

Net even naar de "blauwe tomaat" geweest. Da's een omgebouwde SRV wagen waar ze groenten en fruit en nu ook even brood verkopen en ze staan 3 dagen per week op diverse plekken in Arnhem. Kost echt geen drol, zijn vaak "buitenbeentjes" Nu 1 kg asperges, flinke bol knoflook, 2 sinaasappels, courgette, 3 bakjes aardbei en een winterwortel voor 10 euro
pi_199012112
God die poppen op die stoelen :|W
Wij hebben sinds kort positieve kaartjes hangen over stoelen en banken in de wachtkamers waar op staat: Hier kunt u plaatsnemen. met een soort krul erop.

En die kaartjes liggen los over de rugleuningen en vallen er continue af en worden dan lukraak overal weer opge'hangen' zodat je waar zo'n kaartje hangt HELEMAAL niet mag zitten omdat dat te dichtbij een ander persoon kan zijn.. :B
Dus wie dit verzonnen heeft _O-
  donderdag 15 april 2021 @ 11:44:42 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199012231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:33 schreef Blues het volgende:
Wij hebben sinds kort positieve kaartjes hangen over stoelen en banken in de wachtkamers waar op staat: Hier kunt u plaatsnemen. met een soort krul erop.

En die kaartjes liggen los over de rugleuningen en vallen er continue af en worden dan lukraak overal weer opge'hangen' zodat je waar zo'n kaartje hangt HELEMAAL niet mag zitten omdat dat te dichtbij een ander persoon kan zijn.. :B
De positieve insteek is leuk, de uitvoering minder _O-
pi_199012327
quote:

Los van loskomen is dit toch sowieso heel dom?
Als er een nieuw persoon de kamer binnen komt lopen, en er zitten er een paar, dan ziet die nieuwe 'lege' stoelen zonder aanwijzingen, en kan ook niet zien dat er aanwijzingen zijn, namelijk 'hier mag u zitten', want die plaatsen zijn bezet.
pi_199012373
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:07 schreef AnneX het volgende:
Gezellig: de medewachtenden.
SPOILER
Komt goed FFT linksom of rechtsom .
Nodigt uit om op schoot te gaan zitten :)
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuker als grote kruizen @:AnneX

Net even naar de "blauwe tomaat" geweest. Da's een omgebouwde SRV wagen waar ze groenten en fruit en nu ook even brood verkopen en ze staan 3 dagen per week op diverse plekken in Arnhem. Kost echt geen drol, zijn vaak "buitenbeentjes" Nu 1 kg asperges, flinke bol knoflook, 2 sinaasappels, courgette, 3 bakjes aardbei en een winterwortel voor 10 euro
Lekker zeg! Alleen al kg asperges voor 10 euro. En dan ook nog 3x aardbeien :9
quote:

Kunnen die kaartjes niet erboven geplakt worden of zitten de stoelen middenin een zaal?
pi_199012653
Hier bij de huisarts waren stoelen afgekruisd met gele linten, 't bereikt z'n doel zullen we maar zeggen :+
  donderdag 15 april 2021 @ 12:24:36 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199012687
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier bij de huisarts waren stoelen afgekruisd met gele linten, 't bereikt z'n doel zullen we maar zeggen :+
Van die radio actieve linten? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199012738
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Van die radio actieve linten? :+
Haha had me best tof geleken maar nee gewoon met niks erop
pi_199012755
In de wacht (30 minuten nu) bij de GGD. Was net thuis en toen telefoon van de huisarts of ik een brief wilde komen halen met de afspraak codes voor de vaccinatie.
  donderdag 15 april 2021 @ 13:05:33 #106
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199013169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:
In de wacht (30 minuten nu) bij de GGD. Was net thuis en toen telefoon van de huisarts of ik een brief wilde komen halen met de afspraak codes voor de vaccinatie.
*O*
pi_199013190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Eindelijk *O* Als dit doorgaat tenminste :')
pi_199013203
Kun je nu 'n afspraak maken?

Mijn schoonvader heeft gister zijn eerste vaccinatie gehad,zelf afspraak gemaakt via de GGD afgelopen maandag want geboren in 1951.

Mijn vader krijgt morgen z'n eerste vaccinatie, afspraken zijn voor hem door de huisarts ingepland en hij kreeg alleen de tijden en data waarop hij bij de GGD locatie moet zijn. Hij is van 1960 maar krijgt wel ieder jaar ook griepprik uitnodiging na zijn hartinfarct.
pi_199013222
na een uur in de wacht heb ik 28/4 en 3/6 een afspraak voor Pfizer *O*
pi_199013349
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Superfijn!!! O+
Uur in de wacht :o
pi_199013406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Superfijn!!! O+
Uur in de wacht :o
Ja, en tijdens het gesprek, we hadden al 2 momenten geprikt, en die vlogen opeens uit beeld, geboekt door een ander.
Maar collega brengt me. De afspraak is niet in Arnhem maar in Zevenaar (scheelde 2 weken). En in geval van nood is dat een locatie die voor mij makkelijker te bereiken is met OV (of met fiets zelfs, geen bergop)
  donderdag 15 april 2021 @ 13:35:11 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199013463
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, en tijdens het gesprek, we hadden al 2 momenten geprikt, en die vlogen opeens uit beeld, geboekt door een ander.
Maar collega brengt me. De afspraak is niet in Arnhem maar in Zevenaar (scheelde 2 weken). En in geval van nood is dat een locatie die voor mij makkelijker te bereiken is met OV (of met fiets zelfs, geen bergop)
Wat goed zeg!
pi_199013549
quote:
*O*
pi_199013551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wat goed zeg!
Ja, helemaal blij mee.
En nu net krijg ik op de mobiel een sms en op de mail ook een bericht. Goed geregeld.
pi_199013682
De afspraken cyclus loopt w/

Heen naar Zeist gingen we over de snelweg, want dan kon ‘mijn’ auto even doorblazen.
Terug door de polder met wat stops onderweg en Hollandse wolkenluchten en vergezichten in de polder.
SPOILER
#dagje uit. #ritje polder
pi_199013728
Beetje chaos met de administratie van het uitzendbureau, maar het komt goed. De trainer deed het net wel leuk. Nu op naar deel 2 .

(Maar wel teveel mensen die in paniek schieten als ze een pc zien :') )

Ik zie alleen nog nergens sinaasappels liggen ;(
  donderdag 15 april 2021 @ 14:04:16 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199013767
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:01 schreef Candaasje het volgende:
Beetje chaos met de administratie van het uitzendbureau, maar het komt goed. De trainer deed het net wel leuk. Nu op naar deel 2 .

Op elkaar prikken oefenen *O*
pi_199013817
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:01 schreef Candaasje het volgende:

Prikmevrouw zei, dat oefenen ging op een kussentje, geplakt op de bovenarm 😂
( toen ik vroeg naar de sinaasappels)

Is sinaasappel met 2 aa’s? Sinasappel...krijgt woordcorrectie.

Écht, onderweg ook ( en op fok) van die steeds vaker voorkomende tik- spel en vervoeg vauten word ik nog dyslectisch en ga tweivelen. Geen pretje.
Vroegûh haalde ik Tienen op de dictees.
pi_199013851
*O* Prikkenprikken *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 14:43:46 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199014178
Lekker productieve dag. Outlook is de hele dag al veel plat. ):O
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199014219
quote:
Oh wat fijn en snel die 2e *G*
pi_199014238
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:56 schreef AnneX het volgende:

Heen naar Zeist gingen we over de snelweg, want dan kon ‘mijn’ auto even doorblazen.
Terug door de polder met wat stops onderweg en Hollandse wolkenluchten en vergezichten in de polder.
SPOILER
Leuke foto's, koeveuse :D
pi_199014251
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, helemaal blij mee.
En nu net krijg ik op de mobiel een sms en op de mail ook een bericht. Goed geregeld.
Als tip meteen na prikken die plek masseren... eerst ff elke zoveel minuten/half uur/uurtje en steeds minder. Scheelt een hoop ellende/stijve arm/pijnlijke prikplek/schijven in je arm.
pi_199014261
MRI-scan doorstaan. Viel bijna in slaap daarin, ondanks de herrie. Niet de bedoeling bij wetenschappelijk onderzoek naar hersenfunctie :Z
pi_199014324
Vandaag n.a.v. een oproepje in Dorpsfacebook alle speelgoed van de kleinkinderen uitgezocht, gesorteerd, schoongemaakt en 2 tassen vol met baby/peuter speelgoed naar vluchtelingenwerk/statushouders hier t/o op het terrein gebracht. Ze zijn volop bezig met nieuwe kamers in orde maken, een winkeltje maken e.d.
Heeft het weer een mooie bestemming ipv naar een overvolle kringloop te brengen.
pi_199014338
Eeehrmaaaageeerd, deze dag is eeeeeindelooooooos.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199014351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eeehrmaaaageeerd, deze dag is eeeeeindelooooooos.
twitter
pi_199014370
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ twitter ]
Tihihih, ik doe eigenlijk niet eens iets... Niet eens een poging :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199014377
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tihihih, ik doe eigenlijk niet eens iets... Niet eens een poging :D
Ik hoopte vooral dat het je op zou vrolijken. :7
pi_199014390
Of gewoon 2 seconde zou entertainen.
pi_199014398
JA JONGE GODVER IK DEED TOCH THIHIH :(
pi_199014433
Massagetip zal ik meenemen (heb van een griepvaccinatie heel lang last gehouden).
Ja, lekker snel. Van de eerste oproep (16 maart en later 6 april) zou de 2e prik op 1 juni zijn. Dus volledige bescherming is op vrijwel hetzelfde moment.

@Tele6, in slaap vallen. Zou ik misschien ook wel doen. Na een week slapeloze nachten voor zo'n scan ding

@Blues Van hier weet ik dat men er erg blij mee is. Veel van de kinderen kennen nauwelijks nog speelgoed. Als je ziet waar kinderen mee spelen op Lesbos. Wel wat speelgoed maar nauwelijks meer herkenbaar.
Winkeltje bij het AZC hier is nu nog open voor afspraak (corona), maar de vrijwilligers van daar zijn langzaam weer aan het werk gegaan.
pi_199014799
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:56 schreef AnneX het volgende:

SPOILER
Koeveuse haha, leuk :)
En heerlijk zeg, oude kaas en asperges :9
pi_199015097
quote:
Wat fijn *O*
pi_199015389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Als tip meteen na prikken die plek masseren... eerst ff elke zoveel minuten/half uur/uurtje en steeds minder. Scheelt een hoop ellende/stijve arm/pijnlijke prikplek/schijven in je arm.
Niet bij iedere prik is dat verstandig ivm werkzaamheid van de stof. Geen idee hoe het met Pfizer, AZ en de rest van de familie zit.
@Candaasje weet dat vast wel :+

Er viel hier om 16.00 uur een mail binnen van de dierenbescherming. ‘Aanstaande vanmiddag’ is er een digitale lezing. Bijleren, altijd leuk! Maar... wanneer :?
pi_199015401
Aanstaande vanmiddag *O*
pi_199015417
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aanstaande vanmiddag *O*
Ik heb last van FOMO ;(
pi_199015425
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb last van FOMO ;(
Wij allemaal momenteel :'(
pi_199015428
:O Weinig productief geweest vandaag en toch een mega-gaar gevoel -O- Nu tot 19 uur moeten wachten voor G thuis is en we kunnen gaan eten. Misschien zo maar eens gaan gamen :P En de procureur uit de vriezer halen om pulled pork te maken zondag :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199015497
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wij allemaal momenteel :'(
Hoezo? NTMOO* is nu toch de norm?

SPOILER
SPOILER
pi_199015503
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
:O Weinig productief geweest vandaag en toch een mega-gaar gevoel -O- Nu tot 19 uur moeten wachten voor G thuis is en we kunnen gaan eten. Misschien zo maar eens gaan gamen :P En de procureur uit de vriezer halen om pulled pork te maken zondag :9
Bij mij gaat dat altijd samen. Op een luie dag voel ik me vaak gaarder dan op produktieve dagen.

Tot 19.00 uur moeten wachten met eten :'(
pi_199015544
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoezo? NTMOO* is nu toch de norm?

SPOILER
SPOILER
KL ?
pi_199015580
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep

Maar vinden de documentairemaakster stomme vragen stellen
Wrom?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199015616
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Leuke foto's, koeveuse :D
Die was ook esp. voor jou🤪

Verder vanmiddag 3 uurtjes administratie gedaan om een draaiboek te maken voor de kwf collecte voor de opvolgster coördinator w/
Weer twee dozen uit de schuur met alle collecte bussen. w/
Nu nog kennismaken.
pi_199015662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:51 schreef Tele6 het volgende:
MRI-scan doorstaan. Viel bijna in slaap daarin, ondanks de herrie. Niet de bedoeling bij wetenschappelijk onderzoek naar hersenfunctie :Z
Slapende hersens hebben toch een functie? Herstel bijv.
pi_199015669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

KL ?
Klote Leven?
Kei Leeg?
Kerona Love?
pi_199015733
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klote Leven?
Kei Leeg?
Kerona Love?
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klote Leven?
Kei Leeg?
Kerona Love?
Kut leven, maar klote mag ook, kei leeg ook eigenlijk.
pi_199015749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

Kut leven, maar klote mag ook, kei leeg ook eigenlijk.
;(

En dan heb ik niet eens troostkittens in huis ;(
pi_199015812
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

Die was ook esp. voor jou🤪

Verder vanmiddag 3 uurtjes administratie gedaan om een draaiboek te maken voor de kwf collecte voor de opvolgster coördinator w/
Weer twee dozen uit de schuur met alle collecte bussen. w/
Nu nog kennismaken.
Wat fijn dat je een vervanger hebt! Leuke plaatjes van vanmiddag trouwens. Asperges en kaas en soep :9

Ik heb net eindelijk mijn oogdruppels bij de apotheek opgehaald. Sinds oktober konden ze niet worden geleverd. Veel gedoe mee gehad maar ze zijn er dus weer.

Die Ruinerwold-docu staat hier ook op de kijklijst. Ik twijfel nog. Het voelt ook wat voyeuristisch ofzo.

Koevoese ;( Zo zielig dat die beestjes na een dag al worden weggehaald bij hun moeder.
Spoilers!
  donderdag 15 april 2021 @ 17:27:05 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199015843
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wrom?
Stel zó vaak de vraag 'en wat was het allerergste?'

Mja, kan er niet zoveel mee. Afgezet ook, ga tijd wel aan andere dingen besteden :P
pi_199015865
Oh ja, @Blues vroeg nog naar mijn poezendames. Ze zijn nog steeds niet in dezelfde kamer geweest. Piep doet nog erg boos maar wel een stuk minder dan eerst dus het gaat echt wel de goede kant op. Hans wil heel graag kennismaken. Zodra Piep voor de glazen deur zit, komt Hansje aangehuppeld en gaat ze schattig zitten zijn O+

Deze kat poest trouwens heel goed in vergelijking met Piep. Ze kan wel met een propje en een balletje spelen, op hoge dingen springen, deurtjes openmaken en begrijpt het concept krabpaal. En scheurt/vreet elk keukenpapiertje met ook maar een hint van etensvocht. We moeten een heel nieuwe afwasroutine bedenken omdat ze elke kruimel kan vinden.
Spoilers!
  donderdag 15 april 2021 @ 17:31:06 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199015885
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Na mRNA vaccinaties niet masseren is advies :P
pi_199015893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, @:Blues vroeg nog naar mijn poezendames. Ze zijn nog steeds niet in dezelfde kamer geweest. Piep doet nog erg boos maar wel een stuk minder dan eerst dus het gaat echt wel de goede kant op. Hans wil heel graag kennismaken. Zodra Piep voor de glazen deur zit, komt Hansje aangehuppeld en gaat ze schattig zitten zijn O+

Deze kat poest trouwens heel goed in vergelijking met Piep. Ze kan wel met een propje en een balletje spelen, op hoge dingen springen, deurtjes openmaken en begrijpt het concept krabpaal. En scheurt/vreet elk keukenpapiertje met ook maar een hint van etensvocht. We moeten een heel nieuwe afwasroutine bedenken omdat ze elke kruimel kan vinden.
Tip, afwasmachine altijd controleren voordat je m aanzet. Nika zat er altijd graag in en likte de borden af. Dus nu staat hij nooit meer half open maar op een minikiertje
pi_199015907
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Dank u, ik zal niet masseren
pi_199016020
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Ergens op het journaal deze week zag ik mensen in de wachttijd zitten zwaaien met de geprikte arm.
Ben het helemaal vergeten. Beiden hebben wij nergens last van gehad van na-effecten .

Zo sneu voor @minilot : iedere keer als het door gevreesde woord / actie voorbij komt, moet ik aan haar denken. Lastig voor haar in deze barre tijden zeg. :*
pi_199016096
En voor de docu Ellende Ruinerwold heb ik geen ruimte meer in mijn hoofd.
Wat een ellende en beschadigde kinderen zijn daaruit gekomen.
Daarvoor is een leven nodig om te verwerken mét hulp.
Dan viel het van mij nog mee en daarmee tobde ik extreem tot mijn 40e 8)7
pi_199016101
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ergens op het journaal deze week zag ik mensen in de wachttijd zitten zwaaien met de geprikte arm.
Ben het helemaal vergeten. Beiden hebben wij nergens last van gehad van na-effecten .

Zo sneu voor @:minilot : iedere keer als het door gevreesde woord / actie voorbij komt, moet ik aan haar denken. Lastig voor haar in deze barre tijden zeg. :*
Ik ook hoor.
Hoop voor haar dat die neusspray heel snel op de markt komt
pi_199016320
Zo, wow, dat was best intens :D

Wat een logistiek jongens, echt, bizar. En ze gaan als het goed is nog verder opschalen ook. Ruimere openingstijden, meer locaties...

Ik heb overigens geoefend op een spons, moest wel even op een collega de locatie aangeven enzo. (Maar dat was een arts, dus die keek niet van wat gepor op).
Met 3 paar ogen op je gericht vaccins voorbereiden is overigens wel een tikkie ongemakkelijk :P

Nu doet m'n hoofd zeer, want te weinig eten meegenomen :')
pi_199016349
@vaccins: Ohja, nee ik zou niet teveel wrijven. Zeker niet met die mRNA vaccins. Pfizer lijkt iets minder kwetsbaar dan Moderna, want die laatste mogen we niet eens omdraaien met zwenken. Maar je mag ook al geen luchtbellen uit de spuit tikken als er eenmaal vaccin inzit.

Verder is jouw omgeving een mooi stukje om te rijden AnneX. O+ Ik was laatst dus van Culemborg naar Doorn gereden. Zijn ullie dan ook met het pontje gegaan? (Of zit ik nu verkeerd met mijn gedachten?)

Van de Koeveuse word ik wel een beetje triest. Het is verdikkeme strafbaar om een hond of kat te vroeg bij de moeder weg te halen, maar bij kalveren mag dat al direct na de geboorte. (En er zijn gedragsonderzoeken naar geweest, dat ís echt heel stressvol voor de dieren.) Maar goed, dat ik er op spuug zal niemand verbazen ;)
pi_199016374
Ah O+ @Candaasje een uitleg voor waarom je je arm niet mag masseren O+
pi_199016435
Weekend. Morgen voor 't eerst ergens op afspraak winkelen, bij de action nota bene :')
  donderdag 15 april 2021 @ 18:23:29 #162
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199016440
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:11 schreef Candaasje het volgende:
Zo, wow, dat was best intens :D

Wat een logistiek jongens, echt, bizar. En ze gaan als het goed is nog verder opschalen ook. Ruimere openingstijden, meer locaties...

Ik heb overigens geoefend op een spons, moest wel even op een collega de locatie aangeven enzo. (Maar dat was een arts, dus die keek niet van wat gepor op).
Met 3 paar ogen op je gericht vaccins voorbereiden is overigens wel een tikkie ongemakkelijk :P

Nu doet m'n hoofd zeer, want te weinig eten meegenomen :')
Wanneer mag je beginnen?
pi_199016462
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wanneer mag je beginnen?
Per direct, maar Unique moet me eerst inplannen. Dus misschien volgende week, anders de week erna wel :)
  donderdag 15 april 2021 @ 18:25:56 #164
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199016471
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Per direct, maar Unique moet me eerst inplannen. Dus misschien volgende week, anders de week erna wel :)
Fijn *O*
pi_199016479
Ik fietste vanochtend naar mijn thuiskantoor. Zo goed voor mijn geestelijk welzijn O+

pi_199016492
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Goed bezig! Vanavond klein examenfeestje? :P
pi_199016505
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:26 schreef sigme het volgende:
Ik fietste vanochtend naar mijn thuiskantoor. Zo goed voor mijn geestelijk welzijn O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
pi_199016519
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed bezig! Vanavond klein examenfeestje? :P
:D nouja, ik moet nog 'bekwaam' worden bevonden. Dat doen ze op de werkvloer. Gaat er zowel bij het voorbereiden iemand meekijken als bij het vaccineren zelf (een arts). Net zolang totdat ze vinden dat het goed genoeg is.
Op zich heb ik dat met de bloedafname ook gehad en loopt het wel los, maar dat gestaar op je vingers ... brrr... :P
pi_199016566
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:15 schreef Candaasje het volgende:
@:vaccins: Ohja, nee ik zou niet teveel wrijven. Zeker niet met die mRNA vaccins. Pfizer lijkt iets minder kwetsbaar dan Moderna, want die laatste mogen we niet eens omdraaien met zwenken. Maar je mag ook al geen luchtbellen uit de spuit tikken als er eenmaal vaccin inzit.

Verder is jouw omgeving een mooi stukje om te rijden AnneX. O+ Ik was laatst dus van Culemborg naar Doorn gereden. Zijn ullie dan ook met het pontje gegaan? (Of zit ik nu verkeerd met mijn gedachten?)

Van de Koeveuse word ik wel een beetje triest. Het is verdikkeme strafbaar om een hond of kat te vroeg bij de moeder weg te halen, maar bij kalveren mag dat al direct na de geboorte. (En er zijn gedragsonderzoeken naar geweest, dat ís echt heel stressvol voor de dieren.) Maar goed, dat ik er op spuug zal niemand verbazen ;)
Ik maakte daar laatst een opmerking over op fb. Boze boeren en boze berichtjes op messenger
pi_199016583
quote:
Oh ja, @:Blues vroeg nog naar mijn poezendames. Ze zijn nog steeds niet in dezelfde kamer geweest. Piep doet nog erg boos maar wel een stuk minder dan eerst dus het gaat echt wel de goede kant op. Hans wil heel graag kennismaken. Zodra Piep voor de glazen deur zit, komt Hansje aangehuppeld en gaat ze schattig zitten zijn O+

O+
Leuk om te lezen! Piel heeft nog tijd nodig dus.
pi_199016605
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:15 schreef Candaasje het volgende:
@:vaccins: Ohja, nee ik zou niet teveel wrijven. Zeker niet met die mRNA vaccins. Pfizer lijkt iets minder kwetsbaar dan Moderna, want die laatste mogen we niet eens omdraaien met zwenken. Maar je mag ook al geen luchtbellen uit de spuit tikken als er eenmaal vaccin inzit.

En nu? Is mijn vaccin nu niet meer werkbaar door t masseren of zo :o
Ik leerde dat op school. Bij elk vaccin arm masseren, standaard.
Jaren 70 he }:|
pi_199016654
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D nouja, ik moet nog 'bekwaam' worden bevonden. Dat doen ze op de werkvloer. Gaat er zowel bij het voorbereiden iemand meekijken als bij het vaccineren zelf (een arts). Net zolang totdat ze vinden dat het goed genoeg is.
Op zich heb ik dat met de bloedafname ook gehad en loopt het wel los, maar dat gestaar op je vingers ... brrr... :P
Herkenbaar. Ik heb nog steeds een hekel aan praktijktoetsen. Maja, hoort erbij.
pi_199016662
quote:

Wat hebben jullie een geduld met de dames _O_
pi_199016669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik maakte daar laatst een opmerking over op fb. Boze boeren en boze berichtjes op messenger
Ik dacht dat zo snel kalf weghalen ook geen standaard is. Maar kalf láát weghelen is ook hartverscheurend, dus het is een lastige kwestie. Ik hoe me wel aan de db-melk. Zeker ook niet heilig, maar in elk geval krijg een kalf dan geen nepmelk.

https://www.zuiverzuivel.nl/kalf-bij-de-koe/
pi_199016673
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:36 schreef Blues het volgende:

[..]

En nu? Is mijn vaccin nu niet meer werkbaar door t masseren of zo :o
Ik leerde dat op school. Bij elk vaccin arm masseren, standaard.
Jaren 70 he }:|
Och jawel, tenzij je er echt op hebt lopen meppen? :P
Jij hebt ook Pfizer gehad, dat lijkt iets minder fragiel dan Moderna.
pi_199016697
Ik kan mijn sushi niet op :o
pi_199016737
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Och jawel, tenzij je er echt op hebt lopen meppen? :P
Jij hebt ook Pfizer gehad, dat lijkt iets minder fragiel dan Moderna.
Ik heb Astrazeneca gehad. Nee joh beetje masseren. Helpt mij altijd goed dus doe ik standaard. Ook bij griepprikken.
Ik weet wel dat je niet mag masseren na spuiten van insuline en intracutaan
pi_199016744
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik dacht dat zo snel kalf weghalen ook geen standaard is. Maar kalf láát weghelen is ook hartverscheurend, dus het is een lastige kwestie. Ik hoe me wel aan de db-melk. Zeker ook niet heilig, maar in elk geval krijg een kalf dan geen nepmelk.

https://www.zuiverzuivel.nl/kalf-bij-de-koe/
Vrij standaard wel, paar uur na de kalvering. (ex-collega vertelde ook dat op hun bedrijf (120 melkkoeien) ze het kalf wel gelijk in de kruiwagen tilden. Later weghalen is inderdaad ook hartverscheurend, dus in die zin liever zo snel mogelijk. En erbij laten is eigenlijk ook nauwelijks een optie (wordt wel eens geprobeerd, maar dan moet er al vaak gebruik gemaakt worden van die neusklemmen met uitsteeksels zodat het kalf niet kan drinken bij de moeder.) Plus dat veel kalveren heel zwak zijn (door de fok op de verkeerde zaken) en daardoor niet altijd even goed opgevolgd kunnen worden en in een groep houden niet gelijk mogelijk/wenselijk is door de besmettingsgevaren van de diarree die vaak door die zwakte aanwezig is.

Meeste kalveren krijgen, in elk geval in BE, wel koeienmelk verder, vaak ook wel de biest. Nog wel eens van oudere koeien als hun moeder een vaars was, voor wat betere kwaliteit.

Maar ik blijf het uiterst wreed vinden. Moeder en jong zo van elkaar moeten scheiden. brr.
pi_199016752
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik heb Astrazeneca gehad. Nee joh beetje masseren. Helpt mij altijd goed dus doe ik standaard. Ook bij griepprikken.
Ik weet wel dat je niet mag masseren na spuiten van insuline en intracutaan
Oh, das een vectorvaccin. Kan wat meer hebben. Denk niet dat je moet gaan slaan, maar het is niet zo kwetsbaar als mRNA.
Is trouwens een chimpansee-verkoudheidsvirus, dat ze als vector gebruiken.
pi_199016753
Oh laat maar jongens, vals alarm. Heb het naar binnen gestouwd.
pi_199016757
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Hulptroepen maar weer afbellen dus?
pi_199016761
quote:
Pfew.

Dank voor de update!
pi_199016766
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hulptroepen maar weer afbellen dus?
Ja, beter van wel. Sorry voor iedereen die al onderweg was. ;(
pi_199016770
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, beter van wel. Sorry voor iedereen die al onderweg was. ;(
We stonden al bij de afslag. Jeez...
pi_199016775
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Pfew.

Dank voor de update!
Ja, geen probleem. Leek me wel zo aardig.
pi_199016779
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

We stonden al bij de afslag. Jeez...
;(

Visafslag. :9
pi_199016787
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

;(

Visafslag. :9
Sushi van maken!
pi_199016790
Wat een middag -O- ik dacht dat case managers er juist voor waren om je minder werk te bezorgen en wat taken/zorgen uit handen te nemen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 18:51:22 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199016796
Sushi van Hokkai, beste Sushi van NL is te vinden in de haven van IJmuiden :9
pi_199016797
Ja ik moet ook eens gaan bedenken wat we gaan eten.

Ik heb opeens een workaholic als vriend, dus die is nog niet thuis...moet ik zelf weer de boodschappen doen. (zoals eigenlijk al de hele week hoor :P )
pi_199016810
quote:
Spelen met emoties (en bezinegeld) van mensen. Tsk.
pi_199016823
quote:
3s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Sushi van maken!
Ik sla even over.
pi_199016835
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:51 schreef Candaasje het volgende:
Ja ik moet ook eens gaan bedenken wat we gaan eten.

Ik heb opeens een workaholic als vriend, dus die is nog niet thuis...moet ik zelf weer de boodschappen doen. (zoals eigenlijk al de hele week hoor :P )
De mijnes is alweer weg voor werk. Vorige week donderdag/vrijdag ook. En nu sinds dinsdag. Morgen komt ie weer terug.
Volgende week ook weg van dinsdag tot donderdag :o

Ik eet significant ongezonder en gemakkelijker. En dit was misschien, mogelijk, de derde keer thuisbezorgd in 1 week. :@
pi_199016852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:51 schreef Sarabi het volgende:
Wat een middag -O- ik dacht dat case managers er juist voor waren om je minder werk te bezorgen en wat taken/zorgen uit handen te nemen.
Was loos?
  donderdag 15 april 2021 @ 18:57:04 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_199016856
Huis verkocht.. 23.5 % meer als wat ik er vorig jaar voor heb betaald!!

nu wil ik uit eten of iets luxe maar hier hebben wij niks :')

Lonaa, je sushi... held!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_199016866
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:

Lonaa, je sushi... held!
*O* *O* *O*
Jeetje wauw mooi zeg _O_
pi_199016869
quote:

Lonaa, je sushi... held!
Dat is een best rendement :o

Bizar hoor, wat er gebeurd op de woningmarkt. :X Wel gefeliciteerd hoor! O+
pi_199016883
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De mijnes is alweer weg voor werk. Vorige week donderdag/vrijdag ook. En nu sinds dinsdag. Morgen komt ie weer terug.
Volgende week ook weg van dinsdag tot donderdag :o

Ik eet significant ongezonder en gemakkelijker. En dit was misschien, mogelijk, de derde keer thuisbezorgd in 1 week. :@
Had je automatisch voor 2 personen sushi besteld? :)
pi_199016892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was loos?
Dingen met mijn oma -O- veel dingen om te regelen en allemaal lekker onduidelijk.
En we krijgen ook geen uitleg van de casemanager. Gelukkig lette iemand anders van de zorg op anders had het mijn oma ook nog 1000euro extra per maand gekost.
pi_199016900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Had je automatisch voor 2 personen sushi besteld? :)
Nee. :7

:')
pi_199016925
Mijn vriend is nog druk vastdoekje te zijn, dus ik heb ook het gevoel dat alles in m'n eentje aan het doen ben. :') Ik moet ook echt grote schoonmaak gaan houden. Wat is het huis ranzig ondertussen.
pi_199016950
quote:

Lonaa, je sushi... held!
Gefeliciteerd!

In welk gehucht ben je nu beland dan?
pi_199016957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend is nog druk vastdoekje te zijn, dus ik heb ook het gevoel dat alles in m'n eentje aan het doen ben. :') Ik moet ook echt grote schoonmaak gaan houden. Wat is het huis ranzig ondertussen.
Gaat t wel iets beter met ‘m? En met jou en je smaak?
pi_199016977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dingen met mijn oma -O- veel dingen om te regelen en allemaal lekker onduidelijk.
En we krijgen ook geen uitleg van de casemanager. Gelukkig lette iemand anders van de zorg op anders had het mijn oma ook nog 1000euro extra per maand gekost.
Ahw, wat rot. Euhm, mijn moeder en tante kregen vooral heel veel grijze haren van mijn oma's casemanager. Hadden er echt geen fluit aan. Gaf veel verkeerde adviezen, en het was inderdaad dankzij andere zorgverleners/bemiddelaars en mijn moeder en tante die alles hebben doorgespit dat het goed is gekomen.

:*

En gefeliciteerd @uniekhoorn ! *O*
pi_199017014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaat t wel iets beter met ‘m? En met jou en je smaak?
Hij zegt dat hij zich iets beter voelt, maar hij slaapt eigenlijk nog steeds de hele dag. Vannacht om 4 uur bedacht hij te gaan douchen. Werd hij duizelig, probeerde terug naar bed te komen, maar viel naast bed flauw. Dat vond ik wel echt eng.

Mijn smaak is nog altijd weg. Maar ik blijf wel veel te veel eten. Zou eigenlijk niet erg zijn als ik dit moment even zou gebruiken om juist wat minder te eten. :') Maarja. Vandaag was ik ook wel echt wat vermoeider. Ik stop m'n energie allemaal in werk, dus voor de rest verwaarloost alles even wat.
pi_199017046
quote:

[..]

Oh die regels ja. Fijn van de zorgpersoon (was zo blij dat mijn zus in die business zit indertijd met mijn vader)
pi_199017068
quote:

[..]

Indicatiegeneuzel? Daar moet je zo bij opletten, anders gaan ze aan haar eigen vermogen eten ja.

Nu wel zaken duidelijk en geregeld?
pi_199017080
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ahw, wat rot. Euhm, mijn moeder en tante kregen vooral heel veel grijze haren van mijn oma's casemanager. Hadden er echt geen fluit aan. Gaf veel verkeerde adviezen, en het was inderdaad dankzij andere zorgverleners/bemiddelaars en mijn moeder en tante die alles hebben doorgespit dat het goed is gekomen.

:*

En gefeliciteerd @:uniekhoorn ! *O*
Hmmm dus misschien gewoon maar niet te veel van zo'n persoon verwachten?
Ik dacht misschien dat we pech hadden en het misschien slim was om naar een ander op zoek te gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh die regels ja. Fijn van de zorgpersoon (was zo blij dat mijn zus in die business zit indertijd met mijn vader)
Ja snap ik :) fijn als iemand er iets meer van af weet.
pi_199017086
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij zich iets beter voelt, maar hij slaapt eigenlijk nog steeds de hele dag. Vannacht om 4 uur bedacht hij te gaan douchen. Werd hij duizelig, probeerde terug naar bed te komen, maar viel naast bed flauw. Dat vond ik wel echt eng.

Mijn smaak is nog altijd weg. Maar ik blijf wel veel te veel eten. Zou eigenlijk niet erg zijn als ik dit moment even zou gebruiken om juist wat minder te eten. :') Maarja. Vandaag was ik ook wel echt wat vermoeider. Ik stop m'n energie allemaal in werk, dus voor de rest verwaarloost alles even wat.
Oeh, naar ja. :* Beterschap voor jullie beiden!
pi_199017091
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Indicatiegeneuzel? Daar moet je zo bij opletten, anders gaan ze aan haar eigen vermogen eten ja.

Nu wel zaken duidelijk en geregeld?
Yep indicatie.
En nee nog niet duidelijk en niet geregeld :+
In ieder geval wel duidelijk dat we dus moeten opletten.
pi_199017126
Beterschap myraela, ook voor je vriend narigheid!

En bah Sarabi wat 'n gedoe
pi_199017154
quote:

[..]

Ai, dat is best wel eng ja. Dan maar niet douchen.
pi_199017196
quote:

[..]

Beterschap allebei!

Flauwvallen na het douchen of toiletbezoek hoor je vaak bij mensen met corona.
pi_199017278
Sushi :9
Ik had een vegan pokebowl, kwam qua bevrediging goed in de buurt.
pi_199017566
Zo blij met m'n autootje, we zijn zaterdag na het ophalen meteen naar Friesland gereden, meteen goed uitproberen en op de koffie bij m'n ouders. Iedereen die de auto ziet, gelooft niet dat die al uit 2009 komt.
pi_199017594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo blij met m'n autootje, we zijn zaterdag na het ophalen meteen naar Friesland gereden, meteen goed uitproberen en op de koffie bij m'n ouders. Iedereen die de auto ziet, gelooft niet dat die al uit 2009 komt.
Zijn jouw rijlessen al weer begonnen?
pi_199017665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zijn jouw rijlessen al weer begonnen?
Ja maar ik les nu ff niet want heb al zoveel lessen gehad, m'n examen is in juni helaas pas en dan de weken daarvoor weer wat lessen anders werd 't me te duur en tis niet nodig.
pi_199017698
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ja maar ik les nu ff niet want heb al zoveel lessen gehad, m'n examen is in juni helaas pas en dan de weken daarvoor weer wat lessen anders werd 't me te duur en tis niet nodig.
Begrijpelijk
pi_199017780
Was ook gewoon op advies van rijschool hoor, examen werd toch niet eerder
pi_199017934
quote:

Lonaa, je sushi... held!
*O*
In een jaar al. Lijkt haast of je het expres hebt gedaan :P
quote:

[..]

Zoo ja zeker goed dat iemand het begreep en dingen zei. Dat kon die casemanager niet zelf bedenken/aangeven?
pi_199017957
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

*O*
In een jaar al. Lijkt haast of je het expres hebt gedaan :P
[..]

Zoo ja zeker goed dat iemand het begreep en dingen zei. Dat kon die casemanager niet zelf bedenken/aangeven?
Hoe is het met je?
Heb je al uitslag?
pi_199017973
quote:

[..]

Flauwvallen :{ Die kende ik nog niet qua symptoom :{ Wat vreselijk naar voor hem!

Wat eet je eigenlijk nu? Eet je anders? Juist extra gekruid of juist helemaal niet?
pi_199017988
quote:

Energie stoppen in herstel is ook best een idee ;)
Beterschap voor vriend, die heeft t goed te pakken.
pi_199018013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beterschap allebei!

Flauwvallen na het douchen of toiletbezoek hoor je vaak bij mensen met corona.
Oh wow dat wist ik echt niet. Hoe eng is dat. Vooral voor mensen die alleen wonen.
pi_199018071
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Hoe is het met je?
Heb je al uitslag?
Lichte corona- of griepklachten als gloeien en rillen, stijve nek, snot in keel. Meestal hier krijg je uitslag volgende dag. Ik schat ergens in de middag.
pi_199018155
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Flauwvallen :{ Die kende ik nog niet qua symptoom :{ Wat vreselijk naar voor hem!

Wat eet je eigenlijk nu? Eet je anders? Juist extra gekruid of juist helemaal niet?
Ik weet niet of het een corona-symptoom is hoor. Is gewoon niet slim op vanuit bed, brak, ineens onder een warme douche te gaan staan.

Ik eet gewoon normaal. Toevallig had ik nog gekruide dingen in de vriezer. Maar ik proef niets, dus het maakt toch niets uit. Eierkoeken zijn wel geweldig. Ik weet niet waarom, maar die structuur maakt me echt intens blij.
pi_199018228
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oh wow dat wist ik echt niet. Hoe eng is dat. Vooral voor mensen die alleen wonen.
Dat is ook mijn angst. Ziek zijn kan ik best alleen maar zoiets brrrr
pi_199018296
quote:
😂 is dit de week dat F zei: oh ja, ik ben er niet? :Y)

Ad. Ja dus. # teruggelezen
pi_199018306
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Weekend. Morgen voor 't eerst ergens op afspraak winkelen, bij de action nota bene :')
😂
  donderdag 15 april 2021 @ 20:35:54 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199018331
Zow. Uitgewerkt voor vandaag. Ik haat dit soort dagen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199018333
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:33 schreef AnneX het volgende:

[..]

😂 is dit de week dat F zei: oh ja, ik ben er niet? :Y)
Ja. :7

F. zegt dat ie niet van sushi houdt, dus dat eten we nooit samen. Ik eet het altijd als ie er niet is. :7
pi_199018364
quote:

Lonaa, je sushi... held!
Gefeliciteerd. *O* dan heb je de kosten van verkoop binnen x jaar er wel uit.

Is @Clubsoda al gesetteld? Of gaat dat niet zo snel? Dozen uitgepakt enzo.
pi_199018444
quote:

Lonaa, je sushi... held!
*O*
pi_199018481
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Lichte corona- of griepklachten als gloeien en rillen, stijve nek, snot in keel. Meestal hier krijg je uitslag volgende dag. Ik schat ergens in de middag.
Als het hier maar bijblijft.
Soberso heb je meldplicht 2 x daags. Hou je taai!

Wat een verschil tussen jullie Myraela!? Blijft mij verbazen.
Besmet geraakt onder gelijke omstandigheden. Gaat het goed met de familieleden ondertussen? Of is het vergelijkbaar met verschillen binnen het gezin.
#stom virus
pi_199018587
Nou, gesetteld is een wat groot woord voor onze huidge toestand :') Maar gistermiddag om 14 uur waren alle verhuizers vertrokken en aan het eind van de dag had ik de keuken uitgepakt. Inmiddels is het oude huis overgedragen, werkt het internet, heb ik de vermalelijde hoogslaper van het kind in elkaar gezet en als zijn dozen uitgepakt. Dozen in de slaapkamer en badkamer op de eerste verdieping zijn ook weg en de werkkamer is min of meer ingericht. En de eerste wassen zijn gedraaid :+ De woonkamer is nog een enorme dozenbende. Morgen moeten we weer werken dus we gaan het weekend maar aan slag verder.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199018589
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

AnneX heeft wel een punt: wil je alsjeblieft je dagelijks even melden? En heb je ook zo'n afspraak in de echte wereld, zodat er iemand (van top tot teen ingepakt in ontsmette kledij) komt kijken of je nog leeft als je bent flauwgevallen en je je een dag niet meldt?

Zorg voor zorg alsjeblieft!
pi_199018632
Nou, de laatste dan @Candaasje ...
Leuk dat de praktijk (natuurlijk) goed ging. w/
Hoe veel dagen ga je werken? En hoe veel uur per dag? Op een foto zag ik uitgestorven hal in de Jaarbeurs.
In Houten was het nog steeds rustig op de P.
Zaterdag jl. werd de helft van 24 locaties binnen, gebruikt. Bij iedere lokatie stonden wel
3/4 mensen samen te leuteren. Misschien was het wisselen van de wacht om 17:30 uur.
Dat kan natuurlijk.
#aagje

Wat pont betreft: wij wonen al aan de goede kant en hebben de pont nodig om naar de overkant te gaan. 😂 heen en weer.
Dat is dus náar Culemborg.
Naar jouw stadje rijden wij via Nieuwegein.

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 15-04-2021 21:01:47 ]
pi_199018671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, gesetteld is een wat groot woord voor onze huidge toestand :') Maar gistermiddag om 14 uur waren alle verhuizers vertrokken en aan het eind van de dag had ik de keuken uitgepakt. Inmiddels is het oude huis overgedragen, werkt het internet, heb ik de vermalelijde hoogslaper van het kind in elkaar gezet en als zijn dozen uitgepakt. Dozen in de slaapkamer en badkamer op de eerste verdieping zijn ook weg en de werkkamer is min of meer ingericht. En de eerste wassen zijn gedraaid :+ De woonkamer is nog een enorme dozenbende. Morgen moeten we weer werken dus we gaan het weekend maar aan slag verder.
Klinkt al eind op orde.
Als bed en bank het doen plus internet werkt. w/
Is de jongeman blij met zijn nieuwe kamer ook? Vast.
Hoe is de tuin eigenlijk op het nieuwe adres?
pi_199018693
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:46 schreef AnneX het volgende:
Besmet geraakt onder gelijke omstandigheden. Gaat het goed met de familieleden ondertussen? Of is het vergelijkbaar met verschillen binnen het gezin.
#stom virus
Dat is bij alle virussen wel zo toch? Maar net hoe je erop reageert. Moet zeggen dat m'n vriend vaak wel degene is die vaak de ziekste is van ons twee. We hebben ook wel weer een realisatiemomentje dat we echt even wat gezonder moeten worden en blijven.

Bij m'n schoonzus kan het gezin weer uit isolatie. Maar de vader van m'n zwager is met de helikopter naar een IC gebracht, ze hadden in de buurt geen plek.
pi_199018706
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:53 schreef sigme het volgende:
AnneX heeft wel een punt: wil je alsjeblieft je dagelijks even melden? En heb je ook zo'n afspraak in de echte wereld, zodat er iemand (van top tot teen ingepakt in ontsmette kledij) komt kijken of je nog leeft als je bent flauwgevallen en je je een dag niet meldt?

Zorg voor zorg alsjeblieft!
Ze is al zo bang, gooien jullie er nog even een schepje bovenop. :D
pi_199018711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is bij alle virussen wel zo toch? Maar net hoe je erop reageert. Moet zeggen dat m'n vriend vaak wel degene is die vaak de ziekste is van ons twee. We hebben ook wel weer een realisatiemomentje dat we echt even wat gezonder moeten worden en blijven.

Bij m'n schoonzus kan het gezin weer uit isolatie. Maar de vader van m'n zwager is met de helikopter naar een IC gebracht, ze hadden in de buurt geen plek.
Oei. Naar.
pi_199018756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze is al zo bang, gooien jullie er nog even een schepje bovenop. :D
Ik heb er een kennis aan dood. Niet aan corona, wel een aan luizig griepje in combinatie met alleen wonen.
Het luizige griepje bleek een onverwachte exotisch virus of bacterie en hij was zomaar dood.

Alleen wonen en ziek zijn is geen grapje, zeker niet in tijden van corona waarin mensen extra geïsoleerd zijn. En een tikje angst maakt niks beter, een tikje extra realisme met een extra voorzorgsmaatregel wel.
pi_199018780
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:57 schreef AnneX het volgende:

[..]

Klinkt al eind op orde.
Als bed en bank het doen plus internet werkt. w/
Is de jongeman blij met zijn nieuwe kamer ook? Vast.
Hoe is de tuin eigenlijk op het nieuwe adres?
De kavels zijn exact even groot als de oude, maar er staat meer huis op en een parkeerplek, dus per saldo iets minder tuin. Ook minder voortuin, dat vind ik prima, het voordeel van een voortuin vind ik vooral dat mensen niet door je keuken lijken te banjeren. Met de vorige van ettelijke meters diep deden we precies niets, want op het noorsen. De achtertuin is wel breder en minder diep dan de vorige. Een groot voordeel vind ik dat het terras wat er ligt uit grote tegels bestaat en niet uit 100 miljoen klinkertjes. Het is redelijk groen aangelegd gelukkig, de basis is echt heel prima. Voordeel is ook dat er niet 20 bomen van tientallen meters omheen staam wat enórm in het vegen gaan schelen. Dat laatste is wel ook jammer, want we kijken vooral uit op andere huizen in plaats van groengroengroen en we horen dus ook minder volgeltjes.

TL;DR: prima omvang voor het bouwjaar van het huis, geen volgetegelde luchtplaats :D
pi_199018927
Als de basis van de tuin al bevalt, dan is het wat tweaken qua planten naar keus.
Er is een tuintopic w/

Vanmorgen reed ik over de prof.Lorentzlaan: links bos en rechts de prachtigste villa’s, die er zonder uitzondering fantastisch uitzagen. En ik keek mijn ogen uit (weer).
En dan ben ik wel wat gewend vanuit wassenaar.
pi_199018974
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb er een kennis aan dood. Niet aan corona, wel een aan luizig griepje in combinatie met alleen wonen.
Het luizige griepje bleek een onverwachte exotisch virus of bacterie en hij was zomaar dood.

Alleen wonen en ziek zijn is geen grapje, zeker niet in tijden van corona waarin mensen extra geïsoleerd zijn. En een tikje angst maakt niks beter, een tikje extra realisme met een extra voorzorgsmaatregel wel.
Dat dus. Ook geen corona maar als ze niet alleen had gewoond was ze nu nog in leven geweest. Vlak daarna had is me via mail ziekgemeld maar er was een mailstoring op kantoor stonden 2 collega’s in paniek aan de deur
pi_199018976
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Klopt, maar laten we het nu ook weer niet té zwaar maken.

(Even algemeen spuien, niet op jou gericht)
Flauwvallen is geen typisch Corona symptoom. Maar, wat Myreala zal zei: als je vaatdoek bent, wellicht weinig gegeten, en veel op bed gelegen, dan is het minder handig om onder de douche te springen. Heet douchen, wellicht te lang eronder blijven staan (en/of eigenwijs geen hulp vragen) en dus instorten als je eruit komt door de koudeklap past bij meerdere soorten ziekzijn. Van griep tot operatie gehad.

En -raar genoeg- een gezonde reactie. Je lijf trekt het even niet, de eigenaar mist de signalen en dan neemt het lichaam het maar over door zich supersnel en niet echt subtiel naar horizontale toestand te bewegen zodat het bloed weer beter verdeeld wordt.

Exotische virussen komen nog altijd een stuk minder voor dan griepjes of -dit jaar- Corona. Waar mensen in het algemeen niet dood aan gaan. Als ze zich echt slecht voelt door haar griep/Corona of wat het ook is dan neem ik aan dat FFT aan de bel trekt in naar omgeving. Werkt beter dan online zich melden. Dat is vooral voor onze gemoedsrust.

Wat dat betreft: ik kan na deze post van de trap storten. Ik denk dat ik dan -als alles tegen zit- zondagmiddag gevonden zou worden. Tussendoor toevallig wel wat afspraken maar ik weet niet of die me zouden gaan zoeken.

Toen ik Corona had belden mijn ouders me elke dag. Lief, voor mij voelde het op dat moment niet echt nodig. Maar altijd fijn als iemand aan je denkt. En bij ziekzijn gewoon ook verstandig. En voor mijn moeders gemoedsrust meldde ik me elke morgen sowieso met een appje. Elke dag bezoeken (met besmettingsrisico) hoefde en wilde ik niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cat-astrophe op 15-04-2021 21:17:48 ]
pi_199019021
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Geen symptoom maar wel dat het vaker voorkomt.
Niet gek natuurlijk als je zo slap als een vaatdoek bent.
pi_199019023
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:09 schreef AnneX het volgende:
Als de basis van de tuin al bevalt, dan is het wat tweaken qua planten naar keus.
Er is een tuintopic w/

Vanmorgen reed ik over de prof.Lorentzlaan: links bos en rechts de prachtigste villa’s, die er zonder uitzondering fantastisch uitzagen. En ik keek mijn ogen uit (weer).
En dan ben ik wel wat gewend vanuit wassenaar.
Oh ja, de omgeving van het ziekenhuis is prachtig O+ Ik fiets wel eens zo naar het station, wat een huizen he?

En inderdaad, de basis is prima, dus we gaan er deze zomer rustig iets moois van maken. Dat lukte in het oude huis nooit helemaal goed, want hoewel de omgeving heel mooi was, worstelde ik dus altijd met al die klinkertjes en stoeptegels :6 Dan moet je om het mooi te maken alles omgooien en dat is dúúr. Hier zijn prima borders waar ik me op kan uitleven.
pi_199019103
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 20:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als het hier maar bijblijft.
Soberso heb je meldplicht 2 x daags. Hou je taai!

#stom virus
Van de 5 besmetten op zelfde afdeling (+3 die daar toevallig doorheen liepen) hebben ze allemaal andere klachten. Ik heb ook weer andere dan vriend. Apart.
Ik post gewoon mee hoor :)

@sigme; nee haha wie heeft zo iemand? Engste vind ik benauwd/geen adem. Ben ik m'n leven al bang voor geweest en is een veelvoorkomende klacht (daarom deed ik altijd zo voorzichtig) maar ik hoop dat mijn goede conditie mij er goed doorheen krijgt. Alhoewel ik genoeg topsporters heb gelezen die op de IC zijn beland :{. Ik heb gewoon serieus te veel gelezen en dat was goed om scherp te blijven maar als je het hebt niet :')

Huisarts van vriend heeft wel verteld dat we elkaar mogen zien als we beide corona hebben want een versterkt ander niet. Naar auto lopen kon wel.
pi_199019143
Haha , kun je toch nog gaan samenwonen 😂 for the time being. _O- om op elkaar te passen. 🤪
pi_199019152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen symptoom maar wel dat het vaker voorkomt.
Niet gek natuurlijk als je zo slap als een vaatdoek bent.
Nee idd, zeker als je al gevoelig bent voor flauwvallen.
pi_199019179
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Van de 5 besmetten op zelfde afdeling (+3 die daar toevallig doorheen liepen) hebben ze allemaal andere klachten. Ik heb ook weer andere dan vriend. Apart.

@:sigme; nee haha wie heeft zo iemand? Engste vind ik benauwd/geen adem. Ben ik m'n leven al bang voor geweest en is een veelvoorkomende klacht (daarom deed ik altijd zo voorzichtig) maar ik hoop dat mijn goede conditie mij er goed doorheen krijgt. Alhoewel ik genoeg topsporters heb gelezen die op de IC zijn beland :{. Ik heb gewoon serieus te veel gelezen en dat was goed om scherp te blijven maar als je het hebt niet :')

Huisarts van vriend heeft wel verteld dat we elkaar mogen zien als we beide corona hebben want een versterkt ander niet. Naar auto lopen kon wel.
Ja, als je het beiden hebt: gewoon gaan samenwonen :P

En benauwdheid, ja, die vond ik wel spannend. Heb ik ook extra op gelet. Maar ook daarop niet teveel focussen. Ik was een dag of twee een beetje kortademig (kon de trap nog net zo snel op en af als normaal). Is dat dan COVID of is dat minder energie door ziekzijn en vooral veel bankhangen en meters kunnen maken?

Als dat erger was geworden had ik mijn controle momenten ook op laten voeren. De klachten ook aan mijn ouders verteld: app contact nam die dag significant toe :P
pi_199019218
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:21 schreef AnneX het volgende:
Haha , kun je toch nog gaan samenwonen 😂 for the time being. _O- om op elkaar te passen. 🤪
Heb em geappt. Hij crasht wel op de bank zegt ie.
pi_199019267
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heb em geappt. Hij crasht wel op de bank zegt ie.
Als hij een gezin heeft zou het serieus een optie kunnen zijn.

Vriendin van me is tijdelijk bij haar LAT relatie gaan wonen. Terwijl haar twee bijna volwassen kinderen met hun partner die periode gingen samenwonen in haar huis. Omdat die allemaal positief getest waren. Niemand echt ziek, ze vonden het wel gezellig met zijn viertjes.
pi_199019272
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, als je het beiden hebt: gewoon gaan samenwonen :P

En benauwdheid, ja, die vond ik wel spannend. Heb ik ook extra op gelet. Maar ook daarop niet teveel focussen. Ik was een dag of twee een beetje kortademig (kon de trap nog net zo snel op en af als normaal). Is dat dan COVID of is dat minder energie door ziekzijn en vooral veel bankhangen en meters kunnen maken?

Als dat erger was geworden had ik mijn controle momenten ook op laten voeren. De klachten ook aan mijn ouders verteld: app contact nam die dag significant toe :P
Heel goed van je ouders en dat begrijp ik ook dat ze zich extra zorgen maken dan. Ze weten niet in wat voor mate je het hebt.
  donderdag 15 april 2021 @ 22:03:10 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199019973
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

@:sigme; nee haha wie heeft zo iemand? Engste vind ik benauwd/geen adem. Ben ik m'n leven al bang voor geweest en is een veelvoorkomende klacht (daarom deed ik altijd zo voorzichtig) maar ik hoop dat mijn goede conditie mij er goed doorheen krijgt. Alhoewel ik genoeg topsporters heb gelezen die op de IC zijn beland :{. Ik heb gewoon serieus te veel gelezen en dat was goed om scherp te blijven maar als je het hebt niet :')

Topsporters zijn vaak verre van gezond want die plegen mega roofbouw op hun lijf :+

De kans op iets naars van corona is op jouw leeftijd kleiner dan iets naars door angstklachten ;)

En ik heb begrepen dat de virusload van een ander je wel zieker kan maken trouwens als je zelf al Covid hebt maar heb dat niet uitgezocht in 'de literatuur' zeg maar
pi_199020031
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Topsporters zijn vaak verre van gezond want die plegen mega roofbouw op hun lijf :+

De kans op iets naars van corona is op jouw leeftijd kleiner dan iets naars door angstklachten ;)

En ik heb begrepen dat de virusload van een ander je wel zieker kan maken trouwens als je zelf al Covid hebt maar heb dat niet uitgezocht in 'de literatuur' zeg maar
Dat laatste zal niet altijd opgaan, vermoed ik.
Kijk eens naar het verschil tussen Myraela en verloofde.
pi_199020174
Spanning doet inderdaad veel.

Ik ben trouwens al redelijk vaak flauwgevallen, of bijna. Overgevoelig typje :+

Meestal is het voor de omstanders enger dan voor mij.

Ik ga binnenkort die bodywarmer toch maar proberen om te ruilen. Ze hadden nu geen kleinere dan een M, maar ik verzuip er echt op alle mogelijke manieren in :')

De polo viel dan weer heel klein, dus ik heb daarvan een L en een XL (die laatste wat groter voor shirt eronder op koude dagen). Dunno wie die maatvoering heeft bedacht.
  donderdag 15 april 2021 @ 22:14:17 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199020284
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat laatste zal niet altijd opgaan, vermoed ik.
Kijk eens naar het verschil tussen Myraela en verloofde.
Dat is wat anders dan wat ik zeg.

En het kan, hoeft niet

Zal zo als ik zin heb en de verhaallijn van mijn serie zo saai blijft even pubmed induiken
pi_199020560
Ik ben nog nooit flauw gevallen. :D Het wordt me wel eens licht in mijn hoofd/sterretjes/draaierig omdat zuurstofdingen als ik zware dingen til, maar dan moet je gewoon even blijven staan. :D :7
  donderdag 15 april 2021 @ 22:28:08 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199020600
Ik ben 1 keer flauwgevallen. Bij 40km/h. Op een racefiets. Kostte me 4 kiezen en twee tanden, en 32 hechtingen.
Hongerklop.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 15 april 2021 @ 22:31:48 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199020703
Ja even opgezocht, meer viral load kan je zieker maken en Covid kan dieper in je luchtwegen komen op die manier.
Moet je wel beide toevallig net tegelijkertijd in ongeveer zelfde fase van virus doormaken zitten.

Dus niet ál teveel in elkaars bakkes hoesten en rochelen :+
  donderdag 15 april 2021 @ 22:32:59 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199020728
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog nooit flauw gevallen. :D Het wordt me wel eens licht in mijn hoofd/sterretjes/draaierig omdat zuurstofdingen als ik zware dingen til, maar dan moet je gewoon even blijven staan. :D :7
Ik één keer, precies vlak voordat ik de pers te woord moest staan.
Ongerelateerd (geen spanning ofzo) maar kwam zo onhandig uit allemaal toen het licht echt even uit ging bij me :')
Vond het doodeng iig
pi_199020825
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Ongerelateerd (geen spanning ofzo) maar kwam zo onhandig uit allemaal toen het licht echt even uit ging bij me :')
Vond het doodeng iig
Lijkt me wel bijzondere ervaring, an sich. :D

Sowieso wel bijzonder dat je lijf zichzelf zo uitschakelt als het "teveel" is, en dus niet alleen puur fysiek zoals bij het weightliften soms gebeurd, maar ook psychisch.
  donderdag 15 april 2021 @ 22:40:18 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199020856
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lijkt me wel bijzondere ervaring, an sich. :D

Sowieso wel bijzonder dat je lijf zichzelf zo uitschakelt als het "teveel" is, en dus niet alleen puur fysiek zoals bij het weightliften soms gebeurd, maar ook psychisch.
Ja beschermingsmechanisme, wonderlijk fascinerend

Soms zie je het psychische ook echt gebeuren bij iemand. Ook echt weird
pi_199020930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:28 schreef fietsie het volgende:
Ik ben 1 keer flauwgevallen. Bij 40km/h. Op een racefiets. Kostte me 4 kiezen en twee tanden, en 32 hechtingen.
Hongerklop.
_O-
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Vond het doodeng iig
Wat was dan de reden denk je?
  donderdag 15 april 2021 @ 22:53:59 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199021113
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

_O-
[..]

Wat was dan de reden denk je?
Moe, verkouden en teveel gewerkt bij elkaar toen denk ik
Was warm daar in die studio, dat was gok ik de trigger

Verder heb ik zat rare dingen maar dit nooit meer gehad gelukkig
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 23:14:52 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199021477
Nooit flauwgevallen... Maar moest bij tekenen ooit model zijn (net zoals iedereen). Het werd wel wazig voor mijn ogen door te lang stil zitten :+.

Mijn eerste jaarrekening door de ALV geloodst w/
pi_199022174
twitter

De volgende jaargang kan afspraken maken. w/
  vrijdag 16 april 2021 @ 05:48:49 #270
221912 minilot
Nancy boy
pi_199022231
De Efteling is in 1952 geboren en mag dus een prik! O+ @AnneX Bedankt nog voor je aan me denken, het is inderdaad geen feest. :') Ik droom inmiddels een paar keer per week heel naargeestig over injecties. 8)7

Een kus voor @FutureFairytale, niet zozeer voor de misschienwelcorona, alswel voor het bang wezen :*

Zo, nog een week te gaan tot de verhuizing van mijn mams en gedurende afgelopen week had ik elke avond de behoefte me ernstig te bezatten en/of naar Verweggistan te emigreren. :')

SPOILER
Verder al wel hardgelopen en gedouched en vanavond eten we burgers met Stilton en bacon dus dat zit in elk geval mee ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 05:52:16 #271
221912 minilot
Nancy boy
pi_199022235
Voor de statistieken: ook nog nooit flauwgevallen. Wel eens out gegaan op een onfortuinlijk mengsel van verboden middelen, maar dat vind ik niet helemaal als zodanig tellen. :Y)
Ik had als puber ooit eens een vriendje dat om de haverklap flauwviel, waaronder -oef!- in een propvolle Londense metro rond spitstijd, terwijl we al danig aan de late kant waren voor de boot naar huis :')
  vrijdag 16 april 2021 @ 05:55:26 #272
221912 minilot
Nancy boy
pi_199022237
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:28 schreef fietsie het volgende:
Hongerklop.
Argh! :o
pi_199022238
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Moe, verkouden en teveel gewerkt bij elkaar toen denk ik
Was warm daar in die studio, dat was gok ik de trigger

Verder heb ik zat rare dingen maar dit nooit meer gehad gelukkig
Gelukkig maar, dan was het echt te veel bij elkaar en niet zomaar uitvallen van je lichaam.

Bedankt @minilot en iedereen voor jullie opbeurende woorden.
Zag dat om 4u uitslag er was.
Positief.
Ondanks alle maatregelen, afstand van iedereen incl vriend, handen droogwassen en niemand zien behalve soms ouders en hij heb ik dankzij wanbeleid van directie toch helaas corona. Dat is best frustrerend en wacht tot ik uit mn vel barst van woede -O-
  vrijdag 16 april 2021 @ 05:58:58 #274
221912 minilot
Nancy boy
pi_199022240
Ach @FutureFairytale! :* Naja, het voordeel is dat je er niet meer bang voor hoeft te wezen als het eenmaal achter de rug is :)
pi_199022244
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 05:48 schreef minilot het volgende:
De Efteling is in 1952 geboren en mag dus een prik! O+ @:Annex Bedankt nog voor je aan me denken, het is inderdaad geen feest. :') Ik droom inmiddels een paar keer per week heel naargeestig over injecties. 8)7

Een kus voor @:FutureFairytale, niet zozeer voor de misschienwelcorona, alswel voor het bang wezen :*

Zo, nog een week te gaan tot de verhuizing van mijn mams en gedurende afgelopen week had ik elke avond de behoefte me ernstig te bezatten en/of naar Verweggistan te emigreren. :')

SPOILER
Verder al wel hardgelopen en gedouched en vanavond eten we burgers met Stilton en bacon dus dat zit in elk geval mee ^O^
Shit voor vriend van moeder :{
Begrijp dat je er helemaal geen zin in hebt en denk dat er heeeel veel geduld en lieve woorden van je wordten gevraagd tijdens verhuizing.

Out tijdens een drugsmix brrr, kan me (nog steeds) niet voorstellen dat je dat wilt, dat risico. Doodeng vind ik t maar :{
  vrijdag 16 april 2021 @ 06:06:16 #276
221912 minilot
Nancy boy
pi_199022253
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 06:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Out tijdens een drugsmix brrr, kan me (nog steeds) niet voorstellen dat je dat wilt, dat risico. Doodeng vind ik t maar :{
Nou ja, het duurde maar een paar minuten en na weer wakker worden en een glaasje sinaasappelsap ging het weer prima op de dansvloer. ;) Maar goed, het was geen fraai voorbeeld van verantwoordelijk gebruik, daar heb je gelijk in. Maar ik vind absoluut dat bij wel een beetje doordacht drugsgebruik (eromheen gezond eten, genoeg slapen, je spul laten testen en zorgen voor een nuchtere babysitter) de risico's minimaal zijn en de ervaringen wonderschoon en niet te missen O+
pi_199022272
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 05:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Gelukkig maar, dan was het echt te veel bij elkaar en niet zomaar uitvallen van je lichaam.

Bedankt @:minilot en iedereen voor jullie opbeurende woorden.
Positief.
Ondanks alle maatregelen, afstand van iedereen incl vriend, handen droogwassen en niemand zien behalve soms ouders en hij heb ik dankzij wanbeleid van directie toch helaas corona. Dat is best frustrerend en wacht tot ik uit mn vel barst van woede -O-
He, dus toch. Balen joh! Maar je rolt er vast fluitend doorheen :Y
Ga je je ziekmelden? Als ik je zo hoor over hoe je werkgever ermee omging, lijkt dit me best een goede reden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 05:48 schreef minilot het volgende:
De Efteling is in 1952 geboren en mag dus een prik! O+ @:Annex Bedankt nog voor je aan me denken, het is inderdaad geen feest. :') Ik droom inmiddels een paar keer per week heel naargeestig over injecties. 8)7

Een kus voor @:FutureFairytale, niet zozeer voor de misschienwelcorona, alswel voor het bang wezen :*

SPOILER
Gedoe! Gelukkig wel iets met een eindpunt (verhuizing). En wie weet doen naderende deadlines nog iets met haar snelheid van afscheid nemen van spullen. :* op de rest van het gedoe.

Voor de stats: nooit flauwgevallen.

Een keer bijna, maar dat was een dag nadat ik bijna een liter bloed kwijt was (operatie) en ik even in een stoel ging zitten. Goede reden, vond ik wel.
pi_199022278
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:31 schreef Molo het volgende:
Ja even opgezocht, meer viral load kan je zieker maken en Covid kan dieper in je luchtwegen komen op die manier.
Moet je wel beide toevallig net tegelijkertijd in ongeveer zelfde fase van virus doormaken zitten.

Dus niet ál teveel in elkaars bakkes hoesten en rochelen :+
Dat wist ik niet :D Toch maar niet samenwonen dus FFT :P
pi_199022292
Zo'n mix is idd anders (gevaarlijk). Maar nee dankje, ik blijf liever zo veel mogelijk bewust bij mezelf. Controle verliezen wil ik niet en gewoon geen interesse. Ieder z'n ding :)

Ik ben nu al boos. Op alle groepen die ik uit mn raam zie sporten, iedereen om me heen die met jan en alleman dicht bij elkaar te gaan zitten en als ik word gevraagd om af te spreken door n vriendin of zusje weiger ik altijd terwijl ik dat moeilijk vind. En dat ik nu gepakt wordt.

Nu maar hopen dat ik hier goed doorheen kom. Dan is het nog een beetje positief want heb vanaf nu 2 maanden antistoffen :')
  vrijdag 16 april 2021 @ 06:52:08 #280
221912 minilot
Nancy boy
pi_199022347
Da's wel een nadeel van zeer risicomijdend gedrag @FutureFairytale - als je dan toch eens de lul bent (wat zo nu en dan geheid gebeurt, want simpele pech overkomt werkelijk iedereen) dan ben je hartstikke gefrustreerd en boos en voelt het helemaal oneerlijk. :*
Zo'n beetje exact het tegenovergestelde van hoe ik mijn leven leid! ;)
  vrijdag 16 april 2021 @ 06:54:14 #281
221912 minilot
Nancy boy
pi_199022361
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 06:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gelukkig wel iets met een eindpunt (verhuizing).
Ja. Goed dat je dat even zegt! :Y O+
  vrijdag 16 april 2021 @ 07:04:01 #282
221912 minilot
Nancy boy
pi_199022394
Wat ik me laatst nog afvroeg @FutureFairytale - aangezien de entertainmentindustrie al een jaar volledig op z'n gat ligt zul je in die tijd geen dansklusjes hebben gehad, heb je dat zelf op de één of andere manier qua training nog bijgehouden? En ben je van plan het qua betaalde opdrachten weer op te pakken als alles over een tijdje (hopelijk) weer opstart? :)
  vrijdag 16 april 2021 @ 07:09:11 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199022415
Je hebt gewoon pech FFT, heeft een virus schuld aan maar dat is geen entiteit.
Hopelijk snel er doorheen en opknappen. Antistoffen houden langer aan dan 2 maanden trouwens en je hoeft nog maar één prik nu voor volledige bescherming *)

Na jaren zorgverlenertje spelen geloof ik niet meer in controle hebben over het leven. Wel in risico's beetje inschatten en keuzes maken maar er gebeuren toch zo vaak bijzondere niet in te schatten dingen dat ik maar beetje freewheel door het leven heen en dat ik vind tegenwoordig.
Controle is een illusie iig.

Wat een ruknieuws zeg Mini, die vriend van je ma. Heftige hersteltrajecten dat.
Ik zou geloof ik jouw moeder én broertje een paar stompen verkopen in dit hele proces, maar goed. De vraag is hoe constructief dat is om tot succesvolle verhuizing te komen :+
  vrijdag 16 april 2021 @ 07:11:53 #284
221912 minilot
Nancy boy
pi_199022426
O+ op alles, @Molo!
  vrijdag 16 april 2021 @ 07:24:01 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199022488
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 07:11 schreef minilot het volgende:
O+ op alles, @:Molo!
Vraagje trouwens, Stilton erop tijdens het bakken of erna?

Ik ben tegenwoordig van de school die het erna erop doet. Hete burger, koele Stilton. Hmmmm :9
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 07:27:41 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 06:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, het duurde maar een paar minuten en na weer wakker worden en een glaasje sinaasappelsap ging het weer prima op de dansvloer. ;) Maar goed, het was geen fraai voorbeeld van verantwoordelijk gebruik, daar heb je gelijk in. Maar ik vind absoluut dat bij wel een beetje doordacht drugsgebruik (eromheen gezond eten, genoeg slapen, je spul laten testen en zorgen voor een nuchtere babysitter) de risico's minimaal zijn en de ervaringen wonderschoon en niet te missen O+
Zolang die rommel niet volgens vaste normen wordt geproduceerd (zowel voor kwaliteit maar ook milieu) en de kwaliteit niet gecontroleerd door een instantie is het naar mij mening nooit verantwoord :N
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 07:29:15 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199022516
FFT :* Digitale knuffel.
pi_199022519
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 05:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bedankt @:minilot en iedereen voor jullie opbeurende woorden.
Positief.
Oh bah -O-
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 07:30:16 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022523
Een keer flauw gevallen, in een Bulgaars restaurant. Geen idee waarom. Het personeel wou een ambulance bellen, ik wou m'n biefstuk verder opeten.

Gelukkig is ook daar de klant koning
  vrijdag 16 april 2021 @ 07:33:25 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199022537
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 07:30 schreef derLudolf het volgende:
Een keer flauw gevallen, in een Bulgaars restaurant. Geen idee waarom. Het personeel wou een ambulance bellen, ik wou m'n biefstuk verder opeten.

"Wilt u wel alvast even betalen voor wat u nu besteld hebt voor u verder eet? Dank O-) "

Of vroegen ze dat niet :+
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 07:36:43 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022547
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 07:29 schreef borisz het volgende:
FFT :* Digitale knuffel.
Laat hem zeker nu ook maar digitaal.

Beterschap FFT. Alleen kalmte kan u redden ;)
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 07:38:52 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022555
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 07:33 schreef Molo het volgende:

[..]

"Wilt u wel alvast even betalen voor wat u nu besteld hebt voor u verder eet? Dank O-) "

Of vroegen ze dat niet :+
Ze vonden het al lullig genoeg, volgens mij had ik niet eens hoeven te betalen. Wel gedaan.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 07:44:59 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022579
Eigenlijk vooral een leuk verhaal over gehouden aan dat flauwvallen. Ik viel met mijn hoofd tussen de stoel van vriend E en een heel grof gespackte muur. Terwijl E op zijn stoel bleef zitten probeerde M me aan mijn arm omhoog te trekken. Resultaat was dat de rechterkant van m'n kop onder de schrammen zat van de muur. _O-
pi_199022601
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 07:04 schreef minilot het volgende:
Wat ik me laatst nog afvroeg @:FutureFairytale - aangezien de entertainmentindustrie al een jaar volledig op z'n gat ligt zul je in die tijd geen dansklusjes hebben gehad, heb je dat zelf op de één of andere manier qua training nog bijgehouden? En ben je van plan het qua betaalde opdrachten weer op te pakken als alles over een tijdje (hopelijk) weer opstart? :)
Ik loop elk weekend bij ok weer tussen de 10 en 16km per dag dus heb wel beweging gelukkig. Mis zwemmen ook (aquafitness en daarna banen zwemmen), voor kerst ging zwembad dicht.
Ik weet niet wanneer entertainment weer begint en hoe het dan gaat. Ik ben tevreden met wat ik tot nu toe heb gedaan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 07:30 schreef derLudolf het volgende:

Dus je biefstuk ging op? :D maf hoor
pi_199022610
Mogge! En weer een prachtige morgen het is.

:* voor alle besmettelijken! Ik probeer nog even onbevlekt te blijven.
pi_199022612
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 07:09 schreef Molo het volgende:
Je hebt gewoon pech FFT, heeft een virus schuld aan maar dat is geen entiteit.
Hopelijk snel er doorheen en opknappen. Antistoffen houden langer aan dan 2 maanden trouwens en je hoeft nog maar één prik nu voor volledige bescherming *)

Na jaren zorgverlenertje spelen geloof ik niet meer in controle hebben over het leven. Wel in risico's beetje inschatten en keuzes maken maar er gebeuren toch zo vaak bijzondere niet in te schatten dingen dat ik maar beetje freewheel door het leven heen en dat ik vind tegenwoordig.
Controle is een illusie iig.

Wat een ruknieuws zeg Mini, die vriend van je ma. Heftige hersteltrajecten dat.
Ik zou geloof ik jouw moeder én broertje een paar stompen verkopen in dit hele proces, maar goed. De vraag is hoe constructief dat is om tot succesvolle verhuizing te komen :+
Wat zij zegt! ^O^ ^O^
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 07:55:12 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022614
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 07:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik loop elk weekend bij ok weer tussen de 10 en 16km per dag dus heb wel beweging gelukkig. Mis zwemmen ook (aquafitness en daarna banen zwemmen), voor kerst ging zwembad dicht.
Ik weet niet wanneer entertainment weer begint en hoe het dan gaat. Ik ben tevreden met wat ik tot nu toe heb gedaan.
[..]

Dus je biefstuk ging op? :D maf hoor
Zeker, zonde om die weg te gooien toch? :+
pi_199022618
Nooit flauwgevallen! *G* Wel veel gezien en bij geholpen in werk. Rare gewaarwording.

Werken :W
pi_199022619
:* FFT, hopelijk krijg je er niet te veel last van.

Ik ben volgens mij nooit flauwgevallen....mijn man heeft er wel een handje van.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 07:59:47 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022633
En en wat betreft verhuizen met boodschappentassen (en ongetwijfeld ook emmers), daar vind ik iets van.

Ik zou denk ik wel even gaan lopen dreigen als ik degene was die alles in de auto moest hebben... Dozen kun je veel beter stapelen.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 08:02:27 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022642
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')