abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199004311
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199004374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:53 schreef Blues het volgende:

[..]

Welke klacht :?

Aha geen klacht gegeven :)
Je was zo gefrustreerd toen collega positief was dat jullie nog niet waren gevaccineerd.

@sigme; vast. Vrijdag was hij bij de besmettingsbron, ik heb hem alleen zaterdag niet gezien (want toen was ie ook een dag ziek..).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199004376
@Blues : zie DM :)
pi_199004448
Ik snap dat het een anticlimax is, maar jongens, zo'n erge topickiller was het nu ook weer niet hè :{w
pi_199004473
@FutureFairytale wat shit, voor hem en nu extra spannend voor jou.

@Blues, Line of Duty (ze lieten in de laatste seconde een stukje foto zien van een heel fout iemand in de organisatie, net genoeg om te zien wie -O- )

Ik zie net op het nieuws dat België binnenkort meer open gaat en mensen ook voor niet noodzakelijke redenen naar het buitenland mogen, zo fijn voor @Jagärtrut *O* kan ze naar haar ouders.

Mooi nieuws ook voor @Candaasje, 80% ja is heel veel
We have far more in common than that which devides us..
pi_199004729
@sigme :D Als ik uit emotie ga typen zitten er wel vaker bijzondere constructies in. :')

Ik heb gesport, 1 van onze coaches was vandaag voor het laatst, dat vind ik wel treurig. Dus we deden afscheidsworkout en het was verschrikkelijk en heftig en ik deed op alles dikke PR :D :D
Daarna was er taart. :7

Moet zo nog douchen en eten en dan is het klaar. Vandaag. Alles. Honger. Moe. Honger.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199004784
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Je was zo gefrustreerd toen collega positief was dat jullie nog niet waren gevaccineerd.

@:sigme; vast. Vrijdag was hij bij de besmettingsbron, ik heb hem alleen zaterdag niet gezien (want toen was ie ook een dag ziek..).
Het vaccinatiebeleid rammelt big time maar een klacht indienen? Zou niet weten hoe en bij wie. Het is een landelijk, nee, wereldwijd groot probleem (geworden) door de ophef en de indianenverhalen over de zeer zeldzame bijwerking.
Daar ben ik heel boos over.
Maar volgens mij bijna iedereen :D
pi_199004799
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:02 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues : zie DM :)
^O^
pi_199004891
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

@:sigme; vast. Vrijdag was hij bij de besmettingsbron, ik heb hem alleen zaterdag niet gezien (want toen was ie ook een dag ziek..).
Jeutje, spannend ja.
Je klinkt echt aangeslagen. Realiseer je wel dat een besmetting niet meteen doodziek zijn hoeft te betekenen. Heel veel mensen rollen er vrij symptoomloos doorheen. Alleen die isolatie, niet fijn, niet altijd handig ivm werk of privéleven. Maar ook dat vindt zijn weg wel.

Of zijn er persoonlijke of medische redenen waarom een besmetting bij jou extra belastend/gevaarlijk zou zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199004897
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik snap dat het een anticlimax is, maar jongens, zo'n erge topickiller was het nu ook weer niet hè :{w
We waren allemaal stil van je wittige rook *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199004968
Mensen die een klacht zouden indienen over de gang van zaken vervroegd vaccineren... ik mag toch hopen dat dat nooit realiteit wordt :X

Laten we het ajb op (enigszins) meetbare en gelijke selectiecriteria houden voor de hele bevolking.

Intussen las ik wel dat de vorig jaar beloofde 2021 bonus van 500 euro voor zorgpersoneel misschien toch niet voor iedereen doorgaat. Zoals te verwachten was. Bij die 1000 euro van 2020 is er veel mis gegaan. En ik vind het prima als er meer geld gaat naar de groep die met bewezen (of verdacht van) besmette mensen werkt ipv minder geld uitgesmeerd over een hele grote hoop die daar niet specifiek mee werkt én met voorrang werd gevaccineerd.

Hoe ze het ook gaan doen, geeft toch gezeik. Want in een functie waarbij je met veel verschillende mensen in aanraking komt (zoals die van @Blues ) loop je op dit moment gemiddeld toch meer risico dan in een woongroep of zo.
pi_199005074
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen die een klacht zouden indienen over de gang van zaken vervroegd vaccineren... ik mag toch hopen dat dat nooit realiteit wordt :X

Laten we het ajb op (enigszins) meetbare en gelijke selectiecriteria houden voor de hele bevolking.

Intussen las ik wel dat de vorig jaar beloofde 2021 bonus van 500 euro voor zorgpersoneel misschien toch niet voor iedereen doorgaat. Zoals te verwachten was. Bij die 1000 euro van 2020 is er veel mis gegaan. En ik vind het prima als er meer geld gaat naar de groep die met bewezen (of verdacht van) besmette mensen werkt ipv minder geld uitgesmeerd over een hele grote hoop die daar niet specifiek mee werkt én met voorrang werd gevaccineerd.

Hoe ze het ook gaan doen, geeft toch gezeik. Want in een functie waarbij je met veel verschillende mensen in aanraking komt (zoals die van @:Blues ) loop je op dit moment gemiddeld toch meer risico dan in een woongroep of zo.
Dat ze hierover lopen zeuren :( terwijl er bedrijven als Adecco, klm en vele anderen geld hebben gekregen en die ceo’s bonus hebben gegeven maakt mij woest. En dan kleine ondernemers straks hun hulp moeten terugbetalen. Ik ben daar zo woest over.
pi_199005081
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

Hoe ze het ook gaan doen, geeft toch gezeik. Want in een functie waarbij je met veel verschillende mensen in aanraking komt (zoals die van @:Blues ) loop je op dit moment gemiddeld toch meer risico dan in een woongroep of zo.
Ik vond het vrij bijzonder dat een familielid van mij al heel vroeg werd gevaccineerd omdat ze op zo'n woongroep staat (niet per se hoog-risico bewoners, en zelf is ze van mijn leeftijd) en dat ik dan van jullie lees dat jullie nu pas langzaamaan een vaccinatie krijgen.
pi_199005230
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vond het vrij bijzonder dat een familielid van mij al heel vroeg werd gevaccineerd omdat ze op zo'n woongroep staat (niet per se hoog-risico bewoners, en zelf is ze van mijn leeftijd) en dat ik dan van jullie lees dat jullie nu pas langzaamaan een vaccinatie krijgen.
Ik had er ook vroeg bij kunnen zijn (januari). Maja... Kerona. En toen was Pfizer op dus moest ik nog twee weken wachten. En nog veeeeel langer op prik2. Veel van mijn collega’s hebben uiterlijk februari hun volledige vaccinatie al gehad.
pi_199005295
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik had er ook vroeg bij kunnen zijn (januari). Maja... Kerona. En toen was Pfizer op dus moest ik nog twee weken wachten. En nog veeeeel langer op prik2. Veel van mijn collega’s hebben uiterlijk februari hun volledige vaccinatie al gehad.
Oh dat valt me dan nog mee inderdaad.
Ik ben benieuwd wanneer ik een prikje kan halen, want zag dat er ook protocollen zijn voor ons medewerkers prikken met 'restanten'. (In de zin van dus wel volwaardige vaccinaties, maar aangebroken flacons. Maar dat snapte je wel)
pi_199005406
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat valt me dan nog mee inderdaad.
Ik ben benieuwd wanneer ik een prikje kan halen, want zag dat er ook protocollen zijn voor ons medewerkers prikken met 'restanten'. (In de zin van dus wel volwaardige vaccinaties, maar aangebroken flacons. Maar dat snapte je wel)
Jij gaat voor de 6G B-)

Las nu dat de GGD Noord-Limburg al weken kwetsbare mensen op een oproeplijst heeft staan. Lijstje is aangeleverd door huisartsen, als er vaccin over is worden mensen gebeld en moeten ze meteen naar de locatie kunnen komen voor de prik. Zijn al tientallen mensen blij mee gemaakt.
GGD landelijk is blijkbaar al een maand bezig met een protocol maken hiervoor....
pi_199005529
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij gaat voor de 6G B-)

Las nu dat de GGD Noord-Limburg al weken kwetsbare mensen op een oproeplijst heeft staan. Lijstje is aangeleverd door huisartsen, als er vaccin over is worden mensen gebeld en moeten ze meteen naar de locatie kunnen komen voor de prik. Zijn al tientallen mensen blij mee gemaakt.
GGD landelijk is blijkbaar al een maand bezig met een protocol maken hiervoor....
Klinkt op zich wel logisch, zou ik zeggen :D
pi_199005708
Ik las (voorzichtig) goed nieuws voor Candaasje *O*

En dat FFT wel een dikke knuffel kon gebruiken :*

Verder ben ik onrustig vandaag dus bijlezen en echt meeposten komt wel weer.
  woensdag 14 april 2021 @ 19:30:44 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199005740
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij gaat voor de 6G B-)

Er bestaat geen landelijke GGD dus dan is alles altijd wat ingewikkelder :+

GGD'en gaan geloof ik nu toch meer overnemen van de huisartsen qua prikken (na indicatie door huisarts). Goeie aanpassing, eindelijk :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 14 april 2021 @ 19:33:29 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199005796
FFT, gelukkig jonge frisfruitige godin, dus dat komt vast goed, mocht je toch positief blijken te zijn ^O^

Myr al beetje aan het opknappen?
  woensdag 14 april 2021 @ 19:48:59 #21
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199006074
Helicopter aan deck! O+
Naar huis even 4 dagen bijkomen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199006104
Allereerst sterkte voor FFT! Het hele idee en gevoel van mogelijk besmet zijn is naar!
Nu kun je ook niet naar je ouders. Red je je een beetje alleen? qua boodschappen en zo.
En iedere dag even een bulletin hé. Sterkte ermee.

En Candaasje een voorzichtig dansje dan. *O*
  woensdag 14 april 2021 @ 19:53:46 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006158
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:51 schreef AnneX het volgende:
Allereerst sterkte voor FFT! Het hele idee en gevoel van mogelijk besmet zijn is naar!
Nu kun je ook niet naar je ouders. Red je je een beetje alleen? qua boodschappen en zo.
En iedere dag even een bulletin hé. Sterkte ermee.

En Candaasje een voorzichtig dansje dan. *O*
Wellicht hoeft ze niet in quarantaine hè, en kan ze zelf naar de supermarkt;)
pi_199006314
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Wellicht hoeft ze niet in quarantaine hè, en kan ze zelf naar de supermarkt;)
Tot aan de uitslag van de test toch 😉 !?
  woensdag 14 april 2021 @ 20:02:31 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006367
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Tot aan de uitslag van de test toch 😉 !?
Ligt eraan
pi_199006403
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Ligt eraan
Wil je dat dan even uitleggen? pretty please.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:08:32 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006488
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik weet toch niet of zij onder overige contacten (vlug dichtbij contact onder de 15 minuten, of helemaal geen contact binnen de 1,5 meter) valt.

Dat waren laatste keer dat ik checkte de adviezen namelijk, tenzij klachten
  woensdag 14 april 2021 @ 20:08:33 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_199006489
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Ligt eraan
Nu ben ik het ook even kwijt. Het is/was toch t/m test binnen blijven bij mogelijk contact met besmet persoon? Of is dit veranderd?
En dan niet de vluchtroute die onze ministers gebruikt hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:09:14 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006504
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik weet toch niet of zij onder overige contacten (vlug dichtbij contact onder de 15 minuten, of helemaal geen contact binnen de 1,5 meter) valt.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Nu ben ik het ook even kwijt. Het is/was toch t/m test binnen blijven bij mogelijk contact met besmet persoon? Of is dit veranderd?
En dan niet de vluchtroute die onze ministers gebruikt hebben.
Samen thuis werken hoeft niet te betekenen langdurig dicht bij elkaar zitten
pi_199006506
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:33 schreef Molo het volgende:
Myr al beetje aan het opknappen?
Ik voelde me al niet superslecht, maar vandaag ging toch nog wat beter. Vriend is nog wel een vaatdoekje, Als die vandaag 2 uur uit bed is het veel. En dat waren dan momenten waarop die op de bank ging liggen.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:09:59 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006517
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik voelde me al niet superslecht, maar vandaag ging toch nog wat beter. Vriend is nog wel een vaatdoekje, Als die vandaag 2 uur uit bed is het veel. En dat waren dan momenten waarop die op de bank ging liggen.
Fijn dat jij hem dan nog beetje kunt opvangen, samen heel beroerd is ook zo wat

Fijn dat het bij jou beter gaat al! ^O^
pi_199006536
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Het is de directe collega/vriend van FFT, waarmee zij samenwerkt in zijn huis.
Of zij afstand houden, weet ik niet. Dat zal de collega op het kantoor ook wel hebben gedaan...
Affijn, dat laat ik aan FFT om preciezer te beantwoorden dan.
pi_199006563
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Zoals ik het lees moet ze zich laten testen (moeten als in: er zijn redenen waarom testen verstandig is). En dan zit quarantaine tot aan de uitslag wel in het pakket natuurlijk.
En ik neem aan dat ze samen met GGD heeft overlegd wanneer het goede moment is, als ze nu geen klachten heeft.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:12:34 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_199006565
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

Samen thuis werken hoeft niet te betekenen langdurig dicht bij elkaar zitten
Dit bedoel ik met de vluchtweg. Het contact was slechts 14 minuten (per keer). En daarbuiten op 1.6 meter.
Dus we mogen alles nog.
pi_199006577
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:09 schreef Molo het volgende:
Fijn dat jij hem dan nog beetje kunt opvangen, samen heel beroerd is ook zo wat

Fijn dat het bij jou beter gaat al! ^O^
Hij is niet zo'n prater op zulke momenten. Dus ik weet niet zo goed hoe ik hem kan helpen, maarja. Hij slaapt veel, dus met rust laten zal wel okay zijn.

Heb nu extra veel respect voor hoe mensen die hele corona-tijd al single zijn. Jeetje, wat verveel ik me en voel ik me eenzaam zonder iemand om tegen aan te lullen. :D
pi_199006582
quote:

[..]

Post je nog steeds smakeloos? ;(

Fijn dat je je verder wel oké voelt, vriend heeft het meer te pakken zeg.
pi_199006612
quote:

[..]

Wisselend zeg, tussen jullie twee.
Dat het maar snel verbetert!
pi_199006637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij is niet zo'n prater op zulke momenten. Dus ik weet niet zo goed hoe ik hem kan helpen, maarja. Hij slaapt veel, dus met rust laten zal wel okay zijn.

Heb nu extra veel respect voor hoe mensen die hele corona-tijd al single zijn. Jeetje, wat verveel ik me en voel ik me eenzaam zonder iemand om tegen aan te lullen. :D
Het is net hoe je gebakken bent ;)

Voor en ook tijdens Corona (ook in isolatie) heb ik het single zijn nooit als zwaar of moeilijk ervaren. Denk dat ik intussen een hele moeilijke zou zijn om mee samen te wonen, zelfs _O-

In die tien dagen isolatie had ik trouwens meer contacten (via telefoon, beeld, kort en op afstand met mondmasker in de deuropening) dan normaal :D
  woensdag 14 april 2021 @ 20:19:42 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit bedoel ik met de vluchtweg. Het contact was slechts 14 minuten (per keer). En daarbuiten op 1.6 meter.
Dus we mogen alles nog.
Hahaha

Ja ok, true :+
  woensdag 14 april 2021 @ 20:20:06 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006731
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zoals ik het lees moet ze zich laten testen (moeten als in: er zijn redenen waarom testen verstandig is). En dan zit quarantaine tot aan de uitslag wel in het pakket natuurlijk.
En ik neem aan dat ze samen met GGD heeft overlegd wanneer het goede moment is, als ze nu geen klachten heeft.
Kan allemaal :P
pi_199006769
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Post je nog steeds smakeloos? ;(

Fijn dat je je verder wel oké voelt, vriend heeft het meer te pakken zeg.
Dat helaas wel. Hoe lang bleef jouw smaak weg?

Ik vind het ergens wel heel interessant overigens. Om zonder dat je proeft, wel je eten leuk maakt. Ik ben er bijvoorbeeld achter dat een banaan heel ranzig is nu. Maar cruesli (chocolade) met Optimel vanille vla is echt geweldig. Want verschillende structuren. O+ De roti van vanavond smaakte als een soort stamppot, maar was alsnog wel heel erg lekker om te eten.

En ondanks dat ik niets proef, is limonade soms toch lekker. Want het voelt lekkerder. :D Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog thee drink, maar ook dat doe ik gewoon.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:25:21 #43
63722 z80
I fink you freaky
pi_199006799
Ik dacht dat het nep was toen het op 9gag langskwam. Maar het blijk waar te zijn. Als de kaart niet de juiste kleur meer heeft om angst aan te jagen verander je toch stiekem de index.
pi_199006823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat helaas wel. Hoe lang bleef jouw smaak weg?

Ik vind het ergens wel heel interessant overigens. Om zonder dat je proeft, wel je eten leuk maakt. Ik ben er bijvoorbeeld achter dat een banaan heel ranzig is nu. Maar cruesli (chocolade) met Optimel vanille vla is echt geweldig. Want verschillende structuren. O+ De roti van vanavond smaakte als een soort stamppot, maar was alsnog wel heel erg lekker om te eten.

En ondanks dat ik niets proef, is limonade soms toch lekker. Want het voelt lekkerder. :D Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog thee drink, maar ook dat doe ik gewoon.
Ik zou het vast in de SC terug kunnen vinden, want ik hield jullie vrij nauwkeurig op de hoogte _O-

Denk een week of twee/drie dat het helemaal weg was. En toen kwam het langzaam terug. Dat ik een maand later pas bewust bedacht dat ik alles weer kon proeven.

Proefje niks of proef je zaken anders/vies?

Ik ging ook echt op zoek naar eten met verschillende structuren. Een banaan was saai, maar doe er gehakte nootjes op en dan werd hij weer interessant. Soep was stom (en soep is nooit stom), maar een beschuit erin (of knapperbolletjes en dan snel opeten): beter.

Drinken: ook thee en veel water. Maar soms ook fris omdat prik het leuker maakte. En omdat ik wist dat fris lekker is en ik mezelf wilde verwennen. Idem voor chocolade. :')
pi_199006832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:25 schreef z80 het volgende:
Ik dacht dat het nep was toen het op 9gag langskwam. Maar het blijk waar te zijn. Als de kaart niet de juiste kleur meer heeft om angst aan te jagen verander je toch stiekem de index.
[ afbeelding ]
:D
  woensdag 14 april 2021 @ 20:29:27 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006846
quote:
[ afbeelding ]
Daar doet @sigme op dit moment toch een opleiding in? :+

Datavisualisatie, joy O+
pi_199006857
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het is net hoe je gebakken bent ;)

Voor en ook tijdens Corona (ook in isolatie) heb ik het single zijn nooit als zwaar of moeilijk ervaren. Denk dat ik intussen een hele moeilijke zou zijn om mee samen te wonen, zelfs _O-

In die tien dagen isolatie had ik trouwens meer contacten (via telefoon, beeld, kort en op afstand met mondmasker in de deuropening) dan normaal :D
Eerste 2 helemaal mee eens, 3e (nog) niet meegemaakt en wil dat ook zo houden :P

Ben ook benieuwd hoe het gaat als alles weer normaler is. Iedereen die hier in huis komt pakt zelf meestal eten en drinken, sommigen koken ook en ik zit op de bank. En nu ben ik al ruim een jaar in mijn uppie en doe alles zelf.
En koken voor grote aantallen, daar zal ik ook weer aan moeten wennen
pi_199006878
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zou het vast in de SC terug kunnen vinden, want ik hield jullie vrij nauwkeurig op de hoogte _O-

Denk een week of twee/drie dat het helemaal weg was. En toen kwam het langzaam terug. Dat ik een maand later pas bewust bedacht dat ik alles weer kon proeven.

Proefje niks of proef je zaken anders/vies?

Ik ging ook echt op zoek naar eten met verschillende structuren. Een banaan was saai, maar doe er gehakte nootjes op en dan werd hij weer interessant. Soep was stom (en soep is nooit stom), maar een beschuit erin (of knapperbolletjes en dan snel opeten): beter.

Drinken: ook thee en veel water. Maar soms ook fris omdat prik het leuker maakte. En omdat ik wist dat fris lekker is en ik mezelf wilde verwennen. Idem voor chocolade. :')
Oh meh, dat is wel echt lang. ;(

Ik proef niets. En dat is wel jammer. Want in tegenstelling tot de meeste mensen die ik ken, hou ik juist van kruidig en heftig eten als ik ziek ben. O+ Waar mensen aan de kippensoep en beschuitjes gaan, heb ik het liefst een warme bak curry. O+ Of een heerlijke lasagne. O+ Thaise kokossoep. O+
pi_199006913
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh meh, dat is wel echt lang. ;(

Ik proef niets. En dat is wel jammer. Want in tegenstelling tot de meeste mensen die ik ken, hou ik juist van kruidig en heftig eten als ik ziek ben. O+ Waar mensen aan de kippensoep en beschuitjes gaan, heb ik het liefst een warme bak curry. O+ Of een heerlijke lasagne. O+ Thaise kokossoep. O+
Lang? Ik vond het eigenlijk kort. Want hoorde de verhalen van mensen die na maanden en zelfs een jaar nog geen geur en smaak hadden. Of bijsmaakjes bij eten :X

Wel jammer van je kruidenfix. Misschien Heel Veel pepers door alles heen doen? Proef je niet, voel je vast wel :+
  woensdag 14 april 2021 @ 20:35:05 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199006924
Ik ga na hele covidstress alles wat ik nog moet inhalen qua slaap bijslapen.
Erna álle terrassen bezoeken die kunnen, feestweek inlassen met vrienden en platknuffelen en dansen en zuipen tot en met.
En dan wellicht nog een week bijslapen om weer enigszins aan het werk te kunnen :+
En dan vakanties

Nu al zin in _O_
pi_199006961
quote:
[ afbeelding ]
Dit deden ze in de VS ook! de andere kant op _O- om het minder erg te doen lijken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')