maar jij doet precies het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Daarom stel ik de vraag.
Vind het alleen heel raar: dagcijfers dalen: 'kunnen we niks mee', dagcijfers stijgen 'PaNiEk!!'
Ik rijd er met mijn paard. Dan zeg ik altijd sorry en dat ze van mij ook op het ruiterpad mogen en dan moeten ze altijd wel lachen of zeggen: ja lekker tussen al die stront!. Als je elkaar maar in je waarde laat. Het bos is voor iedereen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op het parcours. Liefst nog met 10 loslopende honden bij zich
@Mani89quote:Op woensdag 14 april 2021 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Yorick, dat vind ik naam voor een Cavia.
https://www.nu.nl/coronav(...)et-te-gebruiken.htmlquote:Op woensdag 14 april 2021 15:31 schreef RipCity het volgende:
BREAKING:
Farmaceut Johnson & Johnson vraagt EU-landen de geleverde Janssen-vaccins niet te gebruiken. Dat is woensdag duidelijk geworden.
Zodadelijk meer...
quote:De farmaceut geeft het advies uit voorzorg, tot meer duidelijkheid verschaft kan worden over enkele trombosegevallen die opdoken in de Verenigde Staten nadat personen met het Janssen-vaccin waren ingeënt. De Europese toezichthouder EMA versnelt het lopende onderzoek en hoopt volgende week met een oordeel te komen.
Same here.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:33 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben echt nog nul keer getest, still going strong.
Gegarandeerd een storing.quote:
Ja, reken daar maar niet op voor de herfst. Voor de jongere generaties althans.quote:
Die vector vaccines zijn tot op heden geen onverdeeld succes gebleken. Er is wel gebleken dat de mRNA vaccins de toekomst hebben. Minder bijwerkingen, makkelijker aan te passen, etc.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
Farmaceut Johnson & Johnson vraagt landen geleverde Janssen-vaccins niet te gebruiken
https://www.nu.nl/coronav(...)et-te-gebruiken.html
Nou Johnson & Johnson in de klikko dan maar, en laat de rest maar zitten.
Op singletracks met je paard? Behendig dier heb je danquote:Op woensdag 14 april 2021 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik rijd er met mijn paard. Dan zeg ik altijd sorry en dat ze van mij ook op het ruiterpad mogen en dan moeten ze altijd wel lachen of zeggen: ja lekker tussen al die stront!. Als je elkaar maar in je waarde laat. Het bos is voor iedereen.
Anders had de GGD/RIVM toch wel gemeld dat een storing was, zoals toen november.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Gegarandeerd een storing.
En bij 8000+ die uit de gigantisch buiten de curve vielen was dat natuurlijk niet zo.
Mensen zijn de draad al kwijt als je 2 enveloppen krijgt he? ...quote:Op woensdag 14 april 2021 15:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die test is echt niet moeilijk. Er zit zelfs een link naar een howto bij op youtube.
En je hoeft je hersenpan niet te amputeren.
Ik ben een simpele fok! user en politici zijn publieke figuren met een functie waar naar geluisterd wordt. Dat angstinspeelgoorlapperij van ze zodra het ze uitkomt mij m'n neus uit.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:36 schreef aartstyle het volgende:
[..]
maar jij doet precies het tegenovergestelde.
Zagen er ook prima uit dacht ik.quote:Uiteindelijk maar gewoon naar de ziekenhuizen kijken denk ik? LIjkt me het beste. Zit alleen wel wat vertraging op vergeleken met de besmettingen.
Het enige voordeel van deze crisis; ik ben al meer dan een jaar niet verkouden geweest. Normaal zo 4/5x per jaar dat ik een weekje goed ziek ben. Dus ik heb me ook nog niet hoeven testen gelukkig. Ik kom ook eigenlijk het huis niet uit, naast de supermarkt en een blokje om overigens. Pas wat recentelijker wat meer ''risico'' gaan nemen. Als je het bezoeken van een niet essentiele winkel en het op bezoek gaan bij familie (in de tuin op 1,5 meter afstand) al wil zien als een risicoquote:Op woensdag 14 april 2021 15:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Same here.![]()
Maar met een vrouw die vanaf volgende week weer vol op de BSO mag gaan werken ben ik benieuwd hoe lang ik die "clean slate" nog ga kunnen volhouden
Als je in het losloopgebied fietst dan bij jij de idioot hoor. Niet ik.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op het parcours. Liefst nog met 10 loslopende honden bij zich
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die spaart Hugo op voor de volgende persverklaring, dan tovert ie ze er weer bij
Klopt. Ziekenhuiscijfers van vandaag geven wat hoop. Hopelijk zet dat ook door.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ben een simpele fok! user en politici zijn publieke figuren met een functie waar naar geluisterd wordt. Dat angstinspeelgoorlapperij van ze zodra het ze uitkomt mij m'n neus uit.
[..]
Zagen er ook prima uit dacht ik.
Ik zou niks kunnen verzinnen wat met een fiets wel kan en met een paard niet eigenlijk. Die smalle paadjes zijn juist het leukst. En als er soms een omgewaaide boom of takken over liggen kan ik er over heen springen, bij jullie wordt dat moeilijker.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op singletracks met je paard? Behendig dier heb je dan
Ik heb het hier specifiek over Dorst, Cadettenkamp, Vrachelen. Officiële mtb parcours dus. En in de meeste gevallen zelfs aanlichtplicht voor honden en geen toegang voor mensen met > 3 honden (dus geen uitlaatservices).quote:Op woensdag 14 april 2021 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je in het losloopgebied fietst dan bij jij de idioot hoor. Niet ik.
Ik doe juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:42 schreef aartstyle het volgende:
En die angszaaierij van je is onzin wat mij betreft. Die discussie ga ik niet meer aan.
Dat heb ik ook, al meer dan een jaar niet en normaal wel een paar keer per jaar, vooral in de winter. Maar ik kom wel veel buitengaats en zie ook elke dag best wel veel mensen. Maar blijf wel op afstand en geef geen handen, dus denk dat het dan toch daar aan ligt.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het enige voordeel van deze crisis; ik ben al meer dan een jaar niet verkouden geweest. Normaal zo 4/5x per jaar dat ik een weekje goed ziek ben. Dus ik heb me ook nog niet hoeven testen gelukkig. Ik kom ook eigenlijk het huis niet uit, naast de supermarkt en een blokje om overigens. Pas wat recentelijker wat meer ''risico'' gaan nemen. Als je het bezoeken van een niet essentiele winkel en het op bezoek gaan bij familie (in de tuin op 1,5 meter afstand) al wil zien als een risico
Ik hoop dat het mee valt voor jullie daar! Niet echt optimaal zo.
Ik moest er ook om lachen. Omdat het gewoon waar is.quote:
Kwart over 4 update ik de IC's met data van NICE, hopelijk is die nog beter (was gister een stuk lager dan LCPSquote:Op woensdag 14 april 2021 15:42 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Klopt. Ziekenhuiscijfers van vandaag geven wat hoop. Hopelijk zet dat ook door.
En die angszaaierij van je is onzin wat mij betreft. Die discussie ga ik niet meer aan.
Je bandenspanning aanpassen zal lastig wordenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zou niks kunnen verzinnen wat met een fiets wel kan en met een paard niet eigenlijk. Die smalle paadjes zijn juist het leukst. En als er soms een omgewaaide boom of takken over liggen kan ik er over heen springen, bij jullie wordt dat moeilijker.
Dat heb ik dus helemaal niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het enige voordeel van deze crisis; ik ben al meer dan een jaar niet verkouden geweest. Normaal zo 4/5x per jaar dat ik een weekje goed ziek ben. Dus ik heb me ook nog niet hoeven testen gelukkig. Ik kom ook eigenlijk het huis niet uit, naast de supermarkt en een blokje om overigens. Pas wat recentelijker wat meer ''risico'' gaan nemen. Als je het bezoeken van een niet essentiele winkel en het op bezoek gaan bij familie (in de tuin op 1,5 meter afstand) al wil zien als een risico
Maar jij hebt geen 4wd.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je bandenspanning aanpassen zal lastig worden
https://www.bbc.com/news/live/uk-56743085quote:15:43
Denmark health expert faints during news conference
Tanja Erichsen speaking in March
ReutersCopyright: Reuters
Tanja Erichsen speaking in MarchImage caption: Tanja Erichsen speaking in March
Denmark's media confernece on the vaccine situation was dramatically inerrupted when Tanja Erichsen, the director of the Medicines Agency, suddenly passed out and fell to the floor.
The briefing was being broadcast live, and pictures show a shocked Soren Brostrom, head of the Danish Health Authority, rushing to help her.
The Medicines Agency tweeted that Ms Erichsen is ok but has been taken to the emergency room as a precaution.
Ja ach, ze heeft vorig jaar ook op de BSO gestaan terwijl de cijfers relatief hoog waren (de bso is tot dec. in principe open geweest namelijk).quote:Op woensdag 14 april 2021 15:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al meer dan een jaar niet en normaal wel een paar keer per jaar, vooral in de winter. Maar ik kom wel veel buitengaats en zie ook elke dag best wel veel mensen. Maar blijf wel op afstand en geef geen handen, dus denk dat het dan toch daar aan ligt.
Gewoon coronaatje pakken, ben je er meteen vanaf.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ach, ze heeft vorig jaar ook op de BSO gestaan terwijl de cijfers relatief hoog waren (de bso is tot dec. in principe open geweest namelijk).
Dus ja het kan ook meevallen. We gaan het zien, weinig dat je er in principe aan kan doen at this point.
Zeker waar! 1 x per 8 weken de hoeven laten bekappen en dan kun je weer vooruit.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je bandenspanning aanpassen zal lastig worden
Bepaalde dingen zal ik na de crisis ook nog wel enigszins aanhouden voor mezelf. Mondkapjes in het vliegtuig (of trein) vind ik best te doen. Ook voor Corona was ik al vrij hard bezig met desinfecterende doekjes in hotels/vliegtuigen, etc. Daar zal ik ook gewoon mee doorgaan. Daarnaast merk ik ook dat ik er wat meer op let wat ik allemaal aanraak. Als ik een aanraking kan voorkomen dan doe ik dat ook wel; helemaal in grote openbare ruimtes. Die 1,5 meter vind ik voor mezelf ook niet heel vervelend; ben er niet zo dol op als mensen dicht op me staan, maar dat is nogal beperkend voor veel bedrijven, dus ik snap dat dat op den duur wel gaat verdwijnen. Maar de rest zal ik op blijven letten.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al meer dan een jaar niet en normaal wel een paar keer per jaar, vooral in de winter. Maar ik kom wel veel buitengaats en zie ook elke dag best wel veel mensen. Maar blijf wel op afstand en geef geen handen, dus denk dat het dan toch daar aan ligt.
Haha, dat weet ik wel zeker! Baccillenvaten zijn het.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helemaal niet.Het lijkt wel of ik al vanaf vorig jaar verkouden ben. Maar ik heb ook jonge kinderen dus dat zal daar wel aan liggen.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/live/uk-56743085
Dit verzin je toch niet.![]()
Nu pas ben je specifiek. Daarvoor ging het over het bos waar ik liep en waar mtb-ers mij omver rijden.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb het hier specifiek over Dorst, Cadettenkamp, Vrachelen. Officiële mtb parcours dus. En in de meeste gevallen zelfs aanlichtplicht voor honden en geen toegang voor mensen met > 3 honden (dus geen uitlaatservices).
wat was het ook alweer, wijfen hebben altijd watquote:Op woensdag 14 april 2021 15:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een Bruins momentje.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niet met mij hoor. Ik reageerde daar op.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu pas ben je specifiek. Daarvoor ging het over het bos waar ik liep en waar mtb-ers mij omver rijden.
Moet je daarvoor buitengaats?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker waar! 1 x per 8 weken de hoeven laten bekappen en dan kun je weer vooruit.
Ik kan me ene Bruins nog herinneren.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat was het ook alweer, wijfen hebben altijd wat
Netjes hoe ze haar meteen in de juiste positie leggen. Die mensen zijn ook gewoon overwerkt momenteel.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders had de GGD/RIVM toch wel gemeld dat een storing was, zoals toen november.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Een Bruins momentje.
Dat was het moment waarop ik dacht dat die man meer wist en dat we allemaal een pijnlijke langzame dood zouden sterven.
En zo geschiedde. Iig het langzame pijnlijke..
Dat was ik, maar daarna had ik het weer goed gemaakt toen bleek dat het om het losloophontenbos ging.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu pas ben je specifiek. Daarvoor ging het over het bos waar ik liep en waar mtb-ers mij omver rijden.
Eerst Bruins en nu zij... Oftewel die persconferenties zijn gevaarlijker dan de vaccins van AstraZeneca en Janssen, gewoon doorspuiten aub.quote:
Die man was nog incompetenter dan Hugo.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Een Bruins momentje.
Dat was het moment waarop ik dacht dat die man meer wist en dat we allemaal een pijnlijke langzame dood zouden sterven.
En zo geschiedde. Iig het langzame pijnlijke..
Bruins was niet echt een wijv.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat doet ie tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die man was nog incompetenter dan Hugo.
Heeft inmiddels ook weer een chill baantje gescoord. Lekker vullen.
Nee die mensen staan gewoon onder een verschrikkelijk hoge druk. Op zich niet vreemd want ze nemen nogal een zware beslissing waardoor je vaccinatie proces langer gaat duren en daardoor ook je economie langer op slot blijft wat ook heel veel schade aan gezonden mensen brengt.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan neemt de groei weer toe richting 10%.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:55 schreef _serial_ het volgende:
Maar al zouden we 1200 erbij tellen zitten we nog steeds goed.
Niet echt covid voorschriften he. Geen 1,5 meter en maskers!!!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef raptorix het volgende:
Rotterdam, daar zijn ze ook helemaal de weg kwijt.
https://openrotterdam.nl/(...)icus-van-het-jaar-2/
IK HOOP DAT DIE ME'ERS ALLEMAAL AZ KRIJGEN!quote:Op woensdag 14 april 2021 15:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet echt covid voorschriften he. Geen 1,5 meter en maskers!!!
Waar blijft die lange lat?
Zes meldingen op 7 miljoen prikken en zo'n heisa.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef Newby6781 het volgende:
Farmaceut Johnson & Johnson vraagt EU-landen de geleverde Janssen-vaccins niet te gebruiken.
Het is gewoon realistisch.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
Tja, als je het zo negatief mogelijk wilt blijven benaderen dan kan dat ook altijd natuurlijk.
Al jaren.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef raptorix het volgende:
Gelukkig een bericht van 2014. Zou serieus moeten overwegen te verhuizen als het een recente verkiezing was.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef raptorix het volgende:
Ze gaan Tom Beugelsdijk nu ook uitroepen tot beste voetballer van de stad.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef raptorix het volgende:
altijd alquote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef raptorix het volgende:
En wij moeten het maar met 2 mensen blijven doen... maar wellicht toch de terrassen hopelijk voor die tijd?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
België 26 april winkels en contactberoepen open en op 8 mei de terrassen. Met 10 mensen bij elkaar in plaats van met 4 buiten en binnen 2 knuffelcontacten.
Zullen we afspreken dat we alleen recent nieuws als dusdanig brengen?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef raptorix het volgende:
dus trio's mogen weer?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
België 26 april winkels en contactberoepen open en op 8 mei de terrassen. Met 10 mensen bij elkaar in plaats van met 4 buiten en binnen 2 knuffelcontacten.
dat is hij toch ookquote:Op woensdag 14 april 2021 16:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze gaan Tom Beugelsdijk nu ook uitroepen tot beste voetballer van de stad.
Welke bron? BVDquote:Op woensdag 14 april 2021 15:31 schreef RipCity het volgende:
BREAKING:
Farmaceut Johnson & Johnson vraagt EU-landen de geleverde Janssen-vaccins niet te gebruiken. Dat is woensdag duidelijk geworden.
Zodadelijk meer...
nuquote:
Uiteindelijk gaat het om de (gevonden) besmettingen en niet de test aantallen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:59 schreef Za het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch.
Exact hetzelfde als toen ik benadrukte dat we in februari van 27.000 tests per dag naar 55.000 per dag gingen, dat dat niet inhield dat er 2x zoveel besmettingen waren opeens, ookal deden de media en het RIVM, alsof dat wel zo was.
https://www.nu.nl/coronav(...)iken.html?redirect=1quote:
Ik denk dat het vooral met juridische aansprakelijkheid te maken heeft. Zo'n bedrijf zit ook niet te wachten op schadeclaims.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zes meldingen op 7 miljoen prikken en zo'n heisa.
???quote:Op woensdag 14 april 2021 16:07 schreef Cynicio het volgende:
Natuurlijk is er weer een storing, hoe kan het ook anders?
Weer de verkeerde opstartfloppy in de pc gestopt.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:07 schreef Cynicio het volgende:
Natuurlijk is er weer een storing, hoe kan het ook anders?
Haha, een echte visionair is het.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Iemand al RutteGod bedankt voor het besluit om niet die 10M te investeren in die Janssen-fabriek in Leiden? Hij zag dit natuurlijk al aankomen.
Wanneer we er morgen weer 50% minder testen zullen we er wederom minder vinden.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Uiteindelijk gaat het om de (gevonden) besmettingen en niet de test aantallen.
nee, want problemen vaccinsquote:Op woensdag 14 april 2021 16:07 schreef polderturk het volgende:
5503 besmettingen
28 doden
3,9 miljoen prikken gezet
757 prikken gepland deze week.
Met dit tempo hebben we eind april 5,5 miljoen prikken gezet en eind mei 8,5 miljoen prikken.
Snap ik.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral met juridische aansprakelijkheid te maken heeft. Zo'n bedrijf zit ook niet te wachten op schadeclaims.
In plaats daarvan is het 100-voudige naar een of andere louche test-stichting gegaan...quote:Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Iemand al RutteGod bedankt voor het besluit om niet die 10M te investeren in die Janssen-fabriek in Leiden? Hij zag dit natuurlijk al aankomen.
Prima besluit!quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef Newby6781 het volgende:
Farmaceut Johnson & Johnson vraagt EU-landen de geleverde Janssen-vaccins niet te gebruiken.
slaat het EMA geen modderfiguur,? twee vaccins goedgekeurd en die nu onder vuur liggen, doordat landen stoppen er mee of leeftijdsgrenzen hanteren.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar uiteindelijk verliezen we hoogstwaarschijnlijk veel meer mensen door het vaccineren (met bepaalde vaccins) stop te zetten.
Van Jansen begrijp ik het nog wel inderdaad, maar ik mag toch hopen dat regeringen (en het EMA) gewoon besluiten om er mee door te prikken. Geef ieder individu een eigen keuze.
Je beseft dat het hierdoor voor iedereen vele male langer gaat duren?quote:
Ik denk niet dat regeringen gaan prikken met Jansen als ze zelf zeggen doe maar even niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar uiteindelijk verliezen we hoogstwaarschijnlijk veel meer mensen door het vaccineren (met bepaalde vaccins) stop te zetten.
Van Jansen begrijp ik het nog wel inderdaad, maar ik mag toch hopen dat regeringen (en het EMA) gewoon besluiten om er mee door te prikken. Geef ieder individu een eigen keuze.
Op de NOS live blog staat dat het EMA adviseert om ze wel te gebruiken omdat de nadelen groter zijn dan de voordelen om het J&J vaccin niet te gebruiken.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |