RIP vaccinatiepaspoort in 2021quote:Op woensdag 14 april 2021 15:31 schreef RipCity het volgende:
BREAKING:
Farmaceut Johnson & Johnson vraagt EU-landen de geleverde Janssen-vaccins niet te gebruiken. Dat is woensdag duidelijk geworden.
Zodadelijk meer...
Boven 15 graden lijkt me goddelijk at this point.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Boven de 15 graden = sowieso rijden met het dak open
Op het parcours. Liefst nog met 10 loslopende honden bij zichquote:Op woensdag 14 april 2021 15:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zullen jou net zo irritant vinden. Zijn ze lekker aan het mountainbiken, lopen daar weer allemaal wandelaars die niet opletten.
Source?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:31 schreef RipCity het volgende:
BREAKING:
Farmaceut Johnson & Johnson vraagt EU-landen de geleverde Janssen-vaccins niet te gebruiken. Dat is woensdag duidelijk geworden.
Zodadelijk meer...
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:31 schreef RipCity het volgende:
BREAKING:
Zodadelijk meer...
En wc-papier dan? Ja hallo zeg je zal maar je dikke reet niet kunnen afvegen!!quote:Op woensdag 14 april 2021 15:31 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij zijn die mensen die die zelftesten kopen de zelfde die 500 liter desinfecterende gel inkochten, stel je voor dat ze namelijk niet te krijgen zijn....
Mij niet. Is spotgoedkoop en binnen 15min. heb je de uitslag. Het is wel wat gehannes met zo'n test. En velen zullen de test ook niet goed uitvoeren lijkt me.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
verbaast mij dat zoveel mensen die thuistesten kopen
Die spaart Hugo op voor de volgende persverklaring, dan tovert ie ze er weer bijquote:
Ik had ze enkel echt nuttig gevonden als zo'n test zo gedaan kon worden (thuis) dat je hem ook kon gebruiken om toegang te krijgen tot evenementen en vakanties bv. Maar geen idee hoe ze dat enigszins betrouwbaar hadden kunnen maken, want nu loop je natuurlijk het risico dat mensen zichzelf niet op de juiste manier testen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Sowieso was dat niet echt een slim idee, je verliest daardoor het beeld.
ferd werd zelf benauwd van een stijging op een dag toen er 16.000 meer tests waren dan de dag er voor. Leuk ook voor de camera en smorgens om 11 uur al de show stelen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In beide gevallen klets je uit je nek.
Eensch.quote:Dit zijn prima cijfers voor vandaag.
Nou.......quote:Op woensdag 14 april 2021 15:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een zelftest is toch in veel gevallen goedkoper? ¤5,00 meen ik? Dat ben ik ook wel kwijt aan brandstof en tijd als ik een PCR test laat afnemen hoor. Zou dus best een goede verklaring kunnen zijn.
Ik weet nog dat we met z'n allen zaten te lachen om die gozer die duizenden pakken rijst had klaarstaan in februari 2020, mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wc-papier dan? Ja hallo zeg je zal maar je dikke reet niet kunnen afvegen!!
Hier kan je elke 24 uur 7 gratis aanvragen per post. En je kan ook nog eens 14 tests ophalen p/d bij de pharmacy. Zit eigenlijk wel een handeltje inquote:Op woensdag 14 april 2021 15:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mij niet. Is spotgoedkoop en binnen 15min. heb je de uitslag. Het is wel wat gehannes met zo'n test. En velen zullen de test ook niet goed uitvoeren lijkt me.
Hehehe maar het is niet altijd onze schuld. Sommige soorten medicatie hebben een heel andere werking of meer bijwerkingen bij vrouwen. Het verbaast mij dat het bij de vaccinaties ook zo werkt, fascinerend (en ik heb liever geen AZ dus, maar als het dat of niks is, dan neem ik het risico).quote:
Die test is echt niet moeilijk. Er zit zelfs een link naar een howto bij op youtube.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mij niet. Is spotgoedkoop en binnen 15min. heb je de uitslag. Het is wel wat gehannes met zo'n test. En velen zullen de test ook niet goed uitvoeren lijkt me.
#viesdik wordenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wordt leuk in de parken op koningsdag![]()
Watergevecht met de politie en niemand kan het wat schelen.
Kijk er nu al naar uit. Ga vanmiddag alvast een paar kilo popcorn bestellen.
nee, door storing systeemquote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou het lage aantal tests komen door de verkoop van de sneltests? Dat mensen die ergens voor getest willen zijn dat dan daar even halen.
En naar Yorick dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:35 schreef raptorix het volgende:
Marino, zo zou ik mijn hond nog niet noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |