werd tijdquote:Op woensdag 14 april 2021 15:26 schreef RipCity het volgende:
Vanaf ongeveer 24 april wordt er een warmtegolf verwacht dus perfecte timing!
Je kent Nederlanders?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou het lage aantal tests komen door de verkoop van de sneltests? Dat mensen die ergens voor getest willen zijn dat dan daar even halen.
Zou heel goed kunnen. Sowieso was dat niet echt een slim idee, je verliest daardoor het beeld.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou het lage aantal tests komen door de verkoop van de sneltests? Dat mensen die ergens voor getest willen zijn dat dan daar even halen.
Warmtegolf? Ik kijk online en zie 17-18 gradenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:26 schreef RipCity het volgende:
Net als dat toen in maart de cijfers weer begonnen te stijgen en er continu werd geroepen 'maar het percentage daalt wel', nu dat stijgt zijn opeens de absolute cijfers weer leidend.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Daarom stel ik de vraag.
Vind het alleen heel raar: dagcijfers dalen: 'kunnen we niks mee', dagcijfers stijgen 'PaNiEk!!'
Dat wordt leuk in de parken op koningsdagquote:Op woensdag 14 april 2021 15:26 schreef RipCity het volgende:
In beide gevallen klets je uit je nek. Dit zijn prima cijfers voor vandaag.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Daarom stel ik de vraag.
Vind het alleen heel raar: dagcijfers dalen: 'kunnen we niks mee', dagcijfers stijgen 'PaNiEk!!'
verbaast mij dat zoveel mensen die thuistesten kopenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Sowieso was dat niet echt een slim idee, je verliest daardoor het beeld.
Warm zat voor mijquote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Warmtegolf? Ik kijk online en zie 17-18 graden
Ja, dat zijn dan vooral negatieve tests. Als ze positief testen gaan ze alsnog "echt" testen. Vandaar dat het percentage positief hoger is. Zou een verklaring kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Sowieso was dat niet echt een slim idee, je verliest daardoor het beeld.
Idd, het aantal mensen dat zonder symptomen (en zonder positieve zelftest) naar de GGD-teststraat gaat zal inmiddels fors gedaald zijn. Vergelijk dat met december, toen testen zonder symptomen net was toegestaan en dat op grote schaal werd gedaan om quarantaine te omzeilen en gevoelsmatig veilig bij familie op bezoek te gaan rond de feestdagen. Daarna zijn we massaal schoolkinderen gaan testen. Als het straks meivakantie is (en de lente hopelijk echt begonnen is) daalt het aantal GGD-testen vast nog verder.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik verwacht de komende tijd eigenlijk steeds minder testen. Die zelftesten die je bij de apotheek e.d. kan kopen gaan nog wel een effect hebben verwacht ik. Kleine moeite om jezelf thuis te testen. Drempel ligt hoger voor de teststraat.
Ik zeg toch geen hittegolf maar warmtegolf. Rond de 20-22 graden in het zuiden. Perfect terrasjesweer dusquote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Warmtegolf? Ik kijk online en zie 17-18 graden
Koningsdagquote:Op woensdag 14 april 2021 15:26 schreef RipCity het volgende:
Duidelijk niks aan de hand inderdaad.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dan vooral negatieve tests. Als ze positief testen gaan ze alsnog "echt" testen. Vandaar dat het percentage positief hoger is. Zou een verklaring kunnen zijn.
Hopelijk niet door jouquote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, en morgen zeker weer zwangerschapsvakantie!
Je verliest misschien een weekje inzichten omdat de besmettingen niet meer een mogelijke stijgende trend kunnen voorspellen voor de ziekenhuizen, maar het draait toch eigenlijk erom dat de ziekenhuizen leeglopen. Zodra dat gebeurt, zal door het stijgend aantal gezette vaccinaties de ziekenhuizen niet meer (naar verwachting) overspoelen. Dus ik zie geen gevaar in de zelftests.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |