Er is voetbal op TV Herm, wellicht dat je door dat gezuip het besef van de dagen weer wat kwijt bent dus bij deze een kleine tip.quote:
Masters gezien?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tong heeft verder weinig om handen
Misschien moet hij eens een 'sport' proberen
Het is wel een stuk minder actief geworden sinds jouw unban ja, misschien dat sommige users geen zin meer hebben om te posten door jouw bagger.quote:
Je mag zeggen wat je wil hoor.quote:
boosheid zorgt juist voor engagement onlinequote:Op dinsdag 13 april 2021 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel een stuk minder actief geworden sinds jouw unban ja, misschien dat sommige users geen zin meer hebben om te posten door jouw bagger.
ik heb nog een derde plekje vrij hequote:Op dinsdag 13 april 2021 23:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
boosheid zorgt juist voor engagement online
Mag ik op de blocklist?quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik heb nog een derde plekje vrij he
neh, jij hebt ook wel eens kwaliteitposts
quote:Op woensdag 14 april 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
vandaag een half jaar! geleden dat de kroegen voor het laatst open waren
quote:Op woensdag 14 april 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
vandaag een half jaar! geleden dat de kroegen voor het laatst open waren
Als jij dat lekker vindt moet je dat lekker doen.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik eet nu pindakaas jam en bruin brood (met pit)
Als jij dat als lunch lekker vindt moet je dat lekker doen.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:27 schreef tong80 het volgende:
Kippenboutjes, rode kool en aardappelpuree
Elan die een flater slaat. Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:44 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan slaat een flater in het btc forum.
Vechain gaat wel lekker hé maatquote:Op woensdag 14 april 2021 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Elan die een flater slaat. Je verwacht het niet.
Verder: btc
Niet gekeken.
Ik ga GELIJK kijken.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:44 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 14 april 2021 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga GELIJK kijken.:boos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit tempo ergens volgende maand.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wanneer 1 dollar?
Oh, dan koop ik even bij. Bedankt maat.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In dit tempo ergens volgende maand.
Wat nou weer.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |