abonnement Unibet Coolblue
pi_198982247
Ik weet dat het per situatie kan verschillen, maar probeer je gemiddeld gedrag te geven

Stel je voor dat je een date had met een vrouw en je kreeg haar telefoonnummer op die date. Je vond de date leuk, hoe lang zou het duren om daarna contact met haar op te nemen? Maakt het uit of je denkt dat ze het ook leuk vond, of als je het niet zeker weet?

wat denk je als de vrouw die eerste stap zet en contact met je opneemt? Hoe is je reactie daarop als je de date niet zo leuk vond, of de date leuk vond?


Ja, ik had meer dan 24 uur geleden een date, hij heeft sindsdien geen contact met mij opgenomen
pi_198982262
Als hij niks zegt gewoon binnen enkele dagen zelf wat appen

En stop toch met al dat onzekere giswerk, zo maak je jezelf gek.
pi_198982395
Volgens mij denken sommige mannen nog steeds dat ze drie dagen moeten wachten tot een vervolgdate. Maar ik zou er niets achter zoeken :P
-
pi_198982426
Maakt niet zoveel uit, zolang je er maar niet boven op gaat zitten( date bestoken met apjes )
pi_198982478
Who the fuck kan je daten zonder z'n 06 te hebben
pi_198982502
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:10 schreef hoechst het volgende:
Who the fuck kan je daten zonder z'n 06 te hebben
Misschien wel via een app zonder nummers uit te wisselen. Heb ik ook wel eens gedaan.
-
  dinsdag 13 april 2021 @ 09:58:26 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198982916
Wacht een paar dagen en anders neem je zelf contact op.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198983014
Ik stuurde altijd de dag erna wel even een berichtje als ik het leuk vond. Meestal had ik voorafgaand aan de date ook al bijna dagelijks wat contact, dus waarom daarna niet? Hoeft ook niet gelijk een diepgaand uitgebreid gesprek te zijn, maar gewoon wat leuke berichtjes heen en weer. Weet niet of dat "gemiddeld" is, want ik ken de eindeloze discussie over dat je x dagen zou moeten wachten etc., maar ik vind dat een beetje onzin.

En het is toch leuk als je date contact met je opneemt, ook als dat de vrouw is? Ik snap dat spastische gedoe eerlijk gezegd nooit zo, alsof je dan wanhopig zou zijn, terwijl je toch allebei met volle bewustzijn met elkaar op date gaat :P Als je de date zelf niet leuk vond, dan heb je gelijk een moment om netjes aan te geven dat je het liever bij die ene date wilt laten. Beter dan ghosten en iedereen weet waar hij of zij aan toe is.

Enfin, hoe was je date en waar hoop je op? :)
pi_198983109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:39 schreef zon_9 het volgende:

[b]Stel je voor dat je een date had met een vrouw en je kreeg haar telefoonnummer op die date. Je vond de date leuk, hoe lang zou het duren om daarna contact met haar op te nemen? Maakt het uit of je denkt dat ze het ook leuk vond, of als je het niet zeker weet?

Lijkt me heel belangrijk wat je denkt dat de ander vond van die date....
Ook om te bepalen wat je daarna doet, maakt het veel uit welke signalen je tijdens die date kreeg (en die signalen zijn imho veelzeggender dan wat iemand bv aan het einde 'zegt' erover: iemand die de hele avond met een donker gezicht heeft gezeten en weinig response zegt, kan best vriendelijk zggen het leuk gevonden te hebben, maar dat geloof je waarschnl. niet)

hoe leuk ik iemand zou vinden, als die ander de indruk wekte het niet naar haar zin te hebben gehad, denk ik wel dat het voor mij ook over is en ga ik er verder niet achteraan hobbelen..
aan een dood paard moet je niet trekken.

Tevens zou ik nie een specifiek aantal dagen denken te moeten wachten, maar als ik niets te melden had, vermoed ik dat ik ook niet direkt zou opbellen (alhoewel er ook tijden waren waar ik dat wel deed, is wel een goed teken als je zoeel zin hebt iemand snel te spreken... maar dat moet ook een beetje van de ander afkomen, een erg gesloten persoon wekt dat veel minder op)

Tevens was ik nooit echt enthousiast over die ouderwetse ideen dat enkel de man contact op moet nemen met de vrouw, of spelletjes te spelen met lang wachten voor contact opnemen.
ik denk dat ik een vrouw die kennelijk zelf geen moeite wil doen en zelf passief blijft 'wachten' bij de telefoon, per definitie niet erg leuk zou vinden.

echter, dit soort dingen kent gewoon een enorm verschil per persoon en kun je nooit algemeniseren over alle mannen.
Er zullen zeker ook mannen zijn die vinden dat zij altijd initiatief moeten nemen, en die onzeker worden als een vrouw dat doet.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198983175
Waarom zou je wachten op de ander als je het zelf gewoon leuk vond? Ik snap dat nooit zo. Ik zou het eigenlijk al een beetje een afknapper vinden wanneer de vrouw in traditionele rollen denkt en pas iets gaat zeggen wanneer ik iets heb gestuurd. :') Gewoon zeggen dat je het leuk vond, zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_198983825
Ik heb meestal voorafgaand aan een date regelmatig app contact. Meestal is er na een date bij thuiskomst ook wel weer even contact met wat sociale dingen als zeggen dat je het een leuke avond vond of vragen of iemand goed thuisgekomen is. Zowel ik als de man kan hierbij het initiatief nemen. Er is geen wetenschap die hier regels voor stelt, maar het is gewoon menselijk contact als je geinteresseerd bent in elkaar
pi_198983930
Hoe voel jij je over het algemeen rondom het daten zon?

Als ik jouw topics lees denk ik wat doe je jezelf toch aan, leuk en ontspannen klinkt het iig niet. Of heb je wel een leuke tijd over het algemeen?
What's the name of the game?
pi_198985141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:39 schreef zon_9 het volgende:
Ik weet dat het per situatie kan verschillen, maar probeer je gemiddeld gedrag te geven

Stel je voor dat je een date had met een vrouw en je kreeg haar telefoonnummer op die date. Je vond de date leuk, hoe lang zou het duren om daarna contact met haar op te nemen? Maakt het uit of je denkt dat ze het ook leuk vond, of als je het niet zeker weet?

wat denk je als de vrouw die eerste stap zet en contact met je opneemt? Hoe is je reactie daarop als je de date niet zo leuk vond, of de date leuk vond?


Ja, ik had meer dan 24 uur geleden een date, hij heeft sindsdien geen contact met mij opgenomen
Zou jij een man willen die je alsnog afkeurt, omdat jij als eerste weer contact opnam en niet lijdzaam af ging zitten wachten?
  dinsdag 13 april 2021 @ 12:48:55 #14
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_198985160
Hij wilt je niet.

ik wel. wat is je nummer?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_198985259
Tip voor vrouwen in het algemeen: neem nooit de eerste stap.
pi_198985510
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:57 schreef BookFreak het volgende:
Tip voor vrouwen in het algemeen: neem nooit de eerste stap.
Tip voor mannen : neem nooit de eerste stap.

Wat een onzin. :')

Toon interesse, word het daarna weer afstandelijk gedoe dat je na een week een keer wat hoort, dan is het klaar en move on.
pi_198986112
Als ik een leuke date heb gehad en ze geeft me haar telefoonnummer, dan zou ik de dag erna of in ieder geval binnen 24 uur een berichtje sturen.

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een vrouw me na de date dezelfde avond via de dating-app haar nummer stuurde en de ochtend erna (omdat ik blijkbaar niet snel genoeg had gereageerd) de vraag of ik nog aan het bedenken was wat ik van de date vond, of dat ik geen zin had in verder contact.

Wat mij betreft zou er geen verschil hoeven zijn tussen de vrouw die contact zoekt of de man, als je zelf graag contact wilt opnemen, doe het dan gewoon.

Tegenwoordig maak ik het in de pre-afspreekfase trouwens steeds vaker mee dat een vrouw gerust een week de tijd neemt voordat ze een antwoord stuurt, is dat ook iets nieuws, of ben ik écht slechts één van de velen? :')

OT: Heb je al contact met hem opgenomen TS?
pi_198986117
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:57 schreef BookFreak het volgende:
Tip voor vrouwen in het algemeen: neem nooit de eerste stap.
Waarom zou ik dat niet doen?
pi_198986279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:18 schreef BlijEi92 het volgende:
Ik heb meestal voorafgaand aan een date regelmatig app contact. Meestal is er na een date bij thuiskomst ook wel weer even contact met wat sociale dingen als zeggen dat je het een leuke avond vond of vragen of iemand goed thuisgekomen is. Zowel ik als de man kan hierbij het initiatief nemen. Er is geen wetenschap die hier regels voor stelt, maar het is gewoon menselijk contact als je geinteresseerd bent in elkaar
Precies dit. Als je eerst al dagelijks contact hebt en daarna een date. Ga je dan daarna radiostilte laten vallen, omdat dat zo hoort? Zou me heel argwanend maken.
pi_198986494
Wat een raar gedoe zeg van beide kanten.

Ik ken trouwens geen mannen die er niet voor gaan als ze iets willen dus het zou een teken kunnen zijn, maar wel laf.

App zelf gewoon.
pi_198986534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:10 schreef hoechst het volgende:
Who the fuck kan je daten zonder z'n 06 te hebben
volgens mij kun je nog steeds iemand in het echt tegenkomen :D
pi_198986593
wat is er mis mee om de volgende dag even een kort appje te sturen dat je het leuk vond en wat jou betreft best een vervolg mag krijgen. Laat je het gewoon aan hem/haar over of daar op in gegaan wordt.
pi_198988979
Ja, er zijn tekenen die me doen denken dat hij me misschien leuk vond. Dingen die andere jongens op andere dates niet deden, zoals om me terug te brengen naar mijn trein en met me te wachten (ja, geloof me, dit is zeldzaam!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198988992
op deze vraag is maar 1 antwoord...

ligt eraan of er penetratie plaatsgevonden heeft.
pi_198989104
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:07 schreef hoechst het volgende:
p deze vraag is maar 1 antwoord...

ligt eraan of er penetratie plaatsgevonden heeft.
Nee, helemaal niets, slechts een uurtje met iemand die je voor het eerst ontmoet.

Voor mij is het ook meer met een serieuze bedoeling en ik hoop voor hem ook, maar ik zou het toch nog moeten ontdekken
pi_198989136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:39 schreef zon_9 het volgende:
wat denk je als de vrouw die eerste stap zet en contact met je opneemt? Hoe is je reactie daarop als je de date niet zo leuk vond, of de date leuk vond?
Ben zelf niet zo van de bewuste radiostiltes, dus heb doorgaans niet eens door wie als eerste weer reageert. Ik zou sowieso nog even de vraag gestuurd hebben of je veilig bent thuisgekomen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198989175
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:05 schreef zon_9 het volgende:

....zoals om me terug te brengen naar mijn trein en met me te wachten (ja, geloof me, dit is zeldzaam!)
waarom zou dat zeldzaam zijn?

Enkel de meest botte hork zou niet een date terugbrengen naar de trein en een tijdje te wachten, als ze aangeeft dat op prijs te stellen.
en als ze graag met hem wil spreken, kun je natuurlijk zelf een berichtje sturen, is ook een aardig teken en erder niet moeilijk
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198989252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

waarom zou dat zeldzaam zijn?

Enkel de meest botte hork zou niet een date terugbrengen naar de trein en een tijdje te wachten, als ze aangeeft dat op prijs te stellen.
en als ze graag met hem wil spreken, kun je natuurlijk zelf een berichtje sturen, is ook een aardig teken en erder niet moeilijk
Ik zeg nooit dat ik iets wil. Maar meestal laten ze me alleen lopen en gaan ze direct terug naar huis. In plaats daarvan was ik verrast dat hij echt bij me bleef. Dan denk ik dat hij een knuffel verwachtte of zoiets, maar ik was in de war omdat we mondkapjes hadden en dus hielden we die afstand.
Maar laten we zeggen dat ik de intuïtie kreeg dat hij niet wilde dat het zo zou eindigen. Maar dan komt het niet overeen met het niet schrijven.
pi_198989264
x2

[ Bericht 99% gewijzigd door zon_9 op 13-04-2021 17:27:01 ]
pi_198989265
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

waarom zou dat zeldzaam zijn?

Enkel de meest botte hork zou niet een date terugbrengen naar de trein en een tijdje te wachten, als ze aangeeft dat op prijs te stellen.
en als ze graag met hem wil spreken, kun je natuurlijk zelf een berichtje sturen, is ook een aardig teken en erder niet moeilijk
Dan moet ze dat wel aangeven. Als je allebei een trein te halen hebt sta ik er niet zo gauw bij stil dat de ander verwacht dat ik een trein later neem zodat ik een kwartier met haar kan wachten.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198989282
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:14 schreef zon_9 het volgende:

[..]

Nee, helemaal niets, slechts een uurtje met iemand die je voor het eerst ontmoet.

Voor mij is het ook meer met een serieuze bedoeling en ik hoop voor hem ook, maar ik zou het toch nog moeten ontdekken
Dat is helemaal niet helaas
wees blij!!

anders zou het helemaal een slecht teken zijn.
pi_198989286
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:26 schreef Stepperoller het volgende:
Dan moet ze dat wel aangeven. Als je allebei een trein te halen hebt sta ik er niet zo gauw bij stil dat de ander verwacht dat ik een trein later neem zodat ik een kwartier met haar kan wachten.
nee hij was gewoon op de fiets. Voor hem geen trein .. daarom. Hij had net zo kunnen vertrekken.
pi_198989330
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:28 schreef zon_9 het volgende:

[..]

nee hij was gewoon op de fiets. Voor hem geen trein .. daarom. Hij had net zo kunnen vertrekken.
Oh mijn vriendin heeft tijdens onze eerste ontmoeting wel samen met mij op de trein gewacht (ik had de trein naar haar stad genomen).

Denk dat we alweer contact hadden toen ik in de trein terug zat en zij thuis was. Maar dat was nog in het SMS tijdperk en als 16-jarigen hadden we geen oneindig tegoed, dus dat weet ik niet zeker.

En anders sowieso dezelfde avond nog op MSN. _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198989358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:14 schreef zon_9 het volgende:

[..]

Nee, helemaal niets, slechts een uurtje met iemand die je voor het eerst ontmoet.

Voor mij is het ook meer met een serieuze bedoeling en ik hoop voor hem ook, maar ik zou het toch nog moeten ontdekken
Hoewel het serieus voor jou is, zou ik er nu niet teveel van verwachten, van een uurtje ontmoeting.

24 uur geleden is nog echt niet lang. Nu is ook net werk tijd voorbij, mocht hij naar kantoor moeten gaan, is hij nog aan het reizen.

Hij appt vanavond misschien wel een keer, rustig aan. En anders vindt hij andere dingen interessanter Als hij morgen nog niet contact met je heeft opgenomen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198989387
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:36 schreef Godshand het volgende:
niet lang. Nu is ook net werk tijd voorbij, mocht hij naar kantoor moeten gaan, is hij nog aan het reizen.
Nee nu meer dan 48...

Ik denk erover om een ​​gesprek te beginnen, maar ik heb liever dat hij me eerst iets stuurt...
pi_198989417
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:39 schreef zon_9 het volgende:

[..]

Nee nu meer dan 48...

Ik denk erover om een ​​gesprek te beginnen, maar ik heb liever dat hij me eerst iets stuurt...
Misschien zit hij in precies hetzelfde schuitje als jij...
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198989467
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:39 schreef zon_9 het volgende:

[..]

Nee nu meer dan 48...

Ik denk erover om een ​​gesprek te beginnen, maar ik heb liever dat hij me eerst iets stuurt...
Gewoon rustig afwachten, niet zo hysterisch. Ga anders de paarden hun haren kammen ofzo

Morgen bericht hij wel en anders maar niet. Hij is niet de laatste vent op Aarde hoor... :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 13 april 2021 @ 20:23:32 #38
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198992398
Tot nu toe heeft elke man die niet vanuit beide kanten voor 1 keertje was op z’n minst de volgende dag wat laten horen. Vaak zelfs dezelfde avond nog of ik goed thuis was gekomen en dat ze het leuk hadden gehad.

Zelf ook weleens contact opgenomen, maar altijd vrij vlot. Wordt daar slecht op gereageerd dan hoeft het voor mij niet meer. Maar meestal kreeg ik niet eens de kans om als eerste contact op te nemen, was er voordat ik uitgeslapen was al contact van zijn kant.

Meer als een dag niets zou ik zelfs raar vinden, kan best dat iemand even druk ik, maar verwacht toch wel na werktijd een reactie (terug).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198992571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tot nu toe heeft elke man die niet vanuit beide kanten voor 1 keertje was op z’n minst de volgende dag wat laten horen. Vaak zelfs dezelfde avond nog of ik goed thuis was gekomen en dat ze het leuk hadden gehad.

Zelf ook weleens contact opgenomen, maar altijd vrij vlot. Wordt daar slecht op gereageerd dan hoeft het voor mij niet meer. Maar meestal kreeg ik niet eens de kans om als eerste contact op te nemen, was er voordat ik uitgeslapen was al contact van zijn kant.

Meer als een dag niets zou ik zelfs raar vinden, kan best dat iemand even druk ik, maar verwacht toch wel na werktijd een reactie (terug).
je hebt heel veel geluk. Bij mij gebeurt het nog steeds veel, dat ik eerst contact moet opnemen . Ik denk erover hem nu te schrijven, omdat ik niet zeker weet of hij zal schrijven omdat hij het nog niet heeft gedaan .. moet ik het dan nu vanavond doen?

ik zal daarna tenminste weten wat er aan de hand is.... .. maar ik moet dus heel direct zijn?
pi_198992612
Wanneer ik daar behoefte aan heb.
pi_198992700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:36 schreef Cockwhale het volgende:
Wanneer/als ik daar behoefte aan heb.
pi_198992791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:33 schreef zon_9 het volgende:

[..]

je hebt heel veel geluk. Bij mij gebeurt het nog steeds veel, dat ik eerst contact moet opnemen . Ik denk erover hem nu te schrijven, omdat ik niet zeker weet of hij zal schrijven omdat hij het nog niet heeft gedaan .. moet ik het dan nu vanavond doen?

ik zal daarna tenminste weten wat er aan de hand is.... .. maar ik moet dus heel direct zijn?
Ik weet niet wat jij onder heel direct verstaat, maar als je het leuk vond kun je toch gewoon vragen of hij nog eens wil afspreken?
Als hij dat niet wil weet je waar je aan toe bent en als hij dat wel wil heb je misschien weer een leuke date. :)
  dinsdag 13 april 2021 @ 20:49:53 #43
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_198992814
App em gewoon zelf als het moeilijk voor je is om te wachten om hij wellicht gaat appen.
Wat een gedoe om niks.
pi_198992833
zeventien minuten en drieentwintig seconden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198993272
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:33 schreef zon_9 het volgende:

[..]

je hebt heel veel geluk. Bij mij gebeurt het nog steeds veel, dat ik eerst contact moet opnemen . Ik denk erover hem nu te schrijven, omdat ik niet zeker weet of hij zal schrijven omdat hij het nog niet heeft gedaan .. moet ik het dan nu vanavond doen?

ik zal daarna tenminste weten wat er aan de hand is.... .. maar ik moet dus heel direct zijn?
Dan lig je blijkbaar niet zo goed in de markt. Aan jou uit te zoeken waar dit aan ligt.

Hieronder reacties van fokkers dat ze een foto van je willen zien...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:19:56 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198993388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:33 schreef zon_9 het volgende:

[..]

je hebt heel veel geluk. Bij mij gebeurt het nog steeds veel, dat ik eerst contact moet opnemen . Ik denk erover hem nu te schrijven, omdat ik niet zeker weet of hij zal schrijven omdat hij het nog niet heeft gedaan .. moet ik het dan nu vanavond doen?

ik zal daarna tenminste weten wat er aan de hand is.... .. maar ik moet dus heel direct zijn?
Ik vind het iig vrij normaal om binnen een dag even te zeggen dat je het leuk vond, even een berichtje.
Wie dat als eerste doet boeit niet.

Vind twee dagen niets best apart. Maar snap niet waarom jij dan niet even wat hebt gezegd. Als ik halverwege de volgende dag nog niets heb gehoord zeg ik zelf wat. Verwacht dan niet binnen 10 minuten antwoord, maar iig wel ergens in de avond na werktijd.

Nu ben ik misschien anders ofzo, ik doe niet aan spelletjes en gedoe. Geen hij moet zich bewijzen of andere rare dingen. Was het voor herhaling vatbaar dan weet die ander dat al voordat hij gaat. Hoeft hij niet te denken ik moet zus of zo doen om in de smaak te vallen. Hoeft niet bang te zijn me af te schrikken door ‘te snel’ te reageren met gewoon een vond het leuk ed.

Als de mogelijkheid er is dat hij bang is je af te schrikken zou ik gewoon zelf een berichtje sturen met vind het gezellig/leuk. Geen gedoe eromheen, maar gewoon een leuk berichtje. Het is dan aan hem om terug te reageren. Als hij er hetzelfde over denkt zal hij vlotjes (werk ed in acht nemende) reageren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198993916
Dus ik heb contact met hem opgenomen en ik wil wat advies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198994110
Is er wel of niet geneukt? Indien wel, wil ie nog wel een keertje. Indien niet, hoopt ie nu z'n kans te grijpen.

Maar er kunnen ook tig andere redenen zijn.
pi_198994262
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:56 schreef Cockwhale het volgende:
, wil ie nog wel een keertje. Indien niet, hoopt ie nu z'n kans te grijpen.

Maar er kunnen ook tig andere redenen zijn
Nee niets gebeurd.

Maarja. Vind het jammer nu. Ik durf mijn wens uit te spreken om hem weer te zien, en hij antwoordt met een half positieve, half negatieve zin die voor mij laat zien dat hij geen standpunt durft in te nemen, en dat vind ik niet leuk

Ik heb nu geen behoefte om te antwoorden. Gewoon om te gaan slapen. Ik voel me uitgeput
pi_198994370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:04 schreef zon_9 het volgende:

[..]

Nee niets gebeurd.

Maarja. Vind het jammer nu. Ik durf mijn wens uit te spreken om hem weer te zien, en hij antwoordt met een half positieve, half negatieve zin die voor mij laat zien dat hij geen standpunt durft in te nemen, en dat vind ik niet leuk

Ik heb nu geen behoefte om te antwoorden. Gewoon om te gaan slapen. Ik voel me uitgeput
Niet zo raar denken..

Het feit dat hij nog een keer wilt zegt genoeg lijkt me...
En wanneer? betekent dat hij serieus is.
pi_198995455
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:04 schreef zon_9 het volgende:

[..]

Nee niets gebeurd.

Maarja. Vind het jammer nu. Ik durf mijn wens uit te spreken om hem weer te zien, en hij antwoordt met een half positieve, half negatieve zin die voor mij laat zien dat hij geen standpunt durft in te nemen, en dat vind ik niet leuk

Ik heb nu geen behoefte om te antwoorden. Gewoon om te gaan slapen. Ik voel me uitgeput
Ja, dat is lastig als je daarmee zit. Aan de andere kant denk ik ook, stel je niet zo aan. Je komt daardoor over als verwend (prinsesje) fragiel of wanhopig.
  dinsdag 13 april 2021 @ 23:17:56 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198995522
Gewoon contact opnemen dan weet je snel genoeg of die nog wil. Daar heeft wie er begint echt geen invloed op
  dinsdag 13 april 2021 @ 23:24:15 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198995600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 23:17 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon contact opnemen dan weet je snel genoeg of die nog wil. Daar heeft wie er begint echt geen invloed op
Heeft ze inmiddels gedaan. En hij wil nog een x op date en vraagt zelfs wanneer. Maar hij formuleert het niet positief genoeg naar haar zin, dus nu zit ze daar weer over te sippen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198995675
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heeft ze inmiddels gedaan. En hij wil nog een x op date en vraagt zelfs wanneer. Maar hij formuleert het niet positief genoeg naar haar zin, dus nu zit ze daar weer over te sippen..
ach gut....
dan denk ik overigens dat ze hem eigenlijk niet werkelijk zo leuk vind... bij échte liefde ga je echt niet daarover zitten te miepen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199008979
Ik ben een persoon die vaak intuïtie uit een bericht haalt. Een persoon zou niet de neiging hebben om het formuleren te ingewikkeld te maken.

Waarom zegt hij gewoon niet "ja ik wil je ontmoeten", in plaats van "ik vind het niet erg"? Ik denk dat iemand die de neiging heeft om taal te compliceren (bewust of onbewust) een boodschap zal doorgeven. Ik vind hem een ​​erg aardige man en misschien wil hij geen nee zeggen.

Ben ik de enige die dat denkt? Ik heb nog geen 24 uur gereageerd, ik was er moe van en had het toen erg druk. Overweeg het nu opnieuw ...
pi_199009421
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:54 schreef zon_9 het volgende:
Ik ben een persoon die vaak intuïtie uit een bericht haalt. Een persoon zou niet de neiging hebben om het formuleren te ingewikkeld te maken.

Waarom zegt hij gewoon niet "ja ik wil je ontmoeten", in plaats van "ik vind het niet erg"? Ik denk dat iemand die de neiging heeft om taal te compliceren (bewust of onbewust) een boodschap zal doorgeven. Ik vind hem een ​​erg aardige man en misschien wil hij geen nee zeggen.

Ben ik de enige die dat denkt? Ik heb nog geen 24 uur gereageerd, ik was er moe van en had het toen erg druk. Overweeg het nu opnieuw ...
Ja, je bent de enige die dat denkt.
  donderdag 15 april 2021 @ 00:08:09 #57
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_199009480
Het is ook een beetje mannentaal. Zo van: die zou ik niet uit bed trappen. Oftewel: daar zeg ik geen nee tegen! Dat kan ook korter door gewoon ja te zeggen. Zoek er niet te veel achter, ga plezier maken op de 2e date en kijk dan verder. Je bent niet meteen getrouwd ofzo.
pi_199009610
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:54 schreef zon_9 het volgende:
Ik ben een persoon die vaak intuïtie uit een bericht haalt. Een persoon zou niet de neiging hebben om het formuleren te ingewikkeld te maken.

Waarom zegt hij gewoon niet "ja ik wil je ontmoeten", in plaats van "ik vind het niet erg"? Ik denk dat iemand die de neiging heeft om taal te compliceren (bewust of onbewust) een boodschap zal doorgeven. Ik vind hem een ​​erg aardige man en misschien wil hij geen nee zeggen.

Ben ik de enige die dat denkt? Ik heb nog geen 24 uur gereageerd, ik was er moe van en had het toen erg druk. Overweeg het nu opnieuw ...
"Ik vind het niet erg" = "Ik wil je best nog eens ontmoeten, maar als die dag een Playboy Bunny met mij wil daten, gaat die voor en zeg ik het af :9~ "
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199009667
Over welk niveau praten we hier?

Een bouwvakker die zegt "dat vind ik niet erg" met een vette knipoog, is misschien botergeil en kan niet wachten.

Maar een academicus die zegt "dat vind ik niet erg" bedoelt waarschijnlijk dat hij, om jou een plezier te doen, best nog een keer wil afspreken voor een kop koffie met de kleren aan.

In een normale conversatie voel je wel de intentie, maar die nuances gaan verloren in geschreven bericht.

Vooralsnog denk ik: geen match.
pi_199009679
Overigens is de vraag of hij jou wel of niet leuk vindt irrelevant geworden door een ander feit, namelijk: jij begrijpt hem niet. En dat zal vermoedelijk altijd een probleem blijven, mocht deze date ooit uitmonden in een relatie. Een tweede date is prima om hiervan een bevestiging te krijgen. Mochten er dan tijdens of na die date wéér dingen zijn die je niet begrijpt, dan weet je genoeg: niet aan beginnen.

Kortom, ik zou me op die vraag richten (of jullie elkaar begrijpen) en niet zo zeer of jullie door elkaar in fysieke zin worden aangetrokken. Tenzij je behoefte hebt aan een avondje seks natuurlijk, dat kan ook en daar is verder niets mis mee.
pi_199010531
@SjoukjeHooynaayer Ja, academicus.

Maar dus ondanks dat we elkaar misschien niet begrijpen, geen match etc .. betekent het dat je ook tot mijn conclusie komt dat hij een koffie kan accepteren maar niet zo geïnteresseerd is?

Misschien kan ik antwoorden dat ik het prima vind om te ontmoeten, maar het is ook oké als niet. Gewoon om hem te laten zien waar mijn twijfel ligt. Anders kan ik hem graag ontmoeten, maar ik blijf bij die twijfel die onbeantwoord is gebleven.

Ik ben ook een academicus, ik ben altijd erg analytisch, en het is alleen dan om te laten zien wie ik ben om die twijfel te delen. En misschien kan hij dan zeggen dat het een taalfout is? of iets anders?

Misschien hebben jullie een leuk idee om deze twijfel per bericht te delen? kort tussen twee zinnen, of een grapje maken.. ik weet het niet?
pi_199010655
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 08:40 schreef zon_9 het volgende:


Misschien kan ik antwoorden dat ik het prima vind om te ontmoeten, maar het is ook oké als niet. Gewoon om hem te laten zien waar mijn twijfel ligt. Anders kan ik hem graag ontmoeten, maar ik blijf bij die twijfel die onbeantwoord is gebleven.
Voor wie zeg je dat dan?

Voor je eigen gevoel?
Of omdat je dan op voorhand een specifieke tegenreactie van hem wenst te zien?

In het laatste geval zou ik je aanraden enkel je eigen spiegelbeeld te daten... Dat is de enige garantie op de voorspelbaarheid die je in een ander zoekt.

Als je een ander mens gaat Daten, zit je er toch mee dat dat een geheel ander persoon is met ook en ander referentiekader die lang niet precies hetzelfde denkt als jij dat doet.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199010691
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:05 schreef zon_9 het volgende:
Ja, er zijn tekenen die me doen denken dat hij me misschien leuk vond. Dingen die andere jongens op andere dates niet deden, zoals om me terug te brengen naar mijn trein en met me te wachten (ja, geloof me, dit is zeldzaam!)
Pff dat andere mannen horkerig zijn daar zou ik het niet vanaf laten hangen. Bepaal zelf je normen.

Ik denk dat je te onzeker over jezelf bent om te daten. Liefde komt vanuit ontspannenheid. Met zoveel angst en drama trek je alleen mensen met issues aan.
What's the name of the game?
pi_199010726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:54 schreef zon_9 het volgende:
Ik ben een persoon die vaak intuïtie uit een bericht haalt. Een persoon zou niet de neiging hebben

Waarom zegt hij gewoon niet "ja ik wil je ontmoeten", in plaats van "ik vind het niet erg"? Ik denk dat iemand die de neiging heeft om taal te compliceren (bewust of onbewust) een boodschap zal doorgeven. Ik vind hem een ​​erg aardige man en misschien wil hij geen nee zeggen.

Ben ik de enige die dat denkt? Ik heb nog geen 24 uur gereageerd, ik was er moe van en had het toen erg druk. Overweeg het nu opnieuw ...
Paranoïde dus
pi_199010736
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:54 schreef zon_9 het volgende:
Ik ben een persoon die vaak intuïtie uit een bericht haalt. Een persoon zou niet de neiging hebben om het formuleren te ingewikkeld te maken.

Waarom zegt hij gewoon niet "ja ik wil je ontmoeten", in plaats van "ik vind het niet erg"? Ik denk dat iemand die de neiging heeft om taal te compliceren (bewust of onbewust) een boodschap zal doorgeven. Ik vind hem een ​​erg aardige man en misschien wil hij geen nee zeggen.

Ben ik de enige die dat denkt? Ik heb nog geen 24 uur gereageerd, ik was er moe van en had het toen erg druk. Overweeg het nu opnieuw ...
_O-

Niet iedereen is een meester op het gebied van geschreven taal. De neiging om te gecompliceerd en te passief te formuleren is een valkuil van velen, ook van academici.

Ik hoop dat je op een dag snapt dat die semantische analyses van je je op liefdesgebied niet gaan helpen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199010857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:00 schreef -marz- het volgende:

[..]

Pff dat andere mannen horkerig zijn daar zou ik het niet vanaf laten hangen. Bepaal zelf je normen.

Ik denk dat je te onzeker over jezelf bent om te daten. Liefde komt vanuit ontspannenheid. Met zoveel angst en drama trek je alleen mensen met issues aan.
Denk dat dit wel de rode draad is van TS haar datingproblemen.

Mensen met bindingsproblemen van wat voor aard dan ook komen niet gauw uit bij iemand die wel in staat is vanuit ontspannenheid te binden, omdat dat niet op elkaar aansluit qua golflengte. Twee antagonisten qua destructieve copingsmechanismen op liefdesgebied juist weer wel (want twee personen met bindingsangst komen niet ver samen), omdat zij in elkaars patroon passen. En onbewust selecteert men daar vaak op.

Bewust worden van je zelfbeeld en hoe je je bindt kan al veel helpen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199010874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:00 schreef -marz- het volgende:

[..]

Pff dat andere mannen horkerig zijn daar zou ik het niet vanaf laten hangen. Bepaal zelf je normen.

Ik denk dat je te onzeker over jezelf bent om te daten. Liefde komt vanuit ontspannenheid. Met zoveel angst en drama trek je alleen mensen met issues aan.
Ze heeft niet veel ervaring, dus die ontspanning moet nog komen.

Als jouw eerste stappen op het liefdespad al meteen relax begonnen is dat mooi, maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden natuurlijk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 15 april 2021 @ 09:40:45 #68
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199011085
Als ik iemand leuk vond dan stuurde ik na de date meteen een bericht van was gezellig, goed thuisgekomen etc.

Als ik iemand niks aan vond dan deed ik lekker ghosten en gaf ik halve antwoorden als zij contact zocht.
pi_199011124
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 08:40 schreef zon_9 het volgende:
Misschien kan ik antwoorden dat ik het prima vind om te ontmoeten, maar het is ook oké als niet. Gewoon om hem te laten zien waar mijn twijfel ligt. Anders kan ik hem graag ontmoeten, maar ik blijf bij die twijfel die onbeantwoord is gebleven.
Als je je twijfel met hem wilt delen dan moet je je twijfel delen en niet zo'n vaag voorstel doen. Als iemand tegen mij zou zeggen "prima om te ontmoeten, maar ook oké als niet" dan zou het van mij niet meer hoeven. Dan denk ik niet "oh ze heeft twijfels, ik voel me geroepen om dat nu weg te nemen", maar denk ik "blijkbaar boeit het haar niet zoveel, laat maar".

Verzuip jezelf niet in allerlei analyses van zijn berichten. Iedereen heeft zijn eigen stijl van communiceren en misschien is hij net zo onzeker als jij bent over het hele daten en communiceert hij daardoor (extra) onhandig. Als jij ervoor open staat om nog eens met hem af te spreken om te kijken hoe het zit met die twijfels, ga er dan voor. Dan weet je veel beter waar je aan toe bent. Je hoeft niet gelijk met hem te trouwen.
pi_199011147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:14 schreef zon_9 het volgende:

[..]

Nee, helemaal niets, slechts een uurtje met iemand die je voor het eerst ontmoet.

Voor mij is het ook meer met een serieuze bedoeling en ik hoop voor hem ook, maar ik zou het toch nog moeten ontdekken
Als je nog steeds niets hebt gehoord is hij of aan het wachten op een berichtje van jou aka hij is net zo onzeker.
Of hij heeft geen interesse, dus nogmaals.. Laat wat van je horen dan.

Baat het niet dan..? Ja? Okay dus gewoon doen.
  donderdag 15 april 2021 @ 11:40:48 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199012187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Als je nog steeds niets hebt gehoord is hij of aan het wachten op een berichtje van jou aka hij is net zo onzeker.
Of hij heeft geen interesse, dus nogmaals.. Laat wat van je horen dan.

Baat het niet dan..? Ja? Okay dus gewoon doen.
Dat heeft ze al gedaan. Hij heeft ook gereageerd. Maar het antwoord bevalt haar semantisch niet ;(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 april 2021 @ 11:55:35 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199012353
Nederlands is niet TS haar moedertaal. Dan kan ik me voorstellen dat bepaalde betekenis je ontgaat. Dat je bijv. niet aanvoelt dat ‘ik zou het niet erg vinden’ dus ook kan betekenen ‘ja, dat lijkt me (hartstikke) leuk’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199012524
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Nederlands is niet TS haar moedertaal. Dan kan ik me voorstellen dat bepaalde betekenis je ontgaat. Dat je bijv. niet aanvoelt dat ‘ik zou het niet erg vinden’ dus ook kan betekenen ‘ja, dat lijkt me (hartstikke) leuk’.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199012534
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Nederlands is niet TS haar moedertaal. Dan kan ik me voorstellen dat bepaalde betekenis je ontgaat. Dat je bijv. niet aanvoelt dat ‘ik zou het niet erg vinden’ dus ook kan betekenen ‘ja, dat lijkt me (hartstikke) leuk’.
Misschien des te meer ook een signaal voor TS dat “intuïtie uit een bericht halen” dan al helemaal koffiedik kijken is.
pi_199012596
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:08 schreef zon_9 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je dat teruggeven: “Dat komt niet heel enthousiast over, wat bedoel je ermee? Ik zou het leuk vinden om nog eens af te spreken maar dan moet dat wel wederzijds zijn”

Of gewoon een voorstel doen voor een vervolgdate.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')