Misschien wel via een app zonder nummers uit te wisselen. Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:10 schreef hoechst het volgende:
Who the fuck kan je daten zonder z'n 06 te hebben
Lijkt me heel belangrijk wat je denkt dat de ander vond van die date....quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:39 schreef zon_9 het volgende:
[b]Stel je voor dat je een date had met een vrouw en je kreeg haar telefoonnummer op die date. Je vond de date leuk, hoe lang zou het duren om daarna contact met haar op te nemen? Maakt het uit of je denkt dat ze het ook leuk vond, of als je het niet zeker weet?
Zou jij een man willen die je alsnog afkeurt, omdat jij als eerste weer contact opnam en niet lijdzaam af ging zitten wachten?quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:39 schreef zon_9 het volgende:
Ik weet dat het per situatie kan verschillen, maar probeer je gemiddeld gedrag te geven
Stel je voor dat je een date had met een vrouw en je kreeg haar telefoonnummer op die date. Je vond de date leuk, hoe lang zou het duren om daarna contact met haar op te nemen? Maakt het uit of je denkt dat ze het ook leuk vond, of als je het niet zeker weet?
wat denk je als de vrouw die eerste stap zet en contact met je opneemt? Hoe is je reactie daarop als je de date niet zo leuk vond, of de date leuk vond?
Ja, ik had meer dan 24 uur geleden een date, hij heeft sindsdien geen contact met mij opgenomen
Tip voor mannen : neem nooit de eerste stap.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:57 schreef BookFreak het volgende:
Tip voor vrouwen in het algemeen: neem nooit de eerste stap.
Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:57 schreef BookFreak het volgende:
Tip voor vrouwen in het algemeen: neem nooit de eerste stap.
Precies dit. Als je eerst al dagelijks contact hebt en daarna een date. Ga je dan daarna radiostilte laten vallen, omdat dat zo hoort? Zou me heel argwanend maken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:18 schreef BlijEi92 het volgende:
Ik heb meestal voorafgaand aan een date regelmatig app contact. Meestal is er na een date bij thuiskomst ook wel weer even contact met wat sociale dingen als zeggen dat je het een leuke avond vond of vragen of iemand goed thuisgekomen is. Zowel ik als de man kan hierbij het initiatief nemen. Er is geen wetenschap die hier regels voor stelt, maar het is gewoon menselijk contact als je geinteresseerd bent in elkaar
volgens mij kun je nog steeds iemand in het echt tegenkomenquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:10 schreef hoechst het volgende:
Who the fuck kan je daten zonder z'n 06 te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, helemaal niets, slechts een uurtje met iemand die je voor het eerst ontmoet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:07 schreef hoechst het volgende:
p deze vraag is maar 1 antwoord...
ligt eraan of er penetratie plaatsgevonden heeft.
Ben zelf niet zo van de bewuste radiostiltes, dus heb doorgaans niet eens door wie als eerste weer reageert. Ik zou sowieso nog even de vraag gestuurd hebben of je veilig bent thuisgekomen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:39 schreef zon_9 het volgende:
wat denk je als de vrouw die eerste stap zet en contact met je opneemt? Hoe is je reactie daarop als je de date niet zo leuk vond, of de date leuk vond?
waarom zou dat zeldzaam zijn?quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:05 schreef zon_9 het volgende:
....zoals om me terug te brengen naar mijn trein en met me te wachten (ja, geloof me, dit is zeldzaam!)
Ik zeg nooit dat ik iets wil. Maar meestal laten ze me alleen lopen en gaan ze direct terug naar huis. In plaats daarvan was ik verrast dat hij echt bij me bleef. Dan denk ik dat hij een knuffel verwachtte of zoiets, maar ik was in de war omdat we mondkapjes hadden en dus hielden we die afstand.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom zou dat zeldzaam zijn?
Enkel de meest botte hork zou niet een date terugbrengen naar de trein en een tijdje te wachten, als ze aangeeft dat op prijs te stellen.
en als ze graag met hem wil spreken, kun je natuurlijk zelf een berichtje sturen, is ook een aardig teken en erder niet moeilijk
Dan moet ze dat wel aangeven. Als je allebei een trein te halen hebt sta ik er niet zo gauw bij stil dat de ander verwacht dat ik een trein later neem zodat ik een kwartier met haar kan wachten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom zou dat zeldzaam zijn?
Enkel de meest botte hork zou niet een date terugbrengen naar de trein en een tijdje te wachten, als ze aangeeft dat op prijs te stellen.
en als ze graag met hem wil spreken, kun je natuurlijk zelf een berichtje sturen, is ook een aardig teken en erder niet moeilijk
Dat is helemaal niet helaasquote:Op dinsdag 13 april 2021 17:14 schreef zon_9 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets, slechts een uurtje met iemand die je voor het eerst ontmoet.
Voor mij is het ook meer met een serieuze bedoeling en ik hoop voor hem ook, maar ik zou het toch nog moeten ontdekken
nee hij was gewoon op de fiets. Voor hem geen trein .. daarom. Hij had net zo kunnen vertrekken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:26 schreef Stepperoller het volgende:
Dan moet ze dat wel aangeven. Als je allebei een trein te halen hebt sta ik er niet zo gauw bij stil dat de ander verwacht dat ik een trein later neem zodat ik een kwartier met haar kan wachten.
Oh mijn vriendin heeft tijdens onze eerste ontmoeting wel samen met mij op de trein gewacht (ik had de trein naar haar stad genomen).quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:28 schreef zon_9 het volgende:
[..]
nee hij was gewoon op de fiets. Voor hem geen trein .. daarom. Hij had net zo kunnen vertrekken.
Hoewel het serieus voor jou is, zou ik er nu niet teveel van verwachten, van een uurtje ontmoeting.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:14 schreef zon_9 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets, slechts een uurtje met iemand die je voor het eerst ontmoet.
Voor mij is het ook meer met een serieuze bedoeling en ik hoop voor hem ook, maar ik zou het toch nog moeten ontdekken
Nee nu meer dan 48...quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:36 schreef Godshand het volgende:
niet lang. Nu is ook net werk tijd voorbij, mocht hij naar kantoor moeten gaan, is hij nog aan het reizen.
Misschien zit hij in precies hetzelfde schuitje als jij...quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:39 schreef zon_9 het volgende:
[..]
Nee nu meer dan 48...
Ik denk erover om een gesprek te beginnen, maar ik heb liever dat hij me eerst iets stuurt...
Gewoon rustig afwachten, niet zo hysterisch. Ga anders de paarden hun haren kammen ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2021 17:39 schreef zon_9 het volgende:
[..]
Nee nu meer dan 48...
Ik denk erover om een gesprek te beginnen, maar ik heb liever dat hij me eerst iets stuurt...
je hebt heel veel geluk. Bij mij gebeurt het nog steeds veel, dat ik eerst contact moet opnemen . Ik denk erover hem nu te schrijven, omdat ik niet zeker weet of hij zal schrijven omdat hij het nog niet heeft gedaan .. moet ik het dan nu vanavond doen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tot nu toe heeft elke man die niet vanuit beide kanten voor 1 keertje was op z’n minst de volgende dag wat laten horen. Vaak zelfs dezelfde avond nog of ik goed thuis was gekomen en dat ze het leuk hadden gehad.
Zelf ook weleens contact opgenomen, maar altijd vrij vlot. Wordt daar slecht op gereageerd dan hoeft het voor mij niet meer. Maar meestal kreeg ik niet eens de kans om als eerste contact op te nemen, was er voordat ik uitgeslapen was al contact van zijn kant.
Meer als een dag niets zou ik zelfs raar vinden, kan best dat iemand even druk ik, maar verwacht toch wel na werktijd een reactie (terug).
Ik weet niet wat jij onder heel direct verstaat, maar als je het leuk vond kun je toch gewoon vragen of hij nog eens wil afspreken?quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:33 schreef zon_9 het volgende:
[..]
je hebt heel veel geluk. Bij mij gebeurt het nog steeds veel, dat ik eerst contact moet opnemen . Ik denk erover hem nu te schrijven, omdat ik niet zeker weet of hij zal schrijven omdat hij het nog niet heeft gedaan .. moet ik het dan nu vanavond doen?
ik zal daarna tenminste weten wat er aan de hand is.... .. maar ik moet dus heel direct zijn?
Dan lig je blijkbaar niet zo goed in de markt. Aan jou uit te zoeken waar dit aan ligt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:33 schreef zon_9 het volgende:
[..]
je hebt heel veel geluk. Bij mij gebeurt het nog steeds veel, dat ik eerst contact moet opnemen . Ik denk erover hem nu te schrijven, omdat ik niet zeker weet of hij zal schrijven omdat hij het nog niet heeft gedaan .. moet ik het dan nu vanavond doen?
ik zal daarna tenminste weten wat er aan de hand is.... .. maar ik moet dus heel direct zijn?
Ik vind het iig vrij normaal om binnen een dag even te zeggen dat je het leuk vond, even een berichtje.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:33 schreef zon_9 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niets gebeurd.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:56 schreef Cockwhale het volgende:
, wil ie nog wel een keertje. Indien niet, hoopt ie nu z'n kans te grijpen.
Maar er kunnen ook tig andere redenen zijn
Niet zo raar denken..quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:04 schreef zon_9 het volgende:
[..]
Nee niets gebeurd.
Maarja. Vind het jammer nu. Ik durf mijn wens uit te spreken om hem weer te zien, en hij antwoordt met een half positieve, half negatieve zin die voor mij laat zien dat hij geen standpunt durft in te nemen, en dat vind ik niet leuk
Ik heb nu geen behoefte om te antwoorden. Gewoon om te gaan slapen. Ik voel me uitgeput
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |