Eens, alleen zijn we onderhand wel op het punt dat 'er gaat veel niet goed' aan lang voorbij had moeten zijn. Nog een paar weken en het is fokking alweer mei, en we hebben in 3,5 maand amper 3 miljoen keer geprikt. De tijd van 'oplossingen zoeken' moet nu echt voorbij zijn, je MOET vanaf 1 mei fatsoenlijk gaan vaccineren anders gooit straks in de mooie maanden echt iedereen voortijdig het bijltje erbij neer m.b.t. de regeltjes.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan iedereen weer mad, want achteraf was dat een loze belofte.
Ik ben het er mee eens dat er veel niet goed gaat en dat dat opgelost moet worden, maar ik heb liever dat ze een eerlijk verhaal vertellen en zeggen dat dat niet goed gaat en dat er aan wordt gewerkt dan 'ach we gaan nu gewoon het tempo opschroeven' en dat dat achteraf weer gelul blijkt.
Het zou ze wel sieren als ze fouten eens gewoon toegeven in plaats van er om heen draaien.
Hugo is net als het orkest op de Titanic, terwijl het schip al in twee stukken is gebroken speelt hij vrolijk hetzelfde liedje af op zijn viool.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:45 schreef skrn het volgende:
Hugo de Jonge met zijn haven in zicht.![]()
Op maar weer in maritieme termen te spreken: ik heb het idee dat we midden op zee zitten, in een storm, en dat het water aan alle kanten begint binnen te stromen, en dat de pompen gaan uitvallen. Of sterker nog: dat we de pompen niet eens kunnen aanzetten, of niet willen aanzetten.
Precies dit. Er moet gewoon een groot deel van de bevolking gevaccineerd worden, snel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eens, alleen zijn we onderhand wel op het punt dat 'er gaat veel niet goed' aan lang voorbij had moeten zijn. Nog een paar weken en het is fokking alweer mei, en we hebben in 3,5 maand amper 3 miljoen keer geprikt. De tijd van 'oplossingen zoeken' moet nu echt voorbij zijn, je MOET vanaf 1 mei fatsoenlijk gaan vaccineren anders gooit straks in de mooie maanden echt iedereen voortijdig het bijltje erbij neer m.b.t. de regeltjes.
Dat is toch helemaal niet onverwachts. Met oneindige budgetten zijn er mensen die misbruik gaan makenquote:
Dat of een gevalletje Suez-kanaal.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:45 schreef skrn het volgende:
Op maar weer in maritieme termen te spreken: ik heb het idee dat we midden op zee zitten, in een storm, en dat het water aan alle kanten begint binnen te stromen, en dat de pompen gaan uitvallen. Of sterker nog: dat we de pompen niet eens kunnen aanzetten, of niet willen aanzetten.
Dat we de pompen even pauzeren om ze te inspecteren...quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:45 schreef skrn het volgende:
Er is een verschil tussen wat de GGD momenteel aan capaciteit heeft en wat er werkelijk gezet wordt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:45 schreef deedeetee het volgende:
Al die mooie verhalen in maart over 1,5 miljoen prikken per week...... Ze halen niet eens een half miljoen.
https://ggdghor.nl/actueel-bericht/anderhalf-miljoen-vaccinaties/
Het is nog midden april, geen mei.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:45 schreef deedeetee het volgende:
Al die mooie verhalen in maart over 1,5 miljoen prikken per week...... Ze halen niet eens een half miljoen.
https://ggdghor.nl/actueel-bericht/anderhalf-miljoen-vaccinaties/
Klopt, en Middendorp had nog wel wat tegoed natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet onverwachts. Met oneindige budgetten zijn er mensen die misbruik gaan maken
Er zijn ook omt leden die geld verdienen aan het testen
https://nos.nl/liveblog/2(...)-waardering-uit.htmlquote:Hennis en Middendorp treden af, Rutte spreekt waardering uit
Minister Hennis heeft haar aftreden bekend gemaakt in de Tweede Kamer. Aanleiding is het ongeval door een ondeugdelijke granaat waardoor twee militairen de dood vonden en een derde gewond raakte.
Dan heeft vaccineren dus geen enkele zin. We zouden met de vaccinaties onze vrijheid terugkrijgen weet je nog?quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope, op hun website staat: Ook als je gevaccineerd bent heb je een testbewijs nodig.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blabla bla bla blaaaaa
Is er iemand die nog naar de onzin show van firma list en bedrog gaat zitten kijken vanavond?
Ik ben er ook op tegen. Het massaal testen van kinderen (zoals de plannen er zijn) vind ik ook zoiets bizars.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die testsamenleving moet je echt niet willen. Dat is een oplossing voor als je nog jaren op een vaccin moet wachten. Nu is het belachelijk.
Gewoon 50+ en risicogroepen vaccineren en dan alles los laten.
Ik ga wel kijken. Hopelijk komt er een journalist met een vraag over het onderzoek n.a.v. het goede werk van @raptorix .quote:
Laat me raden: nog twee weken?quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blabla bla bla blaaaaa
Is er iemand die nog naar de onzin show van firma list en bedrog gaat zitten kijken vanavond?
Ik heb dat werk even gemist wellicht. Was het iets specifieks?quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken. Hopelijk komt er een journalist met een vraag over het onderzoek n.a.v. het goede werk van @:raptorix .
En dat kan bijna zonder al te veel inspanning met de hoeveelheid vaccins die wekelijks geleverd worden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:39 schreef skrn het volgende:
[..]
Ze moeten zeggen: we gaan het tempo van vaccineren verdriedubbelen.
Want dat moet gewoon nu. Je moet naar 150k / dag.
De komende 3 maanden.
Eens de hele spontaniteit gaat uit het leven, oh vanavond even naar de kroeg, bioscoop, restaurant shit ik heb geen test gedaan kan niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die testsamenleving moet je echt niet willen. Dat is een oplossing voor als je nog jaren op een vaccin moet wachten. Nu is het belachelijk.
Gewoon 50+ en risicogroepen vaccineren en dan alles los laten.
Je begrijpt toch wel dat die 2 weken cruciaal gaan zijn in de bestrijding van dit virus?quote:
Weekje weg in eigen land, mag je jezelf en je gezin drie keer laten testen terwijl je al op vakantie bent, anders kan je niets doenquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens de hele spontaniteit gaat uit het leven, oh vanavond even naar de kroeg, bioscoop, restaurant shit ik heb geen test gedaan kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |