Met als gevolg dat alles weer stopgezet wordt. En we daar maanden over gaan debatteren. Precies wat je niet nodig hebt in een crisis.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan terecht.
Het was zeker te rechtvaardigen om zorgpersoneel dat met covid-patienten werkt in de eerste groep mee te nemen. Ik vind niet dat het daar misgegaan is.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk al mis om bepaalde bevolkingsgroepen met een grote bek voorrang te geven. Het zo snel mogelijk vaccineren van kwetsbaren had gewoon de prioriteit moeten blijven hebben. Wat men in de UK doet. Daar is de IC bezetting nu zo een 30%. En hier 70% las ik.
Alles? alleen het testen voor toegang experiment hopelijkquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:28 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Met als gevolg dat alles weer stopgezet wordt. En we daar maanden over gaan debatteren. Precies wat je niet nodig hebt in een crisis.
'I have a cunning plan'quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blabla bla bla blaaaaa
Is er iemand die nog naar de onzin show van firma list en bedrog gaat zitten kijken vanavond?
Nee, godzijdank mag ik ik professioneel de avondklok overtreden vandaagquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blabla bla bla blaaaaa
Is er iemand die nog naar de onzin show van firma list en bedrog gaat zitten kijken vanavond?
Vaccineren begint eindelijk op stoom te komen maar we hebben nog zo'n 1.4miljoen vaccinaties in de koeling hihaho. Gr gr Hugoquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blabla bla bla blaaaaa
Helaas was er niemand in Nederland met een betere oplossing.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blabla bla bla blaaaaa
jazeker. want de beslissing die ze nemen om niet te versoepelen is mijns inziens terecht. Althans, alle buitenactiviteiten hadden sowiezo niet dicht moeten gaan in mijn optiek. Maar op basis van de cijfers is de situatie slechter/gelijk aan de vorige persco.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blabla bla bla blaaaaa
Ik denk dus van niet. Kijken welke mensen er op de IC terecht komen en die vaccineren was beter geweest.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was zeker te rechtvaardigen om zorgpersoneel dat met covid-patienten werkt in de eerste groep mee te nemen. Ik vind niet dat het daar misgegaan is.
Ja. Dat testen is om ervoor te zorgen dat degene die nu niet mee mogen doen in een later stadium toch wellicht sneller open mogen. Door nu dat kortgeding aan te spannen duurt dat ook weer langer. Ze snijden zichzelf dus in de vingers. Maar het is weer ikke ikke ikke.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:30 schreef spoilert het volgende:
[..]
Alles? alleen het testen voor toegang experiment hopelijk
quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:26 schreef spoilert het volgende:
[ twitter ]
"Wij willen ook uit de overheids ruif eten"
Ach dat hou vol hoor ik nu al maanden en dat openingsplan de verandert nog vaker dan het weer. Maar vervolgens wat je wel leest is dat het vaccineren steeds verkeert gaat en ze willen een verkapte testsamenleving opzetten waar bijna niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blabla bla bla blaaaaa
Wij danken user Raptorix.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:32 schreef aartstyle het volgende:
[..]
jazeker. want de beslissing die ze nemen om niet te versoepelen is mijns inziens terecht. Althans, alle buitenactiviteiten hadden sowiezo niet dicht moeten gaan in mijn optiek. Maar op basis van de cijfers is de situatie slechter/gelijk aan de vorige persco.
Het is alleen jammer dat er vorige week zo'n dom bericht naar buiten kwam, waar de media van gemaakt heeft dat we zeker gaan versoepelen.
Ben zeker niet happy over het overheidsbeleid, maar ik zou ook niet verder versoepelen op basis van de huidige cijfers (op de buitenactiviteiten na)
78toerenplaat.gifquote:De boodschap zal vanavond luiden: 'Er is een openingsplan, maar houd nog even vol'
Ook toegangstesten is een doekje voor het bloeden voor ondernemers, maar ze zijn al zo lang dicht dat elke kruimel ineens een volledige taart lijkt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
We gaan echt in de richting van no-covid, want wat als... wat als... een nieuwe variant opduikt.
Als we gewoon wat tempo maken met vaccineren dan kunnen we snel genoeg helemaal open, dwz als 50+ en risicogroepen gevaccineerd zijn. Die testen kun je prima doen voor grote evenementen zoals songfestival, maar ga alsjeblieft niet voor elk ding in de publieke ruimte doen zoals bioscoop of museum. Of op de uni of hogeschool.
Maar 1 juli/1 augustus moet het gewoon definitief voorbij zijn. Punt. Terug naar normaal en alles weg.
Had het al gedacht hoor vorig jaar, dat dit wel een BNW-achtig gehalte zou krijgen. Het is het tegenovergestelde van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is", iedereen is potentieel besmet.
Dat geld hadden ze ook aan nieuwe bedden inclusief nieuw personeel (opleiden) voor IC kunnen gebruiken.quote:
Ze moeten zeggen: we gaan het tempo van vaccineren verdriedubbelen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
at moet je dan zeggen? Hou aub niet meer vol en spring allemaal van een bru
En dan iedereen weer mad, want achteraf was dat een loze belofte.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:39 schreef skrn het volgende:
[..]
Ze moeten zeggen: we gaan het tempo van vaccineren verdriedubbelen.
Want dat moet gewoon nu. Je moet naar 150k / dag.
De komende 3 maanden.
Dit is wel bijna een weddenschapje waard vanavondquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou ze wel sieren als ze fouten eens gewoon toegeven in plaats van er om heen draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |