SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
MadMaster kan aan Greetje vragen wat er staat al ben ik bang dat hij dan meteen een complete cursus Fries krijgt.quote:
quote:Op maandag 12 april 2021 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
MadMaster kan aan Greetje vragen wat er staat al ben ik bang dat hij dan meteen een complete cursus Fries krijgt.![]()
Aan de schoenen.quote:
Een halve dag Greetje was voldoende om de TT te ontcijferen.quote:
Maar je bent pas echt op het Wad geweest als het slijk in je schoenen zit.quote:Op maandag 12 april 2021 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aan de schoenen.
In = yn
Kijk, daar heb je het al. Begin ik ook al met een halve cursus Fries...
Daar zitten inderdaad nog wel wat overeenkomsten in maar voor mij is daar vaak geen touw aan vast te knopen.quote:Op maandag 12 april 2021 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een halve dag Greetje was voldoende om de TT te ontcijferen.![]()
Mijn kennis van het West Fries maakt het ook redelijk makkelijk om het te kunnen vertalen...
Ja, daar heb je wel een goed punt.quote:Op maandag 12 april 2021 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je bent pas echt op het Wad geweest als het slijk in je schoenen zit.
Ik heb een geboren Wieringer met zo'n grote gouden oorring in binnen de vriendenkring, dan moet je wel.quote:Op maandag 12 april 2021 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar zitten inderdaad nog wel wat overeenkomsten in maar voor mij is daar vaak geen touw aan vast te knopen.
Het heeft gevroren vannachtquote:
Hoef je in de kou niet alles te sjouwen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:10 schreef just me het volgende:
[..]
Het heeft gevroren vannacht
dan zo maar op de fiets naar de golfbaan, ben blij dat mijn spullen er opgeslagen staan. Moet er wel voor betalen maar het is wel fijn om alles daar in een locker te hebben.
Meer dat ik niet met die spullen wil fietsenquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoef je in de kou niet alles te sjouwen.
Met de prut an de leerzenquote:Op maandag 12 april 2021 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een halve dag Greetje was voldoende om de TT te ontcijferen.![]()
Mijn kennis van het West Fries maakt het ook redelijk makkelijk om het te kunnen vertalen...
quote:
Ja, precies en dan in een scheermes stappen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kun je fijn blootsvoets verder, toch?
quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Boost
Welkomquote:Op dinsdag 13 april 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik luister even mee totdat ik ga lopen. Dit klinkt heel lekker overigens.
Ik heb er vanmiddag maar een klein onderzoekje aan gewaagd, ook naar aanleiding van het Jansen vaccin waar weervan alles om te doen is, en er een reactie op een nieuwswebsite over geplaatst:quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:27 schreef livelink het volgende:
En ja, ik vind de persconferentie vervelend en voorspelbaar. Ik snap een heleboel en heb veel begrip voor de enorme spagaat waar iedereen in zit, maar ik heb geen begrip voor het huidige vaccinatiebeleid als het gaat om Astrazeneca.
Ik ben bereid om een handtekening te zetten dat ik elk risico aanvaard en niemand zal aanklagen als het toch mis gaat. En dan mag je er bij mij Astrazeneca in spuiten.
quote:Even wat cijfers, actueel geldend voor de hele wereldpopulatie:
Situatie Covid 19:
Ruim 135 miljoen besmettingen —> Tientallen miljoenen ziekenhuisopnames —> 3 Miljoen sterfgevallen
Economieën komen deels stil te vallen, staatssteun kost per land vele miljarden, ondernemers zijn vaak radeloos.
Ziekenhuizen en personeel staan onder hoge druk.
Beperkingen bevolking eisen steeds meer hun tol.
Situatie Vaccinaties:
Bijna 500 Miljoen vaccinaties, waarvan 176.000.000 personen volledig gevaccineerd —> Enkele honderden doden na vaccinatie
Bij ongeveer 70% gevaccineerden kan de economie weer bijna autonoom functioneren, zonder staatssteun. De druk op de ziekenhuizen en medici neemt af en de bevolking kan met slechts minimale beperkingen weer 'normaal' functioneren.
De keuze rond het wel of niet door laten gaan van het vaccinatieprogramma lijkt me niet zo lastig...
Het beleid is niet meer te volgen en totaal lukraak. Nu gaat de kinderopvang weer open, hoorde ik. Dat kan dan weer zonder blikken of blozen, terwijl we nog steeds die bezopen, vrijheidsbeperkende avondklok hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:27 schreef livelink het volgende:
En ja, ik vind de persconferentie vervelend en voorspelbaar. Ik snap een heleboel en heb veel begrip voor de enorme spagaat waar iedereen in zit, maar ik heb geen begrip voor het huidige vaccinatiebeleid als het gaat om Astrazeneca.
Ik ben bereid om een handtekening te zetten dat ik elk risico aanvaard en niemand zal aanklagen als het toch mis gaat. En dan mag je er bij mij Astrazeneca in spuiten.
scholen zijn toch ook open? En vaak zijn het de klasgenootjes die ze ook bij de BSO tegenkomenquote:Op dinsdag 13 april 2021 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Nu gaat de kinderopvang weer open, hoorde ik.
Het gaat niet om de poppetjes, een opvolger van Hugo krijgt dezelfde staf en er verandert dan helemaal niets...quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het beleid is niet meer te volgen en totaal lukraak. Nu gaat de kinderopvang weer open, hoorde ik. Dat kan dan weer zonder blikken of blozen, terwijl we nog steeds die bezopen, vrijheidsbeperkende avondklok hebben.
En die Hugo de Jonge moet opzouten. Dat -ie bijna een miljard aan een privaat bedrijf heeft gestort, buiten alle wetten en regels om, is echt de druppel.
Zit misschien wel wat in. Maar dan moeten we zo onderhand concluderen dat onze overheid op tal van terreinen totaal niet functioneert.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat niet om de poppetjes, een opvolger van Hugo krijgt dezelfde staf en er verandert dan helemaal niets...
Goedenavondquote:
Ach, zo lang wij als Nederland bij verkiezingen de keuze hebben uit tig splinterpartijen, al dan niet populistisch, en je zo dus of terugvalt op de gevestigde orde of een onmogelijke coalitie, verandert er op dat gebied ook helemaal niets...quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zit misschien wel wat in. Maar dan moeten we zo onderhand concluderen dat onze overheid op tal van terreinen totaal niet functioneert.
Hallo ook!quote:Goedenavond
Hebben jullie een leuke dag gehad ?quote:
Yep, we zijn naar Groningen (stad) geweest en hebben vanavond de Kibbeling Drive In in Lauwersoog bezocht voor ons avondmaal...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |