Het zal wel zwaar zijn om te zien hoeveel uit jullie team het niet gehaald hebben. Is er een herdenking georganiseerd vanuit de club?quote:Op maandag 12 april 2021 10:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom lekker de teamsporten buiten weer toelaten. Kleedkamers en de kantine nog even dichthouden, dan moet dit prima lukken.
Overigens gaan wij met het voetbalteam vanaf woensdag weer trainen. Officieel met groepjes van 4 op het veld, al zal dat in de praktijk natuurlijk niet zo lopen. Wel de afspraak dat we aangekleed arriveren zodat we niet blijven hangen in de kleedkamers.
Het is lente, het wordt mooi weer. Laat de 30-ers (en de rest) gewoon weer lekker buiten hun ding doen.
Ik zou het liefst gewoon elke week een persco hebben waar een statusupdate word gegeven met duidelijke duiding.quote:Op maandag 12 april 2021 10:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het alternatief is een persco waarin ze niks te melden hebben/
Kan niet, die is dicht.quote:Op maandag 12 april 2021 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou het liefst gewoon elke week een persco hebben waar een statusupdate word gegeven met duidelijke duiding.
De verhaaltjes van Hugo met zijn hoopdenken hoef ik niet te zien, die vertelt hij maar lekker in de kroeg.
Correct.quote:Op maandag 12 april 2021 10:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het alternatief is een persco waarin ze niks te melden hebben/
Iedere week Hugo... the horrorquote:Op maandag 12 april 2021 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou het liefst gewoon elke week een persco hebben waar een statusupdate word gegeven met duidelijke duiding.
De verhaaltjes van Hugo met zijn hoopdenken hoef ik niet te zien, die vertelt hij maar lekker in de kroeg.
Jansen is het zelfde soort vaccin als AZ toch?quote:Op maandag 12 april 2021 10:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me al een tijdje af. Gaan we dan ook weer een stop-and-go beleid er op maken?
Is dat de nieuwe metafoor voor de komende persconferentie? Na de “brandjes uittrappen” en “het schip bijsturen” heeft Hugo nu een gigantische puinhoop gecreëerd.quote:
Vergeet "met de haven in zicht" niet.quote:Op maandag 12 april 2021 10:26 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe metafoor voor de komende persconferentie? Na de “brandjes uittrappen” en “het schip bijsturen” heeft Hugo nu een gigantische puinhoop gecreëerd.
En we strijden met zijn allen tegen een onzichtbare vijand!quote:Op maandag 12 april 2021 10:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vergeet "met de haven in zicht" niet.
Nautische metaforen...quote:Op maandag 12 april 2021 10:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vergeet "met de haven in zicht" niet.
Ja of: al een hoop mensen droegen hun steentje bij, doet u ook mee?quote:Op maandag 12 april 2021 10:26 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe metafoor voor de komende persconferentie? Na de “brandjes uittrappen” en “het schip bijsturen” heeft Hugo nu een gigantische puinhoop gecreëerd.
Misschien heeft Jaap een weekje vrij.quote:Op maandag 12 april 2021 10:27 schreef raptorix het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat er deze week geen technische briefing van het RIVM is, die word normaal gedaan in de ochtend voor het debat, dat is deze week donderdag, zullen ze de praatjes van de Japen zat zijn?
Ik had eigenlijk Jacco wel een keer willen zien, wat een nerd is datquote:Op maandag 12 april 2021 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien heeft Jaap een weekje vrij.
Of hij ligt aan de beademingquote:Op maandag 12 april 2021 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien heeft Jaap een weekje vrij.
Dat gaat je goed af!quote:Op maandag 12 april 2021 10:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja of: al een hoop mensen droegen hun steentje bij, doet u ook mee?
Of in Hugo termen. Beste mensen. Zie het als volgt. Het vaccin is als het ware een steen. Van één vaccinatie, één steen daar kijkt het virus niet van op. Daarmee schrik je het virus niet af. Er zijn meerdere steentjes nodig. En u draagt die bij. Samen dragen we ons steentje bij. En van die meerdere steentjes, stapelen we met elkaar een mooie muur. Met onze zorgmedewerkers als het cement. Als we nog even volhouden is die muur hoog en sterk genoeg om het virus buiten de deur te houden. We bouwen als het ware een muur van vaccinaties om onze samenleving heen waarmee we ons tegen corona wapenen.
Gevold door nog een half uur aan slap gelul
Ik ben stiekem zijn speech-schrijver.
Ik niet. Voor mij zal het echt letterlijk zijn als het einde vd film The Truman Show:quote:Op maandag 12 april 2021 10:35 schreef raptorix het volgende:
Zijn wij eigenlijk Coronawatchers![]()
![]()
![]()
Ik ga echt in een zwart gat vallen als dit voorbij is.
Heb je weer een spannende website open staanquote:Op maandag 12 april 2021 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Vandaag gaan we weer groeien helaas..
Oh nee, wat erg...quote:Op maandag 12 april 2021 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Vandaag gaan we weer groeien helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |