SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Ze lijken allebei geen dag ouder geworden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zo leuk dit
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Zijn nauwelijks veranderd. Goed stel
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat studentikoze is er bij haar wel een beetje af.quote:Op zondag 11 april 2021 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Ze lijken allebei geen dag ouder geworden.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Echt leuk dit.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
HALLO IK BEN JOHANThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat dacht ik ook te zien.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vind het wel hak op de tak hoor deze uitzending.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat die Hans (van Audrey) zo ouderwets zou zijn, had ik niet gedacht.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wietse werd toch wel massaal uitgelachen tijdens de uitzendingen van zijn seizoen BZV: hij zei niks en eten aan een ongezellige keukentafel onder koud, kil TL-licht. Maar uiteindelijk heeft hij wel een superleuke vrouw gescoord, laten we eerlijk zijn. Neeltje en hij kunnen het prima vinden samen.![]()
Dit soort toevoegingen bij het intrappen van een open deurquote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef JanGroen het volgende:
Wietse werd toch wel massaal uitgelachen tijdens de uitzendingen van zijn seizoen BZV: hij zei niks en eten aan een ongezellige keukentafel onder koud, kil TL-licht. Maar uiteindelijk heeft hij wel een superleuke vrouw gescoord, laten we eerlijk zijn. Neeltje en hij kunnen het prima vinden samen.![]()
![]()
Oh het werd tijdens de uitzendingen al duidelijk dat ze enorm truttig zijn. Zij was toen al een moeke.quote:Op zondag 11 april 2021 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Dat die Hans (van Audrey) zo ouderwets zou zijn, had ik niet gedacht.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is een baby/kinderen special. Wel leuk om bepaalde gezichten weer te zien.quote:Op maandag 12 april 2021 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Is het leuk om terug te kijken? Of gaat het vooral over kinderen en baby's en zo?
[ Bericht 0% gewijzigd door AgnesGru op 12-04-2021 10:55:10 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hoe Yvon praat voelt toch wel een beetje als een pak roze koeken opeten. Niet goed voor je glazuur.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zodra ze d'r mond open doet voel ik me spontaan weer vijf.quote:Op maandag 12 april 2021 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe Yvon praat voelt toch wel een beetje als een pak roze koeken opeten. Niet goed voor je glazuur.![]()
https://www.bd.nl/show/li(...)et-bekoeld~a70d1672/
Het lijkt niet leuk geëindigd tussen Bastiaan en Milou. De meisjes waar ze het tegen op nam spreekt ze nog wel.![]()
Tja, shit happens.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:23 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt niet leuk geëindigd tussen Bastiaan en Milou. De meisjes waar ze het tegen op nam spreekt ze nog wel.![]()
Oh, nou, verrassing. en ze waren nog wel zo lekker aan het vloggen.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:23 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt niet leuk geëindigd tussen Bastiaan en Milou. De meisjes waar ze het tegen op nam spreekt ze nog wel.Somebody that I used to know![]()
Vanaf 29 augustus kunnen we weer kijken.https://boerzoektvrouw.kr(...)ren-voor-29-augustusquote:Yvon stelt 10 boeren voor op 29 augustus
Pak de agenda er maar snel bij! Zondag 29 augustus stelt Yvon 10 nieuwe vrijgezelle boeren voor. Misschien zit jouw toekomstige liefde er wel tussen! Zondag 29 augustus om 20.30 uur bij KRO-NCRV op NPO 1.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:11 schreef EdVe het volgende:
Vanaf 29 augustus kunnen we weer kijken.
[..]
https://boerzoektvrouw.kr(...)ren-voor-29-augustus
Your beauty never ever scared me.![]()
Yessssquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:12 schreef Sfancta het volgende:
Ben benieuwd, een fatsoenlijk uitziend boerenvrouwtje zo van achter te zien.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ik blijf die Yvonne ook echt een super geil ding vinden![]()
Hoe sexy die beentjes in een jurkje altijd staan bij haar op die foto's
![]()
Een beentje altijd klein beetje scheef
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 11:42:46 ]![]()
hele mooie open brief geschrevenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:07 schreef Zipportal het volgende:
@:Szura @:monkyyy @:wereldgozer en ik zitten weer klaar.![]()
Stuur maar een DM'tje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hele mooie open brief geschreven![]()
![]()
Bij Boer René komen de logees niet weg met alleen slapen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hele mooie open brief geschrevenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou wat een bijzonderheid bij iemand die poseert voor een foto en daar ervaring mee heeft zeg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:42 schreef Sfancta het volgende:
Een beentje altijd klein beetje scheef![]()
Maakt het niet minder erotisch. Wat een ding.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nou wat een bijzonderheid bij iemand die poseert voor een foto en daar ervaring mee heeft zeg.![]()
Het zou mij niet verbazen als er meer dan 1 boerin bij zit.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:12 schreef Sfancta het volgende:
Ben benieuwd, een fatsoenlijk uitziend boerenvrouwtje zo van achter te zien.
Die 2 met een hoedje zie ik ook wel als mogelijke vrouwen.
Nee, niet doe met de hand op de boom, maar die met de voet op de band gok ik wel en die met het bruine hoedje met groen koord zou ook zomaar kunnen.![]()
Altijd hartverwarmende beelden!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:07 schreef Zipportal het volgende:
@:Szura @:monkyyy @:wereldgozer en ik zitten weer klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Vanavond?
1 vrouw? Hopelijk niet zo'n commandeur als paar jaar geledenof die dooie van 1 of 2 seizoenen terug
![]()
![]()
Met alleen maar 'ideale' mensen krijg je een vrij saai programma, lijkt me.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:53 schreef Sfancta het volgende:
Vanavond?
1 vrouw? Hopelijk niet zo'n commandeur als paar jaar geledenof die dooie van 1 of 2 seizoenen terug
Hier en daar moet er eentje tussen zitten met niet al te verfijnde sociale vaardigheden, en dat mag wmb ook best bij vrouwelijke deelnemers.![]()
Het is nu wachten op de eerste transgender boer.
TransfarmerThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Of een getinte. Zijn die er hier in Nederland überhaupt wel?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is nu wachten op de eerste transgender boer.
Transfarmer![]()
Die champignonnenführer? Zelf hele dagen op de bank liggen en de “gasten” afbeulen - was leuk seizoen!quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:53 schreef Sfancta het volgende:
Vanavond?
Hopelijk weer wat meer vonken en spektakel dit jaar!![]()
Als de geruchten kloppen dan ken ik de boerin die mee doet. Vanavond eens kijken of het kloptReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Die samen met Yvon gaat paardrijden?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef gianni61 het volgende:
Als de geruchten kloppen dan ken ik de boerin die mee doet. Vanavond eens kijken of het klopt![]()
Keertje geneukt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef gianni61 het volgende:
Als de geruchten kloppen dan ken ik de boerin die mee doet. Vanavond eens kijken of het klopt![]()
Dat zeiden de toeschouwers bij Spa ook haha.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg zijn als het topshows betreftReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Genoten van de verzopen inteeltkoppiesquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zeiden de toeschouwers bij Spa ook haha.![]()
Frits Sissing
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Volgens mij een goede gozer.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Yvon wordt ook niet oud lijkt het wel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zonder de rest te zien: dit is wel een kanshebber voor de top 5.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Matig jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:36 schreef tralalala het volgende:
FOK! is dood mensen, anders zaten we nu al in het derde deel vanavond.![]()
Wow heftig
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Omdat...?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:39 schreef tralalala het volgende:
Deze aflevering mist een type Sjonnie de Mol![]()
Deze man krijgt wel brieven denk ik van alleenstaande moeders
met kindertjes. Denk dat hij wel een geschikte stiefvader zou zijn.![]()
Annemiek had die kale 1,5 jaar geleden ook weggestemd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef tralalala het volgende:
Een relatie beginnen met iemand met een zoon met down, dat is nogal een dingetje gok ik.![]()
Wel een lieve man denk ik maar denk niet dat hij in de top 5 gaat eindigen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Haha. Wat een geluid komt er uit die geitjes.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Inclusief Bob-de-Rooy-kapsel.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Jonge gast dus top 5.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Deze zoekt een manAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Zou bijna denken dat hij slechtziend is, getuige het slechte oogcontactOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar hij heeft zat geitjes om te n**ken
Verlegen gozer.
Net als zijn haar
Extreem verlegen volgens mijquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zou bijna denken dat hij slechtziend is, getuige het slechte oogcontact٩๏̯͡๏)۶![]()
Er is iets “mis” met Gerben. Maar weet niet echt wat.
[ Bericht 78% gewijzigd door Korreltje-zout op 29-08-2021 20:55:13 ]![]()
Rammelende-eierstokkenbrigade.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Leuke zus welAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Wat betreft mensen, bedoel je?quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ja, we zien vaker verlegen boeren, maar deze lijkt bijna een beperking te hebben qua gedrag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:46 schreef Korreltje-zout het volgende:
Er is “iets” met Gerben, maar weet niet wat.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Er gaan waarschijnlijk allemaal van die blonde Communicatie kutjes brieven sturen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jos Brech was ook niet zo'n prater.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, we zien vaker verlegen boeren, maar deze lijkt bijna een beperking te hebben qua gedrag.![]()
Wat een landschap!And what rough beast, its hour come round at last,
Wow, wat een lap voor die koeien.
Iemand de plaats gehoord?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Achter haar opmerking;quote:
"als je altijd achteraan staat word je niet gezien"
zat veel verdriet volgens mij.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Die doen waar ze goed in zijn!quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Er gaan waarschijnlijk allemaal van die blonde Communicatie kutjes brieven sturen.![]()
Ik ken iemand die ook graag een AVGtje maakt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Terschelling, niet aangegeven welke plaats, maar aangezien het bij de Boschplaat is zal het Oosterend zijn?![]()
Gekookte aardappelen, dat eet ik alleen nog als ik bij mijn ouders eet.Teveel moeite.
Rijst en pasta, veel makkelijker.![]()
Ik denk dat veel vrouwen hem als projectje gaan zien. Dat ze hem wel uit zijn schulp weten te krijgen.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Terschelling?quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ik eet liever rijst en pasta omdat dat gewoon veel lekkerder is dan gekookte aardappelenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:52 schreef tralalala het volgende:
Gekookte aardappelen, dat eet ik alleen nog als ik bij mijn ouders eet.Teveel moeite.
Rijst en pasta, veel makkelijker.![]()
![]()
Waar woont ze? Was me niet heel duidelijkAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Denk dat die wel wat briefjes tegemoet kan zienquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kun je ook voor de zus schrijven??
A mind with a heart of it's own![]()
Die moet alles voorlezen straks.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kun je ook voor de zus schrijven??![]()
Terschelling, bij de Boschplaatquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef Revanches het volgende:
Waar woont ze? Was me niet heel duidelijk![]()
Deze zou wel wat therapie kunnen gebruiken.And what rough beast, its hour come round at last,
Terschellingquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef Revanches het volgende:
Waar woont ze? Was me niet heel duidelijkA mind with a heart of it's own![]()
NohhhhOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Mwah. Genoeg foreversingles lopen zo een beetje rond. Op zich wel begrijpelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef Perrin het volgende:
Deze zou wel wat therapie kunnen gebruiken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lijkt me een leuke meid, maar mag wel wat meer zelfvertrouwen kweken.And what rough beast, its hour come round at last,
Nobody kers.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
KERS of DRS?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben allergisch voor kersen
Einde mededeling![]()
Natuurlijk schrijft deze kletsmajoor teksten
Neeltje Godinquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was Wietse ook. Wat een baas was dat.![]()
![]()
Deze kers krijgt niet genoeg brieven. /gokjeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Een zingend stuk fruit.
Kers PardoelThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wel kinderen.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Hou op met mequote:Op zondag 29 augustus 2021 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Een zingend stuk fruit.
Kers Pardoel![]()
![]()
Gers is een vrouwenmishandelaarquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Een zingend stuk fruit.
Kers Pardoel![]()
Groot huis en paarden, laat maar extra postbode aanrukken.And what rough beast, its hour come round at last,
Maar niet De Man.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:00 schreef Perrin het volgende:
Groot huis en paarden, laat maar extra postbode aanrukken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Net een vrouw dit. Wat een geouwehoer.
Deze man lult nu al te veel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bassie doet ook meeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Begonnen met varkens. Waarom zou je dat in godsnaam willen?
Oom van Braddie.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Top 5 vermoed ikThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja dit wordt een van de smaakmakers dit seizoen.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Jammer straks weer grijze winterbeelden in de modder.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Voor die laatste paar jaar nog een vrouw zoeken
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
2 boerinnen dit jaar?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik mis de ondertiteling.And what rough beast, its hour come round at last,
Dialect
Leuke meid, jammer van het accent.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dit wordt een moeilijke, zakelijke vrouw waarbij het allemaal heel moeizaam loopt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Haal even die handen voor die jopen weg.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Scherp. Zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:10 schreef Fascination het volgende:
Dit wordt een moeilijke, zakelijke vrouw waarbij het allemaal heel moeizaam loopt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die hondjes tho
Déjà vu.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:10 schreef Fascination het volgende:
Dit wordt een moeilijke, zakelijke vrouw waarbij het allemaal heel moeizaam loopt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Baard
Annemieked.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ze praat als Willem Vissers.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bijna alle vrouwelijke boeren jaquote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog geen gekleurde.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwelijke boeren ja![]()
Schijthonden, van die laffe altijd keurig luisterende honden. Beetje het dierlijke equivalent van de gemiddelde Nederlandse vader.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Neuh. Stuiterballen juist. Zo hyper dat je er gek van wordt. Alleen leuk om schapen bij elkaar te houden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Schijthonden, van die laffe altijd keurig luisterende honden. Beetje het dierlijke equivalent van de gemiddelde Nederlandse vader.
Klopt, die had een megastal met carrouselquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef vuvuzela het volgende:
Die duitser had toch wel een grotere put?![]()
Geen top 5 ditOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zachtgekookt![]()
Hardgekookt
Ook lekker.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Haantje alertOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Groot zachte G gehalte dit seizoen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Juist nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Schijthonden, van die laffe altijd keurig luisterende honden. Beetje het dierlijke equivalent van de gemiddelde Nederlandse vader.Dat zijn de kuttenlikkertjes, Labradors, Golden retrievers etc. eventueel met een koekje.
Werkhonden zijn het leukste![]()
Misschien wel zo eerlijk. Normaal 90% Noord-Holland.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Groot zachte G gehalte dit seizoen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een enge huizen allemaal. Brrrrr.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie woonkamerThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Sfeervol huisjeYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Wel heel dramatisch. Geen wonder dat daar geen dames naar binnen durven.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
“Tevreden met wat ik heb.”! Ja leuk zulke oude meuk en zo’n sfeerloze kamer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nee ik ben tevreden met wat ik heb, meer heb ik niet nodig.
Lees: elke avond alleen op de bank, uit frustratie doe ik niks aan mijn huis.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef kibo het volgende:
Ergens in een hoek staan z'n opgezette ouders
Ik weet niet hoe oud hij is. Maar van die dertigers of veertigers die nog een ‘meid’ zoeken.
Wow wat een beestjes
Friesland
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Makkelijk stofzuigen, ik begrijp hem wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef Fascination het volgende:
“Tevreden met wat ik heb.”! Ja leuk zulke oude meuk en zo’n sfeerloze kamer.
![]()
Hunk van het seizoen.And what rough beast, its hour come round at last,
Dit seizoen krijgen we wel de echte boeren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Volgensmij gaat Yvon telkens stuk als ze wegrijd bij deze boeren. Wat een figuren weer
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: