SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Ze lijken allebei geen dag ouder geworden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zo leuk dit
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Zijn nauwelijks veranderd. Goed stel
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat studentikoze is er bij haar wel een beetje af.quote:Op zondag 11 april 2021 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Ze lijken allebei geen dag ouder geworden.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Echt leuk dit.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
HALLO IK BEN JOHANThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat dacht ik ook te zien.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vind het wel hak op de tak hoor deze uitzending.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat die Hans (van Audrey) zo ouderwets zou zijn, had ik niet gedacht.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wietse werd toch wel massaal uitgelachen tijdens de uitzendingen van zijn seizoen BZV: hij zei niks en eten aan een ongezellige keukentafel onder koud, kil TL-licht. Maar uiteindelijk heeft hij wel een superleuke vrouw gescoord, laten we eerlijk zijn. Neeltje en hij kunnen het prima vinden samen.![]()
Dit soort toevoegingen bij het intrappen van een open deurquote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef JanGroen het volgende:
Wietse werd toch wel massaal uitgelachen tijdens de uitzendingen van zijn seizoen BZV: hij zei niks en eten aan een ongezellige keukentafel onder koud, kil TL-licht. Maar uiteindelijk heeft hij wel een superleuke vrouw gescoord, laten we eerlijk zijn. Neeltje en hij kunnen het prima vinden samen.![]()
![]()
Oh het werd tijdens de uitzendingen al duidelijk dat ze enorm truttig zijn. Zij was toen al een moeke.quote:Op zondag 11 april 2021 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Dat die Hans (van Audrey) zo ouderwets zou zijn, had ik niet gedacht.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is een baby/kinderen special. Wel leuk om bepaalde gezichten weer te zien.quote:Op maandag 12 april 2021 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Is het leuk om terug te kijken? Of gaat het vooral over kinderen en baby's en zo?
[ Bericht 0% gewijzigd door AgnesGru op 12-04-2021 10:55:10 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hoe Yvon praat voelt toch wel een beetje als een pak roze koeken opeten. Niet goed voor je glazuur.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zodra ze d'r mond open doet voel ik me spontaan weer vijf.quote:Op maandag 12 april 2021 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe Yvon praat voelt toch wel een beetje als een pak roze koeken opeten. Niet goed voor je glazuur.![]()
https://www.bd.nl/show/li(...)et-bekoeld~a70d1672/
Het lijkt niet leuk geëindigd tussen Bastiaan en Milou. De meisjes waar ze het tegen op nam spreekt ze nog wel.![]()
Tja, shit happens.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:23 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt niet leuk geëindigd tussen Bastiaan en Milou. De meisjes waar ze het tegen op nam spreekt ze nog wel.![]()
Oh, nou, verrassing. en ze waren nog wel zo lekker aan het vloggen.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:23 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt niet leuk geëindigd tussen Bastiaan en Milou. De meisjes waar ze het tegen op nam spreekt ze nog wel.Somebody that I used to know![]()
Vanaf 29 augustus kunnen we weer kijken.https://boerzoektvrouw.kr(...)ren-voor-29-augustusquote:Yvon stelt 10 boeren voor op 29 augustus
Pak de agenda er maar snel bij! Zondag 29 augustus stelt Yvon 10 nieuwe vrijgezelle boeren voor. Misschien zit jouw toekomstige liefde er wel tussen! Zondag 29 augustus om 20.30 uur bij KRO-NCRV op NPO 1.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:11 schreef EdVe het volgende:
Vanaf 29 augustus kunnen we weer kijken.
[..]
https://boerzoektvrouw.kr(...)ren-voor-29-augustus
Your beauty never ever scared me.![]()
Yessssquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:12 schreef Sfancta het volgende:
Ben benieuwd, een fatsoenlijk uitziend boerenvrouwtje zo van achter te zien.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ik blijf die Yvonne ook echt een super geil ding vinden![]()
Hoe sexy die beentjes in een jurkje altijd staan bij haar op die foto's
![]()
Een beentje altijd klein beetje scheef
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 11:42:46 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: