Je hebt toch FOK!?quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:54 schreef Class het volgende:
Niveautje hierik zoek nog steeds een fatsoenlijke NL crypto groep, gaat hm waarschijnlijk nooit worden..
die zijn er genoegquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:54 schreef Class het volgende:
Niveautje hierik zoek nog steeds een fatsoenlijke NL crypto groep, gaat hm waarschijnlijk nooit worden..
''dit forum moet voor iedereen zijn''quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[modbreak]Voor iedereen: BTC is een serieus forum. De VBL mentaliteit past daar niet. Dit geldt overigens voor meer users. Dat persoonlijke gedoe de hele tijd maakt BTC tot een bijzonder onaantrekkelijk forum. Jullie lijken wel een stel 14-jarige meisjes.[/modbreak]
VBL mentaliteit zou ook niet in VBL moeten zijnquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[modbreak]Voor iedereen: BTC is een serieus forum. De VBL mentaliteit past daar niet. Dat persoonlijke gedoe de hele tijd maakt BTC tot een bijzonder onaantrekkelijk forum. Jullie lijken wel een stel 14-jarige meisjes.[/modbreak]
Doe je mee met MINA straks?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
VBL mentaliteit zou ook niet in VBL moeten zijn
een of andere crappy token waar je waarschijnlijk je geld mee gaat verliezenquote:
KYC gedoe toch?quote:
Een nieuwe blockchain waar het mogelijk is om op je mobiel een transactie te verifiëren, dus je bent niet meer afhankelijk van nodes die een blockchain van 200GB hebben. Die nodes zijn er dan alleen nog om transacties te verifiëren en in blokken te stoppen.quote:
KYC heeft er niks mee te maken zo ver ik weet. Maar ik weet ook niets over KYC.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:13 schreef Class het volgende:
[..]
KYC gedoe toch?
Ik kwam op 1 of andere neppe "queue" pagina voor een coin sale![]()
Zal wel moonen ja want het marketing team doet zn best
Ah nee, heb geen mobielquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nieuwe blockchain waar het mogelijk is om op je mobiel een transactie te verifiëren, dus je bent niet meer afhankelijk van nodes die een blockchain van 200GB hebben. Die nodes zijn er dan alleen nog om transacties te verifiëren en in blokken te stoppen.
Hoeft ook nietquote:
lightning network doet dat beterquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nieuwe blockchain waar het mogelijk is om op je mobiel een transactie te verifiëren, dus je bent niet meer afhankelijk van nodes die een blockchain van 200GB hebben. Die nodes zijn er dan alleen nog om transacties te verifiëren en in blokken te stoppen.
bitcorn als je wil sparen/investerenquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:19 schreef Anneloos het volgende:
Iemand nog een idee waar ik als noobje in kan investeren? Ik maak gebruik van de trust wallet
BTCquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:19 schreef Anneloos het volgende:
Iemand nog een idee waar ik als noobje in kan investeren? Ik maak gebruik van de trust wallet
Het kwam op mij eigenlijk wel als een prima partij over. Zal het niet door de negativity bias komen? Als ik tevreden ben, zal ik niet zo snel op zo'n site een positieve review achter laten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb er ook naar gekeken, maar die website die het verkoopt heeft slechte reviews
Heb ik sowieso al wat in zitten. Van de week mijn Binance deels verkocht (iets te vroeg). Voor de rest heb ik nog wat Unibright en een restantje Trust Wallet coin, maar die heb ik zoveel mogelijk verkocht. Nog een ander altcoin idee?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bitcorn als je wil sparen/investeren
altcoins als je wil gokken
Veel mensen zeggen dat ze geld verloren zijn of dat ze iets hebben overgemaakt en het twee dagen later nog niet is verschenen ofzo. Lijkt mij eng om daar wat in te steken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kwam op mij eigenlijk wel als een prima partij over. Zal het niet door de negativity bias komen? Als ik tevreden ben, zal ik niet zo snel op zo'n site een positieve review achter laten.
nee helaasquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik sowieso al wat in zitten. Van de week mijn Binance deels verkocht (iets te vroeg). Voor de rest heb ik nog wat Unibright en een restantje Trust Wallet coin, maar die heb ik zoveel mogelijk verkocht. Nog een ander altcoin idee?
ja maar het komt na wat lezen over als een betrouwbare partijquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen dat ze geld verloren zijn of dat ze iets hebben overgemaakt en het twee dagen later nog niet is verschenen ofzo. Lijkt mij eng om daar wat in te steken.
Hmm, dan ga ik zo toch even op onderzoek uit. Ik weet dat veel gebruikers het team achter MINA juist op deze site gewezen hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen dat ze geld verloren zijn of dat ze iets hebben overgemaakt en het twee dagen later nog niet is verschenen ofzo. Lijkt mij eng om daar wat in te steken.
Hoe? https://www.trustpilot.com/review/coinlist.coquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar het komt na wat lezen over als een betrouwbare partij
Ik stond net ook in de rij, maar ik vind het toch wat riskant..quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik zo toch even op onderzoek uit. Ik weet dat veel gebruikers het team achter MINA juist op deze site gewezen hebben.
Is de paus katholiek?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:32 schreef Anneloos het volgende:
@:onlogisch zal ik investeren in vechain?
Maar dit is dus niet zo. Wat ik gewoon ook onderbouw. Dat jij dat verder niet kan onderbouwen is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Ik reageer op gehuil dat Ethereum dat zou zijn, terwijl het in praktisch dezelfde situatie zit met PoS.
Ik schop nergens tegenaan, het is een discussieforum en volgens mij kom ik met argumenten die niet beneden de gordel zijn?quote:Heel dat gigantisch trieste schoppen tegen technologieën waar je zelf geen fan van bent is gewoon kansloos,
Dit is behoorlijk tegenstrijdig.quote:en ik wijs dat soort figuren graag op hun eigen hypocrisie. Heb gewoon respect voor elkaar, BNB uitgezonderd, en begin je eigen reeks als je een echokamer wil.
Jij was niet de persoon op wie dat betrekking hadquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar dit is dus niet zo. Wat ik gewoon ook onderbouw. Dat jij dat verder niet kan onderbouwen is niet mijn probleem.
[..]
Ik schop nergens tegenaan, het is een discussieforum en volgens mij kom ik met argumenten die niet beneden de gordel zijn?
[..]
Dit is behoorlijk tegenstrijdig.
Maar goed, je hebt dus liever dat hier alleen ja knikkers zitten.
Tsja, als ik dat eens wistquote:Op maandag 12 april 2021 16:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Interessant.. Wat verwacht je dat dit op termijn met de koersen doet?
Ik sta in de wachtrij. Ben er helemaal klaar voor. Wie nog meer?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Ben al bijna een uur bezig om MINA binnen te kunnen harken
Met dit tempo gaan we er niet komen.
Ja, ik ben dus fucked. Heel dat verificatie gezeik had ik nog niet gedaan, en dat is nodig.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:04 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik sta in de wachtrij. Ben er helemaal klaar voor. Wie nog meer?
Wees blij, minder rug pulls op Ethereum om de reputatie te schaden.quote:Op maandag 12 april 2021 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig is BNB nog gewoon een bubbel, en wordt het door iedereen als zodanig gezien. Ze zullen nog heel veel sabotage nodig hebben om niet als Ripple te eindigen.
Klopt. Kopie paspoort mailen, gezichtsverificatie etc. Wel streng, mja. Ik heb ergens gelezen dat 400.000 mensen zich hadden ingeschreven en maar ~37500 kunnen aan de beurt komen. Dus het blijft een kwestie van geluk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus fucked. Heel dat verificatie gezeik had ik nog niet gedaan, en dat is nodig.
In plaats van dat ze me gewoon op de hoogte stellen als ik me inschrijf... nee, we zeggen het pas als je de wachtrij in wil.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Klopt. Kopie paspoort mailen, gezichtsverificatie etc. Wel streng, mja. Ik heb ergens gelezen dat 400.000 mensen zich hadden ingeschreven en maar ~37500 kunnen aan de beurt komen. Dus het blijft een kwestie van geluk.
Maar het was bij mij zondag binnen 10 minuten geverifeerd. Dus miss kan je nog meedoen. Funds kan je binnen 3 dagen betalen als je bent geselecteerd. Dus je hoeft geen crypto naar Coinlist te sturen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus fucked. Heel dat verificatie gezeik had ik nog niet gedaan, en dat is nodig.
Deze was nog gecalld hier door @LorenzovonMattenhorn toen hij 230 stond. Nu 611. Niet slecht:quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:00 schreef viceversa het volgende:
Coinbase komt ook bijna op de beurs. Misschien interessant als investering.
En ik ben nu niet de enige die het doetquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:21 schreef Plots het volgende:
[..]
Maar het was bij mij zondag binnen 10 minuten geverifeerd. Dus miss kan je nog meedoen. Funds kan je binnen 3 dagen betalen als je bent geselecteerd. Dus je hoeft geen crypto naar Coinlist te sturen.
Eerste wat ik deed voor ik ook maar een cent op binance zette, was de verificaties doen. Daarna gezeik vrij traden/withdrawenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we ook geen tweede drop krijgenquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:04 schreef Plots het volgende:
Ik sta 188340ste in de rij. Gaat hem niet worden denk ik.
Wist ik veel dat dat nodig was om in een rij te gaan staanquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerste wat ik deed voor ik ook maar een cent op binance zette, was de verificaties doen. Daarna gezeik vrij traden/withdrawen![]()
Weer 12% marge gemaakt in 24hquote:Op dinsdag 13 april 2021 00:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Belachelijk dat er nog mensen zijn die geld stoppen in dit soort scams.
Mja hier nu op -10%, gisteren op x2 tot die video waar iedereen op zat te wachten en toen opeens zakte de hele zooi inmekaarquote:
Nog mazzel gehad, of sta je nog steeds in de rij?quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:04 schreef Plots het volgende:
Ik sta 188340ste in de rij. Gaat hem niet worden denk ik.
Ik stond op 49.000, sta nog steeds in de rij. Er is nog 1% over en nog 8000 mensen in de rij, dus gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog mazzel gehad, of sta je nog steeds in de rij?
:/quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:27 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik stond op 49.000, sta nog steeds in de rij. Er is nog 1% over en nog 8000 mensen in de rij, dus gaat hem niet worden.
Gecentraliseerde Chinese gekopieerde troep.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:44 schreef Alaianaya het volgende:
Wat is jullie mening over Binance Coin? Ik overweeg wat ADA over te zetten maar twijfel over een aantal coins..
Laat mij eerst even MINA kopen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:05 schreef roislecxe het volgende:
Benieuwd wanneer en hoe hard de klap wordt als de boel eens een keer serieus durft te zakken.
En ik vermoed dat dat niet zo lang meer duurt.
*maakt zich op voor anderhalf jaar dalende markt
**gebaseerd op niks.
Als jij hem koopt gaat ie vast moonquote:
Binance verwacht ik dat het einde van het jaar op 1K zit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:44 schreef Alaianaya het volgende:
Wat is jullie mening over Binance Coin? Ik overweeg wat ADA over te zetten maar twijfel over een aantal coins..
Net of we niet allemaal ook al lang weten wie jij bentquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wie jij in het echt bent. Ik zou even die ‘bovengenoemde coin’ uit je post weg halen als je anoniem wilt blijven.
Mijn post was een foutje, maar kloon van Wereldgozer inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Net of we niet allemaal ook al lang weten wie jij bent
BNB gaat nu hard omdat de belangrijke updates op Eth en Cardano pas van de zomer komen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:44 schreef Alaianaya het volgende:
Boeie. Ben niet te beroerd om daarop mee te liften.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gecentraliseerde Chinese gekopieerde troep.
Waar zit je nog in dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 07:44 schreef Maikuuul het volgende:
Is weer mooi wakker worden zegnog 2k tot mijn mijlpaal en dan cash ik weer 10% van mijn portfolio. Beetje winst pakken is nooit weg als je pas een huis hebt gekocht
Lolquote:Op woensdag 14 april 2021 02:08 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Kattana heeft de tokens gelocked van walletadressen die dmv bots probeerde te frontrunnen bij de uniswap listing. Bij een bot ging het om 100 ETH.
Is dit diefstal @:atypisch
Ga je niet meer reizen van je verdiensten?quote:Op woensdag 14 april 2021 07:44 schreef Maikuuul het volgende:
Is weer mooi wakker worden zegnog 2k tot mijn mijlpaal en dan cash ik weer 10% van mijn portfolio. Beetje winst pakken is nooit weg als je pas een huis hebt gekocht
Wat een mongool ben je idd. Je had dit jaar zomaar miljonair kunnen worden.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Willen jullie mijn crypto carriere weten? Ik kocht zo'n 10 jaar terug 10 bitcoins voor ¤60 per stuk. Maar ik was een domme mongool en verkocht ze weer toen het ¤120 waard wasdacht dat ik goed bezig was. Jaren later was die zooi 15k en huilde ik, maar ik wist dat ik het saldo niet goed had afgerond dus ik ben gaan zoeken naar de harde schijf met mijn wallet op een oude pc. Toen vond ik nog 0.07 btc met een waarde van ¤1000. Deze heb ik geīnvesteerd in verschillende andere crypti en nu is m'n saldo $5000 op binance. Achteraf gezien had ik die btc ook kunnen houden en dan zat ik ook in de buurt van dit saldo maar goed
Is ook allemaal kleingeld dus meer voor de lol. Heb TRX, MANA, poet, doge, ripple, vechain en nog wat klein troep. Gaat ook allemaal nergens over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |