Maar het was bij mij zondag binnen 10 minuten geverifeerd. Dus miss kan je nog meedoen. Funds kan je binnen 3 dagen betalen als je bent geselecteerd. Dus je hoeft geen crypto naar Coinlist te sturen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus fucked. Heel dat verificatie gezeik had ik nog niet gedaan, en dat is nodig.
Deze was nog gecalld hier door @LorenzovonMattenhorn toen hij 230 stond. Nu 611. Niet slecht:quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:00 schreef viceversa het volgende:
Coinbase komt ook bijna op de beurs. Misschien interessant als investering.
En ik ben nu niet de enige die het doetquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:21 schreef Plots het volgende:
[..]
Maar het was bij mij zondag binnen 10 minuten geverifeerd. Dus miss kan je nog meedoen. Funds kan je binnen 3 dagen betalen als je bent geselecteerd. Dus je hoeft geen crypto naar Coinlist te sturen.
Eerste wat ik deed voor ik ook maar een cent op binance zette, was de verificaties doen. Daarna gezeik vrij traden/withdrawenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus fucked. Heel dat verificatie gezeik had ik nog niet gedaan, en dat is nodig.
Volgens mij gaan we ook geen tweede drop krijgenquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:04 schreef Plots het volgende:
Ik sta 188340ste in de rij. Gaat hem niet worden denk ik.
Wist ik veel dat dat nodig was om in een rij te gaan staanquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerste wat ik deed voor ik ook maar een cent op binance zette, was de verificaties doen. Daarna gezeik vrij traden/withdrawen![]()
Weer 12% marge gemaakt in 24hquote:Op dinsdag 13 april 2021 00:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Belachelijk dat er nog mensen zijn die geld stoppen in dit soort scams.
Mja hier nu op -10%, gisteren op x2 tot die video waar iedereen op zat te wachten en toen opeens zakte de hele zooi inmekaarquote:
Nog mazzel gehad, of sta je nog steeds in de rij?quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:04 schreef Plots het volgende:
Ik sta 188340ste in de rij. Gaat hem niet worden denk ik.
Ik stond op 49.000, sta nog steeds in de rij. Er is nog 1% over en nog 8000 mensen in de rij, dus gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog mazzel gehad, of sta je nog steeds in de rij?
:/quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:27 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik stond op 49.000, sta nog steeds in de rij. Er is nog 1% over en nog 8000 mensen in de rij, dus gaat hem niet worden.
Gecentraliseerde Chinese gekopieerde troep.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:44 schreef Alaianaya het volgende:
Wat is jullie mening over Binance Coin? Ik overweeg wat ADA over te zetten maar twijfel over een aantal coins..
Laat mij eerst even MINA kopen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:05 schreef roislecxe het volgende:
Benieuwd wanneer en hoe hard de klap wordt als de boel eens een keer serieus durft te zakken.
En ik vermoed dat dat niet zo lang meer duurt.
*maakt zich op voor anderhalf jaar dalende markt
**gebaseerd op niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |