Is altijd al onder voorbehoud geweest en als ze niets in het vooruitzicht stellen loopt men weer te janken dat er geen perspectief isquote:Op zondag 11 april 2021 18:07 schreef maan_man het volgende:
Iedereen lekker houden met van die niet hard toezeggingen, zoals nu weer 28 maart, begint echt walgelijk te worden.
Pasen zal er niks mee te maken hebben gehad inderdaadquote:Op zondag 11 april 2021 18:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Gewoon een administratief trucje. Elke keer vlak voor de persconferentie stijgen de cijfers hard.
Ik hoot anders toch steeds meer gekuiden van zgn stoplichtsystemen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:46 schreef Momo het volgende:
Persoonlijk had ik gehoopt dat de winkels wel weer open zouden zijn, laatste week van april ga ik verhuizen. Nu kun je niet meer zo maar even naar de winkel voor nog wat verf, schroef of een stoel. Ook op veel producten een paar weken levertijd zucht. Andere mensen met kinderen zullen weer tegen andere dingen aanlopen...
Hadden ze maar wat meer mogelijkheden moeten bieden om er met Pasen op uit te gaan.quote:Op zondag 11 april 2021 18:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pasen zal er niks mee te maken hebben gehad inderdaad
Hugo heeft ze een nieuwe maan belooft over 28 dagen, maar ze geloven niet dat er een nieuwe maan komt nu Hugo dat heeft gezegt.quote:
Je kunt niet verwachten dat mensen meer dan een jaar binnen blijven. Als je dan bijna alles sluit, dan wordt het op bepaalde plaatsen druk. Als je wel iets mag afhalen tijdens de weekendwandelingen, dan gaat iedereen zich verzamelen rondom de drie bankjes van de gemeenten, terwijl er een terras met veel potentiele zitplaatsen leeg is.quote:Op zondag 11 april 2021 18:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze schatten inderdaad continu het gedrag van ons te positief in.
Maar ik ben niet teleurgesteld dat er geen versoepelingen komen. Wel dat we het met elkaar niet voor elkaar krijgen om essentiële hart en kanker operaties door te laten gaan.
We leggen de verantwoordelijkheid compleet buiten onszelf. Maar kijk naar hoe druk het overal is en men de regels maar laat gaan. Het komt uit de lengte of de breedte. We vinden dat het allemaal moet kunnen, prima, maar dat is dan type versoepeling waar je voor kiest. Je iets beter aan de regels houden had misschien wel voor lucht gezorgd, maar dit is blijkbaar hoe we het doen als land.
Perspectief moet wel reëel zijn en niet een leugen om mensen rustig te houden.quote:Op zondag 11 april 2021 18:14 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is altijd al onder voorbehoud geweest en als ze niets in het vooruitzicht stellen loopt men weer te janken dat er geen perspectief is
Men kon gewoon sleetje rijden.quote:Op zondag 11 april 2021 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hadden ze maar wat meer mogelijkheden moeten bieden om er met Pasen op uit te gaan.
Hadden "ze" voor jou dan een puzzeltocht moeten uitzetten ofzo?quote:Op zondag 11 april 2021 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hadden ze maar wat meer mogelijkheden moeten bieden om er met Pasen op uit te gaan.
Gelukkig werkt die avondklok prima. Cijfers gaan alleen nog maar omlaag sinds die er is.quote:Op zondag 11 april 2021 17:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik moest lachenOverheid en zelfreflectie tonen.
Waarom moet de fout de hele tijd bij de burger gelegd worden?quote:Op zondag 11 april 2021 18:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze schatten inderdaad continu het gedrag van ons te positief in.
Maar ik ben niet teleurgesteld dat er geen versoepelingen komen. Wel dat we het met elkaar niet voor elkaar krijgen om essentiële hart en kanker operaties door te laten gaan.
We leggen de verantwoordelijkheid compleet buiten onszelf. Maar kijk naar hoe druk het overal is en men de regels maar laat gaan. Het komt uit de lengte of de breedte. We vinden dat het allemaal moet kunnen, prima, maar dat is dan type versoepeling waar je voor kiest. Je iets beter aan de regels houden had misschien wel voor lucht gezorgd, maar dit is blijkbaar hoe we het doen als land.
Zo snel?quote:Op zondag 11 april 2021 18:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pasen zal er niks mee te maken hebben gehad inderdaad
Kan ik 1 vaan die landen hebben? Liefst 1 zonder Hugo en Jaap.quote:Op zondag 11 april 2021 18:23 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat er straks nog open kan gaan.
Hier staan inmiddels 10 landen leeg op de hoofdstraat.
Ja zijn we toch weer 300.000 prikken verder in die 7 dagen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:50 schreef Tijn het volgende:
Superlogisch dat het vanaf 28 april wel zou kunnen, maar vanaf 21 april niet. Gaat echt wat worden, ik heb er vertrouwen in.
Het kan hard gaan ineens (in positieve zin dus).quote:Op zondag 11 april 2021 18:25 schreef falling_away het volgende:
Nou ja ik ben geen fan van Hugo maar ik vind het 1 juli vs begin juli verhaal niet zo boeiend.
Alsof begin juli wel echt gaat lukken (zo wel dan petje af trouwens).
Toch merk je het niet echt. Besmettingen blijven hoog.quote:Op zondag 11 april 2021 18:24 schreef halfway het volgende:
Binnen blijven is niet de oplossing, vaccineren of immuun worden door een besmetting wel, wij zitten nu 1:3.
Dat scheelt zo'n 600 bemestingen.quote:Op zondag 11 april 2021 18:26 schreef raptorix het volgende:
300.000 prikken, voor jullie idee, weet je hoeveel dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |