Idd.quote:Op zondag 11 april 2021 17:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja of tot na Bevrijdingsdag! Tot na de zomervakantie!
Even volhouden nog! Dan kan er straks weer meer!quote:Op zondag 11 april 2021 17:46 schreef Momo het volgende:
Persoonlijk had ik gehoopt dat de winkels wel weer open zouden zijn, laatste week van april ga ik verhuizen. Nu kun je niet meer zo maar even naar de winkel voor nog wat verf, schroef of een stoel. Ook op veel producten een paar weken levertijd zucht. Andere mensen met kinderen zullen weer tegen andere dingen aanlopen...
Kan dat nog dan?quote:Op zondag 11 april 2021 17:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, zou wat zijn he.
Ik snap op zich dat er echt geen ruimte is om te versoepelen. Cijfers in het UMCU zijn ook belachelijk hoog op dit moment. Ja, burgers luisteren niet meer, maar beleid is echt om te janken. Dat is het al sinds maart 2020, maar nu zijn ze de controle echt kwijt en komen steeds verder af te staan van de realiteit.
Derde wereldlanden die het beter hebben geregeld dan Europaquote:Op zondag 11 april 2021 16:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien moeten wij die Amerikanen even aardig aankijken een vragen of ze niet wat naar hier kunnen versturen, volgens mij nemen toch zat mensen hun prik daar niet.
Ik denk dat ze meer mensen in het gareel zouden krijgen om nog even door te bijten als we als bevolking zijnde ook echt konden zien dat ze zelf goed werk leveren. Dat de vaccinaties opschieten, etc.quote:Op zondag 11 april 2021 17:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, zou wat zijn he.
Ik snap op zich dat er echt geen ruimte is om te versoepelen. Cijfers in het UMCU zijn ook belachelijk hoog op dit moment. Ja, burgers luisteren niet meer, maar beleid is echt om te janken. Dat is het al sinds maart 2020, maar nu zijn ze de controle echt kwijt en komen steeds verder af te staan van de realiteit.
Idd onze eigen schuld.quote:Op zondag 11 april 2021 17:47 schreef polderturk het volgende:
Maatregelen 2 weken verlengd.
Is ons eigen schuld.
De laatste loodjes wegen het zwaarts.quote:Op zondag 11 april 2021 17:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''Hou vol''.
''Ziekenhuizen liggen te vol, en het OMT zegt dat het onverstandig is om nu al...''
''Over drie weken gaan we opnieuw beoordelen of we jullie dan weer lekker kunnen maken met een dode mus''
''We vinden het allemaal zo vervelend''.
En dan nog wat smoesjes over het trage vaccinatie tempo en natuurlijk wat promoot praatjes voor die fantastische testsamenleving.
Ach kom, hebben sommigen na dik een jaar nog steeds deze zelfkastijdende houding?quote:Op zondag 11 april 2021 17:47 schreef polderturk het volgende:
Maatregelen 2 weken verlengd.
Is ons eigen schuld.
Wat maakt dat ene weekje uit qua risico? Waarom is dat doorslaggevend?quote:Op zondag 11 april 2021 17:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Volgende worst die wordt voorgehouden 28 april
Goed gezegdquote:Op zondag 11 april 2021 17:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer mensen in het gareel zouden krijgen om nog even door te bijten als we als bevolking zijnde ook echt konden zien dat ze zelf goed werk leveren. Dat de vaccinaties opschieten, etc.
En ik denk oprecht dat meer buiten opties ook meer draagvlak zal geven. Dat dat ook nog eens goed zal zijn voor het aantal besmettingen. In plaats daarvan kiezen ze er dus voor om door te gaan met micro managen. Alle cynische gevoelens even aan de kant...ik vind dit toch oprecht jammer en ik vind het schandalig met hoeveel fouten ze telkens weg komen.
Ja een week later zal de IC volledig onder controle zijn. Uhhuh.quote:Op zondag 11 april 2021 17:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
KROEGEN OPEN.quote:Op zondag 11 april 2021 17:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Kunnen beter zeggen dat ze gaan versoepelen als ze hun zooi een keer op orde hebben en vaccinatie gaat opschieten.quote:Op zondag 11 april 2021 17:50 schreef Tijn het volgende:
Superlogisch dat het vanaf 28 april wel zou kunnen, maar vanaf 21 april niet. Gaat echt wat worden, ik heb er vertrouwen in.
Dan kunnen zien of de piek geweest is oid.quote:Op zondag 11 april 2021 17:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat maakt dat ene weekje uit qua risico? Waarom is dat doorslaggevend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |