Hoe heet jullie Hugo?quote:Op zondag 11 april 2021 18:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
1 juni gaan we dus ook niet redden
Lekker boeiend. Alsof je iets kunt doen momenteel.quote:
Twee weken! Even volhouden hoor, dan mogen we straks weer meer!quote:Op zondag 11 april 2021 18:00 schreef Jason22 het volgende:
We gaan in ieder geval de magische grens van 3 maanden avondklok halen
Inderdaad, klaar mee nu.quote:Op zondag 11 april 2021 16:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
Niet leuk om te horen, maar ik denk dat de rek nu wel het kantelpunt heeft bereikt. Mensen willen gewoon weer dingen gaan doen na een half(!) jaar lockdown.
quote:Op zondag 11 april 2021 18:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
1 Juni kunnen we allemaal onze eerste prik hebben gehad.
Uiterst manipulatieve tacktiek ja.quote:Op zondag 11 april 2021 18:07 schreef maan_man het volgende:
Iedereen lekker houden met van die niet hard toezeggingen, zoals nu weer 28 maart, begint echt walgelijk te worden.
Ik heb mijn pijlen inmiddels gericht op 1 juli 2023. Mogelijk zijn dan net de kwetsbare personen ingent en kunnen we eindelijk versoepelenquote:Op zondag 11 april 2021 17:49 schreef Haags het volgende:
Ik sla die persco ook maar over, en de volgende ook, en die daarna ook. Misschien hebben ze in december 2022 eens een keer een interessante persco met versoepelingen of zo.
Ja, dat blijf je zeggen, maar dat klopt gewoon niet. Door het te herhalen gaat het niet opeens kloppen.quote:Op zondag 11 april 2021 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb het over na vaccinatie he. Voor de rest lullen we in rondjes want er is na vaccinatie geen reden keer om je te laten testen. Gewoon niet. Alle reden weg.
'Ik heb er het jaar niet bijgezet....'quote:
Ze schatten inderdaad continu het gedrag van ons te positief in.quote:Op zondag 11 april 2021 18:07 schreef maan_man het volgende:
Iedereen lekker houden met van die niet hard toezeggingen, zoals nu weer 28 maart, begint echt walgelijk te worden.
Ja, precies, de komende twee weken zijn cruciaal.quote:Op zondag 11 april 2021 18:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Twee weken! Even volhouden hoor, dan mogen we straks weer meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |