Om de boel rustig te houden, het volk gewoon weer iets voor houden.quote:Op zondag 11 april 2021 17:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach kom, hebben sommigen na dik een jaar nog steeds deze zelfkastijdende houding?
[..]
Wat maakt dat ene weekje uit qua risico? Waarom is dat doorslaggevend?
Volgens mij roepen o.a. wij tweeën al sinds november/december dat ze mensen meer naar buiten moeten laten gaan. Blijft belachelijk dat je niet buiten mag afspreken als je netjes op 1,5m blijft.quote:Op zondag 11 april 2021 17:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer mensen in het gareel zouden krijgen om nog even door te bijten als we als bevolking zijnde ook echt konden zien dat ze zelf goed werk leveren. Dat de vaccinaties opschieten, etc.
En ik denk oprecht dat meer buiten opties ook meer draagvlak zal geven. Dat dat ook nog eens goed zal zijn voor het aantal besmettingen. In plaats daarvan kiezen ze er dus voor om door te gaan met micro managen. Alle cynische gevoelens even aan de kant...ik vind dit toch oprecht jammer en ik vind het schandalig met hoeveel fouten ze telkens weg komen.
Ik las vakantie.quote:Op zondag 11 april 2021 17:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kunnen beter zeggen dat ze gaan versoepelen als ze hun zooi een keer op orde hebben en vaccinatie gaat opschieten.
Weten we in ieder geval waar we aan toe zijn tot 2031.quote:Op zondag 11 april 2021 17:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kunnen beter zeggen dat ze gaan versoepelen als ze hun zooi een keer op orde hebben en vaccinatie gaat opschieten.
Persoonlijk hoor ik liever niks dan dit soort gedoe. Dan heb je gewoon geen teleurstelling.quote:Op zondag 11 april 2021 17:53 schreef Houtenbeen het volgende:
''Versoepelingen rond pasen''![]()
''Versoepelingen op 21 april''![]()
''Versoepelingen op 28 april''
In een ver verleden had je van die strenge lui die zichzelf met een riempje sloegen als ze hadden gezondigd. Lijdzaam "beperkt ons, we zijn ongehoorzaam geweest!" smeken lijkt het corona-equivalent ervan.quote:
Typisch zoals Ad Melkert, weet je wat die nou doet?quote:Op zondag 11 april 2021 17:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In een ver verleden had je van die strenge lui die zichzelf met een riempje sloegen als ze hadden gezondigd. Lijdzaam "beperkt ons, we zijn ongehoorzaam geweest!" smeken lijkt het corona-equivalent ervan.
Een maand te vroeg?quote:Arts-microbioloog Andreas Voss van het Radboudumc in Nijmegen stelde eerder in gesprek met NU.nl al dat de heropening "puur vanuit de medische kant" een maand te vroeg komt.
na koningsdag in elk gevalquote:Op zondag 11 april 2021 17:50 schreef Evenstar het volgende:
Mogelijk wel vanaf 28 april, ja want in die week gaan wij opeens 6 miljoen vaccins zetten en is het probleem opgelost
En bijna de laagste vaccinatiegraad van de EUquote:Op zondag 11 april 2021 17:59 schreef raptorix het volgende:
Inmiddels zijn wij zo een beetje het land met de langste lockdown/maatregelen.
Avondklokje van 2 weken wordt 3 maandenquote:Op zondag 11 april 2021 18:00 schreef Jason22 het volgende:
We gaan in ieder geval de magische grens van 3 maanden avondklok halen
Daar lijkt het wel op ja... als er dagelijks ondanks alle maatregelen nog 8000 man besmet raken is de conclusie dat een hoop mensen zich niet aan de basisregels houdenquote:
Maar wij hebben ons dan nooit hoeven te verantwoorden wat we buiten gingen doen. Zoals in Italië.quote:Op zondag 11 april 2021 17:59 schreef raptorix het volgende:
Inmiddels zijn wij zo een beetje het land met de langste lockdown/maatregelen.
Behalve van 21.00 tot 04.30quote:Op zondag 11 april 2021 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wij hebben ons dan nooit hoeven te verantwoorden wat we buiten gingen doen. Zoals in Italië.
Heb ik ook. Ondanks dat er geen letterlijke beloftes gedaan zijn ga je (ik tenminste) onbewust toch weer een beetje hoop krijgen, die vervolgens wederom de grond in wordt geboord. Stop er mee, dagen roepen. Keer op keer teleurgesteld worden maakt mensen of murw of opstandig.quote:Op zondag 11 april 2021 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Persoonlijk hoor ik liever niks dan dit soort gedoe. Dan heb je gewoon geen teleurstelling.
Nee die gingen lekker met de hele familie in het appartement feesten.quote:Op zondag 11 april 2021 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wij hebben ons dan nooit hoeven te verantwoorden wat we buiten gingen doen. Zoals in Italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |