abonnement Unibet Coolblue
pi_198943906
En weer verder!
pi_198943913
Sorry, zag even niet dat ik hem sloot :@
pi_198944062
Geen shady meneer hoor, er kijken ruim 5000 mensen mee :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944069
Beterschap @Myraela :*
pi_198944076
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen shady meneer hoor, er kijken ruim 5000 mensen mee :P
Dit maakt het niet per se beter ... :+
pi_198944080
TT; nou ik hoop het niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198944083
@Myraela wat een bummer voor jou en je vriend! -O-
En dan nog positieve energie om koekjes te bakken! Kun je nou deeg proeven?
Voorspoedig herstel voor jullie beiden.

De tip van Molo heeft al wat mensen in de kennisssenkring blij gemaakt met een afspraak.
Ook iemand, die dacht dat ik naïef was en het een hoax noemde in de eerste reactie.😂
En hij kan het weten als ict expert ( dat ik naïef ben 😉) Een ander dacht ik een van Rossem deed. ~O>
Nu staat de info ook op nos, begrijp ik. w/
pi_198944087
Vroeg opstaan heeft toch echt zijn voordelen.

Al te markt geweest, nog rustiger, overal enige klant dus beetje ouwhoeren met de marktlui.
Net op tijd thuis om vers kattenkotsje op te ruimen. Wasmachine staat aan, kon op tijd aanhaken bij de zangmeneer en hoef het weekend niet meer de deur uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944092
@Lonaa we hadden een Crossfitter bij de nieuweledentraining gisteravond. Toen we gingen touwklimmen zei hij "WIJ doen dat ZONDER onze voeten te gebruiken *) *) " en vervolgens kwam hij geen cm omhoog.

Er zijn behalve zijn ego gisteren geen gewonden gevallen. :7
pi_198944093
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen shady meneer hoor, er kijken ruim 5000 mensen mee :P
:D dat klinkt nog fouter
pi_198944097
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit maakt het niet per se beter ... :+
Jouw hoofd o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944104
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vroeg opstaan heeft toch echt zijn voordelen.

Al te markt geweest, nog rustiger, overal enige klant dus beetje ouwhoeren met de marktlui.
Net op tijd thuis om vers kattenkotsje op te ruimen. Wasmachine staat aan, kon op tijd aanhaken bij de zangmeneer en hoef het weekend niet meer de deur uit.
Ik vind het ook fijn om in het weekend gewoon op tijd op te zijn. Het is overal heel lekker rustig buiten. O+
pi_198944109
Ah @Myraela je kunt het maar achter de rug hebben hè? :* Beterschap en quarantaineze! Pics van alle koekjes graag! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198944110
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D dat klinkt nog fouter
En het jouwe :(

Van Candaas weet ik het intussen, van jou... had ik het niet verwacht :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944113
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En het jouwe :(

Van Candaas weet ik het intussen, van jou... had ik het niet verwacht :o
O-)
pi_198944120
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind het ook fijn om in het weekend gewoon op tijd op te zijn. Het is overal heel lekker rustig buiten. O+
In bed blijven stinken vind ik nóg fijner :@ O+
Maar een keer vroeg opstaan doet me realiseren dat deze markt ervaring toch ook wel erg prettig is. Alleen mottig weer.

Volgende week weer rond een uur of 12, met mijn jongeman.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944125
En nu moet ik Fok echt gaan afsluiten.
Wens me succes met 4 films achter elkaar te kijken.
pi_198944136
Was ook vroeg op, maar geheel onvrijwillig :O Nog wel in pyjama, enige tocht naar buiten toe dusver was naar de compostbak in de achtertuin. Moest flink haasten voor op tijd terug thuis voor avondklok gisteren en uiteindelijk pas om 02:00 naar bed, ik blief wel een dutje :Z
Let me see you stripped down to the bone
pi_198944140
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:26 schreef Sarabi het volgende:
En nu moet ik Fok echt gaan afsluiten.
Wens me succes met 4 films achter elkaar te kijken.
Tof! Welke? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198944143
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:26 schreef Sarabi het volgende:
En nu moet ik Fok echt gaan afsluiten.
Wens me succes met 4 films achter elkaar te kijken.
Sterkte! Heb ooit een HarryP marathon gedaan.. klinkt leuker dan het is. Na vijf films ga je door op karakter _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944253
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:23 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa we hadden een Crossfitter bij de nieuweledentraining gisteravond. Toen we gingen touwklimmen zei hij "WIJ doen dat ZONDER onze voeten te gebruiken *) *) " en vervolgens kwam hij geen cm omhoog.

Er zijn behalve zijn ego gisteren geen gewonden gevallen. :7
Hehehehehehe :D

Ik wil dat trouwens wel even tegenspreken. Er bestaat inderdaad zoiets als 'legless ropeclimb' welke af en toe geprogrammeerd wordt. Maar er worden veel vaker gewone ropeclimbs geprogrammeerd waar je gewoon je voeten bij gebruikt.

Ik kan beide niet. :7

Edit: er zijn maar weinig CrossFitters die ik ken die een legless ropeclimb kunnen. Laat staan in een WOD met andere dingen of vaker dan 1 maal.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198944307
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Tof! Welke? *O*
Nog niet bekend, iedereen mag een film voorstellen :D maar ik wil in ieder geval Ready or Not voorstellen.
pi_198944334
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jouw hoofd o|O
Ik kom vast in de hel ;(

Maar met Tom Ellis als Lucifer vind ik dat niet zo erg geloof ik :9~

Ok, god, sorry, ik zal stoppen. Ik geef het voorjaar gewoon de schuld. O-)
pi_198944360
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik kom vast in de hel ;(

Maar met Tom Ellis als Lucifer vind ik dat niet zo erg geloof ik :9~

Ok, god, sorry, ik zal stoppen. Ik geef het voorjaar gewoon de schuld. O-)
Zou het dat zijn? Mijn katten zijn nu ook een stuk drukker en ondeugender. Als ze konden praten zouden ze vast ook van die smerige grapjes maken _O-

Tevens blijheid want hotelkamer met sauna gereserveerd voor a.s. dinsdag *O*
Eerst werken, dan sporten, dan naar Zevenbergen en die kamer niet meer uit tot de volgende ochtend :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944367
Inzake voetloos klimmen, ik heb hier vanmorgen volgens mij een kwartier op repeat naar gekeken O+ :')
https://twitter.com/women(...)326942692536320?s=19
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 10 april 2021 @ 11:50:10 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198944387
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik kom vast in de hel ;(

Maar met Tom Ellis als Lucifer vind ik dat niet zo erg geloof ik :9~

Ok, god, sorry, ik zal stoppen. Ik geef het voorjaar gewoon de schuld. O-)
Tom Ellis zou ik echt hard doen ja
Tering _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 10 april 2021 @ 11:50:32 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198944393
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:47 schreef minilot het volgende:
Inzake voetloos klimmen, ik heb hier vanmorgen volgens mij een kwartier op repeat naar gekeken O+ :')
https://twitter.com/women(...)326942692536320?s=19
Stef Stuntpiloot in real life maar dan anders _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198944396
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:47 schreef minilot het volgende:
Inzake voetloos klimmen, ik heb hier vanmorgen volgens mij een kwartier op repeat naar gekeken O+ :')
https://twitter.com/women(...)326942692536320?s=19
Ze laat het er ook zo makkelijk uitzien :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944408
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zou het dat zijn? Mijn katten zijn nu ook een stuk drukker en ondeugender. Als ze konden praten zouden ze vast ook van die smerige grapjes maken _O-

Tevens blijheid want hotelkamer met sauna gereserveerd voor a.s. dinsdag *O*
Eerst werken, dan sporten, dan naar Zevenbergen en die kamer niet meer uit tot de volgende ochtend :9
De konijnen hier zijn ook veel onrustiger. Niet zozeer rijden op elkaar, maar Nox wordt veel nieuwsgieriger en minder bang :D

En klinkt goed!!
pi_198944412
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:47 schreef minilot het volgende:
Inzake voetloos klimmen, ik heb hier vanmorgen volgens mij een kwartier op repeat naar gekeken O+ :')
https://twitter.com/women(...)326942692536320?s=19
Het ziet er ook zo makkelijk en gracieus uit.... bijzonder knap en indrukwekkend ja!

EDIT: oh dat zei die poes boven mij al
pi_198944431
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Tom Ellis zou ik echt hard doen ja
Tering _O_
Echt hè :9
Mijn vriend heeft wel eens geopperd dat 'ie een poster voor me om op te hangen in Antwerpen zou kopen. Maar die muren daar zijn zo dun... dus nooit van gekomen O-)
pi_198944479
Ja, dat gracieuze.. Toen ik op het hoogtepunt van mijn hoepelhobby zat kon ik het met een boel tegelijk, met alle denkbare lichaamsdelen en dan ook nog een boel aanvullende trucjes, maar om het er moeiteloos en vloeiend en sierlijk uit te laten zien, daarvoor ben ik gewoon absoluut niet uit het juiste hout gesneden :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198944495
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hehehehehehe :D

Ik wil dat trouwens wel even tegenspreken. Er bestaat inderdaad zoiets als 'legless ropeclimb' welke af en toe geprogrammeerd wordt. Maar er worden veel vaker gewone ropeclimbs geprogrammeerd waar je gewoon je voeten bij gebruikt.

Ik kan beide niet. :7

Edit: er zijn maar weinig CrossFitters die ik ken die een legless ropeclimb kunnen. Laat staan in een WOD met andere dingen of vaker dan 1 maal.
De grap is dat wij ook wel eens in touwen klimmen zonder de voetklem te gebruiken, want we hebben een aantal touwen hangen die te kort zijn om een voetklem te kunnen zetten dus dan moet je je wel aan je armen ophijsen. De enige strategie die ik daarvoor heb is om een soort toes-to-bar te doen maar dan ver voorbij waar je handen zitten, zodat je je benen er omhoog in zwiept (als je nog maar een meter onder de balk hangt, en je zwaait je benen omhoog tot je op de kop hangt, kun je je benen om de balk slaan en jezelf aan je benen optrekken :D). Kennelijk is dat voor mij makkelijker dan me optrekken :')
Er zijn ook hier maar weinig mensen die dat kunnen, en vaker dan 1 keer al helemaal niet. Hoewel we met trucjes zoals beenzwaaien en ondersteboven hangen ook een eind komen :D

Wel leuk dat die Crossfitjongen niet eens gelijk had ~O>
pi_198944502
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:22 schreef Tele6 het volgende:
Beterschap @:Myraela :*
Dit!! En ook voor je vriend.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 08:35 schreef Isabeau het volgende:

@:Blues weet jij trouwens hoe het met je covid positieve collega is? En moeten jullie je ook laten testen, of was dat niet nodig?
Ja, behoorlijk ziek. Smaak/geur heel naar en flinke griepachtige verschijnselen. Man van haar knap maar niet op.
Nee wij hoeven niet te testen. Zij is niet in onze buurt geweest, heeft a/d overkant vd gang 2 dagen alleen balie gedraaid in dr eentje omdat ze tussen 2 verplichte testen in zat.
Heb haar gesproken op meer dan 2 mtr en allebei mondkapjes op. Ze ging in lunchpauze naar buiten.
Dinsdag testte ze negatief, Wo/Do/Vrij gewerkt en zondag was ze positief.
pi_198944526
Ik ook niet hoor. Ik heb gewoon iets lomps/chaotisch/onhandigs over me. Dat werkt in je nadeel.

Ook wel eens met boulderen; ik heb 2 vriendinnen die dat dus echt moeiteloos gracieus kunnen. Geen idee wat hun geheim is, één van hen had het ook nog nooit gedaan maar die had zo in een promo filmpje gekund. (Dat is ook wel iemand die bijzonder sierlijk yoga uitoefent. )
En dan kom ik. Met overal ook altijd blauwe plekken :')

(EDIT; reactie op minilot dus)
pi_198944528
@minilot mocht je Instagram hebben, kun je hankavenselaar opzoeken. Die post bijna iedere dag filmpjes van paaldansen met allerlei moves waarvan je niet wist dat dat anatomisch kon. Die combinatie van lenigheid en kracht is echt _O_ _O_
  zaterdag 10 april 2021 @ 12:03:25 #37
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198944539
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:58 schreef minilot het volgende:
Ja, dat gracieuze.. Toen ik op het hoogtepunt van mijn hoepelhobby zat kon ik het met een boel tegelijk, met alle denkbare lichaamsdelen en dan ook nog een boel aanvullende trucjes, maar om het er moeiteloos en vloeiend en sierlijk uit te laten zien, daarvoor ben ik gewoon absoluut niet uit het juiste hout gesneden :')
Herkenbaar _O-
Ik kan nu allerlei leuke moves met de hoepel, maar sierlijk wordt het nooit _O-
Zeker niet nu we al maanden zoomlessen hebben. Begin mei heeft juf een hoepelweekend georganiseerd dus dan sowieso weer in het echt *O*
pi_198944553
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

Waar lees je dat?
Ik vond op NOS een artikel waarin de Jonge alleen zegt dat ze kijken naar wat mogelijk is en ‘geen gekke dingen gaan doen’.

Dus ik zie die avondklok eraf en terrassen open nog steeds wel in de planning staan. Maar verder niks extra.
Dat zei hij bij een praatprogramma en dat stukje kwam langs op twitter.
pi_198944607
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat zei hij bij een praatprogramma en dat stukje kwam langs op twitter.
Ah, maar eens afwachten wat ze uiteindelijk uit de hoge hoed toveren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 10 april 2021 @ 12:12:16 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198944628
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ah, maar eens afwachten wat ze uiteindelijk uit de hoge hoed toveren.
Niet zoveel

Wel benieuwd of er überhaupt iets meer open gaat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198944665
Uitslapen to the max O+
Rust roest hier totaaaaal niet :D

Zo na de brunch met roerei op volkoren broodje casselerrib een heeeeeleboel boodschappen (kom bijna nooit meer in supermarkt dus heb zin in dat uitje :D ) en 20 min shopafspraak bij de Hema gemaakt. Wat een spannende dingen liggen er voor mij in het verschiet :o :+
pi_198944758
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:15 schreef Blues het volgende:
Uitslapen to the max O+
Rust roest hier totaaaaal niet :D

Zo na de brunch met roerei op volkoren broodje casselerrib een heeeeeleboel boodschappen (kom bijna nooit meer in supermarkt dus heb zin in dat uitje :D ) en 20 min shopafspraak bij de Hema gemaakt. Wat een spannende dingen liggen er voor mij in het verschiet :o :+
Avonturen!

Ik had een zelfgebouwde salade van ijsbergsla, kip stukjes, komkommer, tomaatjes en een appeltjesdressing :9 Ook al een banaan op, mijn dag is gezonder begonnen dan ooit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944770
Mijn spannendste moment van vandaag sinds we uit bed zijn, was alweer (3e keer deze week oid) vergeten dat ik broodjes in de oven had gedaan. Of althans, ik werd even afgeleid door een tof filmpje op FB.

Ik moet écht een nieuwe kookwekker _O-
pi_198944776
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:27 schreef Candaasje het volgende:
Mijn spannendste moment van vandaag sinds we uit bed zijn, was alweer (3e keer deze week oid) vergeten dat ik broodjes in de oven had gedaan. Of althans, ik werd even afgeleid door een tof filmpje op FB.

Ik moet écht een nieuwe kookwekker _O-
_O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944782
Oeps... avocado vergeten in mijn salade :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944792
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Niet zoveel

Wel benieuwd of er überhaupt iets meer open gaat
In het kader van lobby gok ik dat het steigeren van het bedrijfsleven nu meer telt dan het steigeren van de zorg.
En zelf zou ik nu ook eerder kiezen voor Corona proof gevulde terrassen ipv volle parken. Ook ivm de handhaving.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944801
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O-
Het gesprek ging dan ook zo:

Vriend: zet hem op je verlanglijstje! Heb ik ook gedaan met die bakkwast!
Ik: Ja, dat eindigt natuurlijk net zoals met die garde op je lijstje, waardoor we nu met 4 gardes zitten...

Verder zijn we heel niet burgerlijk :') _O-

(Ik heb echt een hekel aan dergelijke 'functionele cadeautjes' die je zelf voor 3 euro bij de Hema/Blokker/IKEA/etc. haalt. Schoonfamilie is daar altijd wel veel meer van. Ik krijg het er nog niet uitgesloopt bij vriend.)
pi_198944844
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het gesprek ging dan ook zo:

Vriend: zet hem op je verlanglijstje! Heb ik ook gedaan met die bakkwast!
Ik: Ja, dat eindigt natuurlijk net zoals met die garde op je lijstje, waardoor we nu met 4 gardes zitten...

Verder zijn we heel niet burgerlijk :') _O-

(Ik heb echt een hekel aan dergelijke 'functionele cadeautjes' die je zelf voor 3 euro bij de Hema/Blokker/IKEA/etc. haalt. Schoonfamilie is daar altijd wel veel meer van. Ik krijg het er nog niet uitgesloopt bij vriend.)
Dilemmas :D _O-

In het kader van nutteloze zaken en vooral (gebrek aan) lijstjes: ik bedacht tot drie keer toe dat ik balsamico azijn nodig had. Vond ik best slim van mezelf omdat dit iets is wat ik altijd pas mis als ik een enkele keer een recept maak waarin dat thuishoort 8-)

Iemand belangstelling voor twee ongeopende flessen?
Derde fles open ik vast wel een keer voor mezelf :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198944866
Operatie Geroookte Zalm is van start gegaan :7 Er liggen nu twee stukken zalmfilet van bij elkaar zo’n 1,5 kilo in de koelkast onder de pekel voor 24 uur. Ben benieuwd of dit gaat werken :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 10 april 2021 @ 12:42:28 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198944931
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198945007
Misquote.
[/quote]

Ik zou zo graag ophouden met cadeautjes :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 10 april 2021 @ 12:51:01 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198945040
Is er iets waarvoor het nuttig is uit bed te komen vandaag ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198945060
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:51 schreef fietsie het volgende:
Is er iets waarvoor het nuttig is uit bed te komen vandaag ?
Douchen. Zou ik niet in bed doen. En bed --> koelkast --> bed.
  zaterdag 10 april 2021 @ 12:55:19 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198945098
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Douchen. Zou ik niet in bed doen. En bed --> koelkast --> bed.
Dat deed ik eerder vanmorgen al: Bed --> bed verschonen --> douchen --> terug naar bed want lekker schoon bed --> Netflix.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 10 april 2021 @ 12:56:46 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198945117
Nieuwe PC is wel decadent....Ik heb gewoon niets wat meer op zich laat wachten, anders dan downloads van internet. -klik- *ploef*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198945187
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Tom Ellis zou ik echt hard doen ja
Tering _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198945207
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misquote.


Ik zou zo graag ophouden met cadeautjes :@
Ja, dat ook. Althans, ik hoef niks, weet ook niks te vragen. Troep genoeg in huis.
Vorig jaar dus maar geld gestort naar een goed doel (maar ik vergeet dan achteraf altijd weer de tikkies te sturen naar diegenen die aangaven dat wel te willen steunen - ik ben gewoon een ramp daarmee, hadden jullie vast nog niet door :P - dus eigenlijk schiet dat als verjaardagscadeau ook weer niet echt op :')

Voor neefjes vind ik het wel leuk om iets te geven, (liefst dan wel iets dat wat langer mee gaat), maar eigenlijk geef ik nog liever iets te 'doen'.

Dus voor mijn vriend zijn verjaardag nu een doos bonbons besteld, en dus voor later nog een weekendje wellness. En voor de dag zelf bak ik dan nog appeltaart. Kunnen we beiden van genieten, dus helemaal fijn O+
pi_198945215
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

In het kader van lobby gok ik dat het steigeren van het bedrijfsleven nu meer telt dan het steigeren van de zorg.
En zelf zou ik nu ook eerder kiezen voor Corona proof gevulde terrassen ipv volle parken. Ook ivm de handhaving.
Hier zeiden een paar terrashouder dat ze niet open gaan. Zeker niet met dit weer, en een paar terrassen open, waar dan ook, is nooit genoeg om de parken te ontlasten dus dan dubbel op (met last van vervelende gasten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198945228
Oh ik denk dat ze hier wel open willen, gisteren was er ook genoeg volk in de binnenstad. En ze hebben geloof ik wel genoeg parasols/heaters om nog behaaglijk te kunnen zitten. (Tenzij het echt hoost natuurlijk)
pi_198945233
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

De grap is dat wij ook wel eens in touwen klimmen zonder de voetklem te gebruiken, want we hebben een aantal touwen hangen die te kort zijn om een voetklem te kunnen zetten dus dan moet je je wel aan je armen ophijsen. De enige strategie die ik daarvoor heb is om een soort toes-to-bar te doen maar dan ver voorbij waar je handen zitten, zodat je je benen er omhoog in zwiept (als je nog maar een meter onder de balk hangt, en je zwaait je benen omhoog tot je op de kop hangt, kun je je benen om de balk slaan en jezelf aan je benen optrekken :D). Kennelijk is dat voor mij makkelijker dan me optrekken :')
Er zijn ook hier maar weinig mensen die dat kunnen, en vaker dan 1 keer al helemaal niet. Hoewel we met trucjes zoals beenzwaaien en ondersteboven hangen ook een eind komen :D

Wel leuk dat die Crossfitjongen niet eens gelijk had ~O>
Ik haal ook altijd wel enorm plezier uit versplinterende sport-ego's :@ :')

Het gebeurd vaker dan me lief is dat er iemand nieuw is, meestal zo'n kijk-mij-meisje of zo'n stoereboi, die dan een beetje schamper naar me kijkt. Je ziet ze denken 'yeah, right, dat ga jij doen zeker/100x oppakken' en dan uh, doe ik dat. :7 Terwijl ze nog net niet staan te kotsen.

Vin mooi. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198945238
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198945590
quote:
Ik weet nog steeds niet of zijn ouders hem haatten of het een vorm van humor was, toen ze hem zijn voornaam gaven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198945620
Zo ontmoette ik ooit een James Dean van nu 40ish schat ik. Dan ben je toch ook niet goed...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198945627
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier zeiden een paar terrashouder dat ze niet open gaan. Zeker niet met dit weer, en een paar terrassen open, waar dan ook, is nooit genoeg om de parken te ontlasten dus dan dubbel op (met last van vervelende gasten)
Als er maar een paar mee willen doen is het minder handig ja.
Zal ook aan de grootte van je terras liggen, of het haalbaar is.

Als ze met reserveringen moeten gaan werken (want alles kan!) vraag ik me ook af hoe hard de jankende meute daar op af rent.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198945641
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo ontmoette ik ooit een James Dean van nu 40ish schat ik. Dan ben je toch ook niet goed...
Ik kende een Jimi Hendricx. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198945662
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik haal ook altijd wel enorm plezier uit versplinterende sport-ego's :@ :')

Het gebeurd vaker dan me lief is dat er iemand nieuw is, meestal zo'n kijk-mij-meisje of zo'n stoereboi, die dan een beetje schamper naar me kijkt. Je ziet ze denken 'yeah, right, dat ga jij doen zeker/100x oppakken' en dan uh, doe ik dat. :7 Terwijl ze nog net niet staan te kotsen.

Vin mooi. :')
Is ook mooi O+

Moet zeggen dat ik dat dus zo fijn vind bij mijn sporten. Iedereen eigen programma, eigen gewicht, wordt nooit echt over gesproken en nooit grote ego’s en gedoe.
Maar de stoerebois die zijn gestart stoppen dan ook heel snel, zei de trainer. Die willen POMPEN! en KAPOT GAAN! En zo werkt het niet bij ons :+

Waarbij het mij uiteraard wel genoegen doet als een van de trainers een rondje meedoet en ik merk dat ik niet de enige ben die zit te puffen en rood aanloopt ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198945722
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, dat ook. Althans, ik hoef niks, weet ook niks te vragen. Troep genoeg in huis.
Vorig jaar dus maar geld gestort naar een goed doel (maar ik vergeet dan achteraf altijd weer de tikkies te sturen naar diegenen die aangaven dat wel te willen steunen - ik ben gewoon een ramp daarmee, hadden jullie vast nog niet door :P - dus eigenlijk schiet dat als verjaardagscadeau ook weer niet echt op :')

Voor neefjes vind ik het wel leuk om iets te geven, (liefst dan wel iets dat wat langer mee gaat), maar eigenlijk geef ik nog liever iets te 'doen'.

Dus voor mijn vriend zijn verjaardag nu een doos bonbons besteld, en dus voor later nog een weekendje wellness. En voor de dag zelf bak ik dan nog appeltaart. Kunnen we beiden van genieten, dus helemaal fijn O+
Weekendje al geboekt? *O*

Kerona is extreem handig als je teveel verjaardszut hebt. Al twee jaar op rij een etentje, wat te snaaien en een hoop kaarten. Dikke prima. En pure winst, want ik gaf geen feestje :+

Al staat er wel nog een avond musical open van vorig jaar.
En moet ik nog steeds een kado voor vriendin en mij inwisselen (slipcursus). Die bon heb ik intussen al drie keer verlegd sinds maart 2020. We zouden op 5 april gaan of zo :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 10 april 2021 @ 13:59:50 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198945954
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet of zijn ouders hem haatten of het een vorm van humor was, toen ze hem zijn voornaam gaven.
Heerlijk toch, vergeet niemand

Ik kende een Rembrandt van Rijn en een Monique van de Ven :P

En meneer A. Buis, die was ook zo mooi O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198946198
Coen Tunnel zie ik regelmatig op twitter :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 14:47:40 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198946470
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet of zijn ouders hem haatten of het een vorm van humor was, toen ze hem zijn voornaam gaven.
Of gewoon benoemd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198946751
Wat balen @Myraela ! Hoop dat jullie snel opknappen!
pi_198946876
Bij mijn groente-abonnement heb ik ook een aardappelabonnement genomen, die komen dan eens per 2 weken. Afgelopen donderdag haalde ik dus een groentepakket, een aardappelpakket (en een fruitpakket).
Het groentepakket bevatten oa schorseneren.

Vorige week kocht ik bij de visboer een dorade en zag ik schone rode poon voor een leuke prijs. Vrijdag was ik weer op de vismarkt en kocht ik die poon.

En ik had nog een mini-romaanse bindslakrop liggen.

Vind ik toch dit recept: https://dagelijksekost.ee(...)opsla-en-aardappelen

Een pak boter heb ik altijd wel in huis, en nog een restje mosterd had ik ook. Geen citroen maar wel citroensap, goed genoeg vond ik.


Nou, dat smaakte best!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198946905
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is ook mooi O+

Moet zeggen dat ik dat dus zo fijn vind bij mijn sporten. Iedereen eigen programma, eigen gewicht, wordt nooit echt over gesproken en nooit grote ego’s en gedoe.
Maar de stoerebois die zijn gestart stoppen dan ook heel snel, zei de trainer. Die willen POMPEN! en KAPOT GAAN! En zo werkt het niet bij ons :+

Waarbij het mij uiteraard wel genoegen doet als een van de trainers een rondje meedoet en ik merk dat ik niet de enige ben die zit te puffen en rood aanloopt ^O^
Nou ja, in principe is het mooie aan CrossFit dat iedereen de WOD op zijn eigen niveau kan doen. Kan je geen push ups? Prima, doe je ze op je knieen. Kan je e niet op je knieen? Prima, Doe je ze met je handen verhoogt op een box. Kan je dat niet? Doe je ze tegen de muur. Wil je ze ergens daar tussen in? Prima, maak je een minibar aan het rack, kan je precies doen op de hoogte die voor jou goed voelt.

Uiteindelijk hoort de huisvrouw-die-voor-het-eerst-komt net zo stuk te gaan/zwaar te hebben als de 3-keer-NL-kampioen die ernaast staat. :Y

"Mijn" "probleem" is dat ik kinda fit, kinda fat ben, dus ik zie er niet uit alsof ik Heel Veel Kan. Voor de kijk-mij-meisjes en stoerebois iig. Zoals een vriendinnetje het gisteren omschreef: ik ken niemand die zo veel spieren heeft maar ze zo goed verstopt heeft als jij. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198946982
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou ja, in principe is het mooie aan CrossFit dat iedereen de WOD op zijn eigen niveau kan doen. Kan je geen push ups? Prima, doe je ze op je knieen. Kan je e niet op je knieen? Prima, Doe je ze met je handen verhoogt op een box. Kan je dat niet? Doe je ze tegen de muur. Wil je ze ergens daar tussen in? Prima, maak je een minibar aan het rack, kan je precies doen op de hoogte die voor jou goed voelt.

Uiteindelijk hoort de huisvrouw-die-voor-het-eerst-komt net zo stuk te gaan/zwaar te hebben als de 3-keer-NL-kampioen die ernaast staat. :Y

"Mijn" "probleem" is dat ik kinda fit, kinda fat ben, dus ik zie er niet uit alsof ik Heel Veel Kan. Voor de kijk-mij-meisjes en stoerebois iig. Zoals een vriendinnetje het gisteren omschreef: ik ken niemand die zo veel spieren heeft maar ze zo goed verstopt heeft als jij. :+

_O-

Ik begin nu echt wel de fysio te missen. Ik doe braaf m’n oefeningen, maar mis vaak de correctie en vooral de variatie.
Heb nu last van m’n onderrug, ken en doe de oefeningen, maar de tegendruk die ik nodig heb is er niet.
Denk ook dat, wanneer we weer mogen, ik eerst een half jaar in de kreukels lig voordat het opbouwen weer kan
We have far more in common than that which devides us..
pi_198946992
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O-

Ik begin nu echt wel de fysio te missen. Ik doe braaf m’n oefeningen, maar mis vaak de correctie en vooral de variatie.
Heb nu last van m’n onderrug, ken en doe de oefeningen, maar de tegendruk die ik nodig heb is er niet.
Denk ook dat, wanneer we weer mogen, ik eerst een half jaar in de kreukels lig voordat het opbouwen weer kan
Kun je niet iets regelen met medisch fysio?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198947022
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou ja, in principe is het mooie aan CrossFit dat iedereen de WOD op zijn eigen niveau kan doen. Kan je geen push ups? Prima, doe je ze op je knieen. Kan je e niet op je knieen? Prima, Doe je ze met je handen verhoogt op een box. Kan je dat niet? Doe je ze tegen de muur. Wil je ze ergens daar tussen in? Prima, maak je een minibar aan het rack, kan je precies doen op de hoogte die voor jou goed voelt.

Uiteindelijk hoort de huisvrouw-die-voor-het-eerst-komt net zo stuk te gaan/zwaar te hebben als de 3-keer-NL-kampioen die ernaast staat. :Y

"Mijn" "probleem" is dat ik kinda fit, kinda fat ben, dus ik zie er niet uit alsof ik Heel Veel Kan. Voor de kijk-mij-meisjes en stoerebois iig. Zoals een vriendinnetje het gisteren omschreef: ik ken niemand die zo veel spieren heeft maar ze zo goed verstopt heeft als jij. :+
Je bent een toverbal O+ *O*
Vriendin van mij heeft dat ook zo’n beetje. Is vast minder fit dan jij (want sport niet) maar voor haar lichaamsbouw is ze verrassend soepel.

Ach, ik had een CT scan nodig om mijn buikspieren te zien :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198947026
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O-

Ik begin nu echt wel de fysio te missen. Ik doe braaf m’n oefeningen, maar mis vaak de correctie en vooral de variatie.
Heb nu last van m’n onderrug, ken en doe de oefeningen, maar de tegendruk die ik nodig heb is er niet.
Denk ook dat, wanneer we weer mogen, ik eerst een half jaar in de kreukels lig voordat het opbouwen weer kan
Wat deed je dan, dat dat nu niet kan? Ik kan wel naar een gewone fysio. :Y Als je niet zeker weet of je het goed doet, is misschien filmen wat je doet en opsturen (of zelf naar kijken) een idee?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198947037
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je bent een toverbal O+ *O*
Vriendin van mij heeft dat ook zo’n beetje. Is vast minder fit dan jij (want sport niet) maar voor haar lichaamsbouw is ze verrassend soepel.

Ach, ik had een CT scan nodig om mijn buikspieren te zien :')
Ik ben dus niet soepel *O* Ik ben vooral sterk. :') En een soort diesel, ik kan goed buffelen.

Als ik mijn buikspieren aanspan en het licht valt goed op de overloop kan je een soort van randje zien, aan de zijkant, waar het vet dan soort van verschoven is. :+

Overigens zie je wel dat ik sport, aan mijn lijf. Er zit wel vorm aan en toning in maar niet heel opvallend? Ofzo. Weet niet, als je mij naast iemand zet van dezelfde lengte die niet sport zie je echt wel een verschil, zeg maar. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198947250
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kun je niet iets regelen met medisch fysio?
Ik wacht dinsdag even af en als we dan nog niet mogen ga ik een afspraak maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_198947296
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat deed je dan, dat dat nu niet kan? Ik kan wel naar een gewone fysio. :Y Als je niet zeker weet of je het goed doet, is misschien filmen wat je doet en opsturen (of zelf naar kijken) een idee?
Balanceren durf ik niet (donder nog wel eens om en te gevaarlijk alleen thuis). Een hand in de rug, legpress (laatste doe ik op een andere manier maar daardoor nu pijn in m’n rug).
We have far more in common than that which devides us..
pi_198947370
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben dus niet soepel *O* Ik ben vooral sterk. :') En een soort diesel, ik kan goed buffelen.

Als ik mijn buikspieren aanspan en het licht valt goed op de overloop kan je een soort van randje zien, aan de zijkant, waar het vet dan soort van verschoven is. :+

Overigens zie je wel dat ik sport, aan mijn lijf. Er zit wel vorm aan en toning in maar niet heel opvallend? Ofzo. Weet niet, als je mij naast iemand zet van dezelfde lengte die niet sport zie je echt wel een verschil, zeg maar. :+
Jij had best een strakke sportbroek aan toen ik er was, en je ziet wel dat het niet alle kanten op 'blubbert'*, dus dat ziet er echt wel anders uit dan bij iemand die geen sterkere beenspieren heeft.

(*Dit klinkt echt heel vriendelijk :') Een troost voor bij iedereen waarbij het dus wel blubbert; bij mij blubbert het niet, bij mij hangt het. Ik heb namelijk ook geen fatsoenlijke beenspieren meer over. Ik weet niet wat erger is :@ ).
pi_198947373
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik wacht dinsdag even af en als we dan nog niet mogen ga ik een afspraak maken
Zou ik zeker doen. Ik hoor van zoveel mensen dat ze extra gezondheidsschade hebben omdat therapeutische fysio/zwemmen etc zo lang niet mocht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198947387
Ik moet plassen maar ben te lui om op te staan :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198947392
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jij had best een strakke sportbroek aan toen ik er was, en je ziet wel dat het niet alle kanten op 'blubbert'*, dus dat ziet er echt wel anders uit dan bij iemand die geen sterkere beenspieren heeft.

(*Dit klinkt echt heel vriendelijk :') Een troost voor bij iedereen waarbij het dus wel blubbert; bij mij blubbert het niet, bij mij hangt het. Ik heb namelijk ook geen fatsoenlijke beenspieren meer over. Ik weet niet wat erger is :@ ).
:D O+

Nee, maar dat is dus wat ik probeerde te zeggen. Je ziet wel dat ik sport/gespierd ben, maar ze zitten wel uh onder een laagje, zeg maar. :+

Overigens flubbert het her en der flink zonder kleren aan want je kan niet 40 kg afvallen zonder "schade". Tenminste, ik niet. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198947397
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet plassen heb honger maar ben te lui om op te staan :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198947431
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198947454
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

;(
Ja. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198947463


O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198947526
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:00 schreef Blues het volgende:

Ja, behoorlijk ziek. Smaak/geur heel naar en flinke griepachtige verschijnselen. Man van haar knap maar niet op.
Nee wij hoeven niet te testen. Zij is niet in onze buurt geweest, heeft a/d overkant vd gang 2 dagen alleen balie gedraaid in dr eentje omdat ze tussen 2 verplichte testen in zat.
Heb haar gesproken op meer dan 2 mtr en allebei mondkapjes op. Ze ging in lunchpauze naar buiten.
Dinsdag testte ze negatief, Wo/Do/Vrij gewerkt en zondag was ze positief.
Gelukkig niet in haar buurt geweest, maar toch geen fijn gevoel -O- Ik neem aan dat ze ook veel patiënten heeft geholpen. En natuurlijk allemaal met mondkapje en als het goed is op afstand met eventueel plastic oid er tussen, maar toch. Ik vertrouw dat virus voor geen meter :')

Hopelijk knapt ze (en haar man) volledig op. Collega doet wetenschappelijk onderzoek naar langdurige neurologische klachten (cognitief, smaak/reuk) en hij heeft nare verhalen. Ook van veel jonge mensen die amper ziek waren :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198947784
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. ;(
Ontwikkelingen hier! Geplast, begin gemaakt met de mega afwas, kotsplek op de vloerbedekking nog maar eens geschrobd (echt, minstens tien keer zoveel vierkante meters aan laminaat, maar kotsen op vloerbedekking is het fijnste :') en dan vooral als ik weg ben zodat het nog lekker extra in kan drogen :Y) )

En nu zit ik me te verbazen over poes die normaal al ruim voor vieren zit te jammeren om voer maar nu nog steeds heel tevreden naast me ligt. Op mijn plek van de bank, dat wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198947832
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ontwikkelingen hier! Geplast, begin gemaakt met de mega afwas, kotsplek op de vloerbedekking nog maar eens geschrobd (echt, minstens tien keer zoveel vierkante meters aan laminaat, maar kotsen op vloerbedekking is het fijnste :') en dan vooral als ik weg ben zodat het nog lekker extra in kan drogen :Y) )

En nu zit ik me te verbazen over poes die normaal al ruim voor vieren zit te jammeren om voer maar nu nog steeds heel tevreden naast me ligt. Op mijn plek van de bank, dat wel.
Boterham met gerookte zalm gegeten, helft van de koelkast schoongemaakt. :7

Overwegingen aan het doen of ik of meer lekkere dingen wil kopen om dan op te eten, of ga douchen. De beste optie is douchen. Voor portomonnee en lijf. Maar ja. Chips.
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198947885
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gelukkig niet in haar buurt geweest, maar toch geen fijn gevoel -O- Ik neem aan dat ze ook veel patiënten heeft geholpen. En natuurlijk allemaal met mondkapje en als het goed is op afstand met eventueel plastic oid er tussen, maar toch. Ik vertrouw dat virus voor geen meter :')

Hopelijk knapt ze (en haar man) volledig op. Collega doet wetenschappelijk onderzoek naar langdurige neurologische klachten (cognitief, smaak/reuk) en hij heeft nare verhalen. Ook van veel jonge mensen die amper ziek waren :X
Ja akelig!
pi_198947907
Haha. Kies douchen @Lonaa! Je kan het!

Ik voelde me gisteren beroerd dus maar weer coronatest gedaan, eerste keer dat ik het idee had dat 'ie zomaar positief zou kunnen zijn. Was 'ie gelukkig niet. Vandaag voel ik me wel beter al gelukkig. Vanmorgen naar de markt gelopen en lekkere dingen gehaald, terug gelopen en rest vd dag op de bank gelegen/geslapen. Lekker zo'n dag.

Shit @Myraela van positieve test en vooral van vriend die zich ook echt ziek voelt! Hopelijk zijn jullie snel allebei volledig klachtenvrij!

Oh en @Isabeau ik heb er ook een dichtbij, m'n buurvrouw. Inmiddels jaar later en zit in een intensief revalidatietraject. Vooral veel last van vermoeidheid en zo. Was gewoon gezond en in de dertig.. en ook niet in ziekenhuis gelegen ofzo.

Mijn vader krijgt donderdag z'n eerste prik. Wel heel fijn idee hoor..
pi_198947920
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:09 schreef Lonaa het volgende:


:D O+

Nee, maar dat is dus wat ik probeerde te zeggen. Je ziet wel dat ik sport/gespierd ben, maar ze zitten wel uh onder een laagje, zeg maar. :+

Overigens flubbert het her en der flink zonder kleren aan want je kan niet 40 kg afvallen zonder "schade". Tenminste, ik niet. :7
Liposuccen!
Nee hoor!!! Niet doen!
Je ziet er voor zover ik me de Enschede meet kan herinneren toch prima ui! Vind t zo knap dat je zo doorzet met t sporten ^O^ *O*
pi_198947940
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ontwikkelingen hier! Geplast, begin gemaakt met de mega afwas, kotsplek op de vloerbedekking nog maar eens geschrobd (echt, minstens tien keer zoveel vierkante meters aan laminaat, maar kotsen op vloerbedekking is het fijnste :') en dan vooral als ik weg ben zodat het nog lekker extra in kan drogen :Y) )

En nu zit ik me te verbazen over poes die normaal al ruim voor vieren zit te jammeren om voer maar nu nog steeds heel tevreden naast me ligt. Op mijn plek van de bank, dat wel.
Haha Xena stond soms op randje laminaat/kleed te kokhalzen en het kleed won altijd }:| :D
pi_198947943
Mijn kat heeft een lik icing op de vloer gevonden en sindsdien is die op wilde jacht naar de koekjes. Hij heeft er eentje te pakken gekregen toen ik even in de gang was. :') Sukkel-kat.
pi_198947969
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Liposuccen!
Nee hoor!!! Niet doen!
Je ziet er voor zover ik me de Enschede meet kan herinneren toch prima ui! Vind t zo knap dat je zo doorzet met t sporten ^O^ *O*
Lief! O+

Ik vind het sporten zo gaaf. O+ Kan me echt niet meer voorstellen niet te sporten. En er is nog zoveel te behalen. Te doen. Te kunnen.

Het doet ook voor mijn brein zo goed. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198947995
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha. Kies douchen @:Lonaa! Je kan het!

Ik voelde me gisteren beroerd dus maar weer coronatest gedaan, eerste keer dat ik het idee had dat 'ie zomaar positief zou kunnen zijn. Was 'ie gelukkig niet. Vandaag voel ik me wel beter al gelukkig. Vanmorgen naar de markt gelopen en lekkere dingen gehaald, terug gelopen en rest vd dag op de bank gelegen/geslapen. Lekker zo'n dag.

Shit @:Myraela van positieve test en vooral van vriend die zich ook echt ziek voelt! Hopelijk zijn jullie snel allebei volledig klachtenvrij!

Oh en @:Isabeau ik heb er ook een dichtbij, m'n buurvrouw. Inmiddels jaar later en zit in een intensief revalidatietraject. Vooral veel last van vermoeidheid en zo. Was gewoon gezond en in de dertig.. en ook niet in ziekenhuis gelegen ofzo.

Mijn vader krijgt donderdag z'n eerste prik. Wel heel fijn idee hoor..
Fijn dat het bij jou tenminste geen covid was _O_ En ik begrijp helemaal dat je opgelucht zal zijn als je vader is gevaccineerd. Mijn vader heeft de brief, maar heeft nog stééds geen afspraak gemaakt, want ma heeft De Brief nog niet. Ik heb al 10x gezegd dat ze gewoon een afspraak kunnen maken (1947 en 1948), maar nee, er moet eerst een brief komen. Wat de GGD en de kranten online ook schrijven.

En wat vreselijk rot voor je buurvrouw -O- Collega van mij kreeg in oktober covid. Nog steeds enorm aan het kwakkelen. Niet zo erg als je buurvrouw, maar het gaat niet bepaald ok met hem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198948029
Mijn schoonouders zijn geprikt! Hebben ook beide kerona gehad. Moet zeggen dat ik blij was met Pasen te zien dat mijn schoonvader weer op zichzelf lijkt. Wel nog vermoeidheidsklachten en aan de proteine-drankjes om op zijn oude kracht en gewicht te komen.
Maar goed, die heeft ook wel echt echt pech gehad toen. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948059
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Mijn schoonouders zijn geprikt! Hebben ook beide kerona gehad. Moet zeggen dat ik blij was met Pasen te zien dat mijn schoonvader weer op zichzelf lijkt. Wel nog vermoeidheidsklachten en aan de proteine-drankjes om op zijn oude kracht en gewicht te komen.
Maar goed, die heeft ook wel echt echt pech gehad toen. :X
Dat ging ook niet al te lekker, nee -O- Maar goed, ze doen het nog en zijn nu tenminste ook gevaccineerd. Dat is best een prettig idee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198948078
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ging ook niet al te lekker, nee -O- Maar goed, ze doen het nog en zijn nu tenminste ook gevaccineerd. Dat is best een prettig idee.
Herstellende zijn van nieuwe hartklep en 2 bypasses, opnieuw open moeten omdat je drain niet goed zit en er bloed in je longen of waar dan ook loopt en dan kerona krijgen is niet echt het recept voor 'snel beter worden' nee. :')

Maar ja, prettig idee. Nou mijn ouders nog, maar die zijn flink wat jonger, dus zal nog wel even duren.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948107
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fijn dat het bij jou tenminste geen covid was _O_ En ik begrijp helemaal dat je opgelucht zal zijn als je vader is gevaccineerd. Mijn vader heeft de brief, maar heeft nog stééds geen afspraak gemaakt, want ma heeft De Brief nog niet. Ik heb al 10x gezegd dat ze gewoon een afspraak kunnen maken (1947 en 1948), maar nee, er moet eerst een brief komen. Wat de GGD en de kranten online ook schrijven.

En wat vreselijk rot voor je buurvrouw -O- Collega van mij kreeg in oktober covid. Nog steeds enorm aan het kwakkelen. Niet zo erg als je buurvrouw, maar het gaat niet bepaald ok met hem.
Ooh vreselijk die eigenwijsheid op zo'n belangrijk punt als dit.. zou ik echt niet tegen kunnen :X

Ja, echt heel rot. Ze heeft tot de zomer ofzo nog geprobeerd door te werken (deels ziekgemeld wel al) maar het ging echt niet. Sinds toen zit ze dus al volledig ziekgemeld thuis. Ik heb t idee dat er wel wat vooruitgang in zit, maar toen ze hier kwamen wonen in oktober toen was boodschappen doen bv eigenlijk al de max van wat ze op één dag aan activiteiten aan kon. Best wel heftig. Volgens mij gaat dat nu dus wel wat beter, maar echt nog (lang) niet zoals 'normaal'.

Ook shit van jouw collega zeg.. dit soort verhalen zijn dus ook wel waarom ik er echt wel voorzichtig mee ben. M'n broertje heeft het gehad en nergens last meer van, maar ik ben me er dus erg van bewust dat jong zijn daar geen garantie op is. Ik was vorige week dinsdag al negatief getest (met alleen neusverkoudheid) maar ging gister dus weer, want ja, nu beetje hoesten, beetje keelpijn, neusverkouden en spierpijn in nek. En m'n ouders vinden dat dan dus heel overdreven. Want spierpijn kan ook gewoon van sporten zijn, en ik heb toch geen koorts, en wie zie ik nou waarvan ik het gekregen kan hebben? En dat is ook allemaal zo, maar ja, je weet het gewoon niet. En dus ga ik dan maar.

Wow @Lonaa, dat is ook heftig zeg. Kan me voorstellen dat t fijn is te zien dat ie weer enigszins zichzelf is! En fijn dat ze gevaccineerd zijn!
pi_198948163
@vlindertje89 Ja, ik heb wel wat gevreesd voor zijn mentale toestand ook. Wat een zielig, klein hoopje vent was dat geworden. Hij kon helemaal niks meer. Naar de keuken lopen voor koffie? Nope. En dat was zo'n oude kerel die al-tijd wat te prutsen had he? Stilzitten was een no-go. Daar leed hij zo onder. :{
Hij krijgt nu ipv hartrevalidatie, CoVidrevalidatie. Inmiddels een maand of 3. Daarvoor was ie te zwak. Sowieso voor de hartrevalidatie. De operatie+kerona was in oktober. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948177
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:59 schreef vlindertje89 het volgende:

Ooh vreselijk die eigenwijsheid op zo'n belangrijk punt als dit.. zou ik echt niet tegen kunnen :X

Ja, echt heel rot. Ze heeft tot de zomer ofzo nog geprobeerd door te werken (deels ziekgemeld wel al) maar het ging echt niet. Sinds toen zit ze dus al volledig ziekgemeld thuis. Ik heb t idee dat er wel wat vooruitgang in zit, maar toen ze hier kwamen wonen in oktober toen was boodschappen doen bv eigenlijk al de max van wat ze op één dag aan activiteiten aan kon. Best wel heftig. Volgens mij gaat dat nu dus wel wat beter, maar echt nog (lang) niet zoals 'normaal'.

Ook shit van jouw collega zeg.. dit soort verhalen zijn dus ook wel waarom ik er echt wel voorzichtig mee ben. M'n broertje heeft het gehad en nergens last meer van, maar ik ben me er dus erg van bewust dat jong zijn daar geen garantie op is. Ik was vorige week dinsdag al negatief getest (met alleen neusverkoudheid) maar ging gister dus weer, want ja, nu beetje hoesten, beetje keelpijn, neusverkouden en spierpijn in nek. En m'n ouders vinden dat dan dus heel overdreven. Want spierpijn kan ook gewoon van sporten zijn, en ik heb toch geen koorts, en wie zie ik nou waarvan ik het gekregen kan hebben? En dat is ook allemaal zo, maar ja, je weet het gewoon niet. En dus ga ik dan maar.

Wow @:Lonaa, dat is ook heftig zeg. Kan me voorstellen dat t fijn is te zien dat ie weer enigszins zichzelf is! En fijn dat ze gevaccineerd zijn!
Ik vind je heel verstandig dat je gewoon weer gaat :Y Het zou niet de eerste keer zijn dat de test negatief is en een paar dagen later positief (zie Blues' collega).

(en ja ik ben echt héél erg gefrustreerd....zal je zien dat hij wacht tot ik langs kom om het voor hem te doen en dat is pas ergens eind volgende week :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198948308
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Herstellende zijn van nieuwe hartklep en 2 bypasses, opnieuw open moeten omdat je drain niet goed zit en er bloed in je longen of waar dan ook loopt en dan kerona krijgen is niet echt het recept voor 'snel beter worden' nee. :')


Oh my nou -O-
pi_198948321
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lief! O+

Ik vind het sporten zo gaaf. O+ Kan me echt niet meer voorstellen niet te sporten. En er is nog zoveel te behalen. Te doen. Te kunnen.

Het doet ook voor mijn brein zo goed. :Y
Ik heb bij jou ook nooit een “dik” gevoel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198948327
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:03 schreef Lonaa het volgende:
@:vlindertje89 Ja, ik heb wel wat gevreesd voor zijn mentale toestand ook. Wat een zielig, klein hoopje vent was dat geworden. Hij kon helemaal niks meer. Naar de keuken lopen voor koffie? Nope. En dat was zo'n oude kerel die al-tijd wat te prutsen had he? Stilzitten was een no-go. Daar leed hij zo onder. :{
Hij krijgt nu ipv hartrevalidatie, CoVidrevalidatie. Inmiddels een maand of 3. Daarvoor was ie te zwak. Sowieso voor de hartrevalidatie. De operatie+kerona was in oktober. :X
Er zijn geluiden die pleiten voor een post-covid poli. Ik ben voor ^O^
pi_198948337
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb bij jou ook nooit een “dik” gevoel.
Ja, dit vooral. Als ik aan Lonaa denk dan denk ik aan sportief en tof :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198948343
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:04 schreef Isabeau het volgende:


(en ja ik ben echt héél erg gefrustreerd....zal je zien dat hij wacht tot ik langs kom om het voor hem te doen en dat is pas ergens eind volgende week :') )
Pfffft...
pi_198948361
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dit vooral. Als ik aan Lonaa denk dan denk ik aan sportief en tof :7
Precies.

Ja zo’n post corona poli moet er echt komen. Ook in voorbereiding op volgende pandemien.
Maar ook (ze praten er nu over) iets voor zorgmedewerkers die door, toen, onvoldoende bescherming corona hebben opgelopen, nu nog steeds niet kunnen maar wel in inkomen achteruit gaan. En omdat corona niet geconstateerd is hebben ze geen poot om op te staan
We have far more in common than that which devides us..
pi_198948477
En dat is één en Check! 🎉
pi_198948509
Koud. :(
pi_198948512
@Lonaa zo leuk om je over je sport te horen praten! O+
pi_198948555
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Boterham met gerookte zalm gegeten, helft van de koelkast schoongemaakt. :7

Overwegingen aan het doen of ik of meer lekkere dingen wil kopen om dan op te eten, of ga douchen. De beste optie is douchen. Voor portomonnee en lijf. Maar ja. Chips.
:')
Die overweging heb ik vrijwel nooit. Want standaard veel teveel snaai in huis :')

Douchen... zou ook moeten. Haar besloot vandaag weer vet te worden :r Maar het grote plan voor morgen is in bad gaan. Dus tja.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198948575
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die overweging heb ik vrijwel nooit. Want standaard veel teveel snaai in huis :')

Douchen... zou ook moeten. Haar besloot vandaag weer vet te worden :r Maar het grote plan voor morgen is in bad gaan. Dus tja.
Maar doe je je haar dan wassen in bad?

Haar wassen in bad zou ik stom vinden. (Niet dat ik in de afgelopen 20 jaar in bad geweest ben, maar toch)
pi_198948596
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb bij jou ook nooit een “dik” gevoel.
Ook lief O+

Ik wel. Weegschaal ook. BMI ook. Spiegelbeeld soms.

Ingewikkelde bussiness wel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948602
Wat enorm veel Zorgverleners lopen hier rond.

Nu 15 min nablijven .🤪 en daarna chinees halen, want dat wil mnX al weken.
pi_198948605
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dit vooral. Als ik aan Lonaa denk dan denk ik aan sportief en tof :7
Oh! Ook al lief.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948620
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar doe je je haar dan wassen in bad?

Haar wassen in bad zou ik stom vinden. (Niet dat ik in de afgelopen 20 jaar in bad geweest ben, maar toch)
Als het zo uitkomt wel ja.

Eerst lekker weken met masker erop en aan het eind afspoelen terwijl de badkuip leegloopt.
Zeker nu het schouderlang is eindelijk ook het handigst, want opsteken wil nog niet echt en dan hangen de punten in het schuimwater.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198948632
Hehe. Als ik aan Lonaa denk, denk ik aan dat ze heeft gezegd dat ze mij zo zou kunnen squatten. _O-
pi_198948634
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ook lief O+

Ik wel. Weegschaal ook. BMI ook. Spiegelbeeld soms.

Ingewikkelde bussiness wel. :Y
Stevig en gespierd. Jij. Check.
pi_198948635
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Er zijn geluiden die pleiten voor een post-covid poli. Ik ben voor ^O^
:Y

Ik heb wel angst voor long-CoVid, voor mezelf. Een week heel ziek, soit. 2 weken nasleep daarvan, soit. IC? Ik acht de kans klein wb leeftijdsgroep en gender, maar na 6 maanden nog de trap niet op kunnen? Poeh. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948650
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:35 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa zo leuk om je over je sport te horen praten! O+
Ook al lief!

Nou kappen allemaal. :') :D

Wederzijds wel, trouwens. Ik vind dat survival zo cool, maar dat is zo iets niet waar ik goed in ben. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948655
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:41 schreef AnneX het volgende:
Wat enorm veel Zorgverleners lopen hier rond.

Nu 15 min nablijven .🤪 en daarna chinees halen, want dat wil mnX al weken.
Ik las ergens (NOS?) dat de aantallen personeel op de priklocaties wel snor zat. Meer het wegblijven van slachtoffers zorgde voor vertraging :P
pi_198948657
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die overweging heb ik vrijwel nooit. Want standaard veel teveel snaai in huis :')

Douchen... zou ook moeten. Haar besloot vandaag weer vet te worden :r Maar het grote plan voor morgen is in bad gaan. Dus tja.
Nou, ik heb ook wel veel snaai in huis. En lekkers. En dingen. Maar geen chips. En uh, geen grillworst. En geen kaasdip.

Ik heb gedoucht, ga zo aubergine grillen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948664
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als het zo uitkomt wel ja.

Eerst lekker weken met masker erop en aan het eind afspoelen terwijl de badkuip leegloopt.
Zeker nu het schouderlang is eindelijk ook het handigst, want opsteken wil nog niet echt en dan hangen de punten in het schuimwater.
Ah ja. Dat klinkt zinnig.

Wij lopen denk ik dan ongeveer gelijk met haargroeisels. Het mijne wordt nu ook telkens aan de punten nat in de douche, maar ik kan het niet goed genoeg in een staartje krijgen. :')
Voor sport nu een supercharmant hipsterknotje met het haar dat wel lang genoeg is O+
pi_198948667
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Precies.

Ja zo’n post corona poli moet er echt komen. Ook in voorbereiding op volgende pandemien.
Maar ook (ze praten er nu over) iets voor zorgmedewerkers die door, toen, onvoldoende bescherming corona hebben opgelopen, nu nog steeds niet kunnen maar wel in inkomen achteruit gaan. En omdat corona niet geconstateerd is hebben ze geen poot om op te staan
Ja, vreselijk ;(

En ook die verhalen van mensen met dubbel pech door gezondheid en Corona of die zo lang bezig zijn met herstellen. Op dit moment heb ik die niet in mijn omgeving (voor zover ik weet). Alleen weer regelmatig de vrij symptoomloze besmettingen.

Maar het blijft eng. Neef en nicht hebben nul symptomen gehad maar zijn er gelukkig snel uitgepikt omdat iemand in hun omgeving positief getest werd en ze daarna meteen thuis bleven. Anders hadden die gewoon hun ding gedaan en van niks geweten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198948686
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:42 schreef Tele6 het volgende:
Hehe. Als ik aan Lonaa denk, denk ik aan dat ze heeft gezegd dat ze mij zo zou kunnen squatten. _O-
Ik deadlift je ook. Sumo en conventioneel. Ik kan je backsquatten en frontsquatten.

Over een paar weken hoop ik je ook te kunnen cleanen en jerken (huhu). Zit nu op 50 kg, maar is meer een brein-ding dan een kracht-ding. (Ja, ook wel, natuurlijk, uiteindelijk)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948689
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

Stevig en gespierd. Jij. Check.
O+

Had wel gezegd kappen nou met die lieve dingen. :P Het zij je vergeven.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948699
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ook al lief!

Nou kappen allemaal. :') :D

Wederzijds wel, trouwens. Ik vind dat survival zo cool, maar dat is zo iets niet waar ik goed in ben. :D :')
O+

Heel erg wederzijds dan, want ik vind Crossfit heel stoer maar het heeft een hoop dingen die niet bepaald mijn sterkste kanten zijn. Ik heb op een gegeven moment heel de Crossfit Games van vorig jaar of zo teruggekeken, ziet er enorm stoer uit. Het is niet echt mijn ding om met zware dingen te sleuren tot ik sterretjes zie. Liever een beetje klauteren :D
pi_198948700
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als het zo uitkomt wel ja.

Eerst lekker weken met masker erop en aan het eind afspoelen terwijl de badkuip leegloopt.
Zeker nu het schouderlang is eindelijk ook het handigst, want opsteken wil nog niet echt en dan hangen de punten in het schuimwater.
Kun je zo lekker blijven zitten O+ Deed ik bij mijn ouders nog wel eens.
Nu op zo'n koude tegelvloer is dat minder een succes...
pi_198948713
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

O+

Heel erg wederzijds dan, want ik vind Crossfit heel stoer maar het heeft een hoop dingen die niet bepaald mijn sterkste kanten zijn. Ik heb op een gegeven moment heel de Crossfit Games van vorig jaar of zo teruggekeken, ziet er enorm stoer uit. Het is niet echt mijn ding om met zware dingen te sleuren tot ik sterretjes zie. Liever een beetje klauteren :D
Zodra corona een beetje ingedamd is, kom ik een keer bij je klauteren hè!
Ik moet wel wat mentale drempels overwinnen denk ik - want dat heb ik ook met boulderen - maar ik vond het boomklauteren ook erg tof, dus het echtere werk vast ook!
(En onder de blauwe plekken zit ik toch altijd al, dus ach...)
pi_198948717
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik deadlift je ook. Sumo en conventioneel. Ik kan je backsquatten en frontsquatten.

Over een paar weken hoop ik je ook te kunnen cleanen en jerken (huhu). Zit nu op 50 kg, maar is meer een brein-ding dan een kracht-ding. (Ja, ook wel, natuurlijk, uiteindelijk)
:D

Brein-dingen, herkenbaar. Ik heb zo vaak gehad dat ik ervan overtuigd was dat ik ergens vanaf ging vallen, en je raadt wat er dan gebeurde. Zodra ik dan toch ergens wat vertrouwen vandaan heb kunnen schrapen, lukt het ineens ook, terwijl ik er in die 10 minuten niet ineens sterker op ben geworden _O-
pi_198948720
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ah ja. Dat klinkt zinnig.

Wij lopen denk ik dan ongeveer gelijk met haargroeisels. Het mijne wordt nu ook telkens aan de punten nat in de douche, maar ik kan het niet goed genoeg in een staartje krijgen. :')
Voor sport nu een supercharmant hipsterknotje met het haar dat wel lang genoeg is O+
In de douche doe ik er altijd een handdoek omheen. Meteen bij de hand voor de afdroog dan ^O^ Maar ook dat wordt steeds moeizamer nu. Daar kan ik dan wel een haarklem in zetten. In bad ligt dat minder lekker.

Ik deed gisteren een zoom meeting met een clip in mijn haar. Dat je een plukje opbindt zodat de oren vrij zijn en de rest laat hangen.

Doen we niet meer :X Blote billen gezicht plus matje effect :X. Irl is dat met die coupe gelukkig toch een stuk minder. Dus dat is hier wel de sport stand. Omdat sommige apparaten met knotje ook niet lekker gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198948727
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

O+

Heel erg wederzijds dan, want ik vind Crossfit heel stoer maar het heeft een hoop dingen die niet bepaald mijn sterkste kanten zijn. Ik heb op een gegeven moment heel de Crossfit Games van vorig jaar of zo teruggekeken, ziet er enorm stoer uit. Het is niet echt mijn ding om met zware dingen te sleuren tot ik sterretjes zie. Liever een beetje klauteren :D
Ik kan niet klauteren. :X Gripkracht is echt wel een zwak punt van mij. En, ik moet natuurlijk ook nog al die kilo's meenemen.

De Games bekijk ik ook met Groot Ontzag hoor. En meestal met chips. Die mensen zijn zo fit. En zo snel. En zo...bohh. Daar kom ik nooit. Maar goed, dat hoeft ook niet. Of eigenlijk wel maar ja. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948750
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zodra corona een beetje ingedamd is, kom ik een keer bij je klauteren hè!
Ik moet wel wat mentale drempels overwinnen denk ik - want dat heb ik ook met boulderen - maar ik vond het boomklauteren ook erg tof, dus het echtere werk vast ook!
(En onder de blauwe plekken zit ik toch altijd al, dus ach...)
Jaaa! *G*

En mensen mentale drempels laten overwinnen is mijn lievelingsklus als trainer. Gisteravond had ik iemand die nog nooit een koprol over een stang had gemaakt. Datgene wat we als kind koppeltjeduikelen noemden, over een van die 1000 duikelstangen die er in alle speeltuintjes staan. Had hij nog nooit gedaan en hij was er vast van overtuigd dat hij op z'n bek zou gaan als hij het probeerde. Spoiler: hij ging niet op z'n bek. _O_ O+
pi_198948767
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:D

Brein-dingen, herkenbaar. Ik heb zo vaak gehad dat ik ervan overtuigd was dat ik ergens vanaf ging vallen, en je raadt wat er dan gebeurde. Zodra ik dan toch ergens wat vertrouwen vandaan heb kunnen schrapen, lukt het ineens ook, terwijl ik er in die 10 minuten niet ineens sterker op ben geworden _O-
:Y :Y

Het is zo gek, want ik heb dus tijden vastgezeten op 45/48 kg.
45 kg cleanen? Oke, not that heavy. 48? Oke, wel zwaar maar is goed.
50? Nope. Impossebru. Want 50 kg is natuurlijk Heel Veel Gewicht.

En hem dan eigenlijk wel hebben, de ellebogen iets hoger en stabiliseren, maar er toch al vanuit gaan dat je het niet kan en dan ja, dan lukt het niet.

50 kg kan inmiddels wel. Maar meer dan 50 kg is opnieuw impossebru want dat is Echt Heel Veel

Brein :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948789
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jaaa! *G*

En mensen mentale drempels laten overwinnen is mijn lievelingsklus als trainer. Gisteravond had ik iemand die nog nooit een koprol over een stang had gemaakt. Datgene wat we als kind koppeltjeduikelen noemden, over een van die 1000 duikelstangen die er in alle speeltuintjes staan. Had hij nog nooit gedaan en hij was er vast van overtuigd dat hij op z'n bek zou gaan als hij het probeerde. Spoiler: hij ging niet op z'n bek. _O_ O+
O+

Er is niks mooiers dan mensen trainen/coachen/helpen. En dan zien dat iemand het probeert. En dan zien dat dat werkt. En dan kijken wat het doet met iemand z'n zelfvertrouwen. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948801
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jaaa! *G*

En mensen mentale drempels laten overwinnen is mijn lievelingsklus als trainer. Gisteravond had ik iemand die nog nooit een koprol over een stang had gemaakt. Datgene wat we als kind koppeltjeduikelen noemden, over een van die 1000 duikelstangen die er in alle speeltuintjes staan. Had hij nog nooit gedaan en hij was er vast van overtuigd dat hij op z'n bek zou gaan als hij het probeerde. Spoiler: hij ging niet op z'n bek. _O_ O+
Gaaf! Mooi als je iemand zo zelfvertrouwen kunt geven ^O^

Dat is zoiets waarbij ik me mijn eerste keer nog kan herinneren. De molenzwaai heette dat volgens mij. Een been over de stang en een been eronder en die in een soort deadlock en je onbevreesd naar voren slingeren. Al jaren niet meer gedaan.
Dus die zou ik nu alleen nog durven als er iemand bij staat om me op te vangen of een extra duwtje te geven. En zachte mat eronder graag O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198948815
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y :Y

Het is zo gek, want ik heb dus tijden vastgezeten op 45/48 kg.
45 kg cleanen? Oke, not that heavy. 48? Oke, wel zwaar maar is goed.
50? Nope. Impossebru. Want 50 kg is natuurlijk Heel Veel Gewicht.

En hem dan eigenlijk wel hebben, de ellebogen iets hoger en stabiliseren, maar er toch al vanuit gaan dat je het niet kan en dan ja, dan lukt het niet.

50 kg kan inmiddels wel. Maar meer dan 50 kg is opnieuw impossebru want dat is Echt Heel Veel

Brein :')
Mijn trainer zegt daarom ook vaak pas achteraf dat er gewicht bij was gegaan _O_

Gisteren deed iemand anders het en nu weet ik al dat het gewicht voor hels buikspier oefening apparaat omhoog gaat :'( :'( :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198948827
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan niet klauteren. :X Gripkracht is echt wel een zwak punt van mij. En, ik moet natuurlijk ook nog al die kilo's meenemen.

De Games bekijk ik ook met Groot Ontzag hoor. En meestal met chips. Die mensen zijn zo fit. En zo snel. En zo...bohh. Daar kom ik nooit. Maar goed, dat hoeft ook niet. Of eigenlijk wel maar ja. :')
Gripkracht is ook wel echt een langetermijnding. Heeft mij toen ik begon met survivallen ook maanden gekost. Wij hebben een rijtje triangels hangen, zulke:

en weken achter elkaar kon ik wel aan de eerste gaan hangen, maar zodra ik dan m'n handen moest verplaatsen donderde ik eruit.
Elke training gedaan. Elke training eruit gedonderd, tot ik nét tóch de volgende te pakken kreeg. Inmiddels gaan ze vanzelf, tenzij het geregend en gevroren heeft, dan moet ik me toch weer goed kwaad maken om het voor elkaar te krijgen. :D
pi_198948843
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jaaa! *G*

En mensen mentale drempels laten overwinnen is mijn lievelingsklus als trainer. Gisteravond had ik iemand die nog nooit een koprol over een stang had gemaakt. Datgene wat we als kind koppeltjeduikelen noemden, over een van die 1000 duikelstangen die er in alle speeltuintjes staan. Had hij nog nooit gedaan en hij was er vast van overtuigd dat hij op z'n bek zou gaan als hij het probeerde. Spoiler: hij ging niet op z'n bek. _O_ O+
Kewl! 8-)

Weet je, als ik maar niet teveel zelf hoef na te denken, dan komt het goed :+
pi_198948857
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gaaf! Mooi als je iemand zo zelfvertrouwen kunt geven ^O^

Dat is zoiets waarbij ik me mijn eerste keer nog kan herinneren. De molenzwaai heette dat volgens mij. Een been over de stang en een been eronder en die in een soort deadlock en je onbevreesd naar voren slingeren. Al jaren niet meer gedaan.
Dus die zou ik nu alleen nog durven als er iemand bij staat om me op te vangen of een extra duwtje te geven. En zachte mat eronder graag O+
Ah ja, dat is een andere truc.

Ik bedoelde nu simpelweg dat je met 2 voeten op de grond staat, stang op heuphoogte, beide handen de stang vasthouden, en dan voorover leunen over de stang heen tot je een rondje draait om de stang en weer op je voeten eindigt.
Deze jongen durfde niet voorover over de stang heen te leunen, want hij kon zich niet voorstellen dat hij dan niet zou vallen. Toen hebben we eerst een tijdje voorover geleund over de stang en met 1/2 van je lijf aan de ene kant en 1/2 van je lijf aan de andere kant van de stang gebungeld. Als de stang op heuphoogte zit balanceer je dan gewoon. Tikkeltje naar voren leunen en je rolt door. Lukte ook gewoon meteen. O+
pi_198948905
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gripkracht is ook wel echt een langetermijnding. Heeft mij toen ik begon met survivallen ook maanden gekost. Wij hebben een rijtje triangels hangen, zulke:
[ afbeelding ]
en weken achter elkaar kon ik wel aan de eerste gaan hangen, maar zodra ik dan m'n handen moest verplaatsen donderde ik eruit.
Elke training gedaan. Elke training eruit gedonderd, tot ik nét tóch de volgende te pakken kreeg. Inmiddels gaan ze vanzelf, tenzij het geregend en gevroren heeft, dan moet ik me toch weer goed kwaad maken om het voor elkaar te krijgen. :D
Ik weet dat het een langetermijnding is. Dat zijn veel dingen die ik nog wil. :') Voor de laatste lockdown merkte ik ook wel significante verbetering. Ik kon fatsoenlijk aan het rack of in de ringen hangen en ik herinner me zelfs nog dat ik "ineens" terwijl ik hing mijn hand kon verplaatsen om te herpakken, zonder er vanaf te flikkeren.

Het lijkt me echt cool om ooit de monkeybars te kunnen, om nog even bij de speeltuin te blijven. Dat heb ik nooit gekund, ook als kind niet. (koppeltjeduiken om de stang wel. Vond ik wel toen ook al eng. :+ )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198948962
Monkeybars... ik weet nog wel dat wij op de basisschool die hadden, en daar deden we ook de meest idiote dingen op; over heen lopen, op z'n kop hangen (ook aan één been enzo). Een vriendinnetje hing er zelfs wel eens met enkel de bovenkant van haar voet aan, en dan heen en weer slingeren....

Ik ben maar 1x echt naar beneden gedonderd (vol op m'n ribbenkast, dat deed zeer), en dat was toen ik ze gebruikte zoals hoorde, dus slingerend van de een naar de ander van onderaf :')

Tegenwoordig ben ik een enorm watje. Maar op zich heb ik ringen e.d. nooit eng gevonden. (Ik hou het alleen nooit zo lang vol)
pi_198948976
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet dat het een langetermijnding is. Dat zijn veel dingen die ik nog wil. :') Voor de laatste lockdown merkte ik ook wel significante verbetering. Ik kon fatsoenlijk aan het rack of in de ringen hangen en ik herinner me zelfs nog dat ik "ineens" terwijl ik hing mijn hand kon verplaatsen om te herpakken, zonder er vanaf te flikkeren.

Het lijkt me echt cool om ooit de monkeybars te kunnen, om nog even bij de speeltuin te blijven. Dat heb ik nooit gekund, ook als kind niet. (koppeltjeduiken om de stang wel. Vond ik wel toen ook al eng. :+ )
Dan was je al een heel eind! Dan kon je dus al eventjes aan één hand hangen _O_

Voor de monkeybars is trouwens een truc om ze zijwaarts te doen ipv vooruit. Ik heb zijwaarts meer grip, omdat je dan met je handpalmen naar elkaar toe hangt ipv met de palmen beide naar voor gericht. Dan glipt de stang toch iets minder snel weg.
Dat je ze als kind niet kon maakt trouwens ook geen klap uit. Ik kon ze als kind wel, maar ben dat erna weer kwijtgeraakt en kon toen ik bij de survival kwam ook weer bij 0 beginnen.

Wat trouwens grappig is, een van onze relatief nieuwe leden komt van hoog niveau turnen, en hij heeft ook een boel moeite met de triangels en ringen en monkeybars. Bij turnen pakken ze stangen op een andere manier vast, meer aan de handpalm dan aan de vingers, maar als je dat bij de monkeybars of ringen doet, kost het je veel meer tijd en daardoor meer kracht (je moet langer aan één arm hangen). Dat had ik niet verwacht :D
pi_198948998
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:08 schreef Candaasje het volgende:
Monkeybars... ik weet nog wel dat wij op de basisschool die hadden, en daar deden we ook de meest idiote dingen op; over heen lopen, op z'n kop hangen (ook aan één been enzo). Een vriendinnetje hing er zelfs wel eens met enkel de bovenkant van haar voet aan, en dan heen en weer slingeren....

Ik ben maar 1x echt naar beneden gedonderd (vol op m'n ribbenkast, dat deed zeer), en dat was toen ik ze gebruikte zoals hoorde, dus slingerend van de een naar de ander van onderaf :')

Tegenwoordig ben ik een enorm watje. Maar op zich heb ik ringen e.d. nooit eng gevonden. (Ik hou het alleen nooit zo lang vol)
Haha ja :D dat hadden we bij mijn basisschool ook. Toen ik in de kleuterklas zat, heb ik aan die dingen gehangen tot ik de vellen van m'n handen had hangen want ik MOEST en ZOU het leren. :')

Ik ben altijd allang blij als mensen met de voeten eerst vallen. Liever een gebroken enkel dan rug- of nekletsel, aub. * Tele6 heeft de EHBO-cursus voor survivaltrainers moeten volgen :X
pi_198949026
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Haha ja :D dat hadden we bij mijn basisschool ook. Toen ik in de kleuterklas zat, heb ik aan die dingen gehangen tot ik de vellen van m'n handen had hangen want ik MOEST en ZOU het leren. :')

Ik ben altijd allang blij als mensen met de voeten eerst vallen. Liever een gebroken enkel dan rug- of nekletsel, aub. * Tele6 heeft de EHBO-cursus voor survivaltrainers moeten volgen :X
Ooit kon ik ook de borstwaartsom. Of hoe je dat ook mag spellen. Maar dat is wel echt verleden tijd vrees ik :P

En kan ik me voorstellen ja. Ik heb bij boulderen wel - in theorie - geleerd dat je altijd moet doorrollen. Niet dat dat altijd lukt als je plat op je rug viel (godzijdank wel een dikke mat). En ik rol sowieso als een mongool, want ik kan mijn rug dus slecht buigen :')
(Voordeel: het deel waar die staven zitten, is versterkt)
pi_198949074
De fuck stap ik binnen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198949081
Ik hield als minikaatje niet van hoge dingen, zoals een wandrek opklauteren. Maar ringen en evenwichtsbalk vond ik geweldig
En met monkeybar, bedoelen jullie zoiets waar tegenwoordig fietsen aan vastgezet worden (maar dan groter), dat was ook leuk, zwieren.

Verder mag het eindelijk wel weer wat warmer worden. Ben bijna klaar met een nieuwe blouse maar veel te koud voor nu
We have far more in common than that which devides us..
pi_198949083
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dan was je al een heel eind! Dan kon je dus al eventjes aan één hand hangen _O_

Voor de monkeybars is trouwens een truc om ze zijwaarts te doen ipv vooruit. Ik heb zijwaarts meer grip, omdat je dan met je handpalmen naar elkaar toe hangt ipv met de palmen beide naar voor gericht. Dan glipt de stang toch iets minder snel weg.
Dat je ze als kind niet kon maakt trouwens ook geen klap uit. Ik kon ze als kind wel, maar ben dat erna weer kwijtgeraakt en kon toen ik bij de survival kwam ook weer bij 0 beginnen.

Wat trouwens grappig is, een van onze relatief nieuwe leden komt van hoog niveau turnen, en hij heeft ook een boel moeite met de triangels en ringen en monkeybars. Bij turnen pakken ze stangen op een andere manier vast, meer aan de handpalm dan aan de vingers, maar als je dat bij de monkeybars of ringen doet, kost het je veel meer tijd en daardoor meer kracht (je moet langer aan één arm hangen). Dat had ik niet verwacht :D
Is sowieso wel grappig om te zien, dat soort verschillen. Ik heb een vriendinnetje dat op hoog niveau kettlebellsport doet. (als in NL en WK enzo.) Maar zij kan dus heel moeilijk cleanen met een barbell. Want dat is een veel rechtere beweging. Veel explosiever.

Wel grappig. :Y

Goed ik ga eten en netflixen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949087
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
De fuck stap ik binnen?
Ik kan je op allerlei manieren optillen, that it.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949090
Eighties amirite? Lekker met je kinderschedel boven het betonnen speelplaatsje zwieren O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198949094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
De fuck stap ik binnen?
De sportschool maar dan eentje waarbij je er enkel over hoeft te praten. Dus minimale inzet, maar dan wel het gevoel dat je toch heel goed bezig bent!
pi_198949096
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan je op allerlei manieren optillen, that it.
Heb ze allemaal al gedroomd O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198949097
Ik denk dat ik de meeste mensen in de SC kan deadliften. Conventioneel. Ook wel sumo. En kan backsquatten.

Gaaf. 8-)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949102
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb ze allemaal al gedroomd O+
O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949107
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hield als minikaatje niet van hoge dingen, zoals een wandrek opklauteren. Maar ringen en evenwichtsbalk vond ik geweldig
En met monkeybar, bedoelen jullie zoiets waar tegenwoordig fietsen aan vastgezet worden (maar dan groter), dat was ook leuk, zwieren.

Verder mag het eindelijk wel weer wat warmer worden. Ben bijna klaar met een nieuwe blouse maar veel te koud voor nu
Monkeybars: stel je een ladder voor. Leg de ladder plat op de grond. Neem 4 palen en zet die onder de uiteinden van de ladder zodat de ladder nog steeds ligt maar dan op 2 meter van de grond. Dan kan je aan de sporten van de ladder gaan zwieren.

Ik weet niet precies waar je je fiets dan moet laten. :7
pi_198949114
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eighties amirite? Lekker met je kinderschedel boven het betonnen speelplaatsje zwieren O+
Nineties :{w

Zeg maar net de periode dat de rubber stoeptegel heel langzaamaan zijn intrede begon te doen.
Dat klimtoestellen met teveel splinters niet meer mochten blijven staan, en dat kaalgesleten gras eronder ook niet meer voldoende was. Maar dat vervangen ervan nog even duurde. En je jezelf toch nog op zo'n schommel achterover kon kiepen en je handen dan tussen die stalen kettingen vast zat.
pi_198949121
Nineties. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949124
Veiligheid was voor mietjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949129
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nineties :{w

Zeg maar net de periode dat de rubber stoeptegel heel langzaamaan zijn intrede begon te doen.
Dat klimtoestellen met teveel splinters niet meer mochten blijven staan, en dat kaalgesleten gras eronder ook niet meer voldoende was. Maar dat vervangen ervan nog even duurde. En je jezelf toch nog op zo'n schommel achterover kon kiepen en je handen dan tussen die stalen kettingen vast zat.
Die stalen kettingen ja O+

Wij hadden grof zand onder sommige klimrekken. Was een goede manier om je parketvloer geschuurd te krijgen. :P
pi_198949131
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik de meeste mensen in de SC kan deadliften. Conventioneel. Ook wel sumo. En kan backsquatten.

Gaaf. 8-)
Zolang je maar net met ons gaat gooien, vind ik alles prima 8-)
pi_198949140
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nineties :{w

Zeg maar net de periode dat de rubber stoeptegel heel langzaamaan zijn intrede begon te doen.
Dat klimtoestellen met teveel splinters niet meer mochten blijven staan, en dat kaalgesleten gras eronder ook niet meer voldoende was. Maar dat vervangen ervan nog even duurde. En je jezelf toch nog op zo'n schommel achterover kon kiepen en je handen dan tussen die stalen kettingen vast zat.
De nineties, de tijd dat handen nog enkelvoud was *)
pi_198949144
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eighties amirite? Lekker met je kinderschedel boven het betonnen speelplaatsje zwieren O+
Als ik terug denk aan wat ik aan die rekken allemaal uitspookte dan krijg ik het achteraf benauwd :+ al lag er bij ons wel zand onder (was midden-eind nineties). Koppeltje duikelen, maar dan ook aan alleen je benen, en dan rondje rond zwieren en dan 'afspringen'. Totaal geen besef van de risico's natuurlijk. Man. Ik zou het nu niet meer durven :+
pi_198949146
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

De nineties, de tijd dat handen nog enkelvoud was *)
De nineties, de tijd waarin Candaasje had moeten leren spellen maar ergens ging het mis.....
pi_198949161
Ik heb m'n broertje toen nog "geleerd" om ondersteboven aan z'n knieholten aan zo'n stang te hangen (oftewel, hem gepest tot hij het deed). Hij bleef denk ik 2 seconden hangen of zo. Toen head first het zand in. Woeps :D
pi_198949170
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

De nineties, de tijd waarin Candaasje had moeten leren spellen maar ergens ging het mis.....
;( traumatische jeugd!
pi_198949197
Ok, ik heb nu wéér een mailtje gehad van de GGD, met thuisstudiemateriaal via Sharepoint.
Het is me nog niet helemaal duidelijk of het allemaal nieuw materiaal is, dat ga ik zo direct even nakijken.

Alleen.. ik mag er max 5 uur voor declareren bij het uitzendbureau, en er staat 12 uur voor.

:')

Ik ga maar eens even mailen. Ik ben het hier niet helemaal mee eens geloof ik. Het is niet dat ik hier nou echt aan mijn persoonlijke ontwikkeling werk verder. Het is puur dat ik hun protocollen moet leren kennen.
pi_198949212
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:29 schreef Candaasje het volgende:
Ok, ik heb nu wéér een mailtje gehad van de GGD, met thuisstudiemateriaal via Sharepoint.
Het is me nog niet helemaal duidelijk of het allemaal nieuw materiaal is, dat ga ik zo direct even nakijken.

Alleen.. ik mag er max 5 uur voor declareren bij het uitzendbureau, en er staat 12 uur voor.

:')

Ik ga maar eens even mailen. Ik ben het hier niet helemaal mee eens geloof ik. Het is niet dat ik hier nou echt aan mijn persoonlijke ontwikkeling werk verder. Het is puur dat ik hun protocollen moet leren kennen.
Jeetje wat een gedoe :o
pi_198949215
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:29 schreef Candaasje het volgende:
Ok, ik heb nu wéér een mailtje gehad van de GGD, met thuisstudiemateriaal via Sharepoint.
Het is me nog niet helemaal duidelijk of het allemaal nieuw materiaal is, dat ga ik zo direct even nakijken.

Alleen.. ik mag er max 5 uur voor declareren bij het uitzendbureau, en er staat 12 uur voor.

:')

Ik ga maar eens even mailen. Ik ben het hier niet helemaal mee eens geloof ik. Het is niet dat ik hier nou echt aan mijn persoonlijke ontwikkeling werk verder. Het is puur dat ik hun protocollen moet leren kennen.
8)7 moeilijk voor ze blijkbaar, rekenen..
pi_198949222
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jeetje wat een gedoe :o
Ja, ik zie nu na wat verder 'onderzoek' dat het wel over verschillende functies gaat, maar ik moet weer even uitvogelen welke functie ik dan heb.

[ Bericht 3% gewijzigd door Candaasje op 10-04-2021 18:42:12 ]
pi_198949307
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Monkeybars: stel je een ladder voor. Leg de ladder plat op de grond. Neem 4 palen en zet die onder de uiteinden van de ladder zodat de ladder nog steeds ligt maar dan op 2 meter van de grond. Dan kan je aan de sporten van de ladder gaan zwieren.

Ik weet niet precies waar je je fiets dan moet laten. :7
Ah, die snap ik
We have far more in common than that which devides us..
pi_198949323
Vanavond weer eens Otto's linzen eten :9
pi_198949382
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gripkracht is ook wel echt een langetermijnding. Heeft mij toen ik begon met survivallen ook maanden gekost. Wij hebben een rijtje triangels hangen, zulke:
[ afbeelding ]
en weken achter elkaar kon ik wel aan de eerste gaan hangen, maar zodra ik dan m'n handen moest verplaatsen donderde ik eruit.
Elke training gedaan. Elke training eruit gedonderd, tot ik nét tóch de volgende te pakken kreeg. Inmiddels gaan ze vanzelf, tenzij het geregend en gevroren heeft, dan moet ik me toch weer goed kwaad maken om het voor elkaar te krijgen. :D
_O_ Zoiets vind ik zo knap!

Toevallig had ik het daar gisteren over met trainer. Daar doe ik een oefening waarbij je een stang naar beneden trekt (jij en Lonaa weten vast hoe die heet, ik niet). Dus zeker niet stoer je eigen lichaamsgewicht dragen, stukkie minder :7 De eerste tijd moest ik daar soms opgeven omdat ik geen grijp kracht meer had.

Maar inmiddels stopt het pas als mijn armen branden *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198949399
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ah ja, dat is een andere truc.

Ik bedoelde nu simpelweg dat je met 2 voeten op de grond staat, stang op heuphoogte, beide handen de stang vasthouden, en dan voorover leunen over de stang heen tot je een rondje draait om de stang en weer op je voeten eindigt.
Deze jongen durfde niet voorover over de stang heen te leunen, want hij kon zich niet voorstellen dat hij dan niet zou vallen. Toen hebben we eerst een tijdje voorover geleund over de stang en met 1/2 van je lijf aan de ene kant en 1/2 van je lijf aan de andere kant van de stang gebungeld. Als de stang op heuphoogte zit balanceer je dan gewoon. Tikkeltje naar voren leunen en je rolt door. Lukte ook gewoon meteen. O+
Ah ja. Thuis hadden we een speeltoestel met stang. Dus daar heb ik me als kleuter al op gestort. Uiteraard niet bang en nooit anders geweten dan dat ik koppeltje rol (zo noemden wij dat :') ) kende.
Ook alweer jaren geleden.

Als volwassene leren is andere koek ja. Tof dat het hem lukte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198949422
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eighties amirite? Lekker met je kinderschedel boven het betonnen speelplaatsje zwieren O+
Bloed hoorde erbij. Even janken, pleister erop en klaar ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198949426
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:29 schreef Candaasje het volgende:
Ok, ik heb nu wéér een mailtje gehad van de GGD, met thuisstudiemateriaal via Sharepoint.
Het is me nog niet helemaal duidelijk of het allemaal nieuw materiaal is, dat ga ik zo direct even nakijken.

Alleen.. ik mag er max 5 uur voor declareren bij het uitzendbureau, en er staat 12 uur voor.

:')

Ik ga maar eens even mailen. Ik ben het hier niet helemaal mee eens geloof ik. Het is niet dat ik hier nou echt aan mijn persoonlijke ontwikkeling werk verder. Het is puur dat ik hun protocollen moet leren kennen.
Als ik dit zo lees ben ik zooo blij dat ik niet heb besloten het ‘even’ erbij te doen :D

Groot gelijk dat je mailt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198949450
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik zooo blij dat ik niet heb besloten het ‘even’ erbij te doen :D
Volgens mij kan dat ook niet echt, vragen ze overal een behoorlijke minimale beschikbaarheid.
pi_198949456
In mijn jeugd had je nog de familieschommels O+

Kon je met een man of acht op en dan maar schommelen. En zeker als je op een van de uiteinden zat (wat de gaafste plekken waren) had je links en rechts diverse onderdelen die zo bewogen dat je er makkelijk een vinger of hand in kon kwijtraken O+

Middelbare school vriendin is een hand kwijtgeraakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klasgenoot arm gebroken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onveilige apparaten waren het!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198949462
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat ook niet echt, vragen ze overal een behoorlijke minimale beschikbaarheid.
Ja, denk ook dat mijn werkweek dan wat teveel overuren zou gaan hebben :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 10 april 2021 @ 18:57:58 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_198949510
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lief! O+

Ik vind het sporten zo gaaf. O+ Kan me echt niet meer voorstellen niet te sporten. En er is nog zoveel te behalen. Te doen. Te kunnen.

Het doet ook voor mijn brein zo goed. :Y
Hier in Duitsland zit alles dicht. Dus ook geen sport. Buiten sporten ALLEEN mag. Met meerdere of onder begeleiding is niet toe gestaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:01:03 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198949543
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier in Duitsland zit alles dicht. Dus ook geen sport. Buiten sporten ALLEEN mag. Met meerdere of onder begeleiding is niet toe gestaan.
En als je het wel doet, roepen ze dan heel hard naar je toe 'DASS IST VERBOTEN!!!!!' ?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198949580
*burp*

Pasta met oesterzwammen en zacht gebakken tomaatjes was dikke prima :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198949584
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
*burp*

Pasta met oesterzwammen en zacht gebakken tomaatjes was dikke prima :9
Klinkt lekker. :9

Ik had de studentenversie, gewoon spaghetti met spinazie, champignons en kruiden roomkaas.
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:07:31 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198949606
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klinkt lekker. :9

Ik had de studentenversie, gewoon spaghetti met spinazie, champignons en kruiden roomkaas.
Vies mens :D

Waren net wat mensen over de vloer hier, die vroegen waar we eten hadden gehaald want rook zo lekker. Maar had dus die Braziliaanse visstoofpot weer gemaakt. Super easy, veel resultaat :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198949614
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klinkt lekker. :9

Ik had de studentenversie, gewoon spaghetti met spinazie, champignons en kruiden roomkaas.
Dit was ook studentenversie. Met dank aan TGTG O+ En Pasen, waarschijnlijk.

Morgen ga ik bleekselderij smoren in de oven. Ben benieuwd!

Jouw pasta versie klinkt ook prima :9 Niet teveel roomkaas voor mij, maar met spinazie altijd goed. Ik gooi er dan vaak een stukje zalm door ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:13:54 #188
63722 z80
I fink you freaky
pi_198949670
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik de meeste mensen in de SC kan deadliften. Conventioneel. Ook wel sumo. En kan backsquatten.

Gaaf. 8-)
Ik niet. Mijn rug vind dat niet lief. Maar een wat lager gewicht en dan heel vaak en/of heel snel achter elkaar is geen probleem.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:17:46 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198949720
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:13 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik niet. Mijn rug vind dat niet lief. Maar een wat lager gewicht en dan heel vaak en/of heel snel achter elkaar is geen probleem.
Moest grinniken. Sorry, dirty mindset :+

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit was ook studentenversie. Met dank aan TGTG O+ En Pasen, waarschijnlijk.

Morgen ga ik bleekselderij smoren in de oven. Ben benieuwd!

Jouw pasta versie klinkt ook prima :9 Niet teveel roomkaas voor mij, maar met spinazie altijd goed. Ik gooi er dan vaak een stukje zalm door ook.
Heb je nog Paaszut gescored?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:18:46 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_198949731
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:01 schreef Molo het volgende:

[..]

En als je het wel doet, roepen ze dan heel hard naar je toe 'DASS IST VERBOTEN!!!!!' ?
Dan komt er een blauwepet om de rekening te vereffenen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198949742
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees ben ik zooo blij dat ik niet heb besloten het ‘even’ erbij te doen :D

Groot gelijk dat je mailt.
Ja, het is meer dat hele uitzoekwerk eromheen dat zo irritant en tijdrovend is. Nu werkt dat Sharepoint nog steeds niet. Nouja goed, zal wel loslopen verder hoor. Ik heb de rest van alle instructie wel doorgenomen, dus ik ga me er verder ook niet druk meer om maken. Ik weet hoe ik Pfizer moet klaarmaken, toedienen, en ik ken dat registratiesysteem een beetje.

En anders komt het vast in de krant :+
pi_198949764
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:07 schreef Molo het volgende:
Vies mens :D
Klopt. :9
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:22:57 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198949779
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:18 schreef z80 het volgende:

[..]

Dan komt er een blauwepet om de rekening te vereffenen.
Maar die schreeuwt wel toch? O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198949786
Ik vind snel achter elkaar kunnen wel een pre :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949795
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:23 schreef minilot het volgende:
Ik vind snel achter elkaar kunnen wel een pre :Y)
Liever snel achter elkaar, of langer volhouden?

(Zeg maar Zet of Loon in dit geval dus..... :+ )
pi_198949796
Maar serieus, @Lonaa die ons allemaal kan deadliften, dat moet een keer de focus worden bij een meet als dingen weer mogen _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949802
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Liever snel achter elkaar, of langer volhouden?

(Zeg maar Zet of Loon in dit geval dus..... :+ )
Zet. Korte aandachtsspanne! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949809
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Zet. Korte aandachtsspanne :7
ADHDertje O+
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:25:37 #199
63722 z80
I fink you freaky
pi_198949810
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar die schreeuwt wel toch? O+
Ik woon hier inmiddels zo lang dat het me totaal niet meer opvalt dat de Duitse taal vrij had klinkt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198949816
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:24 schreef minilot het volgende:
Maar serieus, @:Lonaa die ons allemaal kan deadliften, dat moet een keer de focus worden bij een meet als dingen weer mogen _O_
Mag ik wel gaan oefenen op 'planken', want anders zak ik als een zak zout in elkaar vrees ik, dat is denk ik niet ideaal voor Loon.
pi_198949840
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

ADHDertje O+
Jaja, gediagnosticeerd ook :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949849
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mag ik wel gaan oefenen op 'planken', want anders zak ik als een zak zout in elkaar vrees ik, dat is denk ik niet ideaal voor Loon.
Zandzakken sjouwen doen ze daar bij Crossfit anders ook wel eens, dacht ik tenminste.

Wij tilden nog best vaak mensen in de brandweerhouding en renden er dan rondjes mee. Ballastloop is een onderdeel in de survivalrun. Vaak met balken of autobanden, soms zandzakjes.
pi_198949850
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Liever snel achter elkaar, of langer volhouden?

(Zeg maar Zet of Loon in dit geval dus..... :+ )
Ik CrossFit, ik kan beide. Dat is het hele ding :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:28:57 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198949852
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Liever snel achter elkaar, of langer volhouden?

(Zeg maar Zet of Loon in dit geval dus..... :+ )
Langer volhouden klinkt beetje teveel als een jaar lockdown
'hou vol'

Doe mij ook maar het eerste dus :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198949857
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaja, gediagnosticeerd ook :Y
Jij wel O+

Ik zou denk ik wel enorm goed scoren op een ADD testje :P
pi_198949861
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:24 schreef minilot het volgende:
Maar serieus, @:Lonaa die ons allemaal kan deadliften, dat moet een keer de focus worden bij een meet als dingen weer mogen _O_
Er is meestal ook drank. Drank en zware dingen tillen is matig idee.

I did this once. Op een verjaardag. Kostte me mn broek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949864
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zandzakken sjouwen doen ze daar bij Crossfit anders ook wel eens, dacht ik tenminste.

Wij tilden nog best vaak mensen in de brandweerhouding en renden er dan rondjes mee. Ballastloop is een onderdeel in de survivalrun. Vaak met balken of autobanden, soms zandzakjes.
We gaan niet met Candaasjes over de schouder over terreinen rennen. Gewoon NIET }:|
pi_198949875
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Langer volhouden klinkt beetje teveel als een jaar lockdown
'hou vol'

Doe mij ook maar het eerste dus :+
Maar dat eerste klinkt dan weer als een zwalkend beleid...
pi_198949877
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Moest grinniken. Sorry, dirty mindset :+
[..]

Heb je nog Paaszut gescored?
Nee ;( Kwam er te laat achter of mijn Hema deed niet mee.
Bakkers doe ik maar niet, veel teveel kans op veel brood en dat eet ik nauwelijks meer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198949878
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zandzakken sjouwen doen ze daar bij Crossfit anders ook wel eens, dacht ik tenminste.

Wij tilden nog best vaak mensen in de brandweerhouding en renden er dan rondjes mee. Ballastloop is een onderdeel in de survivalrun. Vaak met balken of autobanden, soms zandzakjes.
Ja, zandzakken doen we ook.

En @Candaasje , is prima. CrossFit = adapt. Overall fit he? Niet alleen in perfecte omstandigheden. :7 Ik til je gweoon op aan je riem. NP
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949882
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er is meestal ook drank. Drank en zware dingen tillen is matig idee.

I did this once. Op een verjaardag. Kostte me mn broek.
Dat kunnen we oplossen; Loon krijgt pas drank als ze ons allemaal gedeadlift heeft 8-)
pi_198949886
Zowel het klauteren van @Tele6 als het shizzle sjouwen van @Lonaa lijken me allebei gaaf, maar ik zie het mezelf echt met geen mogelijkheid ooit doen. Als ik aan een monkey bar of kettlebell denk dan hoor ik daar in mijn hoofd onmiddellijk sirenes richting eerste hulp bij :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949887
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat kunnen we oplossen; Loon krijgt pas drank als ze ons allemaal gedeadlift heeft 8-)
;( Voelt als straf dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949895
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

;( Voelt als straf dit.
Nee joh, das gewoon een goal om naar toe te werken! 8-)
(Of hoe noem je dat bij Crossfit?)
pi_198949898
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:23 schreef minilot het volgende:
Ik vind snel achter elkaar kunnen wel een pre :Y)
Mwah. Ik ben tevreden met vijf herhalingen in 2 minuten.
Rustig aan, niet te lang, geen gezweet ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198949902
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee joh, das gewoon een goal om naar toe te werken! 8-)
(Of hoe noem je dat bij Crossfit?)
'Klaar', zo noemen we dat. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949906
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mwah. Ik ben tevreden met vijf herhalingen in 2 minuten.
Rustig aan, niet te lang, geen gezweet ^O^
:o

Dat zijn wel heel korte rondes
pi_198949908
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

We gaan niet met Candaasjes over de schouder over terreinen rennen. Gewoon NIET }:|
Noh, waarom niet? -O- Lijkt mij wel tof. Ik ben in het dagelijks leven al een soort slappe zandzak, dus mij lijkt het wel wat ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949913
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Noh, waarom niet? -O- Lijkt mij wel tof. Ik ben in het dagelijks leven al een soort slappe zandzak, dus mij lijkt het wel wat ^O^
Wil wel doen hoor, NP.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949916
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

'Klaar', zo noemen we dat. :D
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:34:00 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_198949917
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

We gaan niet met Candaasjes over de schouder over terreinen rennen. Gewoon NIET }:|
Slaan we je wel gewoon onder de arm. ;)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198949920
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Noh, waarom niet? -O- Lijkt mij wel tof. Ik ben in het dagelijks leven al een soort slappe zandzak, dus mij lijkt het wel wat ^O^
Volgende keer dat ik je zie ^O^

wel fijn dat je afgevallen bent dan O-)
pi_198949924
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:o

Dat zijn wel heel korte rondes
Ideaal B-) In 20 minuten klaar.
Als trainer en ik tussendoor niet teveel ouwehoeren kan ik in ruim een half uur uit en thuis zijn :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198949931
Wat gebeurde er die once eigenlijk met je broek dan @Lonaa? Scheur erin of weddenschap verloren = broek inleveren of wat?
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949944
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Volgende keer dat ik je zie ^O^

wel fijn dat je afgevallen bent dan O-)
Cool! :D

En keertje samen hollen natuurlijk! We gaan zo tof gelijk op *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949946
Ik doe ook wel eens een workout van 20 minuten. De laatste keer dat ik een workout van 20 minuten deed, deed ik net geen 500 herhalingen. :@ (sit-ups, knee-push ups en air squats)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949950
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:34 schreef z80 het volgende:

[..]

Slaan we je wel gewoon onder de arm. ;)
Hm...



Nog steeds geen fan
pi_198949951
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:34 schreef z80 het volgende:

[..]

Slaan we je wel gewoon onder de arm. ;)
Candaasjebaguette O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949960
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:35 schreef minilot het volgende:
Wat gebeurde er die once eigenlijk met je broek dan @:Lonaa? Scheur erin of weddenschap verloren = broek inleveren of wat?
Hahahaha, dat laatste was wel mooi geweest.

Nee ik scheurde er gewoon uit. Verticaal over mn bips. Rest van de avond in geleende jogginbroek gelopen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198949988
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe ook wel eens een workout van 20 minuten. De laatste keer dat ik een workout van 20 minuten deed, deed ik net geen 500 herhalingen. :@ (sit-ups, knee-push ups en air squats)
Duuuude!
(En Google denkt tegenwoordig dat ik allerlei woeste krachttrainingplannen heb omdat ik steeds die terminologie van jou moet opzoeken om te zien wat het is :'))
Let me see you stripped down to the bone
pi_198949989
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hm...

[ afbeelding ]

Nog steeds geen fan
Zou doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950010
Enfin, Star Trek kijken en huwelijkse plicht :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_198950016
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Duuuude!
(En Google denkt tegenwoordig dat ik allerlei woeste krachttrainingplannen heb omdat ik steeds die terminologie van jou moet opzoeken om te zien wat het is :'))
:D

Deze workout heet 'Cindy' en bestaat in z'n originele vorm uit:
20 minuten zoveel mogelijk rondes van
5 pull ups
10 push ups
15 air squats

Maar omdat ik de dag erna de derde CrossFit Open workout zou doen (met heel veel schouderwerk) heb ik de pull ups (die ik schaal want ik kan geen eckte pull ups) veranderd in sit-ups. Ook wel 'Sit-up Cindy' genoemd, of 'Shitty-Cindy' :7

Ik deed ruim 1 ronde meer dan de vorige keer. Was mooi. Was ook dom want helse workout de dag erna. :')

Maar goed, ik kan nou eenmaal niet 'een beetje' of 'rustig aan'.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950038
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:41 schreef minilot het volgende:
Enfin, Star Trek kijken en huwelijkse plicht :W
Sport ze! ^O^

Jij liever dan ik Loon. We hebben allemaal onze taak in het leven. Fijn dat jij deze op je neemt! 8-)
pi_198950039
Oke, I'll take my stuff somewhere else. :')

Sorry lieverds. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950044
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe ook wel eens een workout van 20 minuten. De laatste keer dat ik een workout van 20 minuten deed, deed ik net geen 500 herhalingen. :@ (sit-ups, knee-push ups en air squats)
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198950049
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Sport ze! ^O^

Jij liever dan ik Loon. We hebben allemaal onze taak in het leven. Fijn dat jij deze op je neemt! 8-)
Met liefde. Misschien maak ik binnenkort wel filmpje. @minilot wilde dat graag geloof ik. :7

Niet van 'duizend dingen zo snel mogelijk' want dat ziet er niet uit, maar van iets zwaars optillen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950050
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:41 schreef minilot het volgende:
Enfin, Star Trek kijken en huwelijkse plicht :W
Op Kirk kun je het wel lekker doen he O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198950058
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D
Ik vin fijn dat je het zo oppakt want toen ik het getypt had vond ik het lezen als ENORME showoff en het wegzetten van jouw sport als niet er toe doende.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950061
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Oke, I'll take my stuff somewhere else. :')

Sorry lieverds. :D
Ik vind het juist wel gaaf om over te horen! O+ En fascinerend. En buitenaards.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198950066
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Met liefde. Misschien maak ik binnenkort wel filmpje. @:minilot wilde dat graag geloof ik. :7

Niet van 'duizend dingen zo snel mogelijk' want dat ziet er niet uit, maar van iets zwaars optillen. :7
Ik heb nog wel een boekenkast die we ooit eens moeten verhuizen. Niet te tillen dat ding. Maar dan weet ik wie ik moet bellen ^O^
pi_198950075
Er is EK gewichtheffen op TV, as we speak. Met nu mijn lievelings onderdeel, de clean & jerk. Is lievelings omdat ik daar beter in ben. :+

Ben wel jaloers op deze dames.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950083
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een boekenkast die we ooit eens moeten verhuizen. Niet te tillen dat ding. Maar dan weet ik wie ik moet bellen ^O^
Als ie niet zo zwaar is als onze bank dan pas ik. Sommige dingen kan ik zelfs niet tillen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950086
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Op Kirk kun je het wel lekker doen he O+
Ja. Dit vindt ook J.
Niks zo gezellig series kijken als een biseksuele echtgenoot :Y)
Ajuus lui!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:52:57 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_198950140
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D

Deze workout heet 'Cindy' en bestaat in z'n originele vorm uit:
20 minuten zoveel mogelijk rondes van
5 pull ups
10 push ups
15 air squats

Maar omdat ik de dag erna de derde CrossFit Open workout zou doen (met heel veel schouderwerk) heb ik de pull ups (die ik schaal want ik kan geen eckte pull ups) veranderd in sit-ups. Ook wel 'Sit-up Cindy' genoemd, of 'Shitty-Cindy' :7

Ik deed ruim 1 ronde meer dan de vorige keer. Was mooi. Was ook dom want helse workout de dag erna. :')

Maar goed, ik kan nou eenmaal niet 'een beetje' of 'rustig aan'.
Ken je ook de push-up versie van "bring sally up". Ik blijf deze leuk vinden. Zeker om te zien dat de mooiboy en de plamuurgirl na de eerste doorgang er al de brui aan geven. En de vaste traingsgroep met niet heel sportief uitziende lijven gewoon de volledige set afmaken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198950184
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vin fijn dat je het zo oppakt want toen ik het getypt had vond ik het lezen als ENORME showoff en het wegzetten van jouw sport als niet er toe doende.
Nee joh! De manier waarop jij sport en de manier waarop ik sport gaan beiden van andere uitgangspunten uit. Over hoe het je lijf helpt, dus. En je DOET het ook, dan schep je toch niet op?

Ik vind het wel best, zou er serieus niet aan moeten denken puffend (oké, doe ik nog wel) en zwetend tig keer te moeten herhalen. En dat minimaal vijf minuten per oefening :X Vind het knap als mensen het wel kunnen, ik heb er de mentale wilskracht niet voor.

Dit is 2 minuten per apparaat en het zijn er maar vijf of zes. Dus ik kan ook snel aftellen. En denk dat het soms nog zwaarder is dan een oefening snel doen. Juist het tegenhouden om die tien seconden te halen vergt echt kracht. En lukt niet altijd.
En dan ben je bijna dood en dan moet je nog tien seconden op het meest kutte punt vasthouden ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198950188
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Ken je ook de push-up versie van "bring sally up". Ik blijf deze leuk vinden. Zeker om te zien dat de mooiboy en de plamuurgirl na de eerste doorgang er al de brui aan geven. En de vaste traingsgroep met niet heel sportief uitziende lijven gewoon de volledige set afmaken.
Ja. Hij kan ook met squats.
Wat ook een feestje is is 'death by push ups'
Eerste minuut doe je er 1. Tweede minuut doe je er 2. enz. Als je minuut op is en je moet nog wat push ups, ben je af. :7
Kom je ook veel minder ver mee als dat je denkt. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:59:53 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_198950229
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. Hij kan ook met squats.
Wat ook een feestje is is 'death by push ups'
Eerste minuut doe je er 1. Tweede minuut doe je er 2. enz. Als je minuut op is en je moet nog wat push ups, ben je af. :7
Kom je ook veel minder ver mee als dat je denkt. :D
De squat doen we regelmatig als warmingup. Dit is routine werk geworden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198950273
Ik moet eigenlijk weer eens zoeken of ik die squat-routine kan vinden van bodypump. Die was heftig maar wel lekker. En werkte zodanig (weliswaar toen ik nog 2x per week bodypumpte, en ook af en toe op zo'n trapapparaat en de crosstrainer stond) dat mijn fysio me eens voor de lol vroeg om vanuit stilstand op wat blokken te springen, en dan gelijk met de hoogste begon en er al snel wat extra verhoging oplegde. En dat lukte dan ook nog prima. Nu kom ik niet meer zo ver van de grond vrees ik :P

Ja, laat die sportscholen maar weer eens (gedeeltelijk) open gaan. Ik wil mijn billen terug :D
(verder totaal niet oppervlakkig dit....)
  zaterdag 10 april 2021 @ 20:07:32 #250
63722 z80
I fink you freaky
pi_198950305
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet eigenlijk weer eens zoeken of ik die squat-routine kan vinden van bodypump. Die was heftig maar wel lekker. En werkte zodanig (weliswaar toen ik nog 2x per week bodypumpte, en ook af en toe op zo'n trapapparaat en de crosstrainer stond) dat mijn fysio me eens voor de lol vroeg om vanuit stilstand op wat blokken te springen, en dan gelijk met de hoogste begon en er al snel wat extra verhoging oplegde. En dat lukte dan ook nog prima. Nu kom ik niet meer zo ver van de grond vrees ik :P

Ja, laat die sportscholen maar weer eens (gedeeltelijk) open gaan. Ik wil mijn billen terug :D
(verder totaal niet oppervlakkig dit....)
"Mijn" sportschool heeft van die ijzeren verhogingen waar je op kan springen. Die krengen die je ook in het circus ziet met wilde dieren. Ik ben altijd bang dat ik niet hoog genoeg spring en mijn schenen open haal aan de rand.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198950322
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:07 schreef z80 het volgende:

[..]

"Mijn" sportschool heeft van die ijzeren verhogingen waar je op kan springen. Die krengen die je ook in het circus ziet met wilde dieren. Ik ben altijd bang dat ik niet hoog genoeg spring en mijn schenen open haal aan de rand.
Au... ja dat kan ik me voorstellen. Dit waren meer kunstof blokken. En dan weliswaar wel stevig, dus als je er hard tegenaan knalt krijg je vast wel een blauwe plek, maar wel zacht genoeg om niet te schaven.
pi_198950342
Wij hebben gewoon een houten doos met splinters en hoeken. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950358
In 2 parkjes hier in de buurt zijn beweegroutes en daar staan houten "tafeltjes" met heel dikke houten poten om op te springen. Kunstgras bovenop zodat je wat grip hebt. Ze zijn wel een beetje verzakt, dus nogal scheef. Verder werkt het wel. Je kan je schenen stoten, maar ze gaan niet heel hard stuk.

Ik kom bijna niet op de hoogste. Soms heb ik een goeie dag en dan red ik het wel. Ik ben niet zo'n springer. Ik wil er wel beter in worden, want scheelt weer omhoog klimmen ;)
pi_198950382
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet eigenlijk weer eens zoeken of ik die squat-routine kan vinden van bodypump. Die was heftig maar wel lekker. En werkte zodanig (weliswaar toen ik nog 2x per week bodypumpte, en ook af en toe op zo'n trapapparaat en de crosstrainer stond) dat mijn fysio me eens voor de lol vroeg om vanuit stilstand op wat blokken te springen, en dan gelijk met de hoogste begon en er al snel wat extra verhoging oplegde. En dat lukte dan ook nog prima. Nu kom ik niet meer zo ver van de grond vrees ik :P

Ja, laat die sportscholen maar weer eens (gedeeltelijk) open gaan. Ik wil mijn billen terug :D
(verder totaal niet oppervlakkig dit....)
Jij wist wel al dat Les Mills ook On Demand heeft waarmee je bodypump gewoon thuis kunt doen toch? Zo niet, bij deze ;)

Ik zette vanmorgen m'n foto van vandaag en van drie weken geleden naast elkaar, en was zowaar best tevreden met mijn afval-progressie :). Komt niet in de buurt van hoeveel sommigen hier al zijn afgevallen, maar hee. Ik zie verschil :+

Met dank aan Les Mills dus. En eten aanpassen uiteraard. Maar ook echt wel Les Mills.
pi_198950385
Edit quote moeilijk faal
pi_198950393
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Jij wist wel al dat Les Mills ook On Demand heeft waarmee je bodypump gewoon thuis kunt doen toch? Zo niet, bij deze ;)

Ik zette vanmorgen m'n foto van vandaag en van drie weken geleden naast elkaar, en was zowaar best tevreden met mijn afval-progressie :). Komt niet in de buurt van hoeveel sommigen hier al zijn afgevallen, maar hee. Ik zie verschil :+

Met dank aan Les Mills dus. En eten aanpassen uiteraard. Maar ook echt wel Les Mills.
Ik heb dat abo maar stopgezet :@

Ik ging ooit elke week met mijn schoonzusje. Dat werkte echt wel goed.
pi_198950395
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, vreselijk ;(

En ook die verhalen van mensen met dubbel pech door gezondheid en Corona of die zo lang bezig zijn met herstellen. Op dit moment heb ik die niet in mijn omgeving (voor zover ik weet). Alleen weer regelmatig de vrij symptoomloze besmettingen.

Maar het blijft eng. Neef en nicht hebben nul symptomen gehad maar zijn er gelukkig snel uitgepikt omdat iemand in hun omgeving positief getest werd en ze daarna meteen thuis bleven. Anders hadden die gewoon hun ding gedaan en van niks geweten.
Ik heb altijd een beetje de 'angst' dat ik omringd ben door (meestal) jonge ogenschijnlijk gezonde mensen waar ik mee in een drukke trein zit, een paar x in de week. Echt niemand houdt afstand met in en uitstappen en een plekje zoeken (ook door die stomme mondkappies).
pi_198950406
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb dat abo maar stopgezet :@

Ik ging ooit elke week met mijn schoonzusje. Dat werkte echt wel goed.
Haha kan me voorstellen dat t niet voor iedereen werkt hoor, thuis doen.
Ik vind t echt een uitkomst want m'n sportschool had grit maar 1x per week op 1 tijdstip bv, en nu kan ik elk willekeurig moment precies die les doen waar ik zin in heb. Das zo fijn.
pi_198950427
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik de meeste mensen in de SC kan deadliften. Conventioneel. Ook wel sumo. En kan backsquatten.

Gaaf. 8-)
Try me >:) 88k
pi_198950434
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha kan me voorstellen dat t niet voor iedereen werkt hoor, thuis doen.
Ik vind t echt een uitkomst want m'n sportschool had grit maar 1x per week op 1 tijdstip bv, en nu kan ik elk willekeurig moment precies die les doen waar ik zin in heb. Das zo fijn.
Ik heb de discipline van een doperwt. En het helpt dan ook niet dat we eigenlijk geen goede ruimte hebben (ik clean&press voortdurend de lamp in de woonkamer naar beneden :') ), m'n materiaal een beetje ruk is (goedkoop is toch echt wel duurkoop..) en m'n vriend me nog staat uit te lachen ook.

Dus ik neem wel weer een sportschool abo zodra het weer kan/mag :P
pi_198950435
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik heb altijd een beetje de 'angst' dat ik omringd ben door (meestal) jonge ogenschijnlijk gezonde mensen waar ik mee in een drukke trein zit, een paar x in de week. Echt niemand houdt afstand met in en uitstappen en een plekje zoeken (ook door die stomme mondkappies).
Kan ik me voorstellen. En je kunt letterlijk geen kant uit dan ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198950438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Try me >:) 88k
88000 gram hoop ik :P
pi_198950446
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Try me >:) 88k
Ja, kan alle 3. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950456
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
In mijn jeugd had je nog de familieschommels O+

Kon je met een man of acht op en dan maar schommelen. En zeker als je op een van de uiteinden zat (wat de gaafste plekken waren) had je links en rechts diverse onderdelen die zo bewogen dat je er makkelijk een vinger of hand in kon kwijtraken O+

Middelbare school vriendin is een hand kwijtgeraakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klasgenoot arm gebroken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onveilige apparaten waren het!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Brrrr :X

Ik heb nog een gat in mijn knie van zo'n familieschommel overgehouden, in mijn geheugen heet zo'n ding een Engelse wip :?
Litteken zit er nog O+
Levenslange herinnering aan het Bankaplein in Utreg O+
pi_198950464
Zon thuis abonnement waarbij je zelf kunt kijken wanneer het uitkomt werkt voor mij niet.

Dan zorg ik wel dat het nooit uitkomt. Omdat ik moet werken. Of een afspraak heb. Of écht moet uitslapen. Of mijn haar wassen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198950465
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb de discipline van een doperwt. En het helpt dan ook niet dat we eigenlijk geen goede ruimte hebben (ik clean&press voortdurend de lamp in de woonkamer naar beneden :') ), m'n materiaal een beetje ruk is (goedkoop is toch echt wel duurkoop..) en m'n vriend me nog staat uit te lachen ook.

Dus ik neem wel weer een sportschool abo zodra het weer kan/mag :P
Hahaha!
Ik heb ook altijd de discipline van een doperwt, heb ook tijdje niks gedaan, maar sinds ik echt weer bezig ben met fitter worden gaat het best goed nu.
Maar ik heb dan ook wel genoeg ruimte en een hoog plafond en prima spullen (niet eens heel duur, denk ik, ligt beetje aan wat duur is natuurlijk) en geen vriend om me uit te lachen haha. Dat scheelt wel ;) ik doe t ook wel eens bij m'n ouders als ik daar bij slaap, daar is minder ruimte en dan vind ik t ook irritant.
pi_198950479
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

88000 gram hoop ik :P
Ja. Had de hoop in 2019 na (ril...)mega-afval in 3 weken tijd ivm erg ziek zijn net zo makkelijk de 85 en uiteindelijk de 80 te halen..
Mislukt :P
Maar als @Lonaa me gewoon op dit gewicht ook lift blijf ik lekker op dit gewicht *O* :D
pi_198950500
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja. Had de hoop in 2019 na (ril...)mega-afval in 3 weken tijd ivm erg ziek zijn net zo makkelijk de 85 en uiteindelijk de 80 te halen..
Mislukt :P
Maar als @:Lonaa me gewoon op dit gewicht ook lift blijf ik lekker op dit gewicht *O* :D
Mijn statistieken zeggen:
5 rep @ 90 kg from Deadlift 5-5-5-5-3 on 3 april 2021

Dus kan wel. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198950504
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Hahaha!
Ik heb ook altijd de discipline van een doperwt, heb ook tijdje niks gedaan, maar sinds ik echt weer bezig ben met fitter worden gaat het best goed nu.
Maar ik heb dan ook wel genoeg ruimte en een hoog plafond en prima spullen (niet eens heel duur, denk ik, ligt beetje aan wat duur is natuurlijk) en geen vriend om me uit te lachen haha. Dat scheelt wel ;) ik doe t ook wel eens bij m'n ouders als ik daar bij slaap, daar is minder ruimte en dan vind ik t ook irritant.
50 euro is veel te goedkoop voor een beetje fatsoenlijke set schijven/bar . Maar het was toen dat, of een set van 500 euro, de rest was uitverkocht.
Het was dan ook om uit te proberen, want ik ken mezelf ook wel langer dan vandaag. Maar ik ben elke keer 5 minuten per kant bezig om die dingen om te wisselen (en het gaat heel stroef, dus het kost me regelmatig bijna een vinger) , dus dat wordt al heel snel heel irritant :')
pi_198950509
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn statistieken zeggen:
5 rep @ 90 kg from Deadlift 5-5-5-5-3 on 3 april 2021

Dus kan wel. :+
Yessssssssss O+
pi_198950540
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

50 euro is veel te goedkoop voor een beetje fatsoenlijke set schijven/bar . Maar het was toen dat, of een set van 500 euro, de rest was uitverkocht.
Het was dan ook om uit te proberen, want ik ken mezelf ook wel langer dan vandaag. Maar ik ben elke keer 5 minuten per kant bezig om die dingen om te wisselen (en het gaat heel stroef, dus het kost me regelmatig bijna een vinger) , dus dat wordt al heel snel heel irritant :')
Oh dat is wel echt kut ja. Mijn set was ook zoiets, denk ik, al heb ik wel nog extra handigere "sluitingen" gekocht die veel sneller eraf en erop te zetten waren dan de knijp dingen die er standaard bij zaten.

Ik had wel mazzel ook, want ging in december 2019 weer aan de slag en kocht toen ook alles, dus net voor de corona-kaalslag haha
pi_198950557
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:31 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Oh dat is wel echt kut ja. Mijn set was ook zoiets, ik heb wel nog extra handigere "sluitingen" gekocht die veel sneller eraf en erop te zetten waren dan de knijp dingen die er standaard bij zaten.

Ik had wel mazzel ook, want ging in december 2019 weer aan de slag en kocht toen ook alles, dus net voor de corona-kaalslag haha
Ah ja die ringen ken ik, heeft de sportschool ook. Werkt inderdaad veel fijner :Y

Maar goed, als alles dicht blijft, misschien toch mijn abo weer eens aanslingeren. En eens kijken op MP of ik inmiddels iets beters kan vinden. :)
pi_198950631
Ik mag toch hopen dat met een maand of twee toch echt dat soort dingen wel weer open kunnen.. :{
pi_198950667
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik mag toch hopen dat met een maand of twee toch echt dat soort dingen wel weer open kunnen.. :{
Buitensport zou ik wel van durven zeggen dat het over een maand of twee wel open zal zijn. Binnensport, zoals de fitness? Geen idee. Misschien komen er weer meer mogelijkheden om de fitness buiten te doen, en het wordt wel mooier weer.

We hebben bij mijn club veel mensen die de hoop op binnensport en teamsport nu min of meer opgegeven hebben en die dus gaan voor een individuele buitensport. Heel raar om in deze tijd ineens een bak nieuwe leden te hebben.
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 21:10:53 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198951071
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik mag toch hopen dat met een maand of twee toch echt dat soort dingen wel weer open kunnen.. :{
Dan moeten de cijfers wel heel hard dalen... De daling die er was is inmiddels ook al weer gestagneerd...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198951115
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan moeten de cijfers wel heel hard dalen... De daling die er was is inmiddels ook al weer gestagneerd...
Ja, da's wel waar.
Maar de 60+ers hebben dan als het goed is wel allemaal dan iig één prik gehad. En de risicogroepen eronder ook hoop ik. Dan zou het toch wel vlot moeten gaan dalen..
pi_198951361
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn statistieken zeggen:
5 rep @ 90 kg from Deadlift 5-5-5-5-3 on 3 april 2021

Dus kan wel. :+
Dan kun je mij ook doen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198951408
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kende een Jimi Hendricx. :7
Ik een Sjim Hendrix 8-) Een vriend van hem heette Tsjester, in de tijd dat de flippo's nogal populair waren:



Die twee werden een keer aangehouden wegens fietsen zonder licht. Het opgeven van hun namen voor de boeten verliep niet zonder slag of stoot :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198951418
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan kun je mij ook doen *O*
Mij niet -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198951434
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik een Sjim Hendrix 8-) Een vriend van hem heette Tsjester, in de tijd dat de flippo's nogal populair waren:

[ afbeelding ]

Die twee werden een keer aangehouden wegens fietsen zonder licht. Het opgeven van hun namen voor de boeten verliep niet zonder slag of stoot :')
BAM flashback!

Dat je die ietwat vettige zakjes uit de chips en haalde en dan kijken wie je had O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198951440
Oh, en mijn volgende huis is een hutje op de hei. Weg van medebewoners.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198951468
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mij niet -O-
Dan pak ik een been of zo. Lukt vast :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198951493
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, en mijn volgende huis is een hutje op de hei. Weg van medebewoners.
Weer die zeikerige buurman?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198951693
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gelukkig niet in haar buurt geweest, maar toch geen fijn gevoel -O- Ik neem aan dat ze ook veel patiënten heeft geholpen. En natuurlijk allemaal met mondkapje en als het goed is op afstand met eventueel plastic oid er tussen, maar toch. Ik vertrouw dat virus voor geen meter :')

Hopelijk knapt ze (en haar man) volledig op. Collega doet wetenschappelijk onderzoek naar langdurige neurologische klachten (cognitief, smaak/reuk) en hij heeft nare verhalen. Ook van veel jonge mensen die amper ziek waren :X
Ik ken mild ziekteverloop maar vervolgens wel een (te laat ontdekte) myocarditis met nu een compleet verziekt hard ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198951741
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Weer die zeikerige buurman?
Onder anderen. Er is nu een lobby gaande om toch een noodlift (45.000 euro minimaal) te plaatsen. Dat is niet begroot dus moeten we dat 5 jaar lang voor 27/euro per maand bijlappen. Terwijl wie wil op kosten van de vve in een huisje kan. AH komt tot de 4e, iedereen die dat wil kan sjouwhulp krijgen. Op momenten per dag kan de lift ingeschakeld worden. En dan willen mensen ook bij familie gaan logeren en toch geld krijgen voor een huisje :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_198951759
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, en mijn volgende huis is een hutje op de hei. Weg van medebewoners.
Ik vertrek *O*
pi_198951884
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Onder anderen. Er is nu een lobby gaande om toch een noodlift (45.000 euro minimaal) te plaatsen. Dat is niet begroot dus moeten we dat 5 jaar lang voor 27/euro per maand bijlappen. Terwijl wie wil op kosten van de vve in een huisje kan. AH komt tot de 4e, iedereen die dat wil kan sjouwhulp krijgen. Op momenten per dag kan de lift ingeschakeld worden. En dan willen mensen ook bij familie gaan logeren en toch geld krijgen voor een huisje :(
Zo te horen zijn er zat mogelijkheden voor wie geen trappen kan. Waarom willen mensen dan toch een lift? En daar blijkbaar ruim 1000 euro extra voor betalen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198951941
@minilot we hebben Fallen, Nomadland, News of the World en Ready or Not gekeken.

Verder goed nieuws gekregen dat onze buren gaan verhuizen *O* moet zeggen dat alle gevoelens van 5 jaar overlast er nu wel even uit komen -O-
  zaterdag 10 april 2021 @ 21:53:17 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198952037
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik een Sjim Hendrix 8-) Een vriend van hem heette Tsjester, in de tijd dat de flippo's nogal populair waren:

[ afbeelding ]

Die twee werden een keer aangehouden wegens fietsen zonder licht. Het opgeven van hun namen voor de boeten verliep niet zonder slag of stoot :')
Prachtig :D

Ik kreeg afgelopen week nog een mailtje van Joop van den Ende. En ik ken een James Bond.

Onze dag was top. Alles in de lak, 4 stellingkasten gemonteerd, bakstenen als afscheiding langs het grasveld gelegd. De laatste boomstammen zijn opgehaald door de man die vandaag niet huilde. En de grondwerker kwam met een offerte die dik 2000 euro onder onze begroting uit kwam *O*
Spoilers!
pi_198952084
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo te horen zijn er zat mogelijkheden voor wie geen trappen kan. Waarom willen mensen dan toch een lift? En daar blijkbaar ruim 1000 euro extra voor betalen?
Er zitten nogal wat oudere mensen hier en 1 vrouw in een rolstoel. En (zet een zeikstem op) ik wil niet uit huis.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198952100
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Prachtig :D

Ik kreeg afgelopen week nog een mailtje van Joop van den Ende. En ik ken een James Bond.

Onze dag was top. Alles in de lak, 4 stellingkasten gemonteerd, bakstenen als afscheiding langs het grasveld gelegd. De laatste boomstammen zijn opgehaald door de man die vandaag niet huilde. En de grondwerker kwam met een offerte die dik 2000 euro onder onze begroting uit kwam *O*
Da’s echt een dag met een gouden randje
We have far more in common than that which devides us..
pi_198952102
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ken mild ziekteverloop maar vervolgens wel een (te laat ontdekte) myocarditis met nu een compleet verziekt hard ;(
Wat sneu :'(
(En sorry, ik kan het niet laten, maar je spelfout :D)
pi_198952222
Oh wauw :') :') Ik geloof dat een hele dag stoeien met Billy's en Besta's mijn brein verprutst heeft :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198952279
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:03 schreef Clubsoda het volgende:
Oh wauw :') :') Ik geloof dat een hele dag stoeien met Billy's en Besta's mijn brein verprutst heeft :')
Maar schiet het wel op?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198952281
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Er zitten nogal wat oudere mensen hier en 1 vrouw in een rolstoel. En (zet een zeikstem op) ik wil niet uit huis.
Ah ja, emotie. Lastig om daar geld op te plakken. Maar wel vervelend, als je samen iets moet regelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:08:14 #296
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198952328
Oh, mijn schoonmoeder had een Stoney in haar klas.
Spoilers!
pi_198952472
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:03 schreef Clubsoda het volgende:
Oh wauw :') :') Ik geloof dat een hele dag stoeien met Billy's en Besta's mijn brein verprutst heeft :')
Haha ik vond het al niks voor jou!
Ohh IKEA monteren O+ ik word daar zo zen van. Ik heb bij de verhuizing van ex terwijl hij met vrienden alle spullen in drie keer daarheen bracht z'n tv meubel en bed in elkaar gezet. Helemaal ontspannen aan t eind vd dag haha. Behalve stellen van de besta deurtjes, dat is kut.

Klaar inmiddels?
pi_198952756
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan kun je mij ook doen *O*
Als het maar 1 keer hoeft kan ik nog veel meer tillen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:25:54 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198952778
Ja hoi
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198952782
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mij niet -O-
Ja, denk wel. Als het maar 1x hoeft (en niet 5) dan til ik significant meer kilo's dan die 90 :*
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:28:13 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198952844
Vol
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')