Dit maakt het niet per se beter ...quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen shady meneer hoor, er kijken ruim 5000 mensen mee
quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen shady meneer hoor, er kijken ruim 5000 mensen mee
Jouw hoofdquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dit maakt het niet per se beter ...
Ik vind het ook fijn om in het weekend gewoon op tijd op te zijn. Het is overal heel lekker rustig buiten.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vroeg opstaan heeft toch echt zijn voordelen.
Al te markt geweest, nog rustiger, overal enige klant dus beetje ouwhoeren met de marktlui.
Net op tijd thuis om vers kattenkotsje op te ruimen. Wasmachine staat aan, kon op tijd aanhaken bij de zangmeneer en hoef het weekend niet meer de deur uit.
En het jouwequote:
quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En het jouwe
Van Candaas weet ik het intussen, van jou... had ik het niet verwacht
In bed blijven stinken vind ik nóg fijnerquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn om in het weekend gewoon op tijd op te zijn. Het is overal heel lekker rustig buiten.
Tof! Welke?quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:26 schreef Sarabi het volgende:
En nu moet ik Fok echt gaan afsluiten.
Wens me succes met 4 films achter elkaar te kijken.
Sterkte! Heb ooit een HarryP marathon gedaan.. klinkt leuker dan het is. Na vijf films ga je door op karakterquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:26 schreef Sarabi het volgende:
En nu moet ik Fok echt gaan afsluiten.
Wens me succes met 4 films achter elkaar te kijken.
Hehehehehehequote:Op zaterdag 10 april 2021 11:23 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa we hadden een Crossfitter bij de nieuweledentraining gisteravond. Toen we gingen touwklimmen zei hij "WIJ doen dat ZONDER onze voeten te gebruiken![]()
" en vervolgens kwam hij geen cm omhoog.
Er zijn behalve zijn ego gisteren geen gewonden gevallen.
Nog niet bekend, iedereen mag een film voorstellenquote:
Ik kom vast in de helquote:
Zou het dat zijn? Mijn katten zijn nu ook een stuk drukker en ondeugender. Als ze konden praten zouden ze vast ook van die smerige grapjes makenquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kom vast in de hel![]()
Maar met Tom Ellis als Lucifer vind ik dat niet zo erg geloof ik![]()
Ok, god, sorry, ik zal stoppen. Ik geef het voorjaar gewoon de schuld.
Tom Ellis zou ik echt hard doen jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kom vast in de hel![]()
Maar met Tom Ellis als Lucifer vind ik dat niet zo erg geloof ik![]()
Ok, god, sorry, ik zal stoppen. Ik geef het voorjaar gewoon de schuld.
Stef Stuntpiloot in real life maar dan andersquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:47 schreef minilot het volgende:
Inzake voetloos klimmen, ik heb hier vanmorgen volgens mij een kwartier op repeat naar gekeken![]()
https://twitter.com/women(...)326942692536320?s=19
Ze laat het er ook zo makkelijk uitzienquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:47 schreef minilot het volgende:
Inzake voetloos klimmen, ik heb hier vanmorgen volgens mij een kwartier op repeat naar gekeken![]()
De konijnen hier zijn ook veel onrustiger. Niet zozeer rijden op elkaar, maar Nox wordt veel nieuwsgieriger en minder bangquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zou het dat zijn? Mijn katten zijn nu ook een stuk drukker en ondeugender. Als ze konden praten zouden ze vast ook van die smerige grapjes maken![]()
Tevens blijheid want hotelkamer met sauna gereserveerd voor a.s. dinsdag![]()
Eerst werken, dan sporten, dan naar Zevenbergen en die kamer niet meer uit tot de volgende ochtend
Het ziet er ook zo makkelijk en gracieus uit.... bijzonder knap en indrukwekkend ja!quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:47 schreef minilot het volgende:
Echt hèquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Tom Ellis zou ik echt hard doen ja
Tering
De grap is dat wij ook wel eens in touwen klimmen zonder de voetklem te gebruiken, want we hebben een aantal touwen hangen die te kort zijn om een voetklem te kunnen zetten dus dan moet je je wel aan je armen ophijsen. De enige strategie die ik daarvoor heb is om een soort toes-to-bar te doen maar dan ver voorbij waar je handen zitten, zodat je je benen er omhoog in zwiept (als je nog maar een meter onder de balk hangt, en je zwaait je benen omhoog tot je op de kop hangt, kun je je benen om de balk slaan en jezelf aan je benen optrekkenquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehehehehe
Ik wil dat trouwens wel even tegenspreken. Er bestaat inderdaad zoiets als 'legless ropeclimb' welke af en toe geprogrammeerd wordt. Maar er worden veel vaker gewone ropeclimbs geprogrammeerd waar je gewoon je voeten bij gebruikt.
Ik kan beide niet.
Edit: er zijn maar weinig CrossFitters die ik ken die een legless ropeclimb kunnen. Laat staan in een WOD met andere dingen of vaker dan 1 maal.
Dit!! En ook voor je vriend.quote:
Ja, behoorlijk ziek. Smaak/geur heel naar en flinke griepachtige verschijnselen. Man van haar knap maar niet op.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:35 schreef Isabeau het volgende:
@:Blues weet jij trouwens hoe het met je covid positieve collega is? En moeten jullie je ook laten testen, of was dat niet nodig?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:58 schreef minilot het volgende:
Ja, dat gracieuze.. Toen ik op het hoogtepunt van mijn hoepelhobby zat kon ik het met een boel tegelijk, met alle denkbare lichaamsdelen en dan ook nog een boel aanvullende trucjes, maar om het er moeiteloos en vloeiend en sierlijk uit te laten zien, daarvoor ben ik gewoon absoluut niet uit het juiste hout gesneden
Dat zei hij bij een praatprogramma en dat stukje kwam langs op twitter.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waar lees je dat?
Ik vond op NOS een artikel waarin de Jonge alleen zegt dat ze kijken naar wat mogelijk is en ‘geen gekke dingen gaan doen’.
Dus ik zie die avondklok eraf en terrassen open nog steeds wel in de planning staan. Maar verder niks extra.
Ah, maar eens afwachten wat ze uiteindelijk uit de hoge hoed toveren.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat zei hij bij een praatprogramma en dat stukje kwam langs op twitter.
Niet zoveelquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, maar eens afwachten wat ze uiteindelijk uit de hoge hoed toveren.
Avonturen!quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:15 schreef Blues het volgende:
Uitslapen to the max
Rust roest hier totaaaaal niet
Zo na de brunch met roerei op volkoren broodje casselerrib een heeeeeleboel boodschappen (kom bijna nooit meer in supermarkt dus heb zin in dat uitje) en 20 min shopafspraak bij de Hema gemaakt. Wat een spannende dingen liggen er voor mij in het verschiet
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:27 schreef Candaasje het volgende:
Mijn spannendste moment van vandaag sinds we uit bed zijn, was alweer (3e keer deze week oid) vergeten dat ik broodjes in de oven had gedaan. Of althans, ik werd even afgeleid door een tof filmpje op FB.
Ik moet écht een nieuwe kookwekker
In het kader van lobby gok ik dat het steigeren van het bedrijfsleven nu meer telt dan het steigeren van de zorg.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet zoveel
Wel benieuwd of er überhaupt iets meer open gaat
Het gesprek ging dan ook zo:quote:
Dilemmasquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het gesprek ging dan ook zo:
Vriend: zet hem op je verlanglijstje! Heb ik ook gedaan met die bakkwast!
Ik: Ja, dat eindigt natuurlijk net zoals met die garde op je lijstje, waardoor we nu met 4 gardes zitten...
Verder zijn we heel niet burgerlijk![]()
![]()
(Ik heb echt een hekel aan dergelijke 'functionele cadeautjes' die je zelf voor 3 euro bij de Hema/Blokker/IKEA/etc. haalt. Schoonfamilie is daar altijd wel veel meer van. Ik krijg het er nog niet uitgesloopt bij vriend.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |