abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198943684
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:48 schreef raptorix het volgende:
Gewoon batsen, ik betaal de helft van de boete, dat is iets van 40-45 euro toch?
Ik dacht dat jij zo goed met cijfertjes was ;(.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198943695
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Die ziekenhuizen gaan momenteel niet heel lekker, zeker de IC's niet.

Je zegt nog even 6 weken geduld. Ten eerste is dat nog maar de vraag, geen zekerheid. Ten tweede betekent het voor veel ouderen dat ze dan anderhalf jaar geduld hebben moeten opbrengen. Mijn ouders zijn heel voorzichtig geweest afgelopen jaar, maar een behoefte aan minimaal sociaal contact met kinderen en kleinkinderen (voorzichtig, waar mogelijk buiten, op afstand, geen knuffels) is er natuurlijk wel. En als ik kijk naar mijn vader, die dus zoveel aan gezondheid heeft ingeboet het laatste jaar, wil ik hem dat ook niet ontnemen. Als hij zonder een beetje contact met ons dadelijk er ineens tussenuit knijpt, is dat een heel verdrietig en eenzaam einde.
Buiten en op afstand is geen probleem natuurlijk, maar het zit natuurlijk vooral in de regelmatige langdurige contacten binnen met het raam dicht.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:52:46 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198943696
quote:

[..]

Je zegt nog even 6 weken geduld. Ten eerste is dat nog maar de vraag, geen zekerheid. Ten tweede betekent het voor veel ouderen dat ze dan anderhalf jaar geduld hebben moeten opbrengen. Mijn ouders zijn heel voorzichtig geweest afgelopen jaar, maar een behoefte aan minimaal sociaal contact met kinderen en kleinkinderen (voorzichtig, waar mogelijk buiten, op afstand, geen knuffels) is er natuurlijk wel. En als ik kijk naar mijn vader, die dus zoveel aan gezondheid heeft ingeboet het laatste jaar, wil ik hem dat ook niet ontnemen. Als hij zonder een beetje contact met ons dadelijk er ineens tussenuit knijpt, is dat een heel verdrietig en eenzaam einde.
Van op genoeg afstand en buiten raak je niet besmet dus dat kan gewoon

Dat is het probleem ook niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198943700
quote:

[..]

Ja ik snap dat dilemma, en onderschat het ook niet, daarom zeg ik ook nadrukkelijk dat het gaat om niet binnen te ontmoeten, je hoort ook de verhalen van Lenny wat eer nu allemaal uitgesteld word qua zorg, dat is ook behoorlijk ernstig en waarschijnlijk nog maar het topje van de ijsberg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198943710
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij zo goed met cijfertjes was ;(.
Ik weet niet of dat inclusief administratieve boete is, vandaar ;)
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:55:54 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_198943727
Ik bedoel terecht dat we Hugo de Jonge afzeiken, maar hij heeft de opdracht aan de GGD gegeven en verder geen controle over de GGD. Ik snap niet waarom Andre Rouvoet zo buiten schot blijft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 10:57:19 #207
5428 crew  miss_sly
pi_198943738
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:52 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Buiten en op afstand is geen probleem natuurlijk, maar het zit natuurlijk vooral in de regelmatige langdurige contacten binnen met het raam dicht.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Van op genoeg afstand en buiten raak je niet besmet dus dat kan gewoon

Dat is het probleem ook niet
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja ik snap dat dilemma, en onderschat het ook niet, daarom zeg ik ook nadrukkelijk dat het gaat om niet binnen te ontmoeten, je hoort ook de verhalen van Lenny wat eer nu allemaal uitgesteld word qua zorg, dat is ook behoorlijk ernstig en waarschijnlijk nog maar het topje van de ijsberg.
Dat weet ik allemaal. Dat wordt echter niet gesteld.

Er werd gezegd dat het een taboe is om te zeggen dat de besmettingen thuis plaatsvinden en dat ouderen zich beter in acht moeten nemen. Veel doen dat. En zelfs daar vindt alsnog een besmetting plaats soms. Niet vaak gelukkig, want het helpt wel echt om wat zaken in acht te nemen.

Maar simpelweg stellen dat 55+ dus maar gewoon nog even 6 weken moet afzien van contacten vind ik te eenvoudig voorgesteld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:57:56 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198943746
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:55 schreef speknek het volgende:
Ik bedoel terecht dat we Hugo de Jonge afzeiken, maar hij heeft de opdracht aan de GGD gegeven en verder geen controle over de GGD. Ik snap niet waarom Andre Rouvoet zo buiten schot blijft.
Hij gaat niet over de GGD'en, dat is Ferd

En GGD'en zijn één deel in de keten, dat maakt het ingewikkeld

Er mist een opperbevelhebber met hamertje boven dit alles
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 10:58:22 #209
5428 crew  miss_sly
pi_198943751
quote:
Eén kop van jut is gemakkelijker ;)
Anders wordt raak slaan zo ingewikkeld en komt de klap niet hard genoeg aan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198943752
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar simpelweg stellen dat 55+ dus maar gewoon nog even 6 weken moet afzien van contacten vind ik te eenvoudig voorgesteld.
Ik noemde dat 60+ vooral nog even wat meer moet opletten, dat is iets anders dan iemand helemaal opsluiten en deur dichtlassen :Y
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198943754
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Vond juist opvallend hoeveel oude en slechte groente en fruit ik kreeg bij de online bestellingen

Juist een reden om gewoon zelf te gaan halen
Ik bestel altijd bij AH. Krijg juist altijd het meest verse en zo lang mogelijk houdbaar.
pi_198943761
Na dat bericht van gisteravond dat iedereen uit 1951 en daarvoor zonder brief te hebben ontvangen een afspraak kan maken om gevaccineerd te worden, meteen mijn moeder geappt (1951) en die is snel aan de slag gegaan. Ze kan volgende week zaterdag de 17e april al terecht voor de eerste prik. *O*

Du dank ook voor degene die het als eerste plaatste gisteravond, ik dacht Momo. :Y
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:59:15 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198943762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat weet ik allemaal. Dat wordt echter niet gesteld.

Er werd gezegd dat het een taboe is om te zeggen dat de besmettingen thuis plaatsvinden en dat ouderen zich beter in acht moeten nemen. Veel doen dat. En zelfs daar vindt alsnog een besmetting plaats soms. Niet vaak gelukkig, want het helpt wel echt om wat zaken in acht te nemen.

Veel doen dat gewoon niet, en dat is het probleem nu

Het is invoelbaar, maar wel een probleem, voor specifieke groepen. Wat uiteindelijk de hele samenleving raakt
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:59:48 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198943769
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik bestel altijd bij AH. Krijg juist altijd het meest verse en zo lang mogelijk houdbaar.
Misschien stond ik op de zwarte lijst :'( :'(
pi_198943770
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:59 schreef Salina het volgende:
Na dat bericht van gisteravond dat iedereen uit 1951 en daarvoor zonder brief te hebben ontvangen een afspraak kan maken om gevaccineerd te worden, meteen mijn moeder geappt (1951) en die is snel aan de slag gegaan. Ze kan volgende week zaterdag de 17e april al terecht voor de eerste prik. *O*
Ik ga even een scrapertje aanzetten wanneer 1952 op de site verschijnt ;)
  zaterdag 10 april 2021 @ 11:00:14 #216
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_198943775
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Hij gaat niet over de GGD'en, dat is Ferd

En GGD'en zijn één deel in de keten, dat maakt het ingewikkeld

Er mist een opperbevelhebber met hamertje boven dit alles
Dat.
Beter laten we dit in een volgende pandemie weer gewoon aan het leger over.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198943778
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hebt mijn grafiekje gezien?
Ik heb de afgelopen dagen genoeg grafiekjes gezien, en zelfs het ubervoorzichtige RIVM begint het toe te geven.. Deze golf is zo voorbij.

Deze cijfers zeggen ook genoeg:

COR / Het Positiviteitstopic #38 - Daling in zicht!
Alpha kenny one
  zaterdag 10 april 2021 @ 11:01:19 #218
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_198943785
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik ga even een scrapertje aanzetten wanneer 1952 op de site verschijnt ;)
En 1953 voor mijn moeder.
En waar/welke site?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 10 april 2021 @ 11:02:04 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198943792
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En 1953 voor mijn moeder.
En waar/welke site?
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
pi_198943798
quote:
Het probleem is dat iedereen naar elkaar aan het wijzen is, er is geen duidelijke regie, je hebt:

-RIVM
-Gezondheidsraad
-GGD'en

Iedereen doet maar wat, en Hugo volgt, er moet 1 iemand komen die gewoon zegt: Zo gaan we het doen, klaar. Je richt een centaal commando centrum in met vertegenwoordigers een die ga je dan aansturen, zodra je merkt dat er dingen niet werken ga je daar direct op ingrijpen.
pi_198943818
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:20 schreef GemMagic het volgende: verleidingspaleis van de processed-food industrie .
Prachtig verwoord. _O_ Dat is nou een conspiracy die ik wel neig te geloven.
pi_198943822
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
#!/bin/bash

webserv="https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/vraag-en-antwoord/hoe-maak-ik-een-afspraak-voor-vaccinatie-tegen-corona" 

keyword="1955" 

if curl -s "$webserv" | grep "$keyword"
then
    # if the keyword is in the content
    /bin/echo Andere vaccinatie dan 1955 beschikbaar | mail -s "Vaccinatie >1955 beschikbaar" email@email.com 
else
    echo "Not found"
fi

*O*

[ Bericht 20% gewijzigd door _serial_ op 10-04-2021 11:59:57 ]
pi_198943832
Kreeg net via whatsapp een bericht binnen met een screenshot van Twitter dat er veel mensen ouderen ook overlijden door de Pfizer vaccinatie.
Erg zorgelijk.
pi_198943842
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het probleem is dat iedereen naar elkaar aan het wijzen is, er is geen duidelijke regie, je hebt:
Dat werd vorig jaar al gezegd: Hugo zit op een beleidsministerie, die hebben amper ervaring met dingen uitvoeren. Gelukkig is daar na alle test-debacles goed naar geluisterd -O-
pi_198943843
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:05 schreef quirina het volgende:
Kreeg net via whatsapp een bericht binnen met een screenshot van Twitter dat er veel mensen ouderen ook overlijden door de Pfizer vaccinatie.
Erg zorgelijk.
Ja ouderen gaan helaas wel eens dood, ook zonder vaccinatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')