Ik weet niet of dat inclusief administratieve boete is, vandaarquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo goed met cijfertjes was.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Buiten en op afstand is geen probleem natuurlijk, maar het zit natuurlijk vooral in de regelmatige langdurige contacten binnen met het raam dicht.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Van op genoeg afstand en buiten raak je niet besmet dus dat kan gewoon
Dat is het probleem ook niet
Dat weet ik allemaal. Dat wordt echter niet gesteld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dilemma, en onderschat het ook niet, daarom zeg ik ook nadrukkelijk dat het gaat om niet binnen te ontmoeten, je hoort ook de verhalen van Lenny wat eer nu allemaal uitgesteld word qua zorg, dat is ook behoorlijk ernstig en waarschijnlijk nog maar het topje van de ijsberg.
Hij gaat niet over de GGD'en, dat is Ferdquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:55 schreef speknek het volgende:
Ik bedoel terecht dat we Hugo de Jonge afzeiken, maar hij heeft de opdracht aan de GGD gegeven en verder geen controle over de GGD. Ik snap niet waarom Andre Rouvoet zo buiten schot blijft.
Eén kop van jut is gemakkelijkerquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:55 schreef speknek het volgende:
Ik bedoel terecht dat we Hugo de Jonge afzeiken, maar hij heeft de opdracht aan de GGD gegeven en verder geen controle over de GGD. Ik snap niet waarom Andre Rouvoet zo buiten schot blijft.
Ik noemde dat 60+ vooral nog even wat meer moet opletten, dat is iets anders dan iemand helemaal opsluiten en deur dichtlassenquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar simpelweg stellen dat 55+ dus maar gewoon nog even 6 weken moet afzien van contacten vind ik te eenvoudig voorgesteld.
Ik bestel altijd bij AH. Krijg juist altijd het meest verse en zo lang mogelijk houdbaar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond juist opvallend hoeveel oude en slechte groente en fruit ik kreeg bij de online bestellingen
Juist een reden om gewoon zelf te gaan halen
Veel doen dat gewoon niet, en dat is het probleem nuquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat weet ik allemaal. Dat wordt echter niet gesteld.
Er werd gezegd dat het een taboe is om te zeggen dat de besmettingen thuis plaatsvinden en dat ouderen zich beter in acht moeten nemen. Veel doen dat. En zelfs daar vindt alsnog een besmetting plaats soms. Niet vaak gelukkig, want het helpt wel echt om wat zaken in acht te nemen.
Maar simpelweg stellen dat 55+ dus maar gewoon nog even 6 weken moet afzien van contacten vind ik te eenvoudig voorgesteld.
Misschien stond ik op de zwarte lijstquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij AH. Krijg juist altijd het meest verse en zo lang mogelijk houdbaar.
Ik ga even een scrapertje aanzetten wanneer 1952 op de site verschijntquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:59 schreef Salina het volgende:
Na dat bericht van gisteravond dat iedereen uit 1951 en daarvoor zonder brief te hebben ontvangen een afspraak kan maken om gevaccineerd te worden, meteen mijn moeder geappt (1951) en die is snel aan de slag gegaan. Ze kan volgende week zaterdag de 17e april al terecht voor de eerste prik.
Dat.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij gaat niet over de GGD'en, dat is Ferd
En GGD'en zijn één deel in de keten, dat maakt het ingewikkeld
Er mist een opperbevelhebber met hamertje boven dit alles
Ik heb de afgelopen dagen genoeg grafiekjes gezien, en zelfs het ubervoorzichtige RIVM begint het toe te geven.. Deze golf is zo voorbij.quote:
En 1953 voor mijn moeder.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ga even een scrapertje aanzetten wanneer 1952 op de site verschijnt
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-makenquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En 1953 voor mijn moeder.
En waar/welke site?
Het probleem is dat iedereen naar elkaar aan het wijzen is, er is geen duidelijke regie, je hebt:quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:55 schreef speknek het volgende:
Prachtig verwoord.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:20 schreef GemMagic het volgende: verleidingspaleis van de processed-food industrie .
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | #!/bin/bash webserv="https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/vraag-en-antwoord/hoe-maak-ik-een-afspraak-voor-vaccinatie-tegen-corona" keyword="1955" if curl -s "$webserv" | grep "$keyword" then # if the keyword is in the content /bin/echo Andere vaccinatie dan 1955 beschikbaar | mail -s "Vaccinatie >1955 beschikbaar" email@email.com else echo "Not found" fi |
Dat werd vorig jaar al gezegd: Hugo zit op een beleidsministerie, die hebben amper ervaring met dingen uitvoeren. Gelukkig is daar na alle test-debacles goed naar geluisterdquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat iedereen naar elkaar aan het wijzen is, er is geen duidelijke regie, je hebt:
Ja ouderen gaan helaas wel eens dood, ook zonder vaccinatie.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:05 schreef quirina het volgende:
Kreeg net via whatsapp een bericht binnen met een screenshot van Twitter dat er veel mensen ouderen ook overlijden door de Pfizer vaccinatie.
Erg zorgelijk.
Hep het al op Facebook gestaan, anders geloof ik het niet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:05 schreef quirina het volgende:
Kreeg net via whatsapp een bericht binnen met een screenshot van Twitter dat er veel mensen ouderen ook overlijden door de Pfizer vaccinatie.
Erg zorgelijk.
Twitter....quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:05 schreef quirina het volgende:
Erg zorgelijk.
Het is vet leuk om Hugo z'n kop eraf te zagen. Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:55 schreef speknek het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Hep het al op Facebook gestaan, anders geloof ik het niet.
Een screeshot van Twitter via WhatsApp.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:05 schreef quirina het volgende:
Erg zorgelijk.
Daar krijg je rode schoenen van.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vet leuk om Hugo z'n kop eraf te zagen. Lekker makkelijk
Tsja, zo ontstaat die irrationele angst. Mensen die elkaar gek maken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:07 schreef quirina het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/EycVVnaWQAYMKes.jpg:large
Niveautje ditquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:07 schreef quirina het volgende:
Sterker, een screenshot van Twitter via Whatsapp. Slechter kan je informatie voorziening niet zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Twitter....
Maar even serieus, dit geloof je toch zeker zelf ook niet hč?
Helemaal gemist. Dit is echt veeeel beter (and long overdue, maar toch).quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
Marianne zelf op het fotootje tikt de 70 al aan zo te zien, laat staan haar moeder.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Niveautje dit
80+ers overlijden het vaakst (want oud).
80+ers zijn steeds meer gevaccineerd
Steeds meer gevaccineerden overlijden, dus het komt door het vaccin.
Hoe oud en broos was haar moeder? Die vrouw zelf zit al in risicogroep aan de foto te zien, laat staan haar moeder.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:07 schreef quirina het volgende:
Ik heb al 13 berichten op twitter gezien van kinderen met dezelfde moeder die op verschillende data is overleden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:07 schreef quirina het volgende:
Indien dit niet te onderbouwen is met betrouwbare bronnen, vind ik dergelijke hear say niet echt een toevoeging aan het topic.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:05 schreef quirina het volgende:
Erg zorgelijk.
Al bevestigd dat het fake is, zie mijn postquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:12 schreef quirina het volgende:
Je kan die vrouw gewoon vinden op Twitter hoor.
Haar moeder had een hele blauwe arm ook.
Die blauwe arm waren oude bloedstolsels en leken geenszins op prikschade maar op val schade. Ik heb die foto's gezien van verschillende dochters met dezelfde tekst op verschillende data.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:12 schreef quirina het volgende:
Je kan die vrouw gewoon vinden op Twitter hoor.
Haar moeder had een hele blauwe arm ook.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:07 schreef quirina het volgende:
Mensen die dit soort wappies openbaren, huldequote:Op zaterdag 10 april 2021 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
[ afbeelding ]
Knettergek dat soort wappies
Dit is toch al een behoorlijk aantal weken mogelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Helemaal gemist. Dit is echt veeeel beter (and long overdue, maar toch).
Gelachenquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
[ afbeelding ]
Knettergek dat soort wappies
Men gelooft vaak dingen die men wil geloven.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:17 schreef Simmertje het volgende:
Nogmaals, al waren die blauwe plekken van deze ene vrouw de waarheid. Waarom worden de beelden van ouderen in het ziekenhuis aan de zuurstofslang door deze zelfde wappies gebagatelliseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |