Ligt eraan wat je doelen ermee zijnquote:Op zaterdag 10 april 2021 02:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Interessant! Dat bv huisartsen niet zomaar hun patiëntengegevens doorgeven begrijp ik wel. Maar dat kan toch ook geanonimiseerd zou je denken. Het RIVM hoeft niet echt te weten wie er precies zijn gevaccineerd, als ze maar weten hoeveel mannen en vrouwen van welke leeftijd welke prik hebben gekregen.
Maar als je weet dat vaccin ABCD123 van huisarts XYZ komt, is dat eigenlijk voldoende. Die huisarts kan dan zijn of haar patiënt verder inlichten en begeleiden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 02:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doelen ermee zijn
Als je wilt doorgeven of een koelkast te warm heeft gestaan en dan dat wil herleiden, is het toch wél handig dat je weet over welke persoon dit gaat.
En dan is die vaccinatie niet meer dekkend.
Dus ook niet voldoende voor bescherming van een individu.
Ja, dat komt er dus nooit op deze manier. Op zich niet verkeerdquote:Of voldoende voor een vaccinatiebewijs
Zou een optie kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 02:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar als je weet dat vaccin ABCD123 van huisarts XYZ komt, is dat eigenlijk voldoende. Die huisarts kan dan zijn of haar patiënt verder inlichten en begeleiden.
[..]
Ja, dat komt er dus nooit op deze manier. Op zich niet verkeerd
Bizar dat we nu meer dan een jaar met deze shit bezig zijn en de conclusie is "er is geen regie en geen plan"quote:Op zaterdag 10 april 2021 02:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij meerdere wegen naar Rome maar dan moet je wel een plan hebben to begin with
Wat een top minister hebben wij toch. Ik heb direct gezegd, er moet een superambtenaar aangesteld worden. Maar goed, dat zal wel te veel gezichtsverlies zijn ofzo.quote:Op zaterdag 10 april 2021 02:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bizar dat we nu meer dan een jaar met deze shit bezig zijn en de conclusie is "er is geen regie en geen plan"
Alles, iedereen en zijn moeder vaccineren en hopen dat er geen grote issues naar boven komen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 02:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bizar dat we nu meer dan een jaar met deze shit bezig zijn en de conclusie is "er is geen regie en geen plan"
Vergeten? Niks daarvan. Ik heb liever achteraf de onderste steen boven en dan alle verantwoordelijken die hebben gefaald het gevang inquote:Op zaterdag 10 april 2021 02:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan heel snel deze operatie Prikkebeen vergeten
Oh dat mag ookquote:Op zaterdag 10 april 2021 02:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeten? Niks daarvan. Ik heb liever achteraf de onderste steen boven en dan alle verantwoordelijken die hebben gefaald het gevang in
Zullen we beginnen met een fatsoenlijke enquête?En dan zien we dan wel welke gevolgen passend zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 02:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeten? Niks daarvan. Ik heb liever achteraf de onderste steen boven en dan alle verantwoordelijken die hebben gefaald het gevang in
Waarom houden ze dit niet bij via DigiD? Dit lijkt me toch het meest ideale systeem daarvoor, zo goed als iedereen staat er in.quote:Op zaterdag 10 april 2021 01:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
"We beginnen later, maar dan wel zorgvuldig." was het credo. Nog geen vier maanden later kunnen ze er geen chocola meer van maken bij het RIVM. Het is blijkbaar erg ingewikkeld om ergens bij te houden wie welke prik heeft gekregen.
Als je een nieuw systeem moet maken dat zowel DigID gebruikt als Medische gegevens verwerkt, dan is dat een ellenlang proces. Technisch niet eens heel moeilijk, maar voordat je door audits heen bent ben je een jaar verder, men had beter naar een bestaand systeem kunnen kijken en daar iets uitbreiden, bijvoorbeeld het donorregister of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 10 april 2021 07:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom houden ze dit niet bij via DigiD? Dit lijkt me toch het meest ideale systeem daarvoor, zo goed als iedereen staat er in.
Gelukkig is die registratie niet zo belangrijk... oh wacht vaccinatiepaspoort...quote:Op zaterdag 10 april 2021 02:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar het is toch ook niet alsof er geen registratiesystemen bestaan.
Je zou haast gaan denken dat dit het eerste vaccin ooit is dat wordt uitgerold
Dit kan echt nietquote:
Dat gaat ze niet lukken inderdaad.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig is die registratie niet zo belangrijk... oh wacht vaccinatiepaspoort...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |