Dat testen zal hooguit voor binnenlokaties gaan gelden voor een korte tijd. Logisch wel, daar zit het meeste risico. Als de vaccins in dit tempo doorgaan zal dat een kort leven beschoren zijn verwacht ik.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet gekeken maar las net een samenvatting.....afgezien van het testen voor je ergens naar toe mag klinkt er toch wat perspectief......
Oh dacht ook voor de doorstroomlocaties, maar wil met m'n abonnement wel echt spontaan naar de efteling kunnen gaan...quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat testen zal hooguit voor binnenlokaties gaan gelden voor een korte tijd. Logisch wel, daar zit het meeste risico. Als de vaccins in dit tempo doorgaan zal dat een kort leven beschoren zijn verwacht ik.
Nee, dat lijkt van de baan. Buitenlokaties wordt het niet voor verplicht.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dacht ook voor de doorstroomlocaties, maar wil met m'n abonnement wel echt spontaan naar de efteling kunnen gaan...
Inderdaad haha.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:57 schreef Hexagon het volgende:
Nouja die falende registratie bleek positief nieuws
Dan hoop ik echt dat alle plannen doorgaan......op mijn verjaardag weer naar de efteling kunnen.....damn, gelukkiger kun je me niet makenquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt van de baan. Buitenlokaties wordt het niet voor verplicht.
Ik verwacht voor de rest ook niet echt, teveel weerstand verwacht ik.
Ik drink niet eens bier.quote:
Ik ga liever iets drinken met enkele vrouwelijke users naar keuze.quote:Ik zou het liefst na deze ellende met iedereen uit dit topic ons het licht uit de ogen zuipen op een meet
Ik heb hem ook gezien, de hele anderhalf uur. Ben het met je eens. Het was reëel en ook ontspannen. Vind het trouwens vooral bij De Jonge knap hoe veel informatie hij paraat heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heb de persco gekeken en eindelijk was het een keer geen hel en verdoemis. Gewoon een realistische kijk en perspectief voor de toekomst. Je merkt dat de toon echt veranderd is, en dat kan alleen als er ook echt dingen aan het veranderen zijn.
Ik pas.......quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik drink niet eens bier.
[..]
Ik ga liever iets drinken met enkele vrouwelijke users naar keuze.
Wie weet ben ik een heerlijke blonde stootquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik drink niet eens bier.
[..]
Ik ga liever iets drinken met enkele vrouwelijke users naar keuze.
Een verademing. Niet dat zwaaiende vingertje. Ik ben best fan van Hugo, ondanks zijn fouten. Altijd positief, altijd energiek en zo duidelijk mogelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien, de hele anderhalf uur. Ben het met je eens. Het was reëel en ook ontspannen. Vind het trouwens vooral bij De Jonge knap hoe veel informatie hij paraat heeft.
Gemiddeld 90+k per dag afgelopen weekquote:Op dinsdag 13 april 2021 19:57 schreef Hexagon het volgende:
Nouja die falende registratie bleek positief nieuws
Hij zag er wel moe uit vind ik.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een verademing. Niet dat zwaaiende vingertje. Ik ben best fan van Hugo, ondanks zijn fouten. Altijd positief, altijd energiek en zo duidelijk mogelijk.
Na 14 maanden hecht ik iets minder aan opmerkingen als ‘2 weken later’. We weten hoe grillig het virus is, het kan hard stijgen en hard dalen. Ik denk dat onze overheid er heel verstandig aan gaat doen door per week te kijken zoals nu bedacht. In de praktijk verwacht ik dat er soms 1 week tussen zit en soms 4. Al naar gelang de situatie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dat stappenplan is mooi, biedt wat perspectief. Maar ik heb wel mijn vraagtekens erbij om verschillende stappen 2 weken na elkaar te plannen. Na 2 weken krijg je net een beetje het idee wat het effect is, om op zo'n moment dan al de volgende stap te zetten lijkt me risicovol.
Dat is vooral de reden dat men in de UK 5 weken tussen stappen laat. Gister terrassen open, maar pas over 5 weken, op zijn vroegst, pubs ook binnen open en ook binnen bij anderen op bezoek. Over 5 weken moet er een goed idee zijn of het openen terrassen (en kappers, winkels, gyms etc) niet heeft geleid tot een toename in de ziekenuizen.
Is mij niet zo opgevallen, maar kan het mij wel voorstellen. In het weekend Catshuis overleg, dan in de kamer en dan ook nog even een persco.quote:
Geen lolly?quote:Op woensdag 14 april 2021 09:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Is mij niet zo opgevallen, maar kan het mij wel voorstellen. In het weekend Catshuis overleg, dan in de kamer en dan ook nog even een persco.
Ook voor Hugo en Mark zou het fijn zijn als we in rustiger vaarwater komen.
Hier net terug uit de test straat, ze zijn echt heel leuk en lief voor kinderen. Leuk kadootje en een diploma.
Herkenbaar! Ik ga dat soort voordelen 'straks als we teruggaan naar normaal' best wel missen denk ik!quote:Op woensdag 14 april 2021 09:18 schreef JDx het volgende:
Als (gematigde) introvert wel fijn dat Corona, ben aankomende zaterdag jarig en heb nu geen ongemakkelijke wel of niet zoenen met de vriendinnen van broers
*stay positive
Helaas.quote:
Lijkt me totaal geen probleem. Het mooie weer komt eraan waardoor de besmettingen hard gaan dalen, als je elke keer 5 weken gaat zitten wachten is de zomer al voorbij.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dat stappenplan is mooi, biedt wat perspectief. Maar ik heb wel mijn vraagtekens erbij om verschillende stappen 2 weken na elkaar te plannen. Na 2 weken krijg je net een beetje het idee wat het effect is, om op zo'n moment dan al de volgende stap te zetten lijkt me risicovol.
Dat is vooral de reden dat men in de UK 5 weken tussen stappen laat. Gister terrassen open, maar pas over 5 weken, op zijn vroegst, pubs ook binnen open en ook binnen bij anderen op bezoek. Over 5 weken moet er een goed idee zijn of het openen terrassen (en kappers, winkels, gyms etc) niet heeft geleid tot een toename in de ziekenuizen.
En daar zit bij iedere versoepeling twee miljoen vaccinaties tussen.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:15 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Lijkt me totaal geen probleem. Het mooie weer komt eraan waardoor de besmettingen hard gaan dalen, als je elke keer 5 weken gaat zitten wachten is de zomer al voorbij.
Tijdens de eerste kringverjaardag geef ik overdreven alles en iedereen 5 zoenen, lijkt me prachtigquote:Op woensdag 14 april 2021 09:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ga dat soort voordelen 'straks als we teruggaan naar normaal' best wel missen denk ik!
Precies, het gaat de komende weken/maanden om het priktempo op te schroeven. Daarom hoop ik echt dat ze blijven doorgaan met AZ en dat ze kunnen beginnen met Janssen, hoe slecht deze vaccins ook nu in het nieuws komen. Hoe meer prikken nu en in de nabije toekomst, hoe sneller we van de zomer meer leuke dingen kunnen doen. Ik snak er echt naar, maja wie niet...quote:Op woensdag 14 april 2021 09:47 schreef skrn het volgende:
Het is goed dat die vaccinaties eindelijk gaan lopen, ondanks het gezeur van AZ. Eindelijk gaan we naar de 100k per dag, dan zou je vanaf nu pak en beet een een ruime maand nodig hebben om alle kwetsbaren een vaccin te geven.
Inmiddels 764, maar het zo een hele mooie daling zijnquote:Op woensdag 14 april 2021 09:36 schreef Freudie het volgende:
Als stichting Nice dit keer nou wel voorspellend is...staat nu op 754 voor IC, en 1621 voor kliniek....
Ik verheug me nu al op de dagelijkse "zijn we nu over de piek heen"-discussie die los gaat barsten omdat de definitie zo vaag isquote:Op woensdag 14 april 2021 11:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Inmiddels 764, maar het zo een hele mooie daling zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |