Weekend he, waarschijnlijk daalt dat cijfer juistquote:Op zondag 11 april 2021 14:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
1 troost, het enige cijfer wat je graag ziet stijgen zal ook weer gaan stijgen: aantal vaccinaties.
Het wordt echt tijd dat het betere weer en de immuniteit de overhand gaan krijgen, het heeft nu toch wel lang genoeg geduurd!
Tja als er groepen bij elkaar zijn, ongeacht maatregelen, kan het gewoon snel gaan. Maar dit is echt niet ongebruikelijker dan bij andere virussen alleen merken we het dan minder omdat dan de zorg een stuk minder belast wordt....quote:Op zondag 11 april 2021 14:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel een klein beetje, bij ons op school hebben ze echt goede maatregelen. Klassen gaan via diverse in en uitgangen en ze beginnen op verschillende tijden. Gespeeld wordt er niet samen, iedereen heeft een aparte plek buiten voor alleen de eigen klas. Leerpleinen worden niet gebruikt en personeel loopt buiten de klassen met mondkapjes.
Ik denk eigenlijk dat het komt door broertjes en zusjes uit hetzelfde gezin. Er is 1 gezin met 3 kinderen die alle 3 in een klas in quarantaine zitten bijvoorbeeld (niet bekend of die besmet zijn nog overigens).
Maar waar ik van schrik is de snelheid, zelfs na 14 maanden Corona. Eigenlijk de eerste keer dat ik het meemaak. Ik besef nu pas hoe erg het voor de verpleeghuizen geweest moet zijn tot de vaccinaties van de grond kwamen.
Het is boven 0, dat is belangrijkstequote:Op zondag 11 april 2021 14:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Weekend he, waarschijnlijk daalt dat cijfer juist
Klopt, normaal merk je dat niet zo. Vandaar dat ik er verbaasd over ben, en dat is natuurlijk een goed teken.quote:Op zondag 11 april 2021 14:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja als er groepen bij elkaar zijn, ongeacht maatregelen, kan het gewoon snel gaan. Maar dit is echt niet ongebruikelijker dan bij andere virussen alleen merken we het dan minder omdat dan de zorg een stuk minder belast wordt....
Oei.....nou succes dan maar weer met thuisonderwijsquote:Op zondag 11 april 2021 14:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Klopt, normaal merk je dat niet zo. Vandaar dat ik er verbaasd over ben, en dat is natuurlijk een goed teken.
Laatste update, de hele school is dicht aankomende week.
Yep, helaas wel. Komt wel goed, het is net lastig dat mijn vrouw een dag extra werkt deze week. Maar goed, als dit het ergste is wat ons overkomt dan maak ik mij weinig zorgen gelukkig.quote:Op zondag 11 april 2021 15:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oei.....nou succes dan maar weer met thuisonderwijs
Ten eerste mod ik niet in COR. Ten tweede, ik kan wel melden dat mijn ma de uitnodiging voor het prikje inmiddels heeft gehad, dus dat is positief.quote:Op zondag 11 april 2021 14:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Voor een moderator die hier de positiviteit hoort te bewaken doe je zelf niet echt posiftief mee... keep it posi man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 december
Totaal: 41.116 (percentage positieve tests: 11,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 22,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 december
Totaal: 58.065 (percentage positieve tests: 12,1%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 41,2%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 december
Totaal: 79.328 (percentage positieve tests: 13,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 36,6%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 22 t/m maandag 28 december:
Totaal: 69.865 (percentage positieve tests: 13,0%)
Daling t.o.v. week ervóór: 11,9%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 29 t/m maandag 4 januari
Totaal: 57.738 (percentage positieve tests: 13,7%)
Daling t.o.v. week ervóór: 17,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 5 t/m maandag 11 januari:
Totaal: 50.999 (percentage positieve tests: 12,3%)
Daling t.o.v. week ervóór: 11,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 12 t/m maandag 18 januari:
Totaal: 39.562 (percentage positieve tests: 10,6%)
Daling t.o.v. week ervóór: 22,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 19 t/m maandag 25 januari:
totaal: 35.727 (percentage positieve tests: 11,1%)
Daling t.o.v. week ervóór: 9,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met maandag 1 februari:
totaal: 26.768 (percentage positieve tests: 11,5%)
Daling t.o.v. week ervóór: 19,5%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 2 t/m maandag 8 februari:
Totaal: 26.326 (percentage positieve tests: 10,9%)
Daling t.o.v. week ervóór: 7,8%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 9 t/m 15 maandag februari:
totaal: 24.115 (percentage positieve tests: 10,8%)
Daling t.o.v. week ervóór: 8,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 16 t/m 22 maandag februari:
totaal: 28.700 (percentage positieve tests: 9,7%)
Stijging t.o.v. week ervóór 19,0%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 22 februari tot en met maandag 1 maart:
totaal: 31.651 (percentage positieve tests: 8,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór 10,3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 2 t/m maandag 8 maart:
totaal: 31.457 (percentage positieve tests: 8,6%)
Daling t.o.v. week ervóór: 0,6%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 9 t/m maandag 15 maart:
totaal: 38.752 (percentage positieve tests: 7,8%)
Stijging t.o.v. week ervóór: 23,2%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 16 t/m maandag 22 maart:
totaal: 45.145 (percentage positieve tests: 8,1%)
Stijging t.o.v. week ervóór: 16,5%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 23 t/m maandag 29 maart:
Stijging t.o.v. week ervóór: 11,8% (percentage positieve tests: 8,6%)
dinsdag: 5.560
woensdag: 7.579
donderdag: 7.705
vrijdag: 7.562
zaterdag: 8.798
zondag: 7.430
maandag: 6.718
totaal: 50.452
Besmettingcijfers dinsdag 30 maart t/m maandag 5 april:
Daling t.o.v. week ervóór: 4,2 % (percentage positieve tests: 8,7%)
dinsdag: 5.828
woensdag: 7.633
donderdag: 7.827
vrijdag: 7.253
zaterdag: 7.628
zondag: 6.822
maandag: 5.320
totaal: 48.311
Besmettingcijfers dinsdag 6 t/m maandag 12 april:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: + 0,5%
dinsdag: 5.541
woensdag: 6.346
donderdag: 7.783
vrijdag: 7.635
zaterdag: 7.676
zondag: 8.218
maandag:
totaal: 50.398 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)![]()
![]()
Tot net had ik de hoop dat er toch wel een en ander door zou gaan. Maar ik denk dat als ik zo naar de cijfers kijk dat er maar heel weinig mogelijk zal zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 15:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoeven we wederom de persco niet te kijken, die gaan nu echt geen versoepelingen aankondigen
Het zou mij zelfs verbazen als een reeks fieldlab testen niet per direct wordt afgeblazen.![]()
De hoogste zondag in weet ik hoe lang
Nu snappen we allemaal dat een groot deel gerelateerd zal zijn aan Pasen, nu een dag of 6 geleden. Maar dan nog is het gewoon veel en veel te veel. Bah bah bah.
De instroom in het ziekenhuis en straks de vaccinatiecijfers zijn eigenlijk de enige cijfers om een heel heel heel klein beetje blij te worden.
Kom op Hugo, zorg dat die verdomde AZ zo snel mogelijk de armen weer in gaat!![]()
En toch nog een heel klein positieve noot voor de dag:https://www.telegraaf.nl/(...)aken-voor-vaccinatiequote:4.10 - Recordaantal afspraken voor vaccinatie
Zaterdag is een recordaantal van 400.000 afspraken voor een coronavaccinatie gemaakt, meldt GGD GHOR Nederland.
Volgens de koepelorganisatie hebben zaterdag 135.000 mensen online een afspraak gemaakt voor hun eerste vaccinatie. Daarnaast maakten ruim 65.000 mensen een eerste vaccinatieafspraak via het callcenter. Aangezien tijdens het maken van een prikafspraak direct ook een afspraak voor een tweede prik wordt gemaakt, zijn zaterdag daarom 400.000 prikafspraken gemaakt. "Een nieuw dagrecord", aldus GGD GHOR Nederland.
Sinds zaterdag is de volgende groep mensen aan de beurt voor een coronavaccinatie. Mensen die in 1949, 1950 en 1951 zijn geboren, kunnen sinds zaterdag alvast een prikafspraak inplannen. Het gaat om ruim 500.000 mensen, die het vaccin van Pfizer/BioNTech krijgen. Daarvoor kunnen ze terecht bij een van de meer dan tachtig vaccinatielocaties van de GGD'en.
De GGD roept mensen in de leeftijdsgroep tot en met 1951 die nog geen vaccinatieafspraak hebben op alsnog online een afspraak te maken. „De komende weken komt steeds meer vaccin beschikbaar en wordt het vaccinatietempo verhoogd. Om ervoor te zorgen dat het maken van de honderdduizenden afspraken per week snel en soepel verloopt, is het maken van online afspraken onontbeerlijk.” Telefoonlijnen hebben soms lange wachttijden, aldus de koepelorganisatie.
Mensen, geboren van 1949 tot en met 1951, ontvangen vanaf deze week ook per post een uitnodiging.
Ondanks dat AZ gestopt is (en mogelijk aankomende week een nieuwe doelgroep krijgt, laten we dat hopen) is het wel heel fijn om te zien dat er zoveel prikken met Pfizert/Moderna ingeboekt worden. Ook zal maandag Janssen beschikbaar komen, wat hopelijk zorgt voor een versnelling op korte termijn.![]()
Vaccinaties +46.927.
Hoewel dat licht lager is dan de afgelopen dagen, is het goed om te zien dat weekenddagen maar een beperkt effect hebben op de vaccinaties.
En in deze cijfers zit dus niet AZ die wel geprikt wordt door o.a. huisartsen aan de groep 60-64.![]()
Hou nog maar een paar weken rekening met hoge dagelijkse cijfers........quote:Op zondag 11 april 2021 15:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Tot net had ik de hoop dat er toch wel een en ander door zou gaan. Maar ik denk dat als ik zo naar de cijfers kijk dat er maar heel weinig mogelijk zal zijn.
Het zou mij zelfs verbazen als een reeks fieldlab testen niet per direct wordt afgeblazen.![]()
Ben mezelf al moed aan het inpraten om straks de weekcijfers te presenteren en het positieve eruit te vissen ....quote:Op zondag 11 april 2021 15:23 schreef GereDathan het volgende:
De hoogste zondag in weet ik hoe lang
Nu snappen we allemaal dat een groot deel gerelateerd zal zijn aan Pasen, nu een dag of 6 geleden. Maar dan nog is het gewoon veel en veel te veel. Bah bah bah.
De instroom in het ziekenhuis en straks de vaccinatiecijfers zijn eigenlijk de enige cijfers om een heel heel heel klein beetje blij te worden.
Kom op Hugo, zorg dat die verdomde AZ zo snel mogelijk de armen weer in gaat!![]()
Dat is afwachten, dat werd ook geroepen na andere feestdagen en al met al viel het toen ook goed mee.quote:Op zondag 11 april 2021 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hou nog maar een paar weken rekening met hoge dagelijkse cijfers........
Ik vind het spannend en durf er niets over te zeggen, mogelijk hebben we nu een piek maar voor hetzelfde geld blijven we lange tijd zo hoog hangen.![]()
Soms is er gewoon niet zoveel, dat hebben we eerder gezien. Dat is jammer, maar kan je niets aan doen.quote:Op zondag 11 april 2021 15:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ben mezelf al moed aan het inpraten om straks de weekcijfers te presenteren en het positieve eruit te vissen ....
Wel belangrijk is om in het achterhoofd te houden dat na morgen de temperaturen gaan stijgen, er meer zon komt en er elke dag vele vaccinaties de armen ingaan. Mogelijk komt er woensdag een strategie op tafel die vaccinatie met AZ weer op grotere schaal mogelijk maakt en morgen wordt er ook gestart met Janssen.![]()
Tis vooral wispelturig.....we roepen al weken: er is een daling en we hebben de finishlijn in zicht! En nu hebben we weer cijfers waarvoor we afgelopen december extra maatregelen voor gingen inzetten......Denk echt er miljoenen prikken gezet moeten worden komende weken om weer enigszins een daling te gaan zienquote:Op zondag 11 april 2021 15:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is afwachten, dat werd ook geroepen na andere feestdagen en al met al viel het toen ook goed mee.
Ik vind het spannend en durf er niets over te zeggen, mogelijk hebben we nu een piek maar voor hetzelfde geld blijven we lange tijd zo hoog hangen.![]()
Ook het percentage positieve tests stijgt helaas nog steeds. Gisteren was dat nog 9,1, nu 9,3. Hopelijk stijgt het niet veel verder. Ik kan dat trouwens heel moeilijk rijmen met de dalende R. snapt iemand dat?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Dat ben ik met je eens, maar je moet ook met mij eens zijn dat die miljoenen vaccinaties zeer realistisch zijn. We krijgen sinds 1 april zo'n 500.000 vaccinaties van Pfizer binnen en het duurt ongeveer 7 dagen voor ze vrijgegeven worden (na controle). Die tijd is nu aangebroken, het aantal vaccinaties wat uitgereden wordt is fors aan het stijgen. Dat zie je ook heel duidelijk terug in de afspraken, waar vrijdag een week terug geboortejaren 1947 en 1948 mochten gaan bellen voor afspraken mogen sinds deze vrijdag geboortejaren 1949, 1950 en 1951 al bellen. Hoe jonger de mensen, hoe meer mensen het zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 15:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis vooral wispelturig.....we roepen al weken: er is een daling en we hebben de finishlijn in zicht! En nu hebben we weer cijfers waarvoor we afgelopen december extra maatregelen voor gingen inzetten......Denk echt er miljoenen prikken gezet moeten worden komende weken om weer enigszins een daling te gaan zien
We zullen niet binnen nu en 10 dagen op een miljoen prikken per week zitten, maar het gaat echt niet zo lang meer duren voor we dat punt bereiken. Als we in staat zijn om de komend week 500k prikken te doen en de weken erna er elke keer 100k bij per week dan komen we een heel end.
Maar, je hebt zeker een punt, op dit moment zijn de cijfers echt niet om over naar huis te schrijven.![]()
Ik hoop oprecht dat de prikken zullen gaan toenemen dus we zullen maar positieve vibes naar Hugo en de ggd gaan sturenquote:Op zondag 11 april 2021 15:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar je moet ook met mij eens zijn dat die miljoenen vaccinaties zeer realistisch zijn. We krijgen sinds 1 april zo'n 500.000 vaccinaties van Pfizer binnen en het duurt ongeveer 7 dagen voor ze vrijgegeven worden (na controle). Die tijd is nu aangebroken, het aantal vaccinaties wat uitgereden wordt is fors aan het stijgen. Dat zie je ook heel duidelijk terug in de afspraken, waar vrijdag een week terug geboortejaren 1947 en 1948 mochten gaan bellen voor afspraken mogen sinds deze vrijdag geboortejaren 1949, 1950 en 1951 al bellen. Hoe jonger de mensen, hoe meer mensen het zijn.
We zullen niet binnen nu en 10 dagen op een miljoen prikken per week zitten, maar het gaat echt niet zo lang meer duren voor we dat punt bereiken. Als we in staat zijn om de komend week 500k prikken te doen en de weken erna er elke keer 100k bij per week dan komen we een heel end.
Maar, je hebt zeker een punt, op dit moment zijn de cijfers echt niet om over naar huis te schrijven.![]()
![]()
De R is een voorspelling en loopt ver achter.quote:Op zondag 11 april 2021 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ook het percentage positieve tests stijgt helaas nog steeds. Gisteren was dat nog 9,1, nu 9,3. Hopelijk stijgt het niet veel verder. Ik kan dat trouwens heel moeilijk rijmen met de dalende R. snapt iemand dat?
Aantal positieve testen is eenvoudig en snel te berekenen aan de hand van de afgenomen testen en aantal positieven.
Die stijging wel logisch, in tegenstelling tot enkele weken geleden neemt het aantal testen wat af. Dat is niet eens zo slecht, blijkbaar hebben mensen minder aanleiding om te gaan testen. Ik hoop dat het niet ver over de 10% zal komen. Er zal toch ergens een keer stabilisatie moeten plaatsvinden.![]()
Dat komt echt wel goed. Het ongeduld in de samenleving is gigantisch, logisch. Maar het heeft gewoon tijd nodig. Het is een monsterklus met vele afhankelijkheden, van beschikbaar vaccins tot ineens onbruikbare vaccins tot GGD's die aan het opschalen zijn tot priklokaties die in ontwikkeling zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 15:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat de prikken zullen gaan toenemen dus we zullen maar positieve vibes naar Hugo en de ggd gaan sturen
Het is behoorlijk vergelijkbaar met de testen van vorig jaar. Dat was ook rampzalig geregeld en de samenleving schreeuwde moord en brand. Ondertussen kan je eigenlijk altijd binnen 24 uur terecht en heb je binnen 48 uur uitslag. Maximale tijden zijn dat, veelal zijn ze veel sneller. Vorig jaar moest je al 100 uur wachten op alleen de test.
Echt, ff doorbijten. Beroerd en niet leuk. Maar er is geen andere optie![]()
![]()
Oké, bedankt.quote:Op zondag 11 april 2021 15:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De R is een voorspelling en loopt ver achter.Klopt.quote:Aantal positieve testen is eenvoudig en snel te berekenen aan de hand van de afgenomen testen en aantal positieven.Zeg dat. Hopelijk bereiken we de piek over vier dagen. Dan is het half april. Zou zo fijn zijn als we zeker weten dat de piek is geweest en dat de cijfers alleen nog maar gunstiger worden.quote:Die stijging wel logisch, in tegenstelling tot enkele weken geleden neemt het aantal testen wat af. Dat is niet eens zo slecht, blijkbaar hebben mensen minder aanleiding om te gaan testen. Ik hoop dat het niet ver over de 10% zal komen. Er zal toch ergens een keer stabilisatie moeten plaatsvinden.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ach het zijn weer ruim 8200 noodzakelijke tweede vaccinaties die we besparen zullen we maar zeggen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Haha, deze vind ik lekkerquote:Op zondag 11 april 2021 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ach het zijn weer ruim 8200 noodzakelijke tweede vaccinaties die we besparen zullen we maar zeggenDank je wel!
![]()
Ik neem aan dat door de zelftest minder mensen te testen gaan. Immers met een negatieve zelftest ga je niet alsnog naar een testlocatie.
Het echt positieve vind ik dat het inenten bij de werkende mens is aangekomen kwa leeftijd. Dat zijn vaak wel mensen die een hoop anderen zien en spreken.![]()
Mijn grafieken van vandaag:
De gegevens zijn nu compleet tot en met 4 april. In de week van 29 maart tot en met 4 april is er een behoorlijke daling in het aantal besmettingen geweest van ~7200 naar ~5700. In plaats van de maandagpiek is er nu sprake van een dinsdagpiek op 6 april, dus de dag na paasmaandag. Duidelijk een effect van het paasweekeinde. Ik verwacht dat dat ook ervoor zorgt dat het aantal besmettingen voor maandag 5 april uiteindelijk een stuk lager ligt dan die van 29 maart.
In de nieuwste twee dagcurves zijn de hoogten van de pieken niet veel anders dan die van de twee dagen daarvoor. Wel is de 'buik' wat hoger. In de dagcurve van vandaag (paars) is een piek op 7 april te zien. Volgens mij is dit een effect van de paasdagen.
Het aandeel per leeftijdsgroep aan de besmettingen lijkt sinds midden maart t/m 3 april redelijk stabiel te zijn. Dat komt mede door de schaal van de grafiek. Het aandeel van de groep 80+ is afgenomen van ongeveer 2.0% midden maart naar ongeveer 1.3% op 3 april.![]()
Oh ik dacht dat jij hier de MOD was, my bad. Fijn dat je ma de vaccinatie-brief geeft gehad!quote:Op zondag 11 april 2021 15:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ten eerste mod ik niet in COR. Ten tweede, ik kan wel melden dat mijn ma de uitnodiging voor het prikje inmiddels heeft gehad, dus dat is positief.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: