Wat hoor je liever, ambtgenoot?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef Ghoula het volgende:
Waarom noemen kamerleden elkaar altijd collega's?
Kan mij er zo aan irriteren.
Ergeren.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef Ghoula het volgende:
vindt je dat lelijke ambtsgenotuuh beter?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef Ghoula het volgende:
Nrc is van vrij recent. Dat bewijst maar dat het al sinds 2016 aan de gang is.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
NRC zit achter betaalmuur, kan ik niet lezen.
RTL-artikel is uit 2016!
Mede volksvertegenwoordiger.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat hoor je liever, ambtgenoot?
Eens, ik vind collegae ook een stuk mooier.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef Ghoula het volgende:
Arib versleet al snel enkele hoge medewerkers, onder wie de griffier en een ander lid uit het managementteam. Arib was hard en autoritair, zeiden medewerkers. Ze speelde wel érg graag de baas.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nrc is van vrij recent. Dat bewijst maar dat het al sinds 2016 aan de gang is.
Als je doelt op dat verhaal uit 2017 dan kan dat net zo goed met terugwerkende kracht iets over Van Miltenburg zeggen en het juist krachtig zijn dat Arib een andere lijn is gaan voeren.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het zijn geen geruchten, we weten dat er een aantal hoge medewerkers in relatief korte tijd zijn opgestapt en hun onvrede hebben uitgesproken.
Arib neemt soms een telefoon in beslag volgens mij.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Aurelius het volgende:
Heeft iemand al gevraagd of een van de kandidaten iets van plan is te doen aan die irritante telefoontjes van kabinet- en kamerleden tijdens debatten?
Je zou maar 9 uur moeten vergaderen zonder telefoonquote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Aurelius het volgende:
Heeft iemand al gevraagd of een van de kandidaten iets van plan is te doen aan die irritante telefoontjes van kabinet- en kamerleden tijdens debatten?
Dat was van een kamerlid.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Arib neemt soms een telefoon in beslag volgens mij.
Heb vroeger op school weleens een sms'je hardop voor moeten lezen van de docent. Werkte een stuk beter dan afpakkenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Aurelius het volgende:
We kunnen die ook voor kamerleden in stand houdenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:28 schreef Mallerd01 het volgende:
Arib benoemt misschien wel het enige positieve punt aan de avondklok
Ze heeft natuurlijk het voordeel om de zittende voorzitter te zijn. Zo kan ze ook "dealtjes" sluiten met fracties op meer spreektijd. Dat spelletjes zal ze heus spelen.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:13 schreef duitseboy het volgende:
ze schijnt wel enorm hebben lopen lobbyen bij bijna alle fracties en ze is super zichtbaar. en ik denk dat ze ook wel de gunfactor heeft.
Zou meteen het probleem oplossen van de werkdruk, ik denk niet dat de vergaderingen nog 9 uur gaan duren als we ze in een kooi van Faraday stoppen.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:33 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Je zou maar 9 uur moeten vergaderen zonder telefoon
Jawel hoor, in de papieren tijd duurde het net zo langquote:Op woensdag 7 april 2021 16:37 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Zou meteen het probleem oplossen van de werkdruk, ik denk niet dat de vergaderingen nog 9 uur gaan duren als we ze in een kooi van Faraday stoppen.
Wat is daar problematisch aan? Dat is gewoon contact met ambtenaren.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Aurelius het volgende:
Njet, VVD en D66 gaan voor Bergkamp. Maar dat is geen meerderheid. Links en de PVV gaan voor Arib.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun het Arib eigenlijk wel om te blijven zitten, maar het zal van de VVD afhangen
Het is fucking irritant. Het toont niet echt respect en interesse naar de spreker.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is daar problematisch aan? Dat is gewoon contact met ambtenaren.
Hoezo? Weet je hoeveel een kamerlid moet doen? Dat is wel wat meer dan het kantoorbaantje van de gemiddelde jan modaal. Telefoongebruik hoort erbij om op de hoogte te blijven.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Aurelius het volgende:
Een voorspelling wat FVD gaat doen in de tweede ronde? Arib of Bergkamp? Of onthouding van stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Njet, VVD en D66 gaan voor Bergkamp. Maar dat is geen meerderheid. Links en de PVV gaan voor Arib.
Ik kan prima op mijn telefoon zitten en het gesprek volgen.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:40 schreef Aurelius het volgende:
Het is fucking irritant. Het toont niet echt respect en interesse naar de spreker.
Denk gaat ook wel voor Bergkamp denk ikquote:Op woensdag 7 april 2021 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Njet, VVD en D66 gaan voor Bergkamp. Maar dat is geen meerderheid. Links en de PVV gaan voor Arib.
Hoe deden bewindslieden en kamerleden dat toch voor de komst van smartphones en andere digitale media...quote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
blanco natuurlijk. ze gaan toch niet op het kartel stemmen.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een voorspelling wat FVD gaat doen in de tweede ronde? Arib of Bergkamp? Of onthouding van stemmen?
Toen werd er flink gepimpeld. Werd er drank door de thee gedaanquote:Op woensdag 7 april 2021 16:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe deden bewindslieden en kamerleden dat toch voor de komst van smartphones en andere digitale media...
Was gisteren ook alquote:Op woensdag 7 april 2021 16:42 schreef the-eye het volgende:
Heeft Syl nou haar hand ingetaped, gaat ze vechten?
Ah ja elke tijd zijn verslavingenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Toen werd er flink gepimpeld. Werd er drank door de thee gedaan
Bodes, en tussendoor met een soort tekentablet een vak-K.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe deden bewindslieden en kamerleden dat toch voor de komst van smartphones en andere digitale media...
Oh nou snap ik wat het technisch probleem van haar iPad is. Die deed niet wat ze wilde en die heeft ze doormidden geslagen.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:42 schreef the-eye het volgende:
Lijkt op een spalk voor carpale tunnelsyndroom.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:42 schreef the-eye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |