Oei.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is nog niet goedgekeurd in de VS.
Daar had AZ pas nog een "misverstand" met het aanleveren van onderzoeksgegevens.
Geen. En hebben nog een megabatch aan JNJ weggepist. Dus puike prestatie dat ze maar blijven versnellenmquote:Op woensdag 7 april 2021 14:29 schreef Momo het volgende:
Heeft de VS eigenlijk veel AZ gebruikt tot nu toe?
De 75+-groep is de grootste groep in de ziekenhuizen hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:34 schreef chratnox het volgende:
Met de bijna 3 miljoen vaccinaties die gezet zijn hadden we nu ~1,5 miljoen mensen uit de groep 55 tot 75 volledig gevaccineerd hebben, of 3 miljoen mensen 1 vaccinatie hebben gegeven. Dat is een afname van ongeveer 40% in de ziekenhuizen.
Door met vaccineren nu te focusen op mensen die overlijden aan corona kies je ervoor dat corona belangrijker is dan (bijvoorbeeld) kanker. Je voorkomt corona-overlijdens, maar je voorkomt niet direct overlijdens.
Ontbreekt alleen aan zowel een formeel machtsmiddel als soft skills om dat af te dwingen.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kan net zo goed het tegenovergestelde zijn. Dat het eens afgelopen moet zijn met dat nationale beleid en al die VWS-ministers even 1 lijn moeten trekken. Juist omdat het zo'n precair onderwerp is.
Tijd voor Plan B!quote:Op woensdag 7 april 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vrij duidelijk dat ze definitief gaan stoppen met het vaccin.
Dat is ook het handigste vaccin, 1 prik meteen klaar. AZ zit nu 2/3 maanden tussen prik 1 en prik 2. Dus dan staat er pas een vinkje "gevaccineerd" ergens in juni.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Geen. En hebben nog een megabatch aan JNJ weggepist. Dus puike prestatie dat ze maar blijven versnellenm
Laat ze ze liever geven aan arme(re) landen die helemaal nog niets hebben.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:38 schreef Jane het volgende:
Als ik zie hoe jong sommige mensen zijn die in de VS al gevaccineerd worden, zijn ze toch binnenkort klaar, zou ik denken. Kunnen ze al die vaccins die ze produceren mooi aan ons kwijt.
Dat is een mening.quote:
Nou ja, wij moeten wellicht een AZ-gat opvullen van een kleine 3 miljoen vaccins, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Laat ze ze liever geven aan arme(re) landen die helemaal nog niets hebben.
Correct, die van de mods.quote:
Om dit 14-18 keer te roepen is ook vrij overbodig.quote:
Wel toegestaanquote:Op woensdag 7 april 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om dit 14-18 keer te roepen is ook vrij overbodig.
Dat ligt eraan of je het over de IC of verpleegafdeling hebt. Als je het over de verpleegafdeling hebt is de groep 70-79 (uit mijn hoofd) het meest vertegenwoordigd. Als je het over IC hebt is het juist een lagere leeftijd. Het hangt er dus vanaf waar je issue ligt, op de IC of verpleegafdeling.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De 75+-groep is de grootste groep in de ziekenhuizen hoor.
Volledig ingestort.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ wordt uit competitie genomen allen.
Tja, wat heb je dan aan een EMA vraag ik me af.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Ontbreekt alleen aan zowel een formeel machtsmiddel als soft skills om dat af te dwingen.
Net als WOII-referenties volgens mij FOK!-breed toegestaan zijn, maar dat lijkt me niet een erg interessante discussie om hier te voeren.quote:
Alle 16+ers zijn vanaf volgende week vrij om een vaccin te halen. Die zijn over 2 maanden wel klaar met dit tempo.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:38 schreef Jane het volgende:
Als ik zie hoe jong sommige mensen zijn die in de VS al gevaccineerd worden, zijn ze toch binnenkort klaar, zou ik denken. Kunnen ze al die vaccins die ze produceren mooi aan ons kwijt.
Heeft Hugo weer een excuus om te verklaren waarom we van de zomer nog niet alle 18+'ers tenminste een prik hebben kunnen geven. Ook met AZ was hem dat hoogstwaarschijnlijk niet gelukt als je kijkt naar het tempo van de afgelopen weken. Nu hoeft hij dat niet toe te geven en kan hij het op AZ gooien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |