abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 april 2021 @ 12:18:19 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198896284
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198896374
Ik wil ook chocoladetaartjes. :9
pi_198896675
EDIT: ho fuck , te vroeg. Was een bloedonderzoek :D :@
  woensdag 7 april 2021 @ 12:47:54 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198896732
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:44 schreef Candaasje het volgende:
EDIT: ho fuck , te vroeg. Was een bloedonderzoek :D :@
Ik was pas halverwege! :(

:D
pi_198896757
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik was pas halverwege! :(

:D
Sorry :D

Ik zie trouwens dat ik mijn rant best had kunnen laten staan, want die spiraal kost dus 150 euro oid.

:') dus....
pi_198896770
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik was pas halverwege! :(

:D
Ik ook maar als mod kan ik editgeschiedenis inkijken dus ik las toch het hele verhaal :D

En ja, eens. Ik vind het ook niet grappig dat ik naast de 250-300 euro die ik per maand al aan premie en eigen risico betaal, ook nog eens elke maand 80 euro aan niet vergoede ziektekosten heb.
Spoilers!
  woensdag 7 april 2021 @ 12:52:57 #7
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198896817
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Sorry :D

Ik zie trouwens dat ik mijn rant best had kunnen laten staan, want die spiraal kost dus 150 euro oid.

:') dus....
Ja precies _O- en die komt sowieso niet uit je basis.
pi_198896831
Een beetje kind kost een ton tot hun 18e... dus een spiraal is een koopje *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198896844
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ook maar als mod kan ik editgeschiedenis inkijken dus ik las toch het hele verhaal :D

En ja, eens. Ik vind het ook niet grappig dat ik naast de 250-300 euro die ik per maand al aan premie en eigen risico betaal, ook nog eens elke maand 80 euro aan niet vergoede ziektekosten heb.
Oh dat had ik ook. Nu ff niet. Maar geen idee waar jullie het over hebben.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198896861
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ook maar als mod kan ik editgeschiedenis inkijken dus ik las toch het hele verhaal :D

En ja, eens. Ik vind het ook niet grappig dat ik naast de 250-300 euro die ik per maand al aan premie en eigen risico betaal, ook nog eens elke maand 80 euro aan niet vergoede ziektekosten heb.
Nu wil ik ook Mod worden 8-)

Pfiew, dat zijn ook wel bedragen Lucky!
Nu is dit van mij in principe een bedrag verspreid over 5 jaar, dus het is niet veel en goedkoper dan de pil. Dus zoals gezegd, echt niet wereldschokkend. Ik denk dat ik het vooral een beetje vind wringen omdat het nu weer lijkt alsof menstruatieproblemen altijd een beetje weggemoffeld/weggewuifd worden. Tenzij je misschien creperend op de grond van de endometriose ligt, (en dan is dat alsnog een vaak pas laat erkend probleem) moet je maar gewoon op je tanden bijten en er verder zo min mogelijk mensen mee lastig vallen.

Althans, dat is een beetje de ervaring die ik ermee heb. En met migraine was het vaak hetzelfde verhaal. Ik weet niet of jij dat ook herkent?

Niet dat ik liever nu een been breek ofzo. Ik mag verder echt niet klagen qua gezondheid denk ik :)
  woensdag 7 april 2021 @ 12:55:43 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198896870
Meteen even ingelogd om te kijken, maar het ziet er naar uit dat de hele behandeling vergoed wordt door aanvullend *O*

Omdat ik niet via de huisarts ging had ik nog wel een nota verwacht maar hij staat gewoon gedeclareerd al in het zorgoverzicht
pi_198896895
@vlindertje89 : het waren ook wel bizar veel inschrijvingen blijkaar: https://www.duic.nl/wonen(...)uCrCMTAp4zQI5PVUnQeA

Wel balen hoor -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198896899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een beetje kind kost een ton tot hun 18e... dus een spiraal is een koopje *O*
Is zeker zo :Y

Ik heb hem alleen, zeker gezien ik gekozen heb voor de variant met hormonen, niet enkel laten plaatsen als anticonceptiemiddel.

(Niet dat het tot nu toe nog het gewenste effect heeft, maar dat kan nog komen... :P )
pi_198896912
Ik heb vandaag precies 1 la in de Pax geschroefd en toen werd ik eruit gekieperd door de parketteur :') Morgenmiddag mogen we weer naar binnen, ik ben zó benieuwd!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198896922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
@:vlindertje89 : het waren ook wel bizar veel inschrijvingen blijkaar: https://www.duic.nl/wonen(...)uCrCMTAp4zQI5PVUnQeA

Wel balen hoor -O-
Jeetje :{

Straks met een nieuwe vloer erin wordt de aanblik ook weer heel anders CS, leuk!
pi_198896936
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat ik het vooral een beetje vind wringen omdat het nu weer lijkt alsof menstruatieproblemen altijd een beetje weggemoffeld/weggewuifd worden. Tenzij je misschien creperend op de grond van de endometriose ligt, (en dan is dat alsnog een vaak pas laat erkend probleem) moet je maar gewoon op je tanden bijten en er verder zo min mogelijk mensen mee lastig vallen.

Althans, dat is een beetje de ervaring die ik ermee heb. En met migraine was het vaak hetzelfde verhaal. Ik weet niet of jij dat ook herkent?
True op de menstruatie denk ik, met migraine herken ik het wel van mijn vorige huisarts. De huidige verwees me direct naar de hoofdpijnpoli en dat was een gouden greep.

GGZ is nog een paar tandjes treuriger qua zowel serieus nemen als eigen bijdrage. Daar snap ik echt de ballen van. Hoe betaal ik voor een of andere teringdure shit in het ziekenhuis alleen een beetje eigen risico maar voor serieuze GGZ tot in het oneindige alles, of bij aanvullende verzekering minstens de helft per consult, zelf (voor de eerste 10, de rest dok ik helemaal zelf natuurlijk)?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198896991
En dan heel erg surprised pikachu als mensen verdwaald raken in alternatieve circuiten :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198896997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
@:vlindertje89 : het waren ook wel bizar veel inschrijvingen blijkaar: https://www.duic.nl/wonen(...)uCrCMTAp4zQI5PVUnQeA

Wel balen hoor -O-
Die was het inderdaad. Ik had m'n oog op één van de zes eengezinswoningen van 110m2 laten vallen. Ik had wel veel animo verwacht ook hoor, maar zó veel had zelfs ik niet ingeschat..
pi_198897012
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

GGZ is nog een paar tandjes treuriger qua zowel serieus nemen als eigen bijdrage. Daar snap ik echt de ballen van. Hoe betaal ik voor een of andere teringdure shit in het ziekenhuis alleen een beetje eigen risico maar voor serieuze GGZ tot in het oneindige alles, of bij aanvullende verzekering minstens de helft per consult, zelf (voor de eerste 10, de rest dok ik helemaal zelf natuurlijk)?
QFT. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198897027
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nu wil ik ook Mod worden 8-)

Pfiew, dat zijn ook wel bedragen Lucky!
Nu is dit van mij in principe een bedrag verspreid over 5 jaar, dus het is niet veel en goedkoper dan de pil. Dus zoals gezegd, echt niet wereldschokkend. Ik denk dat ik het vooral een beetje vind wringen omdat het nu weer lijkt alsof menstruatieproblemen altijd een beetje weggemoffeld/weggewuifd worden. Tenzij je misschien creperend op de grond van de endometriose ligt, (en dan is dat alsnog een vaak pas laat erkend probleem) moet je maar gewoon op je tanden bijten en er verder zo min mogelijk mensen mee lastig vallen.

Althans, dat is een beetje de ervaring die ik ermee heb. En met migraine was het vaak hetzelfde verhaal. Ik weet niet of jij dat ook herkent?

Niet dat ik liever nu een been breek ofzo. Ik mag verder echt niet klagen qua gezondheid denk ik :)
Een zichtbare aandoening kan altijd op meer begrip rekenen ja.

Met de migraine valt het wel mee. Dat snappen de meeste mensen nog wel een beetje. Het zijn de schildklierproblemen die voor een hoop onbegrip zorgen. Artsen begrijpen dat overigens wel prima eigenlijk. Het zijn meer de doorsnee mensen die er geen zak van snappen. Die denken dat je het wel lekker makkelijk vindt om een labeltje te hebben. Dat het (en de migraine) mijn hele leven blijvend verwoest heeft, staat niemand bij stil.

Ik vind die torenhoge zorgkosten wel echt zuur. Gestraft worden voor je ziekte waardoor je toch al niet volledig kunt functioneren in de maatschappij geeft bij vlagen wel het gevoel dat ik er niet bij mag horen. Maar goed, ik ben een beetje labiel vandaag ;')
Spoilers!
pi_198897078
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

True op de menstruatie denk ik, met migraine herken ik het wel van mijn vorige huisarts. De huidige verwees me direct naar de hoofdpijnpoli en dat was een gouden greep.

GGZ is nog een paar tandjes treuriger qua zowel serieus nemen als eigen bijdrage. Daar snap ik echt de ballen van. Hoe betaal ik voor een of andere teringdure shit in het ziekenhuis alleen een beetje eigen risico maar voor serieuze GGZ tot in het oneindige alles, of bij aanvullende verzekering minstens de helft per consult, zelf (voor de eerste 10, de rest dok ik helemaal zelf natuurlijk)?
In de GGZ is het helemaal schandalig ja :X
Spoilers!
pi_198897132
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

True op de menstruatie denk ik, met migraine herken ik het wel van mijn vorige huisarts. De huidige verwees me direct naar de hoofdpijnpoli en dat was een gouden greep.

GGZ is nog een paar tandjes treuriger qua zowel serieus nemen als eigen bijdrage. Daar snap ik echt de ballen van. Hoe betaal ik voor een of andere teringdure shit in het ziekenhuis alleen een beetje eigen risico maar voor serieuze GGZ tot in het oneindige alles, of bij aanvullende verzekering minstens de helft per consult, zelf (voor de eerste 10, de rest dok ik helemaal zelf natuurlijk)?
Ja, de drempel om hulp voor mentale problemen e.d. te zorgen is al hoog want niet zelden nog een taboe, maar de kosten helpen natuurlijk ook absoluut niet. En het is vreemd dat onderscheid, terwijl we weten hoeveel invloed lichamelijke problemen op het mentale welzijn hebben, maar ook vice versa.

:* @ Lucky_Strike
Ik heb migraine in lang niet zulke frequente mate als jij (het is bij mij echt enorm afgenomen met de jaren), en mijn schildklier werkt naar behoren. En ik vind het ook gewoon lekker om toch nu en dan te miepen. Jij hebt er echt alle recht toe hoor, ook al ben je helemaal geen klager .
pi_198897150
Een klacht van heel andere orde; ik dacht dat de E-learning filmpjes zouden zijn. Het zijn gewoon lappen tekst. Bummer.

Gelukkig heb ik net 'frikandelletjes' van de AH in de oven geschoven. Om het leed te verzachten :P
pi_198897154
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 07-04-2021 13:31:36 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198897377
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:19 schreef Vanyel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een geld zeg.
Spoilers!
  woensdag 7 april 2021 @ 13:49:46 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198897557
Voor mensen die wel eens zelf een computer bouwen, en met gekromde tenen willen toekijken hoe een newbie dit aanpakt....


Het is mogelijk dat je naar je scherm zit te schreeuwen tijdens het filmpje..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198897835
Oh my, ik word recalcitrant van de instructies voor het voorbereiden van vaccins. Je moet op het einde ook een zelftest doen qua volgorde van handelen. Ik heb al tig pogingen gedaan, want 'does not compute!" :')

Ik kan er even niet bij waarom je eerst het flaconnetje met vaccin moet controleren, zwenken en het lipje van de dop moet halen, om het vervolgens in een bekkentje rechts van je te zetten. Want je gaat dan eerst de spuiten voor de oplosvloeistof klaarmaken, de oplosvloeistof opzuigen, en pas DAN vak je dat vaccin-flaconnetje weer.

Das niet logisch. Dat rubberen dopje loopt al die tijd veel meer kans op per ongeluk aangeraakt te worden of stof te verzamelen, en da wil je juist niet wegens contaminatie.

Dus. Goed, mooie vraag voor de training wel denk ik.
  woensdag 7 april 2021 @ 14:11:25 #28
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198897860
Willen ze überhaupt dat je nadenkt? Kan het zijn dat het niet de bedoeling is iets anders te doen dan nadoen en ademhalen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198897862
Niet zoveel nadenken joh, dat doen andere mensen ook niet.
pi_198897892
Ik heb een briefje op de deur geplakt dat we in quarantaine zitten en de bezorger het pakketje neer mag zetten en dan weg mag lopen.

Gaat de deurbel. Nog een keer. Nog een keer. Tot ik de deur opendoe en hij het pakketje in m'n hand wil stoppen. :') :')
  woensdag 7 april 2021 @ 14:15:14 #31
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198897910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een briefje op de deur geplakt dat we in quarantaine zitten en de bezorger het pakketje neer mag zetten en dan weg mag lopen.

Gaat de deurbel. Nog een keer. Nog een keer. Tot ik de deur opendoe en hij het pakketje in m'n hand wil stoppen. :') :')
Had je al getest inmiddels?
Beetje dommig van de postbode
pi_198897917
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:11 schreef fietsie het volgende:
Willen ze überhaupt dat je nadenkt? Kan het zijn dat het niet de bedoeling is iets anders te doen dan nadoen en ademhalen?
Ik weet het niet. Ze proberen ongeveer elk risico uit te sluiten (van klepjes over de naalden zoals ik ze ook ken bij bloedprikken, tot precieze volgorde van werken en niet meerdere NaCL flaconnetjes gebruiken voor 1 naald, en het dopje van de flacons na een wat langere tussenpauze wel weer desinfecteren.) maar er zitten zo op het eerste zicht echt heel onlogische dingen tussen.

Deze volgorde dus, maar ook bijvoorbeeld niet desinfecteren van de huid terwijl je maar na 3-4 patiënten je eigen handen desinfecteert, ook niet aspireren... ik weet echt wel dat de risico's allemaal heel klein zijn, maar wees eens consequent :P
pi_198897923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:11 schreef Myraela het volgende:
Niet zoveel nadenken joh, dat doen andere mensen ook niet.
Ja maar ik word getest. Ik moet een bekwaamheidspapiertje krijgen, dus als ik dan telkens de vraag fout heb omdat mijn brein denkt "WTFBBQ', schiet het niet op :D
pi_198897952
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:15 schreef gcjoel het volgende:
Had je al getest inmiddels?
Beetje dommig van de postbode
Nee, nu wel meer positieve tests bij de schoonfamilie die nu klachten hebben. Maar we testen 5 dagen na het contactmoment, dus vrijdag. Je kunt ook direct laten testen nadat je weet dat een contactpersoon besmet is. Maar ik zou niet zo goed weten waarom? Je blijft toch sowieso in quarantaine of het nou positief of negatief is. Pas na 5 dagen heb je iets aan die test.
pi_198897956
NIet denken, muscle memory inprinten en gaaaaaan Candaas!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198897985
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
NIet denken, muscle memory inprinten en gaaaaaan Candaas!
Het komt wel goed hoor. Ik heb vaker injecties gezet en in heel wat lastigere situaties.
Ik wil gewoon even schoppen tegen regelzucht die niet solide onderbouwd lijkt te zijn :P (Als er wel een goede reden voor is, zal ik mijn woorden terugnemen)
pi_198898015
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:09 schreef Candaasje het volgende:
Oh my, ik word recalcitrant van de instructies voor het voorbereiden van vaccins. Je moet op het einde ook een zelftest doen qua volgorde van handelen. Ik heb al tig pogingen gedaan, want 'does not compute!" :')

Ik kan er even niet bij waarom je eerst het flaconnetje met vaccin moet controleren, zwenken en het lipje van de dop moet halen, om het vervolgens in een bekkentje rechts van je te zetten. Want je gaat dan eerst de spuiten voor de oplosvloeistof klaarmaken, de oplosvloeistof opzuigen, en pas DAN vak je dat vaccin-flaconnetje weer.

Das niet logisch. Dat rubberen dopje loopt al die tijd veel meer kans op per ongeluk aangeraakt te worden of stof te verzamelen, en da wil je juist niet wegens contaminatie.

Dus. Goed, mooie vraag voor de training wel denk ik.
Ik had dat laatst ook bij de instructie van het voorzitterschap voor het stembureau. De instructeur zei toen ook dat er iets onlogisch was maar dat het een fractie van een seconde per handeling scheelt. Als ik wilde, kon ik het ook op de voor mij logische manier doen. Ik heb toen ingeschat dat het zo onlogisch was, dat het geheid vragen van mijn team op zou leveren en dat die discussie alle theoretische tijdwinst weer teniet zou doen.

Ik vind geschreven tekst bij zo'n instructie toch wel handiger geloof ik. Of op zijn minst een mix. Als je nog eens iets terug wilt zoeken, is zo'n filmpje nogal onhandig.
Spoilers!
pi_198898031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik had dat laatst ook bij de instructie van het voorzitterschap voor het stembureau. De instructeur zei toen ook dat er iets onlogisch was maar dat het een fractie van een seconde per handeling scheelt. Als ik wilde, kon ik het ook op de voor mij logische manier doen. Ik heb toen ingeschat dat het zo onlogisch was, dat het geheid vragen van mijn team op zou leveren en dat die discussie alle theoretische tijdwinst weer teniet zou doen.

Ik vind geschreven tekst bij zo'n instructie toch wel handiger geloof ik. Of op zijn minst een mix. Als je nog eens iets terug wilt zoeken, is zo'n filmpje nogal onhandig.
Hahahaha, ik moest bij dat rondjes lopen om de stemmen op te roepen steeds denken aan dat filmpje met die enge kring vogels die om een dode buddy heen lopen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198898054
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hahahaha, ik moest bij dat rondjes lopen om de stemmen op te roepen steeds denken aan dat filmpje met die enge kring vogels die om een dode buddy heen lopen.
Lol.

Elke gemeente doet het tellen anders. Wij hebben geen rondjes gelopen. Iedereen moest juist op zijn plaats blijven.
Spoilers!
pi_198898077
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lol.

Elke gemeente doet het tellen anders. Wij hebben geen rondjes gelopen. Iedereen moest juist op zijn plaats blijven.
Waren ook niet de afgelopen verkiezingen, dus misschien ook oude methode. Wilde dit jaar ook, maar aan mijn kant van de stad was niets meer beschikbaar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198898151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waren ook niet de afgelopen verkiezingen, dus misschien ook oude methode. Wilde dit jaar ook, maar aan mijn kant van de stad was niets meer beschikbaar.
Zou kunnen ja. We moesten dit keer op een rij staan en dan net zo lang het stembiljet doorgeven tot het bij de juiste persoon die de stapel van de partij bewaakte aankwam. En elk persoon moest het lijstnummer noemen. Daar werd je ook gestoord van. En toch kwam het voor dat de tweede of derde persoon zag dat het toch niet klopte. Dat meer ogenprincipe is zo dom nog niet.
Spoilers!
pi_198898196
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zou kunnen ja. We moesten dit keer op een rij staan en dan net zo lang het stembiljet doorgeven tot het bij de juiste persoon die de stapel van de partij bewaakte aankwam. En elk persoon moest het lijstnummer noemen. Daar werd je ook gestoord van. En toch kwam het voor dat de tweede of derde persoon zag dat het toch niet klopte. Dat meer ogenprincipe is zo dom nog niet.
Klopt! Mijn conclusie was, we hadden in de helft van de tijd klaar kunnen zijn, maar cheaten en fouten maken werd wel echt verdomd lastig gemaakt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198898260
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Klopt! Mijn conclusie was, we hadden in de helft van de tijd klaar kunnen zijn, maar cheaten en fouten maken werd wel echt verdomd lastig gemaakt.
Absoluut. De ellende is alleen dat wanneer er een fout in zit, je dus nog veel langer bezig bent. En dat kan je dan maar beter voorkomen.

De tweede dag was ik geen voorzitter. Ik heb me toen met redelijk wat frustratie gehouden aan hoe de voorzitter van die dag het aanpakte. Maar ik had zeker een uur eerder op bed kunnen liggen als ik het op mijn manier had mogen doen. Maar dat dacht mijn team misschien ook wel over mij :P
Spoilers!
pi_198898566
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ze proberen ongeveer elk risico uit te sluiten (van klepjes over de naalden zoals ik ze ook ken bij bloedprikken, tot precieze volgorde van werken en niet meerdere NaCL flaconnetjes gebruiken voor 1 naald, en het dopje van de flacons na een wat langere tussenpauze wel weer desinfecteren.) maar er zitten zo op het eerste zicht echt heel onlogische dingen tussen.

Deze volgorde dus, maar ook bijvoorbeeld niet desinfecteren van de huid terwijl je maar na 3-4 patiënten je eigen handen desinfecteert, ook niet aspireren... ik weet echt wel dat de risico's allemaal heel klein zijn, maar wees eens consequent :P
Hatelijk he, als zoiets gewoon NIET LOGISCH is :(

quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een briefje op de deur geplakt dat we in quarantaine zitten en de bezorger het pakketje neer mag zetten en dan weg mag lopen.

Gaat de deurbel. Nog een keer. Nog een keer. Tot ik de deur opendoe en hij het pakketje in m'n hand wil stoppen. :') :')
Tsss.. postbode die niet kan lezen of zo?
Ik had er destijds ook eentje. Had het op de order gezet maar die aantekening was niet gelezen/doorgegeven. Ik had een masker op dus zijn risico viel mee maar hij rende zowat achteruit toen ik het hem uitlegde.

Het valt me de laatste maand op dat alle bezorgers nu eindelijk het pakketje aan de deur neerzetten voor ze aanbellen. En dan met een been in de bus een keertje zwaaien als ze zien dat ik open doe ^O^
Waarbij ik er vanuit ga dat ze terug komen, als ik niet open doe :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198898604
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Absoluut. De ellende is alleen dat wanneer er een fout in zit, je dus nog veel langer bezig bent. En dat kan je dan maar beter voorkomen.

De tweede dag was ik geen voorzitter. Ik heb me toen met redelijk wat frustratie gehouden aan hoe de voorzitter van die dag het aanpakte. Maar ik had zeker een uur eerder op bed kunnen liggen als ik het op mijn manier had mogen doen. Maar dat dacht mijn team misschien ook wel over mij :P
Echt hè :P
Verder wel interessant leesvoer hoor.

Oh en ik had je berichtje over dat pakketje helemaal gemist @Myraela . De meeste postbezorgers zetten het hier in de lift, de DHL moet vaak meerdere pakketjes bezorgen maar die mevrouw schuift het vanaf de trap richting de deur of belt aan en gaat dan snel een trapje naar beneden. Alleen maar verstandig :Y
pi_198898618
Ik snap ook helemaal nooit iets van die filmpjes op reddit iz pakketbezorging... gwoon buiten neergooien en doooooor is blijkbaar de norm?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198898636
Hier staat overal wel een waarschuwing, ook bij thuisbezorgd of Albert Heijn dat ze het op de grond neerzetten en dan twee stappen achteruit doen. Maar eigenlijk geven ze het 9 van de 10 keer gewoon aan.
pi_198898668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:49 schreef fietsie het volgende:
Voor mensen die wel eens zelf een computer bouwen, en met gekromde tenen willen toekijken hoe een newbie dit aanpakt....


Het is mogelijk dat je naar je scherm zit te schreeuwen tijdens het filmpje..
Ik keek even, maar zodra de presentator er een salespitch in draaide begon ik al te schreeuwen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198898692
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook helemaal nooit iets van die filmpjes op reddit iz pakketbezorging... gwoon buiten neergooien en doooooor is blijkbaar de norm?
Dan heb je vast dat filmpje wel gezien van een bezorger die niet oplet, half struikelt over een pompoen en vervolgens de hele Halloween collectie aan gort trapt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 7 april 2021 @ 15:05:58 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198898697
Mijn postbode doet het wel, maar die is gewoon op topspeed aan het bezorgen altijd.
Legt bij 3 deuren tegelijk een pakketje en je kan nog net bedankt roepen.
Als je er niet bent komt hij vast wel terug maar dat gebeurd maar heel weinig nu. Hij is ook altijd op tijd O+
pi_198898790
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hatelijk he, als zoiets gewoon NIET LOGISCH is :(
[..]

Tsss.. postbode die niet kan lezen of zo?
Ik had er destijds ook eentje. Had het op de order gezet maar die aantekening was niet gelezen/doorgegeven. Ik had een masker op dus zijn risico viel mee maar hij rende zowat achteruit toen ik het hem uitlegde.

Het valt me de laatste maand op dat alle bezorgers nu eindelijk het pakketje aan de deur neerzetten voor ze aanbellen. En dan met een been in de bus een keertje zwaaien als ze zien dat ik open doe ^O^
Waarbij ik er vanuit ga dat ze terug komen, als ik niet open doe :7
Hier zijn ze weer allemaal begonnen met aan geven, alleen DHL zet het nog voor de deur.

En ook AH geeft 9 van de 10 keer de kratten gewoon aan.
pi_198898811
TNT weigert bij ons naar boven te komen :')

Totaaale Karen voel ik me dan, maar dat haaat ik me toch een hoop :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198898850
Ik ontving vandaag en gisteren 6 mailtjes van onze kantoorverhuurder. Er komt blijkbaar een nieuwe beheerder. Alle mails staan vol met nutteloze blabla (Wij verzoeken u kennis te nemen van de inhoud van de bijlage, hoogachtend, geachte, we hopen u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, etc). Maar voor de informatie die ik nodig heb moet ik alsnog mailen ;)

Ik overweeg een mailtje met de tip dat B1 Nederlands toch echt de standaard is tegenwoordig.
Spoilers!
pi_198898901
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan heb je vast dat filmpje wel gezien van een bezorger die niet oplet, half struikelt over een pompoen en vervolgens de hele Halloween collectie aan gort trapt.
Ik heb dit filmpje niet gezien, maar klinkt als een leuk filmpje *)

Verder voel ik me beetje shit vandaag, moe (what else is nieuw), verkoudheid word erger en heb nu ook keelpijn en hoofdpijn af en toe. Ben vorige week dinsdag negatief getest maar als dit nou overmorgen nog steeds zo is ga ik er toch maar een tweede test tegenaan gooien. Hoef toch niet t huis uit voor die tijd dus geef mezelf nog even de tijd om gewoon uit te zieken.

Vanmorgen best wel efficiënt gewerkt, vanmiddag op de bank liggen slapen en sniffen. Zo nog een meeting om 16u en dan vanavond maar kijken of ik de rest vh werk nog gedaan krijg.

@Vanyel en anderen, wat een geld zeg van de GGZ.. ik heb voor mijn laatste behandeling alleen eigen risico hoeven betalen (was wel goed aanvullend verzekerd) maar dat was ook wel basis GGZ, waarschijnlijk is dat het verschil?

Tevens voor morgen huisarts videobel afspraak ingepland om eens te bespreken wat we nou weten over verband adenomyose en vruchtbaarheid en bespreken opties voor alleen doen. Gewoon wat meer info enzo. Kan nooit kwaad.
pi_198899037
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik heb dit filmpje niet gezien, maar klinkt als een leuk filmpje *)

Verder voel ik me beetje shit vandaag, moe (what else is nieuw), verkoudheid word erger en heb nu ook keelpijn en hoofdpijn af en toe. Ben vorige week dinsdag negatief getest maar als dit nou overmorgen nog steeds zo is ga ik er toch maar een tweede test tegenaan gooien. Hoef toch niet t huis uit voor die tijd dus geef mezelf nog even de tijd om gewoon uit te zieken.

Vanmorgen best wel efficiënt gewerkt, vanmiddag op de bank liggen slapen en sniffen. Zo nog een meeting om 16u en dan vanavond maar kijken of ik de rest vh werk nog gedaan krijg.

@:Vanyel en anderen, wat een geld zeg van de GGZ.. ik heb voor mijn laatste behandeling alleen eigen risico hoeven betalen (was wel goed aanvullend verzekerd) maar dat was ook wel basis GGZ, waarschijnlijk is dat het verschil?

Tevens voor morgen huisarts videobel afspraak ingepland om eens te bespreken wat we nou weten over verband adenomyose en vruchtbaarheid en bespreken opties voor alleen doen. Gewoon wat meer info enzo. Kan nooit kwaad.
Toch dapper hoor, om te gaan informeren. Ook dat soort dingen zijn beslissingen (bijvoorbeeld het besluit om niet de kop in het zand te steken). Sterkte met kwakkelen. Een dagje vrij en uitslapen zit er zeker niet echt in?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198899041
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik heb dit filmpje niet gezien, maar klinkt als een leuk filmpje *)

Verder voel ik me beetje shit vandaag, moe (what else is nieuw), verkoudheid word erger en heb nu ook keelpijn en hoofdpijn af en toe. Ben vorige week dinsdag negatief getest maar als dit nou overmorgen nog steeds zo is ga ik er toch maar een tweede test tegenaan gooien. Hoef toch niet t huis uit voor die tijd dus geef mezelf nog even de tijd om gewoon uit te zieken.

Vanmorgen best wel efficiënt gewerkt, vanmiddag op de bank liggen slapen en sniffen. Zo nog een meeting om 16u en dan vanavond maar kijken of ik de rest vh werk nog gedaan krijg.

@:Vanyel en anderen, wat een geld zeg van de GGZ.. ik heb voor mijn laatste behandeling alleen eigen risico hoeven betalen (was wel goed aanvullend verzekerd) maar dat was ook wel basis GGZ, waarschijnlijk is dat het verschil?

Tevens voor morgen huisarts videobel afspraak ingepland om eens te bespreken wat we nou weten over verband adenomyose en vruchtbaarheid en bespreken opties voor alleen doen. Gewoon wat meer info enzo. Kan nooit kwaad.
Astu!
Hopelijk klaart je verkoudheidsdinges snel op.
En Jeuj! Stappen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198899071
Ik ga zo eens kijken of m'n laatste halve liter slagroom-die-tht-1-april was nog zoet is, en zo ja, er panna cotta van maken. En voor vanavond staat er papat en kunstkroket op het menu, dus ik denk dat ik morgen nog niet opeens magisch slank ben :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198899088
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:23 schreef sigme het volgende:
Ik ga zo eens kijken of m'n laatste halve liter slagroom-die-tht-1-april was nog zoet is, en zo ja, er panna cotta van maken. En voor vanavond staat er papat en kunstkroket op het menu, dus ik denk dat ik morgen nog niet opeens magisch slank ben :')
Je mag 1 persoon aan bezoek ontvangen, toch :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198899252
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Toch dapper hoor, om te gaan informeren. Ook dat soort dingen zijn beslissingen (bijvoorbeeld het besluit om niet de kop in het zand te steken). Sterkte met kwakkelen. Een dagje vrij en uitslapen zit er zeker niet echt in?
Dank :)

Op dit moment niet nee helaas, hoewel ik sinds een week of twee wel een heel harde grens trek bij m'n weekenden, daarin werk ik niet meer. Gewoon niet. Ook niet als er nog veel ligt. Jammer dan. Doordeweeks doe ik zoveel ik kan, maar die twee dagen echt vrij heb ik te hard nodig. Dus zaterdag kan ik als ik wil/het nodig is de hele dag in bed gaan liggen :)

Jouw eetplannen klinken heerlijk trouwens :9

Ook @Cat-astrophe dank voor het filmpje _O_ wel flauw van het pompoenen schoppen, die konden dr ook niks aan doen..
pi_198899360
O ja! Ik wou nog even -achter een toetsenbord- meegeven aan Vlinder dat ik recent een Engelse first dates zag waarin een zwangere dame dus op een blind date was! Ze was niet heeeel zichtbaar zwanger, zolang ze bleef zitten, wat door COVID ook gewoon kon.

Heel bewust gekozen om moeder te worden, maar ook de liefde dus niet uit te sluiten, maar niet aan elkaar gekoppeld. Het was een match! Maar ja dat zegt nog niks natuurlijk.

Either way, het is 2021. Kies lekker je eigen pad :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198899382
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

Astu!
Hopelijk klaart je verkoudheidsdinges snel op.
En Jeuj! Stappen!
Zo hey wat fake. Zijn acteerprestatie is zelfs matig te noemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 april 2021 @ 15:52:56 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198899600
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik keek even, maar zodra de presentator er een salespitch in draaide begon ik al te schreeuwen.
Hehe ja zo financieren ze hun streaming kanaal; ik negeer die pitches altijd want meestal gaat 't om USA + Canada producten en diensten :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198900195
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo hey wat fake. Zijn acteerprestatie is zelfs matig te noemen.
Doe eens niet zo nuchter }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198900242
Sneeuw: check :o

Regen: check :')

Hagel: check :|W

Kan er nog meer natuurverschijnsel uit de lucht vallen vandaag?

Ik ben van weeromstuit maar op zoek gegaan naar een hotel met sauna voor komende week als ik een paar dagen vrij heb.
Zag een leukeleuke aanbieding in sigme haar buurt. Maar drie uur rijden voor een nacht vond ik net weer te ver. Zeker omdat ik wil vertrekken na een ochtend werken in de zorg.
Nu wat leuks in de buurt van Breda gezien. Gratis annuleren tot dag voor aankomst. Met gratis ontbijt en diner op de kamer met bijbetaling, dus ik hoef die kamer niet af O+

Maar sta open voor tips.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198900382
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sneeuw: check :o

Regen: check :')

Hagel: check :|W

Kan er nog meer natuurverschijnsel uit de lucht vallen vandaag?

Ik ben van weeromstuit maar op zoek gegaan naar een hotel met sauna voor komende week als ik een paar dagen vrij heb.
Zag een leukeleuke aanbieding in sigme haar buurt. Maar drie uur rijden voor een nacht vond ik net weer te ver. Zeker omdat ik wil vertrekken na een ochtend werken in de zorg.
Nu wat leuks in de buurt van Breda gezien. Gratis annuleren tot dag voor aankomst. Met gratis ontbijt en diner op de kamer met bijbetaling, dus ik hoef die kamer niet af O+

Maar sta open voor tips.
Wat voor leuks zag je bij sigme in de buurt? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198900548
Dikke hagelbui op de kop gehad. Ook al 2x regen.

Dikke hagelbui van onder de partytent was wel coozy. O+

Sport 2 uit 4 deze week: check.
Fietsen 40 km uit 100 deze week: check.

BEN IK AL DUN EN FIT?!?!?!1!?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198900593
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat voor leuks zag je bij sigme in de buurt? O-)
Dit :P https://www.thermenbadnie(...)el-arrangement&sort=

Kon je sauna voor jezelf boeken, massage erbij, privé dobberen in bad... Leek me enig ;(
En je kreeg er een extragratizzz kamer bij, die ze hebben ingericht voor de maaltijden _O_

Alleen zo’n pokke end weg dus -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198900634
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:50 schreef Lonaa het volgende:
Dikke hagelbui op de kop gehad. Ook al 2x regen.

Dikke hagelbui van onder de partytent was wel coozy. O+

Sport 2 uit 4 deze week: check.
Fietsen 40 km uit 100 deze week: check.

BEN IK AL DUN EN FIT?!?!?!1!?
*blaast*

Doe je al woei?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198900681
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*blaast*

Doe je al woei?
Heb je mijn benen wel eens gezien? :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198900713
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb je mijn benen wel eens gezien? :')
Nee ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198900861
:O
Moeilijk om nog enigszins wakker over te komen in overleg met stagebegeleider 16:00-17:00 :X

Ik liep vanochtend intervallen in de sneeuw.
Intervallen :r
Horizontale sneeuw in m'n gezicht :r
pi_198900942
https://www.nu.nl/coronav(...)-vanaf-21-april.html

quote:
Het kabinet wil heropening van de terrassen toestaan en de avondklok afschaffen vanaf 21 april. Dat bevestigen Haagse bronnen woensdag na een bericht van RTL Nieuws.
Nog een paar weekjes, mensen!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198901049
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee ;(
Ze zijn uh... flink. :7 Gespierd though. Maar flink.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198901090
Ik ben nu nieuwe batterijen in de weegschaal aan het doen :'(
Spoilers!
pi_198901150
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nu nieuwe batterijen in de weegschaal aan het doen :'(
Personenweegschaal zeker ;(

Die gaat hier altijd vet snel leeg. Niet omdat ik dik ben en de weegschaal dan harder moet werken (denk ik) maar omdat poes er graag bovenop zit. (denk ik)
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 april 2021 @ 17:29:18 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198901260
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-vanaf-21-april.html
[..]

Nog een paar weekjes, mensen!
Ik ga volgende week zaterdag hier op een terrasje zitten.. heb je wel een pcr test voor nodig maar zooooooo zin in! *O*
#kompleetafgedraait
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198901292
Nog steeds blij met de anwb winterjas. Guur weer buiten.

Postnl bracht oa. 2 jurkjes in de juiste maat. w/
Straks iets met bulgur en avocado maken.

Terrasjes: kennissen zullen blij zijn. Die zijn vertrokkken voor 2 weken Domburg vakantie. Terrasjes open. w/
pi_198901364
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:33 schreef AnneX het volgende:
Nog steeds blij met de anwb winterjas. Guur weer buiten.

Postnl bracht oa. 2 jurkjes in de juiste maat. w/
Straks iets met bulgur en avocado maken.

Terrasjes: kennissen zullen blij zijn. Die zijn vertrokkken voor 2 weken Domburg vakantie. Terrasjes open. w/
Terrassen zijn nu nog niet open toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198901373
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit :P https://www.thermenbadnie(...)el-arrangement&sort=

Kon je sauna voor jezelf boeken, massage erbij, privé dobberen in bad... Leek me enig ;(
En je kreeg er een extragratizzz kamer bij, die ze hebben ingericht voor de maaltijden _O_

Alleen zo’n pokke end weg dus -O-
Oeh, ok, ik heb mijn verjaardagscadeautje voor vriend denk ik O+ .
En misschien maar onder het mom van 15 jaar samen, om de prijs te verantwoorden, want ik wil eigenlijk naar die in Bussloo en die heeft niet echt daverende aanbiedingen :P
(Alleen nog wel even informeren of ze qua diner iets kunnen doen voor ons.)
pi_198901374
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Personenweegschaal zeker ;(

Die gaat hier altijd vet snel leeg. Niet omdat ik dik ben en de weegschaal dan harder moet werken (denk ik) maar omdat poes er graag bovenop zit. (denk ik)
:D

Hij doet het ook niet met nieuwe batterijen.
Spoilers!
pi_198901422
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oeh, ok, ik heb mijn verjaardagscadeautje voor vriend denk ik O+ .
En misschien maar onder het mom van 15 jaar samen, om de prijs te verantwoorden, want ik wil eigenlijk naar die in Bussloo en die heeft niet echt daverende aanbiedingen :P
(Alleen nog wel even informeren of ze qua diner iets kunnen doen voor ons.)
De Thermen Huppeldepup bedrijven (Bussloo, Soesterberg, en nog 2) hebben vaak wel lekkere vegan opties, maar ik heb er tot nu toe alleen lunch gehad. De "groentesalade" klinkt misschien alsof het geen maaltijd is, maar er zaten zoveel bonen en quinoa en zo in dat ik het amper op kreeg. (En ik kan goed eten.) :D

Oh wacht, je hebt het over die andere. Laat maar dan. Die ken ik niet.
pi_198901438
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oeh, ok, ik heb mijn verjaardagscadeautje voor vriend denk ik O+ .
En misschien maar onder het mom van 15 jaar samen, om de prijs te verantwoorden, want ik wil eigenlijk naar die in Bussloo en die heeft niet echt daverende aanbiedingen :P
(Alleen nog wel even informeren of ze qua diner iets kunnen doen voor ons.)
En dan neem je mij in gedachten mee *O*

Of niet natuurlijk, in het kader van romantiek _O-
Maar hij lijkt me echtecht leuk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198901458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

De Thermen Huppeldepup bedrijven (Bussloo, Soesterberg, en nog 2) hebben vaak wel lekkere vegan opties, maar ik heb er tot nu toe alleen lunch gehad. De "groentesalade" klinkt misschien alsof het geen maaltijd is, maar er zaten zoveel bonen en quinoa en zo in dat ik het amper op kreeg. (En ik kan goed eten.) :D
Ja klopt, de lunch is daar inderdaad prima ja :Y SpaSereen is ook fijn trouwens! (Wel iets duurder en minder groot buitenterrein. Althans, je kunt in de Maarsseveense Plassen poedelen, maar die Thermenbedrijven hebben wat mooiere tuinen zover ik weet)
pi_198901465
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En dan neem je mij in gedachten mee *O*

Of niet natuurlijk, in het kader van romantiek _O-
Maar hij lijkt me echtecht leuk.
Mijn vriend ís ook heel leuk :Y *)
  woensdag 7 april 2021 @ 17:45:54 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198901478
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oeh, ok, ik heb mijn verjaardagscadeautje voor vriend denk ik O+ .
En misschien maar onder het mom van 15 jaar samen, om de prijs te verantwoorden, want ik wil eigenlijk naar die in Bussloo en die heeft niet echt daverende aanbiedingen :P
(Alleen nog wel even informeren of ze qua diner iets kunnen doen voor ons.)
Bussloo was mijn zus laatst en dat eten zag er zeer goed uit. (Bij hun niet vegan maar toch)
pi_198901489
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja klopt, de lunch is daar inderdaad prima ja :Y SpaSereen is ook fijn trouwens! (Wel iets duurder en minder groot buitenterrein. Althans, je kunt in de Maarsseveense Plassen poedelen, maar die Thermenbedrijven hebben wat mooiere tuinen zover ik weet)
Spasereen ben ik nog nooit geweest omdat het idd duurder is. Thermen Berendonck heeft vaak de meest fantastische aanbiedingen omdat het nog maar net open is, en voordat die open was was Soesterberg net verbouwd dus had die fantastische aanbiedingen :D
pi_198901490
Ik bedenk me trouwens maar dat ik de afgelopen maanden elke maand meer huur heb betaald voor een kamer waar ik niet/nauwelijks was, als 2 romantische dagen welness.

Vond ik wel een goede ingeving :+
pi_198901498
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Hij doet het ook niet met nieuwe batterijen.
Als je niet kan wegen ben je niet dik. Zo werkt dat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198901533
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als je niet kan wegen ben je niet dik. Zo werkt dat.
Zie hier mijn geheim :Y

Ik heb geen personenweegschaal.
pi_198901546
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn vriend ís ook heel leuk :Y *)
:D _O-

quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik bedenk me trouwens maar dat ik de afgelopen maanden elke maand meer huur heb betaald voor een kamer waar ik niet/nauwelijks was, als 2 romantische dagen welness.

Vond ik wel een goede ingeving :+
Goed argument ^O^ Toen kon het, nu kan het dus ook. Met meer rendement, want je maakt er gebruik van B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198901573
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D _O-
[..]

Goed argument ^O^ Toen kon het, nu kan het dus ook. Met meer rendement, want je maakt er gebruik van B-)
En ik maak mijn vriend heeeeeeeeeel blij met sauna's O+
(ik ben meer van het poedelen in water. Kan niet zo heel goed tegen hitte. Maar goed, lekker relaaaaaaaaxen is wel heerlijk)
pi_198901634
Yes, aanpassing van het menu is mogelijk *O*

Nu even bedenken wanneer handig is. Weekend is namelijk éxtra duur. Maar doordeweeks moet ik eigenlijk wel een beetje afstemmen met vriend, of in elk geval niet te kortdag doen, dan is ook wel veel mogelijk.

Ik heb trouwens ook al een hele doos bonbons besteld. O+
pi_198901645
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:52 schreef Candaasje het volgende:
Yes, aanpassing van het menu is mogelijk *O*

Nu even bedenken wanneer handig is. Weekend is namelijk éxtra duur. Maar doordeweeks moet ik eigenlijk wel een beetje afstemmen met vriend, of in elk geval niet te kortdag doen, dan is ook wel veel mogelijk.

Ik heb trouwens ook al een hele doos bonbons besteld. O+
Wie heeft mijn account gehackt? Ik ben heel niet zo romantiesj! :r

:P
  woensdag 7 april 2021 @ 17:58:29 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198901751
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Spasereen ben ik nog nooit geweest omdat het idd duurder is. Thermen Berendonck heeft vaak de meest fantastische aanbiedingen omdat het nog maar net open is, en voordat die open was was Soesterberg net verbouwd dus had die fantastische aanbiedingen :D
Ik lees de hele tijd spasmebeen 8)7

Ik heb ooit een hamambehandeling laten doen bij een spa, wat ineens midden in open ruimte naakt bleek te zijn.
Briljant.
Was zo chill (en weird want daar liggende was ik zo ontspannen dat ik ineens bedacht dat mijn buik raar voelde en ik toch wel eens zwanger kon zijn :+ ja echt waar *) was redelijk bizar).
Dat zou ik nog wel een keer willen doen ondanks sauna thuis op zolder hebben staan.
En zonder de zwangerschap graag :+

Leuke dingen om naar uit te kijken om weer te plannen ^O^

Plus: terrasjes open *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198901786
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

En ik maak mijn vriend heeeeeeeeeel blij met sauna's O+
(ik ben meer van het poedelen in water. Kan niet zo heel goed tegen hitte. Maar goed, lekker relaaaaaaaaxen is wel heerlijk)
Jaaaa O+

Net Bussloo gekeken. Veel open, behalve sauna’s. Dan laaaat maar :{w
Bij kleinere hotels (die ook niet alleen op wellness draaien) zullen ze het makkelijker kunnen organiseren.

quote:
11s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wie heeft mijn account gehackt? Ik ben heel niet zo romantiesj! :r

:P
Moment, ik ga even je wachtwoord aanpassen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 7 april 2021 @ 18:00:50 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198901806
Nieuwe ijssalon in het durp hier, hebben pure chocolade sorbet

Echterrrr, veel te zoet, dus nope nope

Verder hadden ze hippe shizzle zoals birthday cake ijs. Wilde kind hebben.
Mierzoete vanille met zut.

Volgende keer weer gewoon naar de oude toko, aardbei en pistache roomijs *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198901864
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik lees de hele tijd spasmebeen 8)7

Ik heb ooit een hamambehandeling laten doen bij een spa, wat ineens midden in open ruimte naakt bleek te zijn.
Briljant.
Was zo chill (en weird want daar liggende was ik zo ontspannen dat ik ineens bedacht dat mijn buik raar voelde en ik toch wel eens zwanger kon zijn :+ ja echt waar *) was redelijk bizar).
Dat zou ik nog wel een keer willen doen ondanks sauna thuis op zolder hebben staan.
En zonder de zwangerschap graag :+

Leuke dingen om naar uit te kijken om weer te plannen ^O^

Plus: terrasjes open *O*
Zo zin in dag sauna met vriendin(nen) en lekker eten en lekkere behandelingen O+

Zodra het kan ren ik weer naar België. Het rhassul ritueel daar is briljant _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198902015
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jaaaa O+

Net Bussloo gekeken. Veel open, behalve sauna’s. Dan laaaat maar :{w
Bij kleinere hotels (die ook niet alleen op wellness draaien) zullen ze het makkelijker kunnen organiseren.
[..]

Moment, ik ga even je wachtwoord aanpassen :+
Er staat wel gebruik maken van sauna faciliteiten bij dat arrangement... of zou dat nu ook niet zijn dan?
  woensdag 7 april 2021 @ 18:10:18 #99
63722 z80
I fink you freaky
pi_198902025
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Spasereen ben ik nog nooit geweest omdat het idd duurder is. Thermen Berendonck heeft vaak de meest fantastische aanbiedingen omdat het nog maar net open is, en voordat die open was was Soesterberg net verbouwd dus had die fantastische aanbiedingen :D
Berendonck eens in de gaten gaan houden als het weer mag. Niet te ver weg voor een halve dag zweten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198902073
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er staat wel gebruik maken van sauna faciliteiten bij dat arrangement... of zou dat nu ook niet zijn dan?
Ja, daar wel geloof ik. Maar omdat pokke end weg ben ik niet verder gekomen dan de site.

Edit: ik wilde deze https://www.thermenbadnie(...)ijt-diner-en-beauty/. En dan kun je dus ter plekke sauna boeken. Zal wel met tijd slots gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 7 april 2021 @ 18:18:18 #101
63722 z80
I fink you freaky
pi_198902168
Met dank aan de verplichte testen, en dus geen Hollanders in Kranenburg, in een bijna lege aldi kunnen winkelen.
Vlees en vis voorraad weer aangevuld. Voorraad oude kaas ook weer aanwezig. Echter waar ik voor ging was een "slimme" reclame actie. Zet een buld fruit bij elkaar op de foto, plak aan 2 items een zelfde prijs. Die ook nog kan kloppen. Dan lijkt het of al het fruit voor die prijs te koop zou zijn. Niet dus Mango's voor bijna het dubbelen. Hopelijk is het morgen droog, kan ik naar de bovenstad lopen, 6KM. Daar is de mango wel in de aanbieding voor de prijs die ik ook bij de aldi verwachte.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 7 april 2021 @ 18:20:56 #102
63722 z80
I fink you freaky
pi_198902213
Mijn kerstpakket is ook gearriveerd bij mijn ouders. Pizzaschep van rvs en een balanskussen. Moet toch wat met het thuiszitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198902222
Burp.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 7 april 2021 @ 18:22:54 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198902243
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo zin in dag sauna met vriendin(nen) en lekker eten en lekkere behandelingen O+

Zodra het kan ren ik weer naar België. Het rhassul ritueel daar is briljant _O_
Welke toko is dat?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198902246
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, daar wel geloof ik. Maar omdat pokke end weg ben ik niet verder gekomen dan de site.

Edit: ik wilde deze https://www.thermenbadnie(...)ijt-diner-en-beauty/. En dan kun je dus ter plekke sauna boeken. Zal wel met tijd slots gaan.
Ohja met van die één op één belevenissen emzo, dat zie ik bij Busslo ook. Maar niet 'gewoon' open tot in elk geval 20 april.

Hmm. Misschien even afwachten wat er gaat gebeuren qua maatregelen voordat ik écht ga boeken.
  woensdag 7 april 2021 @ 18:23:53 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198902257
quote:
6s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:21 schreef sigme het volgende:
Burp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette bek _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198902259
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:20 schreef z80 het volgende:
Mijn kerstpakket is ook gearriveerd bij mijn ouders. Pizzaschep van rvs en een balanskussen. Moet toch wat met het thuiszitten.
:D
pi_198902307
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ohja met van die één op één belevenissen emzo, dat zie ik bij Busslo ook. Maar niet 'gewoon' open tot in elk geval 20 april.

Hmm. Misschien even afwachten wat er gaat gebeuren qua maatregelen voordat ik écht ga boeken.
Als je na 20 april wil gaan zou ik wachten ja. Ik wil komende week *stampvoet*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198902314
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Vette bek _O_
Vanochtend al fruit gehad, en we hadden schaamsla vooraf dus we vonden het Zeer Verantwoord ;D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 7 april 2021 @ 18:27:38 #110
63722 z80
I fink you freaky
pi_198902330
quote:
6s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:21 schreef sigme het volgende:
Burp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een flinke moot zalm. Rustig in een pan op temperatuur gebracht. Wat peper er over en klaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198902339
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Welke toko is dat?
https://hezemeer.be/

Gaat hem tot 30 april niet worden ;(

Maar hebben veel sauna’s, afwisselende sauna’s. En fijne, betaalbare rituelen.

Goed voer uiteraard ook, want België :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198902368
quote:
14s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Vanochtend al fruit gehad, en we hadden schaamsla vooraf dus we vonden het Zeer Verantwoord ;D
Wil ik weten wat schaamsla is? :o

Ik had ravioli met ossobuco, met paddestoelen.
Die ik al een paar dagen had. De schimmels hadden schimmels :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 7 april 2021 @ 18:35:45 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_198902480
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

https://hezemeer.be/

Gaat hem tot 30 april niet worden ;(

Maar hebben veel sauna’s, afwisselende sauna’s. En fijne, betaalbare rituelen.

Goed voer uiteraard ook, want België :Y)
Dagje Aachen is ook de moeite waard (Carolus Thermen). Je moet wel door het zwemparadijs om bij de sauna te komen, badkleding mee! Maar eenmaal daar binnen merk je daar niets meer van.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198902518
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:35 schreef z80 het volgende:

[..]

Dagje Aachen is ook de moeite waard (Carolus Thermen). Je moet wel door het zwemparadijs om bij de sauna te komen, badkleding mee! Maar eenmaal daar binnen merk je daar niets meer van.
Ja, die staat ook al tijden op het verlanglijstje. Goede reminder!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 april 2021 @ 18:38:05 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198902551
Vera Bergkamp na één ronde gekozen tot voorzitter :o
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198902655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef borisz het volgende:
Vera Bergkamp na één ronde gekozen tot voorzitter :o
Tsja. Toch een beetje de schijn van een achterkamertjes koehandeltje.
Maar ze zal verder vast een prima voorzitster worden, verwacht ik. Ik hoop dat de koehandel meer op Kaag afstraalt dan op Bergkamp.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198902680
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef borisz het volgende:
Vera Bergkamp na één ronde gekozen tot voorzitter :o
Ik vond die mevrouw die er zat wel leuk eigenlijk. Lekker strengig. Maar dat vonden ze in de kamer blijkbaar niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198902741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef borisz het volgende:
Vera Bergkamp na één ronde gekozen tot voorzitter :o
Walgelijk
pi_198902775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond die mevrouw die er zat wel leuk eigenlijk. Lekker strengig. Maar dat vonden ze in de kamer blijkbaar niet.
Arib O+
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 april 2021 @ 18:47:19 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198902783
quote:
14s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Vanochtend al fruit gehad, en we hadden schaamsla vooraf dus we vonden het Zeer Verantwoord ;D
Niets tegenin te brengen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 april 2021 @ 18:47:57 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198902798
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

https://hezemeer.be/

Gaat hem tot 30 april niet worden ;(

Maar hebben veel sauna’s, afwisselende sauna’s. En fijne, betaalbare rituelen.

Goed voer uiteraard ook, want België :Y)
Opgeslagen, dank!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 april 2021 @ 18:49:06 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198902823
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja. Toch een beetje de schijn van een achterkamertjes koehandeltje.
Maar ze zal verder vast een prima voorzitster worden, verwacht ik. Ik hoop dat de koehandel meer op Kaag afstraalt dan op Bergkamp.
Dat laatste hoop ik ook ja

quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Walgelijk
Plus dit

Al gingen er wel wat fluistertjes over het belletje van Arib naar Rutte begreep ik...

We zullen het nooit te weten komen iig >:O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198902843
Ik heb overigens bij de verkiezingen op Bosma gestemd. Wat een geschikte gast is dat. :)
pi_198902854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:20 schreef z80 het volgende:
Mijn kerstpakket is ook gearriveerd bij mijn ouders. Pizzaschep van rvs en een balanskussen. Moet toch wat met het thuiszitten.
Huh nu een kerstpakket? :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198902882
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:47 schreef Lonaa het volgende:

Arib O+
Ja die! Ik kon even niet op haar naam komen :+ Maar die vind ik dus echt leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 18:51:59 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198902886
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Arib O+
Geen specifieke liefde voor haar ofzo, maar ze doet het prima volgens mij. En van de oppositie, da's denk ik ook niet verkeerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198902901
Maar jullie zijn toch culinair enzo?

Mijn vriendin heeft haar oog laten vallen op een pizza oventje

https://eu.ooni.com/products/ooni-koda-16

Ik vind het maar duur. Komen dan ook nog gastankjes bij.

Hoe bakken jullie je pizza? :)
pi_198902915
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen specifieke liefde voor haar ofzo, maar ze doet het prima volgens mij. En van de oppositie, da's denk ik ook niet verkeerd.
Ondanks dat de voorzitter neutraal hoort te zijn vind ik het inderdaad wel gek dat dat geen 'regel' is, want het klinkt zo logisch. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 april 2021 @ 18:54:37 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198902928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond die mevrouw die er zat wel leuk eigenlijk. Lekker strengig. Maar dat vonden ze in de kamer blijkbaar niet.
De anonieme artikelen over Arib kwamen niet uit het niets. Ze heeft meer steun van het volk, dan van kamerleden en medewerkers. Dat is een publiek geheim. En dan krijg je de koehandel tussen Kaag en Rutte erbij en dan is Arib gezien. Maar goed D66 en VVD is alleen was niet genoeg. Ze heeft toch ook andere Kamerleden weten te overtuigen.

Voor het eerst sinds 2002 dat deze verkiezing voorgekookt lijkt. Weisglas, Verbeet en Van Miltenburg kwamen een beetje vanuit het niets.

[ Bericht 5% gewijzigd door borisz op 07-04-2021 19:00:25 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 18:58:00 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198902988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar jullie zijn toch culinair enzo?

Mijn vriendin heeft haar oog laten vallen op een pizza oventje

https://eu.ooni.com/products/ooni-koda-16

Ik vind het maar duur. Komen dan ook nog gastankjes bij.

Hoe bakken jullie je pizza? :)
In een inbouwoven. Daar heb ik een pizzasteen in, die stook ik eerst minimaal een uur maximaal op (275°C)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198902991
De vuilniswagen parkeert net hier in de straat. Ze gingen er allemaal uit en ik denk dat ze ergens koffie zijn gaan drinken ofzo? Hij staat er al zo'n 15 minuten. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198903142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:54 schreef borisz het volgende:

De anonieme artikelen over Arib kwamen niet uit het niets. Ze heeft meer steun van het volk, dan van kamerleden en medewerkers. Dat is een publiek geheim. En dan krijg je de koehandel tussen Kaag en Rutte erbij en dan is Arib gezien. Maar goed D66 en VVD is alleen was niet genoeg. Ze heeft toch ook andere Kamerleden weten te overtuigen.

Voor het eerst sinds 2002 dat deze verkiezing voorgekookt lijkt. Weisglas, Verbeet en Van Miltenburg kwamen een beetje vanuit het niets.
Jammer hoor. Ik had al eerder iets gelezen over 'Arib zwart maken' en daar begreep ik ook niets van.

quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:58 schreef Lonaa het volgende:
De vuilniswagen parkeert net hier in de straat. Ze gingen er allemaal uit en ik denk dat ze ergens koffie zijn gaan drinken ofzo? Hij staat er al zo'n 15 minuten. :')
Handig als je er langs wilt. Zó breed is jullie straat niet :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 april 2021 @ 19:08:08 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_198903164
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Huh nu een kerstpakket? :D
Gekozen voor een bon.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:09:55 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198903199
@Lenny_Leonard

Als je iets speciaals voor pizza wilt hebben (want eigenlijk is in de oven op 275°C nog niet optimaal) dan is zo'n Bestron oventje ook een aanrader.

Wijlen MaximusTG had deze gemodificeerde zodat de temperatuur nog hoger kon.

De Nederlandse beschrijving daarvan stond in zijn niet meer bestaande Dropbox, maar er staat nog een Engekse online
https://www.google.com/ur(...)&cshid=1617815158516
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198903267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jammer hoor. Ik had al eerder iets gelezen over 'Arib zwart maken' en daar begreep ik ook niets van.
[..]

Handig als je er langs wilt. Zó breed is jullie straat niet :')
Daar lijkt niemand een neuk om te geven soms. :X :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 april 2021 @ 19:15:06 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198903291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar jullie zijn toch culinair enzo?

Mijn vriendin heeft haar oog laten vallen op een pizza oventje

https://eu.ooni.com/products/ooni-koda-16

Ik vind het maar duur. Komen dan ook nog gastankjes bij.

Hoe bakken jullie je pizza? :)
Jezus die prijs :D

Heeft ze ook een zorgbonus te pakken ofzo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@sigme heeft de pelletversie ervan

Hier kreeg ik die er niet door. Te duur en te weinig in gebruik. Wel erg erg tof nog steeds, maar op gas zou ik geen toegevoegde waarde vinden geloof ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198903310
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar jullie zijn toch culinair enzo?

Mijn vriendin heeft haar oog laten vallen op een pizza oventje

https://eu.ooni.com/products/ooni-koda-16

Ik vind het maar duur. Komen dan ook nog gastankjes bij.

Hoe bakken jullie je pizza? :)
Ik heb een ooni, maar dan op pellets. Bakt wel fabuleuze pizza's hoor!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 7 april 2021 @ 19:16:56 #138
63722 z80
I fink you freaky
pi_198903318
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Jezus die prijs :D

Heeft ze ook een zorgbonus te pakken ofzo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:sigme heeft de pelletversie ervan

Hier kreeg ik die er niet door. Te duur en te weinig in gebruik. Wel erg erg tof nog steeds, maar op gas zou ik geen toegevoegde waarde vinden geloof ik
Ik ook. tenminste een cloon. Pas 1 keer vuur er in gehad. Zodra beter weer gaat dat ding vaker aan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198903324
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:09 schreef derLudolf het volgende:
@:Lenny_Leonard

Als je iets speciaals voor pizza wilt hebben (want eigenlijk is in de oven op 275°C nog niet optimaal) dan is zo'n Bestron oventje ook een aanrader.

Wijlen MaximusTG had deze gemodificeerde zodat de temperatuur nog hoger kon.

De Nederlandse beschrijving daarvan stond in zijn niet meer bestaande Dropbox, maar er staat nog een Engekse online
https://www.google.com/ur(...)&cshid=1617815158516
Dat scheelt nogal in prijs. 175 euro tegen de 600 die ik vond (met gasflessen erbij).

Dank, ik ga het eens uitzoeken. :)
pi_198903405
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb een ooni, maar dan op pellets. Bakt wel fabuleuze pizza's hoor!
Die op gas leek me handig, meer voor luie mensen :9

Werkt die op pellets goed? Waarom ben je daarvoor gegaan ipv die op gas?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2021 19:25:43 ]
pi_198903420
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik ook. tenminste een cloon. Pas 1 keer vuur er in gehad. Zodra beter weer gaat dat ding vaker aan.
Welke heb je dan?
pi_198903500
Ah de kleine die op pellets is maar 300 euro. Scheelt nogal.

Is het veel werk om hem op temperatuur te krijgen @sigme ?

Hoe is het verbruik in pellets? Gaat het hard?
  woensdag 7 april 2021 @ 19:26:40 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198903525
https://www.fikki.nl/producten

Mooie dingen maar vraag me altijd af hoeveel mensen dit nou kopen. Ik geeft graag geld uit maar ik vind dit toch stevige prijzen voor zulke grapjes :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 07-04-2021 19:33:10 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 april 2021 @ 19:27:07 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_198903541
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Welke heb je dan?
Kan ik zo niet zeggen. De oven staat in de schuur. En met dit weer ga ik daar niet naartoe.
Een rvs koepeltje met een ronde pizza steen die kan draaien. Dus niet 1 kant verbrand en de andere kant net warm.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 7 april 2021 @ 19:27:42 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198903554
En moest hard lachen hierom, over een Ooni kloontje


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198903624
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:27 schreef Molo het volgende:
En moest hard lachen hierom, over een Ooni kloontje

[ afbeelding ]
Wel goede tip.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198903640
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:26 schreef Molo het volgende:
https://www.fikki.nl/producten

Mooie dingen maar vraag me altijd af hoeveel mensen dit nou kopen. Ik geeft graag held uit maar ik vind dit toch stevige prijzen voor zulke grapjes :D
Die heb ik. :@
pi_198903675
Ben geen fan trouwens, zou hem niemand aanraden.

Maar hij is wel erg mooi. Past goed bij de plantenbakken die we hebben.
  woensdag 7 april 2021 @ 19:32:50 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198903691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die heb ik. :@
Voor ¤750,-? Oh wow :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 april 2021 @ 19:33:32 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198903710
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Myraela het volgende:
Ben geen fan trouwens, zou hem niemand aanraden.

Maar hij is wel erg mooi. Past goed bij de plantenbakken die we hebben.
Oh jezus _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198903743
Ik vind de meeste zo lelijk -O- ik wil eigenlijk een echte stenen pizzaoven.

Tot dan bak ik ze wel gewoon op een steen op de bbq.
pi_198903744
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Molo het volgende:
Voor ¤750,-? Oh wow :D
Ja, maar wij gingen echt voor het uiterlijk. Wij wilde gewoon heel graag een cortenstalen pizza-oven/barbecue. En dat is gewoon altijd duur.

En ach, nadat je nog meer per plantenbak uit hebt gegeven, lijkt zo'n pizza-oven ineens een hele nuttige uitgaven.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:34:36 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198903746
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Voor ¤750,-? Oh wow :D
Da's flink aan de prijs voor wat plaatjes staal :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198903768
@Lenny_Leonard ik wou het ding voor de leut en op gas vind ik geen hol aan. Ik weet ook niet of die er toen was, maar dat terzijde.

Op temperatuur krijgen duurt niet heel lang; kwartier, twintig minuten denk ik. Maar het gaat niet altijd even goed, en het maakt nogal verschil of het ding 350o of 450o is. En er zit geen thermometer op.
Dat vond mijn stoker echt te slecht werken, dus hij heeft er een thermometer op gemacgyverd.

Weer op temperatuur krijgen na de 1e pizza is ook wel een ding, ook daarvoor is die thermometer eigenlijk onmisbaar.

Oh, en je moet wel een beetje ruimte hebben voor zo'n houtgestookte; je moet aan de voorkant goed bij het ding kunnen om je pizza erin/eruit te doen, en stoken aan de achterkant, en er komt af en toe een steekvlam uit die achterkant :D. Pizza erin schuiven is ook wel een kunstje, zonder je klauwen te verbranden en zonder de oven teveel te laten afkoelen.

Kortom: een grote stenen oven heeft veel voordelen, als je 'm even heet krijgt ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:35:53 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198903775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, maar wij gingen echt voor het uiterlijk. Wij wilde gewoon heel graag een cortenstalen pizza-oven/barbecue. En dat is gewoon altijd duur.

En ach, nadat je nog meer per plantenbak uit hebt gegeven, lijkt zo'n pizza-oven ineens een hele nuttige uitgaven.
Je had best grote plantenbakken toch? 2m lang ofzo?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 7 april 2021 @ 19:38:32 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198903846
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, maar wij gingen echt voor het uiterlijk. Wij wilde gewoon heel graag een cortenstalen pizza-oven/barbecue. En dat is gewoon altijd duur.

En ach, nadat je nog meer per plantenbak uit hebt gegeven, lijkt zo'n pizza-oven ineens een hele nuttige uitgaven.
True true maar lijkt me erg pijnlijk toch wel, in je portemonnee :D

Maar er is dus markt voor, duidelijk!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 april 2021 @ 19:38:58 #157
63722 z80
I fink you freaky
pi_198903854
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:35 schreef sigme het volgende:
@:Lenny_Leonard ik wou het ding voor de leut en op gas vind ik geen hol aan. Ik weet ook niet of die er toen was, maar dat terzijde.

Op temperatuur krijgen duurt niet heel lang; kwartier, twintig minuten denk ik. Maar het gaat niet altijd even goed, en het maakt nogal verschil of het ding 350o of 450o is. En er zit geen thermometer op.
Dat vond mijn stoker echt te slecht werken, dus hij heeft er een thermometer op gemacgyverd.

Weer op temperatuur krijgen na de 1e pizza is ook wel een ding, ook daarvoor is die thermometer eigenlijk onmisbaar.

Oh, en je moet wel een beetje ruimte hebben voor zo'n houtgestookte; je moet aan de voorkant goed bij het ding kunnen om je pizza erin/eruit te doen, en stoken aan de achterkant, en er komt af en toe een steekvlam uit die achterkant :D. Pizza erin schuiven is ook wel een kunstje, zonder je klauwen te verbranden en zonder de oven teveel te laten afkoelen.

Kortom: een grote stenen oven heeft veel voordelen, als je 'm even heet krijgt ;)
Ja. Massa heeft de oven niet. Zodra eenmaal goed vuur is hij zo heet. Maar vuur weg, hitte weg.
Gloeiende stukken hout zijn blijkbaar niet heet genoeg.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198903860
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Je had best grote plantenbakken toch? 2m lang ofzo?
Zoiets volgens mij, ja. Iets van 50 hoog en breed. Maar volgens mij zei jij toen ook al dat ik ze ook voor minder had kunnen kopen. :D Ze zijn wel heel mooi trouwens. O+ Zeker nu na een jaar. O+
pi_198904243
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:35 schreef z80 het volgende:

[..]

Dagje Aachen is ook de moeite waard (Carolus Thermen). Je moet wel door het zwemparadijs om bij de sauna te komen, badkleding mee! Maar eenmaal daar binnen merk je daar niets meer van.
Die vond ik echt flink tegenvallen. Klein, oud en weinig keuze... Wel fijn buitenzwembad...
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:54:12 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198904248
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zoiets volgens mij, ja. Iets van 50 hoog en breed. Maar volgens mij zei jij toen ook al dat ik ze ook voor minder had kunnen kopen. :D Ze zijn wel heel mooi trouwens. O+ Zeker nu na een jaar. O+
Jup volgens mij wel ja. Bij huidige werkgever kan ik een onderdeel tekenen en in een programma gooien en dan krijg ik direct een prijs
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198904272
Toen we na de eerste golf weer naar restaurants mochten, was ik helemaal van het 'laten we nog even wachten' of de rustigste plekken uitzoeken en alleen buiten in een hoekje ergens zitten.

En nu zit ik, waarschijnlijk besmet met corona, op de bank te juichen dat we misschien bijna weer op een terras mogen zitten. :') :D
pi_198904296
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:54 schreef derLudolf het volgende:
Jup volgens mij wel ja. Bij huidige werkgever kan ik een onderdeel tekenen en in een programma gooien en dan krijg ik direct een prijs
Ik wil het niet weten.

  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:56:10 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198904308
@Sarabi

Goed nieuws voor jullie als speciaalbierbrouwers :D

https://www.der-postillon.com/2018/04/craft-beer-bauch.html

Nu ik de link zie, zie ik dat het al een oude link is :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198904358
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:56 schreef derLudolf het volgende:
@:Sarabi

Goed nieuws voor jullie als speciaalbierbrouwers :D

https://www.der-postillon.com/2018/04/craft-beer-bauch.html

Nu ik de link zie, zie ik dat het al een oude link is :+
:D goed om te horen
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:59:07 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198904375
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wil het niet weten.

[ afbeelding ]
Als ik het programma opstart krijg ik direct een melding dat er krapte is op de staalmarkt, dat niet alle materialen op voorraad zijn en dat dit uiteraard ook zo'n uitwerking heeft op de prijs ;)

Dus ook de kant en klare zullen wat duurder zijn
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 7 april 2021 @ 19:59:17 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198904379
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:54 schreef Myraela het volgende:
Toen we na de eerste golf weer naar restaurants mochten, was ik helemaal van het 'laten we nog even wachten' of de rustigste plekken uitzoeken en alleen buiten in een hoekje ergens zitten.

En nu zit ik, waarschijnlijk besmet met corona, op de bank te juichen dat we misschien bijna weer op een terras mogen zitten. :') :D
Ja hier ook, nja zonder de corona.
Maar vorig jaar durfde ik 1 juni eigenlijk niet want misschien zou het druk zijn enzo. En toen gingen we toch wel en was het zooooo O+ O+
Dus kan nu ook echt niet wachten.
pi_198904393
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:59 schreef derLudolf het volgende:
Als ik het programma opstart krijg ik direct een melding dat er krapte is op de staalmarkt, dat niet alle materialen op voorraad zijn en dat dit uiteraard ook zo'n uitwerking heeft op de prijs ;)

Dus ook de kant en klare zullen wat duurder zijn
Kijk, dat zijn de betere berichten. :D
pi_198904429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja hier ook, nja zonder de corona.
Maar vorig jaar durfde ik 1 juni eigenlijk niet want misschien zou het druk zijn enzo. En toen gingen we toch wel en was het zooooo O+ O+
Dus kan nu ook echt niet wachten.
Precies dat. Vorig jaar dacht ik echt 'jeetje, kijk al die kneuzen meteen op dag 1 naar een terras rennen. Zo onverstandig. DENK TOCH NA MENSEN.'

En wil ik niet nadenken. Nu wil ik gewoon in de zon op een terras zitten, mensen kijken en intens gelukkig zijn.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 20:02:02 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198904449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn de betere berichten. :D
Ja zo ben ik dan ook wel weer O-)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198904658
Je bent een goede jongen, Ludolf. Toch wel. Stiekem.
pi_198905354
De andere mensen zijn er stil van.
pi_198905389
Dat waar ik stil van ben is niet Ludolf's aardigheid. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 april 2021 @ 20:44:05 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198905410
quote:
14s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef Myraela het volgende:
De andere mensen zijn er stil van.
Ik zit te wenen om het afzeiken van mijn pasteitje in andere topic
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198905416
Het feit dat ik aardig ben tegen Ludolf dan?

Of sowieso eens aardig ben. Dan komt ook niet te vaak voor.
pi_198905440
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:44 schreef Myraela het volgende:
Het feit dat ik aardig ben tegen Ludolf dan?

Of sowieso eens aardig ben. Dan komt ook niet te vaak voor.
Dat je 750 euro voor een kleine buitenoven betaald :D De tandjes :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198905442
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:44 schreef Molo het volgende:
Ik zit te wenen om het afzeiken van mijn pasteitje in andere topic
Oh, ik had de foto van je binnenkantje helemaal gemist. :D Ziet er lekker uit. :9
pi_198905446
Klinkt fout trouwens. Sorry.
pi_198905450
Waar kan ik Molo's pasteitjes afzeiken?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198905459
quote:
14s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:
Klinkt fout trouwens. Sorry.
:D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 7 april 2021 @ 20:47:48 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198905502
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, ik had de foto van je binnenkantje helemaal gemist. :D Ziet er lekker uit. :9
_O- _O-

Ik moest lachen, wat een figuren zijn dat joh :D

Dat ei :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198905517
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:47 schreef Molo het volgende:

[..]

_O- _O-

Ik moest lachen, wat een figuren zijn dat joh :D

Dat ei :'(
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Waar kan ik Molo's pasteitjes afzeiken?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 april 2021 @ 20:48:25 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198905521
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Waar kan ik Molo's pasteitjes afzeiken?
Ik app je wel even mijn binnenkantje, iets te privé anders :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198905536
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik app je wel even mijn binnenkantje, iets te privé anders :@
Oh ja, nee dat is prima. Ik zie je binnenkantje zo wel tegemoet dan
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198905563
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Dat je 750 euro voor een kleine buitenoven betaald :D De tandjes :D
Gewoon een mooi formaatje hoor. #thatswhatshesaid
  woensdag 7 april 2021 @ 20:51:53 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198905607
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon een mooi formaatje hoor. #thatswhatshesaid
Schuift er vlotjes en soepel in ook hoor _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198905662
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:51 schreef Molo het volgende:
Schuift er vlotjes en soepel in ook hoor _O_
Beetje stroef nu die zo roestig is. ;( Maar haar hebben we allemaal last van als je een poosje niet gebruikt bent.
  woensdag 7 april 2021 @ 20:55:06 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_198905671
quote:
2s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh ja, nee dat is prima. Ik zie je binnenkantje zo wel tegemoet dan
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #490 #Het witte goud
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 7 april 2021 @ 20:55:41 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198905679
quote:
14s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Beetje stroef nu die zo roestig is. ;( Maar haar hebben we allemaal last van als je een poosje niet gebruikt bent.
Paar keer goed doorrammen, komt vanzelf goed dan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198906008
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Paar keer goed doorrammen, komt vanzelf goed dan
Bonkjes in je binnenkantje :D
Niet verrassend, eigenlijk :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 21:11:45 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198906113
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Schuift er vlotjes en soepel in ook hoor _O_
Ik moest even hier aan denken


quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, ik had de foto van je binnenkantje helemaal gemist. :D Ziet er lekker uit. :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198907408
Ik kom weer eens te laat binnenvallen zie ik ;(
pi_198908307
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik kom weer eens te laat binnenvallen zie ik ;(
Molo haar stukjes staan nog in CUL, dacht ik. Alleen niet hier :P

Tevens is mijn week ontregeld. Drie volle (thuis)kantoordagen achter elkaar ipv tussendoor een dag vrij. En nu is vrijdagochtend ook nog een overleg bij gepland. Dat is deze kantoor parttimer heul niet meer gewend :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198908585
Directe collega positief. -O-
Haar man al 10 dagen megaziek, 1x opgenomen, weer thuis.
Zij zaterdag negatief getest, maandag keelpijn, grieperig, vanochtend testen, positief.
Vorige week woensdag en vrijdag met haar gewerkt.. ze zonderde zich wel af, niet binnen anderhalve meter van haar geweest, maar ik zit er echt op te wachten nu tot wij het allemaal krijgen verdomme.
En maar wachten op die vaccinaties als overig personeel in een ziekenhuis, werkelijk :r }:|
Vandaag met 2 mensen in een klein kuttig bloeddrukkamertje geweest.. 4x want aansluiten, tussendoor check en afsluiten, waarvan 1 meneer best wel hoesterig was en daar heel lacherig over deed.
:(

Sorry, ik ben het ff HELEMAAL zat. 8)7
pi_198908668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:59 schreef Blues het volgende:
Directe collega positief. -O-
Haar man al 10 dagen megaziek, 1x opgenomen, weer thuis.
Zij zaterdag negatief getest, maandag keelpijn, grieperig, vanochtend testen, positief.
Vorige week woensdag en vrijdag met haar gewerkt.. ze zonderde zich wel af, niet binnen anderhalve meter van haar geweest, maar ik zit er echt op te wachten nu tot wij het allemaal krijgen verdomme.
En maar wachten op die vaccinaties als overig personeel in een ziekenhuis, werkelijk :r }:|
Vandaag met 2 mensen in een klein kuttig bloeddrukkamertje geweest.. 4x want aansluiten, tussendoor check en afsluiten, waarvan 1 meneer best wel hoesterig was en daar heel lacherig over deed.
:(

Sorry, ik ben het ff HELEMAAL zat. 8)7
-O-
En wat een kut dag heb jij gehad, aai over bol. Morgen wel vrij?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198908681
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Molo haar stukjes staan nog in CUL, dacht ik. Alleen niet hier :P

Tevens is mijn week ontregeld. Drie volle (thuis)kantoordagen achter elkaar ipv tussendoor een dag vrij. En nu is vrijdagochtend ook nog een overleg bij gepland. Dat is deze kantoor parttimer heul niet meer gewend :D
Ik bedoelde hier de flauwesexmoppenfun ;(

Succes! :D

:* voor @Blues
pi_198908786
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:

-O-
En wat een kut dag heb jij gehad, aai over bol. Morgen wel vrij?
Ja lekker O+
Maar het was vandaag niet alleen een kutdag hoor, maar dit gedoe dat niet nodig is, frustreert me gewoon.
Vaccineer ons ook met voorrang als polimedewerkers! Dat is alles dat we vragen.

Zo, en verder heb ik vandaag met TL ook aan een brand new rooster gezeten met mooie nummers voor diensten omdat ik ga afwijken met mijn 2x 7 en 1x 8 uur in een week.
Nu zijn we helemaal aan de rol, want een paar anderen kunnen nu ook hun wensen beloond zien qua dagen/uren.
:D Helemaal fijn.
pi_198908809
Morgen teruglezen, tx voor het aanhoren :)
pi_198909151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:59 schreef Blues het volgende:
Directe collega positief. -O-
Haar man al 10 dagen megaziek, 1x opgenomen, weer thuis.
Zij zaterdag negatief getest, maandag keelpijn, grieperig, vanochtend testen, positief.
Vorige week woensdag en vrijdag met haar gewerkt.. ze zonderde zich wel af, niet binnen anderhalve meter van haar geweest, maar ik zit er echt op te wachten nu tot wij het allemaal krijgen verdomme.
En maar wachten op die vaccinaties als overig personeel in een ziekenhuis, werkelijk :r }:|
Vandaag met 2 mensen in een klein kuttig bloeddrukkamertje geweest.. 4x want aansluiten, tussendoor check en afsluiten, waarvan 1 meneer best wel hoesterig was en daar heel lacherig over deed.
:(

Sorry, ik ben het ff HELEMAAL zat. 8)7
Ik begrijp je helemaal -O- Er zitten alleen zo veel groepen te wachten op vaccinatie. We zijn begonnen in januari en nóg zijn de ouderen niet gevaccineerd, de kwetsbaren niet, de zorgverleners niet, iedereen die dichtbij mensen moet werken (denk ook aan politie, leraren etc). Man, man, man :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198909161
:* voor B, hopelijk zijn jullie snel aan de beurt voor een prik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198909902
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begrijp je helemaal -O- Er zitten alleen zo veel groepen te wachten op vaccinatie. We zijn begonnen in januari en nóg zijn de ouderen niet gevaccineerd, de kwetsbaren niet, de zorgverleners niet, iedereen die dichtbij mensen moet werken (denk ook aan politie, leraren etc). Man, man, man :N
En andere bedrijven waar mensen niet thuiswerken. Sommigen onnodig en sommigen omdat t niet anders kan. Tis nu extra klote omdat je een positieve collega hebt @Blues. Goed dat je niet in de buurt bent geweest :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198910469
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:59 schreef Blues het volgende:
Directe collega positief. -O-
Haar man al 10 dagen megaziek, 1x opgenomen, weer thuis.
Zij zaterdag negatief getest, maandag keelpijn, grieperig, vanochtend testen, positief.
Vorige week woensdag en vrijdag met haar gewerkt.. ze zonderde zich wel af, niet binnen anderhalve meter van haar geweest, maar ik zit er echt op te wachten nu tot wij het allemaal krijgen verdomme.
En maar wachten op die vaccinaties als overig personeel in een ziekenhuis, werkelijk :r }:|
Vandaag met 2 mensen in een klein kuttig bloeddrukkamertje geweest.. 4x want aansluiten, tussendoor check en afsluiten, waarvan 1 meneer best wel hoesterig was en daar heel lacherig over deed.
:(

Sorry, ik ben het ff HELEMAAL zat. 8)7
Narigheid -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198910475
Rare droom gehad, nu maar even wakker worden om te kijken of ik daarna nog wat kan slapen...

Ik woonde weer thuis. Had een hei dag met alle collega’s in Maastricht. Maar had me gruwelijk verslapen, ik werd om 13.00 uur wakker :o

Voelde me suf, raar, tijdsbeleving klopte niet dus diverse klokken gecheckt. Alles zei 13.00 uur, ik had ook wat gemiste appjes van collega’s. Mijn moeder was inmiddels aan het poetsen, had de halve woonkamer leeggehaald. Ik wilde dan maar thuis gaan werken, maar eetkamer tafel en mijn laptop waren weg. Toen ik haar vroeg hoe laat het was, zei ze dat het half 10 was :?

Toen werd ik wakker wakker en lag half slapend te bedenken hoe raar we ons allebei gedroegen in de droom... leek wel een CO vergiftiging. Dus, al doordenkend, had ik mijn moeder naar buiten gedirigeerd en 112 gebeld. Daarna bedenkend dat mijn vader en de poezen niet gesignaleerd waren :o

En toen vond ik het tijd echt wakker te worden, slokje water te drinken en met een volkomen helder hoofd deze post te tikken.

Pffff!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198911478
Mogge allen!

Pfff wat een droom @Cat-astrophe. Ik heb vannacht "opgepast" op een weglopende capibara die op z'n achterste poten liep en kreeg op m'n donder van iemand die leistenen op een dak aan het leggen was:?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198911633
Ik zou ook wel eens dromen willen onthouden, maar dat doe ik echt maar af en toe ;( en voorlopig heb ik geen tijd om te dromen :') :'( :D
pi_198911730
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:18 schreef Aure het volgende:
Ik zou ook wel eens dromen willen onthouden, maar dat doe ik echt maar af en toe ;( en voorlopig heb ik geen tijd om te dromen :') :'( :D
Ik onthou ze meestal ook niet. Dan weet ik wel dat ik iets raars gedroomd heb maar waarover dan geen idee meer. Maar deze nu wel, kutcapibara
We have far more in common than that which devides us..
pi_198912480
Dat is trouwens wel iets typisch voor dromen. Tijden kloppen nooit.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198912698
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen!

Pfff wat een droom @:Cat-astrophe. Ik heb vannacht "opgepast" op een weglopende capibara die op z'n achterste poten liep en kreeg op m'n donder van iemand die leistenen op een dak aan het leggen was:?
Ook bijzonder :D

Normaal inhoud ik dromen nooit. Of word wakker, draai me om en ben weer weg. Maar deze was zo realistisch en eng, dat ik echt even moest landen.

Natuurlijk niet meteen in slaap dus nu duf hoofd. Gelukkig hoef ik vandaag voornamelijk roosters in elkaar te zetten :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 8 april 2021 @ 10:44:09 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198912738
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik onthou ze meestal ook niet. Dan weet ik wel dat ik iets raars gedroomd heb maar waarover dan geen idee meer. Maar deze nu wel, kutcapibara
Capibara _O-

Ik heb moestuintjes gekregen bij AH *O* Ben er helemaal blij mee.

En zit nu aan de telefoon met Greenchoice. Na jaren van elk jaar overstappen van energieleverancier, lijkt er nu toch eens iets fout te zijn gegaan. Mijn opzegging is niet doorgekomen.
Spoilers!
pi_198912794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Capibara _O-

Ik heb moestuintjes gekregen bij AH *O* Ben er helemaal blij mee.

En zit nu aan de telefoon met Greenchoice. Na jaren van elk jaar overstappen van energieleverancier, lijkt er nu toch eens iets fout te zijn gegaan. Mijn opzegging is niet doorgekomen.
Ze komen hier ook bij de boodschappen. Bewaren voor jou?

Leven google translate. Kreeg een returnmail van een noors bedrijf (dat internationaal werkt), met alleen maar noorse tekst. Dacht het wel te kunnen lezen en zat deels goed, maar googletranslate gaf nog iets meer duidelijkheid
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 8 april 2021 @ 10:48:47 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198912817
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze komen hier ook bij de boodschappen. Bewaren voor jou?

Leven google translate. Kreeg een returnmail van een noors bedrijf (dat internationaal werkt), met alleen maar noorse tekst. Dacht het wel te kunnen lezen en zat deels goed, maar googletranslate gaf nog iets meer duidelijkheid
Ja, graag O+ Ik kan ook heus zelf zaad kopen enzo. Maar verrassingszaadjes zijn toch leuker.

Wat moest de wereld toch zonder Google Translate he?
Spoilers!
  donderdag 8 april 2021 @ 10:59:13 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198912962
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, graag O+ Ik kan ook heus zelf zaad kopen enzo. Maar verrassingszaadjes zijn toch leuker.

Wat moest de wereld toch zonder Google Translate he?
Ik vind het idee van die duo dingen ook heel tof O+
pi_198913031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, graag O+ Ik kan ook heus zelf zaad kopen enzo. Maar verrassingszaadjes zijn toch leuker.

Wat moest de wereld toch zonder Google Translate he?
Ik doe er toch niets mee, maar dacht neem ze voor anderen.

@gcjoel de andere helft voor jou bewaren?
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 8 april 2021 @ 11:28:04 #213
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198913363
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik doe er toch niets mee, maar dacht neem ze voor anderen.

@:gcjoel de andere helft voor jou bewaren?
Nee stuur maar lekker naar Lucky mijn tuin is denk ik toch te vol :D
pi_198913530
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:38 schreef Sarabi het volgende:
:* voor B, hopelijk zijn jullie snel aan de beurt voor een prik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon top toch ^O^
pi_198913722
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ook bijzonder :D

Normaal inhoud ik dromen nooit. Of word wakker, draai me om en ben weer weg. Maar deze was zo realistisch en eng, dat ik echt even moest landen.

Natuurlijk niet meteen in slaap dus nu duf hoofd. Gelukkig hoef ik vandaag voornamelijk roosters in elkaar te zetten :')
Ik heb het ook wel als ik een drukke werkdag heb gehad waarin veel gebeurd is (sowieso gaat dat wel voor elke dag op :D :D ) en iets op TV heb gezien wat je doet nadenken en dan nog al die andere dingen die in mijn brein plakken en dat gaat dan lekker in de mix in een vaak rare/onwezenlijke droom.
Hersenen 8)7
  donderdag 8 april 2021 @ 12:06:34 #216
63722 z80
I fink you freaky
pi_198913866
En nog steeds negatief. Ik mag weer legaal 72 uur de grens over. Maar wat een onzin is dit toch.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 8 april 2021 @ 14:01:38 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198915346
Zow. Maar eens een afspraak gemaakt bij de kapper. A. kreeg er gisteravond een haarelastiekje in: staart....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198915358
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:01 schreef fietsie het volgende:
Zow. Maar eens een afspraak gemaakt bij de kapper. A. kreeg er gisteravond een haarelastiekje in: staart....
manbun *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198915382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:01 schreef fietsie het volgende:
Zow. Maar eens een afspraak gemaakt bij de kapper. A. kreeg er gisteravond een haarelastiekje in: staart....
Hipsteralert *O*
pi_198915415
Heerlijk vrij dagje.
Uitslapen to the max O+
Bed verschonen, was draaien.
15 min crossen, 15 min. NiBben =nieuw werkwoord nibben voor Nederland in Beweging *)
Boek met koffie op de bank en verder met mn klassieke pianostuk :% O+
Ook nog even zon happen in de tuin.

Ontstressen/Ontbozen w/
pi_198915562
Ik ben een overzichtje aan het maken van alle info die ik nu moet leren.
Is nog best handig :) Al die verschillende vaccins en hun werkwijzen enzo.

Ik moest allen wel een beetje gnorfen om een advies om om te gaan met mensen die angstig/twijfelend zijn. Althans, het grootste deel van het advies is echt prima, maar dan sluit het af met:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet, volgens mij is dat echt juist koren op de molen van wappies. Ik ken er een paar, en dan krijg je dus echt de meest vergezochte verklaringen waarbij je vooral met je bek vol tanden staat van verbazing :')

EDIT: ze hebben er wel goede filmpjes bij met voorbeeldgesprekken. De microchips kwamen ook al voorbij :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Candaasje op 08-04-2021 14:37:31 ]
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 14:27:17 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198915611
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:06 schreef z80 het volgende:
En nog steeds negatief. Ik mag weer legaal 72 uur de grens over. Maar wat een onzin is dit toch.
Je hebt een test in de week gratis toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 14:41:21 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198915802
(Als in: wie bekostigt die tweede)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198915972
Ach Blues wat een gedoe op je werk met positieve collega’s!
Blij voor je dat TL zo meedenkend is.
Mn.X gaat vanmiddag voor het eerste shot Pfizer. Gister online gemeld, dat kon zonder brief.

Sch.zus heeft een ongelukkige val gemaakt en zit nu met een knie in een brace voor weken. Terwijl zij is van een fikse wandeling iedere dag op de dijk of in het bos.
Onhandig allemaal. Gelukkig was de ct scan van hoofd ok.
Toevallig gister voor de schrik al een pakje in de brievenbus gestuurd.
https://holynoga.nl/produ(...)ect-cadeau-geschenk/
pi_198916044
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben een overzichtje aan het maken van alle info die ik nu moet leren.
Is nog best handig :) Al die verschillende vaccins en hun werkwijzen enzo.

Ik moest allen wel een beetje gnorfen om een advies om om te gaan met mensen die angstig/twijfelend zijn. Althans, het grootste deel van het advies is echt prima, maar dan sluit het af met:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet, volgens mij is dat echt juist koren op de molen van wappies. Ik ken er een paar, en dan krijg je dus echt de meest vergezochte verklaringen waarbij je vooral met je bek vol tanden staat van verbazing :')

EDIT: ze hebben er wel goede filmpjes bij met voorbeeldgesprekken. De microchips kwamen ook al voorbij :D
Er zit nog best een studie aan vast dus ^O^
pi_198916062
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:53 schreef AnneX het volgende:
Ach Blues wat een gedoe op je werk met positieve collega’s!
Blij voor je dat TL zo meedenkend is.
Mn.X gaat vanmiddag voor het eerste shot Pfizer. Gister online gemeld, dat kon zonder brief.

Sch.zus heeft een ongelukkige val gemaakt en zit nu met een knie in een brace voor weken. Terwijl zij is van een fikse wandeling iedere dag op de dijk of in het bos.
Onhandig allemaal. Gelukkig was de ct scan van hoofd ok.
Toevallig gister voor de schrik al een pakje in de brievenbus gestuurd.
https://holynoga.nl/produ(...)ect-cadeau-geschenk/
Oh dat is balen voor schzus. Wij sturen ook wel eens kaartjes + een lekkernij op via kaartje2go

En hoppa voor MnX *G* @vaccin
pi_198916151
Ach wat sneu voor schoonzus. En wat fijn voor Mn.X

Ik hoor net dat AZ nog niet in -60 armen gaat....wat zou nou die 3 maanden en 8 dagen uitmaken.
Ben benieuwd waar men nu mee komt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198916156
@AnneX naar voor schoonzus. Lief dat je haar wat gestuurd hebt.

@Kaatje1 waar haal je het vandaan, een capibara _O-

Ik heb nog AH moestuintjes van 2 of 3 jaar geleden liggen :') ik heb hier de ruimte niet om wortels of courgettes te kweken. De bloemetjes en de sla/kiemen-achtige dingen heb ik wel gekweekt. Waarschijnlijk is het zaad ook niet goed meer.

Ik ben zonet door een oerwoud aan online tools heen geploegd op zoek naar iets wat berekeningen voor me kan doen. De gedownloade versie is een duur programma, maar hier en daar hebben universiteiten dan een oud webservertje draaien dat zo'n taak dan ook voor je kan doen. De websites zien eruit om van te huilen. (C) 2002. Mintgroen met zwarte Comic Sans, en de helft van de links kapot. _O-
Maar ik lijk iets gevonden te hebben wat werkt, en waarvan zelfs erbij staat hoe je het moet gebruiken *G*
pi_198916172
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:53 schreef AnneX het volgende:
Ach Blues wat een gedoe op je werk met positieve collega’s!
Blij voor je dat TL zo meedenkend is.
Mn.X gaat vanmiddag voor het eerste shot Pfizer. Gister online gemeld, dat kon zonder brief.

Sch.zus heeft een ongelukkige val gemaakt en zit nu met een knie in een brace voor weken. Terwijl zij is van een fikse wandeling iedere dag op de dijk of in het bos.
Onhandig allemaal. Gelukkig was de ct scan van hoofd ok.
Toevallig gister voor de schrik al een pakje in de brievenbus gestuurd.
https://holynoga.nl/produ(...)ect-cadeau-geschenk/
Hij moet uitnodiging toch meenemen? Gaaf dat ie een eerste prik krijgt *O*

Lief dat je wat hebt gestuurd naar je schoonzus.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198916179
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:53 schreef AnneX het volgende:
Ach Blues wat een gedoe op je werk met positieve collega’s!
Blij voor je dat TL zo meedenkend is.
Mn.X gaat vanmiddag voor het eerste shot Pfizer. Gister online gemeld, dat kon zonder brief.

Sch.zus heeft een ongelukkige val gemaakt en zit nu met een knie in een brace voor weken. Terwijl zij is van een fikse wandeling iedere dag op de dijk of in het bos.
Onhandig allemaal. Gelukkig was de ct scan van hoofd ok.
Toevallig gister voor de schrik al een pakje in de brievenbus gestuurd.
https://holynoga.nl/produ(...)ect-cadeau-geschenk/
Minder fijn gevolg voor je schoonzus, maar gelukkig dus wel een goede scan!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:57 schreef Blues het volgende:

[..]

Er zit nog best een studie aan vast dus ^O^
Ja het is niet heel moeilijk hoor, maar wel handig/goed om even alle info op één plaats te hebben :)
Ik geloof dat er 5 uur aan E-learning voor staat, (ik doe er iets langer over want ik vat bepaalde delen zelf even samen, ook gewoon voor mezelf) en dan nog 2 uur prikken in sinaasappels op locatie.
pi_198916183
Ik vind dat hele AstraZeneca-gedoe raarder en raarder worden. Waarom kunnen ze niet afgaan op het advies van de EMA, maar moet er nog iemand overheen van de Gezondheidsraad. :')
Wat een paniekgedoe. En iedereen moet er wat van vinden. Laat iemand nou gewoon die knoop doorhakken.
pi_198916195
Oh, dat is ook een leuke link van je!
Even onthouden en anders vraag ik nog eens erom 😉

@Candaasje en dan doe je ook eens een examen? Veel werk om je voor te bereiden.
Succes!
pi_198916198
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:07 schreef Tele6 het volgende:
@:AnneX naar voor schoonzus. Lief dat je haar wat gestuurd hebt.

@:Kaatje1 waar haal je het vandaan, een capibara _O-

Ik heb nog AH moestuintjes van 2 of 3 jaar geleden liggen :') ik heb hier de ruimte niet om wortels of courgettes te kweken. De bloemetjes en de sla/kiemen-achtige dingen heb ik wel gekweekt. Waarschijnlijk is het zaad ook niet goed meer.

Ik ben zonet door een oerwoud aan online tools heen geploegd op zoek naar iets wat berekeningen voor me kan doen. De gedownloade versie is een duur programma, maar hier en daar hebben universiteiten dan een oud webservertje draaien dat zo'n taak dan ook voor je kan doen. De websites zien eruit om van te huilen. (C) 2002. Mintgroen met zwarte Comic Sans, en de helft van de links kapot. _O-
Maar ik lijk iets gevonden te hebben wat werkt, en waarvan zelfs erbij staat hoe je het moet gebruiken *G*
Capibara die alleen op de achterste poten liep ook nog. :D

Ik zie het helemaal voor me, in jou huis een courgetteplant _O- Heb je een kapmes nodig als je na een lang weekend weg thuis komt om je bed te vinden.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 april 2021 @ 15:10:25 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198916209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind dat hele AstraZeneca-gedoe raarder en raarder worden. Waarom kunnen ze niet afgaan op het advies van de EMA, maar moet er nog iemand overheen van de Gezondheidsraad. :')
Wat een paniekgedoe. En iedereen moet er wat van vinden. Laat iemand nou gewoon die knoop doorhakken.
Ik stel voor een commissie op te richten die naar dit probleem moet gaan kijken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198916223
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Capibara die alleen op de achterste poten liep ook nog. :D

Ik zie het helemaal voor me, in jou huis een courgetteplant _O- Heb je een kapmes nodig als je na een lang weekend weg thuis komt om je bed te vinden.
_O-
En ik heb dus al een gatenplant die een rank van 6 meter heeft gemaakt. Die gaat nu heen en terug de boekenkast over. :') En dan nog twee ranken van allebei een meter of 4. Het blijft ook maar groeien _O-
pi_198916254
Ik schrijf jou als jou ipv jouw o|O
We have far more in common than that which devides us..
pi_198916359
Wat wij begrepen van alle (des)informatie: MnX hoeft geen papieren uitnodiging mee te nemen. Wèl een ingevulde gezondheidsverklaring en id.
De verklaring komt van internet, is anoniem. Zal nog wel een stempeltje op komen!?
En ik kan wachten op de post, op dit moment. Een jaar jonger, met dezelfde leeftijd.

En zo klungelen we verder in Nederland. w/

Een gatenplant van 6 ZES meter. En wat ik ook nog wilde zeggen is dat ik bewondering heb voor je doorzettingsvermogen wat betreft je studie _O_ @Tele6
pi_198916393
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind dat hele AstraZeneca-gedoe raarder en raarder worden. Waarom kunnen ze niet afgaan op het advies van de EMA, maar moet er nog iemand overheen van de Gezondheidsraad. :')
Wat een paniekgedoe. En iedereen moet er wat van vinden. Laat iemand nou gewoon die knoop doorhakken.
Of een vaccin wordt opgenomen in het NL vaccinatieprogramma, is een beslissing waarin de Gezondheidsraad, het RIVM en de minister van VWS een rol spelen:

- Het RIVM adviseert de Gezondheidsraad
- De Gezondheidsraad is dan weer het orgaan dat het ministerie van VWS adviseert.
- De minister neemt de beslissing

EMA/GBC beoordeelt vaccins op veiligheid en bepaalt op een middel geregistreerd mag worden. Is een onafhankelijk orgaan.

Dus eh ja, het is wat omslachtig, maar er zijn vaststaande protocollen/routes voor. :)

Althans, dat heb ik net gelezen, ik heb er verder geen verstand van. Whehe
pi_198916429
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:09 schreef AnneX het volgende:
Oh, dat is ook een leuke link van je!
Even onthouden en anders vraag ik nog eens erom 😉

@:Candaasje en dan doe je ook eens een examen? Veel werk om je voor te bereiden.
Succes!
Ja op het eind moet ik wel wat multiple choice vragen correct beantwoorden (20, 70% goed, dus het is allemaal niet zo heel spannend geloof ik) en ik heb daar 2 pogingen voor. Lukt dat niet, mag ik niet naar de training volgende week donderdag.
Die donderdag moet ik dan 2 uur oefenen met prikken ofzo, dunno, en dan word ik als het goed is als 'bekwaam' beoordeeld door een arts.
pi_198916846
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind dat hele AstraZeneca-gedoe raarder en raarder worden. Waarom kunnen ze niet afgaan op het advies van de EMA, maar moet er nog iemand overheen van de Gezondheidsraad. :')
Wat een paniekgedoe. En iedereen moet er wat van vinden. Laat iemand nou gewoon die knoop doorhakken.
Ik hoop dat er snel wat duidelijkheid komt.
Ik las dat het in België in ieder geval nog niet zeker is, of mensen onder de 60e nog hun 2e prik krijgen.
Zou ik toch wel heel jammer vinden voor mijn ouders als dat straks hier ook het geval is.
  donderdag 8 april 2021 @ 16:18:35 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198917304
*O* PC onderdelen binnen *O*

Eerste eigen nieuwe pc sinds 2010 :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198917369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 16:18 schreef fietsie het volgende:
*O* PC onderdelen binnen *O*

Eerste eigen nieuwe pc sinds 2010 :P
Zit-ie al in elkaar? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 8 april 2021 @ 16:24:32 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198917384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 16:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zit-ie al in elkaar? :P
5 minuten bezig... Behuizing uitgepakt, en de voeding ligt klaar....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198917708
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 16:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

5 minuten bezig... Behuizing uitgepakt, en de voeding ligt klaar....
:D Wat voor specs krijgt dit game-monster? :P

Ik heb een laptop met een i7 en 16 GB maar hij is toch niet optimaal voor games :+ Dus misschien moet ik er ook maar aan geloven om een fatsoenlijke machine te bouwen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198917813
ok, ik dacht dat dit een 1 april grap was, maar het is echt _O-
Nieuwe gaming technologie, waarbij je bepaalde hatespeak kan filteren. Je kan kiezen tussen 'none, some, most, all' als filter voor allerlei dingen als white nationalism, name calling, racism, sexually explicit language, lgbtq+ hate etc. En je hebt dan sliders, dus dat je dan denkt: vandaag geen sexually explicit language, een beetje racism en gimme all the name calling. Oh ja, 'the N-word' kan je niet doseren, dat is off or on _O-


Ik denk nog steeds dat Bleep (want zo heet het systeem) 1 april uitgebracht had moeten worden :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198918209
Vanavond is het snacktijd *O* Zoete-aardappelfrietjes op verzoek en daarbij een garnalenkroket van krokettenkunst :9

Maar ik mag wel achter in de tuin frituren van G :P Niet binnen :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198918238
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 16:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Wat voor specs krijgt dit game-monster? :P

Ik heb een laptop met een i7 en 16 GB maar hij is toch niet optimaal voor games :+ Dus misschien moet ik er ook maar aan geloven om een fatsoenlijke machine te bouwen :P
Je kunt rustig aan doen, de grafische kaarten zijn toch nog moeilijk/ niet leverbaar en stervensuur :+
pi_198918294
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je kunt rustig aan doen, de grafische kaarten zijn toch nog moeilijk/ niet leverbaar en stervensuur :+
Das waar :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 8 april 2021 @ 17:38:17 #249
63722 z80
I fink you freaky
pi_198918336
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je hebt een test in de week gratis toch?
Net zoveel gratis testen als ik wil. Met als enige beperking, slechts 1 per dag.
Nadeel van het testen is wel een loopneus :(

Edit.
Indien dit niet het geval zou zijn had de werkgever deze kosten overgenomen. Het zijn kosten waar ik als werknemer niets aan kan doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 8 april 2021 @ 17:40:44 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198918355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond is het snacktijd *O* Zoete-aardappelfrietjes op verzoek en daarbij een garnalenkroket van krokettenkunst :9

Maar ik mag wel achter in de tuin frituren van G :P Niet binnen :+
Ha ha pussy whipped!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 april 2021 @ 17:51:19 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198918462
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 16:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Wat voor specs krijgt dit game-monster? :P

Ik heb een laptop met een i7 en 16 GB maar hij is toch niet optimaal voor games :+ Dus misschien moet ik er ook maar aan geloven om een fatsoenlijke machine te bouwen :P
Ryzen 7 PRO 4750G
Asus ROG STRIX B550-I GAMING
16Gb DDR4-3200
512Gb PCIe-NVME M.2 ssd

En dan in een compact kastje, zwart met rood

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198918546
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ha ha pussy whipped!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het vast gemist, maar wat heeft Miep haar droomstaaf haar en jullie aan uitslag opgeleverd?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 8 april 2021 @ 18:04:39 #253
63722 z80
I fink you freaky
pi_198918672
Doos bonsbons van de aldi is leeg. Was de versie uit de koeling. Smaakte best voor een keertje. Maar daar zal het waarschijnlijk ook bij blijven. Dan liever een plak goede chocolade.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 8 april 2021 @ 18:06:53 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198918693
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb het vast gemist, maar wat heeft Miep haar droomstaaf haar en jullie aan uitslag opgeleverd?
Volledig Covid vrij :+

Helaas ik nu wel ziek op bed maar dat is dan toch wat anders
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198918697


Bier van de maand in Meerssen *O*
  donderdag 8 april 2021 @ 18:07:34 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198918704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:07 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Bier van de maand in Meerssen *O*
Gaaf!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198918719
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Volledig Covid vrij :+

Helaas ik nu wel ziek op bed maar dat is dan toch wat anders
Tja... hoe moet ik hier nu op reageren?

*O* -O- *O* -O- *O* -O- *O* -O- *O* -O-

Past wel, denk ik :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198918725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:07 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Bier van de maand in Meerssen *O*
Provincie met smaak, dit B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198918745
quote:
14s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Provincie met smaak, dit B-)
Zeker ^O^
pi_198918755
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:40 schreef Molo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 8 april 2021 @ 18:12:19 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198918760
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tja... hoe moet ik hier nu op reageren?

*O* -O- *O* -O- *O* -O- *O* -O- *O* -O-

Past wel, denk ik :+
Ergens had het ook prima geweest als het wel Covid maar niet verder ziek was geweest. Hadden we dat maar alvast gehad :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198918764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ryzen 7 PRO 4750G
Asus ROG STRIX B550-I GAMING
16Gb DDR4-3200
512Gb PCIe-NVME M.2 ssd

En dan in een compact kastje, zwart met rood

[ afbeelding ]
Maar 16 GB? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 8 april 2021 @ 18:12:39 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198918765
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198918766
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:07 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Bier van de maand in Meerssen *O*
Wat gaaf. Jullie zitten vast met een enorme grijns op de bank
We have far more in common than that which devides us..
pi_198918770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:07 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Bier van de maand in Meerssen *O*
Tof :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198918834
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat gaaf. Jullie zitten vast met een enorme grijns op de bank
:Y het blijft toch echt wel heel bijzonder om zo te zien
pi_198918878
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Ergens had het ook prima geweest als het wel Covid maar niet verder ziek was geweest. Hadden we dat maar alvast gehad :+
Snap ik. Lekker thuis rondhangen, lui zijn. Af en toe een uurtje remote werken :P

En een poos extragratizzzzzz immuun zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 8 april 2021 @ 18:24:22 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198918953
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Snap ik. Lekker thuis rondhangen, lui zijn. Af en toe een uurtje remote werken :P

En een poos extragratizzzzzz immuun zijn.
Dat had hier dan toch iets anders gelopen vrees ik

Maar dat laatste idd ja

En prik gaat ook niet meer door voor jou en mij hoor ik net. Bummer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198918984
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat had hier dan toch iets anders gelopen vrees ik

Maar dat laatste idd ja

En prik gaat ook niet meer door voor jou en mij hoor ik net. Bummer
Tweede is eruit gehaald? Of doen ze helemaal geen AZ meer?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198919142
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tweede is eruit gehaald? Of doen ze helemaal geen AZ meer?
Als je de eerste hebt gehad dan de tweede ook AZ. Maar binnen nu en ruim 3 maanden moet ik een ander :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198919194
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als je de eerste hebt gehad dan de tweede ook AZ. Maar binnen nu en ruim 3 maanden moet ik een ander :?
Jij zit net in het vacuüm inderdaad. Hopelijk snel duidelijkheid.

Ik zou het vreemd vinden als ze mijn tweede prik gaan afzeggen ivm de bijwerkingen. De eerste heb ik overleefd, denk dat het met de tweede dan ook wel goed gaat komen. En nu hebben ze er toch zat over :')

Als blijkt dat een tweede prik niks toevoegt aan de werking, en het vaccinatie paspoort netjes geregeld wordt, dan is het een ander verhaal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 8 april 2021 @ 18:50:30 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198919305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als je de eerste hebt gehad dan de tweede ook AZ. Maar binnen nu en ruim 3 maanden moet ik een ander :?
Er zijn al per ongeluk proeven gedaan met twee verschillende vaccins in Nederland (oeps, verkeerde vaccin gegeven als tweede). Dat lijkt nu nog iig geen nadelen op te leveren maar weet niet zoveel over de voordelen ervan.

Zou best nog een optie kunnen zijn

Er is door de GR aangeraden te stoppen met AZ onder de 60, niet bedacht (nog) wat een gebeurt als je er al eentje gehad hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 april 2021 @ 18:51:52 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198919329
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tweede is eruit gehaald? Of doen ze helemaal geen AZ meer?
Helemaal niet meer onder de 60, is advies van de GR maar geen reden om aan te nemen dat overheid advies niet gaat overnemen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198919386
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Helemaal niet meer onder de 60, is advies van de GR maar geen reden om aan te nemen dat overheid advies niet gaat overnemen
Jij zit dicht bij het vuur, maar NOS zegt wat anders
quote:
Mensen die al een eerste inenting hebben gehad met het AstraZeneca-vaccin krijgen als het aan de raad ligt de mogelijkheid om nog een tweede prik te halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198919404
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Er zijn al per ongeluk proeven gedaan met twee verschillende vaccins in Nederland (oeps, verkeerde vaccin gegeven als tweede). Dat lijkt nu nog iig geen nadelen op te leveren maar weet niet zoveel over de voordelen ervan.

Zou best nog een optie kunnen zijn

Er is door de GR aangeraden te stoppen met AZ onder de 60, niet bedacht (nog) wat een gebeurt als je er al eentje gehad hebt.
Was daarvan in de UK niet een officiële test van? Tijd geleden al hoorde ik zoiets op bbc nieuws.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 8 april 2021 @ 18:59:57 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198919442
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij zit dicht bij het vuur, maar NOS zegt wat anders
[..]

Ik zit niet dicht bij de Gezondheidsraad :P

Afwachten maar *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 april 2021 @ 19:06:23 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198919545
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was daarvan in de UK niet een officiële test van? Tijd geleden al hoorde ik zoiets op bbc nieuws.
Ja daar gingen ze idd ook mee testen

Heb het verder niet gevolgd maar klinkt wel interessant

In Nederland wordt ook onderzoek gedaan en loopt ontwikkeling richting neusspray vaccins. Heel benieuwd wat dat brengt, maar is langere termijn neem ik aan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198919560
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij zit dicht bij het vuur, maar NOS zegt wat anders
[..]

Wanneer staat jouw tweede gepland? Zou mooi zijn als ze uitvinden wat de reden is en die kunnen omzeilen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198919576
O
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja daar gingen ze idd ook mee testen

Heb het verder niet gevolgd maar klinkt wel interessant

In Nederland wordt ook onderzoek gedaan en loopt ontwikkeling richting neusspray vaccins. Heel benieuwd wat dat brengt, maar is langere termijn neem ik aan
ver die neusspray hoorde ik vanochtend is op het nieuws. Ze gaan wel binnenkort met proeven op mensen beginnen begreep ik. Maar wanneer binnenkort is werd niet duidelijk, vast niet maandag of zo :D
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 8 april 2021 @ 19:10:54 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198919611
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
O
[..]

ver die neusspray hoorde ik vanochtend is op het nieuws. Ze gaan wel binnenkort met proeven op mensen beginnen begreep ik. Maar wanneer binnenkort is werd niet duidelijk, vast niet maandag of zo :D
Mocht het een cyclisch terugkerende vaccinatie worden is dit wel een supermooie stap voor komende jaren

Als ze dat kunnen combineren met griepvaccinatie helemaal. Gewoon spuitje in je neus bij de huisarts. Hoppa, klaar _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 april 2021 @ 19:14:25 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_198919680
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Mocht het een cyclisch terugkerende vaccinatie worden is dit wel een supermooie stap voor komende jaren

Als ze dat kunnen combineren met griepvaccinatie helemaal. Gewoon spuitje in je neus bij de huisarts. Hoppa, klaar _O_
Combineren? Van de melkkoe een paar uiers er af knippen? Dat is het zelfde als de kip met de gouden eieren slachten. Gaat niet gebeuren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:22:37 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198919826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:14 schreef z80 het volgende:

[..]

Combineren? Van de melkkoe een paar uiers er af knippen? Dat is het zelfde als de kip met de gouden eieren slachten. Gaat niet gebeuren.
Qua uitvoering :P

Als beide producten door je neus gejast kunnen worden bij de huisarts scheelt dat veel gedoe en geld

Product zal niet gecombineerd worden nee. Kan niet makkelijk en idd financieel niet aantrekkelijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198919833
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Mocht het een cyclisch terugkerende vaccinatie worden is dit wel een supermooie stap voor komende jaren

Als ze dat kunnen combineren met griepvaccinatie helemaal. Gewoon spuitje in je neus bij de huisarts. Hoppa, klaar _O_
Links de ene rechts de ander. Ik ben voor :Y
Lekker gegeten. Knolselderijsoep met wat uitgebakken chorizo en een broodje
We have far more in common than that which devides us..
pi_198919955
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wanneer staat jouw tweede gepland? Zou mooi zijn als ze uitvinden wat de reden is en die kunnen omzeilen
Begin mei. Spanningh ende senshaatsie *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198919975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:14 schreef z80 het volgende:

[..]

Combineren? Van de melkkoe een paar uiers er af knippen? Dat is het zelfde als de kip met de gouden eieren slachten. Gaat niet gebeuren.
Ik las wat snel en combineerde vaccinatie met uiers afknippen *cringe*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198920001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
O
[..]

ver die neusspray hoorde ik vanochtend is op het nieuws. Ze gaan wel binnenkort met proeven op mensen beginnen begreep ik. Maar wanneer binnenkort is werd niet duidelijk, vast niet maandag of zo :D
Zou ook sneu zijn voor Candaas die nu ijverig aan het studeren is ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198920028
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Begin mei. Spanningh ende senshaatsie *O*
Ik ga maar eens kijken hoe ik op papendal kan komen. Is grotendeels gesloten dus ook minder bussen (enkele busreis is 35 min)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:30:41 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198920033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:14 schreef z80 het volgende:

[..]

Combineren? Van de melkkoe een paar uiers er af knippen? Dat is het zelfde als de kip met de gouden eieren slachten. Gaat niet gebeuren.
Doorgaans heeft een koe maar één uier ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198920093
Ik las gister dat ze verwachten die neusspray eind '22 op de markt te kunnen brengen (als de proeven op mensen goed gaan uiteraard). Dus dat duurt nog wel even..

Ik keek vandaag met makelaar bij een appartement. Prima appartement, hoor, maar ik vind de markt echt compleet doorgedraaid. Nog meer dan ik al dacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil er gokken welk bedrag de makelaar zegt dat ik moet bieden als ik 'm wil hebben?
pi_198920228
Meh, ik had thuis uiteten voor m'n vriend. Maar dit was de eerste keer dat we lichtelijk teleurgesteld waren. Gewoon niet echt denderende smaken. Wel netjes en leuk ingepakt allemaal, maar normaal ben ik wel enthousiaster.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:40:04 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198920250
5 ton
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198920278
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las gister dat ze verwachten die neusspray eind '22 op de markt te kunnen brengen (als de proeven op mensen goed gaan uiteraard). Dus dat duurt nog wel even..

Ik keek vandaag met makelaar bij een appartement. Prima appartement, hoor, maar ik vind de markt echt compleet doorgedraaid. Nog meer dan ik al dacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil er gokken welk bedrag de makelaar zegt dat ik moet bieden als ik 'm wil hebben?
Ik vond de huizenmarkt 3 jaar geleden toen ik een huis kocht al verschrikkelijk, maar tegenwoordig snap ik er helemaal niets meer van. Vriendin van me heeft 8 jaar geleden een huis iets onder de 120k gekocht. Nu met een ton overwaarde verkocht. Dat is toch niet meer normaal. Dat was juist een 'budget' woning, hoe moet een alleenstaande starter nu nog een huis kopen.
pi_198920285
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las gister dat ze verwachten die neusspray eind '22 op de markt te kunnen brengen (als de proeven op mensen goed gaan uiteraard). Dus dat duurt nog wel even..

Ik keek vandaag met makelaar bij een appartement. Prima appartement, hoor, maar ik vind de markt echt compleet doorgedraaid. Nog meer dan ik al dacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil er gokken welk bedrag de makelaar zegt dat ik moet bieden als ik 'm wil hebben?
Zmg ik val al achterover van de startprijs :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198920297
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las gister dat ze verwachten die neusspray eind '22 op de markt te kunnen brengen (als de proeven op mensen goed gaan uiteraard). Dus dat duurt nog wel even..

Ik keek vandaag met makelaar bij een appartement. Prima appartement, hoor, maar ik vind de markt echt compleet doorgedraaid. Nog meer dan ik al dacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil er gokken welk bedrag de makelaar zegt dat ik moet bieden als ik 'm wil hebben?
350?
Maar mijn hemel wat een geld. Mijn appartement is net zo groot en een stuk goedkoper (maar niet in Utrecht inderdaad)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198920475
400k.
Ik herhaal.
400k.
:') |:( -O- :'( :o 8)7

Dat is dus waarom m'n nieuwbouwproject 2700 inschrijvingen had. Daar was een eengezinswoning van 110m2 364k (moest nog wel keuken en vloer en wandafwerking etc bij dan natuurlijk maar dan nog!). Ik ga maar gewoon elke week de makelaar bellen of er nog iemand is afgehaakt en ondanks dat ik niet geloof, God op m'n blote knietjes smeken me daar toch een huis toe te wijzen.. er waren er maar 6, dus ik moet heel hard smeken denk ik :+

Zonde van het thuis uiteten @Myraela!
pi_198920638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:40 schreef Myraela het volgende:

Ik vond de huizenmarkt 3 jaar geleden toen ik een huis kocht al verschrikkelijk, maar tegenwoordig snap ik er helemaal niets meer van. Vriendin van me heeft 8 jaar geleden een huis iets onder de 120k gekocht. Nu met een ton overwaarde verkocht. Dat is toch niet meer normaal. Dat was juist een 'budget' woning, hoe moet een alleenstaande starter nu nog een huis kopen.
Mijn neefje kocht 3 jaar geleden een opknappertje: rijtjeshuis (type 'kleine woningbouw eengezinswoning uit de jaren '60') voor 98.000. Ongeveer 20k aan geklust. Afgelopen maand verkocht voor 2 ton 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 april 2021 @ 19:55:30 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_198920652
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Doorgaans heeft een koe maar één uier ;)
Bij een melkkoe van de overheid of bigfarma heb je niet genoeg een 4 spenen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198920728
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las gister dat ze verwachten die neusspray eind '22 op de markt te kunnen brengen (als de proeven op mensen goed gaan uiteraard). Dus dat duurt nog wel even..

Ik keek vandaag met makelaar bij een appartement. Prima appartement, hoor, maar ik vind de markt echt compleet doorgedraaid. Nog meer dan ik al dacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil er gokken welk bedrag de makelaar zegt dat ik moet bieden als ik 'm wil hebben?
Ondiep :D
In de laan van Sjartreuse mag je voor 580 vast wonen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198920792
.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:49 schreef vlindertje89 het volgende:
400k.
Ik herhaal.
400k.
:') |:( -O- :'( :o 8)7
Met eigen parkeerplaats en berging?
Kan me niet voorstellen dat je dat voor zo weinig geld krijgt :p
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198920810
quote:
11s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik las wat snel en combineerde vaccinatie met uiers afknippen *cringe*
Voel jij dan ook je tepels?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 april 2021 @ 20:02:02 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198920819
quote:
11s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Voel jij dan ook je tepels?
Alle drie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')