Neem nog wat rumkugeln.quote:
Wat is dit danquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:00 schreef suzi1 het volgende:
nog eentje, ook heel duidelijk
[ afbeelding ]
lijkt gewoon iets van rucola of zoquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:03 schreef mario390 het volgende:
deze dingen op de boord
zijn te groen vor chicoree
Boord?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:03 schreef mario390 het volgende:
deze dingen op de boord
zijn te groen vor chicoree
Ja, maar ze laat Nick het klaarmaken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:05 schreef mario390 het volgende:
is jill vor de puten Cordon toestandig?
om dat liese de waffeln bakkt
Vooral tijdens de paartijd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef Jockari het volgende:
Geluid van een kikker kan luid zijn, maar dan moet je het geluid eens horen hoe een brulkikker (stierkikker) te keer gaat. Bij ons in de streek een plaag.
Omg daar heb ik vroeger letterlijk van wakker gelegen.....en eer dat ik wist wat voor geluid het was....jaren verder!quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef Jockari het volgende:
Geluid van een kikker kan luid zijn, maar dan moet je het geluid eens horen hoe een brulkikker (stierkikker) te keer gaat. Bij ons in de streek een plaag.
okequote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ze laat Nick het klaarmaken.
Nagerecht was oorspronkelijk voor Michel, maarja die is nu weg.
Die heb je vast in huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick eet er zo 20 zegt ieHoi ik ben Miep
Waar heb je die foto's vandaan dan? Zijn die photoshops van haarzelf, of hebben anderen dat gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[ afbeelding ]
Nick eet er zo 20 zegt ie
Waarom?quote:
van haar ig. ik heb er niks aangedaan, behalve kop erafquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar heb je die foto's vandaan dan? Zijn die photoshops van haarzelf, of hebben anderen dat gedaan?
Oh ok. Die is afgesloten en ik ga geen toegang vragen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
van haar ig. ik heb er niks aangedaan, behalve kop eraf
deswegen is zij trotzdem en vrouwquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zie jij niet dat zij siliconen breast platten habt?!
Jij bent ook zoń iemand die klaagt over off topic gaan. Ondertussen weet ik bijna alles waneer je boodschappen gaat doen en dat soort ellende.quote:
roll de quotes dat ik over ot klaagquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent ook zoń iemand die klaagt over off topic gaan. Ondertussen weet ik bijna alles waneer je boodschappen gaat doen en dat soort ellende.
Zullen we het gezellig houden vandaag jongens.....zuchtquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent ook zoń iemand die klaagt over off topic gaan. Ondertussen weet ik bijna alles waneer je boodschappen gaat doen en dat soort ellende.
Weet je zelf welquote:
zag je niet dat het stuk in die sleutelgat anders is dan dr halsquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Sandya is niet heel erg naturel meer ... maar no way dat ze een shemale is ..
Wat?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zag je niet dat het stuk in die sleutelgat anders is dan dr hals
en bij die bikini die rand langs schouder
nog steeds geen bewijs ... wellicht wil ze littekens verbergen oid.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Die is wel slimmer iddquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan vraag ik t mijn hond wel. die weet schijnbaar
ze heeft idd wel een erg hoog stemmetje. dus wie weet heb jij en mario gelijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
nog steeds geen bewijs ... wellicht wil ze littekens verbergen oid.
de zoekfunctie in FOK is niet handig genoemd om de quotes te rollenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan vraag ik t mijn hond wel. die weet schijnbaar
doe maar uit je hoofd dan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
de zoekfunctie in FOK is niet handig genoemd om de quotes te rollen
het zou wel een stunt zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft idd wel een erg hoog stemmetje. dus wie weet heb jij en mario gelijk
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet er zelf geen, maar ik vertrouw op Soury haar wijsheid.quote:
Oh mijn god.....ja ik moet lachen om deze nare opmerking maar jongens...iedereen komt hier voor de gezelligheid denk ik...quote:
??? Welke foto's gemist denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat is niet goed? is toch onherkenbaar. normaal plakte ik alleen neuzenquote:
Ja me neusquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh mijn god.....ja ik moet lachen om deze nare opmerking maar jongens...iedereen komt hier voor de gezelligheid denk ik...
Zoooo lekker. Vooral die witte !quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
borstplaat
voor wie wult
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is datquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jill maakt haar ogen elke dag schoon met een wattip......niet doen dus jongens want ze hoorde niets meer en de dokter haalde er allerlei zooi uit.....
Wat heeft dat er mee te maken ?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Poesjuh het volgende:
Nick gaat dit jaar nieuwe oordoppen kopen voor festivals............................................................... Covid -19 shhhh
Muhahhaha scherp! Misschien ivm zijn dj gedoe? Of miss was het ergens anders waar ze dit testten....ik nome het zelf een audicienquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ik me afvraag.. waarom ga je naar een audicien als je 30 bent, en blijkbaar een perfect gehoor hebt
dj oordoppen oid zou wel logisch zijn jaquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Muhahhaha scherp! Misschien ivm zijn dj gedoe? Of miss was het ergens anders waar ze dit testten....ik nome het zelf een audicien
Mooi verhaal en mee eens. Ik heb ook zeker gelachenquote:
Ja uiteraard! Maar ik bedoel meer van goh....ze weten echt niets van corona.....welke festivals nog jongens.....nick komt echt van een koude kermis thuis vrees ik met de world todayquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dj oordoppen oid zou wel logisch zijn ja
ja, maar het kan ook wel weer snel gaan richting de zomer / na de zomer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja uiteraard! Maar ik bedoel meer van goh....ze weten echt niets van corona.....welke festivals nog jongens.....nick komt echt van een koude kermis thuis vrees ik met de world today
het is ook het slechtste wat je kunt doen, beter met warm water spoelen onder de douche bvquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jill maakt haar oren elke dag schoon met een wattip......niet doen dus jongens want ze hoorde niets meer en de dokter haalde er allerlei zooi uit.....
Ik zou er geen hoop op vestigen...Er zijn allerlei 'nieuwe varianten' onderweg. Ik denk dat we allemaal wel beter weten tegen onze hoop in als we realistisch zijn...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ja, maar het kan ook wel weer snel gaan richting de zomer / na de zomer.
Wou eigenlijk een lachend gezichtje dat nee schudt 😀quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat is niet goed? is toch onherkenbaar. normaal plakte ik alleen neuzen
en 1 keer een balk
nvm zie je edit al
Ik denk sowieso een twist....hij mag fietsen in the white room voor een heeeeeeeeel groot bedrag. En dan mogen de bewoners kiezen of ze hem nog laten meedingen.....zoiets?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:25 schreef Ireth het volgende:
Op de IG van Michel staat nog niks vermeld over zijn exit.... zal er dan misschien tóch nog een twist zijn??
Lul dan niet zo domquote:
Ja die komt morgen weerquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:25 schreef Ireth het volgende:
Op de IG van Michel staat nog niks vermeld over zijn exit.... zal er dan misschien tóch nog een twist zijn??
Ja, dat was vrij dramatisch ... en pas het begin.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
D-reizen vandaag al failliet......trust me er gaan er nog veel komen
En wat moet dat hier?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
D-reizen vandaag al failliet......trust me er gaan er nog veel komen
Mijn festivalkaarten van juli 2020 zijn al 2x gecancelled en naar 2022 geplaatst dus of nick die nieuwe oordoppen nodig heeft dit jaar...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat was vrij dramatisch ... en pas het begin.
Ik vermoed de claim van TUI die deze week onder de rechter zou komen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoe kan je failliet gaan als je geen klanten hebt, en dus geen kosten hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die klanten hebben allemaal al betaald en willen nu geld terug.....en ja dat is opquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
spierengerol dusquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vermoed de claim van TUI die deze week onder de rechter zou komen.
Mensen blijven hun vaste kosten hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Maar dan ergert zich niemandquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / D-Reizen failliet verklaard Fok is meer dan Big Brother
De mods zijn zo leukquote:
inderdaad erg jammer dat Fok geen zoekfunctie heeft, heb het ook meerdere keren geprobeerd, maar werkt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
de zoekfunctie in FOK is niet handig genoemd om de quotes te rollen
google met site:forum.fok.nl werkt daarentegen wel erg goedquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad erg jammer dat Fok geen zoekfunctie heeft, heb het ook meerdere keren geprobeerd, maar werkt niet.
Ctrl + F werkt prima...alleen krijg je idd alle quotes en alle info die je niet wil ook....uiteraardquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad erg jammer dat Fok geen zoekfunctie heeft, heb het ook meerdere keren geprobeerd, maar werkt niet.
Ja is echt mishandeling levend snijden ze die eraf. Was jaren terug begin jaren tachtig eens op tv. Vrienden van ons aten die dingen regelmatig. Daarna nooit meerquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
Kikkerbillen is wreed. Ze snijden de poten af
Gewoon deur op slot draaien nu hij buiten is.quote:
Muhhaahahahha slecht maar klopt wel ja. De dames beseffen dat niet denk ik en ondergaan nick zijn steken onder water al de hele dag, ze moesten eens weten. Lijkt de 99% van ons volk wel, ze moesten een weten hoe sterk ze samen zijn....quote:
Nee hoor, werkt idd om de lichtwegen ed te openen. Ook als je verkouden bent, snij een ui open en leg deze naast je bed. Werkt top! Zei jill er ook bij net, dat het goed werkte..quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
Jill heeft met een ui geslapen omdat ze een oor ontsteking had. Die arts was ook uit de klei getrokken
Wauw weer wat geleerd...ik at ze al niet maar nu al helemaal niet meer. Thanks voor de info zielig..quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is echt mishandeling levend snijden ze die eraf. Was jaren terug begin jaren tachtig eens op tv. Vrienden van ons aten die dingen regelmatig. Daarna nooit meer
ja mag ook niet met een wattenstaafje daarmee duw je het inderdaad mee naar binnen ipv eruit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jill maakt haar oren elke dag schoon met een wattip......niet doen dus jongens want ze hoorde niets meer en de dokter haalde er allerlei zooi uit.....
heb je die kuikentjes weleens op de lopende band gezien? dan eet je ook nooit kip meerquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wauw weer wat geleerd...ik at ze al niet maar nu al helemaal niet meer. Thanks voor de info zielig..
ze hebben al gegeten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:41 schreef engine het volgende:
Doen ze de kook huisregel vandaag niet? Zie alleen Nick in de keuken.
wat moeten we zien op de fotos?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik had er 1 gezien die op pagina 13
Ja en kanker is weg met een armband met magneetjesquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt idd om de lichtwegen ed te openen. Ook als je verkouden bent, snij een ui open en leg deze naast je bed. Werkt top! Zei jill er ook bij net, dat het goed werkte..
Hmm Nick gaat nog een keer koken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inderdaad geen enkel bewijs dat ui op slijmvliezen werkt ..... none.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en kanker is weg met een armband met magneetjes
ik snap niet dat men die slachterijen nog steeds niet verboden hebben nu er supermarkten zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef suzi1 het volgende:
mensen zijn wat dat betreft smerige dierenmishandelaars
Oh ik heb het welees getest en dag erop was mn slijm gone! En we moeten ook huilen van uien dus het doet wel iets.......quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad geen enkel bewijs dat ui op slijmvliezen werkt ..... none.
vaste lasten, kantoren en personeelskosten die doorgaan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
En hoe denk je waar de supermarkten het vandaan halen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
ik snap niet dat men die slachterijen nog steeds niet verboden hebben nu er supermarkten zijn
De supermarkt betaalt de bodemprijs voor die slachterijen, supermarkten zijn het probleem juist met de kopersquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
ik snap niet dat men die slachterijen nog steeds niet verboden hebben nu er supermarkten zijn
ja gewoon borstvergroting en die andere nek foto zal waarschijnlijk een filter geweest zijn van app telefoon veel bijzonders is er niets te zienquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zie jij niet dat zij siliconen breast platten habt?!
sowwy .. was sarcasme modus vergeten aan te zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh ik heb het welees getest en dag erop was mn slijm gone! En we moeten ook huilen van uien dus het doet wel iets.......
Maar Jill zei erbij dat ze dit 1 nacht moest doen en daarna terugkomen om uit te spuiten ook. maar sommige cossers zijn eenzijdig in wat ze horen on stream waardoor het ineens bashen lijkt ipv cos...
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Momentje vlak na het vertrek van Michel ....ik denk ook dat er een twist volgt, die is nog niet haar huis .....![]()
De bewoners toosten op de finale - 6 april 2021.Hij zou in het hotel blijven als hij exit ging zei hij al eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
sowwy .. was sarcasme modus vergeten aan te zetten.
ik vond het allemaal wat raar. maar ik kijk daar vaak naar. vooral bij dragqueensquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja gewoon borstvergroting en die andere nek foto zal waarschijnlijk een filter geweest zijn van app telefoon veel bijzonders is er niets te zien
Rustig Suzi, niet laten opjagen. Doen we allemaal momenteel met Nick in zicht.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Jerrel heeft hotelkamers voor iedereen geregeld die regelneef.... 75 voor 2 man de kamer ivm finale...heel weirdquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zou in het hotel blijven als hij exit ging zei hij al eerder.
dzjedrol heeft 1 kamer geregeld en maakt er een darkroom vanquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jerrel heeft hotelkamers voor iedereen geregeld die regelneef.... 75 voor 2 man de kamer ivm finale...heel weird
Tarrel woond in AVeen ..wrom een Hotel kamer??quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jerrel heeft hotelkamers voor iedereen geregeld die regelneef.... 75 voor 2 man de kamer ivm finale...heel weird
Zou jij ze allemaal bij je thuis willen hebben?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tarrel woond in AVeen ..wrom een Hotel kamer??
Die kende iemand. Michel heeft ook een kamer geregeld via Naomi.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Voor dat soort ideeen moet je bij freak zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:53 schreef Poesjuh het volgende:
Filmpje terug gekeken en had het al live gezien ook.... BB zegt:
Proficiat, jullie zijn de 3 finalisten van BB, uiteraard kan er maar 1 winnen maar jullie zijn sowieso de helden van mijn experiment. Hoe kan Michel zich hier nu nog terug tussen wurmen? Ideëen?
Ik denk om vriendjes te maken met iedereen....finale weekend met zn allen in een hotel....quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tarrel woond in AVeen ..wrom een Hotel kamer??
Ja en Naomi via Jerrelquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die kende iemand. Michel heeft ook een kamer geregeld via Naomi.
heeft hij vast gevraagd , maar niemand wildequote:Op dinsdag 6 april 2021 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou jij ze allemaal bij je thuis willen hebben?
.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou jij ze allemaal bij je thuis willen hebben?
tjonge.....quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:56 schreef mario390 het volgende:
bevor liese jill geschrikkt
heeft,heb ik jill en keer op wc kreunen gehoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
z'n vriend zal 'm wel zat zijn ... kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.
lees ff terug
wrom mot Tarrel in een Hotel...
Jerrel liet doorschemeren dat zijn vriend zijn gedrag al jaren zat was, en hij drm beetje reflectie moest doen in BBquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
z'n vriend zal 'm wel zat zijn ... kan ik me voorstellen.
Dan moet he voorbereiden dat zij de laatste inwoner is van bb die je ziet hahaquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:45 schreef odie22 het volgende:
wat zal ik blij zijn als dat grote kleuterkind er uit is
• Natuurlijk weet Nick dat BB op VT4 (Play4) komt. Hoopt zo in de gratie van deze zender te komen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef Poesjuh het volgende:
Woestijnvissen, daar kijkt nick het liefst naar in tv programma's...
Liese kijkt graag waar/wie is de mol
Jill begint ineens 'gek' te doen, en ik hou ervan!!! Zonder Jill weet ik niet of ik nog keek....ik vermaak me echt met haar 92% energie haha
En en er ligt nog sloot water in de pan lekkere natte bende kan echt niet kokenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij bedoelde Jill witlof met ham en kaas uit de oven, maar Nick stooft het nu gewoon in een pan.
Kan misschien de tepels van zijn vriendin er in steken ?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Poesjuh het volgende:
Nick gaat dit jaar nieuwe oordoppen kopen voor festivals............................................................... Covid -19 shhhh
ook siliconequote:Op dinsdag 6 april 2021 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan misschien de tepels van zijn vriendin er in steken ?
Snotlof zoals ik vroeger op zondag kreeg te eten met een sauspapje heb zodra ik uit huis was nooit meer lof gekookt gegetenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En en er ligt nog sloot water in de pan lekkere natte bende kan echt niet koken
nah wat er nu gebeurd is naate toestandquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij bedoelde Jill witlof met ham en kaas uit de oven, maar Nick stooft het nu gewoon in een pan.
Ja vreselijk he ik lust het ook niet hoorquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snotlof zoals ik vroeger op zondag kreeg te eten met een sauspapje heb zodra ik uit huis was nooit meer lof gekookt gegeten
Bittere zooiquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snotlof zoals ik vroeger op zondag kreeg te eten met een sauspapje heb zodra ik uit huis was nooit meer lof gekookt gegeten
ik snap het niet?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
https://twitter.com/BBTEAM_NLN/status/1379481657259008001?s=19
Zo lekker professioneel die lui.
Dan had ik of vroegtijdig afgehaakt óf onder invloed van prozac/alcohol blijven kijken...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:59 schreef Jockari het volgende:
• Jill blijft voor mij de de topper van BB. Had er zo 16 in gestoken, en je had nog van alles gezien. Geacteerd of niet.
Hahaha. Ben wel benieuwd naar de beelden vanavondquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:10 schreef Tourniquet het volgende:
Jill en Liese over "de kus":
Jill: "Dat ga ik niet terugkijken, dat is één ding wat ik niet terug ga kijken"
Liese: "Waarom niet?"
Jill: "Ik weet het niet, ik denk dat ik dat moeilijk vind om het terug te zien"
Liese: "Dat moment?"
Jill: "Dat moment. Ook omdat ik weet dat mijn moeder het gaat zien"
Liese: "Maar het was toch geen erg moment?"
Jill: "Nee, dat is waar. Het was niet erg."
Liese: "Vond je het wel erg?"
Jill: "Nee"
[ afbeelding ]
Ik ook niet helemaal. Iets met die barbara, iets met Thomas. Iets dat Jill wint.quote:
Uitgekookt witloof is niet meer in (30 jaar geleden wel). Moet aangebakken zijn, tot iets gecaramelliseerd.quote:
Had wel meer actie gegeven.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had ik of vroegtijdig afgehaakt óf onder invloed van prozac/alcohol blijven kijken...
bij de vlees en kartoffel kann je niks fout makenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis niet te vreten ,die ogen van lies en jill![]()
Niek iets over zn Broer?? autist?
< half oor luisterd
. verder is de Groente vandaag
Heurluk
chef Niek heeft alweer een heerlijke maaltijd gefixst
wat een held
met weinig middelen en dan Tataaaaaaaaaaaaaaaa
smullen maar
Het is een kip cordon bleu, geen kalkoen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:13 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk heet dat puten-cordon bleu
Wie koopt er in hemelsnaam een Imac (of in verlengde een Iphone) ??? Veel te duur voor wat het doet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:15 schreef engine het volgende:
Heb je op een macbook ook sneltoetsen voor fok? Word gek van dit ding.
krieltjes waren al in een zakje en voorgekookt aangeleverdquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis niet te vreten ,die ogen van lies en jill![]()
Niek iets over zn Broer?? autist?
< half oor luisterd
. verder is de Groente vandaag
Heurluk
chef Niek heeft alweer een heerlijke maaltijd gefixst
wat een held
met weinig middelen en dan Tataaaaaaaaaaaaaaaa
smullen maar
Ja. J,K voor volgende/vorige bericht. Q voor quotequote:Op dinsdag 6 april 2021 20:15 schreef engine het volgende:
Heb je op een macbook ook sneltoetsen voor fok? Word gek van dit ding.
Ja ik nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie koopt er in hemelsnaam een Imac (of in verlengde een Iphone) ??? Veel te duur voor wat het doet.
Thanksquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. J,K voor volgende/vorige bericht. Q voor quote
is tochquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:19 schreef Silves het volgende:
Hi, is er geen live streams meer op Videoland? zijn ze gestopt..
Kanjer istquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:16 schreef Verida het volgende:
[..]
krieltjes waren al in een zakje en voorgekookt aangeleverd
kip cordon bleu ook al kant en klaar, gepaneerd en al
witlof heeft hij helemaal zelfstandig tot snot gekookt....
wat een chef
Uhm, je weet dat dat gewoon aan te passen is in de instellingen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik nietmaar heb even niet anders. Ding al bijna van het balkon gegooid omdat het scrollen op z'n kop gebeurd
Cringe!quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Hahaha. Ben wel benieuwd naar de beelden vanavond
En wat is het probleem?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geraldine, Peter en Jeroen de producent hebben finale overleg via zoom!
Peter waarschijnlijk volledig naakt, met zijn "ster" naar de camera, met gele kousen aan ? Zou kennen wij hem in belgië nochtans.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
ja ik ben nu op zoek naar het originele bericht. maar overleg kan toch evengoed zijn dat ze zgn stemmen aan het tellen zijn. of hoe bij wie wat te doen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, je weet dat dat gewoon aan te passen is in de instellingen?
Ze hebben er opgezet "finaleoverlegje".quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik ben nu op zoek naar het originele bericht. maar overleg kan toch evengoed zijn dat ze zgn stemmen aan het tellen zijn. of hoe bij wie wat te doen?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Peter waarschijnlijk volledig naakt, met zijn "ster" naar de camera, met gele kousen aan ? Zou kennen wij hem in belgië nochtans.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Peter waarschijnlijk volledig naakt, met zijn "ster" naar de camera, met gele kousen aan ? Zou kennen wij hem in belgië nochtans.
Huh waar komt dit vanaf misschien niet veel hongerquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
Jill eet al twee dagen haar avondeten niet op.
Is ze verliefd?![]()
Hier ook gewoon hoor via videolandquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier gewoon nog streams hoor
[ afbeelding ]
Ja, dus?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben er opgezet "finaleoverlegje".
Op de jongen die als beveilger ergens staat..quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
Is ze verliefd?![]()
ze zit de hele dag te vreten, die heeft geen trek meer 's avondsquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
Is ze verliefd?![]()
tis niet te doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:25 schreef Toweler het volgende:
[..]
Huh waar komt dit vanaf misschien niet veel honger
ik betal ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Betalen conjo
meuk loopt hier wel
Raaaaaaaar
quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:27 schreef Hznootje het volgende:
Er is volgens mij nog niet 1 RLS geweest waarbij je zo makkelijk met de poen naar buiten loopt..onvoorstelbaar wat een makkie was dit zeg
ik zie het ook echt niet, waar kan je uithalen dat jill wint. door de naam barbera??quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dus?
Lijkt me logisch dat de productie en redactie met de presentatoren van te voren het e.e.a. doornemen. Zou eerder vreemd zijn als ze dat niet doen.
Barbara is de eindredacteur.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zie het ook echt niet, waar kan je uithalen dat jill wint. door de naam barbera??
normaal zie ik iets wel, dacht ik..
liese zegt net dat ze buikramp heeft,quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
liese heeft wel gegeten
hoezo zall niet te eten zijn?
Nee joh, fabrieks cordon bleu van geperst kippenvlees, voorgekookte krieltjes van de supermarkt die nooit gaar worden en doorgekookte witlof, dan zou ik zelfs niet smakelijk etenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:33 schreef mario390 het volgende:
nik heeft 3 maanden gekokt ,en nu
zall het niet meer te eten zijn?
dann klopt wat met de oil of vett niet
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heet de kip van Jill ook niet Barbara?
dacht ik
Niks heeft 3 maanden watersaus gemaakt, heeft geen clue wat anders te maken.. vooral als het gezond moet voorstellen, maggi uit een blokje en chili in water ...Het was echt toch Michel wat een goeie maaltijd probeerde voor te schotelen..quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:33 schreef mario390 het volgende:
misschien is toch wat foutquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee joh, fabrieks cordon bleu van geperst kippenvlees, voorgekookte krieltjes van de supermarkt die nooit gaar worden en doorgekookte witlof, dan zou zelf ik niet smakelijk eten
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Momentje vlak na het vertrek van Michel ....ik denk ook dat er een twist volgt, die is nog niet haar huis .....![]()
De bewoners toosten op de finale - 6 april 2021.Ma seg, vergeet Nick dat hij goed kan liegen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt? nu?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:36 schreef suzi1 het volgende:
liese maakt al braakgeluiden. zegt genoeg he
Beetje kok voor in een bejaardentehuis, allemaal niet echt hoogstaand.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:33 schreef mario390 het volgende:
Ik versta uw logica niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
hij met de staafmixer, voor mensen met slikpropsquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:39 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Beetje kok voor in een bejaardentehuis, allemaal niet echt hoogstaand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |