Neem nog wat rumkugeln.quote:
Wat is dit danquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:00 schreef suzi1 het volgende:
nog eentje, ook heel duidelijk
[ afbeelding ]
lijkt gewoon iets van rucola of zoquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:03 schreef mario390 het volgende:
deze dingen op de boord
zijn te groen vor chicoree
Boord?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:03 schreef mario390 het volgende:
deze dingen op de boord
zijn te groen vor chicoree
Ja, maar ze laat Nick het klaarmaken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:05 schreef mario390 het volgende:
is jill vor de puten Cordon toestandig?
om dat liese de waffeln bakkt
Vooral tijdens de paartijd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef Jockari het volgende:
Geluid van een kikker kan luid zijn, maar dan moet je het geluid eens horen hoe een brulkikker (stierkikker) te keer gaat. Bij ons in de streek een plaag.
Omg daar heb ik vroeger letterlijk van wakker gelegen.....en eer dat ik wist wat voor geluid het was....jaren verder!quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef Jockari het volgende:
Geluid van een kikker kan luid zijn, maar dan moet je het geluid eens horen hoe een brulkikker (stierkikker) te keer gaat. Bij ons in de streek een plaag.
okequote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ze laat Nick het klaarmaken.
Nagerecht was oorspronkelijk voor Michel, maarja die is nu weg.
Die heb je vast in huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick eet er zo 20 zegt ieHoi ik ben Miep
Waar heb je die foto's vandaan dan? Zijn die photoshops van haarzelf, of hebben anderen dat gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[ afbeelding ]
Nick eet er zo 20 zegt ie
Waarom?quote:
van haar ig. ik heb er niks aangedaan, behalve kop erafquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar heb je die foto's vandaan dan? Zijn die photoshops van haarzelf, of hebben anderen dat gedaan?
Oh ok. Die is afgesloten en ik ga geen toegang vragen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
van haar ig. ik heb er niks aangedaan, behalve kop eraf
deswegen is zij trotzdem en vrouwquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zie jij niet dat zij siliconen breast platten habt?!
Jij bent ook zoń iemand die klaagt over off topic gaan. Ondertussen weet ik bijna alles waneer je boodschappen gaat doen en dat soort ellende.quote:
roll de quotes dat ik over ot klaagquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent ook zoń iemand die klaagt over off topic gaan. Ondertussen weet ik bijna alles waneer je boodschappen gaat doen en dat soort ellende.
Zullen we het gezellig houden vandaag jongens.....zuchtquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent ook zoń iemand die klaagt over off topic gaan. Ondertussen weet ik bijna alles waneer je boodschappen gaat doen en dat soort ellende.
Weet je zelf welquote:
zag je niet dat het stuk in die sleutelgat anders is dan dr halsquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Sandya is niet heel erg naturel meer ... maar no way dat ze een shemale is ..
Wat?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zag je niet dat het stuk in die sleutelgat anders is dan dr hals
en bij die bikini die rand langs schouder
nog steeds geen bewijs ... wellicht wil ze littekens verbergen oid.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Die is wel slimmer iddquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan vraag ik t mijn hond wel. die weet schijnbaar
ze heeft idd wel een erg hoog stemmetje. dus wie weet heb jij en mario gelijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
nog steeds geen bewijs ... wellicht wil ze littekens verbergen oid.
de zoekfunctie in FOK is niet handig genoemd om de quotes te rollenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan vraag ik t mijn hond wel. die weet schijnbaar
doe maar uit je hoofd dan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
de zoekfunctie in FOK is niet handig genoemd om de quotes te rollen
het zou wel een stunt zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft idd wel een erg hoog stemmetje. dus wie weet heb jij en mario gelijk
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
van haar ig. ik heb er niks aangedaan, behalve kop eraf
ik weet er zelf geen, maar ik vertrouw op Soury haar wijsheid.quote:
Oh mijn god.....ja ik moet lachen om deze nare opmerking maar jongens...iedereen komt hier voor de gezelligheid denk ik...quote:
??? Welke foto's gemist denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat is niet goed? is toch onherkenbaar. normaal plakte ik alleen neuzenquote:
Ja me neusquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh mijn god.....ja ik moet lachen om deze nare opmerking maar jongens...iedereen komt hier voor de gezelligheid denk ik...
Zoooo lekker. Vooral die witte !quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
borstplaat
voor wie wult
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is datquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jill maakt haar ogen elke dag schoon met een wattip......niet doen dus jongens want ze hoorde niets meer en de dokter haalde er allerlei zooi uit.....
Wat heeft dat er mee te maken ?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Poesjuh het volgende:
Nick gaat dit jaar nieuwe oordoppen kopen voor festivals............................................................... Covid -19 shhhh
Muhahhaha scherp! Misschien ivm zijn dj gedoe? Of miss was het ergens anders waar ze dit testten....ik nome het zelf een audicienquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ik me afvraag.. waarom ga je naar een audicien als je 30 bent, en blijkbaar een perfect gehoor hebt
dj oordoppen oid zou wel logisch zijn jaquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Muhahhaha scherp! Misschien ivm zijn dj gedoe? Of miss was het ergens anders waar ze dit testten....ik nome het zelf een audicien
Mooi verhaal en mee eens. Ik heb ook zeker gelachenquote:
Ja uiteraard! Maar ik bedoel meer van goh....ze weten echt niets van corona.....welke festivals nog jongens.....nick komt echt van een koude kermis thuis vrees ik met de world todayquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dj oordoppen oid zou wel logisch zijn ja
ja, maar het kan ook wel weer snel gaan richting de zomer / na de zomer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja uiteraard! Maar ik bedoel meer van goh....ze weten echt niets van corona.....welke festivals nog jongens.....nick komt echt van een koude kermis thuis vrees ik met de world today
het is ook het slechtste wat je kunt doen, beter met warm water spoelen onder de douche bvquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jill maakt haar oren elke dag schoon met een wattip......niet doen dus jongens want ze hoorde niets meer en de dokter haalde er allerlei zooi uit.....
Ik zou er geen hoop op vestigen...Er zijn allerlei 'nieuwe varianten' onderweg. Ik denk dat we allemaal wel beter weten tegen onze hoop in als we realistisch zijn...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ja, maar het kan ook wel weer snel gaan richting de zomer / na de zomer.
Wou eigenlijk een lachend gezichtje dat nee schudt 😀quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat is niet goed? is toch onherkenbaar. normaal plakte ik alleen neuzen
en 1 keer een balk
nvm zie je edit al
Ik denk sowieso een twist....hij mag fietsen in the white room voor een heeeeeeeeel groot bedrag. En dan mogen de bewoners kiezen of ze hem nog laten meedingen.....zoiets?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:25 schreef Ireth het volgende:
Op de IG van Michel staat nog niks vermeld over zijn exit.... zal er dan misschien tóch nog een twist zijn??
Lul dan niet zo domquote:
Ja die komt morgen weerquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:25 schreef Ireth het volgende:
Op de IG van Michel staat nog niks vermeld over zijn exit.... zal er dan misschien tóch nog een twist zijn??
Ja, dat was vrij dramatisch ... en pas het begin.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
D-reizen vandaag al failliet......trust me er gaan er nog veel komen
En wat moet dat hier?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
D-reizen vandaag al failliet......trust me er gaan er nog veel komen
Mijn festivalkaarten van juli 2020 zijn al 2x gecancelled en naar 2022 geplaatst dus of nick die nieuwe oordoppen nodig heeft dit jaar...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat was vrij dramatisch ... en pas het begin.
Ik vermoed de claim van TUI die deze week onder de rechter zou komen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoe kan je failliet gaan als je geen klanten hebt, en dus geen kosten hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die klanten hebben allemaal al betaald en willen nu geld terug.....en ja dat is opquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
spierengerol dusquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vermoed de claim van TUI die deze week onder de rechter zou komen.
Mensen blijven hun vaste kosten hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Maar dan ergert zich niemandquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / D-Reizen failliet verklaard Fok is meer dan Big Brother
De mods zijn zo leukquote:
inderdaad erg jammer dat Fok geen zoekfunctie heeft, heb het ook meerdere keren geprobeerd, maar werkt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
de zoekfunctie in FOK is niet handig genoemd om de quotes te rollen
google met site:forum.fok.nl werkt daarentegen wel erg goedquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad erg jammer dat Fok geen zoekfunctie heeft, heb het ook meerdere keren geprobeerd, maar werkt niet.
Ctrl + F werkt prima...alleen krijg je idd alle quotes en alle info die je niet wil ook....uiteraardquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad erg jammer dat Fok geen zoekfunctie heeft, heb het ook meerdere keren geprobeerd, maar werkt niet.
Ja is echt mishandeling levend snijden ze die eraf. Was jaren terug begin jaren tachtig eens op tv. Vrienden van ons aten die dingen regelmatig. Daarna nooit meerquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
Kikkerbillen is wreed. Ze snijden de poten af
Gewoon deur op slot draaien nu hij buiten is.quote:
Muhhaahahahha slecht maar klopt wel ja. De dames beseffen dat niet denk ik en ondergaan nick zijn steken onder water al de hele dag, ze moesten eens weten. Lijkt de 99% van ons volk wel, ze moesten een weten hoe sterk ze samen zijn....quote:
Nee hoor, werkt idd om de lichtwegen ed te openen. Ook als je verkouden bent, snij een ui open en leg deze naast je bed. Werkt top! Zei jill er ook bij net, dat het goed werkte..quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
Jill heeft met een ui geslapen omdat ze een oor ontsteking had. Die arts was ook uit de klei getrokken
Wauw weer wat geleerd...ik at ze al niet maar nu al helemaal niet meer. Thanks voor de info zielig..quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is echt mishandeling levend snijden ze die eraf. Was jaren terug begin jaren tachtig eens op tv. Vrienden van ons aten die dingen regelmatig. Daarna nooit meer
ja mag ook niet met een wattenstaafje daarmee duw je het inderdaad mee naar binnen ipv eruit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jill maakt haar oren elke dag schoon met een wattip......niet doen dus jongens want ze hoorde niets meer en de dokter haalde er allerlei zooi uit.....
heb je die kuikentjes weleens op de lopende band gezien? dan eet je ook nooit kip meerquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wauw weer wat geleerd...ik at ze al niet maar nu al helemaal niet meer. Thanks voor de info zielig..
ze hebben al gegeten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:41 schreef engine het volgende:
Doen ze de kook huisregel vandaag niet? Zie alleen Nick in de keuken.
wat moeten we zien op de fotos?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik had er 1 gezien die op pagina 13
Ja en kanker is weg met een armband met magneetjesquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt idd om de lichtwegen ed te openen. Ook als je verkouden bent, snij een ui open en leg deze naast je bed. Werkt top! Zei jill er ook bij net, dat het goed werkte..
Hmm Nick gaat nog een keer koken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inderdaad geen enkel bewijs dat ui op slijmvliezen werkt ..... none.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en kanker is weg met een armband met magneetjes
ik snap niet dat men die slachterijen nog steeds niet verboden hebben nu er supermarkten zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef suzi1 het volgende:
mensen zijn wat dat betreft smerige dierenmishandelaars
Oh ik heb het welees getest en dag erop was mn slijm gone! En we moeten ook huilen van uien dus het doet wel iets.......quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad geen enkel bewijs dat ui op slijmvliezen werkt ..... none.
vaste lasten, kantoren en personeelskosten die doorgaan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |