abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198872932


Tien onbekende Vlamingen, Gilles De Coster en met hen ook een klein miljoen mollenvangers, maken zich op voor De Mol 2021 in Duitsland!
Onderweg moeten de kandidaten slagen in zoveel mogelijk opdrachten, want alleen zo kunnen ze geld verdienen. Maar ze moeten elkaar vooral nauwkeurig in de gaten houden, want in hun midden huist een sluwe saboteur. De Mol. En die doet niets liever dan de groep tegenwerken.

[info]Afleveringen van het 9e seizoen De Mol zijn vanaf 21 maart 2021 elke zondagavond 21:30 terug te vinden op GoPlay.be.
Volg ook Café de Mol, gepresenteerd door Gilles van Bouwel en Elodie Ouedraogo. Samen met hun wekelijkse praatgasten en enthousiaste molloten pluizen ze, aansluitend aan de aflevering, allerhande theorieën uit.


[/info]

De Mol Vlaanderen is de oervader van alle buitenlandse versies van het programma. De eerste 3 seizoenen werden uitgezonden tussen 1998 en 2003 op de Vlaamse zender TV1, en werden gepresenteerd door Michiel Devlieger.
Na het doorlopende succes van WIDM in Nederland, hebben de Vlamingen in 2015 besloten (met tegenzin van de originele bedenkers) toch een doorstart te maken met het programma. Sindsdien wordt het uitgezonden op de Vlaamse zender Vier met Gilles de Coster als presentator.

[warning]Het nieuwe seizoen is vanaf 21 maart hier te zien: (gratis account maken en adblocker uitzetten)

Afleveringen van De Mol 2021: https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s9/
Afleveringen van Café De Mol: https://www.goplay.be/cafedemol

Bonustip 1: Met GemistDownloader kun je afleveringen downloaden via de site van Vier* zonder te hoeven registreren. *(werkt dit ook bij GoPlay?)
Bonustip 2: Als de stream moeilijk doet kun je de aflevering ook van deze SurfDrive downloaden.
[/warning]

Voorspel in onze prono elke week de Mol/winnaar/verliezer/afvaller, en win het Vlaamse Mol-bordspel! FOK! De Mol prono 2021


> [M.b.t. 'spoilers' in deze reeks] <

Laat ons weten wanneer je bent begonnen met de Vlaamse Mol! MOL / Wanneer ben jij De Mol (BE) gaan volgen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_198873014
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

In vergelijking met vorige seizoenen die ik heb gezien kan ik ook nog niet goed wennen aan deze groep. Ze zitten ofwel enorm hoog in mijn irritatiegrens (Jasmien, Samina, Philip, Sven), of ze zijn wat te kleurloos om echt indruk te maken (Katrien, Lennart, Noah, Annelotte, en ook Dami en Kevin waren niet echt uitgesproken). Ik denk dat als Jens behouden was gebleven in de groep, dat die dat groepsgevoel van o.a. Joeri twee jaar geleden wel meer hoog had gehouden. Hij leek mij in elk geval wel een smaakmaker te zijn, en die heb je ook wel nodig in een programma als dit.
Jasmien roept bij mij ook lichte irritatie op, met haar geschreeuw, maar ik vind Phillip wel sympathiek en grappig. Nadeel is wel dat Hij wel een beetje al te opvallend molt, of dat nu echt is of niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 6 april 2021 @ 12:04:15 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198878395
Even een overpeinzing mijnerzijds: Nu Noah eruit is vraag ik me toch af of er werkelijk een 'reservemol' zat in de groep aanvallers in aflevering 1.

Het zou organisatie-gewijs behoorlijk ingewikkeld zijn geweest om een eventuele reservemol net zo goed voor te bereiden op het spel als de eerste mol. Voor het verhaal en de gelijke kansen van degene die er in kwam was het natuurlijk wel noodzakelijk en briljant om het zo te brengen, maar ik twijfel nu toch zeer aan het waarheidsgehalte hiervan. Maar: zouden de makers het aandurven hier glashard over te liegen?

En als dit dus niet echt zo was, en de mol niet bang hoefde te zijn voor zijn/haar plaats in het spel kon de mol toch gewoon zijn best doen de opdracht zoveel mogelijk te laten mislukken en hoefde de mol ook niet per se in de derde linie te zitten in opdracht 1...

[ Bericht 4% gewijzigd door trui op 06-04-2021 12:22:50 ]
in de haak.
pi_198879042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:04 schreef trui het volgende:
Even een overpeinzing mijnerzijds: Nu Noah eruit is vraag ik me toch af of er werkelijk een 'reservemol' zat in de groep aanvallers in aflevering 1.

Het zou organisatie-gewijs behoorlijk ingewikkeld zijn geweest om een eventuele reservemol net zo goed voor te bereiden op het spel als de eerste mol. Voor het verhaal en de gelijke kansen van degene die er in kwam was het natuurlijk wel noodzakelijk en briljant om het zo te brengen, maar ik twijfel nu toch zeer aan het waarheidsgehalte hiervan. Maar: zouden de makers het aandurven hier glashard over te liegen?

En als dit dus niet echt zo was, en de mol niet bang hoefde te zijn voor zijn/haar plaats in het spel kon de mol toch gewoon zijn best doen de opdracht zoveel mogelijk te laten mislukken en hoefde de mol ook niet per se in de derde linie te zitten in opdracht 1...
2 seizoenen geleden hadden ze een mol die helemaal geen voorbereiding had, dus dit valt nog mee. :+
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 6 april 2021 @ 12:57:56 #5
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198879245
Weet ik, ik denk ook niet dat het onmogelijk is. Maar dit zijn wel de mensen die net niet door de selectie zijn gekomen, en het zou het geheel gewoon veel ingewikkelder maken, terwijl het niet echt nodig is.
in de haak.
pi_198879715
Mijn partner vind de groep ook niet zo leuk, ikzelf heb vooral moeite met die schreeuwlelijk van een Jasmien met haar grote mond.

Je merkt, helaas, dat net als in de NL versie de Corona toch wel degelijk zijn invloed op het programma heeft. Gilles moet afstandelijker zijn dan normaal en er worden maar heel sporadisch externe mensen gebruikt. Veel is er niet mogelijk, dus we zoomen net wat meer in op de groep. Tevens praten de meesten wel een woordje Duits, en 1 van de leuke dingen vaak is dat ze zich niet zomaar verstaanbaar kunnen maken.

Ik ben al heel blij dat ik hele goede en toffe opdrachten heb gezien tot nu toe. Inderdaad was gisteren wat minder, maar nog steeds 100x beter dan in NL. Het is een verademing dat ze ook kleine bedragen kunnen verdienen en niet zoals in NL direct alles kwijt zijn bij 1 misstap.
pi_198879966
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:04 schreef trui het volgende:
Even een overpeinzing mijnerzijds: Nu Noah eruit is vraag ik me toch af of er werkelijk een 'reservemol' zat in de groep aanvallers in aflevering 1.

Het zou organisatie-gewijs behoorlijk ingewikkeld zijn geweest om een eventuele reservemol net zo goed voor te bereiden op het spel als de eerste mol. Voor het verhaal en de gelijke kansen van degene die er in kwam was het natuurlijk wel noodzakelijk en briljant om het zo te brengen, maar ik twijfel nu toch zeer aan het waarheidsgehalte hiervan. Maar: zouden de makers het aandurven hier glashard over te liegen?

En als dit dus niet echt zo was, en de mol niet bang hoefde te zijn voor zijn/haar plaats in het spel kon de mol toch gewoon zijn best doen de opdracht zoveel mogelijk te laten mislukken en hoefde de mol ook niet per se in de derde linie te zitten in opdracht 1...
In Nederland is er een keer mol aangewezen zonder voorbereiding vooraf (Jon van Eerd), dus ik denk wel dat het goed mogelijk is. Het belangrijkste voordeel dat een mol heeft is dat hij voorkennis over een opdracht heeft. Natuurlijk is het ook fijn dat een mol het al een keer geoefend heeft, maar ook dat is niet onmogelijk om te doen met twee mollen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_198880053
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:04 schreef trui het volgende:
Even een overpeinzing mijnerzijds: Nu Noah eruit is vraag ik me toch af of er werkelijk een 'reservemol' zat in de groep aanvallers in aflevering 1.

Het zou organisatie-gewijs behoorlijk ingewikkeld zijn geweest om een eventuele reservemol net zo goed voor te bereiden op het spel als de eerste mol. Voor het verhaal en de gelijke kansen van degene die er in kwam was het natuurlijk wel noodzakelijk en briljant om het zo te brengen, maar ik twijfel nu toch zeer aan het waarheidsgehalte hiervan. Maar: zouden de makers het aandurven hier glashard over te liegen?

En als dit dus niet echt zo was, en de mol niet bang hoefde te zijn voor zijn/haar plaats in het spel kon de mol toch gewoon zijn best doen de opdracht zoveel mogelijk te laten mislukken en hoefde de mol ook niet per se in de derde linie te zitten in opdracht 1...
1 van de regels van het spel is dat wat gezegd wordt door Gilles altijd waar is. Als er gezegd wordt dat er een reservemol was, dan is dat zo. Dat is de enige houvast voor de kijker / kandidaten. We zullen aan het eind van de rit ook de ontmoeting wel terugzien en te horen krijgen wie de reservemol was.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 april 2021 @ 13:56:53 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198880078
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:04 schreef trui het volgende:
Even een overpeinzing mijnerzijds: Nu Noah eruit is vraag ik me toch af of er werkelijk een 'reservemol' zat in de groep aanvallers in aflevering 1.

Het zou organisatie-gewijs behoorlijk ingewikkeld zijn geweest om een eventuele reservemol net zo goed voor te bereiden op het spel als de eerste mol. Voor het verhaal en de gelijke kansen van degene die er in kwam was het natuurlijk wel noodzakelijk en briljant om het zo te brengen, maar ik twijfel nu toch zeer aan het waarheidsgehalte hiervan. Maar: zouden de makers het aandurven hier glashard over te liegen?

En als dit dus niet echt zo was, en de mol niet bang hoefde te zijn voor zijn/haar plaats in het spel kon de mol toch gewoon zijn best doen de opdracht zoveel mogelijk te laten mislukken en hoefde de mol ook niet per se in de derde linie te zitten in opdracht 1...
Ik denk dat twee mollen voorbereiden 0,1% toevoegt aan de moeilijkheidsgraad van het algehele organiseren van De Mol :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 april 2021 @ 13:59:55 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198880124
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:29 schreef GereDathan het volgende:
Mijn partner vind de groep ook niet zo leuk, ikzelf heb vooral moeite met die schreeuwlelijk van een Jasmien met haar grote mond.

Je merkt, helaas, dat net als in de NL versie de Corona toch wel degelijk zijn invloed op het programma heeft. Gilles moet afstandelijker zijn dan normaal en er worden maar heel sporadisch externe mensen gebruikt. Veel is er niet mogelijk, dus we zoomen net wat meer in op de groep. Tevens praten de meesten wel een woordje Duits, en 1 van de leuke dingen vaak is dat ze zich niet zomaar verstaanbaar kunnen maken.

Ik ben al heel blij dat ik hele goede en toffe opdrachten heb gezien tot nu toe. Inderdaad was gisteren wat minder, maar nog steeds 100x beter dan in NL. Het is een verademing dat ze ook kleine bedragen kunnen verdienen en niet zoals in NL direct alles kwijt zijn bij 1 misstap.
Nou ja, dat is ook een goed voorbeeld van waarom ik het niet zo erg vind dat er minder locals invloed hebben: in een land waarvan geen enkele deelnemer de taal ook maar een beetje kent en waar de locals nauwelijks Engels spreken, kan het zo gebeuren dat één deelnemer/groep toevallig net iemand treft die wel Engels spreekt. Gelijk een oneerlijk voordeel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:19:05 #11
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198880479
Oh ik wist niet dat het een regel was dat Gilles per definitie altijd de waarheid spreekt. Dan laat mijn gedachte maar voor wat ie was.
in de haak.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:45:28 #12
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198881007
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik denk dat twee mollen voorbereiden 0,1% toevoegt aan de moeilijkheidsgraad van het algehele organiseren van De Mol :P
hmm, het lijkt mij wel echt een heleboel extra werk, terwijl het dus niet echt strikt noodzakelijk was voor het verloop van het spel. (Maar het zou wel een beetje jammer zijn als die ontmoeting tussen de twee mollen niet echt heeft plaatsgevonden.)
in de haak.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 6 april 2021 @ 14:48:27 #13
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198881066
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:45 schreef trui het volgende:

[..]

hmm, het lijkt mij wel echt een heleboel extra werk, terwijl het dus niet echt strikt noodzakelijk was voor het verloop van het spel. (Maar het zou wel een beetje jammer zijn als die ontmoeting tussen de twee mollen niet echt heeft plaatsgevonden.)
Het is om de nieuwe kandidaat (Noah in dit geval) geen oneerlijk nadeel te geven. Dat had de jongen natuurlijk wel.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:54:31 #14
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198881193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:48 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Het is om de nieuwe kandidaat (Noah in dit geval) geen oneerlijk nadeel te geven. Dat had de jongen natuurlijk wel.
Ja, dit verhaal was echt onmisbaar voor deze opzet van het spel. Maar of het ook werkelijk zo is gegaan vroeg ik me nu dus af.
in de haak.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 april 2021 @ 16:09:13 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198882615
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:45 schreef trui het volgende:

[..]

hmm, het lijkt mij wel echt een heleboel extra werk, terwijl het dus niet echt strikt noodzakelijk was voor het verloop van het spel. (Maar het zou wel een beetje jammer zijn als die ontmoeting tussen de twee mollen niet echt heeft plaatsgevonden.)
Maar dat extra werk valt echt wel mee. Alles moet toch al gedaan worden om de Mol voor te bereiden, kleine moeite om dat soort dingen dan nog een dagje extra te doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:45:10 #16
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198883287
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:29 schreef GereDathan het volgende:
Tevens praten de meesten wel een woordje Duits, en 1 van de leuke dingen vaak is dat ze zich niet zomaar verstaanbaar kunnen maken.
De rennende dames Katrien en Jasmien in het Olympia park:
Dürfen wir von ihr ein Foto te trekken? _O-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 april 2021 @ 16:46:10 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198883301
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:45 schreef MadMaster het volgende:

[..]

De rennende dames Katrien en Jasmien in het Olympia park:
Dürfen wir von ihr ein Foto te trekken? _O-
Oh ja, dat kan in het Nederlands al niet fatsoenlijk (maar ja, Vlamingen), laat staan het Duits :D

Wel leuk :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_198893956
I'm postively god's favorite one
  woensdag 7 april 2021 @ 10:21:09 #19
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198895142
quote:
Dit is gewoon de beste aftershow die De Mol kan hebben :D _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  PR en moderator woensdag 7 april 2021 @ 11:58:12 #21
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198896045
quote:
Het is nog grappiger omdat ze allemaal Vlaams praten _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198896078
Vind deze wat minder dan de vorige 2.
Ik zie nu wel steeds Philipp de sekswerker en Jasmien de anti-vaxxer voor me tijdens het programma :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 7 april 2021 @ 21:10:04 #23
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198906065
Isn't it ironic, don't you think
pi_198907155
Zou Isidoor iets met het oranje scherm te maken kunnen hebben?

Kandidaag krijgt bij executie het oranje scherm. Kan 'Is ie door?' diegene dan redden door op de rode knop te drukken? :P
  woensdag 7 april 2021 @ 22:59:36 #25
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_198908596
Mijn persoonlijke theorie over Isidoor is dat het productieteam er tijdens de voorbereiding achter kwam dat het gebruikelijke familiebezoek dankzij Corona dit jaar niet mogelijk zal zijn (de kandidaten zitten de hele opnames in een eigen "bubbel" en daar gaan ze niet opeens 5 of 6 nieuwe personen voor 1 dag bijzetten) en dat daarom het idee kwam voor een huisdier dat mee reist zodat de deelnemers toch wat momenten kunnen pakken dat ze niet volledig met het spel bezig zijn.

Toen eenmaal voor een hond was gekozen zijn ze gaan brainstormen hoe ze die toch in een proef kunnen gebruiken. Dus ik denk dat de aflevering waarin Isidoor op de knop moet drukken de aflevering is waar normaal gesproken de familieleden langs komen (aflevering 5?)
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 23:10:39 #26
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198908800
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:50 schreef PicoMMP het volgende:
Zou Isidoor iets met het oranje scherm te maken kunnen hebben?

Kandidaag krijgt bij executie het oranje scherm. Kan 'Is ie door?' diegene dan redden door op de rode knop te drukken? :P
Die naam is sowieso niet toevallig lijkt me idd :P
pi_198910733
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:10 schreef noodgang het volgende:

[..]

Die naam is sowieso niet toevallig lijkt me idd :P
Scherp opgemerkt! :o :D
  donderdag 8 april 2021 @ 09:25:35 #28
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_198911706
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:10 schreef noodgang het volgende:

[..]

Die naam is sowieso niet toevallig lijkt me idd :P
Is er niet gewoon iemand die heel erg van speciaalbieren houdt en waarbij de La Trappe Isid'or zijn favoriet is? :P
  PR en moderator donderdag 8 april 2021 @ 12:02:31 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198913812
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:50 schreef PicoMMP het volgende:
Zou Isidoor iets met het oranje scherm te maken kunnen hebben?

Kandidaag krijgt bij executie het oranje scherm. Kan 'Is ie door?' diegene dan redden door op de rode knop te drukken? :P
Iets met ‘is ie door’ zie ik ook wel aankomen idd :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198914058
Ja er is sowieso iets met die naam, ook krijg je als je het omdraait ‘rood is ie’ en hij moet uiteindelijk op die rode knop drukken.
Ben benieuwd wat het uiteindelijk blijkt te zijn :)
pi_198914231
Ik vind de groep op zich wel okay, maar niet zo leuk als de vorige keer. De opdrachten zijn misschien ook niet zoals vorig jaar, maar goed, er zijn nu ook wel minder mogelijkheden. Toch nog altijd 100x beter dan de Nederlandse mol.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 8 april 2021 @ 18:59:01 #32
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_198919424
Dit komt uit de Mollengroep op Facebook. Zo knap gemaakt elke keer.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_198924201
Ik zit nu de eerste aflevering pas te bekijken, maar de eerste opdracht is natuurlijk episch. Heel sneu voor Jens en knap van Noa.

Paar keer al hardop gelachen: de knuffelopdracht en dan die blik van die gast die niet van knuffelen houdt :D
pi_198929787
Er zijn er meer van de Ideale Wereld. Ze hebben ook geinige van Temptation Island.


Ik stoor mij ook aan Jasmien, ik ga irl ook slecht op deze types.
Sven, Samina en Philip vind ik het seizoen wat kleur geven. Mensen als Annelotte, Lennart en in mindere mate Katrien een stuk minder.

Mijn gevoel zegt Sven, Philip of Annelotte, voor wat het waard is. De naam van de hond is inderdaad ook wel logisch, er zitten meerdere anagrammen in.

Verder wel weer toffe opdrachten hoor. Die carpool karaoke zou ik ook eens in het echt willen doen :+ Ze schoven goed hard tegen de wanden aan trouwens, niet te zuinig. Voor iemand die het had over veiligheid: er waren wel regels aan verbonden zo te zien: in eigen badje blijven en op de knieën blijven. En ze zullen er wel een beetje rekening mee hebben gehouden wie daar in ging.

En die klokkenopdracht: heerlijk hysterisch, zo’n winkel en vrijwel onmogelijk om die briefjes te vinden >:)

En het viel mij ook al op dat ook hier doorgaan belangrijker wordt dan het geld :{
pi_198963337
Wat duurt het op zondag lang hè voor we weer de nieuwe aflevering kunnen gaan kijken :+
pi_198965583
Het gaat weer beginnen :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 11 april 2021 @ 20:04:15 #37
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198965698
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:55 schreef Fred_B het volgende:
Het gaat weer beginnen :)
Die eerste opdracht _O-
Same shit, different day
SC hopper present
  PR en moderator zondag 11 april 2021 @ 20:13:17 #38
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198965797
Ik wacht weer braaf af :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198965851
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 20:13 schreef Moira het volgende:
Ik wacht weer braaf af :D
Ik wacht met je mee. Zal wel weer tegen 9.45 uur worden?
pi_198965887
quote:
88s.gif Op zondag 11 april 2021 20:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Die eerste opdracht _O-
Zeker een mooie voor de Nederlandse kijker :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 11 april 2021 @ 20:32:54 #41
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198966065
We kunnen niet fout gaan :')
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 11 april 2021 @ 20:41:06 #42
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198966173
Deze opdracht, zo tof bedacht wel _O_
Same shit, different day
SC hopper present
pi_198966716
Hoe laat te zien voor de Nederlanders ? Ik dacht 21:15u ? -O-
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_198966731
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe laat te zien voor de Nederlanders ? Ik dacht 21:15u ? -O-
21.30 uur dacht ik......
pi_198966740
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe laat te zien voor de Nederlanders ? Ik dacht 21:15u ? -O-
Iets voor 21:30 meestal.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 11 april 2021 @ 21:22:30 #46
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198966747
21:20 was de bedoeling dacht ik, maar hij is er nog niet :(
pi_198966748
Ok sorry, 21:30u *O*
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_198966764
Gelukkig zijn we niet zo ongeduldig...... :')
  Redactie Sport / Supervogel zondag 11 april 2021 @ 21:24:37 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198966775
21.18 vorige week. Maar zal dus wel zo komen.
  zondag 11 april 2021 @ 21:25:38 #50
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198966792
Psychologische mindfuck
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')