abonnement Unibet Coolblue
pi_198861000
pi_198861028
Maar dit dus:

quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 10:10 schreef Myraela het volgende:
Vega gourmet. :D En vega shoarma.
Ik maak er niet allemaal groente-opties voor ofzo. Koop gewoon zo'n bakje met vega gourmet mini's. Dat is ook perfect voor één persoon, dus ook fijn om mee te nemen als ik bij iemand anders gourmet.
  maandag 5 april 2021 @ 10:17:30 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_198861077
Laatste stukje paasstol is op. Paaseitjes waren halverwege de week reeds op. Nu weer terug naar het normale vreet ritme. Zo de eend uit de vriezer halen voor bij de zuurkool vanmiddag. Verder een ton was weggwerken en bed opmaken. En mocht het straks nog droog worden een rondje lopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 5 april 2021 @ 10:36:33 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198861311
Heerlijk zo vlakbij kamperen, half uurtje rijden en nu alweer thuis en bijna alles opgeruimd. *O*

Net even snel lunch gehaald bij de jumbo en een doos roombroodjes uit de grabbel bak *O*
pi_198861528
Ideaal gjcoel!

Wij gaan net voor Koningsdag kamperen, uurtje rijden, dus ook dikke prima :)

Hier nog een beetje een combinatie van gezond eten/ ongezond eten. Merkte dat ik na zaterdag toch wat last kreeg, dus weer even wat minderen in de suikerssss en hoeveelheden. (ondanks dat we ook gewoon dingen hebben gegeten zoals linzensoep en bulgur, dus het was niet enkel een vreetfestijn, maar toch net wat teveel stol/frisdrank/sinaasappelsap/chips etc. op )
pi_198861708
Ik kreeg gisteren een boeket en die heb net half kaal geplukt door de bloemen eruit te halen die ik kan drogen. :D Nu staat er nog een troosteloos boeketje met de bloemen die niet goed te drogen zijn en wat bladeren. :')
pi_198861798
Candaas, ben je nou verhuisd of iets?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198862054
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:13 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg gisteren een boeket en die heb net half kaal geplukt door de bloemen eruit te halen die ik kan drogen. :D Nu staat er nog een troosteloos boeketje met de bloemen die niet goed te drogen zijn en wat bladeren. :')
Steek er wat tulpen of narcissen tussen?

Nou, eieren zoeken buiten was snel voorbij met dit weer! -O-

En nog een reactie op gister:
@ Future Fairy Tale hebben de buren ook geen internet etc? Of ben jij dan de enige met een kapotte kabel? Misschien mag je even bij de buren anders...

@Jägertrut wat een prachtige naturel geschilderde eitjes maakten de jongens _O_ en dan de vragen erbij.

@dancing Phoebe wat een prettige bijkomstigheid dat de families elkaar positief beïnvloeden!

En @gcjoel dat was een snel weekendje kamperen en fietsen. Hoe doen jullie dat eigenlijk met avondeten? nu zaken zijn gesloten?
Droog de tent inpakken is altijd wel een dingetje, ja.

Nu gaat de cv een graadje hoger voor áchter en de kachel vóor ook maar aan om bij te stoken. En we hoeven nergens naar toe...
pi_198862170
GOEIEMORRUGUH!
@meilandjes :+

Het hagelde hier net :D
pi_198862173
Uurtje gewerkt (bedankt collega, morgen een training plannen waarvoor mensen dit weekend een voorbereidende opdracht moeten invullen...), vanmiddag naar broer, misschien eerste kittens van het seizoen ophalen :D maar nu eerst een kopje pastinaak soep. Die soep is wel de ontdekking van de maand voor mij _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862178


De pannenkoek met bosbessenjam, de trifle en de soep pastte niet meer nu. Van al het beleg is nog over. Er is ook nog brood over. Stol ook nog niet aangeraakt. :') :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198862192
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 11:50 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

De pannenkoek met bosbessenjam, de trifle en de soep pastte niet meer nu. Van al het beleg is nog over. Er is ook nog brood over. Stol ook nog niet aangeraakt. :') :D
ZOMG :D :9~

Kliekjesbuffet *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862196
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Candaas, ben je nou verhuisd of iets?
Sort of :D
Ik huurde een kamer in Antwerpen voor de studie, voor de doordeweekse dagen (pre-corona). Maar met het stoppen van de studie heb ik ook die kamer opgezegd :) Dus ik ben nu weer fulltime in ons appartement in NL.
(We zijn wel voorzichtig aan bezig met ergens anders te gaan wonen in NL, maar dat is nog niet zo concreet)
pi_198862200
Overigens kwam het meeste in glaswerk potjes. Allemaal zelfgemaakt. (De inhoud, niet de potjes) Wel een upgrade wb de boxen die ik her en der aangeboden zag worden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198862209
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

ZOMG :D :9~

Kliekjesbuffet *O*
Ja :9

Vanavond was kaasfondue de planning, maar denk dat het brood met smeersels en een soepje wordt. En trifle.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198862217
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 11:50 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

De pannenkoek met bosbessenjam, de trifle en de soep pastte niet meer nu. Van al het beleg is nog over. Er is ook nog brood over. Stol ook nog niet aangeraakt. :') :D
Dat ziet er heerlijk uit!!
1000 gaten pannenkoeken :D
  maandag 5 april 2021 @ 11:53:07 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198862218
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:40 schreef AnneX het volgende:

[..]

Steek er wat tulpen of narcissen tussen?

Nou, eieren zoeken buiten was snel voorbij met dit weer! -O-

En nog een reactie op gister:
@ Future Fairy Tale hebben de buren ook geen internet etc? Of ben jij dan de enige met een kapotte kabel? Misschien mag je even bij de buren anders...

@:Jägertrut wat een prachtige naturel geschilderde eitjes maakten de jongens _O_ en dan de vragen erbij.

@:Dancing Phoebe wat een prettige bijkomstigheid dat de families elkaar positief beïnvloeden!

En @:gcjoel dat was een snel weekendje kamperen en fietsen. Hoe doen jullie dat eigenlijk met avondeten? nu zaken zijn gesloten?
Droog de tent inpakken is altijd wel een dingetje, ja.

Nu gaat de cv een graadje hoger voor áchter en de kachel vóor ook maar aan om bij te stoken. En we hoeven nergens naar toe...
Eten koken we eigenlijk altijd zelf tijdens kamperen. Lunchen doen we normaal graag wel ergens op terras tijdens het fietsen ofzo. Maar er waren zaterdag gelukkig wel bakkers met vlaai to go enzo :9
Verder nu met corona dus boodschappen mee. Lekker makkelijk *O*
pi_198862219
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 11:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja :9

Vanavond was kaasfondue de planning, maar denk dat het brood met smeersels en een soepje wordt. En trifle.

:')
Zwaarleven ;(

Hebbie foto van de potjes? O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862220
In de categorie 'zinnen waarvan ik niet gedacht had ze ooit nog te zeggen': Om 11 uur zeggen 'ik neem nog 1 glas want ik moet straks nog rijden'
:7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 5 april 2021 @ 11:53:57 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198862226
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uurtje gewerkt (bedankt collega, morgen een training plannen waarvoor mensen dit weekend een voorbereidende opdracht moeten invullen...), vanmiddag naar broer, misschien eerste kittens van het seizoen ophalen :D maar nu eerst een kopje pastinaak soep. Die soep is wel de ontdekking van de maand voor mij _O_
Recept? Ik begin pastinaak met steeds meer tegenzin te eten dus wat afwisseling is goed.
pi_198862241
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zwaarleven ;(

Hebbie foto van de potjes? O+
Niet echt los. Er staan er wat op de foto hierboven. Ik vind foto's maken van en tijdens eten eigenlijk maar kut. :') :@
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 5 april 2021 @ 11:56:31 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198862260
De paasbox van Lonaa O+
pi_198862262
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Eten koken we eigenlijk altijd zelf tijdens kamperen. Lunchen doen we normaal graag wel ergens op terras tijdens het fietsen ofzo. Maar er waren zaterdag gelukkig wel bakkers met vlaai to go enzo :9
Verder nu met corona dus boodschappen mee. Lekker makkelijk *O*
Dat is de instelling ^O^

Gisteren met mijn ouders over gehad. Die hebben het prima thuis, willen wel weer op vakantie in NL ‘maar er kan niks’ . Ik vind dat er zat kan, met wat aanpassen.

‘Maar we kunnen geen dag fietsen wat er zijn geen terrasjes open’.... dan neem je brood mee. Of ga je een halve dag fietsen :')

Maar dat willen ze niet.
Het is niet dat ze zeuren, maar ze hebben geen behoefte aan het aanpassen van hun gewoonten en vinden het echt niet erg ook thuis te blijven. Prima, maar dan moet je niet zeggen dat er niks kan }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862274
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zwaarleven ;(

Hebbie foto van de potjes? O+
Oh grapje. Postte de foto niet. :')

Sterkheidsbaas van alles.
pi_198862280
Ohhh, die is ook goed zeg! @Lonaa

Hier net een sneeuwbui, bleef alleen niet liggen en nu is het weel helemaal helder.

En *O* twee jaar geleden een nestkastje opgehangen en nu zie ik voor et eerst een koolmeesje in en uit vliegen

Goede planning @gcjoel, net op tijd thuis.

Nu al kittens? Is dat niet heel erg vroeg?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198862304
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Recept? Ik begin pastinaak met steeds meer tegenzin te eten dus wat afwisseling is goed.
Het was een vers box.
Zo uit mijn hoofd:
3 pastinaken
1 ui
1 gele biet
1 prei
Dobbelsteen gember
1 appel (erg belangrijk!)
2 boullionblokjes

Snijden, koken, blitzen, nommen :9

Eventueel peterselie erover voor de hipheid.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 5 april 2021 @ 12:00:45 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198862309
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is de instelling ^O^

Gisteren met mijn ouders over gehad. Die hebben het prima thuis, willen wel weer op vakantie in NL ‘maar er kan niks’ . Ik vind dat er zat kan, met wat aanpassen.

‘Maar we kunnen geen dag fietsen wat er zijn geen terrasjes open’.... dan neem je brood mee. Of ga je een halve dag fietsen :')

Maar dat willen ze niet.
Het is niet dat ze zeuren, maar ze hebben geen behoefte aan het aanpassen van hun gewoonten en vinden het echt niet erg ook thuis te blijven. Prima, maar dan moet je niet zeggen dat er niks kan }:|
Ja precies en overal waar je normaal zou lunchen kan je ook wat afhalen en dan lekker een bankje in het bos opzoeken ofzo.
Zeker nu buiten het hoogseizoen allemaal lekker rustig
Maar goed oudere mensen hebben dat altijd wel een beetje :D
pi_198862313
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 11:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh grapje. Postte de foto niet. :')

[ afbeelding ]
Dat ziet er best top uit ^O^

Dat eitje :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 5 april 2021 @ 12:01:28 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198862316
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het was een vers box.
Zo uit mijn hoofd:
3 pastinaken
1 ui
1 gele biet
1 prei
Dobbelsteen gember
1 appel (erg belangrijk!)
2 boullionblokjes

Snijden, koken, blitzen, nommen :9

Eventueel peterselie erover voor de hipheid.
Met biet en appel zou ik niet zo opkomen. Eens proberen.
pi_198862317
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 11:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Sort of :D
Ik huurde een kamer in Antwerpen voor de studie, voor de doordeweekse dagen (pre-corona). Maar met het stoppen van de studie heb ik ook die kamer opgezegd :) Dus ik ben nu weer fulltime in ons appartement in NL.
(We zijn wel voorzichtig aan bezig met ergens anders te gaan wonen in NL, maar dat is nog niet zo concreet)
Heejoh, ik had het hele stoppen met de studie ook gemist :o :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198862327
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat ziet er best top uit ^O^

Dat eitje :9~
Ja, hij plakte enorm :9 Lekker man. O+

En hier staat dan de helft niet op. :')

Goed, ik tik laatste beetje prosecco weg en dan ga ik met de hond lopen. Beter geen sneeuw onderweg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198862342
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ohhh, die is ook goed zeg! @:Lonaa

Hier net een sneeuwbui, bleef alleen niet liggen en nu is het weel helemaal helder.

En *O* twee jaar geleden een nestkastje opgehangen en nu zie ik voor et eerst een koolmeesje in en uit vliegen

Goede planning @:gcjoel, net op tijd thuis.

Nu al kittens? Is dat niet heel erg vroeg?
Nee hoor, vanaf half maart beginnen ze binnen te komen.
Maar er waren alleen schuwe moederpoezen in de aanbieding, ik stond al niet te trappelen (vorig jaar twee schuwe moeders gehad, kunnen en geen blaas of klauw krijgen is ook leuk) en er zijn zat opvanggezinnen. Dus nu gaat de eerste tamme moeder met kittens die binnen komt van mij worden :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862345
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heejoh, ik had het hele stoppen met de studie ook gemist :o :@
Is ook al een tijdje terug (eind januari). Het is meer dat mijn huurbazen er zo'n enorm gedoe van maken, en dat ik 2 maanden opzegtermijn had. :)
pi_198862351
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Met biet en appel zou ik niet zo opkomen. Eens proberen.
Het is echt echt lekker! Pastinaak proef je prima, maar de appel maakt het net een beetje zoeter/zachter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862352
Overigens, aangaande vakanties, wij willen wel weer naar Berlijn (oh god, Berlijn. O+ ) maar ik wil dat eigenlijk pas als dat "gewoon" kan. Ik wil best een sneltest doen of een vaccinatiepaspoort showen, maar ik wil geen mouthflap, niet van te voren reserveren, niet eikelen met hoeveel mensen ik mag zijn, 's nachts in een stomende mensenmassa flirten, plaklijven tegen me aanvoelen en in een overvolle U-bahn zitten.

Kan dat niet? Prima, ga ik niet. Vind ik wel jammer (heel erg jammer. en ook wel wat verdrietig) maar ik miep niet dat "er niks kan". Dan gaan we van de zomer wel met hond naar het bos in Duitsland. Of Belgie. Of naar een strand. Paar dagen. Andere vakantie, maar prima te doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198862358
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het is echt echt lekker! Pastinaak proef je prima, maar de appel maakt het net een beetje zoeter/zachter.
Appel is inderdaad een hele goede bij pastinaak. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198862360
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is de instelling ^O^

Gisteren met mijn ouders over gehad. Die hebben het prima thuis, willen wel weer op vakantie in NL ‘maar er kan niks’ . Ik vind dat er zat kan, met wat aanpassen.

‘Maar we kunnen geen dag fietsen wat er zijn geen terrasjes open’.... dan neem je brood mee. Of ga je een halve dag fietsen :')

Maar dat willen ze niet.
Het is niet dat ze zeuren, maar ze hebben geen behoefte aan het aanpassen van hun gewoonten en vinden het echt niet erg ook thuis te blijven. Prima, maar dan moet je niet zeggen dat er niks kan }:|
Ik vind "fietsen" ook niet aantrekkelijk klinken als het niet naar horeca met welverdiende glaasjes en bordjes vollekkers is. Als ik mn eigen bam moet smeren kan ik ook net zo goed gelijk op de bank gaan zitten en en oppeuzelen. Scheelt een hele hoop gedoe!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198862366
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 12:05 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, aangaande vakanties, wij willen wel weer naar Berlijn (oh god, Berlijn. O+ ) maar ik wil dat eigenlijk pas als dat "gewoon" kan. Ik wil best een sneltest doen of een vaccinatiepaspoort showen, maar ik wil geen mouthflap, niet van te voren reserveren, niet eikelen met hoeveel mensen ik mag zijn, 's nachts in een stomende mensenmassa flirten, plaklijven tegen me aanvoelen en in een overvolle U-bahn zitten.

Kan dat niet? Prima, ga ik niet. Vind ik wel jammer (heel erg jammer. en ook wel wat verdrietig) maar ik miep niet dat "er niks kan". Dan gaan we van de zomer wel met hond naar het bos in Duitsland. Of Belgie. Of naar een strand. Paar dagen. Andere vakantie, maar prima te doen.
Dit, dus.

In juni met een rijdend hok door NL. Altijd een fornuis en plee bij, dikke prima hier ^O^

En buitenland pas als dingen weer open zijn en het minder planmatig en ingewikkeld hoeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862369
Dat ziet er heerlijk uit Lonaa!

Ik heb net ook de bestelling gedaan voor ons weekendje weg komend weekend. Ik heb maar extra veel afbakbroodjes ed meebesteld, dan hoeven we ook daar geen winkel in. Tikkie warmer mag het nog wel worden, het sneeuwde hier net..
pi_198862431
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

En *O* twee jaar geleden een nestkastje opgehangen en nu zie ik voor et eerst een koolmeesje in en uit vliegen

Oh leuk!!
Hier voor en achter.. al zie ik ze niet vaak in en uit vliegen meer... mss zitten ze al te broeden :?
pi_198862441
@ Vakanties, wij huren zo nu en dan een midweek een huisje in een compleet andere provincie.
Genoeg te wandelen te bekijken en andere omgeving.
Niks voor je ouders @Catastrophe?
pi_198862456
Oh en als jullie je vervelen:
https://www.nu.nl/tech-ac(...)l#coral_talk_wrapper

Kijk ook zeker in de reacties, staan ook nog leuke grapjes.
Weet niet of het mobiel ook werkt, ik heb ze via de laptop gedaan.
pi_198862500
Wij zijn door onze 'levensstijl' sowieso wel gewend om vrijwel altijd zelf te koken en lunch mee te nemen op vakanties. (In de steden is natuurlijk wel genoeg te vinden, maar buitenaf is het wat karig) dus ik mis dat eigenlijk niet zo op vakanties. Althans, ik vind het wel eens jammer, maar het is zoals het is.
Er zijn dan gelukkig wel vaak berghutten waar je heerlijk fris drinken kunt halen, dat vind ik eigenlijk nog lekkerder tijdens zo'n wandeling dan een lunch.

Ik mis het vooral buiten vakanties om, om eens af en toe ergens uit eten te kunnen.

Benieuwd hoe het tegen juni/juli met de maatregelen is gesteld. We wilden eigenlijk wel ergens naar de bergen, (auto, tent) maar mogelijk zit dat er niet in.
pi_198862501
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:13 schreef Blues het volgende:
@ Vakanties, wij huren zo nu en dan een midweek een huisje in een compleet andere provincie.
Genoeg te wandelen te bekijken en andere omgeving.
Niks voor je ouders @:Catastrophe?
Nope. Ze willen hotel. Want dan hoef je niet zelf voor je eten te zorgen. En ook hotel is nu niet leuk :')

Ik snap het ook niet hoor 8)7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862554
Oh wauw.... jongens...... Dunkin Donuts introduceert meer dan 40 vegan donuts..... dit komt niet meer goed... :9
pi_198862572
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 12:22 schreef Candaasje het volgende:
Oh wauw.... jongens...... Dunkin Donuts introduceert meer dan 40 vegan donuts..... dit komt niet meer goed... :9
Ik zag het ja! Ik ga maar niet kijken waar de dichtstbijzijnde zit..
pi_198862581
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:00 schreef gcjoel het volgende:

Ja precies en overal waar je normaal zou lunchen kan je ook wat afhalen en dan lekker een bankje in het bos opzoeken ofzo.
Zeker nu buiten het hoogseizoen allemaal lekker rustig
Maar goed oudere mensen hebben dat altijd wel een beetje :D
Hoho! Mijn ouders hebben dit totaal niet. Ook sinds mijn moeder in een rolstoel zit hebben ze zich bijna nergens door laten tegen houden :+ Zo kwam mijn moeder op een gletsjer terecht waar je alleen met sleepliftjes heen kan. Bammetjes mee is geen enkel probleem, picknicken was ook vroeger voor ons veel normaler dan uit eten. Pa is twee jaar geleden nog met een tentje op de rug door de Pyreneeën gewandeld. Nee, geen ingedutte 'hotel & restaurant' ouderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198862587
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

Nope. Ze willen hotel. Want dan hoef je niet zelf voor je eten te zorgen. En ook hotel is nu niet leuk :')

Ik snap het ook niet hoor 8)7
Ja, jammer, eigen schuld o|O

Je kan laten bezorgen bij je huisje *G*
En supermarkten in een andere plaats is leuk :Y
pi_198862593
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 12:22 schreef Candaasje het volgende:
Oh wauw.... jongens...... Dunkin Donuts introduceert meer dan 40 vegan donuts..... dit komt niet meer goed... :9
Misschien dat die dan wel lekker zijn :') Want Dunkin Donuts is echt zooooo vies.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198862598
Verder heb ik gisteren mijn kledingkast uitgemest. Alles dat niet meer past of niet meer mooi is gaat gewoon weg (en de mooiste dingen in een krat voor als ik nog wat zou afvallen), en de rest hangt nu op kleur gesorteerd te wachten tot ik ze aan ga trekken.
pi_198862601
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:00 schreef gcjoel het volgende:

Ja precies en overal waar je normaal zou lunchen kan je ook wat afhalen en dan lekker een bankje in het bos opzoeken ofzo.
Zeker nu buiten het hoogseizoen allemaal lekker rustig
Maar goed oudere mensen hebben dat altijd wel een beetje :D
Koekoek!
o|O
pi_198862667
Ik mis het reizen /vakantie ook. Vorig jaar eigenlijk niet weg geweest, dit jaar dus nachtje in hotel met sauna en whirlpool. En eerste week juni bootje in Friesland gehuurd dus dat is wel leuk :)
pi_198862753
Buitenlandse vakantie zou ik nu ook niet doen. Maar binnenland ook niet zo snel. Maar dat deed ik ook niet, gewoon omdat geen auto je best wel beperkt. Heb er wel naar gekeken maar als ik alsnog een end met een koffer moet sjouwen. Dat leek me al niets en nu zou je dan ook afhaalpunten op loopafstand moeten zoeken.
Dan blijf ik liever thuis. Als het een beetje opschiet met vaccineren en ik echt 1 juni de 2e binnen heb, neem ik half juni vrij en ga allemaal mensen opzoeken, in de omgeving op de fiets en verder weg met de trein
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 april 2021 @ 12:39:15 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198862805
Ik wil wel weer op vakantie als het een beetje normaal kan. Als nog niet alles open is ok, maar wil wel ontspannen op vakantie kunnen en niet te veel moeten plannen. Boodschappen doen en zelf koken is prima, maar wel huisje, airbnb enz :P.

Moet nog wat plannen... Als het kan wellicht wel weer naar Gent in juli. Ik vind het ook prima om in NL te blijven. Kortom starten Pieterpad is ook nog een optie. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198862807
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoho! Mijn ouders hebben dit totaal niet. Ook sinds mijn moeder in een rolstoel zit hebben ze zich bijna nergens door laten tegen houden :+ Zo kwam mijn moeder op een gletsjer terecht waar je alleen met sleepliftjes heen kan. Bammetjes mee is geen enkel probleem, picknicken was ook vroeger voor ons veel normaler dan uit eten. Pa is twee jaar geleden nog met een tentje op de rug door de Pyreneeën gewandeld. Nee, geen ingedutte 'hotel & restaurant' ouderen.
Gaaf!

Mijn ouders zijn niet zo reislustig. Hebben vroeger andere continenten bezocht, maar vooral voor mijn moeder hoeft dat niet meer. Dus nu meer vakanties in NL of europa. Alleen nu niet, want het kan niet op hun manier.

Terwijl ik ze echt niet als vastgeroeste ouderen zie :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862828
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien dat die dan wel lekker zijn :') Want Dunkin Donuts is echt zooooo vies.
Volgens mij heb ik nog nooit een Dunkin Donut gehad. Vind donuts sowieso niet echt fantastisch.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198862843
Ik ga me voor de volgende pandemie storten op stasepods denk ik. Dat je je gedurende de pandemie kunt laten opslaan, tot alles weer voorbij is. En dat je dan ook een deluxe pakket hebt waarbij je niet alleen overleeft, maar ook 20 kilo lichter,met een gladde huid en een weelderige bos haar de nieuwe wereld weer instapt.

Ook gelijk het begin van een dystopische avonturen roman.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198862861
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien dat die dan wel lekker zijn :') Want Dunkin Donuts is echt zooooo vies.
Oh, ja ik heb er nog nooit één op. Maar niet al die extra puisten waard dus?
(Suikers = puisten op Candaasjes bips ;( )
pi_198862869
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga me voor de volgende pandemie storten op stasepods denk ik. Dat je je gedurende de pandemie kunt laten opslaan, tot alles weer voorbij is. En dat je dan ook een deluxe pakket hebt waarbij je niet alleen overleeft, maar ook 20 kilo lichter,met een gladde huid en een weelderige bos haar de nieuwe wereld weer instapt.

Ook gelijk het begin van een dystopische avonturen roman.
Wel even specificeren WELKE haardos je graag wilderig wilt hebben... :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 april 2021 @ 12:45:23 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198862874
Overigens mijn oma zou wel weg willen, als in dagjes weg. Haar probleem is dat nu ook alle openbare WC's dicht zijn. Dat is voor haar de belangrijkste reden om niet op pad te gaan. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 5 april 2021 @ 12:45:43 #61
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198862880
Zoveel zin in vakanties *O*
Wat er ook kan plannen we gewoon. Was eigenlijk in mei naar Frankrijk, kan niet dus gewoon weer Nederland. En nu hopen we van de zomer naar Frankrijk te kunnen.

En begin mei een hoepel/nature walk/mindfullness weekend hier op een camping in de buurt, ook zin in *O*

(Heb ook nog een ticket voor Spanje en nieuw Zeeland later dit jaar dus ach genoeg plannen :D )
  maandag 5 april 2021 @ 12:46:56 #62
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198862897
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 12:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, ja ik heb er nog nooit één op. Maar niet al die extra puisten waard dus?
(Suikers = puisten op Candaasjes bips ;( )
Heb je wel die uit de supermarkt gehad?
Dan moet je die voorstellen met 100 verschillende kleurtjes
pi_198862925
Vriendin en ik boeken trouwens regelmatig accomodaties met keuken ‘want dan kun je zelf koken’. En eindigen vrijwel altijd met uit eten of afhaal _O-

Recent vroeg ze me of we de airfryer konden nemen in de camper. Ivm afhaal wat nog een tikje oven nodig heeft :|W Ja, een dikke vette, stroomslurpende kubus, dat is echt wat de mini camper nodig heeft _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 5 april 2021 @ 12:50:31 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198862940
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendin en ik boeken trouwens regelmatig accomodaties met keuken ‘want dan kun je zelf koken’. En eindigen vrijwel altijd met uit eten of afhaal _O-

Recent vroeg ze me of we de airfryer konden nemen in de camper. Ivm afhaal wat nog een tikje oven nodig heeft :|W Ja, een dikke vette, stroomslurpende kubus, dat is echt wat de mini camper nodig heeft _O-
Gaat meestal ook niet op de camping stroom aansluiting _O-
pi_198862955
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Gaat meestal ook niet op de camping stroom aansluiting _O-
En dat. Trauma van jaren geleden, waarbij ik hongerig ging koken. En het dubbel pits stel de stop liet springen. Camping baas was ook aan het eten en nam lekker de tijd om het te komen herstellen *flauwvalt*

En dat is dus nog niet veranderd? Dat wist ik niet zeker namelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 12:52:21 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198862957
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Buitenlandse vakantie zou ik nu ook niet doen. Maar binnenland ook niet zo snel. Maar dat deed ik ook niet, gewoon omdat geen auto je best wel beperkt. Heb er wel naar gekeken maar als ik alsnog een end met een koffer moet sjouwen. Dat leek me al niets en nu zou je dan ook afhaalpunten op loopafstand moeten zoeken.
Dan blijf ik liever thuis. Als het een beetje opschiet met vaccineren en ik echt 1 juni de 2e binnen heb, neem ik half juni vrij en ga allemaal mensen opzoeken, in de omgeving op de fiets en verder weg met de trein
Pas drie weken na de laatste prik heb je volledige bescherming toch?

Zou juli vrij nemen dan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 12:54:04 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198862975
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Gaat meestal ook niet op de camping stroom aansluiting _O-
Van wat ik weet is 10A toch wel standaard op campings?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198863031
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Pas drie weken na de laatste prik heb je volledige bescherming toch?

Zou juli vrij nemen dan.
Is ook prima. Ik hoef niet te overleggen gelukkig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198863037
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 12:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wel even specificeren WELKE haardos je graag wilderig wilt hebben... :P
Ach of je nou 6 of 60 cm bij moet groomen... plus we kunnen ook regelen dat dat allemaal weggewerkt is wanneer je bijkomt. Full service!

Ok, de bel ging net. Blijkbaar werkt post gewoon op 2e paasdag... 6 kilo cadburry cream eggs van de inlaws aan de overkant :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 5 april 2021 @ 12:59:49 #70
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198863042
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Van wat ik weet is 10A toch wel standaard op campings?
Geen idee hoeveel precies. Maar mensen hebben niet voor niks speciale waterkokers enzo voor in de caravan.
Wij nemen bijna nooit stroom erbij.
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 13:03:10 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198863079
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 13:04:36 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198863093
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is ook prima. Ik hoef niet te overleggen gelukkig.
Oh dat scheelt.
Zal de vakantie ook eens onder voorbehoud vast gaan leggen. Tegen beter weten in wel al data vastgelegd voor een uitwisseling.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198863219
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

Volgens mij heb ik nog nooit een Dunkin Donut gehad. Vind donuts sowieso niet echt fantastisch.
Vers. Net uit de frituur. Geen fratsen, gewoon met suiker of kaneelsuiker. Dan zijn ze goddelijk _O_
In Nederland nog nergens tegen gekomen. Wat er sterk op lijkt waren de donutballetjes in de Efteling, ook vers voor je gebakken _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198863257
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:45 schreef borisz het volgende:
Overigens mijn oma zou wel weg willen, als in dagjes weg. Haar probleem is dat nu ook alle openbare WC's dicht zijn. Dat is voor haar de belangrijkste reden om niet op pad te gaan. :s)
Ja, dat is ook best een groot probleem :Y Normaal als ik ergens ben en moet plassen, dan ga ik wat drinken/rusten op een terras oid en dan dus ook naar het toilet. In een rustig natuurgebied zoek ik een bosje op :+ Dat kan prima in Drenthe, maar denk dat wandelen in de buurt van de Randstad wat minder rustig/privé is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198863292
quote:
11s.gif Op maandag 5 april 2021 13:03 schreef derLudolf het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach jee :{ Al oud? En misschien kan zijn familie troost vinden in het weten dat hem waarschijnlijk veel bespaard is gebleven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198863316
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is ook best een groot probleem :Y Normaal als ik ergens ben en moet plassen, dan ga ik wat drinken/rusten op een terras oid en dan dus ook naar het toilet. In een rustig natuurgebied zoek ik een bosje op :+ Dat kan prima in Drenthe, maar denk dat wandelen in de buurt van de Randstad wat minder rustig/privé is.
Ik had dat dus een tijdje terug. Was wel in het bos, dus ik kon een bosje opzoeken (niet heel erg beschut, maar vooruit, er kwam even niemand langs...). Maar dat is dus helemaal hel op de fiets als je net ongesteld bent ofzo.... }:|

Ik had dat trouwens pre-corona ook wel regelmatig als ik naar Antwerpen reisde. Dat ze dan om 22 uur precies de wc's op het station sloten, (de uren daarvoor de trein te ranzig was, en/of je je koffer niet achter durfde te laten om te gaan plassen) en je nog een half uur moest wachten op de bus (als je geluk had) en nog 40 minuten met die bus moest, en dan nog 5 minuten lopen rennen naar de voordeur met je koffers. Buikpijn100 :X
  maandag 5 april 2021 @ 13:23:57 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198863338
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vers. Net uit de frituur. Geen fratsen, gewoon met suiker of kaneelsuiker. Dan zijn ze goddelijk _O_
In Nederland nog nergens tegen gekomen. Wat er sterk op lijkt waren de donutballetjes in de Efteling, ook vers voor je gebakken _O_
Op Mallorca eten ze ze zo

Met kaneelsuiker dus

Zálig

Op elke weekmarkt hebben ze dat blijkbaar, killing, goed dat ik daar niet woon _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198863361
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 13:22 schreef Candaasje het volgende:

Ik had dat dus een tijdje terug. Was wel in het bos, dus ik kon een bosje opzoeken (niet heel erg beschut, maar vooruit, er kwam even niemand langs...). Maar dat is dus helemaal hel op de fiets als je net ongesteld bent ofzo.... }:|

Ik had dat trouwens pre-corona ook wel regelmatig als ik naar Antwerpen reisde. Dat ze dan om 22 uur precies de wc's op het station sloten, (de uren daarvoor de trein te ranzig was, en/of je je koffer niet achter durfde te laten om te gaan plassen) en je nog een half uur moest wachten op de bus (als je geluk had) en nog 40 minuten met die bus moest, en dan nog 5 minuten lopen rennen naar de voordeur met je koffers. Buikpijn100 :X
Herkenbaar _O- Ik heb ook regelmatig buikpijn gehad omdat ik moest plassen, maar er geen mogelijkheden waren. Ben mijn eigen gezeik best beu, Als ik ergens heen ga, dan drink ik van te voren al bijna niets, want anders moet ik zo snel weer plassen. Vooral van thee drinken. Meer mensen die daar last van hebben? :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198863368
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 13:23 schreef Molo het volgende:

Op Mallorca eten ze ze zo

Met kaneelsuiker dus

Zálig

Op elke weekmarkt hebben ze dat blijkbaar, killing, goed dat ik daar niet woon _O-
* Isabeau voegt Mallorca toe aan te bezoeken gebieden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 13:25:53 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198863369
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach jee :{ Al oud? En misschien kan zijn familie troost vinden in het weten dat hem waarschijnlijk veel bespaard is gebleven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 13:26:34 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198863382
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau voegt Mallorca toe aan te bezoeken gebieden
Is een Duitse arts daar die voor ¤80 een verklaring voor je fixt. Zonder testen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 5 april 2021 @ 13:28:42 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198863414
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau voegt Mallorca toe aan te bezoeken gebieden
Noordkant, zooo mooi daar O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198863420
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef derLudolf het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 april 2021 @ 13:29:29 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198863426
quote:
14s.gif Op maandag 5 april 2021 13:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is een Duitse arts daar die voor ¤80 een verklaring voor je fixt. Zonder testen
Een verklaring voor gefrituurde deegballen? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198863453
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Herkenbaar _O- Ik heb ook regelmatig buikpijn gehad omdat ik moest plassen, maar er geen mogelijkheden waren. Ben mijn eigen gezeik best beu, Als ik ergens heen ga, dan drink ik van te voren al bijna niets, want anders moet ik zo snel weer plassen. Vooral van thee drinken. Meer mensen die daar last van hebben? :@
Op thee loop ik ook leeg ja. Water valt wel mee, koffie wel weer maar dan anders :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198863501
Het sneeuwt hier *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 april 2021 @ 13:36:25 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198863540
quote:
10s.gif Op maandag 5 april 2021 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Het sneeuwt hier *O*
Ja hier ook, lichtelijk bizar met de viering van de lente _O-

Ik ga nu hollandaisesaus maken voor de eggs Benedict

Miep hier zit alleen platbrood te eten want ze wil niks anders vandaag. Zal wel een spirituele dag hebben speciaal op kleutergolflengte ofzo

Dan eten Koos en ik wel de paashaasbroodjes wel op :')

Erna mimosa's en dan over tot de orde van de dag en werken. Achteraf gezien had de volgorde wellicht anders handiger geweest oO<
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 13:36:35 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198863545
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 13:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Een verklaring voor gefrituurde deegballen? :o
https://www.ad.nl/buitenl(...)p-mallorca~adc84834/
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 5 april 2021 @ 13:40:27 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198863606
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vers. Net uit de frituur. Geen fratsen, gewoon met suiker of kaneelsuiker. Dan zijn ze goddelijk _O_
In Nederland nog nergens tegen gekomen. Wat er sterk op lijkt waren de donutballetjes in de Efteling, ook vers voor je gebakken _O_
Mocht je eens in Nijmegen zijn, De witwasserij. Zij maken de donuts zelf en dan zijn de simpele met kaneel en suiker echt de lekkerste O+
pi_198863636
Sneeuwbui en hagelbui over de donder gehad. Ook in de zon gelopen en gebaald dat ik geen zonnebril bij me had.

Sterkheidsbaas van alles.
pi_198863684
Ham gekookt. Lamsschouder in bierstoof in de kachel staan. Zometeen komt er volk langs voor een lamsvleespakket en daarna ga ik rode kool schaven & stoven en dan vind ik het wel een een mooie herfstdag geweest denk ik zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 13:51:38 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198863793
Hagel hier. Dat hadden we nog niet gehad vandaag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198863819
Na regen en sneeuw nu stralende zon
We have far more in common than that which devides us..
pi_198863884
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Na regen en sneeuw nu stralende zon
Ja hier breekt de zon nu ook door! Daarstraks nog hagel en natte sneeuw.

Duif vloog zich inmiddels telkens te pletter in het kleine kooitje, dus nu in een grotere bench gezet. Moest er wel even van bijkomen, want dat ging niet helemaal soepel door onhandigheid vanaf mijn kant.

Afijn, morgen eens kijken of ik een vogelarts kan spreken en/of 'ie naar een opvang moet. Alles lijkt het te doen, behalve dat ene oog.
pi_198863886
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 12:22 schreef Candaasje het volgende:
Oh wauw.... jongens...... Dunkin Donuts introduceert meer dan 40 vegan donuts..... dit komt niet meer goed... :9
De normale donuts zijn al niet lekker, dus de verwachtingen zijn niet al te hoog hoor. :D
pi_198863898
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

De normale donuts zijn al niet lekker, dus de verwachtingen zijn niet al te hoog hoor. :D
Ok ok, ik ga wel gewoon bonbons bestellen, en laat die donuts voor wat ze zijn :9 (Vriend is bijna jarig, en hij weet zelf niet echt iets behalve een lijstje boeken, dus dan is iets echt lekkers erbij ook wel feestelijk. Ofzo...)
  maandag 5 april 2021 @ 13:57:55 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_198863902
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 11:51 schreef Lonaa het volgende:
Overigens kwam het meeste in glaswerk potjes. Allemaal zelfgemaakt. (De inhoud, niet de potjes) Wel een upgrade wb de boxen die ik her en der aangeboden zag worden.
Beter dan de enorme hoeveelheid plastic. Dat tevens de hoofd reden is dat ik niet aan deze boxen doe.
Maar afval van 1 maaltijd an dat ik normaal in een maand heb.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 5 april 2021 @ 13:59:52 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198863927
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 14:01:03 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198863951
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Beter dan de enorme hoeveelheid plastic. Dat tevens de hoofd reden is dat ik niet aan deze boxen doe.
Maar afval van 1 maaltijd an dat ik normaal in een maand heb.
Die boxen zijn doorgaans wel next level verspilling ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 14:01:25 #100
63722 z80
I fink you freaky
pi_198863955
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is de instelling ^O^

Gisteren met mijn ouders over gehad. Die hebben het prima thuis, willen wel weer op vakantie in NL ‘maar er kan niks’ . Ik vind dat er zat kan, met wat aanpassen.

‘Maar we kunnen geen dag fietsen wat er zijn geen terrasjes open’.... dan neem je brood mee. Of ga je een halve dag fietsen :')

Maar dat willen ze niet.
Het is niet dat ze zeuren, maar ze hebben geen behoefte aan het aanpassen van hun gewoonten en vinden het echt niet erg ook thuis te blijven. Prima, maar dan moet je niet zeggen dat er niks kan }:|
Het grootste probleem dat mij ouders nu hebben met een rondje fietsen is dat ook alle wc's dicht zitten. Er kan dus niet ergens even een sanitaire stop gemaakt worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198863984
Ik klaag trouwens wel gewoon lekker over het niet op vakantie kunnen gaan en niets kunnen doen. Ik ben wel een beetje klaar met het blij zijn met wat er allemaal nog wel kan en alternatieven zoeken. Tuurlijk vind ik het leuk dat we deze week 2 nachtjes naar een huisje gaan, maar ik had het nog leuker gevonden als we spontaan ergens iets mogen eten of gewoon een winkel in kunnen.
  maandag 5 april 2021 @ 14:04:07 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198863996
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Het grootste probleem dat mij ouders nu hebben met een rondje fietsen is dat ook alle wc's dicht zitten. Er kan dus niet ergens even een sanitaire stop gemaakt worden.
Idem hier met kind

Is echt heel vervelend, veel dingen om te doen vallen toch wel dan

Heb weleens bij mensen aangebeld om naar toilet te mogen maar dat is natuurlijk ook niet echt de bedoeling :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198864008
Bij veel van die boxen zit het meeste wel in kartonnen verpakkingen. Blijft overigens belachelijk veel afval. Las laatst dat ze in Rotterdam herbruikbare maaltijd-verpakkingen hebben. Dat is wel extra tof.
  maandag 5 april 2021 @ 14:05:35 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198864016
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:03 schreef Myraela het volgende:
Ik klaag trouwens wel gewoon lekker over het niet op vakantie kunnen gaan en niets kunnen doen. Ik ben wel een beetje klaar met het blij zijn met wat er allemaal nog wel kan en alternatieven zoeken. Tuurlijk vind ik het leuk dat we deze week 2 nachtjes naar een huisje gaan, maar ik had het nog leuker gevonden als we spontaan ergens iets mogen eten of gewoon een winkel in kunnen.
Anderhalf jaar je leven on hold zetten. Niet zeuren joh, hou vol 💪

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 14:07:20 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198864044
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:05 schreef Myraela het volgende:
Bij veel van die boxen zit het meeste wel in kartonnen verpakkingen. Blijft overigens belachelijk veel afval. Las laatst dat ze in Rotterdam herbruikbare maaltijd-verpakkingen hebben. Dat is wel extra tof.
Ze zouden standaardmaten plastic doosjes moeten gebruiken die je kunt inzamelen en die herbruikbaar zijn. Of papier/karton waar mogelijk.
Verplichten die handel, daar mag voor mij nou best wetgeving voor komen, al dat verpakkingsmateriaal.

Aluminium bakjes? Nope, kappen ermee.
Super vervuilend
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 14:08:06 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198864057
Nu is het hier wachten op mini Molo tot ze klaar is op toilet, dan kunnen we aan de eggs Benedict _O- :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198864073
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 14:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze zouden standaardmaten plastic doosjes moeten gebruiken die je kunt inzamelen en die herbruikbaar zijn. Of papier/karton waar mogelijk.
Verplichten die handel, daar mag voor mij nou best wetgeving voor komen, al dat verpakkingsmateriaal.

Aluminium bakjes? Nope, kappen ermee.
Super vervuilend
Is aluminium nog slechter? Ik gebruik die juist thuis als ik bijvoorbeeld extra veel lasagne in aparte porties maak en direct in de vriezer gooi.
  maandag 5 april 2021 @ 14:10:31 #108
217702 Lonaa
Honger!
pi_198864103
Alleen de dekseltjes van de 63-graden eieren waren plastic. De rest was karton of glas. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198864148
Vorig jaar was de paasbox volledig van karton met kartonnen bakjes, nu heel veel plastic.
Er is hier ook een restaurant waar je zelf je bakjes kunt meenemen, moet je wel vooraf aangeven want het afwegen kost wat meer tijd
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 14:15:00 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198864173
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is aluminium nog slechter? Ik gebruik die juist thuis als ik bijvoorbeeld extra veel lasagne in aparte porties maak en direct in de vriezer gooi.
Aluminium kan heel goed gerecycled worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198864194
En nu sneeuw en zon :o
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 5 april 2021 @ 14:20:36 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_198864246
Ik heb er een probleem bij.
Mijn buitenmuur is lek. Er zat ineens schimmel op een muur, in een hoek met de buitenmuur. Goed het is winter, ik stook daar niet en ventilatie is daar ook minimaal. Kan gebeuren. Vandaag alle zooi daar weggeruimde, bleek de muur en plint drijfnat. Plint van de muur en alles drogen. Dasti op de muur om de eerste laag zooi er af te vegen.
Inmiddels duidelijk dat het uit de buitenmuur komt. Daar zit geen waterleiding in de buurt, en de watermeter staat ook netjes stil. Tussen de buien door even de buitenmuur goed bekeken. Een zooi voegen die kieren en langs de bovenkant van het rolluik duidelijk waterdoorslag.
Dat wordt aankomende week op zoek naar een aannemer. Buitenschil\muur er vanaf. Isolatie er tegen en of muur of stukwerk er tegen. Daarna kan binnen alles weer netjes gemaakt worden.Tevens rip spaarrekening.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 5 april 2021 @ 14:23:44 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198864282
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aluminium kan heel goed gerecycled worden.
Kost alleen wel ongelooflijk veel energie begreep ik

Lijkt me niet echt gerechtvaardigd voor iets als een bakje aardappeltjes vervoeren van restaurant naar huis

Maar geen recycling expertise hier verder
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 14:25:10 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198864303
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:20 schreef z80 het volgende:
Ik heb er een probleem bij.
Mijn buitenmuur is lek. Er zat ineens schimmel op een muur, in een hoek met de buitenmuur. Goed het is winter, ik stook daar niet en ventilatie is daar ook minimaal. Kan gebeuren. Vandaag alle zooi daar weggeruimde, bleek de muur en plint drijfnat. Plint van de muur en alles drogen. Dasti op de muur om de eerste laag zooi er af te vegen.
Inmiddels duidelijk dat het uit de buitenmuur komt. Daar zit geen waterleiding in de buurt, en de watermeter staat ook netjes stil. Tussen de buien door even de buitenmuur goed bekeken. Een zooi voegen die kieren en langs de bovenkant van het rolluik duidelijk waterdoorslag.
Dat wordt aankomende week op zoek naar een aannemer. Buitenschil\muur er vanaf. Isolatie er tegen en of muur of stukwerk er tegen. Daarna kan binnen alles weer netjes gemaakt worden.Tevens rip spaarrekening.
Ja dat gaat duur grapje worden als ik je zo hoor

Maar gebruik jij een heel deel van je woning niet ofzo? Ik hoor jou zo vaak over hele delen niet stoken enzo :?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 14:29:43 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198864356
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 14:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Kost alleen wel ongelooflijk veel energie begreep ik

Lijkt me niet echt gerechtvaardigd voor iets als een bakje aardappeltjes vervoeren van restaurant naar huis

Maar geen recycling expertise hier verder
Aluminium smelten kost inderdaad energie, het is niet voor niets dat de Aldel naast de centrale in de Eemshaven staat. Maar gerecyled aluminium is wel een factor 5 goedkoper. Denk dat dat vooral energie is.

Volgens mij werken ze nu ook veel met wind- en zonneenergie en werd ze gevraagd op bepaalde momenten de ovens extra vol te gooien en op andere momenten ze juist uit te schakelen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 5 april 2021 @ 14:37:51 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_198864464
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 14:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat gaat duur grapje worden als ik je zo hoor

Maar gebruik jij een heel deel van je woning niet ofzo? Ik hoor jou zo vaak over hele delen niet stoken enzo :?
Boven enkel antivries. Slaapkamer warmstoken vind ik totaal onzin. En de andere ruimte verblijf ik niet lang genoeg om het er warmer dan 10 graden te hebben.
Beneden zit een badkamer die als opslag van schoonmaakmiddelen en oudpapier dient. En verder niet gebruikt wordt. En aan de keuken zit een eet gedeelte. De keuken gebruik ik. Het eetgedeelte is klus gedeelte. En ook daar staat de verwarming op antivries/10 graden. En nu zit het probleem in de buitenmuur van het eet/klusgedeelte.
Die ruimtes waar ik wel zit, zeker nu met thuiswerk en geen sport, is het overdag tussen de 16 en 17 graden.
Warmer hoeft voor mij niet. Kijk even op de thermometer, 16.3 graden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 5 april 2021 @ 14:46:46 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198864577
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:37 schreef z80 het volgende:

[..]

Boven enkel antivries. Slaapkamer warmstoken vind ik totaal onzin. En de andere ruimte verblijf ik niet lang genoeg om het er warmer dan 10 graden te hebben.
Beneden zit een badkamer die als opslag van schoonmaakmiddelen en oudpapier dient. En verder niet gebruikt wordt. En aan de keuken zit een eet gedeelte. De keuken gebruik ik. Het eetgedeelte is klus gedeelte. En ook daar staat de verwarming op antivries/10 graden. En nu zit het probleem in de buitenmuur van het eet/klusgedeelte.
Die ruimtes waar ik wel zit, zeker nu met thuiswerk en geen sport, is het overdag tussen de 16 en 17 graden.
Warmer hoeft voor mij niet. Kijk even op de thermometer, 16.3 graden.
:D

Aparte vent ben jij toch

Maar if it works for you, top natuurlijk. Ik moet er niet aan denken, zo spartaans klinkt het :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 14:50:07 #118
63722 z80
I fink you freaky
pi_198864623
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 14:46 schreef Molo het volgende:

[..]

:D

Aparte vent ben jij toch

Maar if it works for you, top natuurlijk. Ik moet er niet aan denken, zo spartaans klinkt het :D
Ik kan hier ook gaan zitten zweetten door de verwarming hoger te zetten. Maar daar ga ik het niet comfortabeler bij voelen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198864806
Ter voorkoming van het verhuispeertjessyndroom heb ik zojuist alle lampen in het nieuwe huis opgehangen :7 Feestje wel, lampen ophangen in een na-oorlogse woning *O* En nu hangt het oude huis vol verhuispeertjes :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 5 april 2021 @ 15:29:00 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198865240
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:50 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik kan hier ook gaan zitten zweetten door de verwarming hoger te zetten. Maar daar ga ik het niet comfortabeler bij voelen.
Bruin vet man, hartstikke gezond idd ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198865246
Wat aardig dat je verhuispeertjes achterlaat.👍🏼
  maandag 5 april 2021 @ 15:30:33 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198865259
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 15:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ter voorkoming van het verhuispeertjessyndroom heb ik zojuist alle lampen in het nieuwe huis opgehangen :7 Feestje wel, lampen ophangen in een na-oorlogse woning *O* En nu hangt het oude huis vol verhuispeertjes :')
Pics van de lampen!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 16:05:21 #123
63722 z80
I fink you freaky
pi_198865771
Leuker kunnen we het niet maken. Duidelijker ook niet. 8)7
De site van kreise-kleve, woonwerkverkeer en minder dan 24 uur in nrw is uitgezonderd van de testpicht.
De site van NRW-land, niet laten testen betekend in Quarantaine.

Verversen van een pagina en je is weer veranderd. Nog een keer terug lezen en er staat weer ander tekst.
Gelukkig morgen een thuiswerkdag. Woensdag waarschijnlijk de eerste keer laten testen. Tenzij er duidelijkheid is of slecht weer, dan sluit ik me wel op tot de volgende werkdag in Nederland.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 16:06:58 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198865798
En er komt weer een lading kunstmest uit de lucht. Hopelijk is het geen KAS want dan moet ik twee keer per dag grasmaaien zoveel er valt _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 16:13:37 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198865936
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:05 schreef z80 het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken. Duidelijker ook niet. 8)7
De site van kreise-kleve, woonwerkverkeer en minder dan 24 uur in nrw is uitgezonderd van de testpicht.
De site van NRW-land, niet laten testen betekend in Quarantaine.

Verversen van een pagina en je is weer veranderd. Nog een keer terug lezen en er staat weer ander tekst.
Gelukkig morgen een thuiswerkdag. Woensdag waarschijnlijk de eerste keer laten testen. Tenzij er duidelijkheid is of slecht weer, dan sluit ik me wel op tot de volgende werkdag in Nederland.
Zo zijn er ook Nederlandse nieuwsberichten waarin staat dat boodschappen en tanken wel mag... Lijkt me sterk maar over en paar dagen is er vast duidelijkheid.

Ook handig om dat op een zondag te besluiten en de eerstvolgende werkdag in te laten gaan.

Ik had volgens de regels van vorige week morgen naar een klant in Hannover (dat zal wel niet meer onder grensverkeer vallen) mogen gaan zonder test. Nu zou ik nog even snel een test gaan regelen in het weekend.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198865978
Bier.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198866006
Beesten.


ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 16:25:03 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198866131
Als je bij Etos zoekt naar corona zelftesten vind je een artikel, een doos met 25 testen voor ¤224,90

Zou neerkomen op ¤25/stuk

Waarom kun je ze bij DM voor ¤5/stuk krijgen? Is het een heel andere manier van testen? Of willen ze het gebruik er van ontmoedigen?

https://www.etos.nl/produ(...)stuks-120565735.html

https://www.dm.de/boson-c(...)-p6921963712141.html
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198866185
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind "fietsen" ook niet aantrekkelijk klinken als het niet naar horeca met welverdiende glaasjes en bordjes vollekkers is. Als ik mn eigen bam moet smeren kan ik ook net zo goed gelijk op de bank gaan zitten en en oppeuzelen. Scheelt een hele hoop gedoe!
Vind lunch mee ook wel prima. Niet afhankelijk van bediening, uitzoeken waar je graag wilt zitten (leuk bankje aan t water bv).
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 12:22 schreef Candaasje het volgende:
Oh wauw.... jongens...... Dunkin Donuts introduceert meer dan 40 vegan donuts..... dit komt niet meer goed... :9
Dat js meer dan hun huidige assortiment :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 5 april 2021 @ 16:28:24 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198866197
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:25 schreef derLudolf het volgende:
Als je bij Etos zoekt naar corona zelftesten vind je een artikel, een doos met 25 testen voor ¤224,90

Zou neerkomen op ¤25/stuk

Waarom kun je ze bij DM voor ¤5/stuk krijgen? Is het een heel andere manier van testen? Of willen ze het gebruik er van ontmoedigen?

https://www.etos.nl/produ(...)stuks-120565735.html

https://www.dm.de/boson-c(...)-p6921963712141.html
Wellicht om dezelfde reden dat andere dingen in GrossGermanien ook goedkoper zijn? Grotere markt, daardoor krachtigere inkooporganisaties?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 16:29:40 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198866217
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wellicht om dezelfde reden dat andere dingen in GrossGermanien ook goedkoper zijn? Grotere markt, daardoor krachtigere inkooporganisaties?
Factor vijf? Zal het? Geen idee eigenlijk wat overige drogisterijproducten schelen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198866224
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:45 schreef borisz het volgende:
Overigens mijn oma zou wel weg willen, als in dagjes weg. Haar probleem is dat nu ook alle openbare WC's dicht zijn. Dat is voor haar de belangrijkste reden om niet op pad te gaan. :s)
Heel erg jammer ja. Daarom blijf ik altijd in de buurt. Ergens anders wandelen komt wel weer als terrassen weer open mogen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 5 april 2021 @ 16:30:33 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_198866231
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wellicht om dezelfde reden dat andere dingen in GrossGermanien ook goedkoper zijn? Grotere markt, daardoor krachtigere inkooporganisaties?
Maar niet geldig voor grensverkeer.
Het is net viagra light. Staat leuk, maar je hebt er niets aan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 5 april 2021 @ 16:31:56 #134
63722 z80
I fink you freaky
pi_198866247
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Factor vijf? Zal het? Geen idee eigenlijk wat overige drogisterijproducten schelen
Al een keer gekeken naar de prijzen van mondkapjes? Van een paar euro tot ruim 10 euro per stuk. Voor exact het zelfde ding.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 5 april 2021 @ 16:33:12 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198866270
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Factor vijf? Zal het? Geen idee eigenlijk wat overige drogisterijproducten schelen
Auto's naderen soms toch ook al de factor 2?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198866281
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:25 schreef derLudolf het volgende:
Als je bij Etos zoekt naar corona zelftesten vind je een artikel, een doos met 25 testen voor ¤224,90

Zou neerkomen op ¤25/stuk

Waarom kun je ze bij DM voor ¤5/stuk krijgen? Is het een heel andere manier van testen? Of willen ze het gebruik er van ontmoedigen?

https://www.etos.nl/produ(...)stuks-120565735.html

https://www.dm.de/boson-c(...)-p6921963712141.html
Hallo :{ En ook nog minder betrouwbaar dan de GGD?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198866306
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:03 schreef Myraela het volgende:
Ik klaag trouwens wel gewoon lekker over het niet op vakantie kunnen gaan en niets kunnen doen. Ik ben wel een beetje klaar met het blij zijn met wat er allemaal nog wel kan en alternatieven zoeken.
Nou, dit ja.
Ik ben blij dat ik naar m'n ouders kan, en dat ik kan wandelen buiten met m'n buurvrouwen en met m'n nicht.

Maar ik vind het ook kut dat ik inmiddels al bijna 2 jaar niet meer op vakantie ben geweest (zo lang ivm afmaken proefschrift en promotie, ik zou 14 maart '20 een weekje op skivakantie gaan..), dat het inmiddels 8 maanden uit is met ex en ik nog helemaal niks aan activiteiten heb kunnen doen waar ik nieuwe mensen zou kunnen ontmoeten en dat ik voor het tweede seizoen op rij nauwelijks heb kunnen hockeyen (en wel 2x 400¤ contributie heb betaald). Precies zoals @Molo zegt, alsof m'n leven op pauze staat. Maar dan zonder dat ook het "ouder worden" op pauze staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 05-04-2021 16:42:54 ]
pi_198866453
DIKKE sneeuwvlokken nu en het blijft ook liggen :')

Oh, en zon :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 april 2021 @ 16:45:41 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198866472
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:44 schreef Isabeau het volgende:
DIKKE sneeuwvlokken nu en het blijft ook liggen :')

Oh, en zon :')
Hier steeds ieder half uur een zware hagelbui die eindigt in dikke sneeuwvlokken. en dan dooit alles weg. Repeat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198866522
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Nou, dit ja.
Ik ben blij dat ik naar m'n ouders kan, en dat ik kan wandelen buiten met m'n buurvrouwen en met m'n nicht.

Maar ik vind het ook kut dat ik inmiddels al bijna 2 jaar niet meer op vakantie ben geweest (zo lang ivm afmaken proefschrift en promotie, ik zou 14 maart '20 een weekje op skivakantie gaan..), dat het inmiddels 8 maanden uit is met ex en ik nog helemaal niks aan activiteiten heb kunnen doen waar ik nieuwe mensen zou kunnen ontmoeten en dat ik voor het tweede seizoen op rij nauwelijks heb kunnen hockeyen (en wel 2x 400¤ contributie heb betaald). Precies zoals @:Molo zegt, alsof m'n leven op pauze staat. Maar dan zonder dat ook het "ouder worden" op pauze staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig dit, weet even niet wat te zeggen :*
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 5 april 2021 @ 16:52:20 #141
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198866579
H
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:44 schreef Isabeau het volgende:
DIKKE sneeuwvlokken nu en het blijft ook liggen :')

Oh, en zon :')
Hier nu al een tijdje zon weer.
  maandag 5 april 2021 @ 16:57:33 #142
63722 z80
I fink you freaky
pi_198866668
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier steeds ieder half uur een zware hagelbui die eindigt in dikke sneeuwvlokken. en dan dooit alles weg. Repeat.
Hier voornamelijk zon. Behalve als je naar buiten moet. Dan valt er een zooi witte troep.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 16:59:43 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198866707
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:31 schreef z80 het volgende:

[..]

Al een keer gekeken naar de prijzen van mondkapjes? Van een paar euro tot ruim 10 euro per stuk. Voor exact het zelfde ding.
Ookal is het niet hetzelfde ding, als dan ENhuppeldepup voor FPP2 er maar op staat :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 17:00:40 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198866730
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Auto's naderen soms toch ook al de factor 2?
Ik neem aan dat er geen BPM en daarover nog BTW op zelftesten zit :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 17:14:13 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198866947
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hallo :{ En ook nog minder betrouwbaar dan de GGD?
Als je klachten hebt moet je je sowieso laten testen bij de GGD.

Dit zie ik meer als een zekerheidje mocht met iemand een weekendje weg gaan ofzo. Dat je zonder klachten toch Corona hebt. Op het werk hebben we het er ook al over gehad. De directeur komt vanuit het buitenland (daar woont ie) naar ons. Gaat met iemand uit België, en drie collega's (waarvan één nu op klus is in Frankrijk) naar de VS.

Hoop getest, gezeik en rompslomp. Beter even ter controle 's ochtends zo'n ding er in, zodat ze sowieso naar de VS kunnen.

Als van de mensen die getest worden bij de GGD nu nog geen 15% Corona heeft en zo'n zelftest met 80%* zekerheid zegt dat je het niet hebt, is volgens mij de kans dat je zonder klachten, na een negatieve zelftest toch Corona hebt, klein.

*die verzin ik, geen idee wat het echte percentage is
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 april 2021 @ 17:18:15 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198867001
Engeland gaat zelfs 2 testen pp in de week faciliteren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 5 april 2021 @ 17:24:37 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_198867089
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 17:18 schreef borisz het volgende:
Engeland gaat zelfs 2 testen pp in de week faciliteren.
Zelftest of sneltest. Hier in Duitsland is ook 1 test per week gratis. En inmiddels ook geruchten dat het er 2 worden ivm de beslissing uit Berlijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 5 april 2021 @ 17:37:00 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198867307
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:25 schreef derLudolf het volgende:
Als je bij Etos zoekt naar corona zelftesten vind je een artikel, een doos met 25 testen voor ¤224,90

Zou neerkomen op ¤25/stuk

Waarom kun je ze bij DM voor ¤5/stuk krijgen? Is het een heel andere manier van testen? Of willen ze het gebruik er van ontmoedigen?

https://www.etos.nl/produ(...)stuks-120565735.html

https://www.dm.de/boson-c(...)-p6921963712141.html
Hoe is dat ¤25,- per stuk? :D

En geen idee, belasting? Vraag en aanbod afstemming rechtvaardigt het cashen? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 17:38:47 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198867335
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hallo :{ En ook nog minder betrouwbaar dan de GGD?
Wat denk je dat de testen van de GGD kosten dan?

Sowieso heel ander doeleinde die zelftesten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 17:39:30 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198867343
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe is dat ¤25,- per stuk? :D

En geen idee, belasting? Vraag en aanbod afstemming rechtvaardigt het cashen? :D
Oh fuck, 15 kwadraat is 225
Geen 25 :') :') :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 17:40:33 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198867351
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat denk je dat de testen van de GGD kosten dan?

Sowieso heel ander doeleinde die zelftesten
Is dat niet ¤90 als je dat als niet ingezetene van NL daar laat doen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 5 april 2021 @ 17:41:03 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198867361
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh fuck, 15 kwadraat is 225
Geen 25 :') :') :')
Vind het vooral wel bijzonder dat ze het in die grote hoeveelheden aanbieden

Maar toch niet van plan van gebruik te maken voorlopig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198867377
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lastig dit, weet even niet wat te zeggen :*
Lief :*

quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe is dat ¤25,- per stuk? :D

En geen idee, belasting? Vraag en aanbod afstemming rechtvaardigt het cashen? :D
Mooi wel dat jij de enige bent die het opviel dat die rekensom helemaal niet klopt :D ik had er ook compleet overheen gelezen haha.
pi_198867378
:W teveel gegeten maar het was wel een heerlijk weekend :9

Verder las ik iet over plassen. Ik vind het fascinerend dat ik tijdens onze tour eigenlijk nooit hoeft te plassen. Terwijl ik wel gewoon water drink en soms 12+ uur van huis ben. Zal wel iets mentaals zijn, gelukkig doen we het niet te vaak.
  maandag 5 april 2021 @ 17:42:44 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198867390
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is dat niet ¤90 als je dat als niet ingezetene van NL daar laat doen?
Ik bedoel wat een test 'de staat der Nederlanden' kost

Dat is wel ietsjes meer dan ¤9,-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198867433
Blijkbaar een rustige maandag voor de hulpdiensten. Nu staat hier een brandweerauto, twee politieauto's, pers, twee auto's van het gasbedrijf.... op P2000 staat 'vreemde lucht'. Net niet nieuwsgierig genoeg om naar buiten te gaan in dit gure weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 april 2021 @ 17:54:50 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198867576
Het is vandaag een jaar geleden dat voor mij corona echt realiteit werd. Gertjan overleed precies een jaar geleden. ;( De meesterverbinder van Velsen eo. Het heeft er vorig jaar erg ingehakt. Er was de hoop nu precies één jaar later te kunnen herdenken met volle tribunes, maar dat is nog even op de lange baan gezet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198867843
Vlinder je hebt best wat gewicht hangen aan het wel of niet vinden van een relatie, maar date apps werken het best als je er luchtig en rigoreus in staat.

Voor mij was het leuk op momenten dat je toch wat aan het hangen was en dan eigenlijk vooral wegstrepen. En weggestreept worden. Hoort er ook bij. En ineens zit je in een gesprek van 5 uur en they lived happily ever after.

Irl heb je, buiten corona, ook tientallen ontmoetingen die niks met je doen en dat is ook ok.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 5 april 2021 @ 18:14:11 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198867855
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vlinder je hebt best wat gewicht hangen aan het wel of niet vinden van een relatie, maar date apps werken het best als je er luchtig en rigoreus in staat.

Voor mij was het leuk op momenten dat je toch wat aan het hangen was en dan eigenlijk vooral wegstrepen. En weggestreept worden. Hoort er ook bij. En ineens zit je in een gesprek van 5 uur en they lived happily ever after.

Irl heb je, buiten corona, ook tientallen ontmoetingen die niks met je doen en dat is ook ok.
Goede tip wel. Maar lastig los te laten met zo'n vurige babywens denk ik
pi_198868139
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vlinder je hebt best wat gewicht hangen aan het wel of niet vinden van een relatie, maar date apps werken het best als je er luchtig en rigoreus in staat.

Voor mij was het leuk op momenten dat je toch wat aan het hangen was en dan eigenlijk vooral wegstrepen. En weggestreept worden. Hoort er ook bij. En ineens zit je in een gesprek van 5 uur en they lived happily ever after.

Irl heb je, buiten corona, ook tientallen ontmoetingen die niks met je doen en dat is ook ok.
In de date apps sta ik er ook niet per se heel zwaar in hoor, ik heb alleen daar stuk of 15 matches gehad waarvan één iemand daadwerkelijk reageerde toen ik een gesprek opende. Dus daar kan ik gewoon niet zo veel mee.. dan is er niet zoveel uit te proberen en weer weg te strepen zegmaar. Van mij hoeft ook echt niet elk contact ergens toe te leiden. Ik baal alleen wel dat ik op dit moment überhaupt dus geen contacten heb - dat geeft het gevoel dat ik niet eens de mogelijkheid heb om iemand tegen te komen, zegmaar. Ik zou het veel minder erg vinden als ik bv gewoon kon bedrijfshockeyen en daar mensen ontmoeten en aan de praat raken etc en ik dan in een half jaar tijd niemand tegen zou komen die me echt wat doet, dan dit nu. Gewoon omdat je dan wel het perspectief hebt dat er ook eens wél iemand tussen zou kunnen zitten die je wel echt wat doet, ofzo. Dat het zou kunnen. En nu is dat helemaal niet zo. Dat is denk ik voor mij het grote verschil: of je in situaties komt waarin je iemand tegen zou kunnen komen, en het dan ok is als dat nog niet is gebeurd omdat het de volgende keer zomaar wel zou kunnen gebeuren, of dat je thuis zit en al die dingen niet kan doen en het perspectief er dus ook niet zo is. Ik weet niet of ik het een beetje duidelijk maak zo of alleen nog maar onduidelijker :D

Het is ook niet zo dat ik wanhopig op zoek ben naar iemand om maar een kind te krijgen - ik doe het liever alleen dan in een relatie zonder liefde, anders had ik net zo goed bij m'n ex kunnen blijven. Maar het maakt wel dat ik het lastiger vind dat dat perspectief op mogelijk iemand tegenkomen dus nu behoorlijk afwezig is.

Ik hoef ook niet per se direct iemand tegen te komen waarmee ik meteen een relatie krijg. Ik zou het prima vinden om een paar maanden wat rond te scharrelen. Het is echt dat perspectief, denk ik. Dat ik mensen tegen kom, er een paar uitprobeer ;), en het zomaar zou kunnen dat er iemand tussen zit waarmee het echt klikt en werkt enzo. Ipv dat thuiszitten en niemand tegenkomen en dat je dan dus al weet dat er niemand tussen gaat zitten want er is überhaupt niemand.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 05-04-2021 18:42:14 ]
pi_198869415
Bedoel meer dat je je over die zwijgende contacten ook je schouders op moet halen. Het hoort erbij. Delete en door swipen. En ook gewoon kritisch swipen. Beetje de wet van de grote getallen. Er zit veel wat niet bij je past en AI is nog niet zo ver dat het alles voor je kan doen, dus de poep wegswipen om die parel te vinden is nu nog handwerk.

Als je er niet te veel energie in steekt tot het er toe doet, hoeft het iig niet meer te kosten dan het oplevert en creëer je iig de optie om wel leuk met iemand in gesprek te komen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198869497
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 april 2021 @ 19:43:58 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_198869566
April doet wat het wil.
Ook hier. Droog en windstil, pak een glas drinken en kijk weer naar buiten haakse hagelbui. Die gevolgd wordt door dwarrelende sneeuw.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 19:45:19 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198869600
Zo is natoer @sigme
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198870038
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat denk je dat de testen van de GGD kosten dan?

Sowieso heel ander doeleinde die zelftesten
Ons niets in ieder geval.
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Nou, dit ja.
Ik ben blij dat ik naar m'n ouders kan, en dat ik kan wandelen buiten met m'n buurvrouwen en met m'n nicht.

Maar ik vind het ook kut dat ik inmiddels al bijna 2 jaar niet meer op vakantie ben geweest (zo lang ivm afmaken proefschrift en promotie, ik zou 14 maart '20 een weekje op skivakantie gaan..), dat het inmiddels 8 maanden uit is met ex en ik nog helemaal niks aan activiteiten heb kunnen doen waar ik nieuwe mensen zou kunnen ontmoeten en dat ik voor het tweede seizoen op rij nauwelijks heb kunnen hockeyen (en wel 2x 400¤ contributie heb betaald). Precies zoals @:Molo zegt, alsof m'n leven op pauze staat. Maar dan zonder dat ook het "ouder worden" op pauze staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He wat rot -O- Hoe 'oud' ben je nu?

2x 400,- contributie voor niks, jeez :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198870191
Ja, als je gepland had of behoefte hebt aan stappen maken, dan is dit jaar stilstand een stuk lastiger :{
Ik heb dat niet zo, dus dat is ook makkelijker praten. Te makkelijk misschien.

Vandaag in het zonnetje door een sneeuwbui gereden. En hagel kwam er ook langs, gazon spierwit! Na 10 minuten weggesmolten uiteraard.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 5 april 2021 @ 20:12:43 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198870286
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ons niets in ieder geval.

De samenleving wel, en dat komt uiteindelijk ook gewoon vroeg of laat indirect terug als rekening bij jezelf

Zelftests zijn bij Kruidvat of De Boer Dental online voor ¤6,- te krijgen. Prima prijs voor zoiets lijkt me.
Bij positief testen genoeg reden om erna de PCR van de GGD te laten doen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198870423
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedoel meer dat je je over die zwijgende contacten ook je schouders op moet halen. Het hoort erbij. Delete en door swipen. En ook gewoon kritisch swipen. Beetje de wet van de grote getallen. Er zit veel wat niet bij je past en AI is nog niet zo ver dat het alles voor je kan doen, dus de poep wegswipen om die parel te vinden is nu nog handwerk.

Als je er niet te veel energie in steekt tot het er toe doet, hoeft het iig niet meer te kosten dan het oplevert en creëer je iig de optie om wel leuk met iemand in gesprek te komen.
Oh, dat doe ik ook wel hoor. Ik ben vrij kritisch in het swipen en ik zit ook niet hele avonden gefrustreerd te swipen. Het is alleen niet dat ik op dit moment het idee heb dat die apps het gemis aan live-activiteiten compenseren ofzo. Het geeft me weinig extra perspectief omdat ik voor mijn gevoel dus niet echt de optie creëer om met iemand in gesprek te komen omdat het dus zo goed als niet tot gesprekken leidt. Maargoed dat kan natuurlijk altijd nog veranderen, dus af en toe swipe ik weer een rondje.

quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ons niets in ieder geval.
[..]

He wat rot -O- Hoe 'oud' ben je nu?

2x 400,- contributie voor niks, jeez :{
31, eind dit jaar word ik 32. En dat is niet per se super oud natuurlijk, maar ik heb dus medisch gezien een verhoogd risico op een verminderde vruchtbaarheid, dus voor mijn gevoel tikt de tijd wat harder dan als ik dat niet gehad zou hebben (en tussen iemand ontmoeten en verliefd worden en een stabiele basis opbouwen samen zit natuurlijk ook nog tijd enzo).

Ja, best veel geld voor bij elkaar niet eens één volledig seizoen hockeyen. Had ik ook wel andere bestemmingen voor gehad :+

@Cat-astrophe dat is het inderdaad. Toen het uit ging met ex was het midden in de zomer en toen kon en mocht er vanalles en had ik zin om echt weer er op uit te gaan en nieuwe dingen te gaan doen, m'n wereld weer wat groter te maken, nieuwe mensen ontmoeten (gewoon überhaupt, niet per se mannen om te daten). Mezelf weer eens wat ontwikkelen, kijken hoe en wie ik ook alweer ben zonder relatie.

Fijn wel dat jij dat niet zo hebt, toch? Lijkt mij iig wel relaxt haha.

Het weer was inderdaad heel wisselvallig vandaag! Regen, zon, sneeuw, deels tegelijk, elk half uur weer wat anders. Net wel nog even een droog rondje gewandeld, lekker.
  maandag 5 april 2021 @ 20:21:59 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198870524
Is je idee dan stabiele relatie om het leuk te hebben of een stabiele relatie zodat je er een kind mee kunt krijgen?

Ik ben geen man maar het komt zo lezende van afstand over, even gechargeerd, alsof je een zaaddonor zoekt die daarnaast dan óók wel in een relatie met jou mag deelnemen.

De man in mij schrikt hierdoor iig wel al af, en ik ben dus geen eens een man

Volgt u mij nog? :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 20:27:32 #170
63722 z80
I fink you freaky
pi_198870624
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 20:21 schreef Molo het volgende:
Is je idee dan stabiele relatie om het leuk te hebben of een stabiele relatie zodat je er een kind mee kunt krijgen?

Ik ben geen man maar het komt zo lezende van afstand over, even gechargeerd, alsof je een zaaddonor zoekt die daarnaast dan óók wel in een relatie met jou mag deelnemen.

De man in mij schrikt hierdoor iig wel al af, en ik ben dus geen eens een man

Volgt u mij nog? :+
De post rammelt aan alle kanten. :W
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198870729
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 20:21 schreef Molo het volgende:
Is je idee dan stabiele relatie om het leuk te hebben of een stabiele relatie zodat je er een kind mee kunt krijgen?

Ik ben geen man maar het komt zo lezende van afstand over, even gechargeerd, alsof je een zaaddonor zoekt die daarnaast dan óók wel in een relatie met jou mag deelnemen.

De man in mij schrikt hierdoor iig wel al af, en ik ben dus geen eens een man

Volgt u mij nog? :+
Ja, ik snap je wel.
Ik vind het ook lastig uitleggen.

Het is niet dat ik alleen maar op zoek ben naar een man om een kind te krijgen. Dan had ik bij mijn ex kunnen blijven - toen het uitging, was ik net gestopt met de pil en zouden we na vier jaar wachten van mijn kant dus gaan beginnen met proberen. En kwamen we vervolgens tot de pijnlijke conclusie dat toch niet met elkaar te willen omdat er geen liefde (meer) tussen ons was. We kwamen allebei tot die conclusie, maar als ik mijn twijfel daarin niet had geuit, was het niet op korte termijn uit gegaan.

Wat ik wil is op termijn een gezin. Een liefdevolle relatie met iemand die stabiel is in de zin van dat je op dat moment het gevoel hebt voor altijd bij elkaar te willen blijven omdat je gelukkig bent samen, en je over belangrijke zaken hetzelfde denkt. Dat je goed bij elkaar past. En waarin je dan als je je zo voelt, samen beslist dat je graag een kind zou willen.

Maar tegelijkertijd speelt dus wel dat ik het gevoel heb dat de tijd voor mij wat harder tikt om dat kind nog te kunnen krijgen. Dat ik niet de 'luxe' heb om het allemaal op z'n beloop te laten en als ik dan over een paar jaar nog niet zo'n relatie gevonden heb, dan het alleen te gaan doen. Omdat de kans dat het dan nog lukt echt een stuk kleiner is (en dat traject duurt ook nog even met wachtlijsten enz). En dat als ik dus een kind wel in een gezin wil krijgen, ik dus wel een soort druk voel dat ik in elk geval de kans wil hebben om iemand tegen te komen, ofzo. En mijn wens is wel zodanig groot dat ik het echt heel heel moeilijk zou hebben ermee als het niet meer lukt omdat ik te lang heb gewacht.

Ik weet niet of het duidelijker is zo.. maar soit. I tried ;)
  maandag 5 april 2021 @ 20:35:20 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198870781
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja, ik snap je wel.
Ik vind het ook lastig uitleggen.

Het is niet dat ik alleen maar op zoek ben naar een man om een kind te krijgen. Dan had ik bij mijn ex kunnen blijven - toen het uitging, was ik net gestopt met de pil en zouden we na vier jaar wachten van mijn kant dus gaan beginnen met proberen. En kwamen we vervolgens tot de pijnlijke conclusie dat toch niet met elkaar te willen omdat er geen liefde (meer) tussen ons was. We kwamen allebei tot die conclusie, maar als ik mijn twijfel daarin niet had geuit, was het niet op korte termijn uit gegaan.

Wat ik wil is op termijn een gezin. Een liefdevolle relatie met iemand die stabiel is in de zin van dat je op dat moment het gevoel hebt voor altijd bij elkaar te willen blijven omdat je gelukkig bent samen. En waarin je dan als je je zo voelt, samen beslist dat je graag een kind zou willen.

Maar tegelijkertijd speelt dus wel dat ik het gevoel heb dat de tijd voor mij wat harder tikt om dat kind nog te kunnen krijgen. Dat ik niet de 'luxe' heb om het allemaal op z'n beloop te laten en als ik dan over een paar jaar nog niet zo'n relatie gevonden heb, dan het alleen te gaan doen. Omdat de kans dat het dan nog lukt echt een stuk kleiner is (en dat traject duurt ook nog even met wachtlijsten enz). En dat als ik dus een kind wel in een gezin wil krijgen, ik dus wel een soort druk voel dat ik in elk geval de kans wil hebben om iemand tegen te komen, ofzo. En mijn wens is wel zodanig groot dat ik het echt heel heel moeilijk zou hebben ermee als het niet meer lukt omdat ik te lang heb gewacht.

Ik weet niet of het duidelijker is zo.. maar soit. I tried ;)
Iets wat zo enorm in je lijf aan de bel aan te trekken is, kinderdrang (en ik ken het hoor, ook gehad hier ;) ), is ook ontzettend lastig.
En je zit ook wat dat betreft in een rotpositie zo.

Hopelijk vind je er een modus in die te doen is en vrede mee met of zonder partner keuzes te maken enzo.

Sterkte iig!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 20:35:47 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198870798
En op naar het datingseizoen natuurlijk, hopelijk deze zomer ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 april 2021 @ 20:37:29 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198870830
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 20:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja, ik snap je wel.
Ik vind het ook lastig uitleggen.

Het is niet dat ik alleen maar op zoek ben naar een man om een kind te krijgen. Dan had ik bij mijn ex kunnen blijven - toen het uitging, was ik net gestopt met de pil en zouden we na vier jaar wachten van mijn kant dus gaan beginnen met proberen. En kwamen we vervolgens tot de pijnlijke conclusie dat toch niet met elkaar te willen omdat er geen liefde (meer) tussen ons was. We kwamen allebei tot die conclusie, maar als ik mijn twijfel daarin niet had geuit, was het niet op korte termijn uit gegaan.

Wat ik wil is op termijn een gezin. Een liefdevolle relatie met iemand die stabiel is in de zin van dat je op dat moment het gevoel hebt voor altijd bij elkaar te willen blijven omdat je gelukkig bent samen, en je over belangrijke zaken hetzelfde denkt. Dat je goed bij elkaar past. En waarin je dan als je je zo voelt, samen beslist dat je graag een kind zou willen.

Maar tegelijkertijd speelt dus wel dat ik het gevoel heb dat de tijd voor mij wat harder tikt om dat kind nog te kunnen krijgen. Dat ik niet de 'luxe' heb om het allemaal op z'n beloop te laten en als ik dan over een paar jaar nog niet zo'n relatie gevonden heb, dan het alleen te gaan doen. Omdat de kans dat het dan nog lukt echt een stuk kleiner is (en dat traject duurt ook nog even met wachtlijsten enz). En dat als ik dus een kind wel in een gezin wil krijgen, ik dus wel een soort druk voel dat ik in elk geval de kans wil hebben om iemand tegen te komen, ofzo. En mijn wens is wel zodanig groot dat ik het echt heel heel moeilijk zou hebben ermee als het niet meer lukt omdat ik te lang heb gewacht.

Ik weet niet of het duidelijker is zo.. maar soit. I tried ;)
Maar is het dan geen optie het traject alleen al te starten? Als die wens zo groot is laat je het toch niet afhangen van een man? En om er nou een tijd voor te geven voor wanneer je iemand gevonden 'moet' hebben maakt het niet makkelijker.
Wie weet kom je nog iemand tegen tijdens de wachttijd periode en alles en zet je de boel in de koelkast. En zo niet kun je in ieder geval dat deel van je toekomst wel realiseren.
pi_198870891
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar is het dan geen optie het traject alleen al te starten? Als die wens zo groot is laat je het toch niet afhangen van een man? En om er nou een tijd voor te geven voor wanneer je iemand gevonden 'moet' hebben maakt het niet makkelijker.
Wie weet kom je nog iemand tegen tijdens de wachttijd periode en alles en zet je de boel in de koelkast. En zo niet kun je in ieder geval dat deel van je toekomst wel realiseren.
Jij schrijft net wat ik ook wilde schrijven, waarom niet met het “ik doe het alleen” traject starten. Dan heb je al wat tijdshobbels gehad. En komt mr. Right opeens langs zal niemand van je eisen om met het traject door te gaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198870910
@Molo Thanks :). Ik denk dat het ook is omdat ik het al zo lang heb (ik wilde vanaf herfst 2016 eigenlijk al) en er nu ook compleet geen perspectief op is. En ik vind het dus heel ingewikkeld om te beslissen wanneer ik dan het zelf ga doen en niet meer 'wacht' op of het in een relatie nog gaat gebeuren, ondanks dat ik dus wel dat ideale plaatje van in een liefdevolle relatie heb.

Meestal gaat het best goed, hoor, maar soms vind ik het moeilijk en dan heeft het ook wat meer de overhand. En ik heb ook niet echt iemand waarmee ik het ermee over kan hebben; m'n ouders zijn van het "maar je hebt er toch niks aan om daar verdrietig over te zijn" en zo. Alleen met m'n nicht kan ik er goed over praten maar die wil ik er ook niet te vaak mee belasten.

En idd, hopelijk deze zomer weer leuke dingen kunnen doen met leuke mannen :Y)

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 05-04-2021 20:47:28 ]
pi_198871001
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar is het dan geen optie het traject alleen al te starten? Als die wens zo groot is laat je het toch niet afhangen van een man? En om er nou een tijd voor te geven voor wanneer je iemand gevonden 'moet' hebben maakt het niet makkelijker.
Wie weet kom je nog iemand tegen tijdens de wachttijd periode en alles en zet je de boel in de koelkast. En zo niet kun je in ieder geval dat deel van je toekomst wel realiseren.
Het is zeker iets wat ik overweeg, maar ik vind het wel echt heel lastig om die knoop door te hakken. Dus om dat plaatje van een kind krijgen binnen een liefdevolle relatie los te laten. Want ik heb ook niet het gevoel dat ik mezelf nu de kans heb gegeven om dat überhaupt nog te vinden, zegmaar. En daarnaast vind ik de opties ook nog ingewikkeld: ik ken niemand die ik zou kunnen of willen vragen donor te zijn, en wil ik dan een co-ouderschap of een zaaddonor, en bij dat laatste dan Nederlands (veel klinieken hebben een wachtlijst stop of wachtlijst van meerdere jaren) of uit het buitenland (maar dan loop je wel wat groter risico dat de donor zich bij meerdere banken aanmeldt en veel meer nakomelingen heeft dan eigenlijk de bedoeling is etc, wil ik dat wel?)? Ik heb wel deze maand een online kinderwenscafé bij een kliniek staan, hopelijk helpt dat me met in elk geval iets meer kunnen bedenken welke optie me dan het meest zou aanspreken etc als ik die stap wil nemen.
pi_198871076
Misschien een stomme vraag. Maar is moeder willen worden, hetzelfde als zelf degene willen zijn die zwanger is (geweest)? Of is adoptie of pleegzorg oid ook nog een optie? Ik heb echt geen idee wat de mogelijkheden allemaal zijn hoor.
pi_198871156
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:49 schreef Myraela het volgende:
Misschien een stomme vraag. Maar is moeder willen worden, hetzelfde als zelf degene willen zijn die zwanger is (geweest)? Of is adoptie of pleegzorg oid ook nog een optie? Ik heb echt geen idee wat de mogelijkheden allemaal zijn hoor.
Geen stomme vraag hoor! Adoptie is voor mij pas een optie als een biologisch eigen kind niet zou kunnen. En ook daar zitten voor mij ethische vraagstukken aan: er zijn aanwijzingen voor behoorlijke misstanden met adopties, waarbij ouders worden gedwongen kinderen af te staan etc. Daarnaast is het een langdurig traject.
Pleegzorg zou voor mij ook pas een optie zijn als een biologisch eigen kind niet zou kunnen. Het lastige van pleegzorg vind ik dat het uitgangspunt daarbij altijd is dat het kind op termijn weer teruggaat naar de eigen ouders. Wat ik goed snap, maar niet zo goed past bij dat ik dus een kind dan zou willen "houden".

Maar dit is allemaal wel heel niet-CUL en ik wil ook weer niet het hele topic kapen :@

Dus in dat licht, hoe bakken jullie tartaar als je dat maakt? Ik had hem vandaag redelijk doorgebakken en dat was best wel droog. Kun je dat ook nog een beetje rose van binnen laten?
  maandag 5 april 2021 @ 20:54:39 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198871158
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Het is zeker iets wat ik overweeg, maar ik vind het wel echt heel lastig om die knoop door te hakken. Dus om dat plaatje van een kind krijgen binnen een liefdevolle relatie los te laten. Want ik heb ook niet het gevoel dat ik mezelf nu de kans heb gegeven om dat überhaupt nog te vinden, zegmaar. En daarnaast vind ik de opties ook nog ingewikkeld: ik ken niemand die ik zou kunnen of willen vragen donor te zijn, en wil ik dan een co-ouderschap of een zaaddonor, en bij dat laatste dan Nederlands (veel klinieken hebben een wachtlijst stop of wachtlijst van meerdere jaren) of uit het buitenland (maar dan loop je wel wat groter risico dat de donor zich bij meerdere banken aanmeldt en veel meer nakomelingen heeft dan eigenlijk de bedoeling is etc, wil ik dat wel?)? Ik heb wel deze maand een online kinderwenscafé bij een kliniek staan, hopelijk helpt dat me met in elk geval iets meer kunnen bedenken welke optie me dan het meest zou aanspreken etc als ik die stap wil nemen.
Wel goed dat je wel bezig bent met de opties. Als je weet wat je eventueel zou willen is de keus maken vaak makkelijker.
Waarom zou je geen donor willen die veel meer kinderen heeft?
Zie dat wel vaker in het nieuws ofzo maar snap dan nooit echt wat het probleem is. (Oprechte vraag dit)
pi_198871213
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wel goed dat je wel bezig bent met de opties. Als je weet wat je eventueel zou willen is de keus maken vaak makkelijker.
Waarom zou je geen donor willen die veel meer kinderen heeft?
Zie dat wel vaker in het nieuws ofzo maar snap dan nooit echt wat het probleem is. (Oprechte vraag dit)
Ja, ik vind dat wat lastig, vooral omdat je dat dan dus niet weet. Als een donor in meerdere landen allerlei kinderen heeft waar jij niet van weet, komen die elkaar dan tegen? De kans is natuurlijk klein dat je kind net toevallig iemand tegen komt die een halfbroer/zus is en daar verliefd op wordt of zo, maar het idee zit me toch niet helemaal lekker of zo. Maar dat is dus ook niet helemaal rationeel per se.
pi_198871267
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:

Maar dit is allemaal wel heel niet-CUL en ik wil ook weer niet het hele topic kapen :@

Dus in dat licht, hoe bakken jullie tartaar als je dat maakt? Ik had hem vandaag redelijk doorgebakken en dat was best wel droog. Kun je dat ook nog een beetje rose van binnen laten?
Huh? Dat maakt niets uit hoor! We praten hier over alles en nog wat en houden toevallig allemaal van lekker eten.

Ik bak tartaar ook altijd te lang. En dus koop ik het nooit, want ik hou niet van droog. Het is gemalen vlees, dus weet niet of je dat rose kan laten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198871290
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Geen stomme vraag hoor! Adoptie is voor mij pas een optie als een biologisch eigen kind niet zou kunnen. En ook daar zitten voor mij ethische vraagstukken aan: er zijn aanwijzingen voor behoorlijke misstanden met adopties, waarbij ouders worden gedwongen kinderen af te staan etc. Daarnaast is het een langdurig traject.
Pleegzorg zou voor mij ook pas een optie zijn als een biologisch eigen kind niet zou kunnen. Het lastige van pleegzorg vind ik dat het uitgangspunt daarbij altijd is dat het kind op termijn weer teruggaat naar de eigen ouders. Wat ik goed snap, maar niet zo goed past bij dat ik dus een kind dan zou willen "houden".

Maar dit is allemaal wel heel niet-CUL en ik wil ook weer niet het hele topic kapen :@

Dus in dat licht, hoe bakken jullie tartaar als je dat maakt? Ik had hem vandaag redelijk doorgebakken en dat was best wel droog. Kun je dat ook nog een beetje rose van binnen laten?
In de slowchat hoeft het niet over eten te gaan hoor. :D Juist wel interessant als er weer eens inhoudelijke onderwerpen voorbij komen. Ik begrijp je afwegingen wel, ja. Lastige is vooral dat je natuurlijk nooit kunt voorspellen hoe je leven er over een paar jaar uitziet. Als je zeker zou weten dat je dan wel die relatie hebt, of juist niet. Dan kun je veel makkelijker keuzes maken.

Maar tartaartjes altijd rood houden, ja.
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 21:01:02 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198871323
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:59 schreef Isabeau het volgende:

Ik bak tartaar ook altijd te lang. En dus koop ik het nooit, want ik hou niet van droog. Het is gemalen vlees, dus weet niet of je dat rose kan laten.
Tuurlijk wel, als ik zelf hamburgers maak laat ik ze ook een beetje rood van binnen.
Filet Americain is toch ook rauw vlees.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198871366
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huh? Dat maakt niets uit hoor! We praten hier over alles en nog wat en houden toevallig allemaal van lekker eten.

Ik bak tartaar ook altijd te lang. En dus koop ik het nooit, want ik hou niet van droog. Het is gemalen vlees, dus weet niet of je dat rose kan laten.
En hier alles wat Isa zegt. Jij zit ergens mee en wil er over praten, gewoon doen, zou willen dat er een oplossing was.

En tartaar maak ik ook nooit meer, veel te droog en smakeloos.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 5 april 2021 @ 21:03:13 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198871391
Ik weet niets over een kinderwens hebben dus ik hou mijn mond maar.
Ik weet 2 dingen van tartaar: het is niet te eten en je mag het zeker roze van binnen laten ;)
Spoilers!
  maandag 5 april 2021 @ 21:03:38 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198871400
Tartaar kan gewoon rood.

En een liefdevolle relatie kan ook als het kind er al is he?
Dat gebeurd ook zoveel mensen die om andere redenen alleen staan met een kind.
Het een sluit het ander niet uit.
pi_198871461
Tartaar rood :9
pi_198871480
En een dikke knuffel voor Vlinder, het is een lastige positie waar je nu in zit :*
pi_198871518
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:03 schreef gcjoel het volgende:
Tartaar kan gewoon rood.

En een liefdevolle relatie kan ook als het kind er al is he?
Dat gebeurd ook zoveel mensen die om andere redenen alleen staan met een kind.
Het een sluit het ander niet uit.
True, maar het verlangen naar een kind juist uit zo’n relatie is ook heel begrijpelijk.
pi_198871527
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huh? Dat maakt niets uit hoor! We praten hier over alles en nog wat en houden toevallig allemaal van lekker eten.

Ik bak tartaar ook altijd te lang. En dus koop ik het nooit, want ik hou niet van droog. Het is gemalen vlees, dus weet niet of je dat rose kan laten.
Lief :* het voelde een beetje alsof het dan allemaal over mij gaat en ik 'plek inneem' van anderen of zo.

quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

In de slowchat hoeft het niet over eten te gaan hoor. :D Juist wel interessant als er weer eens inhoudelijke onderwerpen voorbij komen. Ik begrijp je afwegingen wel, ja. Lastige is vooral dat je natuurlijk nooit kunt voorspellen hoe je leven er over een paar jaar uitziet. Als je zeker zou weten dat je dan wel die relatie hebt, of juist niet. Dan kun je veel makkelijker keuzes maken.

Maar tartaartjes altijd rood houden, ja.
Dat zou het idd veel makkelijker maken om keuzes te maken ja!
En morgen nog een tartaar, dus die ga ik minder lang bakken. En als dat niet lukt ga ik voortaan doen wat Isa met tartaar doet, in de winkel laten ;)

D
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En hier alles wat Isa zegt. Jij zit ergens mee en wil er over praten, gewoon doen, zou willen dat er een oplossing was.

En tartaar maak ik ook nooit meer, veel te droog en smakeloos.
Dank je :*

quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:03 schreef gcjoel het volgende:
Tartaar kan gewoon rood.

En een liefdevolle relatie kan ook als het kind er al is he?
Dat gebeurd ook zoveel mensen die om andere redenen alleen staan met een kind.
Het een sluit het ander niet uit.
Dat is inderdaad ook zo. En een kind krijgen zit ook wat meer een 'houdbaarheidsdatum' op dan een liefdevolle relatie vinden.

Jullie zijn lief allemaal :*
En dank voor de tartaar tips!
  maandag 5 april 2021 @ 21:11:13 #192
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198871545
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

True, maar het verlangen naar een kind juist uit zo’n relatie is ook heel begrijpelijk.
Zeker. Daarom denk ik dat voor haar de juiste stap is om in ieder geval uit te zoeken wat je dan zou willen als alternatief.
Misschien bevallen die opties allemaal niet, en valt het helemaal af bijvoorbeeld.
pi_198871581
Ik maakte trouwens de lekkerste pastasaus ever. Zo jammer dat het “restjes opmaken” was en dus niets meer over (zit nu wel enorm vol)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198871623
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maakte trouwens de lekkerste pastasaus ever. Zo jammer dat het “restjes opmaken” was en dus niets meer over (zit nu wel enorm vol)
Waardoor was het de lekkerste ooit?
pi_198871649
Ben ik ook wel benieuwd naar :P
pi_198871657
Ik heb vanavond gegourmet, was ook weer lekker. :9 en de restjes aan groenten enzo meteen in een pan gegooid en dat gaat morgen in een wrap.
pi_198871723
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:10 schreef vlindertje89 het volgende:

Lief :* het voelde een beetje alsof het dan allemaal over mij gaat en ik 'plek inneem' van anderen of zo.

De ene dag heb jij wat extra steun en advies nodig en een andere dag iemand anders. Zo werkt dat ;) Dus zolang niemand hier komt binnen rennen om te zeggen dat de poes is overreden, een ouder een hartinfarct heeft gehad of een partner net opgepakt voor pedofilie kunnen we onze aandacht prima aan jou wijden ;)

eh, al mijn voorbeelden zijn fictief en dat hou ik ook graag zo

Verder ligt hier nog steeds sneeuw. En vind ik het rot dat je je zo voelt -O- Ik sta niet in je schoenen, maar ik zou mijn kinderwens niet laten afhangen van die prins op dat witte paard. Die misschien niet eens bestaat. En als die wel bestaat dan vindt hij jou met kind ook leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198871737
Wij aten pizza want lui :')
pi_198871762
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:20 schreef Aure het volgende:
Wij aten pizza want lui :')
Dat at ik zaterdag. :9

Mijn weekend was pizza, sushi, gourmet. :’) vorige week ook al barbecue. Komende week is m’n vriend jarig, daarna zal ik weer gezond en vers koken. :’)
pi_198871766
Volgens mij kwam ik in 2019 wel de SC inrennen om te vertellen dat mijn vader een hartinfarct had gekregen :+ (dat gaat trouwens super goed, omdat het in 't ziekenhuis gebeurde heeft ie er nauwelijks schade aan over gehouden)
  maandag 5 april 2021 @ 21:24:39 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198871809
Gourmet was lekker hier.
En gezellig.

Alleen morgen wil ik graag wel weer gewoon eten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198871818
Wij hadden gisteren trouwens een tafeltje vol Pasen van de machinist en dat was echt een aanrader! Het was nu dan een paaseditie, maar anders hebben ze gewoon een "normale" variant. Ik denk dat we die ook eens gaan uitproberen :9
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 21:26:27 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198871847
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:20 schreef Aure het volgende:
Wij aten pizza want lui :')
Hmmmm pizza maken is best veel werk. Vanochtend al deeg gemaakt en saus.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198871894
Iemand trouwens nog geweldige afhaal tips in omgeving Sneek? Ik heb nog niet echt iets tofs gevonden.

Een shared dinner was de beste optie, maar niet gerechten vond ik niet creatief. Dan haak ik al snel af.
pi_198871916
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waardoor was het de lekkerste ooit?
Het gehakt was lekker (van de kinderboerderij) ipv passata had ik een rest tomatofrito (daar zit al wat smaak in) maar waar ik meestal scherpe gerookte paprikapoeder gebruik had ik nu zoete.
Verder heel simpel uien en knoflook.
Meestal doe ik er veel meer kruiden in, ook lekker maar deze was echt herl erg geslaagd
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 5 april 2021 @ 21:31:32 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198871922
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:29 schreef Myraela het volgende:
Iemand trouwens nog geweldige afhaal tips in omgeving Sneek? Ik heb nog niet echt iets tofs gevonden.

Een shared dinner was de beste optie, maar niet gerechten vond ik niet creatief. Dan haak ik al snel af.
https://kleinjava.nl/ is als restaurant wel een van mijn favorieten in Sneek; heb er nog niets afghaald echter

Qua pizza, mixed grill enz enz is https://cappadociasneek.com/ een goede (ze hebben ook een vestiging in Joure)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198871962
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

https://kleinjava.nl/ is als restaurant wel een van mijn favorieten in Sneek; heb er nog niets afghaald echter

Qua pizza, mixed grill enz enz is https://cappadociasneek.com/ een goede (ze hebben ook een vestiging in Joure)
Oeh, rijsttafel is wel een optie. Thanks! :9
  maandag 5 april 2021 @ 21:36:07 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198872008
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oeh, rijsttafel is wel een optie. Thanks! :9
Ik ben vanmiddag nog wezen kijken bij een huis vlakbij dat restaurant :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198872040
Serieus op huizenjacht?
pi_198872065
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmmmm pizza maken is best veel werk. Vanochtend al deeg gemaakt en saus.
Het was uiteraard kant en klare pizza :P
pi_198872108
Gourmet, sushi, pizza, rijsttafel, ik krijg hier trek van :9~

Net tussen de reacties door nog even half uur gesport, nu is alles van m'n to do lijst van vandaag afgevinkt. Eigenlijk stond alleen sporten daarop, maargoed, dat is gelukt ;)

En morgen dus medium tartaar. Ooit leer ik wel fatsoenlijk koken :+ . Aan m'n moeder zal het niet liggen, die heeft dr best gedaan het me bij te brengen en kan heel lekker koken. Ze kocht deze week Simple van Ottolenghi en ik moest meteen aan jullie denken :D
  maandag 5 april 2021 @ 21:41:29 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198872120
Tartaar op kamertemperatuur laten komen, en dan kort in boter braden, zo rood mogelijk.
Veel zout en peper en dan door de jus daggeren :9
Nooit koud uit de koelkast, dat is niks.

quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:24 schreef Aure het volgende:
Wij hadden gisteren trouwens een tafeltje vol Pasen van de machinist en dat was echt een aanrader! Het was nu dan een paaseditie, maar anders hebben ze gewoon een "normale" variant. Ik denk dat we die ook eens gaan uitproberen :9
Oe! Dit ga ik eens proberen!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198872152
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat wat lastig, vooral omdat je dat dan dus niet weet. Als een donor in meerdere landen allerlei kinderen heeft waar jij niet van weet, komen die elkaar dan tegen? De kans is natuurlijk klein dat je kind net toevallig iemand tegen komt die een halfbroer/zus is en daar verliefd op wordt of zo, maar het idee zit me toch niet helemaal lekker of zo. Maar dat is dus ook niet helemaal rationeel per se.
Ik denk dat je zelf wel beseft dat je hier een beetje (te) ver gaat met denken. Er zijn ook mensen die verliefd worden op familieleden waarvan ze weten dat het familie is dus dat is niet eens een overweging.
Wist niet eens dat adoptie überhaupt nog mogelijk is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 5 april 2021 @ 21:43:03 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198872156
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:37 schreef Myraela het volgende:
Serieus op huizenjacht?
Ja wij willen hier nu wel echt weg, en die kantop
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 5 april 2021 @ 21:43:13 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198872158
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het gehakt was lekker (van de kinderboerderij)
Ik moest hier zoooo hard om lachen _O- _O- _O- _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198872194
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik moest hier zoooo hard om lachen _O- _O- _O- _O_
Ik typte het en dacht, wie gaat reageren 😂
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 5 april 2021 @ 21:46:15 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198872207
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik typte het en dacht, wie gaat reageren 😂
'mals en sappig, van jonge vee' :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198872210
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik denk dat je zelf wel beseft dat je hier een beetje (te) ver gaat met denken. Er zijn ook mensen die verliefd worden op familieleden waarvan ze weten dat het familie is dus dat is niet eens een overweging.
Wist niet eens dat adoptie überhaupt nog mogelijk is.
Adoptie zal neem ik aan alrtijd mogelijk zijn. Wel gehoord dat het nu een stuk moeilijker is dan vroeger. De wachtlijsten zijn ook lang. Als in 10 jaar en langer lang.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198872220
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik typte het en dacht, wie gaat reageren 😂
Haha ik dacht, ga ik hier iets van zeggen.. _O-
  maandag 5 april 2021 @ 21:48:13 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198872246
Ik had vanavond longhaas, Miep hier snapte er niets van en dacht dat we broertje van de paashaas ofzo gingen opeten :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198872310
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf wel beseft dat je hier een beetje (te) ver gaat met denken. Er zijn ook mensen die verliefd worden op familieleden waarvan ze weten dat het familie is dus dat is niet eens een overweging.
Wist niet eens dat adoptie überhaupt nog mogelijk is.
Behalve dat als je niet weet dat het familie is, je daar dus ook geen rekening mee kunt houden.
Maar ik geef toe, heel rationeel is dat argument niet.

En wat betreft adoptie, wat Isa zegt. Al zou het kunnen dat er nu tijdelijk een complete stop is ivm een recent onderzoek naar misstanden in het verleden waaruit bleek dat er aanwijzingen zijn dat het nog steeds niet goed gaat, dat heb ik niet nagekeken recent.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-04-2021 22:15:05 ]
  maandag 5 april 2021 @ 22:00:44 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198872485
Is momenteel helemaal gestopt
https://www.rijksoverheid(...)ptie-kind-buitenland

Ik vind adoptie maar ingewikkeld, teveel nare verhalen gehoord van dichtbij en zou het zelf nooit doen. Zelfde geldt voor mijzelf voor IVF en kunst en vliegwerk. Maar is makkelijk praten, we hebben nooit voor de echte keuze hoeven staan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 22:01:29 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198872501
Ik heb mezelf een entrecote gebakken gisteren. Eigenlijk had ik in de pan nog nooit eentje gebakken waar ik echt tevreden mee was.

Koekenpan echt heet laten worden op hoog vuur zonder boter of olie goed dichtschroeien, toen kookplaat wat lager en een klont boter er bij en aan beide kanten nog even gebakken.

Goed lang laten na garen is wel een ding dus, want toen ik hem door snee was ie wel heel rood, meer er kwam geen rood sap uit.
Ik dacht eerst te rood, maar stukje geproefd en super lekker.

Voelde me wel een noob :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198872809
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 22:00 schreef Molo het volgende:
Is momenteel helemaal gestopt
https://www.rijksoverheid(...)ptie-kind-buitenland

Ik vind adoptie maar ingewikkeld, teveel nare verhalen gehoord van dichtbij en zou het zelf nooit doen. Zelfde geldt voor mijzelf voor IVF en kunst en vliegwerk. Maar is makkelijk praten, we hebben nooit voor de echte keuze hoeven staan
Ah ja toch een stop dus inderdaad.
Ik vind de ethische kant van adoptie dus ook echt heel ingewikkeld. Ik zou dan denk ik eerder voor pleegzorg gaan if all else fails. IVF of andere medische hulp heb ik dan weer geen problemen mee. Wat maakt dat jij dat nooit zou doen? Geen oordeel overigens, puur interesse in de beweegredenen/overtuigingen daarachter.
  maandag 5 april 2021 @ 22:27:19 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198872969
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ah ja toch een stop dus inderdaad.
Ik vind de ethische kant van adoptie dus ook echt heel ingewikkeld. Ik zou dan denk ik eerder voor pleegzorg gaan if all else fails. IVF of andere medische hulp heb ik dan weer geen problemen mee. Wat maakt dat jij dat nooit zou doen? Geen oordeel overigens, puur interesse in de beweegredenen/overtuigingen daarachter.
Pleegzorg lijkt me ook niks, ik ben geen ster met kinderen en dat zijn zonder uitzondering altijd hele heftige trajecten. Wel fantastisch dat er mensen zijn die dat willen én kunnen. Super waardevol, zeker als het enigszins in de buurt is van eigen netwerk van het kind voor zover mogelijk.
Ik zou het niet kunnen en ook niet willen.

IVF en medische hulp is prachtig, zie zat voorbeelden waarin het prima uitkomsten biedt. Ik heb voor mezelf de insteek dat ik de natuur daarin had gerespecteerd als mijn lijf dat niet zelf zou kunnen. Of als mijn man het niet zou kunnen.
Medische hulp ben ik verder absoluut niet tegen (zou ook gek zijn, verdien er mijn brood mee :+ ), en ongelooflijk blij met de gynaecoloog toen Miep er eens uit gehaald moest worden. Dat was zonder hulp niet gelukt.
Maar voor mezelf had ik destijds bedacht dat ik de grens die mijn lijf zou aangeven (of lijf van mijn man), zou respecteren. Geen idee of ik dat ook had vastgehouden hoor, als er meer tijd overheen was gegaan.
Zullen we ook nooit weten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198873139
@vlindertje89 : ik heb geen idee hoe en wat qua voorwaarden en risico's, maar zou eicellen invriezen een optie zijn? Dat als je liever niet alleen het traject zou willen starten, maar ook wat minder (tijds)druk zou willen ervaren van het zoeken en vinden van een partner?
pi_198873149
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 22:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Pleegzorg lijkt me ook niks, ik ben geen ster met kinderen en dat zijn zonder uitzondering altijd hele heftige trajecten. Wel fantastisch dat er mensen zijn die dat willen én kunnen. Super waardevol, zeker als het enigszins in de buurt is van eigen netwerk van het kind voor zover mogelijk.
Ik zou het niet kunnen en ook niet willen.

IVF en medische hulp is prachtig, zie zat voorbeelden waarin het prima uitkomsten biedt. Ik heb voor mezelf de insteek dat ik de natuur daarin had gerespecteerd als mijn lijf dat niet zelf zou kunnen. Of als mijn man het niet zou kunnen.
Medische hulp ben ik verder absoluut niet tegen (zou ook gek zijn, verdien er mijn brood mee :+ ), en ongelooflijk blij met de gynaecoloog toen Miep er eens uit gehaald moest worden. Dat was zonder hulp niet gelukt.
Maar voor mezelf had ik destijds bedacht dat ik de grens die mijn lijf zou aangeven (of lijf van mijn man), zou respecteren. Geen idee of ik dat ook had vastgehouden hoor, als er meer tijd overheen was gegaan.
Zullen we ook nooit weten
Ik kan me dat inderdaad ook wel voorstellen dat je die insteek hebt. En inderdaad, je weet eigenlijk pas echt waar je grens ligt en tot waar je bereid bent om te gaan als het gebeurt. Alleen maar fijn dat je dat nooit zal weten *)

Ik weet niet of ik het concept van pleegzorg emotioneel zou kunnen, of ik me niet teveel aan een kind zou hechten en zo. Hopelijk ga ik dat nooit weten ;)

Ik overweeg wel om vanaf de zomer me aan te melden bij Handje Helpen, die verbinden gezinnen met bv kinderen met een beperking met mensen die willen helpen. Zodat bv een broertje/zusje van kind met beperking eens in de maand een keer uit logeren kan en wat extra aandacht krijgt, of bv een kind van een alleenstaande ouders af en toe uit logeren kan zodat de ouder ook even een moment voor zichzelf heeft. Kan ik toch m'n zorgzaamheid ergens een beetje kwijt :)
pi_198873234
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 22:37 schreef Candaasje het volgende:
@:vlindertje89 : ik heb geen idee hoe en wat qua voorwaarden en risico's, maar zou eicellen invriezen een optie zijn? Dat als je liever niet alleen het traject zou willen starten, maar ook wat minder (tijds)druk zou willen ervaren van het zoeken en vinden van een partner?
Daar heb ik inderdaad ook over nagedacht. Het is wel een prijzig traject als er geen medische reden is, en alleenstaand zijn is een sociale reden, geen medische. Ik zou eens kunnen navragen of mijn medische aandoening wel als medische reden zou gelden, maar ik denk het niet - meestal gaat dat om dingen als bestraling oid. Er zijn meestal twee of drie puncties nodig om genoeg eicellen te verzamelen, en het kost een paar duizend euro per punctie en ook nog jaarlijks een bedrag voor opslag. Het is wel iets wat ik nog niet compleet heb uitgesloten.
pi_198873295
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Daar heb ik inderdaad ook over nagedacht. Het is wel een prijzig traject als er geen medische reden is, en alleenstaand zijn is een sociale reden, geen medische. Ik zou eens kunnen navragen of mijn medische aandoening wel als medische reden zou gelden, maar ik denk het niet - meestal gaat dat om dingen als bestraling oid. Er zijn meestal twee of drie puncties nodig om genoeg eicellen te verzamelen, en het kost een paar duizend euro per punctie en ook nog jaarlijks een bedrag voor opslag. Het is wel iets wat ik nog niet compleet heb uitgesloten.
Ah, oef, dat is wel veel geld ja. :{ (Anderzijds, er zijn ook mensen die een auto van 50.000 euro kopen, om maar eens wat te noemen. Ieder zijn of haar wens natuurlijk :P )

Lastig hoor :* (Ik heb zelf nooit met dit bijltje hoeven hakken dus kan er verder weinig zinnigs over zeggen)
pi_198873706
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:48 schreef Molo het volgende:
Ik had vanavond longhaas, Miep hier snapte er niets van en dacht dat we broertje van de paashaas ofzo gingen opeten :+
:D
pi_198873711
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik typte het en dacht, wie gaat reageren 😂
Er zit een hele proest wijn nu op laptop met teruglezen _O-
pi_198873741
Enneh 2 dagen 2 afleveringen NLiB blijkt iets teveel te zijn.
Megaspierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat er uberhaupt spieren zaten _O-
Morgen maar een rustdagje qua gym en alleen maar even een wandeling in de lentezon storm/hagel/regen.
pi_198874940
Mogge!

Kinderboerderij :D
Kinderwens met hobbels :{
T-bone uit de pan :9

Hier nu koffie c_/ en twee katten op schoot. Lief vertrekt over een half uur en dan ga ik maar eens een wandelingetje maken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198875034
Mogge! Gezellig twee katten op schoot O+

Mijn wekker gaat pas over een uur dus eens kijken of ik nog eventjes kan slapen..

Was het wandelen lekker?
pi_198875117
Wandelen was lekker! Fris ;)
En nog wittigheid hier!



ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198875270
Wat is zo'n kort weekje toch heerlijk. O+ Ik heb donderdag al vrij omdat m'n vriend dan jarig is.
pi_198875294
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 07:47 schreef Myraela het volgende:
Wat is zo'n kort weekje toch heerlijk. O+ Ik heb donderdag al vrij omdat m'n vriend dan jarig is.
Ja, heerlijk! Ik ben ook vanaf donderdag vrij voor lang weekend Hoogeveen. Nog maar 2 dagen werken..
pi_198875332
Ik moet gewoon tm vrijdag werken.. En ergens tussen vandaag en vrijdag 17.30 krijg ik te horen of ik een huis toegewezen heb gekregen in het nieuwbouwproject, dus ik denk dat weinig weken langer aanvoelen dan deze week voor mij :+

Heb t wel redelijk druk, dus dat is fijn, iig iets om me af te leiden.

Vind het wel zo lekker dat we nu in de periode zitten met al die korte weken werken O+
pi_198875341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 07:53 schreef Tuindier het volgende:
Ja, heerlijk! Ik ben ook vanaf donderdag vrij voor lang weekend Hoogeveen. Nog maar 2 dagen werken..
Dat is nog lekkerder! Ik werk vrijdag wel, maar dan werken we gewoon een dagje vanuit het huisje in Sneek. :D Twee dagen vrij kwam helaas niet uit.
pi_198875351
Mogge!

Wat een plaatjes @sigme. Hier hebben de auto’s witte daken maar er is ook een strakblauwe lucht.
Vroeg op vandaag, de airco is net even nagekeken, de zomer kan beginnen

Het lijf doet het ook weer een beetje, net als @Blues iets teveel gedaan. Woensdag vond ik dat ik alle oefeningen wel op 1 dag kon doen (de dagen ervoor gingen zo goed dus er kon wel een tandje bij). Die oefeningen gingen wel, maar 12 km fietsen, wandelen in park en 45 min staan praten met een flatgenoot. Dus 4 dagen heel kalm aan gedaan en gisteren voorzichtig opgestart.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198875440
Goedemorgen! Tijd om mijn kantoorbaan op te pakken, ik zit onder de butsen en schrammen van vier dagen fysiek bezig zijn :') Ik werk deze week verder normaal, dus morgen alweer vrij, en volgende week alleen maandag en vrijdag werken *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198875450
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:23 schreef Clubsoda het volgende:
Goedemorgen! Tijd om mijn kantoorbaan op te pakken, ik zit onder de butsen en schrammen van vier dagen fysiek bezig zijn :') Ik werk deze week verder normaal, dus morgen alweer vrij, en volgende week alleen maandag en vrijdag werken *O*
Misschien ook wel lekker voor het lijf. Kan het wat bijkomen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198875525
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 22:27 schreef Molo het volgende:

Pleegzorg lijkt me ook niks, ik ben geen ster met kinderen en dat zijn zonder uitzondering altijd hele heftige trajecten. Wel fantastisch dat er mensen zijn die dat willen én kunnen. Super waardevol, zeker als het enigszins in de buurt is van eigen netwerk van het kind voor zover mogelijk.
Ik zou het niet kunnen en ook niet willen.
Neef van mij heeft twee pleegkinderen, beiden uit hetzelfde gezin en als baby en peuter gekregen. Ze zijn nu bijna 18 en nog steeds bij hun :o Dat zijn dan gevoelsmatig je eigen kinderen, lijkt me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zou hier een monteur komen tussen 8.30 en 12.30. Om 8.10 dacht ik: ik kan nog wel even douchen. Snel snel. Aankleden, 8.25: deurbel :X

HIer ook nog wit 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 april 2021 @ 08:41:30 #244
217702 Lonaa
Honger!
pi_198875553
Isa je spoiler :{

Wakker, koffie, straks dingen doen, vanmiddag sporten.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 april 2021 @ 08:46:25 #245
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198875612
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 07:47 schreef Myraela het volgende:
Wat is zo'n kort weekje toch heerlijk. O+ Ik heb donderdag al vrij omdat m'n vriend dan jarig is.
Ik had er helemaal niet echt over nagedacht dit keer, maar zo lekker ja!
Ik ben vrijdag altijd vrij dus maar 3 dagen werken *O*
pi_198875628
Witte (soort van dan) wereld :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198875748
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Witte (soort van dan) wereld :D
Ik heb vorige week maandag en dinsdag in t-shirt buiten gewandeld 8)7
Hier blijft het ook maar liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198875802
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vorige week maandag en dinsdag in t-shirt buiten gewandeld 8)7
Hier blijft het ook maar liggen.
Woensdag nog de hele avond buiten gezeten in bij de barbecue. Gisteren een gourmet terwijl het buiten sneeuwt. :D Heel apart. Hoop overigens wel op meer dagen zoals die woensdag. O+ Niet te warm, wel lekker zonnig en lekker buiten-weer.
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:11:19 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198875831
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Isa je spoiler :{


Dit ja, jezus :{ :{
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:14:05 #250
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198875863
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Woensdag nog de hele avond buiten gezeten in bij de barbecue. Gisteren een gourmet terwijl het buiten sneeuwt. :D Heel apart. Hoop overigens wel op meer dagen zoals die woensdag. O+ Niet te warm, wel lekker zonnig en lekker buiten-weer.
Ja lenteweer! *O*
Ben er zo aan toe, maar volgens mij zit het er deze week nog niet in ;(
pi_198876007
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:11 schreef Molo het volgende:

Dit ja, jezus :{ :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198876020
Tot zover mijn vrije dagen vreugde. Ik hoor net dat iemand die ik dit weekend heb gezien, hoogstwaarschijnlijk corona heeft. :') Ik heb het huisje maar afgezegd.
pi_198876028
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:29 schreef Myraela het volgende:
Tot zover mijn vrije dagen vreugde. Ik hoor net dat iemand die ik dit weekend heb gezien, hoogstwaarschijnlijk corona heeft. :') Ik heb het huisje maar afgezegd.
Oh balen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198876036
Pooh, lecture "data visualization". Taking the online lesson of a Mexican who teaches in English is already exhausting.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198876050
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:29 schreef Myraela het volgende:
Tot zover mijn vrije dagen vreugde. Ik hoor net dat iemand die ik dit weekend heb gezien, hoogstwaarschijnlijk corona heeft. :') Ik heb het huisje maar afgezegd.
Gatverdamme, da's jammer!
We have far more in common than that which devides us..
pi_198876125
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:29 schreef Myraela het volgende:
Tot zover mijn vrije dagen vreugde. Ik hoor net dat iemand die ik dit weekend heb gezien, hoogstwaarschijnlijk corona heeft. :') Ik heb het huisje maar afgezegd.
Neee wat kut zeg.. :{

En @Isabeau wat erg ook je spoiler..
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:42:38 #257
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198876237
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:30 schreef sigme het volgende:
Pooh, lecture "data visualization". Taking the online lesson of a Mexican who teaches in English is already exhausting.
Dat is vermoeiend ja. Als het vergelijkbaar is met mijn Griekse, Colombiaanse en Servische docenten die Engels spraken. Vooral die Servische dame was erg.

Ik vind het leuk om elke dag wakker te worden met je foto's O+
Spoilers!
pi_198876250
Die spoiler van @Isabeau -O-
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe mijn vader gereageerd zou hebben, die was ook nogal van "bloedeigen".

En zo zijn er vast wel meer mensen. Iemand die haar "eigen" kleinkind van alles gaf bij verjaardagen/kerst etc. maar het halfbroertje kreeg niets (ja een verjaardagskaart) -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198876323
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Die spoiler van @:Isabeau -O-
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe mijn vader gereageerd zou hebben, die was ook nogal van "bloedeigen".

En zo zijn er vast wel meer mensen. Iemand die haar "eigen" kleinkind van alles gaf bij verjaardagen/kerst etc. maar het halfbroertje kreeg niets (ja een verjaardagskaart) -O-
Ik vind dat mensen in dit soort zaken over hun schaduw moeten springen en zoveel mogelijk liefde als uitgangspunt moeten nemen, maarrrrrrrr dat mensen gevoelszaken en bloed met elkaar verbinden vind ik nou ook weer niet heel raar ofzo. Als het je de band met je bloedeigen kind kost, dan denk ik dat je wel ergens een verkeerde keuze hebt gemaakt in je gedrag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198876333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Die spoiler van @:Isabeau -O-
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe mijn vader gereageerd zou hebben, die was ook nogal van "bloedeigen".

En zo zijn er vast wel meer mensen. Iemand die haar "eigen" kleinkind van alles gaf bij verjaardagen/kerst etc. maar het halfbroertje kreeg niets (ja een verjaardagskaart) -O-
Mijn moeder was niet goed vernoemd _O- En omdat ze de verkeerde naam had, kwamen de opa en oma pas heel laat op kraambezoek :X (nadat andere mensen zeiden dat ze moesten gaan) En op elke verjaardag kreeg ze een heel klein goedkoop cadeautje, maar haar nichtje, die wél die naam had gekregen, zij kreeg dure en grote cadeau's.
Mijn moeder is van 1948, dus blijkbaar was dat toen bij sommige mensen nog echt een ding :')

Overigens is ze príma vernoemd als je de vernoemingsregels er bij pakt. Ze is namelijk vernoemd naar het overleden zusje van haar vader. En dood gaat voor levend bij vernoemen :+ Bizar gedoe eigenlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198876373
@sigme mooi! Hier was het ook wit vanochtend. Ik was om 6:30 de deur uit en toen lag er op de bruggen echt nog een laagje sneeuw. Ik heb alleen een foto waar m'n huis bij op staat, dus die deel ik hier niet :+

Survival was goed bikkelen vanochtend. Je krijgt lekker brandende handen van ruwe bevroren touwen met sneeuw erop. :X Het was wel heel mooi, zeker toen de zon erbij kwam. O+

Vandaag wordt een intense dag. Zometeen de trein pakken naar therapie, dan thuis ook nog een gesprek met begeleiding, dan even pauze, dan naar de universiteit want ik ga meedoen met een onderzoek naar de hersenen van mensen met jeugdtrauma's :X
pluspunt: ik mag binnenkort waarschijnlijk weer twee keer in een fMRI scanner *G* O+
dit keer zonder dat ik lauwe chocomel hoef te drinken *G* O+
pi_198876380
Goedemorgen :W

Afgelopen dagen voelde als vakantie O+
Nu weer mee proberen te lezen hier.
pi_198876426
Mensen bij mijn ouders in de straat zijn pleegouders voor gehandicapte kinderen. Een meisje met het Downsyndroom woont nu permanent bij ze. Ik geloof dat die al de 18 voorbij is, maar dat zegt niet per se veel natuurlijk als je een handicap hebt. Toen ze er net kwam, kon ze alleen maar schelden, maar inmiddels komt ze veel tevredener over. Ze houdt heel erg van meisjesdingen, dus ze heeft altijd de meest fantastische kapsels en allemaal bloemen aan haar fiets O+

Lijkt me wel een enorm zware taak voor die mensen. Ik vind het heel knap dat ze het doen (en volhouden). _O_
pi_198876434
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:49 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme mooi! Hier was het ook wit vanochtend. Ik was om 6:30 de deur uit en toen lag er op de bruggen echt nog een laagje sneeuw. Ik heb alleen een foto waar m'n huis bij op staat, dus die deel ik hier niet :+

Survival was goed bikkelen vanochtend. Je krijgt lekker brandende handen van ruwe bevroren touwen met sneeuw erop. :X Het was wel heel mooi, zeker toen de zon erbij kwam. O+

Vandaag wordt een intense dag. Zometeen de trein pakken naar therapie, dan thuis ook nog een gesprek met begeleiding, dan even pauze, dan naar de universiteit want ik ga meedoen met een onderzoek naar de hersenen van mensen met jeugdtrauma's :X
pluspunt: ik mag binnenkort waarschijnlijk weer twee keer in een fMRI scanner *G* O+
dit keer zonder dat ik lauwe chocomel hoef te drinken *G* O+
En daar kijk je naar uit? Ik krijg al plaatsvervangende nachtmerries als ik daar aan denk.

Druk dagje heb je wel zo. Moet ik weer even zwaaien?

Net telefoontje gehad van de HA. Afwachten dus, totdat de EMA met nieuw advies komt -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198876458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:29 schreef Myraela het volgende:
Tot zover mijn vrije dagen vreugde. Ik hoor net dat iemand die ik dit weekend heb gezien, hoogstwaarschijnlijk corona heeft. :') Ik heb het huisje maar afgezegd.
-O- wat balen

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:53 schreef Tele6 het volgende:
Mensen bij mijn ouders in de straat zijn pleegouders voor gehandicapte kinderen. Een meisje met het Downsyndroom woont nu permanent bij ze. Ik geloof dat die al de 18 voorbij is, maar dat zegt niet per se veel natuurlijk als je een handicap hebt. Toen ze er net kwam, kon ze alleen maar schelden, maar inmiddels komt ze veel tevredener over. Ze houdt heel erg van meisjesdingen, dus ze heeft altijd de meest fantastische kapsels en allemaal bloemen aan haar fiets O+

Lijkt me wel een enorm zware taak voor die mensen. Ik vind het heel knap dat ze het doen (en volhouden). _O_
Echt heel veel respect voor pleegouders. Tijdens mijn stage veel verhalen over gehoord en het is niet altijd even leuk.
pi_198876459
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En daar kijk je naar uit? Ik krijg al plaatsvervangende nachtmerries als ik daar aan denk.

Druk dagje heb je wel zo. Moet ik weer even zwaaien?

Net telefoontje gehad van de HA. Afwachten dus, totdat de EMA met nieuw advies komt -O-
Haha, ja, komend uur rij ik langs :D

Ik vind MRI-scanners wel prima. Hou wel van knusse kleine plekken om te zitten/liggen en de herrie varieert een beetje per programma dat ze draaien, maar fMRI (hersenfunctie) is tolereerbaar. Ik vind het vooral erg interessant allemaal O+
pi_198876470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:53 schreef Tele6 het volgende:
Mensen bij mijn ouders in de straat zijn pleegouders voor gehandicapte kinderen. Een meisje met het Downsyndroom woont nu permanent bij ze. Ik geloof dat die al de 18 voorbij is, maar dat zegt niet per se veel natuurlijk als je een handicap hebt. Toen ze er net kwam, kon ze alleen maar schelden, maar inmiddels komt ze veel tevredener over. Ze houdt heel erg van meisjesdingen, dus ze heeft altijd de meest fantastische kapsels en allemaal bloemen aan haar fiets O+

Lijkt me wel een enorm zware taak voor die mensen. Ik vind het heel knap dat ze het doen (en volhouden). _O_
Als je erg graag pleegkinderen wil maar die niet eenvoudig krijgt (bijvoorbeeld omdat je alleenstaand bent, of samenwonend homo), dan kan je je aanbieden voor extraextramindergewilde kinderen en dan mag je ze wel.
Tenminste, zo ging dat toen ik in de verte wat contact met de pleeggezinnenwereld had, 30 jaar geleden.
Overigens waren dat vaak echt héle goede pleegouders, die 'ongeschikte'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198876508
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:56 schreef sigme het volgende:

Als je erg graag pleegkinderen wil maar die niet eenvoudig krijgt (bijvoorbeeld omdat je alleenstaand of samenwonend homo bent), dan kan je je aanbieden voor extraextramindergewilde kinderen en dan mag je ze wel.
Tenminste, zo ging dat toen ik in de verte wat contact met de pleeggezinnenwereld had, 30 jaar geleden.
Overigens waren dat vaak echt héle goede pleegouders, die 'ongeschikte'.
Seriously :') We vinden je niet geschikt voor 'normale kindjes', hier heb je een 'extra moeilijk kindje'.
Echt wtf.

Overigens kan ik me zo voorstellen dat héél veel mensen niet geschikt zijn als ouders (en het helaas toch zijn), maar als criterium homo of alleenstaand aanhouden slaat natuurlijk nergens op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198876523
Ik vind ruzie bij een uitvaart altijd zo kut. :') Ik hoop toch altijd dat beide partijen dan gewoon even wat dingen aan de kant kunnen zetten. Is ook niet meer echt het moment om een punt te maken.

Mijn opa had een nieuwe (veeeel jongere) vrouw. En die mocht mijn moeder niet. Dus bij de begrafenis van mijn opa was mijn moeder niet uitgenodigd en stond ik er als kind van mijn tante bij. :')
pi_198876559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:00 schreef Myraela het volgende:
Ik vind ruzie bij een uitvaart altijd zo kut. :') Ik hoop toch altijd dat beide partijen dan gewoon even wat dingen aan de kant kunnen zetten. Is ook niet meer echt het moment om een punt te maken.

Mijn opa had een nieuwe (veeeel jongere) vrouw. En die mocht mijn moeder niet. Dus bij de begrafenis van mijn opa was mijn moeder niet uitgenodigd en stond ik er als kind van mijn tante bij. :')
Je moeder was niet uitgenodigd op de uitvaart van haar eigen vader?! 8)7

Ik vraag me sterk af of zoiets geregeld is in een wet of zo. Want je kan kinderen, partners of ouders toch niet weghouden van een uitvaart :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198876626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moeder was niet uitgenodigd op de uitvaart van haar eigen vader?! 8)7

Ik vraag me sterk af of zoiets geregeld is in een wet of zo. Want je kan kinderen, partners of ouders toch niet weghouden van een uitvaart :{
Het is een besloten bijeenkomst, georganiseerd door degene die het georganiseerd heeft.
Er is wel etiquette, ook wel bekend als 'fatsoen', of 'goede manieren'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198876641
Oe het nieuwe label is klaar *O* *O* benieuwd of we deze keer weer zoveel leuke reacties krijgen.
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:11:23 #273
217702 Lonaa
Honger!
pi_198876677
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is een besloten bijeenkomst, georganiseerd door degene die het georganiseerd heeft.
Er is wel etiquette, ook wel bekend als 'fatsoen', of 'goede manieren'.
Voor sommige mensen is dat echt een vet lastig ding.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198876772
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Je moeder was niet uitgenodigd op de uitvaart van haar eigen vader?! 8)7

Ik vraag me sterk af of zoiets geregeld is in een wet of zo. Want je kan kinderen, partners of ouders toch niet weghouden van een uitvaart :{
Klopt, ze is wel gewoon gegaan overigens. En daar is gelukkig geen drama meer gemaakt. Maar toch rot dat het op zo'n manier moet. Dat je iemand bij een bruiloft niet wil hebben, of dat je dan een punt wil maken, joh, leef je uit. Maar bij een uitvaart...
pi_198876824
Ik belde net voor een testafspraak, omdat hele lichte symptomen en dus die besmette persoon zo dichtbij. Maar kreeg het advies te wachten. Want zodra zij de positieve testuitslag krijgen, moet je sowieso en dan na 5 dagen nog een keer. Dus dit had nog niet zoveel nut.
pi_198876877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:20 schreef Myraela het volgende:

Klopt, ze is wel gewoon gegaan overigens. En daar is gelukkig geen drama meer gemaakt. Maar toch rot dat het op zo'n manier moet. Dat je iemand bij een bruiloft niet wil hebben, of dat je dan een punt wil maken, joh, leef je uit. Maar bij een uitvaart...
Oh wel fijn dat ze toch is gegaan.

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:08 schreef sigme het volgende:

Het is een besloten bijeenkomst, georganiseerd door degene die het georganiseerd heeft.
Er is wel etiquette, ook wel bekend als 'fatsoen', of 'goede manieren'.
En als nu zowel kind als partner het wil organiseren? Hoe werkt zoiets dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198876922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wel fijn dat ze toch is gegaan.
[..]

En als nu zowel kind als partner het wil organiseren? Hoe werkt zoiets dan?
Daar zijn natuurlijk geen wetten voor. Wie het eerste het lijk te pakken heeft heeft de sterkste uitgangspositie denk ik. Dus gewoonlijk de partner. We hebben toch een uitvaartverzorgster hier op fok? Hoe heet ze ook al weer?

Ik denk trouwens dat het grotendeels gelijk zal zijn als het nemen van beslissingen over iemand die in coma ligt oid, als er niet expliciet iemand schriftelijk is aangewezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:35:55 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198876960
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar zijn natuurlijk geen wetten voor. Wie het eerste het lijk te pakken heeft heeft de sterkste uitgangspositie denk ik. Dus gewoonlijk de partner. We hebben toch een uitvaartverzorgster hier op fok? Hoe heet ze ook al weer?

Ik denk trouwens dat het grotendeels gelijk zal zijn als het nemen van beslissingen over iemand die in coma ligt oid, als er niet expliciet iemand schriftelijk is aangewezen.
@BE volgens mij?
Spoilers!
pi_198877377
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:BE volgens mij?
Ja, BE :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198877458
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:09 schreef Sarabi het volgende:
Oe het nieuwe label is klaar *O* *O* benieuwd of we deze keer weer zoveel leuke reacties krijgen.
Nou, laat maar zien :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198877501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, laat maar zien :P
Nog niet het juiste bestand dus het kan zijn dat er nog wat witte lijntjes te zien zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 april 2021 @ 11:19:31 #282
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198877589
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog niet het juiste bestand dus het kan zijn dat er nog wat witte lijntjes te zien zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk weer *O*
pi_198877715
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog niet het juiste bestand dus het kan zijn dat er nog wat witte lijntjes te zien zijn.

Cool :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 6 april 2021 @ 11:27:13 #284
63722 z80
I fink you freaky
pi_198877718
Heerlijk, 1 Europa. Maar afspraken maken over standaard documenten. Of de documenten van het ene land ook in het andere accepteren is blijkbaar niet mogelijk.
Test in NL, uitslag per sms. Duitsland vind dit niet geldig en wil een certificaat. Liefst op papier in het Duits of Engels.

Even verder neuzen in de regels levert een loophole op.
Indien je gecontroleerd wordt als inwoner van Duitsland mag je de test alsnog in Duitsland laten uitvoeren binnen 48 uur. Zonder verdere beperkingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198877782
Gemiste kans met IPAssible :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198877867
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neef van mij heeft twee pleegkinderen, beiden uit hetzelfde gezin en als baby en peuter gekregen. Ze zijn nu bijna 18 en nog steeds bij hun :o Dat zijn dan gevoelsmatig je eigen kinderen, lijkt me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zou hier een monteur komen tussen 8.30 en 12.30. Om 8.10 dacht ik: ik kan nog wel even douchen. Snel snel. Aankleden, 8.25: deurbel :X

HIer ook nog wit 8)7
Kun je je toch niet voorstellen betreft die vader...

Is het gelukt met de monteur? Morgen komt ie bij mij tussen 8u en 13u en van mij mag ie 7.55u komen :D Liever dat dan 13u. Gelukkig kan het eerder dan vrijdag.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198877948
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:29 schreef Myraela het volgende:
Tot zover mijn vrije dagen vreugde. Ik hoor net dat iemand die ik dit weekend heb gezien, hoogstwaarschijnlijk corona heeft. :') Ik heb het huisje maar afgezegd.
-O-
Hoogstwaarschijnlijk dus nog geen uitslag binnen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Die spoiler van @:Isabeau -O-
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe mijn vader gereageerd zou hebben, die was ook nogal van "bloedeigen".

En zo zijn er vast wel meer mensen. Iemand die haar "eigen" kleinkind van alles gaf bij verjaardagen/kerst etc. maar het halfbroertje kreeg niets (ja een verjaardagskaart) -O-
Begrijp het werkelijk waar echt niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Seriously :') We vinden je niet geschikt voor 'normale kindjes', hier heb je een 'extra moeilijk kindje'.
Echt wtf.

Overigens kan ik me zo voorstellen dat héél veel mensen niet geschikt zijn als ouders (en het helaas toch zijn), maar als criterium homo of alleenstaand aanhouden slaat natuurlijk nergens op.
Dit. Ongelooflijk hoe een organisatie zo kan denken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198877971
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog niet het juiste bestand dus het kan zijn dat er nog wat witte lijntjes te zien zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GAAF!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198878073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:03 schreef Kaatje1 het volgende:

Het lijf doet het ook weer een beetje, net als @:blues iets teveel gedaan. Woensdag vond ik dat ik alle oefeningen wel op 1 dag kon doen (de dagen ervoor gingen zo goed dus er kon wel een tandje bij). Die oefeningen gingen wel, maar 12 km fietsen, wandelen in park en 45 min staan praten met een flatgenoot. Dus 4 dagen heel kalm aan gedaan en gisteren voorzichtig opgestart.
In ons hoofd zijn we superfit/megalening/4everyoung.
Ons lijf loopt niet altijd synchroon }:|
pi_198878107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
-O-
Hoogstwaarschijnlijk dus nog geen uitslag binnen?
Mijn zwager wel, die is positief. Maar die was niet mee. Neefje heeft nu ook klachten, die test vandaag. Schoonvader die ze de avond daarvoor hadden gezien is ook ziek. Die kan pas donderdag dichtbij getest worden, voelt zich te beroerd om wat verder te rijden.
pi_198878135
@minilot sla je artikelen lezen over over prikangst ( één op de 5 ) ook over?
Anders is er een linkje voor je in de VK. Inderdaad in relatie tot corona met name.

Sommige ouders zijn écht raar! over ‘eigen bloed’ enzo.
Zwager stond bij de uitvaart van ex-schoonvader om de kerkdeur te kijken, want niet uitgenodigd na vechtscheiding. En herkent zijn zoon niet op straat als die hem tegenkomt.
Wij hebben wèl onregelmatig contact met Nichtje en neef AX.

Derde Paasdag w/
pi_198878138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:00 schreef Myraela het volgende:
Ik vind ruzie bij een uitvaart altijd zo kut. :') Ik hoop toch altijd dat beide partijen dan gewoon even wat dingen aan de kant kunnen zetten. Is ook niet meer echt het moment om een punt te maken.

_O- Heb je even @mijnfamilie :X :X
pi_198878166
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:

Morgen komt ie bij mij tussen 8u en 13u en van mij mag ie 7.55u komen :D Liever dat dan 13u. Gelukkig kan het eerder dan vrijdag.
Lijkt me serieus heel rot dat je zo lang moest wachten op tv en internet?
pi_198878171
Wat een vervelende situatie Myraela! Wie is de bron? en wie had die contacten dan als iedereen zich aan de regels houdt.
pi_198878192
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:51 schreef AnneX het volgende:
Wat een vervelende situatie Myraela! Wie is de bron? en wie had die contacten dan als iedereen zich aan de regels houdt.
Allemaal gezellig bij elkaar op bezoek *G*
pi_198878222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:49 schreef Tele6 het volgende:

Vandaag wordt een intense dag. Zometeen de trein pakken naar therapie, dan thuis ook nog een gesprek met begeleiding, dan even pauze, dan naar de universiteit want ik ga meedoen met een onderzoek naar de hersenen van mensen met jeugdtrauma's :X
pluspunt: ik mag binnenkort waarschijnlijk weer twee keer in een fMRI scanner *G* O+
dit keer zonder dat ik lauwe chocomel hoef te drinken *G* O+
Suc6 met alles.
Wat heeft lauwe chocomel met een goeie MRI te maken :?
Werkt het als contrastvloeistof of zoiets?
pi_198878295
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:51 schreef AnneX het volgende:
en wie had die contacten dan als iedereen zich aan de regels houdt.
Dit vind ik dus oprecht zo'n rotgedachte. Alsof we op een soort heksenjacht moeten naar wie we de schuld kunnen geven. Ze hebben gewoon schoolgaande jonge kinderen en werken beide een vitaal beroep.

Ik ben helemaal niet bezig met wie de bron is. Allemaal mensen die zo goed en kwaad als dat het kan de maatregelen opvolgen. Geen symptomen hadden toen we elkaar zagen. Kan gebeuren. Jammer dan. Vooral jammer dat we elkaar het hele jaar nog niet hadden gezien en dan net afspreken wanneer er blijkbaar wel iemand besmet is. Shit happens.
pi_198878333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit vind ik dus oprecht zo'n rotgedachte. Alsof we op een soort heksenjacht moeten naar wie we de schuld kunnen geven. Ze hebben gewoon schoolgaande jonge kinderen en werken beide een vitaal beroep.

Ik ben helemaal niet bezig met wie de bron is. Allemaal mensen die zo goed en kwaad als dat het kan de maatregelen opvolgen. Geen symptomen hadden toen we elkaar zagen. Kan gebeuren. Jammer dan. Vooral jammer dat we elkaar het hele jaar nog niet hadden gezien en dan net afspreken wanneer er blijkbaar wel iemand besmet is. Shit happens.
Zo is dat. Succes met afwachten. Eerst een paar dagen wachten en dan testen, toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198878359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit vind ik dus oprecht zo'n rotgedachte. Alsof we op een soort heksenjacht moeten naar wie we de schuld kunnen geven. Ze hebben gewoon schoolgaande jonge kinderen en werken beide een vitaal beroep.

Ik ben helemaal niet bezig met wie de bron is. Allemaal mensen die zo goed en kwaad als dat het kan de maatregelen opvolgen. Geen symptomen hadden toen we elkaar zagen. Kan gebeuren. Jammer dan. Vooral jammer dat we elkaar het hele jaar nog niet hadden gezien en dan net afspreken wanneer er blijkbaar wel iemand besmet is. Shit happens.
Tja, vertrouwen is een goede zaak.
Voor mij toch wel weer een waarschuwing. En voor mensen met een vitaal beroep zónder vaccin is de sneltest dan wel hendig.
Spannend voor jullie met afwachten.
pi_198878399
Sneltest zou fijn zijn ja.. maar ook VACCINEREN 2.0 verdorie.
pi_198878405
Kom op met dat vaccin!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')