Ik maak er niet allemaal groente-opties voor ofzo. Koop gewoon zo'n bakje met vega gourmet mini's. Dat is ook perfect voor één persoon, dus ook fijn om mee te nemen als ik bij iemand anders gourmet.quote:
Steek er wat tulpen of narcissen tussen?quote:Op maandag 5 april 2021 11:13 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg gisteren een boeket en die heb net half kaal geplukt door de bloemen eruit te halen die ik kan drogen.Nu staat er nog een troosteloos boeketje met de bloemen die niet goed te drogen zijn en wat bladeren.
ZOMGquote:Op maandag 5 april 2021 11:50 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
De pannenkoek met bosbessenjam, de trifle en de soep pastte niet meer nu. Van al het beleg is nog over. Er is ook nog brood over. Stol ook nog niet aangeraakt.![]()
Sort ofquote:Op maandag 5 april 2021 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Candaas, ben je nou verhuisd of iets?
Jaquote:
Dat ziet er heerlijk uit!!quote:Op maandag 5 april 2021 11:50 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
De pannenkoek met bosbessenjam, de trifle en de soep pastte niet meer nu. Van al het beleg is nog over. Er is ook nog brood over. Stol ook nog niet aangeraakt.![]()
Eten koken we eigenlijk altijd zelf tijdens kamperen. Lunchen doen we normaal graag wel ergens op terras tijdens het fietsen ofzo. Maar er waren zaterdag gelukkig wel bakkers met vlaai to go enzoquote:Op maandag 5 april 2021 11:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Steek er wat tulpen of narcissen tussen?
Nou, eieren zoeken buiten was snel voorbij met dit weer!![]()
En nog een reactie op gister:
@ Future Fairy Tale hebben de buren ook geen internet etc? Of ben jij dan de enige met een kapotte kabel? Misschien mag je even bij de buren anders...
@:Jägertrut wat een prachtige naturel geschilderde eitjes maakten de jongensen dan de vragen erbij.
@:Dancing Phoebe wat een prettige bijkomstigheid dat de families elkaar positief beïnvloeden!
En @:gcjoel dat was een snel weekendje kamperen en fietsen. Hoe doen jullie dat eigenlijk met avondeten? nu zaken zijn gesloten?
Droog de tent inpakken is altijd wel een dingetje, ja.
Nu gaat de cv een graadje hoger voor áchter en de kachel vóor ook maar aan om bij te stoken. En we hoeven nergens naar toe...
Zwaarlevenquote:Op maandag 5 april 2021 11:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Vanavond was kaasfondue de planning, maar denk dat het brood met smeersels en een soepje wordt. En trifle.
Recept? Ik begin pastinaak met steeds meer tegenzin te eten dus wat afwisseling is goed.quote:Op maandag 5 april 2021 11:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uurtje gewerkt (bedankt collega, morgen een training plannen waarvoor mensen dit weekend een voorbereidende opdracht moeten invullen...), vanmiddag naar broer, misschien eerste kittens van het seizoen ophalenmaar nu eerst een kopje pastinaak soep. Die soep is wel de ontdekking van de maand voor mij
Niet echt los. Er staan er wat op de foto hierboven. Ik vind foto's maken van en tijdens eten eigenlijk maar kut.quote:Op maandag 5 april 2021 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zwaarleven
Hebbie foto van de potjes?
Dat is de instellingquote:Op maandag 5 april 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eten koken we eigenlijk altijd zelf tijdens kamperen. Lunchen doen we normaal graag wel ergens op terras tijdens het fietsen ofzo. Maar er waren zaterdag gelukkig wel bakkers met vlaai to go enzo![]()
Verder nu met corona dus boodschappen mee. Lekker makkelijk
Oh grapje. Postte de foto niet.quote:Op maandag 5 april 2021 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zwaarleven
Hebbie foto van de potjes?
Het was een vers box.quote:Op maandag 5 april 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Recept? Ik begin pastinaak met steeds meer tegenzin te eten dus wat afwisseling is goed.
Ja precies en overal waar je normaal zou lunchen kan je ook wat afhalen en dan lekker een bankje in het bos opzoeken ofzo.quote:Op maandag 5 april 2021 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is de instelling![]()
Gisteren met mijn ouders over gehad. Die hebben het prima thuis, willen wel weer op vakantie in NL ‘maar er kan niks’ . Ik vind dat er zat kan, met wat aanpassen.
‘Maar we kunnen geen dag fietsen wat er zijn geen terrasjes open’.... dan neem je brood mee. Of ga je een halve dag fietsen![]()
Maar dat willen ze niet.
Het is niet dat ze zeuren, maar ze hebben geen behoefte aan het aanpassen van hun gewoonten en vinden het echt niet erg ook thuis te blijven. Prima, maar dan moet je niet zeggen dat er niks kan
Dat ziet er best top uitquote:Op maandag 5 april 2021 11:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh grapje. Postte de foto niet.![]()
[ afbeelding ]
Met biet en appel zou ik niet zo opkomen. Eens proberen.quote:Op maandag 5 april 2021 12:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het was een vers box.
Zo uit mijn hoofd:
3 pastinaken
1 ui
1 gele biet
1 prei
Dobbelsteen gember
1 appel (erg belangrijk!)
2 boullionblokjes
Snijden, koken, blitzen, nommen![]()
Eventueel peterselie erover voor de hipheid.
Heejoh, ik had het hele stoppen met de studie ook gemistquote:Op maandag 5 april 2021 11:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Sort of![]()
Ik huurde een kamer in Antwerpen voor de studie, voor de doordeweekse dagen (pre-corona). Maar met het stoppen van de studie heb ik ook die kamer opgezegdDus ik ben nu weer fulltime in ons appartement in NL.
(We zijn wel voorzichtig aan bezig met ergens anders te gaan wonen in NL, maar dat is nog niet zo concreet)
Ja, hij plakte enormquote:Op maandag 5 april 2021 12:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat ziet er best top uit![]()
Dat eitje
Nee hoor, vanaf half maart beginnen ze binnen te komen.quote:Op maandag 5 april 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ohhh, die is ook goed zeg! @:Lonaa
Hier net een sneeuwbui, bleef alleen niet liggen en nu is het weel helemaal helder.
Entwee jaar geleden een nestkastje opgehangen en nu zie ik voor et eerst een koolmeesje in en uit vliegen
Goede planning @:gcjoel, net op tijd thuis.
Nu al kittens? Is dat niet heel erg vroeg?
Is ook al een tijdje terug (eind januari). Het is meer dat mijn huurbazen er zo'n enorm gedoe van maken, en dat ik 2 maanden opzegtermijn had.quote:Op maandag 5 april 2021 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heejoh, ik had het hele stoppen met de studie ook gemist![]()
Het is echt echt lekker! Pastinaak proef je prima, maar de appel maakt het net een beetje zoeter/zachter.quote:Op maandag 5 april 2021 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met biet en appel zou ik niet zo opkomen. Eens proberen.
Appel is inderdaad een hele goede bij pastinaak.quote:Op maandag 5 april 2021 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is echt echt lekker! Pastinaak proef je prima, maar de appel maakt het net een beetje zoeter/zachter.
Ik vind "fietsen" ook niet aantrekkelijk klinken als het niet naar horeca met welverdiende glaasjes en bordjes vollekkers is. Als ik mn eigen bam moet smeren kan ik ook net zo goed gelijk op de bank gaan zitten en en oppeuzelen. Scheelt een hele hoop gedoe!quote:Op maandag 5 april 2021 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gisteren met mijn ouders over gehad. Die hebben het prima thuis, willen wel weer op vakantie in NL ‘maar er kan niks’ . Ik vind dat er zat kan, met wat aanpassen.
‘Maar we kunnen geen dag fietsen wat er zijn geen terrasjes open’.... dan neem je brood mee. Of ga je een halve dag fietsen![]()
Maar dat willen ze niet.
Het is niet dat ze zeuren, maar ze hebben geen behoefte aan het aanpassen van hun gewoonten en vinden het echt niet erg ook thuis te blijven. Prima, maar dan moet je niet zeggen dat er niks kan
Dit, dus.quote:Op maandag 5 april 2021 12:05 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, aangaande vakanties, wij willen wel weer naar Berlijn (oh god, Berlijn.) maar ik wil dat eigenlijk pas als dat "gewoon" kan. Ik wil best een sneltest doen of een vaccinatiepaspoort showen, maar ik wil geen mouthflap, niet van te voren reserveren, niet eikelen met hoeveel mensen ik mag zijn, 's nachts in een stomende mensenmassa flirten, plaklijven tegen me aanvoelen en in een overvolle U-bahn zitten.
Kan dat niet? Prima, ga ik niet. Vind ik wel jammer (heel erg jammer. en ook wel wat verdrietig) maar ik miep niet dat "er niks kan". Dan gaan we van de zomer wel met hond naar het bos in Duitsland. Of Belgie. Of naar een strand. Paar dagen. Andere vakantie, maar prima te doen.
Oh leuk!!quote:Op maandag 5 april 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Entwee jaar geleden een nestkastje opgehangen en nu zie ik voor et eerst een koolmeesje in en uit vliegen
Nope. Ze willen hotel. Want dan hoef je niet zelf voor je eten te zorgen. En ook hotel is nu niet leukquote:Op maandag 5 april 2021 12:13 schreef Blues het volgende:
@ Vakanties, wij huren zo nu en dan een midweek een huisje in een compleet andere provincie.
Genoeg te wandelen te bekijken en andere omgeving.
Niks voor je ouders @:Catastrophe?
Ik zag het ja! Ik ga maar niet kijken waar de dichtstbijzijnde zit..quote:Op maandag 5 april 2021 12:22 schreef Candaasje het volgende:
Oh wauw.... jongens...... Dunkin Donuts introduceert meer dan 40 vegan donuts..... dit komt niet meer goed...
Hoho! Mijn ouders hebben dit totaal niet. Ook sinds mijn moeder in een rolstoel zit hebben ze zich bijna nergens door laten tegen houdenquote:Op maandag 5 april 2021 12:00 schreef gcjoel het volgende:
Ja precies en overal waar je normaal zou lunchen kan je ook wat afhalen en dan lekker een bankje in het bos opzoeken ofzo.
Zeker nu buiten het hoogseizoen allemaal lekker rustig
Maar goed oudere mensen hebben dat altijd wel een beetje
Ja, jammer, eigen schuldquote:Op maandag 5 april 2021 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nope. Ze willen hotel. Want dan hoef je niet zelf voor je eten te zorgen. En ook hotel is nu niet leuk![]()
Ik snap het ook niet hoor
Misschien dat die dan wel lekker zijnquote:Op maandag 5 april 2021 12:22 schreef Candaasje het volgende:
Oh wauw.... jongens...... Dunkin Donuts introduceert meer dan 40 vegan donuts..... dit komt niet meer goed...
Koekoek!quote:Op maandag 5 april 2021 12:00 schreef gcjoel het volgende:
Ja precies en overal waar je normaal zou lunchen kan je ook wat afhalen en dan lekker een bankje in het bos opzoeken ofzo.
Zeker nu buiten het hoogseizoen allemaal lekker rustig
Maar goed oudere mensen hebben dat altijd wel een beetje
Gaaf!quote:Op maandag 5 april 2021 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoho! Mijn ouders hebben dit totaal niet. Ook sinds mijn moeder in een rolstoel zit hebben ze zich bijna nergens door laten tegen houdenZo kwam mijn moeder op een gletsjer terecht waar je alleen met sleepliftjes heen kan. Bammetjes mee is geen enkel probleem, picknicken was ook vroeger voor ons veel normaler dan uit eten. Pa is twee jaar geleden nog met een tentje op de rug door de Pyreneeën gewandeld. Nee, geen ingedutte 'hotel & restaurant' ouderen.
Volgens mij heb ik nog nooit een Dunkin Donut gehad. Vind donuts sowieso niet echt fantastisch.quote:Op maandag 5 april 2021 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat die dan wel lekker zijnWant Dunkin Donuts is echt zooooo vies.
Oh, ja ik heb er nog nooit één op. Maar niet al die extra puisten waard dus?quote:Op maandag 5 april 2021 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat die dan wel lekker zijnWant Dunkin Donuts is echt zooooo vies.
Wel even specificeren WELKE haardos je graag wilderig wilt hebben...quote:Op maandag 5 april 2021 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga me voor de volgende pandemie storten op stasepods denk ik. Dat je je gedurende de pandemie kunt laten opslaan, tot alles weer voorbij is. En dat je dan ook een deluxe pakket hebt waarbij je niet alleen overleeft, maar ook 20 kilo lichter,met een gladde huid en een weelderige bos haar de nieuwe wereld weer instapt.
Ook gelijk het begin van een dystopische avonturen roman.
Heb je wel die uit de supermarkt gehad?quote:Op maandag 5 april 2021 12:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb er nog nooit één op. Maar niet al die extra puisten waard dus?
(Suikers = puisten op Candaasjes bips)
Gaat meestal ook niet op de camping stroom aansluitingquote:Op maandag 5 april 2021 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendin en ik boeken trouwens regelmatig accomodaties met keuken ‘want dan kun je zelf koken’. En eindigen vrijwel altijd met uit eten of afhaal![]()
Recent vroeg ze me of we de airfryer konden nemen in de camper. Ivm afhaal wat nog een tikje oven nodig heeftJa, een dikke vette, stroomslurpende kubus, dat is echt wat de mini camper nodig heeft
En dat. Trauma van jaren geleden, waarbij ik hongerig ging koken. En het dubbel pits stel de stop liet springen. Camping baas was ook aan het eten en nam lekker de tijd om het te komen herstellen *flauwvalt*quote:Op maandag 5 april 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaat meestal ook niet op de camping stroom aansluiting
Pas drie weken na de laatste prik heb je volledige bescherming toch?quote:Op maandag 5 april 2021 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Buitenlandse vakantie zou ik nu ook niet doen. Maar binnenland ook niet zo snel. Maar dat deed ik ook niet, gewoon omdat geen auto je best wel beperkt. Heb er wel naar gekeken maar als ik alsnog een end met een koffer moet sjouwen. Dat leek me al niets en nu zou je dan ook afhaalpunten op loopafstand moeten zoeken.
Dan blijf ik liever thuis. Als het een beetje opschiet met vaccineren en ik echt 1 juni de 2e binnen heb, neem ik half juni vrij en ga allemaal mensen opzoeken, in de omgeving op de fiets en verder weg met de trein
Van wat ik weet is 10A toch wel standaard op campings?quote:Op maandag 5 april 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaat meestal ook niet op de camping stroom aansluiting
Is ook prima. Ik hoef niet te overleggen gelukkig.quote:Op maandag 5 april 2021 12:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Pas drie weken na de laatste prik heb je volledige bescherming toch?
Zou juli vrij nemen dan.
Ach of je nou 6 of 60 cm bij moet groomen... plus we kunnen ook regelen dat dat allemaal weggewerkt is wanneer je bijkomt. Full service!quote:Op maandag 5 april 2021 12:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wel even specificeren WELKE haardos je graag wilderig wilt hebben...
Geen idee hoeveel precies. Maar mensen hebben niet voor niks speciale waterkokers enzo voor in de caravan.quote:Op maandag 5 april 2021 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van wat ik weet is 10A toch wel standaard op campings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Oh dat scheelt.quote:Op maandag 5 april 2021 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is ook prima. Ik hoef niet te overleggen gelukkig.
Vers. Net uit de frituur. Geen fratsen, gewoon met suiker of kaneelsuiker. Dan zijn ze goddelijkquote:Op maandag 5 april 2021 12:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een Dunkin Donut gehad. Vind donuts sowieso niet echt fantastisch.
Ja, dat is ook best een groot probleemquote:Op maandag 5 april 2021 12:45 schreef borisz het volgende:
Overigens mijn oma zou wel weg willen, als in dagjes weg. Haar probleem is dat nu ook alle openbare WC's dicht zijn. Dat is voor haar de belangrijkste reden om niet op pad te gaan.
quote:Op maandag 5 april 2021 13:03 schreef derLudolf het volgende:
Ach jeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al oud? En misschien kan zijn familie troost vinden in het weten dat hem waarschijnlijk veel bespaard is gebleven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik had dat dus een tijdje terug. Was wel in het bos, dus ik kon een bosje opzoeken (niet heel erg beschut, maar vooruit, er kwam even niemand langs...). Maar dat is dus helemaal hel op de fiets als je net ongesteld bent ofzo....quote:Op maandag 5 april 2021 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is ook best een groot probleemNormaal als ik ergens ben en moet plassen, dan ga ik wat drinken/rusten op een terras oid en dan dus ook naar het toilet. In een rustig natuurgebied zoek ik een bosje op
Dat kan prima in Drenthe, maar denk dat wandelen in de buurt van de Randstad wat minder rustig/privé is.
Op Mallorca eten ze ze zoquote:Op maandag 5 april 2021 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vers. Net uit de frituur. Geen fratsen, gewoon met suiker of kaneelsuiker. Dan zijn ze goddelijk
In Nederland nog nergens tegen gekomen. Wat er sterk op lijkt waren de donutballetjes in de Efteling, ook vers voor je gebakken
Herkenbaarquote:Op maandag 5 april 2021 13:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik had dat dus een tijdje terug. Was wel in het bos, dus ik kon een bosje opzoeken (niet heel erg beschut, maar vooruit, er kwam even niemand langs...). Maar dat is dus helemaal hel op de fiets als je net ongesteld bent ofzo....![]()
Ik had dat trouwens pre-corona ook wel regelmatig als ik naar Antwerpen reisde. Dat ze dan om 22 uur precies de wc's op het station sloten, (de uren daarvoor de trein te ranzig was, en/of je je koffer niet achter durfde te laten om te gaan plassen) en je nog een half uur moest wachten op de bus (als je geluk had) en nog 40 minuten met die bus moest, en dan nog 5 minuten lopen rennen naar de voordeur met je koffers. Buikpijn100
* Isabeau voegt Mallorca toe aan te bezoeken gebiedenquote:Op maandag 5 april 2021 13:23 schreef Molo het volgende:
Op Mallorca eten ze ze zo
Met kaneelsuiker dus
Zálig
Op elke weekmarkt hebben ze dat blijkbaar, killing, goed dat ik daar niet woon
quote:Op maandag 5 april 2021 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach jeeAl oud? En misschien kan zijn familie troost vinden in het weten dat hem waarschijnlijk veel bespaard is gebleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Is een Duitse arts daar die voor ¤80 een verklaring voor je fixt. Zonder testenquote:Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau voegt Mallorca toe aan te bezoeken gebieden
Noordkant, zooo mooi daarquote:Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau voegt Mallorca toe aan te bezoeken gebieden
quote:Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef derLudolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Een verklaring voor gefrituurde deegballen?quote:Op maandag 5 april 2021 13:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is een Duitse arts daar die voor ¤80 een verklaring voor je fixt. Zonder testen
Op thee loop ik ook leeg ja. Water valt wel mee, koffie wel weer maar dan andersquote:Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb ook regelmatig buikpijn gehad omdat ik moest plassen, maar er geen mogelijkheden waren. Ben mijn eigen gezeik best beu, Als ik ergens heen ga, dan drink ik van te voren al bijna niets, want anders moet ik zo snel weer plassen. Vooral van thee drinken. Meer mensen die daar last van hebben?
Ja hier ook, lichtelijk bizar met de viering van de lentequote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)p-mallorca~adc84834/quote:Op maandag 5 april 2021 13:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Een verklaring voor gefrituurde deegballen?
Mocht je eens in Nijmegen zijn, De witwasserij. Zij maken de donuts zelf en dan zijn de simpele met kaneel en suiker echt de lekkerstequote:Op maandag 5 april 2021 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vers. Net uit de frituur. Geen fratsen, gewoon met suiker of kaneelsuiker. Dan zijn ze goddelijk
In Nederland nog nergens tegen gekomen. Wat er sterk op lijkt waren de donutballetjes in de Efteling, ook vers voor je gebakken
Ja hier breekt de zon nu ook door! Daarstraks nog hagel en natte sneeuw.quote:
De normale donuts zijn al niet lekker, dus de verwachtingen zijn niet al te hoog hoor.quote:Op maandag 5 april 2021 12:22 schreef Candaasje het volgende:
Ok ok, ik ga wel gewoon bonbons bestellen, en laat die donuts voor wat ze zijnquote:Op maandag 5 april 2021 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
De normale donuts zijn al niet lekker, dus de verwachtingen zijn niet al te hoog hoor.
Beter dan de enorme hoeveelheid plastic. Dat tevens de hoofd reden is dat ik niet aan deze boxen doe.quote:Op maandag 5 april 2021 11:51 schreef Lonaa het volgende:
Overigens kwam het meeste in glaswerk potjes. Allemaal zelfgemaakt. (De inhoud, niet de potjes) Wel een upgrade wb de boxen die ik her en der aangeboden zag worden.
Handelsgeestquote:Op maandag 5 april 2021 13:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)p-mallorca~adc84834/
Die boxen zijn doorgaans wel next level verspilling jaquote:Op maandag 5 april 2021 13:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Beter dan de enorme hoeveelheid plastic. Dat tevens de hoofd reden is dat ik niet aan deze boxen doe.
Maar afval van 1 maaltijd an dat ik normaal in een maand heb.
Het grootste probleem dat mij ouders nu hebben met een rondje fietsen is dat ook alle wc's dicht zitten. Er kan dus niet ergens even een sanitaire stop gemaakt worden.quote:Op maandag 5 april 2021 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar dat willen ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |