Ik was te lui om voluit te typen, twitter doe ik zo goed als niet aan.quote:Op zondag 4 april 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan de namen wel voluit spellen hoor, het is hier geen twitter.
Als het twitter was zou je het hier toch niet zien.quote:Op zondag 4 april 2021 14:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was te lui om voluit te typen, twitter doe ik zo goed als niet aan.
quote:Op zondag 4 april 2021 14:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het twitter was zou je het hier toch niet zien.
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op zondag 4 april 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit PSV wordt doodsimpel 2e jongens!
Ik sluit een tweede plaats zeker niet uit, maar denk dat het nog wel met pijn en moeite zal gaan.quote:
Je moeder is buiten beeld gebleven bij Phoxyquote:Op zondag 4 april 2021 14:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het twitter was zou je het hier toch niet zien.
Ik zie PSV eigenlijk alleen de laatste speeldag nog punten verspelen .quote:Op zondag 4 april 2021 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sluit een tweede plaats zeker niet uit, maar denk dat het nog wel met pijn en moeite zal gaan.
Raakt ie niet toch?quote:
Via de keeper erin zou ik denkenquote:
NIEMAND ZIT IN MIJN HOOFD!quote:Op zondag 4 april 2021 16:23 schreef RipCity het volgende:
Wat zei die snotneus nou met z'n grote mond?
Kort na de rust naar de Ronde van Vlaanderen gaan kijken. Net op tijd afgelopen om de 3-0 nog te zien.quote:Op zondag 4 april 2021 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben blij dat ik niet naar PSV gekeken heb.
[ twitter ]
Overmars.quote:
Ah je bent maar iets gaan kijken wat nog saaier is dus.quote:Op zondag 4 april 2021 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kort na de rust naar de Ronde van Vlaanderen gaan kijken. Net op tijd afgelopen om de 3-0 nog te zien.
Het gaat niet om planning, maar om timing.
WLR is een warm bad.quote:Op zondag 4 april 2021 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je bent maar iets gaan kijken wat nog saaier is dus.
Prachtige koers. Einde was het net niet, maar het was een prachtige koers.quote:Op zondag 4 april 2021 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je bent maar iets gaan kijken wat nog saaier is dus.
Wordt je nooit moe van jezelf? Prima jeugd EK achter de rug, hopelijk kan hij zich blijven ontwikkelen.quote:Op zondag 4 april 2021 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kutkeeper kan niet eens normaal uitkomen lol
Die maken het nog spannend onderin.quote:
Nee, de eredivisie is zo zwak dat zelfs met deze clown op doel Ajax nog met twee vingers in de neus en een in de anus kampioen wordt.quote:
Ja, dat idee heb ik ook. Maar wellicht zijn dat de richtlijnen.quote:Op zondag 4 april 2021 17:19 schreef RipCity het volgende:
Hoezo moet een scheidsrechter dit nog
Nakijken? Var kan toch gewoon aangeven 100% pingel?
Gebbetje, maat. Duidelijke penalty.quote:Op zondag 4 april 2021 17:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, het was vooral niet handig om die bal weg te slaan met je elleboog.
Ik vind ze ook best leuk spelen.quote:Op zondag 4 april 2021 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Emmen heeft lekker getraind op positiespel.
In de laatste ronde veilig spelen tegen VVVquote:Op zondag 4 april 2021 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Emmen heeft lekker getraind op positiespel.
LEF hooligans on tour.quote:Op zondag 4 april 2021 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohohoho. Ik ben bijna overal te vinden.
Nee, wel een heel goede redding.quote:
Waar Anthony uithangt weet ik niet. Antony zit op de bank.quote:
quote:Op zondag 4 april 2021 18:08 schreef PSVCL het volgende:
Zn rechterbeen stond buitenspel
Aparte beslissing weer
Ok PSVvELquote:Op zondag 4 april 2021 18:08 schreef PSVCL het volgende:
Aparte beslissing weer
Ze hadden beter naar mij kunnen luisteren, dan was het een stuk sneller gegaan.quote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 4 april 2021 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hadden beter naar mij kunnen luisteren, dan was het een stuk sneller gegaan.
Voer voor BNW dit.quote:Op zondag 4 april 2021 18:08 schreef PSVCL het volgende:
Aparte beslissing weer
Is niet zo moeilijk .. kan er niks van die gozerquote:Op zondag 4 april 2021 18:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dat was een lekkere actie van die invaller, speelde die Timber eventjes uit.
Hoe komt het eigenlijk dat als Ajax met één goal verschil voorstaat er altijd meer dan 7 minuten extra tijd bij komt en als Ajax met 13-0 voorstaat tegen VVV de extra tijd slechts 45 seconden bedraagt, terwijl in die wedstrijd juist 5+ minuten terecht zou zijn?quote:
Wedstrijd lag wel lang stil. Maar goed, soms wordt er 10 minuten geVARd en komt er 3 minuten bij.quote:Op zondag 4 april 2021 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat als Ajax met één goal verschil voorstaat er altijd meer dan 7 minuten extra tijd bij komt en als Ajax met 13-0 voorstaat tegen VVV de extra tijd slechts 45 seconden bedraagt, terwijl in die wedstrijd juist 5+ minuten terecht zou zijn?
Leuk, Dutroux grapjes. Heel smaakvol.quote:Op zondag 4 april 2021 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je wie er ook goede zaken deed in de kelder?
https://www.ad.nl/dossier(...)en-utrecht~a2db3881/quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had 2 of 3 verwacht ja, maar heb zo geen vergelijkbaar voorbeeld paraat.
Kijk aan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)en-utrecht~a2db3881/
Bazoer kreeg 2 wedstrijden voor een minder zware overreding.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had 2 of 3 verwacht ja, maar heb zo geen vergelijkbaar voorbeeld paraat.
Bazoer is een recidivist.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Bazoer kreeg 2 wedstrijden voor een minder zware overreding.
Nooit geweten dat je met 3x rood in 7 jaar tijd een recidivist bent...quote:
Hij heeft alleen dit seizoen al 2x rood gehad, ik vind dat vrij veel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je met 3x rood in 7 jaar tijd een recidivist bent...
Je weet dat 1 daarvan 2x geel was?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft alleen dit seizoen al 2x rood gehad, ik vind dat vrij veel.
https://utrechtfans.nl/ee(...)lHKFIkDfPXDU_u7kk5v8quote:Voor Eljero Elia is de wedstrijd van zondag een bijzonder duel. De buitenspeler speelde meerdere seizoenen bij Feyenoord en werd in 2017 landskampioen met de Rotterdammers. In gesprek met RTV Utrecht blikt de aanvaller vooruit op het duel van komend weekend.
"Het blijft wel een bijzondere club én wedstrijd voor mij", vertelt Elia. "Ik ben met Feyenoord kampioen geworden en heb een leuke indruk achtergelaten bij de fans. Dat zijn hele mooie herinneringen die ik nooit meer ga vergeten, maar als wij normaal ons ding doen, gewoon voetballen vol passie en strijd, dan kunnen we het Feyenoord moeilijk maken."
De aanvaller is van mening dat Feyenoord niet beter is dan FC Utrecht. "Ze hebben kwaliteiten met Berghuis, Fer en Senesi. Verder vind ik het een normaal team. Dat hebben we in de eerste wedstrijd denk ik laten zien", aldus de volledig herstelde Elia. "Het gaat goed. Ik heb geen last meer en geen pijntjes."
"Ik heb minuten gemaakt in oefenwedstrijden en elke training vol meegedaan zonder pijn. Tegen ADO Den Haag zat ik voor het eerst weer op de bank. Ik was wel pissed-off dat ik daar niet mocht invallen en dat weet de trainer ook. Ik verwacht voor zondag niks, want dan kan je niet teleurgesteld raken", zegt de linksbuiten.
Ik zeg dit maar 1 keer, maar ik hoop dat jullie winnen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:56 schreef Paul het volgende:
Deze man
Elia niet onder indruk van Feyenoord: ''Vind het een normaal team''
[ afbeelding ]
[..]
https://utrechtfans.nl/ee(...)lHKFIkDfPXDU_u7kk5v8
Deze manquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg dit maar 1 keer, maar ik hoop dat jullie winnen.
En voor nu, hup Vites!
Dat zou leuk zijn, maar ik verwacht zelf een 2-1 met moeite. Vorige week tikten we Twente compleet zoek en hadden we toch twee penalties nodig om te winnen.quote:
Je zorgen maken tegen dit ADO lijkt mij zelfs voor jou vrij ver gezocht.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar ik verwacht zelf een 2-1 met moeite. Vorige week tikten we Twente compleet zoek en hadden we toch twee penalties nodig om te winnen.
Die zie ik in de KK Divisie niet eens bovenin eindigen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zorgen maken tegen dit ADO lijkt mij zelfs voor jou vrij ver gezocht.
Vorig seizoen tikten we ADO compleet zoek maar verloren wel met 0-2. Toen vlogen letterlijk de enige twee ballen die ADO op onze helft had er meteen in. Dus ja, ik ben voorzichtig...quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zorgen maken tegen dit ADO lijkt mij zelfs voor jou vrij ver gezocht.
In hun huidige mindset van tegenhouden en zelfs daarin falen zeker niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zie ik in de KK Divisie niet eens bovenin eindigen.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In hun huidige mindset van tegenhouden en zelfs daarin falen zeker niet.
Zelfs Evert valt stil door deze wedstrijd
Wat vind je er van dat Siemen Mulder opnieuw de conditietest van de KNVB niet heeft gehaald?quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In hun huidige mindset van tegenhouden en zelfs daarin falen zeker niet.
Zelfs Evert valt stil door deze wedstrijd
Ik lees weleens hatelijke berichten jegens hem maar ik ken de beste man verder niet. Dat is die kale man toch?quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Siemen Mulder opnieuw de conditietest van de KNVB niet heeft gehaald?
Ja, die kale. Toen ik hem laatst googlede, toen zag ik dat hij pas 37 is. Dit verbaasde me wel.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees weleens hatelijke berichten jegens hem maar ik ken de beste man verder niet. Dat is die kale man toch?
Scheidsrechters en conditie zijn meer Pierre zijn pakkie aan
Ik kijk nu naar zijn foto's en dat is niet best nee. Ik hoop ik er pas rond mijn 55ste zo uit te zienquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die kale. Toen ik hem laatst googlede, toen zag ik dat hij pas 37 is. Dit verbaasde me wel.
Zat laatst in een taxi waar de chauffeur 52 was en nog Tweede Divisie fluit. Zag er niet echt mager uit.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die kale. Toen ik hem laatst googlede, toen zag ik dat hij pas 37 is. Dit verbaasde me wel.
Omdat Vitesse op 50% speelt en ADO met 11 man in het midden verdedigd.quote:
Vejinovic zit inmiddels al aan 3 keer geel. Ik zou hem wisselenquote:
Aldus een supporter van een club die tegen datzelfde ADO gelijkspeelde...quote:
25 schoten op doelquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Aldus een supporter van een club die tegen datzelfde ADO gelijkspeelde...
Vorige week tegen Twente had Vitesse zelfs 27 schoten op goal. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
25 schoten op doel![]()
Heb Vitesse alleen maar kansloze afstandschoten zien afvuren , zodra ze zelf het spel moeten maken tegen een team dat zich ingraaft stelt het niet zoveel voor
Wellicht had ik ongelijk en was zelfs jij te optimistischquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar ik verwacht zelf een 2-1 met moeite. Vorige week tikten we Twente compleet zoek en hadden we toch twee penalties nodig om te winnen.
4 punten los morgenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Vorige week tegen Twente had Vitesse zelfs 27 schoten op goal. Wat is je punt?
Ik zou me kapot schamen als PSV'er dat jullie met 3x het budget van AZ en Vitesse zo lang erover doen om afstand te nemen.quote:
Het is gewoon voorspelbaar. 1-1 tegen RKC, 0-0 tegen Willem 2. De kleintjes liggen ons gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht had ik ongelijk en was zelfs jij te optimistisch
Hadden wij even ongelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Met een echte spits had Vitesse gewoon 2e gestaan.quote:
Jij overschat Vitesse zo enormquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Met een echte spits had Vitesse gewoon 2e gestaan.
Hoezo? Je zag vandaag toch weer wat het probleem is? 17 schoten op goal en gewoon met 0-0 eindigen, dan doe je als spits iets verkeerd.quote:
Ik zit net de samenvatting te kijken en ik zie eigenlijk amper kansen voor Vitesse. Enige échte kans kwam uit een vrije trap.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo? Je zag vandaag toch weer wat het probleem is? 17 schoten op goal en gewoon met 0-0 eindigen, dan doe je als spits iets verkeerd.
17 schoten op goal. Maar inderdaad geen echt grote kansen. ADO deed exact wat Willem 2, RKC en VVV eerder ook al deden. Ze maken het gewoon heel druk in hun eigen 16 en dan heeft Vitesse een probleem.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit net de samenvatting te kijken en ik zie eigenlijk amper kansen voor Vitesse. Enige échte kans kwam uit een vrije trap.
Niet alleen Vitesse hoor. Vrijwel elke ploeg behalve Ajax eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
17 schoten op goal. Maar inderdaad geen echt grote kansen. ADO deed exact wat Willem 2, RKC en VVV eerder ook al deden. Ze maken het gewoon heel druk in hun eigen 16 en dan heeft Vitesse een probleem.
Daarom is dat geschreeuw van PSVCL ook zo misplaatst. Natuurlijk gaat PSV boven Vitesse eindigen, maar dat mag ook wel met hun budget. Als Vitesse 4e word hebben ze gewoon een prima seizoen, al denk ik dat er meer in gezeten had als we een type Bony hadden gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet alleen Vitesse hoor. Vrijwel elke ploeg behalve Ajax eigenlijk.
Ach, niemand neemt PSVCL serieus. Is het misplaatst om iemand met een bloem water in het gezicht te spuiten? Ja, beetje wel.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom is dat geschreeuw van PSVCL ook zo misplaatst. Natuurlijk gaat PSV boven Vitesse eindigen, maar dat mag ook wel met hun budget. Als Vitesse 4e word hebben ze gewoon een prima seizoen, al denk ik dat er meer in gezeten had als we een type Bony hadden gehad.
Zeer naar inderdaad zeker gezien ik het alsnog ga kijkenquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:25 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat een achterlijk programma vanavond.
Real- Barca er maar even op ja.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:25 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat een achterlijk programma vanavond.
Ik moet trouw aan de weinige principes die ik heb blijven.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van deze pot is wel een stroompje van goede kwaliteit te vinden.
Hij had net tekort voor zijn baard.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Hugo Borst heeft een goede pot haarverf gevonden.
Als ze echt gras hadden gehad, dan had ik ook voor Emmen gejuicht.quote:
Kregen ze dat niet als ze in de eredivisie bleven?quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze echt gras hadden gehad, dan had ik ook voor Emmen gejuicht.
True. Maar toen kwam Cojonaquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kregen ze dat niet als ze in de eredivisie bleven?
Was een ontzettend slim idee om de trainer te ontslaan en te vervangen door een babbelzieke Joegoslaafquote:
Dit is gespeeld.quote:
Dat heeft hij goed.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:38 schreef Sabata het volgende:
Vloet is een one-man army in de voetbalmanager op dit moment (2x voorzet, 1x goal)
Nog maar een puntje, als het zo blijft. Dit had een paar maanden terug echt niemand meer verwacht.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Venlo en Tilburg mogen zich flink wat zorgen gaan maken.
De RBC-index kan idd weer opgeborgen wordenquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog maar een puntje, als het zo blijft. Dit had een paar maanden terug echt niemand meer verwacht.
Je had gelijk.....quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Emmen moet wel ff snel die tweede maken. Anders gaat dit nog mis in de laatste minuut ofzo.
Ja leukquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Emmen moet wel ff snel die tweede maken. Anders gaat dit nog mis in de laatste minuut ofzo.
Bijlgodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |