Ik was te lui om voluit te typen, twitter doe ik zo goed als niet aan.quote:Op zondag 4 april 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan de namen wel voluit spellen hoor, het is hier geen twitter.
Als het twitter was zou je het hier toch niet zien.quote:Op zondag 4 april 2021 14:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was te lui om voluit te typen, twitter doe ik zo goed als niet aan.
quote:Op zondag 4 april 2021 14:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het twitter was zou je het hier toch niet zien.
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op zondag 4 april 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit PSV wordt doodsimpel 2e jongens!
Ik sluit een tweede plaats zeker niet uit, maar denk dat het nog wel met pijn en moeite zal gaan.quote:
Je moeder is buiten beeld gebleven bij Phoxyquote:Op zondag 4 april 2021 14:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het twitter was zou je het hier toch niet zien.
Ik zie PSV eigenlijk alleen de laatste speeldag nog punten verspelen .quote:Op zondag 4 april 2021 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sluit een tweede plaats zeker niet uit, maar denk dat het nog wel met pijn en moeite zal gaan.
Raakt ie niet toch?quote:
Via de keeper erin zou ik denkenquote:
NIEMAND ZIT IN MIJN HOOFD!quote:Op zondag 4 april 2021 16:23 schreef RipCity het volgende:
Wat zei die snotneus nou met z'n grote mond?
Kort na de rust naar de Ronde van Vlaanderen gaan kijken. Net op tijd afgelopen om de 3-0 nog te zien.quote:Op zondag 4 april 2021 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben blij dat ik niet naar PSV gekeken heb.
[ twitter ]
Overmars.quote:
Ah je bent maar iets gaan kijken wat nog saaier is dus.quote:Op zondag 4 april 2021 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kort na de rust naar de Ronde van Vlaanderen gaan kijken. Net op tijd afgelopen om de 3-0 nog te zien.
Het gaat niet om planning, maar om timing.
WLR is een warm bad.quote:Op zondag 4 april 2021 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je bent maar iets gaan kijken wat nog saaier is dus.
Prachtige koers. Einde was het net niet, maar het was een prachtige koers.quote:Op zondag 4 april 2021 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je bent maar iets gaan kijken wat nog saaier is dus.
Wordt je nooit moe van jezelf? Prima jeugd EK achter de rug, hopelijk kan hij zich blijven ontwikkelen.quote:Op zondag 4 april 2021 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kutkeeper kan niet eens normaal uitkomen lol
Die maken het nog spannend onderin.quote:
Nee, de eredivisie is zo zwak dat zelfs met deze clown op doel Ajax nog met twee vingers in de neus en een in de anus kampioen wordt.quote:
Ja, dat idee heb ik ook. Maar wellicht zijn dat de richtlijnen.quote:Op zondag 4 april 2021 17:19 schreef RipCity het volgende:
Hoezo moet een scheidsrechter dit nog
Nakijken? Var kan toch gewoon aangeven 100% pingel?
Gebbetje, maat. Duidelijke penalty.quote:Op zondag 4 april 2021 17:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, het was vooral niet handig om die bal weg te slaan met je elleboog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |