Ja wat een knurft, volgens alle mensen die ik binnen Vechain ecosystem ken wel. Daarna kwam er zelfs een statement van Cream. Die man is zo sneu hahaquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja maar Edraket heeft gezegd dat CREAM er niks mee te maken had met Ehrt
Gaat prima, maar achteraf wel eens vragen gehad.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:01 schreef MaximumRush het volgende:
Iemand ervaring met storten van Binance naar ABN?
Net met ABN gebeld dat ik dat van plan ben, en onder het mom van KYC en AML, compleet open wil zijn qua financin. Kreeg niet echt bevredigend antwoord, het ligt er aan waar het geld vandaan komt, maar ze kunnen me niet beloven dat m'n transactie niet geblokkeerd wordt. Geen zin om maanden op m'n geld te moeten wachten.
When Proof of Wappies 2.0?quote:
Klein dipje, niets aan de hand..quote:
Zal ook van de hoogte van het bedrag afhangen toch?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat prima, maar achteraf wel eens vragen gehad.
Mijn account werd al geblokkeerd toen ik BTC had gekocht bij Bitonic. Ik moest toen KYC doen enz.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:01 schreef MaximumRush het volgende:
Iemand ervaring met storten van Binance naar ABN?
Net met ABN gebeld dat ik dat van plan ben, en onder het mom van KYC en AML, compleet open wil zijn qua financin. Kreeg niet echt bevredigend antwoord, het ligt er aan waar het geld vandaan komt, maar ze kunnen me niet beloven dat m'n transactie niet geblokkeerd wordt. Geen zin om maanden op m'n geld te moeten wachten.
Ik ben zelf groot fan van Blockfolioquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is de beste app
blockfolio of delta
dat moet tegenwoordig overalquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn account werd al geblokkeerd toen ik BTC had gekocht bij Bitonic. Ik moest toen KYC doen enz.
Ik heb in de vorige bullrun in verschillende tranches ruim 200k laten uitkeren. Dat was geen probleem. Pas toen ik mijn bank (niet de ABN) belde om te overleggen hoe ik het beste daarmee mijn (complexe) hypotheek deels kon aflossen kreeg ik vragen. Die kon ik overigens telefonisch beantwoorden en daarna was alles in orde.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:57 schreef GlenSpey het volgende:
Vanaf ongeveer wat voor bedragen beginnen banken daar moeilijk over te doen dan?
Lastig te zeggen wat de trigger is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:00 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige bullrun in verschillende tranches ruim 200k laten uitkeren. Dat was geen probleem. Pas toen ik mijn bank (niet de ABN) belde om te overleggen hoe ik het beste daarmee mijn (complexe) hypotheek deels kon aflossen kreeg ik vragen. Die kon ik overigens telefonisch beantwoorden en daarna was alles in orde.
Transactie met 5 nullen hoorde ik niks over, maar toen ik in een maand een paar keer een veel kleiner bedrag liet uitkeren kreeg ik wel een belletje. Kon gewoon uitleggen hoe en wat, dus was geen probleem verder.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:57 schreef GlenSpey het volgende:
Vanaf ongeveer wat voor bedragen beginnen banken daar moeilijk over te doen dan?
Ik heb pas dit jaar, februari, voor het eerst crypto gekocht. Dat moet ik dan volgend jaar opgeven op basis van wat de stand januari dit jaar was toch? Maar toen had ik nog geen crypto...quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik alles al vanaf het begin netjes opgeef in de aangifte (box 3 - vermogen). Dan is het al een stuk transparanter.
als je in 2020 nog geen crypto had hoef je het inderdaad niet op te gevenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:32 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik heb pas dit jaar, februari, voor het eerst crypto gekocht. Dat moet ik dan volgend jaar opgeven op basis van wat de stand januari dit jaar was toch? Maar toen had ik nog geen crypto...
Of moet je dan uitgaan van wat je januari 2022 hebt aan crypto en dat opgeven voor heel 2021?
Ik ga me nog wel even inlezen
Gewoon hetzelfde als dat je normaliter met je spaargeld zou doen. Zie je crypto gewoon als een extra spaarrekening. Je spaargeld moet je ook opgeven bij de belastingdienst, ook al is het minder dan het grensbedrag voor vermogensbelastingquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:32 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik heb pas dit jaar, februari, voor het eerst crypto gekocht. Dat moet ik dan volgend jaar opgeven op basis van wat de stand januari dit jaar was toch? Maar toen had ik nog geen crypto...
Of moet je dan uitgaan van wat je januari 2022 hebt aan crypto en dat opgeven voor heel 2021?
Ik ga me nog wel even inlezen
Ik zou je aanraden om het altijd op te geven, juist om gezeik te voorkomen. Wat in 2019 misschien een paar duizend euro was kan dadelijk bij aangifts in 2022 opeens 100k waard zijn en dan kan jij de BD er op wijzen dat je het in 2019 al aangegeven had in het vermogensoverzichtquote:
Eens, en zolang het minder dan 30k was hoefde je enkel een vinkje aan te klikken. Dus geen exacte bedragen. Moeilijk doen om 1.4%quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden om het altijd op te geven, juist om gezeik te voorkomen. Wat in 2019 misschien een paar duizend euro was kan dadelijk bij aangifts in 2022 opeens 100k waard zijn en dan kan jij de BD er op wijzen dat je het in 2019 al aangegeven had in het vermogensoverzicht
Nee, liever niet. Dit is juist de reden waarom alts flink pumpen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Blik het volgende:
Overigens mag btc wel eens weer wat gaan doen behalve 5% up and down gaan. Saaie bende
Daarom mag btc nu weer wat doen terwijl VET op gelijke hoogte blijft. Om daarna weer de hoogte in te pompenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Dit is juist de reden waarom alts flink pumpen.
Als BTC flink omhoog of omlaag gaat dan is dat slecht voor alts-gains.
Het is nog minder zelfs. 0,59% tussen 50k-100k. 1.29% tussen 100k-500k en daarboven weet ik niet want daar kom ik niet bij in de buurtquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eens, en zolang het minder dan 30k was hoefde je enkel een vinkje aan te klikken. Dus geen exacte bedragen. Moeilijk doen om 1.4%
Wisselgeldquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is nog minder zelfs. 0,59% tussen 50k-100k. 1.29% tussen 100k-500k en daarboven weet ik niet want daar kom ik niet bij in de buurt
Q2, men kan het nog claimen tot 11 juni ofzo (alleen voor mensen die XRP in een hardwallet hadden ofzo), dus we zullen het denk ik ergens na 11 juni ontvangen, alleen 15% van je stack, later krijgen we meer. En je kunt volgens mij je Spark (FLR) gebruiken om voor nog een airdrop van Spark in aanmerking te komen (een maand later in juli denk ik, DFLR ofzo).quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
Een tijdje geleden zou er toch een snapshot op Binance worden gemaakt ivm de airdrop van Spark
Iemand nog enig idee wanneer die muntjes worden verveeld?
Alles kan in box 3, en dan de waarde van 1 januari 2020.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:55 schreef intellectuele_user het volgende:
Vermogensbelasting betalen is n ding, maar ik wil niet aangemerkt worden als 'trader' en dan met inkomstenbelasting te maken krijgen. Heeft iemand hier (negatieve) ervaringen mee? Ik ben geen professionele trader, maar soms koop en verkoop ik iets (zoals BNB hierboven).
Oke gelukkig maar, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles kan in box 3, en dan de waarde van 1 januari 2020.
Ik hoor dat Ripple is kicking ass and taking names tijdens de rechtszaak van vandaag tegen de SEC.quote:
jij denkt dat die regeltjes niet gelden voor andere proof of stake fiches?quote:Op woensdag 7 april 2021 01:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Goed voor m'n Cardano en Polkadot bags dit.
Ik las alleen ETH 2.0 dumpster fire.quote:Op woensdag 7 april 2021 01:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij denkt dat die regeltjes niet gelden voor andere proof of stake fiches?
quote:Op woensdag 7 april 2021 02:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik las alleen ETH 2.0 dumpster fire.
Winst in sats is geen winstquote:Op woensdag 7 april 2021 07:09 schreef onlogisch het volgende:
VET door de 200 sats.
WE.
WORDEN.
GEK.
@:atypisch ath in zicht
VET door de $0.12 heen. Eindelijk klaar met max $0.12 EOYquote:Op woensdag 7 april 2021 07:09 schreef onlogisch het volgende:
VET door de 200 sats.
WE.
WORDEN.
GEK.
@:atypisch ath in zicht
Klein bagje verkocht op 12 cent, godencoin. Living up to the memequote:Op woensdag 7 april 2021 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
VET door de $0.12 heen. Eindelijk klaar met max $0.12 EOY
12 cent.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
VET door de $0.12 heen. Eindelijk klaar met max $0.12 EOY
Ik ook... heb mijn inleg eruit gehaaldquote:Op woensdag 7 april 2021 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
12 cent.
Dat betekent dat @:fathank ook een ordertje van de hand heeft gedaan.
[ afbeelding ]
Een symbolische order. In de trant van 'koop een voetbalclub voor 1' om de meme te vieren.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
12 cent.
Dat betekent dat @:fathank ook een ordertje van de hand heeft gedaan.
[ afbeelding ]
Nog even en die man volgt Jeff Bezos op als rijkste persoon ter wereld.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:38 schreef dimmak het volgende:
Is CZ ook weer wat company funds aan het dumpen in BNB de afgelopen dagen?
Nog altijd bedankt voor de tip, Henk!quote:Op woensdag 7 april 2021 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Een symbolische order. In de trant van 'koop een voetbalclub voor 1' om de meme te vieren.
Misschien dat ik er 2 fietsen uithaal, Nieuw Zeeland is ff op de lange baan. Zal pas over 5 jaar worden wsl.
Ik vind het sowieso een beetje een raar verhaal want eerst was de wallet verificatie verplicht en later gaven ze ineens aan dat het slechts een voorbeeld is om aan de nieuwe wetgeving te voldoen.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:21 schreef dimmak het volgende:
Voorzieningenrechter stelt Bitonic grotendeels in gelijk en roept DNB op eis te herzien
Het is in ieder geval een begin, maar ik verwacht er niet teveel van.
DNB weet uit onkunde ook niet wat ze er mee aan moeten, daarom hadden ze om de tafel moeten gaan met de partijen ipv gare brieven te sturen en regels te verzinnen.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een beetje een raar verhaal want eerst was de wallet verificatie verplicht en later gaven ze ineens aan dat het slechts een voorbeeld is om aan de nieuwe wetgeving te voldoen.
https://bitcoin.nl/nieuws(...)itonic-gaat-door-545
Graag gedaan maat.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog altijd bedankt voor de tip, Henk!
Zit nu op 35x m'n inleg
Inderdaad. Hopelijk gebeurt dat nu alsnog.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
DNB weet uit onkunde ook niet wat ze er mee aan moeten, daarom hadden ze om de tafel moeten gaan met de partijen ipv gare brieven te sturen en regels te verzinnen.
centrale bank toezichthouder maken voor de bitcoin sectorquote:Op woensdag 7 april 2021 11:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
DNB weet uit onkunde ook niet wat ze er mee aan moeten, daarom hadden ze om de tafel moeten gaan met de partijen ipv gare brieven te sturen en regels te verzinnen.
Dat is voor mensen die haast hebben. Haast is voor sukkels.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:11 schreef Fer het volgende:
Ondertussen heeft Binance lekker winst gemaakt op de pomp in BNB.
en toch doe je mee?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:11 schreef Fer het volgende:
Ingeschreven op de ICO van Toko Crypto TKO. Was maar 500x meer vraag, dan wat er te verdelen viel. Dus kreeg maar 10 TKO, ipv 5000.
het is altijd drama de pyamaquote:Op woensdag 7 april 2021 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Sinds januari btc x2, en veel alts nog meer, nu staat de boel een paar procent lager dan 24u geleden en is het drama. Opmerkelijk.
Hoeveel BNB had je voor 10 TKO, BNB ter waarde van $500?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:11 schreef Fer het volgende:
Ingeschreven op de ICO van Toko Crypto TKO. Was maar 500x meer vraag, dan wat er te verdelen viel. Dus kreeg maar 10 TKO, ipv 5000.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:14 schreef Schneider1988 het volgende:
Vandaaaaaagg iiissss roooooodddd, de kleur van mijn wallettt![]()
[ afbeelding ]
Toch maar bedacht weer mee te gaan spelen. had eigenlijk zo goed als alles uitbetaald in 2017 of 2018 ofzo.quote:
Vraag het hem op Twitter. Kunnen we wel weer lachen om de geodriehoek van Ed.quote:
Hij voegde tenminste wel wat toequote:Op donderdag 8 april 2021 09:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vraag het hem op Twitter. Kunnen we wel weer lachen om de geodriehoek van Ed.
Nee joh, die heeft een betaalde groep tegenwoordig. En een shitload aan volgers.quote:
Die gozer is keihard rekt gegaan op de EhRT scamquote:Op donderdag 8 april 2021 10:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft een betaalde groep tegenwoordig. En een shitload aan volgers.
Mooi he, ik riep twee maanden voor de exit scam nog dat hij op moest passen en direct werd ik geblocked, allemaal posts naar mijn oren geslingerd wat een klootzak ik was om zijn project te FUDden, management van het crypto project waar ik voor werk werd aangeschreven om te vertellen hoe mijn gedrag onacceptabel was richting andere Crypto projecten etc etc.quote:Op donderdag 8 april 2021 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gozer is keihard rekt gegaan op de EhRT scamlekker voor die broodmongool
Crypto Ed is de grootste teringlijer op Crypto Twitter en dat hij nu keihard rekt is gegaan is heerlijk smullen. Had hem op Twitter ook al aangesproken over zijn betaalde shillwerk voor EhRT en dat vond hij niet zo leukquote:Op donderdag 8 april 2021 11:47 schreef Rossdale het volgende:
M
[..]
Mooi he, ik riep twee maanden voor de exit scam nog dat hij op moest passen en direct werd ik geblocked, allemaal posts naar mijn oren geslingerd wat een klootzak ik was om zijn project te FUDden, management van het crypto project waar ik voor werk werd aangeschreven om te vertellen hoe mijn gedrag onacceptabel was richting andere Crypto projecten etc etc.
En toen ging hij rekt en waren zijn volgers boos.
Genieten
Meneertje die afgelopen jaren allemaal Twitter accounts liep af te zeiken dat ze paid content liepen te posten en dan zelf doen.quote:Op donderdag 8 april 2021 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Crypto Ed is de grootste teringlijer op Crypto Twitter en dat hij nu keihard rekt is gegaan is heerlijk smullen. Had hem op Twitter ook al aangesproken over zijn betaalde shillwerk voor EhRT en dat vond hij niet zo leuk
op welke coins is hij rekt gegaan?quote:Op donderdag 8 april 2021 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Crypto Ed is de grootste teringlijer op Crypto Twitter en dat hij nu keihard rekt is gegaan is heerlijk smullen. Had hem op Twitter ook al aangesproken over zijn betaalde shillwerk voor EhRT en dat vond hij niet zo leuk
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/eight-hours/quote:Op donderdag 8 april 2021 12:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op welke coins is hij rekt gegaan?
Deze ja. Hij was op een gegeven moment top-10 wallet holder met zijn volgelingenquote:Op donderdag 8 april 2021 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/eight-hours/
hoeveel pyr heb jequote:Op donderdag 8 april 2021 12:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Deze ja. Hij was op een gegeven moment top-10 wallet holder met zijn volgelingen
quote:Op donderdag 8 april 2021 12:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Deze ja. Hij was op een gegeven moment top-10 wallet holder met zijn volgelingen
I know the feelingquote:Op woensdag 7 april 2021 21:14 schreef Schneider1988 het volgende:
Vandaaaaaagg iiissss roooooodddd, de kleur van mijn wallettt![]()
[ afbeelding ]
Ed Raket Godquote:Op donderdag 8 april 2021 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
tijd om weer wat anussen te likkenquote:Op donderdag 8 april 2021 14:05 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
RomanoGod is ook gebanned op Twitter.
Whehehe. Hoe rekt is die dude gegaan? Over wat voor bedragen hebben we het?quote:Op donderdag 8 april 2021 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je zo lenig?quote:Op donderdag 8 april 2021 14:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd om weer wat anussen te likken
Vechain op de Cardano blocktjeen genot.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:39 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SUPPLYCHAIN SOLUTIONS
to the moon
ethereum we are coming
vechain is echt next level, als een soort van AWS wordt dit de backbone of the internet.. cardano maar ook ethereum en bitcoin zullen uiteindelijk draaien op vechain zonder dat iemand het door heeftquote:Op donderdag 8 april 2021 15:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vechain op de Cardano blocktjeen genot.
ik ben sarcastisch, voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 8 april 2021 15:54 schreef Harveo het volgende:
Ik had al wat VET maar ik begin door al die berichten hier er ook nog in te geloven.
Hoe is het met de UBX houders hier? Afgelopen week ging de koers op en neer, als ik leg had gehad met traden had ik veel meer coins kunnen hebben.
bitcornquote:Op donderdag 8 april 2021 16:00 schreef n__n het volgende:
Nou, ik heb Binance. Welke coin met ik hebben?
quote:Op donderdag 8 april 2021 16:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben sarcastisch, voor de duidelijkheid
High riskquote:Op donderdag 8 april 2021 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom zo weinig [ afbeelding ]
https://www.linkedin.com/(...)mJQwu%2BHHs1og%3D%3Dquote:Op donderdag 8 april 2021 16:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben sarcastisch, voor de duidelijkheid
Het hele idee van Pundi X was toch om mensen uit derdewereldlanden ook aan crypto mee te laten doen. 1 coin voor 1 cent ofzoiets.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:39 schreef Schneider1988 het volgende:
Kreeg even een hartverzakking toen ik net m'n portfolio opende...
PundiX (handel momenteel gesloten ivm een of andere samenvoeging) staat opeens op 6 euro (ipv 0,006)..
Helaas hebben ze alleen de eenheid veranderd, nu heb ik er 1000x zo weinig...![]()
[ afbeelding ]
Klein gedeelte verkocht maar heb nog steeds een flinke kist glimmende dukaten. En koers ziet er veelbelovend uit voor een nieuwe moonshotquote:Op donderdag 8 april 2021 15:54 schreef Harveo het volgende:
Ik had al wat VET maar ik begin door al die berichten hier er ook nog in te geloven.
Hoe is het met de UBX houders hier? Afgelopen week ging de koers op en neer, als ik leg had gehad met traden had ik veel meer coins kunnen hebben.
Dat is volgens mij ook de filosofie achter Stellar. Banking the unbanked.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het hele idee van Pundi X was toch om mensen uit derdewereldlanden ook aan crypto mee te laten doen. 1 coin voor 1 cent ofzoiets.
Verknallen ze het weer
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook de filosofie achter Stellar. Banking the unbanked.
Mja alsof Jafari uit Burkina Faso dat gaat gebruiken om geroosterde vleermuis te kopen
Vorige week ingestapt nadat het dagenlang nergens anders over ging hier. 1000 erin en volgende dag 2000 eruit. Dagen erna bleef de koers wisselvallig maar ging ie wel steeds verder omlaag dus heb maandag alles eruit gehaald. Tot nog toe geen spijt van al zie ik nu wel toch weer een voorzichtige koers omhoog dus zit te twijfelen of ik er een klein deel weer terug in zetquote:Op donderdag 8 april 2021 15:54 schreef Harveo het volgende:
Hoe kom je bij steeds verder omlaag?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vorige week ingestapt nadat het dagenlang nergens anders over ging hier. 1000 erin en volgende dag 2000 eruit. Dagen erna bleef de koers wisselvallig maar ging ie wel steeds verder omlaag dus heb maandag alles eruit gehaald. Tot nog toe geen spijt van al zie ik nu wel toch weer een voorzichtige koers omhoog dus zit te twijfelen of ik er een klein deel weer terug in zet
Omdat ik na dag 1 op 2000 stond en er vervolgens iedere dag ongeveer 100 afging over de lijn genomen.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kom je bij steeds verder omlaag?
Het is x50 gegaan in korte tijd en koers blijft schommelen rond ath. Gaat gewoon weer vlammen binnenkort
Sinds 4 april is de handel op Bitvavo tijdelijk gestaakt voor en 1 of andere samenvoeging ofzo... Wat ik nu dus zie is dat het aantal coins nu door 1000 gedeeld is en de koers 1000x zo hoog. Als het goed is wordt morgen 9 april de handel weer hervat.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:26 schreef Den_Haag het volgende:
Pundi is niet meer te krijgen op bitvavo. Ach ja, genoeg andere crypto
Waarom doen ze zoiets? Een munt kan beter een grotere supply met lage prijs hebben. Net als dat het goedkoper is om steeds 5 liter te tanken ipv in 1 keer 50quote:Op donderdag 8 april 2021 19:47 schreef Schneider1988 het volgende:
[..]
Sinds 4 april is de handel op Bitvavo tijdelijk gestaakt voor en 1 of andere samenvoeging ofzo... Wat ik nu dus zie is dat het aantal coins nu door 1000 gedeeld is en de koers 1000x zo hoog. Als het goed is wordt morgen 9 april de handel weer hervat.
Ik heb me verder niet verdiept in deze coin hoor, 2 maand terug eens een lading gekocht voor 25 euro in de hoop dat het een keer zou moonen. (Inmiddels 7 of 8x gegaan)
beter gedaan dan ik. Ben na 4x uitgestapt. Had er ook te weinig in zittenquote:Op donderdag 8 april 2021 19:47 schreef Schneider1988 het volgende:
[..]
Sinds 4 april is de handel op Bitvavo tijdelijk gestaakt voor en 1 of andere samenvoeging ofzo... Wat ik nu dus zie is dat het aantal coins nu door 1000 gedeeld is en de koers 1000x zo hoog. Als het goed is wordt morgen 9 april de handel weer hervat.
Ik heb me verder niet verdiept in deze coin hoor, 2 maand terug eens een lading gekocht voor 25 euro in de hoop dat het een keer zou moonen. (Inmiddels 7 of 8x gegaan)
Ik ken alleen Plan B Incassoquote:Op donderdag 8 april 2021 22:22 schreef Landgeld het volgende:
Wanneer gaat de BTC naar 288k? Model, plan b.
Vechain zit anders aardig in de lift... langere tijd al.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vorige week ingestapt nadat het dagenlang nergens anders over ging hier. 1000 erin en volgende dag 2000 eruit. Dagen erna bleef de koers wisselvallig maar ging ie wel steeds verder omlaag dus heb maandag alles eruit gehaald. Tot nog toe geen spijt van al zie ik nu wel toch weer een voorzichtige koers omhoog dus zit te twijfelen of ik er een klein deel weer terug in zet
Klopt heb daar ook een leuk bedragje inzitten, vanmiddag voor de tweede keer afgeroomd dus nog 2 keer te gaan en dan speel ik met 'gratis' geldquote:Op donderdag 8 april 2021 22:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vechain zit anders aardig in de lift... langere tijd al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |