Eens, en zolang het minder dan 30k was hoefde je enkel een vinkje aan te klikken. Dus geen exacte bedragen. Moeilijk doen om 1.4%quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden om het altijd op te geven, juist om gezeik te voorkomen. Wat in 2019 misschien een paar duizend euro was kan dadelijk bij aangifts in 2022 opeens 100k waard zijn en dan kan jij de BD er op wijzen dat je het in 2019 al aangegeven had in het vermogensoverzicht
Nee, liever niet. Dit is juist de reden waarom alts flink pumpen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Blik het volgende:
Overigens mag btc wel eens weer wat gaan doen behalve 5% up and down gaan. Saaie bende
Daarom mag btc nu weer wat doen terwijl VET op gelijke hoogte blijft. Om daarna weer de hoogte in te pompenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Dit is juist de reden waarom alts flink pumpen.
Als BTC flink omhoog of omlaag gaat dan is dat slecht voor alts-gains.
Het is nog minder zelfs. 0,59% tussen 50k-100k. 1.29% tussen 100k-500k en daarboven weet ik niet want daar kom ik niet bij in de buurtquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eens, en zolang het minder dan 30k was hoefde je enkel een vinkje aan te klikken. Dus geen exacte bedragen. Moeilijk doen om 1.4%
Wisselgeldquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is nog minder zelfs. 0,59% tussen 50k-100k. 1.29% tussen 100k-500k en daarboven weet ik niet want daar kom ik niet bij in de buurt
Q2, men kan het nog claimen tot 11 juni ofzo (alleen voor mensen die XRP in een hardwallet hadden ofzo), dus we zullen het denk ik ergens na 11 juni ontvangen, alleen 15% van je stack, later krijgen we meer. En je kunt volgens mij je Spark (FLR) gebruiken om voor nog een airdrop van Spark in aanmerking te komen (een maand later in juli denk ik, DFLR ofzo).quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
Een tijdje geleden zou er toch een snapshot op Binance worden gemaakt ivm de airdrop van Spark
Iemand nog enig idee wanneer die muntjes worden verveeld?
Alles kan in box 3, en dan de waarde van 1 januari 2020.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:55 schreef intellectuele_user het volgende:
Vermogensbelasting betalen is één ding, maar ik wil niet aangemerkt worden als 'trader' en dan met inkomstenbelasting te maken krijgen. Heeft iemand hier (negatieve) ervaringen mee? Ik ben geen professionele trader, maar soms koop en verkoop ik iets (zoals BNB hierboven).
Oke gelukkig maar, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles kan in box 3, en dan de waarde van 1 januari 2020.
Ik hoor dat Ripple is kicking ass and taking names tijdens de rechtszaak van vandaag tegen de SEC.quote:
jij denkt dat die regeltjes niet gelden voor andere proof of stake fiches?quote:Op woensdag 7 april 2021 01:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Goed voor m'n Cardano en Polkadot bags dit.
Ik las alleen ETH 2.0 dumpster fire.quote:Op woensdag 7 april 2021 01:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij denkt dat die regeltjes niet gelden voor andere proof of stake fiches?
quote:Op woensdag 7 april 2021 02:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik las alleen ETH 2.0 dumpster fire.
Winst in sats is geen winstquote:Op woensdag 7 april 2021 07:09 schreef onlogisch het volgende:
VET door de 200 sats.
WE.
WORDEN.
GEK.
@:atypisch ath in zicht
VET door de $0.12 heen. Eindelijk klaar met max $0.12 EOYquote:Op woensdag 7 april 2021 07:09 schreef onlogisch het volgende:
VET door de 200 sats.
WE.
WORDEN.
GEK.
@:atypisch ath in zicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |